Zamiast ciąć przewody, możesz na próbę włączyć reduktor w szereg z nagrzewnicą, ale jako pierwszy - to tylko w przypadku gdy w obwodzie nagrzewnicy nie ma zaworu odcinająco-regulacyjnego. Gdyby to rozwiązanie nie było satysfakcjonujące, to można przejść na układ równoległy.
Silniki sprężarki i reduktora wpięte razem, równolegle do zasilania. Tylko silnik kompresora ma mieć wyłącznik ciśnieniowy po drodze w szeregu. Jak takie coś sprawia problem, to wybacz.
Przewód jest drożny. To będę musiał w inne miejsce się wpiąć reduktorem bo z tego co piszesz to u mnie reduktor jest dużo wyżej o miejsca połączenia
a ja stawiam na żle wpięte węże
Jak wyżej 4-obwod . Zawór zabezpieczający masz obok postawy osuszacza. Jeśli masz zamiar się tam wpiąć to pod wyjście z oznaczeniem portu 24 ale będziesz miał wówczas ciśnienie około 12,5bar. Chyba że wepniesz się w 4 obwód z reduktora który jest z tyłu w ramie i wtedy będziesz miał 10bar lub zastosujesz swój reduktor.
Ja u siebie miałem podobny problem. Kupiłem nowy wąż o odpowiedniej średnicy (chyba 16mm), opaski, trójniki itp.. Podłączyłem dopływ ciepłej wody kilkanaście cm od silnika, wpiąłem się w wąż do nagrzewnicy. Wąż "zimny" z reduktora wpiąłem w wąż od zbiorniczka wyrównawczego też blisko silnika. W sumie połączenia były ok 1m krótsze niż poprzednio, ale...
Założenie jest takie aby wpiąć reduktor w układ chłodzenia który szybko się nagrzewa w małym obiegu oraz nie ma żadnych zaworów które mogą powodować zamknięcie obiegu. Wpięcie go równolegle przy nagrzewnicy jest prawidłowe.
Witam Zasilacz + radio + antena = OK, ale zostaje cała masa innych sprzętów. W jakiej kolejności wpinać: swr, matcher, filtr, wskaźnik mocy nadawania, reduktor, wzmacniacz i czy można je wszystkie wpiąć? Wszystko zależy od tego co wpinasz :-) jeżeli reduktor i wzmacniacz mają przekaźniki obejściowe, to mogą być na stałe wpięte w linię, oczywiście reduktor...
Planuję podgrzewać przed dyszą oleju grzałką z glue 200 W + podgrzewanie powietrza 200 W glue. Czy dokładać podgrzewacz ciśnieniowy z grzałką partonową 150 W ? Jeżeli tak to czy wpiąć podgrzewacz za reduktorem ciśnienia czy może przed pompą aby podgrzewał do niej olej. Jak wyślicie? Które rozwiązanie się sprawdzi?
Z głowicy idzie na zawór obejsciowy z zaworu na nagrzewnice i wraca do dolnej rury zbiorczej. Ty natomiast powinieneś dodatkowo wpiąć reduktor zaraz za zaworem obejściowym.
Prawdopodobnie masz złe ( o zbyt małym świetle) trójniki którymi jest wpięte podgrzewanie reduktora, większość szpeców wcina się właśnie w w obwód ogrzewania.
Najczęściej wina zamulonej nagrzewnicy, szczególnie przy równol;egle wpiętym reduktorze lpg -cała ciecz przepływa przez reduktor właśnie..... wymontuj, odkamień choćby octem i napisz.
Dziękuję za odpowiedź. Oczywiście że kupię reduktor. Chcę tylko wpiąć wąż od reduktora w to istniejące złącze.
Nie mam uziemienia w domu. Gniazdko jest wyzerowane(bolec uziemiający jest połączony z neutralnym). Monitor jest na zasilaczu i nie ma uziemienia. Dzisiaj dowiedziałem się że zjawisko które występuje u mnie to "Pętla masy". Żeby mieć 100% pewność że dac nie będzie przenosił zakłóceń to należy pomiędzy dac a usb wpiąć "Reduktor szumów USB". Niestety...
Zapaliasz silnik jedziesz i powiedzy po 3-5 min masz zasilanie na LPG .Niestety sekwencyjne instalacje nie zezwalaja na przlaczenie gdzy sinik ma ponizej 30stipni W sprawnym silniku, z odpowiednio wpiętym reduktorem w układ taki czas jazdy wystarcza na odpowiednie zagrzanie reduktora. Jeśli u ciebie jest inaczej, to albo jest minus 20 stopni na zewnątrz,...
A reduktor wpięty szeregowo czy równoległe w obieg chłodzenia? No i czy jest odpowietrzony sam reduktor?
I zobacz czy pompa wody sie nie ukręciła. A nie masz czasem reduktora LPG wpiętego równolegle? do nagrzewnicy?
Nie znam tej instalacji, ale stawiałbym na reduktor ze jest zanieczyszczony. Najlepiej wpiąć manometr między reduktor i wtryskiwacze i obserwować ciśnienie. W mojej instalacji Prins jak jest zanieczyszczony reduktor, to przy przegazówkach ciśnienie jest niestabilne. Jak wyskoczy powyżej 2.5atm przeskakuje na benzynę i sygnalizuje brak gazu. Da się przełączyć...
Witam ponownie...powiem tak...wszyscy mieliście rację....choć niektórzy bardziej.... :D Człowiek który naprawił mi tę usterkę powiedział mi, że w coś się działo pomiędzy trzecim a czwartym cylindrem...głowicę mi sprawdzili i splanowali w warsztacie.Kosztowało mnie to wraz z robocizną 250zł :D z czego bardzo się cieszę. Co do ogrzewania...reduktor rzeczywiśce...
Zatem zaślep wąż podciśnienia idący do reduktora. (albo usuń trójnik w układzie podciśnienia wracając do konfiguracji fabrycznej, zależy gdzie gaziarz wpiął się w układ podciśnienia) Tamtędy prawdopodobnie ciągnie lewe powietrze i głupieje skład mieszanki itp itd P.S. Możesz też na szybko zacisnąć ten wężyk (przy reduktorze) szczypcami i zobaczyć czy...
Zasileniem termostatu jest jest gruba rura idąca bezpośrednio od pompy wodnej. Na rysunku zaznaczona jako przewód łączący z oringiem na końcu. W rzeczywistości jest schowana przy samym bloku i wchodzi z lewej strony obudowy termostatu patrząc na rysunek. Poziom plynu w normie. Nie ubywa. Wentylator się włącza. W moim przypadku zasilenie przepustnicy...
Masz wiadomość w skrzynce. Gwintowanie lepiej sobie odpuść. Daremna robota. Reduktora trzeba raczej przy tym wyjąć. Ten czujnik odpowiada za pomiar temperatury gazu i płynu. Takie 2w1. Można kupić stagowy czujnik zrobić trójnik w wężach i wpiąć tam się z czujmikiem. Ale to trochę druciarstwo.
Skoro potrafisz sobie sam coś zrobić to już jest duży plus. Jak chcesz zostawic jak jest to albo zmień kme silvera na inny mocniejszy reduktor, ale zadowalające efekty da Ci drugi taki sam reduktor. Spadek cisnienia jest za duży. Akceptowalny to jes o 0.2 góra 0.3 bara. Zawsze możesz kupić używanegi silvera i też go zregenerować. Co do valteków kup...
Ogrzewanie reduktora LPG (jeśli jest inaczej) trzeba wpiąć szeregowo z nagrzewnicą. Pierwsza idzie nagrzewnica, zasilenie reduktora z powrotu nagrzewnicy. Kiedy ten reduktor się nagrzeje do odpowiedniej temperatury? Tylko latem i zimą jak ogrzewania nie będzie używała?
Witam, Mam następujący problem, przeszedłem z ogrzewania paliwem stałym na gazowe. Wykonawca przerobił mi całą instalacje CO i CWU. Problem jaki mi występował w starej instalacji z bojlerem elektrycznym to ciągłe kapanie z zaworu bezpieczeństwa oczywiście brak naczynia przeponowego więc to normalne. W nowej instalacji problem wygląda podobnie z tym...
Witam! Z wieloletniego użytkowania sam. z Lpg mam takie przemyślenia: -reduktor Lpg potrzebuje duuużo ciepła(nie mogłem kiedyś nagrzać silnika do tego stopnia aby załączył sie wentylator, po przelączeniu na benzynę nagrzał się szybko- to w favoritce) -źle wpięte zasilanie reduktora zaburza przepływ płynu w układzie chłodzenia(od znajomego mechanika)...
jak słaba/przymulona nagrzewnica to pomaga wpięcie reduktora lpg w szereg a nie równolegle ale docelowo zmiana nagrzewnicy.
Pytałem z ciekawości bo także sam robiłem podgrzewacz rezystorów. U mnie rozłącza je termostat NTC po osiągnięciu temperatury 55 stopni. Dodatkowo niedawno zamontowałem podgrzewacz płynu chłodniczego z Laguny 2 i wpiąłem go przed reduktorem. Przełączanie mam na 30 stopni. Przełącza się po jakimś kilometrze.
Wpiąłem się z manometrem w wąż, który doprowadza ciśnienie do dżojstików czyli pomiędzy dżojstiki a reduktor.
Dzień dobry, Zakupiłem lodówkę LG GSJV31DSXF, niestety nie posiada ona podpięcia pod wodę z sieci. Model starszy miał taką możliwość. Pytanie czy ktoś próbował w miejsce wężyka idącego ze zbiornika wpiąć wężyk z sieci. Wiem, że w sieci jest większe ciśnienie wody, myślałem założyć jakiś reduktor po drodze.
Auto posiada instalację LPG, która wymaga modyfikacji, bowiem ma zbyt mały wydatek przy obecnej mocy. Pomysł polega na zastosowaniu starego parownika w zamkniętym obiegu cieczy (glikol) z chłodnicą powietrza doładowującego typu ciecz-powietrze. Wyjście starego reduktora w takiej sytuacji wpiąć do wejścia nowego reduktora trójnikiem razem z zasilaniem...
Witajcie. Będę zakładał instalację do ww samochodu. Sterownik to Stag 4, parownik KME Silver, wtryski Valtek czerwone. Mam 2 pytania. Jakie dysze dobrać żebym 2 razy nie wiercił? 2,2 będą ok? Drugie pytanie jest takie. Czy mogę wpiąć się z ogrzewaniem reduktora do chłodnicy oleju? Mam bardzo blisko i nie muszę nic ciąć. Pytanie jak lepiej, szeregowo...
Może się wpiął w podgrzewanie przepustnicy.
Trzeba by sprawdzić przed zaworem zwrotnym i za zaworem zwrotnym jakie jest ciśnienie, raczej sam tego nie zrobisz, trzeba to rozkrecic i puścić wtedy wodę do wiaderka. Ciekawe jak to jest wcześniej rozwiązane, no chyba nie jestes wpięty za reduktorem u sąsiada.
A możesz mi doradzić jak odpowietrzyć układ po regeneracji. Trudno mi tak jednoznacznie odpowiedzieć, bo nie wiem jak wpięty masz reduktor do układu chłodzenia i nie znam przestrzennego układu chłodzenia w Twoim samochodzie i jakie tam są niuanse. Mogę powiedzieć jak to załatwiam w swoich samochodach (mam dwa zagazowane). Przed wypięciem reduktora...
Czy w tym aucie jest instalacja gazowa? Jeśli tak to może źle wpięty reduktor.
sprawdź czy nie łapie lewego powietrza, czy są opaski, bo rozumiem, ze na reduktorze jest dobrze wpięte?? na MAP-ie masz napisane (+) i (-), chyba kolektor i z trójnika , zobacz czy jest dobrze wpięte no i spróbuj zwiększyć ciśnienie jak to wszystko jest dobrze
Z tego do mi się wydaje to w tym miejscu jest wpięty reduktor. Czyli jak go dobrze odpowietrzyć? Poluzować wąż przy reduktorze i gazować?
Napisz jaka to instalacja. Generalnie GOLF na gaźniku bez podłączonego podciśnienia nie powinien wogóle trzymać obrotów a ewentualnie co sie żadko zdarza mieć je bardzo duże. Podciśnienie tak czy inaczej musi być podłączone aby wszystko prawidłowo działało. Najprościej byłoby wywiercić dziurkę w kolektorze i tam poprzez wkręcenie odpowiedniej rurki...
Układ człodzenia może być zapowietrzony lub pada pompa wody. Lub jeśli jest LPG to żle wpięty reduktor.
-> jacek Sabok Jeżeli reduktor osiąga temperaturę 20st po 8km to najprawdopodobniej masz źle wpięty reduktor w obieg wody. Sprawdź to. Istnieje wersja programu do emmy umożliwiająca ustawienie temperatury przełączania az do -40. Niestety nie mam jej :( ->kaszpir77 Jest to termistor o rezystancji w temperaturze pokojowej około 2komów(nie pamiętam dokładnie)....
Nie bez znaczenia jest tutaj obecność lpg, tak w kwestii wychladzania w trasie, jak i słabego ogrzewania. Jak jest wpięty reduktor ?
Niech wepnie reduktor szeregowo z nagrzewnica, zamiast rownolegle jak to gazmeni zwykli robic Nagrzewnica jak rozumiem zimna...? Bo jezeli ciepla to problem w klapce rozdzialu.
Witam .Są dwie możliwości,albo niewłaściwie wpięty reduktor gazu w układ chłodzenia ,tzn. szeregowo z nagrzewnicą zamiast równolegle,albo zapowietrzający się układ chłodzenia ,tak na początek.
Termostat Zbyt wcześnie się otwiera i puszcza na chłodnice co skutkuje nie dogrzaniem silnika i reduktora Jak masz wpięty reduktor szeregowo czy równolegle ?
C I to jest najlepsza opcja. Nie w każdej sytuacji, bo czasem takie szeregowe wpięcie reduktora może spowodować, że nagrzewnica słabiej grzeje i reduktor jest niedogrzany.
Reduktor szeregowo czy równolegle wpięty w obieg? Równomiernie ciepłe weże reduktora i nagrzewnicy ?
Zależy od gazownika :) Może być mocowany w reduktorze, na przewodzie wodnym zasilającym reduktor albo wpięty w ori instalację auta. Najczęściej w okolicy czujnika temperatury płynu chłodzącego.
Dzisiaj znalazłem trochę czasu i wstawiłem przed reduktorem trójnik na szybkozłączce i wpiąłem manometr ( taki jak do powietrza, skala do 10 barów ) i po przekręceniu kluczyka manometr wskazał ciśnienie 7 bar. Podczas jazdy nie spadało niżej niż 6 bar - więc wniosek jest jeden - reduktor do wymiany. Zastanawiam się tylko jaki reduktor zamówić - myślałem...
Problem został rozwiązany w Carfit. Z tego co zrelacjonował mi pracownik warsztatu, błąd został popełniony podczas montażu instalacji LPG. Przy wpięciu reduktora w układ chłodzenia zastosowano trójniki o zawężonym przekroju co powodowało ograniczenia w przepływie przez co płyn nagrzewał się za bardzo. Po wymianie trójników wszystko jest ok. Szczerze...
Jeżeli na wolnych obrotach przełącza samo gaz-benzyna to pewnie temperatura reduktora spada. Winne nieprawidłowe wpięcie reduktora w instalację chłodzenia. Musiał byś się podłaczyć do sterownika i zrobic screenshota ustawień mapy / mnożnika albo zarządać tego od gazowników. Na tej podstawie można będzie powiedzieć czy kompletacja instalacji jest poprawna.
Maciej_30 w seicencie nie ma zaworu od ogrzewania.... jeśli mogę coś dorzucić od siebie to sprawdził bym drożność węży od ogrzewania , zwłaczsza trójniki gdzie jest wpięty reduktor, miałem osobiście przypadek w poldku że w trójniku był kawałek gumy z uszkodzonego kiedyś tam wcześniej termostatu.
Jeżeli nie ma obiegu, to albo nie odpowietrzyłeś dobrze układu, albo pompa jest uszkodzona. Termostat wykluczam, gdyż niezależnie od jego działania mały obieg powinien funkcjonować. Jeżeli silnik jest zagazowany, to układ chłodzenia czasami ciężej jest odpowietrzyć, ze względu na rozmaite sposoby i wysokości wpięcia reduktora.
Ja obecnie na 35 l gazu przejeżdżam 470 km z czego około 30 na pb. Od razu byś podał jakie masz auto i jakie trasy bo chyba nie takie samo jak w temacie? Poprawić to jedynie można przełączanie na LPG ale to pewnie tak wpięty reduktor w obieg chłodzenia że się tak późno przełącza, w zimie na -10C to się przełączy po 5 km? :) U mnie meriva 1,4 90KM po...
Z tego co sobie przypominam zaczeło sie tak dziać po założeniu instalacji LPG Jak są wpięte węże od LPG? Płyn nie ucieka króćcami przy reduktorze?
Czy we właściwe miejsce wpięty jest reduktor - równolegle do nagrzewnicy ?
Na każdym będżą spadki, a tu mowa o prądzie konserwującym, lub ładowania 3-5A, a nie rozruchowym, Więc 2x1,5mm2 da radę, a ponadto stanowi mały rezystor szeregowy, który nie zaszkodzi w procesie ładowania. Choć nadal uważam, że próbujemy obejść , a nie rozwiązać problem, który leży ewidentnie po błędnie zamontowanej instalacji. LPG. (źle wpięty reduktor...
W którym miejscu masz zainstalowany reduktor (jak wysoko) oraz w którym miejscu jest wpięty w obieg chłodzenia silnika (zakładam że równolegle do nagrzewnicy)? W tych silnikach dobrze sprawdza się wpięcie reduktora w szereg w mały obieg chłodzenia pod warunkiem że reduktor ma w miarę małe opory przepływu (w przeciwnym razie silnik ma tendencje do przegrzewania...
Witam, zakładam temat ponieważ chcę dołożyć taki wskaźnik (nie ma zamontowanego fabrycznie) z czujnikiem i mam pewne wątpliwości, mianowicie gdzie go wpiąć najlepiej? Mam plan na miejsce zaznaczone na rysunku z bloku przed termostatem a na powrocie do zbiornika wyrównawczego a dwa że przewody mają małą średnicę i pomyślałem czy może nie wpiąć by się...
Moim zdanie lepsze rozwiązanie to reduktor wpięty równolegle z nagrzewnicą a nie szeregowo.
Skoro jest wywalony krokowy, to centralka nie ma jak sterować dawką gazu. Pytanie jak sterownik benzyny czyta sondę i jak jest w centralce gazu ustawiona jej emulacja, Jeżeli sterownik wtrysku podczas jazdy na gazie będzie widział ubogą mieszankę to będzie podnosił czas wtrysku paliwa do górnej granicy regulacji. I po przełączeniu z gazu na paliwo będzie...
- Nieszczelny reduktor - minimalny wyciek LPG wypycha z niego ciecz - rzadko, ale się zdarzało, - zbyt wysoko umieszczony reduktor - powyżej poziomu cieczy w zbiorniczku wyrównawczym, - awaria silnika - spaliny przedostające się do układu chłodzenia tworzą bąbel wypychający z niego ciecz, - źle wpięty reduktor, ciecz nie jest prawidłowo "pchana" przez...
Witam, posiadam samochód Scenic I 1.6 16v od dłuższego czasu. Od kliku tygodni pojawił się problem z szarpaniem na gazie. Rok wcześniej przeczyściłem czujniki i pomogło, teraz to nic nie daje. Byłem u gaziarza i powiedział mi, że parownik jest zawalony a nie opłaca się go robić. Reduktor to Landi reggio w instalacji( tak mi się wydaje) II generacji...
-Regulacja-masz mozliwość regulacji ciśnienia na reduktorze. Jeżeli nie możesz połączyć się z programem i zmieniać czasu otwarcia wtrysków to spróbuj wpiąć za filtrem fazy lotnej zwykły manometr.Powinno być ok 1 bar. I spróbuj od 0.6 do 1.3 bara po ok 0.1 zmieniając. Jednak, Skoro zmieniałeś wielkość dysz to może poszukaj błędów w przepięciu wtrysków...
ogrzewać piecem, wpiąć parownik w obieg wody albo jakieś rurki dodatkowe do palnika żeby grzały parownik. U wuja się spisywało wiem ze miał zrobione w ten sposób, gaz musi zmienić swój stan żeby się całkowicie spalał a po reduktorze to żadne palenie i spróbować załatwiać nabijanie butli we własnym zakresie gdyż taki kupowany(najlepszy z takich Gaspol)...
hej, w moim passacie b3 2l 1992 GT silnik 2e mam zamontowany reduktor LPG równolegle. jest zawsze nagrzany. Mam jednak problem bo ogrzewanie wnętrza już jest marne. Wczoraj wracałem z Poznania do wrocławia (-25st) i zamarzła mi pepsi na podłodze. powietrze z kratek było lekko ciepłe. Mom przeczucie że cały obieg leci przez reduktor i tylko troszkę do...
Witajcie, zamontowałem piec webasto BW-50, podłączyłem elektrykę i do sprawdzenia na szybko wpiąłem się szeregowo w obieg wodny za reduktorem LPG. Efekt jest taki, że po 30-40 sekundach działania webasto przechodzi w tryb pompowania wody, wygaszany jest piec - woda dochodzi do 80 stopni. W związku z tym mam pytanie. Jak prawidłowo podłączyć webasto...
wtryskiwacze valtek 3 Ohm reduktor taki jaki byl pod reką Stargas (Hercules A), cisnienie aktualnie 1,1 bara, dysze rozwiercone na 2,4 mm silnik 2.0 8v A gdzie wpiąłeś się z wtryskiwaczami. Ja u siebie zapodałem wtryski REG wpięte powyżej (wcześniej) wtryskiwacza benzyny. Ma ktoś pomysł jak prosto sprawdzić ciśnienie jakie daje reduktor?
No akurat cudownie uzdrowić to ja go nie chce bo jak to mówia z g... bata nie ukręcisz. Reduktor akurat uważam że chyba zły nie jest, przy max obciążeniu ciśnienie spadło z 1,18 do 1,08 więc chyba tragedii nie ma temp gazu z 50 do 48 i przy dłuższej jeździe pod dużym obciążeniem zarówno temp gazu jak i reduktora nie spada znacząco. Węże krótkie wpięte...
witaj! system blitza oparty nie jest na silniku krokowym a na elektromagnesie który przesuwa przesłone jest to czarne urządzenie wpięte w wąż gazowy przed registrem lub wkręcony w reduktor podłączone do niego są dwa przewody niebieskie lub w starszych typach zielony i niebieski i spełnia tą samą rolę co silnik krokowy
W starszych sterownikach faktycznie nie można ustawić temperatury mniejszej niż 30°C, ale można to oszukać wpinając zamiast czujnika temperatury opornik, wtedy można przełączyć praktycznie od razu na gaz, ale tego nie polecam, bo późniejsze koszty napraw instalacji gazowej mogą być wyższe niż oszczędność na paliwie. Po pierwsze to polecam przepiąć podgrzewanie...
jakieś to wydumane ? Po co tak sobie komplikować życie? Jeśli już koniecznie musisz odłączać pompę to przecież wystarczy wpiąć w jej obwód dodatkowy przekaźnik i sterować go sygnałem otwierającym zawór gazowy przed reduktorem + niezbędna zwłoka czasowa. Przełaczenie na benzynę powoduje zamkniecie gazu i natychmiastowe uruchomienie pompy.
Może Kolega ma rację z tą nieszczelnością. Auto kupiłem 3 miesiące temu i musiałem wyjąć butlę do legalizacji, później w serwisie LPG zamontowali mi butle ale w Aucie (jest to Hatchback) było czuć gaz, pojechałem do Nich z reklamacją i okazało się że jest nieszczelność, za słabo coś tam było przykręcone i od tego czasu już nie czuć gazem. Jutro dla...
Podsumowując temat.Ciśnienie ustawione wg.wskazań manometru wpiętego szeregowo za listwą wtryskiwaczy.Optymalna praca przy wskazaniu 1,1 bar na manometrze.Temat zakończony.
Jak masz doprowadzony gaz? Gdzie i jaki masz reduktor ciśnienia? Wygląda to tak, jakby zasilanie gazem się nie wyrabiało. W trakcie grzania CO kocioł uruchamia się póki co jeszcze z niewielką mocą, ale podczas podgrzewania CWU kocioł stara się grzać pełną mocą. Może reduktor za mało wydajny? Może za cienkie rurki? Może reduktor jest zbyt blisko kotła?...
W AC pracuję. Odosobnione przypadki zdarzają się całkiem nie rzadko. Źle wpięty reduktor z płynem nie wymienianym przez kilka lat może się zapowietrzyć i nie odpowietrzysz go za nic. Źle wpięty reduktor po raz pierwszy do układu też się nie odpowietrzy. Jeżeli przypływ nie będzie zbyt intensywny trochę powietrza może w nim pozostać i może ono tam siedzieć...
Witam. Potrzebuje informacji pod które piny wpiąć się w sterownik silnika. Auto BMW e46 M54B30 2002r. 231KM Stag 300 ISA2 Wtryski HANA REDUKTOR KME GOLD Najlepiej Pinout + kolorystyka przewodów.
Cześć. Tak czytam i czytam tych masę maili na temat inst. podgrzewacza wody. A może by tak stworzyć coś w rodzaju HOWTO jak takie rozwiązanie zastosować w swoim samochodzie, chodzi mi o to jakich części użyć, gdzie się wpiąć z termostatem, jakie bezpieczniki / kable itp. Tak aby rozwiązanie działało w pełni automatycznie. Pozdro
myślę, że to nie problem. Bardziej chodzi mi o to, czy taki "wypływ" prądu nie wprowadzi błędów w komputerze obliczającym zasięg roweru w stosunku do naładowania baterii. Czy jakiś mechanizm różnicowy pomiędzy tym, co zużył silnik, a tym, jaką mocą dysponuje bateria, nie wywoła zamieszania, bo system stwierdzi, że jest jakiś błąd, bo się bilansowanie...
Jezeli mas zodpowiednio wydajny reduktor to wystarczy wpiąć [url=http://www.google.pl/search?q=rozga...
Pytanie czy g 12+ odpowiada specyfikacji g13, do VW najlepiej pasuja trojniki 23x16x23 mosiezne tylko trzeba je przetoczyc przynajkniej ja tak robilem gdy bylem glupi. Obecnie montuje jak tylko się da reduktor w szereg minimalizując ilosc połączeń poprzez dopasowanie węża 16mm nawet do króćca 20mm, wyginanie go na goraco, tam gdzie nie ma wyjscia stosuje...
kolejny problem !! Pięknie przepracował ponad 60 godzin i zaczął wariować. Diabli wzięli uchwyt szczotkotrzymacza który połączony jest ze sprężyną. Demontaż szczotkotrzymacza Zreanimowałem było ok. Zaczął wariować ze wzbudzeniem, raz zagadał innym razem w/g własnego "widzi mi się". Teraz wzbudza sie sam po osiągnięciu pewnych obrotów. Silnik pracuje...
wydajność nie jest zła ale może założę odrobinę większe kółeczko na silnik. Wąż jest odporny a pozatym nie jest dopięty bezpośrednio do sprężarki ani odolejacza tylko jeszcze przez parę kolanek i kilka cm rurek.Na wyjściu jest reduktor niestety nie widać go na zdjęciu. odwadniacz też mam tylko wpiąć na wyjście do pras malarskich:D
Panowie, w przypadku LPG, macie doczynienia z tzw. ciepłem parowania - czyli gaz zmieniając stan skupienia, z ciekłego na gazowy, czyli parując odbiera ciepło od otoczenia. Przy rozprężaniu spręzonego gazu , czyli CNG, nastepuje również odbiór ciepła z otoczenia - wciśnijcie kiedyś zawór bezpieczeństwa na kompresorze powietrza - wnet okryje sie on szronem....
No trzeba rozkręcać obieg chłodzenia przy samym reduktorze - tam gdzie jest najwyżej. Zapomnij że sam się układ odpowietrza - odpowietrzyłby się gdyby reduktor był znacznie niżej niż zwykle jest montowany lub przy braku reduktora oczywiście. Choć nie wiem czy to będzie miało wpływ bo obieg duży powinien chodzić tzn termostat powinien się otwierać. Ale...
dałoby się to zrobić ... w sumie nie tak trudno... należałoby wyposażyć reduktor w dodatkowy obwód grzejący z własną (elektryczną) pompką i możliwość ograniczania grzania pierwotnego - najlepiej z termostatem :) trzeba by przerobić obwód obiegu płynu chłodzącego idącego do nagrzewnicy (wpiąć się z zaworem) do tego przełącznik i po sprawie pstryk i przez...
Bardzo Wam dziękuję za obszerny opis "co z czym się je", dotarły właśnie do mnie przejściówki TRS - XLRm, podpiąłem je między mikser, a kolumny i kolumny spiąłem na krótko łączonymi kablami XLR bo dłuższych nie mam narazie. Czyli teraz kolumny są wpięte w mikser kablami symetrycznymi i... Nastała cisza 👍😊, nawet z ciekawości wpiąłem...
już nawet MG powiedział, że nie ustawia się na mapki tylko na korekty, a najlepiej wpiąć sondę AFR w odbyt i wystroić Dodano po 1 Zmniejsz ciśnienie do 1 bar ( ustaw reduktor i wpisz taką wartość ciśnienia roboczego w konfiguracji sterownika) ,. to się robi po autokalibracji
Ad1. Możesz. Na dwa sposoby. Podłączasz zewnętrzny zasilacz 12V o odpowiedniej mocy. Lub wpinasz się z konkretnymi napieciami do środka wzmacniacza. Temat podłączenia wzmaka samochodowego w domu pojawił się tu ostatnio kilka razy. Użyj SZUKAJ. Ad2. Jeśli to ten sam wzmacniacz co na zdjęciach z podanego postu, to ma też wejścia chinch. Jeśli twoje radio...
Zimny silnik to zimny płyn w obiegu chłodniczym , który nagrzewa parownik reduktora. Zbyt mała moc grzewcza parownika to zbyt mała ilość gazu , który zdąży odparować - szczególnie po depnięciu w pedał . To jasne ? Jak się z tym uporać ? Sposobów jest kilka , najprostszy już proponowano : zwiększyć temperaturę przełączania , tak aby wydajność cieplna...
U mnie znajomy hydraulik wpiął się do sieci - nie pod kran. 1 minuta i wynik był. Przed założeniem reduktora ciśnienia woda leciała z kranu jak z wodospadu Niagara. A spłuczka zapełniała się wodą ino myk. :). Banalna sprawa. Mieszkam w dolinie i miasto dowaliło ciśnienie, żeby tym w górach wody nie zabrakło. Ciśnienie 5,5 bar mieści się w normach dostawcy...
Widać na reduktorze masz czujnik temperatury. Więc jak koniecznie chcesz zapalać na gazie, to trzeba zadziałać żeby czujnik (a raczej układ sterujący) myślał, że jest upał. W zależności od czujnika temperatury: jeżeli jego oporność rośnie z temperaturą - z czujnikiem włączyć w szereg opór, jeżeli oporność maleje - wpiąć równolegle do czujnika opór (bocznik)....
(at)yogi podałeś link do reduktora, a ja szukam jak się dowiedziałem "rozdzielacza sygnału". Wyobraź sobie 2 mikrofony wpięte do "przejściówki"/"rozdzielacza". Po czym podpinam to do komputera i mam 2 mikrofony w osobnych kanałach. Sygnał jest oczywiście mono. Całość jako budowa wydaje się maksymalnie prosta przy czym potrzebuję tego więcej niż moje...
25 stopni. reduktor wpięty pod nagrzewnice Dodano po 39 z nawiewu wali już ciepłem a ja jade nadal na pb
Podgrzewanie reduktora jest na rurce / w polowie dlugosci/ od nagrzewnicy poprzez trojnik. Witam A drugi przewód parownika - odejscie, gdzie jest wpięte?
Witam mam problem z 8240 przy jeździe na pochyleniu terenu w lewo bądź ostrym skręceniu w prawo w skrzyni słychać dziwny dźwięk tak jakby oleju pod ciśnieniem? Dodatkowo ciężko jest włączyc reduktor na polowe wyrzuca go zgrzyta itp. Mechanik przez tleporadę (haha) powiedział ze to wina kosza od biegów polowych... Ale teraz jakby mi ktoś racjonalnie...
Przepływ gazu jest bo sprawdzałem przy odkręcaniu filtra syczało. Filtr do wymiany . Powietrzny ma 1/2 roku . Zarówką sprawdzałem cewkę zaworu podczas zaburzenia ma cały czas napięcie dolnej nie sprawdziłem kijowy dostęp od spodu. Mazut spuszczony nie było. Tankuję zawsze na tej samej stacji. Co to za przewód pojedynczy co jest wpięty do reduktora od...
Ja bym zrobił alupex np. Wavin w systemie trójnikowym, 20stką pex dojechał mniej więcej do wysokości spiżarki przy kuchni. Cyrkulację wpiął pod zlewem w kuchni i podejrzewam, że przy wanne i prysznicu w drugiej łazience. Pamiętaj że zmywarka dochodzi na "zero" do ściany, dlatego nie robisz gniazdka czy wyjścia wody za zmywarką tylko pod zlewem chyba,...
Czujnika gazu nie ma wcale, tak wydedukowałem z kolegami z lpgforum. Nie mam w ogóle nigdzie czujnika temp. gazu. A soft jest tak stary, że pozwala na działanie tego "czegoś". Prawdopodobne, że po wybraniu odpowiednich wtrysków sterownik blokuje mi możliwość pracy na lpg, bo widzi -70 temperaturę gazu. Czy kolega może potwierdzić, że żeby się wpiąć...
Mam meganke z innnym silnikiem (K4J) z gazem. Reduktor mam wpięty szeregowo z nagrzewnicą i na ogrzewanie nie narzekam. Przy równoległym włączeniu reduktora z nagrzewnicą powrót z reduktora powinien być włączony do powrotu z nagrzewnicy, chociaż w takim przypadku, też może dochodzić do osłabienia ogrzewania jako skutku bocznikowania przez reduktor strugi...
wpiąć radio przedłużacz wpiąć wpiąć licznik
naprawa odkurzacza samsung zgrzyt biegu spalić wyświetlacz
attiny13 licznik impulsów attiny13 licznik
Jak zdemontować rozrusznik w Volkswagen Touareg R5? Uruchamianie Honda ESM bez Internet Explorera