Napisałem żeby ci ktoś zrobił diagnozę, a nie odczytał błędy.
Jeżeli piszesz że po zdjęciu wtyczki z masomierza układ pracuje lepiej(znacznie lepiej) i dokręca się powyżej 4tys obrotów to 100% problemy jest w masomierzu powietrza lub jego instalacji(mało prawdopodobne) . Przy założeniu nowego masomierza konieczne jest wykasowanie adaptacji masomierza ponieważ układ ME sam na podstawie sygnałów z sond lambda sam...
Twoje vito ma zwykłą mechaniczną pompę wtryskową bez żadnego kompa ! Każdy doświadczony mechanik od diesli podniesie Ci moc regulując dawkę paliw - sam tak kiedyś zrobiłem w swoim vitku i (subiektywnie) zyskał 10-20% mocy i lepiej się "zbierał" już od niskich obrotów .
Nie przejmuj się lampką. Niech sobie świeci. Jak jest w pozycji zamkniętej to po prostu silnik nie oddycha spalinami na niskich obrotach.
Pompa cyrkulacyjna chłodnicy powietrza doładowująca - przerwa w obwodzie. Szukalem tego cuda teraz przez dluzsza chwile, ale zabijcie mnie - nie wiem o co chodzi i z niczym sie nie kojarzy. Znowu pewnie winny jest tlumacz ktory "przetransferowal" kody bledow OBD z angielskiego na polski. Biora sie za to czesto humanisci nie majacy pojecia o budowie...
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Sprawdz , czy pracuje wtryskiwacz rozruchowy , po włączeniu zapłonu. Co z ciśnieniem paliwa?
Jak można ustawic zapłon w c180 ponieważ mam dość niskie obroty ok 500-600obr/min i gaśnie na zimno,chyba że problem leży gdzie indziej np.przepływka lub silnik krokowy.Prosze o podpowiedż:D
Potencjometr klapy sprawdzony?
witam i czy rozwiązał pan problem w tym ogrzewaniem ma identyczną sytuację na wysokich obrotach dmucha ciepłym na niskim już nie
Witam, rozwiązałeś problem ??
Pompka podciśnienia.
Jeszcze warunkiem do odpalenia jest prędkość obrotowa wału korbowego. Bywały przypadki że rozrusznik niby dobrze kręcił, ale komp odczytywał za niskie obroty. Po wymianie rozrusznika który kręcił żwawiej, problem mijał.
Odpala normalnie ia niskich obrotach pracuje rowno i cicho
wtryski do weryfikacji. Ogólnie za niskie ciśnienie Rail zapewne, tester prawdę powie.
Jakie obroty widzi sterownik w czasie rozruchu?
Witam Panowie mam zapytanie, trzesie mi silnikiem na niskich obrotach.. Napewno nie sa to swiece ani przewody.. Jakie moga byc inne wady?
jadąc na 5 biegu 60 na godzinę To dopiero jest "zbrodnia". Przegoń najpierw auto na trasie, na wyższych obrotach.
Witam!Proszę o pomoc, od niedawna jestem użytkownikiem sprintera 208 2.3d, i mam problem z podłączeniem wężyków od podciśnienia (auto nie gaśnie z kluczyka )i czy złe podłączenie tych wężyków może być przyczyną tego że silnik ma za niskie obroty!? :D Dziękuje za pomoc pozdrawiam.
Witam wszystkich zainteresowanych mercedesem c 180. Miałem ten sam problem, a więc silnik gasł na wolnych obrotach, przy dodaniu gazu dławił się i nie wchodził na obroty podczas jazdy na niskim biegu. Jak dodałem dużo gazu, to szedł jak burza, ale palił 15. Kupiłem używaną kompletną przepustnicę za 270 zł z przesyłką i problem się skończył. Pali 7,5...
Skoro są ciepłe to raczej wszystko ok. Co do poziomu to powinien być właściwy, w przeciwnym wypadku może się zapowietrzać :) Prawidłowy poziom jest "do zgrzewu", chyba że masz jakieś oznaczenia. Pompa jest pod zbiornikiem wyrównawczym jak mnie pamięć nie myli. Myślę że dobrze by ją był podpiąć na krótko przy wyłączonym silniku i posłuchać :)
Ale to co?, ze niby ze mój mercedes nie będzie miał niskich obrotów na gazie i se będzie pracował an tych 4500-6000 obr/min ? Tak jest normalnie? o to to jakiś dziwny ten silnik. :D
temat zamykam mam drugi sterownik
Pomierzyłem manometrem ciśnienie doładowania w czasie jazdy i wychodzi niecały 1bar (jakieś 0,8), zmierzyłem też w takim samym pojeździe i tam wyszło ok. 1,5 bara w tych samych warunkach. Ciśnienie paliwa w bloku od ponad 5 bar przy niskich obrotach do ok. 7bar przy wysokich.
Z ciekawości zakręć gaz na butli. Może parownik już umiera i go zalewa. Na niskich obrotach. Na wyższych ten nadmiar spala. A gazu na tyle jest w rurkach że jeszcze to trwa jakiś tam czas.
psuły się przepływomierze. Jest na ECU przy kolektorze ssącym.
..ta przetwornica to osobny modul czy siedzi w ECU ?
Witam w Mercedes z silnikiem 290 td metaliczne stuki po osiągnięciu temp.70-80 st.przy obrotach 700-1000, przy większych obrotach zanikają,silnik zapala lekko,zimny czy ciepły,równo pracuje,silnik niebierze oleju ,temperaturę utrzymuje 85 st. ostatnio była uszczelniana pompa wtryskowa,spalanie ma ok.7,5 l.Dzięki za odp.Pozdrawiam
jesli to wtrysk mechaniczny to musisz załozyc ,stabilizator wolnych obrotów. to akie urzadzonko które utrzymuje silnik krokowy w odpowiedniej pozycji
15tka ze stacyjki ok,
Witam posiadam mercedesa c klasę w203 z 2001r silnik 2.0 129km.Mam roczną instalację gazową którą zakładałem w Czakramie w Tarnowie.Od samego początku były z nią problemy najpierw w zimie auto po przełączeniu się na gaz chodziło na 3 tłoki i wywalało błąd silnika , usunęli usterkę jak sami powiedzieli nie wiedza co było przyczyną.Teraz ma straszny problem...
Mam pytanie na niskich obrotach czuje jak obroty silnika spadaja jak by mial zaraz zgasnac co to moze byc, filtr nowy oringi tez.Pozdrawiam i zgory dziekuje.
Mam pytanie jeszcze - wiem już, że olej wydobywa się z odmy. Możliwe, że olej jest pchany na tłoki? Wiecie, jako "paliwo" i przez to takie obroty niskie na luzie i cały czas te obroty same się zmieniają (tzn. Raz idą w górę, raz w dół).
Witam! mam problem , mianowicie na wolnych obrotach nie ma cisnienia a normalne dopiero koło 3 tys obrotów. Przy 2óch tysiącach 1 atmosfera. Czy spotkał się ktos z podobną usterką? Poziom oleju normalny a silnik się nie przegrzewa (temp normalna). Z gory dziekuje za odpowiedz. pozdrawiam
Mam krotki filmik ktory zrobilem moze on troche pomoze : http://www.youtube.com/watch?v=-OvrrESsO...
Doszedłem dzisiaj do tego, są nawet jakieś dwa "komputerki" z jakich czujników one zbierają dane oprócz z sondy lambda? Zachowanie przepustnicy od powietrza jest mniej więcej takie: 1.Otwarta na optymalnej pozycji (silnik trzyma prawidłowe obroty) 2.Potem jakby się przymyka i silnik zaczyna się dławić 3.W tym momencie "Komputerek" chyba zaczyna rozumieć...
Może od tego wszystkiego uszkodził się katalizator - na niskich obrotach "nie ma siły" wydmuchać spalin i pracuje nierówno.
Witam, kiedyś znajomy miał niemal identyczny problem. W ciężkim ATEGO (wywrotka) nie dało się zwiększyć obrotów. Co prawda palił bez problemu, ale utrzymywał tylko niskie obroty. FMR i o ile dobrze pamiętam EMR nie wykazywały żadnych błędów. Okazało się że tachograf wysiadł w taki sposób, że cały czas widział przekroczenie dopuszczalnej prędkości i...
Witam, bardzo proszę o naprowadzenie mnie na kierunek problemu z mercedesem E-klasa 3,0 2007 (po lifcie) 140 kw. Objawy: na zimnym silniku "bujanie" obrotów, na niskich prędkościach "bujanie" całym autem. Jak temperatura silnika osiąga 80-90 st. wszystko pracuje idealnie i wszystkie dolegliwości ustępują.
Któryś przewód musi być nieszczelny. Gdzieś jest wyciek
Udało Ci się rozwiązać ten problem ? Bo właśnie mam taki sam .... albo podobny, jade 120 glosny a niskie obroty przyspiesze do 130-140 robi nie ciszej a obroty podniesione i mam wrażenie ze bez zmiany biegów, i jak juz spadnie do 120 to jest ok
ciśnienie paliwa 240 - 280 bar. Dolna granica... zobacz na obroty rozrusznika.
Podlej strzykawką i odpalaj normalnie, na niskich obrotach to wystarczy jej kilka kropli oleju żeby się nie przytarła.
Oddać do blacharza.
Witam, mam problem z mercedesem w212- po wymianie (pompy wstepnej w zbiorniku, filtra, czujnika cisnienia w pompie wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia na listwie, regulatora cisnienia na listwie, filtra paliwa, wtryskiwaczy) błąd nadal nie ustepuje. Kod błędu p0087. Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej, wpada w tryb awaryjny zaraz przy 3...
Kiedyś jeździłem takim autem jako kierowca szefa. 10-12 lat temu Mercedes 190. Ciągle musiałem zwracać na ta wskazówkę uwagę. Jedynie co zapamiętałem to to ze lepiej było jechać z przyczepka na dość wysokich obrotach na 3 niż na 4 na niskich obrotach. Oczywiście gdy jeździłem sam wskazówka była zazwyczaj na czerwonym polu. Czyli nie tylko Polonezy i...
Witam W samochodzie mercedes E klasie z 2000r z silnikiem 200cdi byly wymieniane 4 wtryski NOWE, w serwisie... samochod kupiony byl w tym roku w maju i mialem objawy ze na wolnych obrotach po odpaleniu *bez dodawania gazu, silnik kulał... jak by jeden tlok nie dzialal, ale lekko dodalo sie gazu i juz wszystko bylo oki... w lipcu zostaly wymienione wtryski...
Witam wszystkich , mam podobny problem nastawnik mi świruje i ustawić się nie może, odczuwalne od 2000 obrotów. Brak błędów czujniki powymieniane , Turbo nowe wtryski .ten sam obiaw miałem w zeszłym roku o tej porze przy niskich temperaturach. Czy ktoś miał taki obiaw ? Bądź podobny Pozdrawiam
No nie wiem, mnie przy 6 cylindrach zbyt niskie obroty wnerwiają :) Kolega musi z tą regulację tzw. pneumatyczną porządeczek zrobić i ustawić pompę, bo najwyraźniej ktoś podkręcił. Jeszcze tak w kwestii formalnej, kolega nie ma czasem klimy i automatu?
Nie wiem czy kolegę dobrze rozumiem ale jest takie jak podałem w opisie 11.50 czasem 11.70 i wzrasta wraz z podnoszeniem obrotów przy 2000 jest około 14.20
witam ja mam podobny problem to znaczy też mi falują obroty i sam przyspiesza moja 190 ma automat tyle że mam założony gaz i na lpg tego nie robi co prawda na gazie są trochę niskie obroty ale sam nie przyspiesza. Zauważyłem jeszcze gdy odpalam auto rano (zimny silnik) to obroty rosną dosyć wysoko nawet do ok 2500 obr/min i powoli spadają
chyba zatkany katalizator mało ma do niskiego ciśnienia doładowania Oczywiście że ma! Słaby przepływ spalin w układzie wydechowym prowadzi do spadku obrotów turbiny. Dalej tłumaczyć?
Witam Mam problem z mercedesem c180 2001r i mam gaz na gazie i benzynie na niskich obrotach strzela w kolektor na wyzszych obrotach idzie ale nie ma tej mocy mechanicy rozkladaja rece bo wszystko sprawdzili na komputerze wyswietla blad zaplonu na wszystkich garkach cewki i swiece ok kolektor tez pomocy nie wiem co zrobic
witam. mam kompresora lecz niema tej mocy co powinien miec, zdaje mi się że kompresor sie niezałącza. jak go powoli rozpędzam to idzie ale jak szybko chcę to się zaczyna dławić i pużniej ma obroty niskie i zmięnne jak by chciał zgasnąć . co to może być? ktoś mi mówił że kostka od kompresora?
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
Piszesz że na wolnych obrotach drży a potem że przy 130km/h cichnie? Jeśli drży podczas jazdy jest to zazwyczaj wina ułożyskowania kół. co do wpadania w wibrację na zimnym silniku jakie ma wtedy obroty? Może zbyt niskie. drugą przyczyną może być luźny pasek lub uszkodzony napinacz ale to do sprawdzenia w kolegi gestii:)
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
zasilanie modulu silnika to obojetnie benzyna czy diesel ? Dodano po 4 jedyny blad jak byl ktory po jakims czasie udalo sie wyeliminowac to (za niski poziom ukladu w klimie)
nie to jeszce stary merc 1994 r nie ma tez map korzysta z przepływki , a gaz ma zwykły na mikserze dzisiaj sprawdziłem rozrząd jest ok więc wykluczam :cry:wracając do sondy lambda dlaczego dlaczego widac regu;lację dopiero na wyzszych obrotach ( od 2500 tys) na niskich i srednich stoi ( na gazie powyżej 1000 tys zaczyna regyulowac):idea::idea::idea::idea::idea...
Witam mam problem z Mercedesem S klasa W220 a mianowicie jeżdżąc moją eską przy rozgrzanym silniku zapala się EPC i traci moc a obroty maksymalne to 3 tys. Podłączyłem się do komputera i pokazuje błąd: - 2047-1 Monitorowanie ciśnienia szyny przez zawór sterujący - ciśnienie szyny jest zbyt niskie, - 2346-2 sprawdzić układ EGR (Recyrkulacji Gazów Wydechowych)...
Jest tak-podczerwień chodzi bo jak klucz jest wsadzony to nie działa diodka informująca o działaniu pilota ryglowania. Po wsadzeniu klucza ( rybka) brak reakcji stacyjki-nie zwalnia się nawet elektromagnes blokujący obrót bębenka. W EZS/EIS dwa błedy -B1154 brak danych z kombiinstrument -B1156 za niskie napięcie zasilania Napięcia mierzone miernikiem...
Witam serdecznie, Kilka tygodni temu przeprowadzilem kompleksowy remont skrzyni w moim Mercedesie GL420. Wszystko chodzi fajnie jednak przyjemnosc z jazdy psuje mi miejska jazda na niskich obrotach. Tzn przy ruszaniu , podjezdzaniu kiedy tylko delikatnie muskam gaz ( predkosci rzedu 0-15/20 kmh ) auto delikantnie "skacze". Nie sa to wyraznie odczuwalne...
Witam Posiadam Mercedesa 190, rocznik 1987, benzyna + LPG, silnik 2L. W silniku są dwie przepustnice, jedna się w ogóle nie otwiera, ledwo można było samochodem jechać z prędkością 60 km/h. Czy ktoś nie wie, co może być przyczyną tego, że ona się nie otwiera? Dodam jeszcze, że wcześniej przed konserwacją, którą zakończyłem tydzień temu miałem inny problem,...
Szczerze to nie wiem do końca, czy on podał mi dobry kod, później zacząłem robić zdjęcia. Czy miałoby to wpływ na wyżej wymieniony problem? Na "P" wchodzi bez problemu na obroty, tylko na "D" i "R" był ograniczany. Czy przy uszkodzonym czujniku barometrycznym pozwoliłby wejść na duże obroty na "P"? Mówisz o czujniku barometrycznym paliwa, czy jest...
To jest pompa A czy MW? Dawka startowa jest stała dla danej pompy i jest blokowana automatycznie po osiągnięciu 150-200 obrotów przez pompę, jeśli jest problem z rozruchem i wolnymi obrotami na ciepłym silniku to sekcje są zużyte. Dawkę doraźnie można zwiększyć na A pompie.
przed wymianą sprawdź czy ośka na której był palec niema nadmiernego luzu bo to przez nadmierny luz na ośce aparatu zapłonowego nadmierne wycierają się styki w kopułce albo dawno niebyła wymieniana kopułka sprawdź przerwę na kowadełku przerywacza jak wymiana kopułki i palca nic nie da i objawy nadal będą to niech jedna osoba kręci rozrusznikiem a ty...
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
zauważyłem że obraca się jakoś nierówno... może to być przyczyną stuków? Dodano po 1 u mnie stuki są słyszalne przy niskich obrotach i obciążeniu silnika, np gdy zaciągnę ręczny wrzucę 2 bieg i puszczam sprzęgło albo podczas zmiany biegu na wyższy i wciśnięciu gazu, chwilkę to słychać.
Witam wszystkich. Dzisiaj zarejestrowałem się tutaj bo od jakichś dwóch miesięcy mam problem z moim 413 cdi. Zaczęło się od ciężkiego odpalania przy zimnym i z czasem przy rozgrzanym silniku. Drugi problem jaki był zauważalny to gasnący silnik podczas jazdy (zawsze pod górę, obroty powyżej 3000 i ciężki ładunek na pace) gasnął , przekręcałem kluczykiem...
Wartości rezystora nie znam
Tylko co mogłem przeoczyć? Próby olejowej nie robiłem ale mierzyłem mu ciśnienie na odpalonym silniku ten mierzony miał odłączony wtrysk a pomiar robiony przez otwór świecy żarowej Dodano po 7 Ten czwarty cylinder przestał nagle pracować, silnik nie był jakoś szczególnie obciążony miał niskie obroty kilka dni wcześnie falowały mu obroty, spadały niskie...
Witam mam dwa błędy w skrzyni 5biegowej automatycznej współpracującej z silnikiem R6 3.2 - błąd P0715 i P0730 Czy po ich skasowaniu odblokuje skrzynie bo prawdopodobnie miałem niski poziom oleju (świstał przy wchodzeniu na obroty) i po jego dolaniu świsty ustały ale błędy pozostały i auto nie ruszy.
Witam. Niestety dalej męczę się z Vito. Wyjąłem zbiornik i pompkę. Zbiornik czysty minimalnie było na dnie trochę brudu ale pompka czysta. Wszystko wyczyściłem zbiornik i pompkę. Wtryski sprawdzone przelewy też są ok. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Co sądzicie? Po wymuszeniu przez komputer aby pompka podawała paliwo auto odpala. Ale jak zrobię około...
Witam mesiek s320cdi z 2001 roku. Od pewnego czasu (3-4 miesiące) nie ma mocy na starcie, strach startowa ze skrzyżowania dasz gazu on pomysli z ok 10sec zaczym ruszy, skrzynia robiona, wtryski również, pedal gazu nowy. Przeplywki to chyba ze 4 były zakładane. Egr czysty, zresztą bez ze zajętym kolektorem jest to samo.. Nadal mul. Jak tylko przekroczy...
Witam Wszystkich. Chciałbym się dowiedzieć czy w Mercedesie Sprinterze z silnikiem 312D 2.9, jest możliwość regulacji obrotów biegu jałowego. Wydaje mi się że mam troszke niskie ok 600obr na minutę. Da się wyregulować czy szukać przyczyny w osprzęcie silnika? Wiem że w jakimś VW LT-ku dało się to zrobić mechanicznie przestawiając jakąś głowice pompy...
Przyspieszenie bardzo fajne jak na taki samochód, tylko słabo wyposażony i trochę zaniedbany. Darowanemu koniu w zęby się nie patrzy. Wyposażenie ma właściwe - to nie mercedes, tylko skoda dla przeciętnego Kowalskiego. Warty jest jakieś 1500 zł, więc nie chciałbym w niego wkładać drugiego 1500 zł 😁 A co byś chciał? Bo na razie to sam jeszcze...
Trzech różnych fachowców od Bmw się poddało Kolego mercedes nie ośmieszaj się. W alternatorze zostały wymienione łożyska , mostek z diodami , ślizg , regulator napięcia razem ze szczotkami To tylko stojan , obudowa i część wirnika nie została wymieniona? Nie wierzę . Szybciej, taniej , łatwiej wymienić cały alternator.
Witam o dłuższego czasu borykam się z moim Mercedesem. Problem zaczął się jak wszystko całkowicie przestało funkcjonować otwieranie, rozrusznik, itd.. Na tą chwilę wymieniłem stacyjke, moduł SAM, sterownik, przepustnice, auto wkoncu odpaliło ale faluje na obrotach brak reakcji na pedał gazu , komputer wyświetla następujące błędy : Y58/1 (zawór regulacyjny...
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków Tak, to też może być przyczyną skoków ciśnienia, ale raczej nie w górę, tylko w dół, czyli spadków, bo jeśli zawór otwiera się przy zbyt niskich obrotach, to ciśnienie będzie spadało. Przy normalnej pracy nie powinno przekraczać 5 bar, więc jeśli skacze powyżej, to moim zdaniem przyczyną może być...
Nie przypominam sobie żeby kody błędów miały tak niski numer i rzeczywiście takiego błędu w tabeli nie ma. Prawdopodobnie odczytałeś początek numeru sterownika. Natomiast uszkodzić można w podanym przypadku czujniki obrotów koła - głównie chodzi tutaj o zmianę odległości czujnika od pierścienia liczącego.
Witam. mam mercedesa 190 93r. 2.3 B G i wysokie obroty znaczy ciężko pali i nie trzyma niskich obrotów. wymieniłem parownik ale to nic nie dało bo jak się kręciło tym zaworkiem do ustawiania ilości gazu to reagowało na obroty (DZIWNE) , albo gaśnie albo trzyma 4500 - 5000 obr/min nawet czasem dochodzi do granicy obrotów, podciśnienia i ta guma są dobre....
Wiatm! Po 5 latach niezawodnej pracy raptem mój "mercedes" dał o sobie znać. Mianowicie podczas jazdy raptownie obroty silnika zaczęły pracować jak generator -wysokie aż do "bólu" i niskie aż do zadławienia silnika.... Dzieje się to zarówno na obrotach jałowych jak i o dodaniu "gazu.. Diagnosta telefonicznie podał jako przyczynę awarię wtrysku - sterownik...
(at)boncky Jaki masz silniki tz na D-Jecie czy K-Jecie bo 350 do początku 76 roku była na D-jecie tak jak kolega w pierwszym poście, a potem na K-Jecie? Przyczyn może być kilka dla K-Jetronica. Najbardziej błaha to nieszczelności w układzie dolotowym, większy problem to niskie ciśnienie paliwa i tu może być pompa albo regulator termiczny (przynajmniej...
mercedes E200 kompresor 186 km 1999 rok Mam problem z tym autem LPG Samochód pali idelanie w trasie około 12 litrów gazu na 100 natomiast w mieście nie moge zmiescicic sie w 17 litrach gazu. Samochód na zimnym strasznie faluje na niskich obrotach i tak jak gdyby na niskich nie reagował odpowiednio na gaz zostaje chwile na obrotach . Diagnista wykazał...
Popieram wszystkich którzy się wypowiedzieli, męczyłem parę diesli :) jak zimny to delikatnie z gazem, jak ciepły można pałować do woli. Jeżeli jesteś nastawiony na eko, pamiętaj żeby nie męczyć go zbyt niskimi obrotami, panewki podobno tego bardzo nie lubią a z tłoków robią sie jaja ;-) wyprzedzanie, podjeżdżanie pod górki proponuje zredukować a nie...
Dzisiaj na początku drogi mi raz źle reagował na gaz i hałasował, jakby paliwo się kończyło na obrotach niskich obrotach 1200-1400 :) Po rozkręceniu wróciło do normy. Spróbuję gdzieś ten napinacz ogarnąć i zobaczę czy będzie lepiej. I tak myślę, że jakby łańcuch był rozciągnięty za bardzo to zawsze powinien gaz źle chodzić i szurać powinno również na...
Ta pompka ma znaczenie tylko przy niskich obrotach silnika, gdy przepływ przez nagrzewnicę może być zbyt mały. Jak przytrzymasz przez parę chwil silnik na ~3000 obrotów ma grzać jak w piekle. Nie ma też nigdy problemu z odpowietrzeniem tego układu.
Witam wszystkich zmotoryzowanych... mam pewien problem z Mercedesem Vito 2.3l 143km z 1997r. Mianowicie chodzi o to, ze kupilem uszkodzony samochod i jak mowi byly wlasciciel, podczas jazdy obroty zaczely warjowac, nie rowno chodzil i gasl... on zmienil rozrzad (na lancuszku), bo to jego zdaniem byla przyczyna, ale nie pomoglo i odstawil go na kilka...
Sprawdzę i to, choć osobiście stawiam na wadę fabryczną układu paliwowego. Na dodatek wyszło jeszcze jedno - być może ma to jakiś związek - samochód "na zimno" ma zbyt niskie obroty - gaśnie. Więc zapytam przy okazji - co reguluje obroty silnika względem temperatury? Czy jest to może czujnik podciśnieniowy, tuż nad pompą wtryskową? No i czeka mnie zdjęcie...
Czy ktoś może mi doradzić czy jest możliwość tam gdzie jest dwumasa zamontować jednomas? Możliwość jest. Są w sprzedaży specjalne zamienniki. Czy bardzo t9 wpłynie na przenoszenie hałasu, drgań itd? Nie wiem jak w tym modelu, ale przekładałem jakiś czas temu sprzęgło w Mercedes Sprinter CDI i z kołem jednomasowym jest tragicznie. Auto wpada w wibracje...
Witam. Mam pytanie o schemat podciśnienia w 190D 2.0 rocznik 1992 z EGR-em. Mam problem z niskimi obrotami, po wymianie świec żarowych coś zostało namotane i silnik chodzi na wyższych obrotach. W instalacji podciśnienia jest jeden rozdzielacz z pięcioma wejściami, nigdzie na schematach takiego nie znalazłem. Może ktoś ma taki schemat i mnie poratuje.
Nie wiem ile ma ponieważ nie mam obrotomierza, ale jak juz przeżóci z tego 3 biegu na 4 bieg (przy prędkości ok 105km/h) to już wtedy na 4 biegu są niskie obroty w środku cicho, ale auto wtedy praktycznie nie reaguje na pedałgazu ( tyle że podtrzymuję tą prędkość ) jak wcisne do konca pedał to z żuci ten 4 bieg na 3 bieg i wyje wtedy.
Witam, mam spory problem ze Sprinterem 318CDI. Silnik 3.0 v6 OM642. Miał robione głowice. Po naprawie nie chce się wkręcać na obroty. Dochodzi do ok. 2tyś. obr. i tak jak by go odcinało. Na niskich obrotach chodzi ładnie i równo. Brak błędów. Parametry mechanik twierdzi że w porządku. Podmieniany był czujnik ciśnienia doładowania, zawór EGR, przepływomierz,...
Przerabiałem podobny przypadek u siebie, kontrolka ładowania się nie paliła, nawet na nie pracującym silniku. Na niskich obrotach ładowania nie było, natomiast po przekroczeniu około 2,5 tys. obrotów pojawiało się i miało prawidłową wartość. Przyczyną był urwany czy też upalony jeden przewód wychodzący z alternatora. Sprawdź dokładnie wszystkie przewody...
a czy ktos kazal Ci wymienic pompe paliwa? wyzej masz napisane co moze byc uszkodzone , wystarczy tylko krok po kroku diagnozowac. i jeszcze jedno jak ktos ci napisze zresetuj komputer - odlacz akumulator na minute to jest debilem , ot takie ostrzezenie przed papraczami To może trochę historii tego samochodu. Kupiłem go miesiąc temu od koleszki z warmii....
Witam, jak chciałbyć abym opisał to co dzieje się z silnikiem na wolnych obrotach? Ja to widzę w ten sposób: wolne obroty- silnik ma pływające obroty, podczas jazdy wyrzucam na luz i puszczam pedał gazu - silnik zwalnia do bardzo niskich obrotów, wręcz ma ochotę zgasnąć, potem wchodzi na wyższe obroty około 2000 a potem potrafi zgasnąć. Auto jest z...
Witam, dziś przeżyłem szok. Dostałem do malowania boczek Mercedesa w124, automat, 88 r. Auto paliło jak paliło, po zapaleniu bardzo niskie wolne obroty. Ale przejdźmy do meritum, dziś wyjeżdżam z kabiny, samochodzik chodzi sobie na tych swoich wolnych obrotach. Po chwili chcąc go przestawić, dodając więcej gazu samochód zgasł. Próbując go zapalić nie...
Witam, opisze dziwny problem. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Mercedesa z 1993 roku diesel. Problem polega na tym, że rano jak zapalam bestie na zimnym silniku to. Od strzała pali, a po przejechaniu kilku kilometrów i ponownej próbie rozruchu pojawia się problem, a mianowicie kręcenie nie przynosi efektu.Ale jak pokręcę trochę stacyjka i odczekam...
Witam, mam do zrobienia Atego z 2000r. Problem zaczął się od próby uruchomienia silnika z dużym prostownikiem z rozruchem, wymianie akumulatorów i wymianie rozrusznika. Wcześniej problem był w ogóle z dobranym źle przekaźnikiem immo na rozruszniku (był zbyt niskiej rezystancji- jeden prawie 4Ohm i drugi na próbę ok 10Ohm). Xentry podpowiadało, że ma...
Jest globalizacja, chcesz nissana, możesz kupić renault, i tak będzie to samo. Mercedes Citan powstaje w fabryce Renault i różni się od Kangoo tylko gwiazdą na masce. Obecnie zarówno NISSAN jak i Dacia są francuskie. Mało tego, w Mercedesie swego czasu stosowano francuskie 1,5DCi (ale to silnik bardzo mocno poprawiany przez lata, bo w pierwszych generacjach...
mercedes niskie obroty niskie obroty peugeot briggs niskie obroty
antena zewnętrzna bluetooth calibra gaśnie tłumienie dźwięków
tap2106 schemat tap2106 schemat
Trudności z uruchomieniem silnika - błąd czujnika rozrządu Moment dokręcania śrub Renault Captur 0.9 TCe