Łożysko wpadło w docisk. Skrzynia do zdjęcia i nowe sprzęgło.
Tak ma być, normalne zachowanie agregatu ABS/ESP.
Jak wpada jest zapowietrzony, gdzieś jest nieszczelność i powoduje zapowietrzanie się układu i tyle reszta ma wpływ na prace układu przeniesienia napedu a nie na złącznie i rozłączanie sprzęgła.
Często robię hamulce w tych sprzętach i trafia uszkodzona nowa pompka i uszkodzony nowy wyrównywacz. a gdy jest sytuacja taka jak autor postu opisuje spinam 2 pedały i robię rundę ciągnikiem po placu hamując i nie wiadomo czemu hamulec na kole na którym nie było znajduje się sam. ważna sprawa to regulacja tego bolca co popycha tłoczek pompki tak aby...
Na początek to ustal czy jest tam linka czy hydraulika.Jak hydraulika to może pompka może siłownik a może zapowietrzony.Kto to wie?Tam chyba siedzi wszystko z renówki?
Najprościej będzie odkręcić przewody od złącz z 2 na początku (21 22 itp.) to są wyjścia. I sprawdzić po naciśnięciu pedału hamulca w którym momencie pojawi się ciśnienie. Zanim jednak zaczniesz sprawdź co napisał darfur5. Powodzenia!
Zapowietrzony wysprzęglik lub koniec jego żywota.
Lub lejący wysprzęgnik.
Jeśli chodzi o odpowietrzanie odpowietrzamy wprzytkie i zaczynamy od tago koła co jest najdalej pąpki czyli najczęściej jest to prawe tył następnie lewe tył późnoej prawe przód i ostatnie lewe przód. A kolega z wymianą płynu jak najbardziej ma racje ponieważ jezeli płyn mamy ten sam bardzo długo to zaczyna być w nim dużo H2O dzięki temu mogą nam korodować...
Pompę szlag trafił. Szukaj nowej.
można zlokalizować usterkę choć jest troszkę sprawdzania więcej na pw
Oczywiście chodzi o numer 13
Sprawa się mniej więcej wyjaśniła, zaślepiałem po kolei wyjścia pompy abs-u i okazało się że problemem jest prawe przednie koło. Idąc dalej zaślepiłem przewód metalowy przy elastycznym i też było ok, wymieniłem elastyczny i było znowu źle. Potem włożyłem młotek w zacisk i też było źle. Problemem okazuje się zacisk hamulcowy prawy przód. Tylko co z nim...
Pompka ,siłownik,dziura.
Reklamowałam lewy zacisk. Po ponad dwóch tygodniach sprzedawca stwierdził, że zacisk działa prawidłowo, ale nie odesłał mi zacisku, tylko zwrócił pieniądze. Zamówiłam więc nowy zacisk w innym sklepie, bo we wcześniejszym dziwnym trafem można było zamówić już tylko prawy zacisk.
Źle odpowietrzony skoro wpada . Pedał ma minimalny ten pierwszy skok do 2cm. Chyba że padła ci pompka która nie daje ciśnienia . Po poprawnym odpowietrzeniu układu powinno wszystko działać. Pamiętaj że są dwa rodzaje wysprzeglika na hydrol oraz olej mineralny .
Należy sprawdzić czy pompa hamulcowa serwo jest szczelna. Dodatkowo poziom płynu hamulcowego, podciśnienie pompy vacum, szczelność układu.
Xsara Picasso 1.8 i 16. Zagazowana. Na razie sobie poradziłem wiążąc sznurek do pedału sprzęgła. Jak nie chce powrócić to mocne szarpnięcie w górę i jest ok. Trochę uciążliwe, ale da się żyć.
Witam. Przyczyn może być wiele, mogły się zapowietrzyć albo już tarcze się skończyły. Używałeś gniazda do przyczepy? Kiedyś tak mi się robiło i winne było gniazdo do hamulców przyczepy.
Witam mam podobny problem dziś podczas jazdy samochodem miałem bardzo słabe hamulce prawie że wcale i zaczeła mrygać kontrolka abs i wykrzyknika czerwone a także sygnał taki dźwiękowy z komputera samochodu co się mogło stać.
Witam wszystkich. Chciałbym podzielić się problemem do dziś nie rozwiązanym , otóż w moim samochodzie jeep grand 2,5tdi 1997 rok, na odpalonym silniku wpada pedał hamulca przy mocnym naciśnięciu , wpada do podłogi. Zaczekałem drążyć temat i nie znalazłem rozwiązania , jak zaślepię pompę hamulcowa to nie wpada (czyli pompa dobra) jak zaślepię pompę ABS,...
Wycieków nie ma, pedał stoi w górze, dopiero po odpaleniu wpada w podłogę. Czy może być tu problem przez wciśnięty pedał podczas wymiany zacisków? Wcisnąłem pedał, żeby zamknąć sekcje w pompie, żeby płyn nie ciekł, mógł się zapowietrzyć jakoś, może pompa abs się zapowietrzyła, tylko jak? Jutro spróbuję jeszcze raz odpowietrzyć cały układ.
Przewody kupione nowe. Zostało już wszystko na "krótko" podpięte z pompy (pompa ma dwie sekcje) i wyniki są takie: -Zacisk przedni (2tłoczkowy) + Druga sekcja na pompie zaślepiona = pedał wpada -Zacisk przedni (2tłoczkowy) + Zacisk tylny (1tłoczkowy) = pedał wpada -Zacisk tylny (1tłoczkowy) + Zacisk tylny (1tłoczkowy) = pedał brzytwa, nie wpada -Zacisk...
Witam u mojego znajomego jest taki sam objaw, wpada pedał sprzęgła , trzeba go później nogą podnieść, auto posiada linkę z samoregulatorem, ja obstawiam na linkę. Czy może co innego się psuje w tych autach ??
Jak wlejesz płyn, to hamulec zapewne będzie, tylko na kilka razy... Tzn musisz kilka razy nacisnąć pedał szybko aby ścisnąć powietrze. Ja tak miałem w aucie...
jeśli z komory sprzęgła (wysprzęglika) nie leci olej to masz do wymiany oringi tłoków hamulcowych w tylnych zwolnicach
Witam forumowiczów, Mam problem z układem hamulcowym w mojej Hondzie Civic VIII, układ odpowietrzony, płynu nie ubywa a pedał hamulcowy wpada w podłogę. Przy szybkim naciśnięciu hamuje, jest twardy, auto staje dęba. W korku gdy auto się toczy bądź dojeżdżam do skrzyżowania naciskając powoli pedał, wpada on w podłogę stopniowo. Co mogę sprawdzić w pierwszej...
Brak hamulców to standard w Zetorach (i pogięte przody). W serii 52/62/72/77 są zastosowane charakterystycznej konstrukcji pompki hamulcowe - z odwróconymi przyłączami tzn. na końcu pompki jest dopływ do zbiorniczka, a od góry wyjście do hamulców (wyrównywacza). Jak one są zbudowane, nie wnikałem. Proponuję rozebrać chociażby jedną z nich dla sprawdzenia....
Po prostu zaciśnij szczypce morsa na przewodach elastycznych tylnych kół i wtedy sprawdź czy pedał wpada w podłogę.Jeśli to pomoże to tak jak wcześniej ktoś pisał problem w samoregulacji szczęk.A jesli nie wiesz jak to zrobić to koniecznie odwiedź mechanika bo z hamulcami nie ma żartów.
Odpowietrzylem caly uklad, jednak nie wydawalo mi sie zeby byl w ogole zapowietrzony. Zauwazylem, ze przy prawym kole przy lince od recznego, (mechanizm ktory cofa i wypycha tloczek) stoi w polowie. Sciagnalem jeszcze raz klocki, a tloczek cofnalem specjalnym przyzadem. Hamulec reczny obecnie dziala,jednak nozny schodzi w dol po kazdym zahamowaniu jak...
Witam mam problem z moją polòwka 1.9 TDI z 98 r .Po kilku krotnym wciśnięciu pedału sprzęgła wpada w podłogę,kiedy odciagne go sprowrotem można max 5 razy wcisnąć pedał potem znowu wpada.Odpowietrzałem sprzęgło ale dało to słabe rezultaty.Pros,e o podpowiedz
wciskałem oba na raz dodam ze jak sie nacisnie to nie wpada odrazu tylko powoli jakby gdzieś tracił ciśnienie i jak sie cofnie i nacisnie znowu nie ma żadnego oporu, bębny nie były mocno zużyte a szczęki były założone nowe wiec wątpię aby luz miedzy szczęką a bębnem byl taki duży
Napisałem że płyn w całym układzie jest wymieniony czyli jest odpowietrzony. Robiłem to dwa razy. Przelane było prawie litr płynu. I dalej to samo.
Zakładając, że płyn hamulcowy jest, mamy kilka przypuszczalnych odpowiedzi: - uszkodzenie któregoś cylinderka w którymś kole (brak ciśnienia w układzie); - uszkodzenie przewodu i wyciek płynu; - zapowietrzenie układu (jeśli po kilku szybkich naciśnięciach "pedał rośnie"); - uszkodzenie samej pompy (rzadko).
Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
Witam Układ hamulcowy nie jest zapowietrzony? Przewody hamulcowe są w dobrym stanie? Przewody wyglądają ok, brak wycieków więc zapowietrzenie wykluczam. Dodam że gdy auto stoi na podjeździe nacisnę hamulec i puszczę coś strzela w tym hamulcu. Może faktycznie coś jest luźne i gdy auto stoczy się w tyl odbija a jazdą w przód blokuje aż robi się patelnia...
co mogę podpowiedzieć tak go sprzedałem Krótkie rezime postu powyżej. po 2 naciśnięciach hamulca -to samo Są jeszcze procedury do odpowietrzania ABS-u. Nie jest napisane, czy omawiany samochód jest wyposażony.
Jeżeli brak wybrzuszeń przy mocnym deptaniu w hamulec to przyczyna leży gdzie indziej. Stawiam na samoregulatory. Z tego co wyżej napisałeś wszystko co może coś takiego powodować już zrobione. Z tymi samoregulatorami to chodzi o tą blaszke co się zazębia. Co do samoregulatorów to w momencie jak ci pedał wpada głębiej zaciągnij ręczny i zobacz czy jest...
Problem rozwiązany winowajcom okazała się pompa ABS która cały czas Zapowietrzala układ hamulcowy . Wysłałem pompa do regeneracji koszt 650 zł plus robocizna wyjęcie i wsadzenie 360zl
Zacisk do rzetelnej naprawy, warto podkreślić słowo rzetelnej. Wpadający pedał, to zapowietrzony układ.
To jest filmik z działania hamulca górskiego w jelczu. Dlaczego pedał gazu wpada w podłogę podczas jego używania? [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Już wiem. W tych pojazdach jest pneumatyczny "układ gaszeniowy silnika" (takim to określeniem było to ustrojstwo nazywane w warsztatach, gdzie miałem praktykę). Polega to tym,...
Niewiem jak jest w twoim Kramerze, pewnie masz wspomaganie hamulców(serwomechanizm) ale czy pneumatyczne (podciśnieniowe) czy hydrauliczne z pompy olejowej. Piszesz, że masz olej w zbiorniku, więc podejrzewam, że masz wspomaganie hydrauliczne. A co z płynem hamulcowym czy jest stan, czy nie ma wycieków na postoju i podczas wciskania hamulca. Jeżeli...
Możesz trochę popychaczem serwa skasować luz. Tylko nie za dużo bo będą się hamulce blokować.
Objawy o których piszesz są jak najbardziej normalne dla auta z abs i esp. W tych modelach to ustojstwo tak działa. Przy hamowaniu pedał hamulca potrafi ostro kopać. Podczas ruszania kontrola trakcji dohamowuje koło które wpada w poślizg, koło odzyskuje przyczepność to drugie traci, wtedy to drugie jest hamowane i mamy efekt szarpania autem. Dochodzi...
W moim przypadku działo się tak, bo mój macher źle odpowietrzył układ. Po kolejnym odpowietrzeniu wszystko wróciło do normy. Teraz Skoda cieszy się już nowy właściciel.
Tydzień mnie nie było auto stało na dworze, dzisiaj jadę i hamowanie słabe, łapie prawie przy samej podłodze, tak że bardziej wpada niż było, mechanik od 29go będzie dopiero.
Dzisiaj wywaliłem pompę ABS z obiegu. Lt teraz staje dęba. Chociaż mimo, że zablokuje hamulce, pedał dalej sobie wpada, z tym, że hamulec nie puści. Czyli wciskam na 3 cm pedał, samochód nie pojedzie nigdzie a mimo to pedał pomału sobie idzie do podłogi. Muszę się przejechać drugim LT 35 i zobaczyć jak tam jest bo już nawet ni pamiętam. Coś mi świta,...
w bębnowych jest łatwy dostęp do zaworka. jest on zamocowany z tyłu za bębnem to znaczy jak zaciągniesz koło to będziesz miał spokojny dostęp on jest od góry na cylinderku tam gdzie wchodzi przewód hamulcowy. na zgaszonym silniku powinien być twardy pedał twardy jak troche wpada do środka to może być zapowietrzony.
Problem z serwem lub wężykiem do serwa .
Dziekuje za odpowiedz. No tak jest pelno tego na allegro, ale jakies inne..
wpada pedał hamulca wpada pedał sprzęgła pedał hamulca wpada
ariva procesor praca zdalna schemat podłączyć spawarka bester
zabezpieczenie przeciwprzepieciowe rt809h restart
Kody do pilota uniwersalnego dla klimatyzatora Home Deluxe Procedura wymiany centrali alarmowej Integra Satel