Coś pomieszałeś. Nie mam jak sprawdzić, ale technicznie nie ma możliwości żeby w jakimkolwiek silniku zamek mijał otwarte okno. Tam gdzie się to zdarzało, okno cylindra było podzielone przegrodą, po której "jechał" zamek pierścienia. Inaczej awaria nastapiła by natychmiast. Także nie mam jak sprawdzić ale zdaje mi się, że był tam mały wąski języczek...
Błąd 8 wystąpi po zablokowaniu bloku zaparzacza - jak silnik nie jest w stanie ustawić bloku w żadanej pozycji (kontroluje to sterownik mierząc ilość obrotów na podstawie zliczania impulsów z enkodera). Sprawdzić blok zaparzacza. Mozliwości jest wiele - mogło coś wpaść do otworu na kawę sypaną, złe ustawienie granulacji (stopnia zmielenia) - jesli kawa...
Witam opiłki jeśli są nie blokują ci przepływu czynnika jeśli znajdę to zrobię zdjęcie benzyny którą płukałem przewody i chłodniczkę i są w niej opiłki. Opiłki w moim przypadku dostały się między tłok a cylinder sprężarki a sprężarka ma 6 lub 7 tłoków które są bez pierścieni i są pokryte specjalnym teflonem. jeśli wszystko masz ok to może być to zawór...
Remont robiłem bo mi panewke na korbie obróciło, po dłuższym kręceniu na rozruszniku coś zaczyna jak by odpalać ale wygląda to jakby łapał na jeden cylinder i cisza, wpaść mi nic nie wpadło i raczej o niczym nie zapomniałem sprawdzałem już kilka razy i check engine gaśnie bez problemów i auto nie raportuje żadnych błędów jeszcze raz powiem że w aucie...
Trudno mi powiedzieć bo wypadnięcie zapłonu czuć tylko siedząc w aucie (zadrżenie nadwozia i zliczenie w VAG-COM). Nie słyszę natomiast strzałów w tłumik czy też jakiegoś pyrkania choć nie wykluczone, że ono występuje. Sonda lambda badana VAG-COM-em pokazuje całkowitą sprawność (praktycznie żadnego zmniejszenia sprawności). Nie mam już pojęcia co może...
No widzisz, dobrze że porcelana nie wpadła do cylindra.
A jeśli pisze, że są na sprzedaż amortyzatory gazowe to mam myśleć, że one są gazowo-olejowe? np.: http://www.motocom.pl/sklep.php/pl,,,,,p... Dodano po 9 Znalazłem ciekawy artykuł. Amortyzatory Opis Jednym z podstawowych elementów zawieszenia pojazdów...
Dolot musisz wyczyścić "na igłę". Najmniejszy kawałek wirnika turbiny, który wpadnie do cylindrów, może narobić konkretnego bałaganu. Intercooler zaleca się wymienić.
Do cylindra raczej nie wpadł , zatrzymał się na zaworach lub jest gdzieś w kolektorze. Do demontażu kolektor ssący.
Ewidentnie coś wpadło do cylindra i na pewno nie jest to skutek przegrzania. Sprawdź łożysko sworznia tłoka, może się rozleciało. Możliwe też jest urwanie elektrody świecy. Ten krzywy korbowód to też jest podejrzane. Ja bym mu to oddal w takim stanie i jak chce to niech idzie do sądu.
może to skrócić żywot tego kompresora? jakoś mu zaszkodzić? czy nie panikować i poza filtrem (sąsiad nie zauważył że nowy, ale w ostatniej chwili naklejkę z ceną z niego odkleiłam) raczej nic się nie popsuło? Jeżeli przy tym "upadku" nie wylał się olej (jeżeli to kompresor olejowy) i nic nie wpadło do cylindra z pozostałości po filtrze (raczej nie...
Musisz odkręcić, szarpak i plastikowa osłonę cylindra. Możliwe że wpadła tam jakaś śrubka lub podkładka, chwycił ja magnes i blokuje kolo magnesowe.
Nie ma związku . Taaa? Dłubałem taki na wiosnę, urwało oś klap w dolocie, wpadło to do komory czwartego cylindra i pozamiatane
Ciężka sprawa. Zależy jak została zerwana a raczej czy coś wystaje z poza gniazda. Są giganci, którzy rozwiercali, spawali i kombinowali. Nie polecam - do cylindra może wpaś troche złomu który niestety... zalecam zrzucenie głowicy pzdr
Sam twierdzisz, że dałeś "popalić" pilarce, więc miała prawo ulec uszkodzeniom. Sprawdź, czy nie pękł wał (miałem taką w naprawie) i aby to sprawdzić przytrzymaj koło magnesowe a drugą ręką obracaj wewnętrzną częścią sprzęgła odśrodkowego. Zwróć też uwagę, czy jakieś "obce ciało" nie wpadło do pilarki i nie blokuje jej. Sprawdź mocowanie cewki WN i...
cylinder byl wymieniany na nowy jak ojciec kupił tą kosiarke bo coś wpadło do cylindra i porysowalo go,i udalo się ją kupić za małe pieniądze,po wymianie służyła przez jakieś 12 lat beż zażutu aż przyszedl czas na kolejny remont byly wymienione łożyska na wale ,wał i cały zaplon,oraz karter silnika ale tlok i cylinder zostal stary bo gość powiedział...
Trochę nagaru jest w oknie możesz go wyskrobać tylko zasłon okno tłokiem żeby nic nie wpadło do cylindra. Hmm to już nie wiem. Pomyśle.
Coś wpadło pomiędzy tłok a cylinder? Sprawdź co za element to zrobił. Może być kilka przyczyn, uszkodzone łożyska igiełkowe, łożyska wału, kawałek pękniętego listka zaworu membranowego... Do do tłoków jest kilka producentów, Vertex (najlepsza), Meteor, Standard (raczej no-name), China. Trzeba pamiętać że fabryka nie przewidziała szlifów cylindra żeliwnego,...
Urkotrebor ok, jeżeli stosujesz od 30 lat to opowiedz jak usunąć ogonek który wpadnie do cylindra? Chętnie się nauczę i może też zacznę stosować w takiej aplikacji. Szczególnie jak pech sprawi że wpadnie do szczeliny między tłokiem a cylindrem. Druga sprawa jest taka, że im większa średnica gwintu, tym trudniej wyłamać sam ogonek - podczas tej czynności...
Płaskie sprężyny mają tę zaletę, że skracają długość silnika. Ta prądnica pewno 2 kw ma. Chciałem wykonać dzisiaj próbę i tłok się zatarł. Widocznie z gaśnicy jakiś pyłek stalowy wpadł pomiędzy tłok i cylinder.
Coś wpadło do cylindra lub wyskoczyło zabezpieczenie sworznia tłoka. Co to za marka ,,Dolphina"
Więc co proponujesz? (Z założenia nie powinno wpaść do cylindra, ale lepiej nie ryzykować.)
Tym się nie sugeruj, że wysokie ciśnienie sprężania i olej idzie. Olej może: - Wyciekać przez turbo - wyciekać przez prowadnice zaworowe - wyciekać wprost na ulicę. Olej, który wpadnie do cylindra np przez nieszczelne turbo potrafi zwiększyć kompresję.
wałek przechodzi przez obudowę muszę koło zdjąć. Co do blokad to owszem jak się nie rusza później silnikiem ja muszę pokręcić wałem żeby tłokami podeprzeć zawory żeby nie wpadły mi do cylindra po zdjęciu zamków
Dżwigienka to to coś co wciska zawór, jeśli na którejś jest bardzo duży luz to prawdopodobnie ten zawór jest zablokowany i sprężyna nie może go zamknąć, a o otwarty zawór opiera się tłok w cylindrze. Normalny luz to jakieś 0,2 mm (dokładnie nie pamiętam). --- Zablokowany zawór już byś raczej zauważył. Poczekajmy może ktoś inny na coś wpadnie, mnie przychodzi...
Focus 1.6tdci (hdi) dziś urwałem trzy świeczki żarowe. Dostęp miodzio, ale ch.ji nazbierali ode mnie francuzi. Przy wykręcaniu urwanych po kilku godzinach dwie miałem w garści, przy trzeciej tak nawierciłem że końcówka wpadła do cylindra i mnie krew zalała. Na odchodne właściciel powiedział że mechanik ostatnim razem wkręcał je na klej do gwintów co...
Tylko jak podeprzeć zawór by nie wpadł do cylindra?
Pewnie coś wpadło do cylindra i odbijało się od tłoka- może ukruszona świeca żarowa?
https://obrazki.elektroda.pl/2886551800_... Zastanawia co mogło tak zmasakrować tłok. Nie wiem czy dobrze widzę ale tak jakby.kawałka pierścionka brakowało. Może ssała nieszczelnością z filtra powietrza. Albo coś z filta wpadło, uszkodzenia tłoka są niebywałe, a cylinder prawie nie tknięty. Przegrzany tłok byłby koloru fioletowego
Pytanie jak wygląda gładź cylindra ? Coś tam wpadło
Tak, i przy okazji sprawdź czy gwarancja obejmuje wymianę głowicy po wpadnięciu kawałków wirnika do cylindra.
bankowo musisz zdjąć sprężyny zaworowe (a co jeśli ci zawór wpadnie do cylindra?). Teoretycznie da się bez zdejmowania głowicy, ale tak jest po prostu wygodniej...
Coś ewidentnie wpadło do cylindra. Być może auto miało kiedyś dzwona i to są resztki obudowy filtra powietrza? Albo resztki turbiny ? Generalnie wymieniasz te tłoki które są w złym stanie, zależy jakie masz oczekiwania i co montujesz (nowe/używane), tuleja jest porysowana czy mi się wydaje ?
Jest mniej więcej tak jak napisałeś. Trzeba nalać oleju troszeczkę (15-20ml) tak aby rozpłynął się po ściankach cylindra i spłynął na pierścienie tłokowe a nie wpadł do komory w tłoku. Czekasz jakieś 5 minut i kręcisz rozrusznikiem (odłącz zasilanie żeby silnik nie odpalił), i spisujesz pomiary. Jeżeli poprawa po dolaniu oleju będzie słaba w porównaniu...
Zawory zwrotne nie ulega wątpliwości że pomagają i nie zaszkodzą . Trzaska 456 jak dasz te podkładki to na pewno nie pogorszysz .Jest inny sposób również .Mozna posmarować gwinty specjalnym klejem jakiego używa się do zabezpieczania gwintów śrub w zaciskach hamulcowych .Tylko czy to nie będzie zbędne zabezpieczenie ? Nawet gdyby te śruby się odkreciły...
Tam nie ma intercoolera, więc kawałek turbiny mógł wpaść do cylindra i narobić niezłego bałaganu
Od Mito nie będzie pasowało? W końcu ta sama fabryka i dokładnie to samo rozwiązanie. Ewentualnie może się różnić kształt języka w stosunku do większej średnicy cylindra. Miałeś szczęście i nie wpadł do cylindra? Skontroluj czy w cylindrze po tulejowaniu zrobiono poprawnie obróbkę i język zaworu wchodzi do końca.
Pacjent Polo 9n 2004 r (produkcja koniec 2003 r) przebieg 285 000 km. Silnik 1.4 TDi PD o oznaczeniu BAY. Silnik przy gwałtownym przyspieszaniu (pierwszy bieg do 4000 RPM) zaczął nagle stukać i przestał pracować na cylinder jak później okazało numer 2. Po zdjęciu głowicy skasowany tłok i trochę drobnych części grzybka zaworu wydechowego. Teraz pytanie...
Nie polecam odpalac silnika .znajomemu na warsztacie wpadła świecą do cylindra i zrobiła bigosu.
Zrób adaptację przepustnicy, ale jak środkowa elektroda świecy wpadła do cylindra, to mogła tam narobić bałaganu, dlatego zaczął bym od pomiaru ciśnienia
Tylko uważaj żeby przy tych operacjach nie wpadło coś do cylindra...
Mógł np odpaść sztyft ze świecy żarowej, lub kawałek nagaru wpadnie do cylindra podegnie zawór i wystarczy.
Ten zawór jest urwany, tj koniec trzonka ?, czy rozpiął się zamek (półstożki) i wpadł do cylindra ? Tak czy inaczej, jak zawór jest tak zgięty, to prawdopodobnie korbowód również. Po takim "dzwonie" tłok również mógł ucierpieć i pierścienie są zablokowane w zmiażdżonych rowkach
Pewnie że można. Tłok tego cylindra dajesz w górny martwy punkt GMP, zbijasz miseczkę zaworu, wyciągasz zamek, tłok jest w górze to zawór oprze się na nim i nie wpadnie do cylindra. Wymieniasz, składasz i gitara.
Tłok nie uszkodził się z powodu zużytych pierścieni tylko w wyniku przegrzania silnika lub nagaru, który mógł wpaść do cylindra na przykład z tłumika.
Szanse na kolizje jest 50/50 Nie, szansa na kolizję wynosi 100% Ściągaj głowicę i daj do zrobienia, bo jak urwie się grzybek krzywego zaworu i wpadnie do cylindra to silnik leci na złom. Tam są na tyle cienkie trzonki zaworów ssących, że sprężyna jest w stanie domknąć lekko skrzywiony zawór
Może środkowa elektroda się wysuwa z izolatora ? (jakaś chińska podróba świecy) Miałem taki przypadek kilka razy, raz niestety (dla klienta) w 3 elektrodowej świecy, wpadła do cylindra i narobiła bałaganu
Paliwo dochodzi, pompka pracuje, rozrząd dobrze ustawiony, sprężania nie mam jak sprawdzić narazie o logów nie zrobię. Brak komputera. Dopóki zawór w starym silniku nie wpadł do cylindra wszystko działało bez problemu
MOże kable zamienione, może podczas wymiany świec coś wpadło do cylindra, a może przewody do dupy. Zacznij coś sprawdzać a nie filozofować.
Samo sprężone powietrze nie da rady. Ustawiasz tłok w GMP i blokujesz wał i dopiero wtedy pompujesz powietrze. Inaczej sprężone powietrze zepchnie tłok w dół i możesz mieć problem jak zawór wpadnie do cylindra. Inna sprawa taka, że sprężone powietrze utrzyma zawór przy montażu, a przy demontażu może bycym problem - zakleszczone zamki. Wtedy najlepiej...
zawora wpaść cylinder wpaść dziura wpaść środek
iskry rover schemat rezystor kondensator oznaczenie stm32 nucleo wyjście
scilab wykres sterowanie przekaźnikami
Mitsubishi Canter 3S13 4P10 – kiedy wymienić łańcuch rozrządu, objawy zużycia, interwały Błąd F01 w płycie indukcyjnej Teka - co oznacza?