Na osi koła magnesowego jest garb i on otwiera przerywacz.
Punkt zapłonu jest 3 mm przed GMP, czyli wtedy mają się otwierać platyny a szczelina wcale nie jest taka istotna ważne żeby się wyraźnie otwierały i zamykały, czasami jest potrzeba żeby improwizować, bo sprzęt jest zużyty albo kiepskiej chińskiej jakości. Zalecają 0,4 mm, ja nigdy tego nie mierzę, obecnie do takich celów używam czujnika zegarowego i...
Taki zestaw ci nie zadziała . musisz kupić specjalny przerywacz do ledów . Zauważ co się dzieje jak się spali jedna żarówka z 3-ech w zwykłym przerywaczu to reszta miga 2 razy szybciej. Dodano po 2 Ten zwykły jest dobrany do mocy żarówek i z ledami nie będzie działał ze względu na małą moc .
no to jednak Ci podpowiem to coś co zwiera i rozwiera nazywa się przerywaczem,a to coś co powoduje zwieranie i rozwieranie to krzywka umieszczona na wale
Na 100% za duża przerwa na przerywaczu.
To wymień kondensator i wszystko wróci do normy. Iskra ma być na świecy nie na przerywaczu.
Przecież masz schemat modułu do charta, więc? I myślisz, że koszty przerobienia tamtego będą niższe niż zdobycie/zrobienie nowego? Licząc próby, bo pewnie kilka ich będzie. Masz wszystko do CDI, a ty się upierasz przy bateryjnym z przerywaczem, bo taki właśnie w tej chwili masz. Czyli krok wstecz, bo chcesz przerywacz MECHANICZNY (można go zastąpić...
Zakładając że połączenia elektryczne są prawidłowe, czasami w WSK działo się tak jeżeli przerwa na przerywaczu była za duża, ewentualnie zużyta świeca zapłonowa..
Cewka wn od tranzystorowego modułu zapłonowego, z uzwojeniem pierwotnym o niskiej impedancji w połączeniu z cdi to słaby pomysł (i słaba iskra ;) ) Albo użyj dedykowanej cdi cewki albo weź jakąś starą od zapłonu z przerywaczem
Zrób lepsze zdjęcia połączenia kabli przy samym przerywaczu. Nie widać dokładnie czy jest tam tulejka izolacyjna. Kable mają być przyłączone tylko do sprężyny przerywacza! Jeżeli nie ma tulejki izolacyjnej, to robisz pełne zwarcie do masy! Przerywacz nie rozwiera obwodu więc jak ma być iskra?! Drugie wyprowadzenie cewki zapłonowej do masy silnika!
Zasada jest taka: młoteczek, przewód gaszenia, przewód kondensatora i przewód cewki są razem połączone ALE NIE MOGĄ STYKAĆ SIĘ Z MASĄ , to włąśnie młoteczek cyklicznie łączy z masą. Inaczej nie pojedzie. Cała reszta techniczna wynika już z tej zasady.
Napięcie na obu biegunach cewki wysokiego napięcia będziesz miał jak przerywacz zapłonu będzie miał otwarte styki i widoczną przerwę na przerywaczu.
Dajesz w takiej kolejności : Śrubka -> Sprężyna młoteczka -> podkładka ->kowadełko -> podkładka -> przewody -> nakrętka.
Po prostu masz iskrownik o stopniach rozdzielonych :D Sprawdzić przerywacz (styki) i kondensator. Pomierzyć rezystancje cewek na otwartym przerywaczu.
Ten bolec jest do wymiany zabezpieczenie czy ma tylko środek zawleczki. https://obrazki.elektroda.pl/5163632400_...
Teraz robią takie lipne świece i nie wytrzymuje czy jest problem w zapłonie? O ile dobrze pamiętam to ciepłota świecy dla WSK 125 to F80. Przerwa na przerywaczu to 0,2 - 0,4 mm. Ustaw na 0,3 mm. Ze świecami bywa różnie. Kupiłem kiedyś trzy komplety i padły wszystkie. Zmieniłem na innego wytwórce i było OK.
Są gotowe zestawy do konwersji, zazwyczaj wykorzystują czujnik optyczny lub magnetyczny (Halla), montowany w miejsce oryginalnego przerywacza. Stosunkowo prosto można także wykonać układ "wzmacniacza" impulsów wykorzystujący oryginalny przerywacz ale tylko do sterowania tranzystora. Zapobiega to wypalaniu się styków przerywacza. WSK miała statyczny...
Jednak podejrzewam, że przyczyna tkwi w jakości przerywacza. Wymieniając kondensator działasz przy przerywaczu i stąd te zmiany. Warto bardzo dokładnie sprawdzić tulejkę izolacyjną przerywacza i ślizgacz. Tam zdarza się przebicie.
ZielonyRaiderze co sprawdziłeś przed uruchomieniem -ustawienie zapłonu -przerywacz -gaźnik -świeca zapłonowa to te podstawowe...
Z moich "doświadczeń" wynika że w WSK 125 im mniejsza przerwa na przerywaczu tym lepiej, młoteczek i kowadełko dość często iskrzą i wypalają styki tym samym samoistnie zwiększając przerwę. Co z kondensatorem? Przerywacz dobrze oczyszczony ze "śmieci", mam tu na myśli namagnesowane opiłki metalu, elektryczne przejściówki karter-a mają dobrą izolację...
Zmieniłem cewkę odizolowałem przerywacz od kondensatora i iskra jest:] Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.....
Zagadka rozwiazana. Kosztowalo mnie to w sumie 4 kondensatory, czas i nerwy.. Poniekad sam sobie zasluzylem ale po kolei.. Kondensatory ktore wymienialem byly dedykowane do WSK 125 (ostatni do Malucha ale tak samo wykonany). Roznia sie od tego do WSK 175 tym, ze maja przewod wyprowadzony z przeciwnej strony, przez co zeby mocowanie pasowalo musialem...
wymienić kondensator a iskrzenie między stykami przerywacza i tak będzie
Tłoki almotu do WSK 125 zacierają się tak samo jak ten wyżej na foto. Na forum WSK możesz kupić tłok ze stopu AK20 robiony na zamówienie z odpowiednimi wymiarami który nie "puchnie" bądź na skuter dębica masz tłoki z Tajwanu które są wymiarową kopią oryginalnych gorzyckich. (te zestawy po 60zł). Przerywacz szukaj na allegro firmy Elprom.
mareklan może i jest sterowny z modułu ale i podłączony pod przerywacz także będzie działał, ja podłączyłem taki obrotomierz do WSK-i i to jest chyba najnowszy obrotomierz i podłączyłem go pod przerywacz i działa. http://obrazki.elektroda.net/60_12350577... Pozdr
Jak wykręcisz świecę to jest mokra? albo zaolejona? przeczyść dokładnie styki platynek na przerywaczu, miałem kiedyś taki problem z simsonem, wszystko było ok i nie chciał palić, iskra tez dobra, okazało się ze był mały włos na przerywaczu i po przedmuchaniu jak ręka odjął.
Sprawdź czy nie iskrzy przerywacz.
Powiem tak niechce tyle wydawać chcemy się trochę pobawić za małe pieniądze więc napiąłem tutaj z myślą że coś doradzicie Jak chcesz się sam pobawić to możesz zrobić CDI z przerywaczem albo CDI z wyzwalaniem optycznym.
Możesz zastosować coś takiego https://goo.gl/images/vGRKtT Nie posiada przerywacza.
A przerywacz czysty, może któraś podkładka jest zatłuszczona , albo pęknięta. Jaka duża przerwa na przerywaczu ?
Przerwa na świecy lub przerywaczu. Pokombinuj.
Jaka iskra? Gruba, czy cieniukta? Czy przerywacz iskrzy? Moze zaolejony?
Sprawdż jakość platynek czy nie ma na platynkach zgorzeli uniemożliwiającej pracę cewki w n s ponadto sprawdż czy nie wytarty jest osadzony na młoteczku przerywacza plastykowy ślizgacz który ślizga się na odpowiednio zamocowanej wyprofilowanej tulejce.
Miałem 2 takie motcykle. Zaufaj mi i zrób co napisałem. Przy okazji wymiany kondensatora sprawdzisz klin wału i wyczyścisz lub wymienisz przerywacz.
Witam. Sprawdź przerwę na przerywaczu (platynkach).
Dzisiaj rozebrałem cały iskrownik wyczyściłem i złożyłem iskra była bardzo mocna niebieska. Maszyna odpaliła bez problemu. Jeździłem po podwórku i normalnie chodził tylko że na jedynce później wyjechałem na drogę i przycisnąłem na jedynce później dwójka i zaczęły się schody zaczął szarpać i kopcić ledwo co do domu dojechałem. Sprawdzam iskrę a tu jest...
Problem wycierania się młoteczka praktycznie nie istnieje.Kiedyś modne było hasło kto smaruje ten jedzie.Zwróć uwagę iż po krzywce współpracującej z elementem przerywacza również ślizgał się zabudowany pasek filcowy który należało nasycić kilkoma kroplami oleju LUX 10 i ten pasek nasycony olejem ma za zadanie smarowanie krzywki układu zapłonowego celem...
ja podłą czyłem impuls pod przewód w/n, czy to dobrze??? Kurcze nie pamiętam jak to było w wsk. Ona ma chyba przerywacz i to do niego powinien być podłączony impuls, raczej na pewno nie pod przewód w/n. Pozdrawiam Adam
Witam, mam problem z motocyklem WSK 125, brak iskry po remoncie. Jak włożę palec do fajki to kopnie, co może być przyczyną. Zapłon ustawiony dobrze, przerywacz też się otwiera prawidłowo.
Normalnie pod akumulator lub stacyjkę. Potrzebujesz kierunki, przerywacz na 6V . podobną jak masz do świateł konsolkę z przełącznikiem i bezpiecznik. Musisz nawiercić mały otworek w kierownicy by zamontować przełącznik, wsporniki pod tylną lampę zrobić z solidnego płaskownika. Instalacja banalnie prosta. Zasilanie na przerywacz, z przerywacza na środek...
Możesz zrobić wyraźne zdjęcie z uwzględnieniem przerywacza ? Jego montażu ?
Gdy tłok jest u samej góry przerywacz jest rozwarty .
Witam! Zbudowałem gokarta na silniku od WSKi 125. Silnich chodzi ładnie. Miałem go na zapłonie bateryjnym 6V i działał ładnie, ale rozładował mi się akumulator i wstawiłem 12V i spaliłem cewkę. I tu moje pytanie: czy pod silnik do fumy podszedł by moduł zapłonowy z cewką i obrotomierzem od 126p. Myślałem nad tym i tak: zapłon w kaszlu następuje co jeden...
Witam, zarejestrowałem się specjalnie, bo chcę pomóc wielbicielowi WSK 125ccm. Iskra na świecy jest w momencie początku otwarcia przerywacza i ten moment powinien być 3mm przed GMP tłoka a przerwa na przerywaczu 0,3mm do 0,4mm. Po mojej WSK z lat 70-tych została mi tylko instrukcja obsługi - mogę podesłać, podaj namiary.
Problem rozwiązany. Założyłem podkładki gumowe na przerywaczu i przesunąłem cały iskrownik . WSK ŚMIGA
To problemy z iskrą. Chodzi jakby świeca 'bobel' złapała, albo ma przebicie. Może ten kondensator już padł, albo nie ma połączenia z masą. Nie iskrzy na przerywaczu? Musisz szukać, bo gdzieś ta iskra ginie.
żółty przewód jest związany z układem zapłonowym Ten żółty ma dochodzić tylko do stacyjki, tak jak na schemacie. Styka się z zaciskiem po przeciwnej stronie stacyjki, po wyjęciu kluczyka. Tam gdzie czarny przewód, od przerywacza zapłonu. Żarówka pozycyjnych przednich - sprawdziłem dokładnie w dokumentacji, ma być podłączona pod zacisk 54, dokładnie...
witam, pogon zaplon, przerwa na stykach przerywacza 3mm przed gmp
Szkoda że ciotka ze wsi jak jej matka zmarła kierat sprzedała na złom, bo by dało radę z kilkoma przerywaczami z wsk. Jeszcze kogoś co ma konia to znam, jakoś byśmy z miasta na wieś konia dowieźli.
Kolega Cyborg ma rację , przerwa na platynach i świecy jak najmniejsza . Kolego janm max szczelina na przerywaczu to 0,30 mm.
Z tego co pamiętam takie jaja działy się gdy był mix tzn starego typu magneto z nowsza podstawą na której są cewki i na odwrót.Wtedy iskra jest słaba bo jest troche inne położenie magnesów względem cewek w chwili rozwierania przerywacza.
Jeszcze nie widziałm spalonej cewki zapłonowej w wsk, chyba że gaszenie podepniesz pod akumulator. Sprawdz przerywacz i ustaw zapłon, na żarówke.
Platynki się nie przestawią, tylko pewnie stopka przerywacza się ściera i zmniejsza się przerwa na przerywaczu, a co za tym idzie zmienia się punkt zapłonu. Tam ma być kawałek filcu nasączony olejem do smarowania krzywki. Jeśli zamontowałeś nowe platynki, to zapewne chińskie z plasteliny i nie dojdziesz do ładu, bo ciągle będzie się ścierać. Druga sprawa...
Normalnie bym nie zmieniał, ale ja nie będę wymieniał przerywacza i kondensatora co 3 miesiące bo lipne robią
Spróbuj dać więcej na przerywaczu. Zobacz co się będzie działo.
Iskra ma być w momencie otwarcia platynek. Jeśli czop jest przestawiony, można sprawę w miarę prosty sposób ogarnąć - wystarczy sprawdzić o ile iskra jest przesunięta względem GMP tłoka i wypiłować drugi rowek na klin w piaście koła zamachowego. Na 100% Ma iskra byc przy otwarciu przerywacza??
O ile pamiętam, to WSK miało przerwę na przerywaczu - 0,35 do 0,45 mm. Sprawdź, czy będzie iskra bez kondensatora i czy nie ma zwarcia - przetarcia przewodów. Prawidłowość ustawienia zapłonu ( momentu powstania iskry przed GMP ) można sprawdzić z pomocą bateryjki z żarówką lub omomierza. Sprawdź, czy nie został ścięty klin koła magnesowego.
Głowica to koszt 30 zł, nie widze sensu robienia samodzielnie wstawki gwintowanej pod świece. Swiece z długim gwintem są. Od strony sprzęgła idzie najpierw łożysko póżniej symering i znowu łożysko. Łożyska 6204 C3 ewentualnie C2 ale nie pochodzą długo. Przerwa na przerywaczu 3mm według instrukcji daje mizerne rezultaty, ustaw 0.5mm jest lepszy moment...
Witam , nie miałem nigdy WSK ale u mnie w simsonie jak nie jest dobrze ustawiony zapłon to objawy występują takie same jak opisujesz. Po wymianie przerywacza trzeba ustawiać zapłon.Powodzenia.
Twardy jestem i nie poddaję się ale na wszystko co oglądałem na motobazarch raczej nie nadaje się już do użytku. Kupiłem jeden i po dorobieniu tulejki i przełożeniu blaszek sprężynujących jakos działa ale styki są na krawędzi spiłowania i nie ma już jak ich nawet wyrównać. O dopasowaniu z innego pojazdu już myślałem ale to odpada przynajmniej jeśli...
Sprawdź czy przerywacz się zwiera.
Jeżeli świeca jest nowa to być może ma ustawiony niewłaściwy odstęp elektrod. W silnikach z iskrownikiem-prądnicą to był chyba rzędu około 0,5 mm i odstęp rozwartych maksymalnie styków przerywacza około 0,35 mm. Jeżeli w tej WSK jest stary iskrownik-prądnica (a nie zapłon bateryjny) to może też być problem z osłabieniem się pola magnetycznego magnesów...
Dodam, że kabel od świecy jest nowy, instalacja nowa, kabelki posprawdzane. Sprawdzałem dzisiaj miernikiem, na funkcji brzęczka, czy przerywacz jest odizolowany od reszty zapłonu i brzęczy, jak dam jedną sondę od miernika i drugą do ramy. Nawet jak przerywacz jest rozwarty, to miernik brzęczy. Dlaczego się tak dzieje.
czyli potrzebny jest do tego jeszcze akumulator?? czy bezposrednio z cewek swietlnych na butelkowa i na przerywacz??
Przy sprawnym kondensatorze przerywacz praktycznie nie iskrzy. A jak iskrzy to przypala styki przerywacza.
Mam problem z WSK 125 od jakiegoś czasu po ustawieniu zapłonu przerywacz się zamyka i muszę od nowa go ustawiać, wszystkie śruby są mocno dokręcone a po jakimś czasie jazdy on się po prostu zamyka.Ciagle mi się tak robi czy to może przez ścierający się młoteczek przez co zmniejsza się ciągle przerwa. Co mam zrobić próbowałem już kilka przerywaczy i...
To że kopie to nic nie oznacza. Sprawdź na innym kablu WN. Jaką masz przerwę na przerywaczu ? Spróbuj bez fajki.
Instalacja elektryczna nowa, ponieważ ta WSK długi czas stała i miała poprzerywane przewody i stwierdziłem, że założę nową instalacje. Gaźnik nowy, ponieważ nie trzymała górna nakrętka od linek i urwane było cięgno od przelewania. Przerywacz otwiera się około 3,5 mm przed GMP. Dodano po 57 Instalacja elektryczna nowa, ponieważ ta WSK długi czas stała...
Przerywacz jak przerywacz... nic szczególnego w nim nie ma. Rozumiem że masz całą cewkę Ruhmkorffa (chyba tak sie to pisze?) tylko trzeba dorobić przerywacz? Cały czy tylko styki które się wypaliły? Pracuje toto przy niskim napięciu, myślę że zestyki z przerywacza z samochodu wytrzymałyby jakiś czas. Problem tylko z ich zamontowaniem na mechaniżmie...
Najpierw sprawdź czy silnik się kręci. Jeżeli tak to załóż koła i silnik w ramę. Wyczyść gaźnik i przerywacz zapłonu. Podłącz elektrykę i paliwo. Jak odpalić to dopiero reszta elementów.
to moze byc cewka pod zbiornikiem stacyjka zla przerwa w przerywaczu stacyjka mozliwosci jest wiele
Dlatego usuwają bo tam nie napisałeś tego co jest tu, a tu tego co tam. Po pierwsze sprawdzić masy, i przerywacz na 6V, nie 12V.
Oryginalnego magneta nie chcę z prostego względu dało się we znaki razem z przerywaczem i oryginalną cewką. W poprzednim sezonie jeździłem na oryginalnym zapłonie wszystko pracowało pięknie aż tu nagle motor zgasł i koniec (środek pola 20km od domu). Po z holowaniu motoru zmarnowałem pół dnia na wymianę cewki, kondensatora, przerywacza (miałem po kilka...
Witam! Polecam sprawdzić kondensator, platynki, luzy kowadełka i młoteczka na przerywaczu. Na przerywaczu nie może pojawiać się iskrzenie, a bywa. Wtedy kondensator do wymiany. Luzy na przerywaczu to też przyczyna strzelania w gaźnik.
Czerwony jest od świateł, biały od ładowania akumulatora, gruby czarny idzie do fajki a następnie na świecę. Do gaszenia musisz podłączyć nowy kabel do przerywacza i przy styknięciu z masą motor zgaśnie.
Zbyt duża przerwa na stykach przerywacza, uszkodzony kondensator, zatkana dysza gaźnika.
witam a przerywacz masz dobrze ustawiony? Koło nie może ocierac
https://ep.com.pl/files/9188.pdf (velleman k2543) kosztuje obecnie 70-100zl Zagraniczne kity zawsze wychodziły drogo w stosunku do ceny części. Jaki moze byc pobor pradu takiego ukladu ? Tranzystory przełączające to kilka/kilkadziesiac ma ? dobrze kombinuje ? Decydujący będzie prąd płynący przez rezystory R1,R2,R5,R6,R7 (przy złączonym i wyłączonym...
W tych silnikach często problem ze strzelaniem powodowała wyrobiona oś przerywacza, sprawdź, czy młoteczek nie lata na boki.
Ale czy silnik kręci normalnie? Bo jeśli tak, to moze padło sprzęgło i się ślizga. Silnik wtedy wyje a "motór" nie jedzie... A wtych wynalazkach, naprwianych po stodołach zdarzyć się może wszystko: kompresja, uszczelki, simmeringi, sprzęgło, świeca, cewka, przerywacz itd, itp. Po prostu kupiłeś sobie "puzzle", które trzeba bedzie doprowadzić do stanu...
Przekręć kluczyk stacyjki "na kontrolki". Wyjmij po kolei wszystkie bezpieczniki. Ustaw miernik na pomiar napięcia stałego. Jednym kablem miernika do masy, drugim na nóżki bezpiecznika (w gnieździe). Na jednej nóżce napięcie będzie, na drugiej nie. Zacznij od tego dużego bezpiecznika 30A. Po pomiarze, włóż go na miejsce (bez niego zawsze na pozostałych...
ustaw płytkę z tymi podłużnymi otworami na środku otworu i po dokręceniu ustaw przerwę na przerywaczu na około 0,4 mm
Każdy skuter jest w tej chwili wyposażony w zapłon DCI. Jest to nowoczesna, elektroniczna wersja zapłonu z wsk. W wsk jest iskrownik, a zapłon CDI ma tak samo kło magnesowe, do tego cewkę ładującą i drugą - wyzwalającą oraz moduł elektroniczny. Brak elementów mechanicznych, jak przerywacz w wsk. Zaletą tego układu jest jego niezależność od zasilania,...
Witam Dwie możliwości: 1. Na przerywaczu zbyt mała przerwa. 2. Przegrzewa się cewka zapłonowa. Pozdrawiam W.B.
świeca nowa jak i przerywacz. Jeszcze zobaczę zapłon może jest za późny.
Spróbuj dopasować przerywacz od wsk m06 lub nawet komarka. Wyglądają na zbliżone. Podobny był też chyba w Iżu. Najlepiej podejdź do jakiegoś dobrze zaopatrzonego sklepu i spróbuj dopasować. Dziwi mnie też ten brak regulacji punktu zapłonu, a tylko regulacja przerwy. Jakbyś napisał skąd jesteś w profilu, to można by cię gdzieś skierować, a tak sam jesteś...
Miernik elektroniczny głupieje w pobliżu układu zapłonowego (obojętnie, czy klasycznego z przerywaczem, czy cdi). ładowanie możesz sprawdzić mierząc napięcie akumulatora zaraz po zgaszeniu silnika i po dłuższym postoju (np rano, po nocy), ewentualnie przedłużyć kable do miernika, >2m i dodatkowo kondensator elektrolityczny dużej pojemności podpięty...
Jeśli silnik jest w dobrej kondycji, to regulacja gaźnika i zapłonu powinna pomóc. W gaźniku wykręcamy dyszę powietrza (tą śrubkę, która steruje składem mieszanki, nie podniesieniem przepustnicy) o 1,5 obrotu, iglicę ustawiamy na środkowe wycięcie. Z gaźnika podczas pracy nie może wyciekać paliwo, jeśli cieknie wymieniasz pływak. Zapłon nie pamiętam,...
Zapłon to skrzyżowanie motocykla WSK z samochodem Syrena - z jednego cewka iskrownika, z drugiego przerywacz jak pamiętam.
W dowolne miejsce układu zapłonowego wepnij stacyjkę, albo na trasie przerywacz-cewka albo zasilanie-cewka i zmasuj.
Luzujesz wkręty mocujące (zdaje się, że 3 sztuki) wspornik przerywacza i obracasz nim trochę w lewo, trochę w prawo. Jeśli dobrze pamiętam jak tam było to zrobione. Odstęp na przerywaczu 0.2mm u praktyków i książkowy u kierowców o wysokiej kulturze technicznej.
Ja u siebie też robiłem zapłon, wymieniłem wszystko co podejrzewałem - cewka w/n, kabel z fajką, przerywacz i kondensator. Wszystko fajnie wuecha śmiga, lecz dzień później problem był podobny co u ciebie, niby palił ale po dodaniu gazu po prostu ... wuuuuuu i się dusił. Okazało się że siadł nowy kondensator, chyba przez to że się przetarł kabelek i...
Komplet CDI wymaga wymiany wirnika i stojana pradnicy. Nie wiem czy jest sens takiej wymiany układ z przerywaczem na platynkach silnikach dużo wytrzymuje.
Witam, mam pytanie czy da sie jakoś zrobić klucz tranzystorowy przy pomocy jednego tranzystora odciążyć przerywacz w WSK 175, tak żeby robił tylko za czujnik położenia wału, a cały prąd płynął przez tranzystor w instalacji 12v. Proszę o odpowiedź jak, jeżeli to możliwe, podłączyć tranzystor. Czy nada się do tego celu ADP-670, mam trzy sztuki a one maja...
Nie patrz na kolory.1 stacyjka 15 do przerywacza,2 stacyjka 16 do cewki swiatel drogowych,3 selen do cewki ladowania akumulatora.
Stare koło zamachowe ma podcięte miejsce na klin czy jest ok? Spróbuj je założyć i wtedy ustawić zapłon. Mozliwe ze krzywka na nowym jest źle zrobiona. Jak dalej będzie to samo to zwiększ troszkę przerwę na przerywaczu. I spróbuj ponownie ustawić
Kolego lepiej lej więcej tego oleju ... W silniku jawy 50 (który mam) leje sie jakies 130 ml na 5 litrów benzyny . To jest wsk . Wiem ale ta informacja powinna dać ci coś do myślenia . Co do "okopconej świecy" : Sprawdź czy nie dostaje za duzo paliwa lub też simmeringi albo kondensator,przerywacz i ogólnie ustawienie zapłonu.
opis adekwatny do silnika mlotek zaklepany, moze wpust na zamachu sprawdz moze otwarcie przerywacza przed GMP , jakies sprezanie moze? niewiem niemam pojecia
Dziwne, że koło nie chce wejść. Może haczyć przerywacz. Koło magnesowe oryginał. Trochę lakoniczne wyjaśnienia trudno w tej sytuacji pomóc, bardziej trzeba zgadywać.
Wyprzedzenie zapłonu 2,8-3,0mm przed GMP, przerwa na platynkach 0,3-0,4mm. Przerywacz w trakcie obrotu wału musi się zamykać, iskra pojawia się w momencie rozwarcia. Jeśli dobrze (szczelnie) poskładałeś silnik to musi palić. Jak nie z kopki, to na pych. Nie piszesz nic o gaźniku, a on też może być winnym tego, że silnik nie pali. PS Możesz jeszcze sprawdzić/podmienić...
zrobić przerywacz prosty przerywacz przerywacz zaplonu przerywacz grzeje
interfejs diagnostyczny silnik skoda octavia odpalać zimne silnik filtr zasilania buczenie
toshiba 40l7335d medion odkurzacz
Brak prądu w gniazdkach, światło działa - przyczyny Błąd A13 w zmywarce Indesit DFP5731 - przyczyny i rozwiązania