Pomierz wtryskiwacze, czy mają taką samą rezystancję oraz brak przejścia do masy, zamień miejscami wtyczki 1-2 i 3-4, zobacz czy błędy zostaną, czy "pójdą" za wtryskiem
Odłączałem po kolei gniazda zasilania wtryskow I jeden na pewno nie reagował. Czy to możliwe że po regeneracji siadł wtrysk albo wtryski?
Być może uszkodzona pompa, za słabe ciśnienie daje. A diode led dobrze biegunami podłączyłeś do wtyczki wtrysku?
Kolego a sprawdziłeś wypadaniem zapłonu może okazać się również brak kompresji na cylindrze lub uszkodzony wtrysk paliwa ;) .
Przy rozjechanych mapach lepiej będzie się sprawował na paliwie, na którym więcej się jeździ. Jeśli benzynę używasz tylko do odpalania a jeździ na niej dobrze to raczej nie to. Podejrzanym jest reduktor (za wysokie ciśnienie) oraz zużyte/zabrudzone wtryski.
Zobacz to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
http://obrazki.elektroda.pl/5227420600_1... Ten schemat powinien pasować Dodano po 2 http://obrazki.elektroda.pl/5227420600_1... Ten schemat powinien pasować, złącze 562 INS, to właśnie wyjście sterownika do kontrolki wtrysku
Dwa przekaźniki w skrzynce pod maską, nie te małe wąskie, a te kwadratowe, jest tak, że jeden obok drugiego na krawędzi skrzynki od strony pasa, jeden jest od zasilania strownika wtrysku, drugi pompy.
Ok dzisiaj biorę się za świece. A tak czysto teoretycznie, jak objawiały by się uszkodzone wtryski ?
Sprawdź przewody od kompa do wtrysków.
Pompa po regeneracji, wtryski również.
Raczej padły wtryski lpg.
wężyk podciśnieniowy (pod zespołem wtrysku) zaprowadzi cię do niego
Filtr paliwa , ciśnienie paliwa , wtryski.
I zemulować impulsy na wtrysk
Dla tego silnika na zimnym czas wtrysku 8-9 ms, po uruchomieniu spada na 4 ms, pracuje na b. jał. 1,5 ms.
3040obr-21,4kg/h 850 obr-6,3kg/h przy temp silnika 65 stop. czas wtrysku 4ms na jałowym
A wiec dzisiaj auto stało na dworze ,przez cała noc przy temperaturze -10c zagrzałem bezpośrednio świece i niestety auto po odpaleniu strasznie kulało kłęby niebieskiego dymu,obstawiał bym na wtryski ?
jaki przedieg ma to auto? trzeba by sprawdzić wtryski
Witam potrzebuję podpowiedzi z jaką siłą dokręcić wtryski w Corsa C 1.7DI Y17DTL. Znalazłem tylko procedurę do silnika CDTI ale tam są inne łapy i po jednej na wytrysk w moim silniku jedna łapa trzyma dwa wtryski i nie jestem pewien czy mogę zastosować się do tej samej procedury. Poniżej zdjęcia mojego silnika.
Złączyć przecięte miejsca przy wtryskach PB i jeździć na benzynie. Bezpiecznik od LPG sterownika sprawny?
Czujnik położenia wału podmieniałem na drugi sprawny Dziś sprawdzę czy z immobilizerem jest wszystko ok Immobilaizer odcina też wtrysk?
Egr nie "wisi" czasem?
A sterowanie na wtryskach jest? Jak tak to albo zła dawka (błąd czujnika) zapchany wydech ,padł ECM.
Sam byłem tym gaźnikiem zaskoczony dlatego zadałem pytanie czy to jest gaźnik czy jednopunktowy wtrysk.
Wtryski sprawdzał?
Nie wiem dokładnie. Cewka jest taka: http://obrazki.elektroda.pl/2367399300_1... I jak już wspomniałem jednopunktowy wtrysk.
W poprzednim poście uzyskałem odpowiedź Koło wałka rozrządu do wałka 63,7Nm 1) Pokrywa obudowy wałków rozrządu do obudowy wałków rozrządu 9,8Nm Obudowa wałków rozrządu do głowicy cylindrów (M8) 21,6Nm Czy z taką samą siłą 21,6Nm mam dokręcić łapki trzymające walki rozrządu ?. I co z wtryskami ?.
Przecież ten silnik był całkowicie zimny (na screenach), to jaki byś chciał czas wtrysku...
nie.z gazem jest wporządku.problem polega na tym ze komputer nie podaje sygnału na przekaznik pompy i nie otiera wtrysku.
Cisnienie wtrysku 3 bar. Czyli 3x wyższe niż u ciebie.
Napisz czy gaz jest na wtrysku, czy mikser.
Sprawdzić kąt wtrysku
Odpal silnik i odepnij czujnik położenia wałka rozrządu. Wtryski będą inaczej sterowane i wtedy sprawdź czy dalej leje ten wtrysk.
Pewności na 100% czy coś pasuje czy nie nikt nie da najtaniej i najpewniej było by wyremontować to co siedzi w aucie tym bardziej że masz lpg Zmienisz silnik z osprzetem to wiązkę do gazu znowu trzeba lutować a okaże się że reduktor/wtryski nie wydalają i znowu koszty
Oczywiście...w poprzednim temacie miałeś odpowiedź...ile razy musisz ją "usłyszeć"
Witam mam taki problem: gdy przyspieszam autko tak jakby dusi sie a puzniej dostaje takiego kopa czyli powyzej 3 tys obrotów jedzie w normalnie. Na komputerze nie stwierdzono zadnych błedów nie wiem co to może być i czy da się to zrobić proszę o pomoc. Dodam ze jest to corsa 94rok na mono wtrysku
Zamieniłem wtrysk 3 z 4 i dalej 3. cylinder nie pracuje. Jaka jest metodyka dalszej diagnostyki? Da radę jakoś na krótko podłączyć wtrysk innymi przewodami? Czy ten sygnał sterujący wychodzi bezpośrednio z sterownika silnika?
czujnik hala sprawdzałem i jest dobry,gdyby był zepsuty to nie chciał by chodzic i na gazie,i nie było by iskry.moze ktos ma jakis schemat do tego samochodu ?albo opis systemu wtrysku?
Jak zmniejszysz czas wtrysku,jak zaraz sonda wyłapie sygnały ubogiej mieszanki i sterownik to nadgoni wydłużając czas wtrysku?Układ działa w petli zamknietej.Sorry,ale to jest 45-cio konny silniczek w samochodzi który az prosi się o 60-cio konny.Typowy samochód miejski,specyficznie zestopniowana skrzynia (krótkie biegi)
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
1 kiedy zmieniano filtr paliwa? 2 można sprawdzić świece i kable WN jeśli wypadają zapłony 3 może to wina kiepskiego paliwa (jeśli to zdarzyło się tylko po ostatnim tankowaniu) 4 można spróbować dodatki do paliwa usuwające wodę z paliwa i czyszczące wtryski
Witaj! Przede wszstkim sprawdź czy jest iskra. Nic nie wymieniaj na ślepo. Napisz jeszcze czy ta Corsa ma wtrysk czy gaźnik Pozdrawiam.
Niestety zła wiadomość.Do wymiany przepływomierz.Takie cosik między filtrem powietrza a korpusem wtrysku.
Masę podaje impulsowo tranzystor w sterowniku. Inaczej wtrysk sikałby cały czas.
A co sie dzieje z cisnieniem na CR wtedy jak pracuje nierowno?Zakładam ze balansuje nawet o 100bar.Zalozyc sprzet i zrobic probe przelewowa,bo niejest powiedziane ze wtryski dobrze zrobione.
ale ja nie mam chyba wtrysku tylko gaznik :/
Witam . To może trzeba wtryski sprawdzić?
Witam. Mam corsę B 1,5D, w której postanowiłem sprawdzić wtryski. Wykręciłem je i w pracy na specjalnym urządzeniu wyszło, że dwa wtryski "leją". Zakupiłem komplet nowych wtrysków. Niestety nie pamiętam jak były ustawione w głowicy. Moje pytanie : w jaki sposób mam je ustawić w głowicy? Wtrysk daje dwa strumienie paliwa. W którą stronę ma być ten strumień...
wtryski zaprogramowane, zadnych błędów,IC szczelny,turbo sprawne ,wtryski sprawdzone
czym czytane? sprawdz wtryski na powrotach
Sprawdź czy wtrysk podaje paliwo.
komputer to ja i nawet 3 razy wyciagalem :) zasilania sprawdzone masy na sterownik sprawdzone. Sterownik otwiera wtryskiwacz na max poprostu jest pelny wtrysk
W jakim celu zmieniasz sterownik, skoro w twojej wersji są inne wtryski i głowica.
Ok, gdyby to był czujnik - nie było by iskry czy impulsu na wtryskach? Na plaku nie próbowałem.
Jeżeli ładowanie jest OK to należy sprawdzić czy nic nie rozładowuje na postoju,odłącz minus podłącz amperomierz po uprzednim wyłączeniu wszystkich odbiorników.Minimalny pobór może być przez pamięć radia alarm,sterownik wtrysku.
Wtryski robi się razem, ale jak masz Denso to wymiana.
Nie ma zamiennika, tylko oryginał CTS. Podchodzi nawet od od poloneza na GLI (na wtrysku Rochester).
co jakiś czas pojeździj na benzynie podobno denaturat dobrze wiąże wodę w paliwie (na cały zbiornik paliwa 100ml denaturatu) ja jednak dodaję specyfiki kupione na stacjach benzynowych (przy okazji czyszczą wtryski)
Kolego powinneś sprawdzić czy dochodzi paliwo i czy jest zapłon !Wykręc świece i zakręć czy jest iskra .Jak przekręcasz stacyjke to słyszysz jak na moment włącza się pompa paliwa? Dochodzi paliwo do wtrysku?
Czy wystarczy odpalić samochód i po wymianie? Sam sobie odpowiedziałeś. I tak cały olej z silnika nigdy nie zleci, to raz. Dwa, po nocy, gdy olej ścieknie do miski, robisz jakąś specjalną procedurę odpalania? Dla "suchego" silnika, np po remoncie, owszem zaleca się kręcenie z np odpiętymi wtryskami, by nie odpalił, a olej został wszędzie rozprowadzony.
Nieco cichnie jak luzujesz przewody za każdym razem, wg. mnie za wczesny wtrysk, twardo chodzi.
Kąt wtrysku masz prawidłowy, przepływomierz przy obrotach jałowych zawyża wskazanie, sprawdź jak zachowuje się przy dodawaniu gazu.
Każdy wtrysk ma dwa przelewy, jeden zaślepiasz a do drugiego nieco dłuzszy wężyk. Teraz cztery wężyki do czterech butelek po np.wodzie mineralnej, odpalasz silnik i patrzysz jak napełniaja sie butelki, powinny jednakowo. To metoda badania wtryskow, Podpowie czy któryś nie leje(jak leje to w butelce bedzie mniej.) Takie - złe - działanie wtrysku moze...
Ja mam ten sam problem z Corsą 92, ale gażnikową - tylko, że zawsze zimą się zaczyna.
Wtryski do sprawdzenia.
Jak byś go przytrzymał dłużej na rozruszniku to w końcu zapali (to pierwsze uruchomienie też "na rys" trudno nazwać)? Czy poza czytaniem błędów była wykonywana jakaś diagnostyka komputerowa, np. przy próbie rozruchu, kiedy nie chce zapalić co się dzieje z ciśnieniem w listwie CR, jaki jest oczekiwany czas wtrysku?
Po pierwsze napisz czy kontrolka silnika zapala się i gaśnie. Po drugie zdejm dekiel i zobacz czy wtrysk tryska paliwem.
Moim zdaniem takie rozwiązanie że równocześnie wtryskuje gaz i benzynę nie jest dosyć rozsądne bo trudno wyłapać jakaś usterkę. Czyli uważasz, że lepiej pozwolić na uszkodzenie silnika? Problem oczywiście wyjdzie podczas okresowego przeglądu instalacji na diagnostyce. Co więcej takie rozwiązanie (z całkowitym przejściem na benzynę powyżej np. 6500...
popukać>? nie wiem, czy się w środku coś nie uszkodzi? znajomek-niby spec od opla doradził żeby podmienić wtryski, ale pytałem go czy trzeba coś programować-powiedział że ni chuchu...
syszalem te o czyms takim ze w niektorych instacjach sterownik odpowiedaialny za dawke wtrysku benzyny fixuje
Wychodzi, że problemem będą wtryski. Spróbuj metody przelewowej, tak aby nie pchać się w koszty. Z w.w objawów masz co najmniej 2 usterki.
Witam serdecznie. Skoro nie otwiera wtryskiwaczy to masz do sprawdzenia czego im brakuje pradu czy masy. Masę daje sterownik silnika. Sprawdź także emulator wtrysków. Pozdrawiam.
Immo chyba działa bo podaje paliwo i jest iskra. Nie moge podłaczyć interfejsu bo jest brak komunikacji. A co do tego napięcia na wtryskach jakie powinno być ?
Tak silnik rozgrzany do dziewięćdziesięciu paru stopni,filtry po wymianie,na pierwszym i drugim cylindrze świece lekko przykopcone,(tez wymienione na nowe)Poprzednio brał olej ,wył zalany 10w 40 ,wiec zmieniłem teraz na mineralny 15w40.Czym mogą być spowodowany przy długie czasy otwarcia wtrysków?
Możesz komputerem wymusić pracę cewki i obserwować iskrę .
Prąd dochodzi ,a czy zaworek działa?
Ktoś patrzał w takie parametry jak napięcie sondy lambda, temperatura silnika, czas wtrysku itp.? Ile auto spala benzyny? Czy są jakieś błędy w ECU? Jakie ciśnienie na reduktorze? Jak wygląda mapa benzyny a jak LPG? Dlaczego po wzbogaceniu mieszanki silnik pali tyle samo? - bo ECU zmniejszyło czas wtrysku?
jeżeli było grzebane przy silniku to sprawdz czy niepomylił ktoś kabelków konkretnie chodzi o dwie złączki z pojedyńczym przewodem w okolicy cewki zapłonowei lub rozdzielacza zależy co jest są ideentyczne a ich zamiana spowoduje brak zasilania na kompie efektem czego jest brak iskry oraz wtrysku
Szarpanie nie jest wynikiem niskiego ciśnienia oleju, może pompa paliwa się nie wyrabia, może głupio zapytam, czy to jest silinik z wtryskiem czy jeszcze gaźnikowy?
Wypadanie zapłonów może mieć kilka różnych przyczyn - uchylony EGR, słabe ciśnienie sprężania - co w sumie jest najbardziej prawdopodobne, ssanie powietrza "bokiem" przez silnik. Podobnie zużyte świece, czy zgniła izolacja na wyprowadzeniach cewki. Oprócz "błędów" trzeba przepatrzeć - czas wtrysku, przepływ powietrza, temperaturę silnika itd. Ma to...
Przełożyć wtrysk z 3 na 4 i proba. Potem wiązkę sprawdzić.
Nie ominiesz immo w żaden prosty sposób! Immo gada ze sterownikiem wtrysku po szynie ,jeżeli sie nie dogadują brak wtrysku.
Witam mam problem ze swoja.corsa c 1.3 CDTI Brak błędów ECU Nie pali w ogóle odpala tylko na plaka po czym po nie psikaniu plaka gaśnie ewidentnie brak paliwa co to może być nie otwierają się wtryski ? Brak jakiegokolwiek dymu z wydechu nawet podczas kręcenia
Tak to ten czujnik był walnięty. Dzięki za podpowiedz.
Witam, ku mojemu zdziwieniu, po założeniu oryginalnego przepływomierza VDO Siemens i "dmuchając w niego" sterownik silnika zobaczył przepływ. Po odpaleniu zachowuje się troszkę lepiej ale ogólnie jest tragedia. Strzela w dolot i nie pracuje jakiś cylinder (nowa cewka magnetti-mareli). Czas wtrysku 7.0ms :/
Nie zawsze się ona załącza po włączeniu zapłonu. U mnie w Astrze na ten przykład się nie uruchamia i jest wszystko OK. Nawet dobrze było przy mrozach -25 stopni. Tą masę, której ci brakuje przekaźnik dostaje ze sterownika wtrysku.
przy padniętym czujniku wałka auto odpali ale wkręci się tylko do 4500 obr prędzej jak by był walnięty czujnik wału korbowego .w corsa b 1.o bez przepływki nie odpali odzywa się wtedy jeden wtrysk a reszta ledwo klika
Kompresja 15.5 bar na wszystkich równo, paliwo 3.8 bar na listwie przed wtryskami, iskra sprawdzona jest.
a czy mozliwe ze jest to ropa z wtrysku paliwa ? gdzie szukac nieszczelnosci ?
Dzięki za podpowiedź rano sprawdzę jak bd odpalala auto czy pachnie benzyna . katalizator jest i podobno sprawny. Próbowałam już jeździć na samej benzynie i nic ciągle tak samo;/ jeszcze sprawdzę wtrysku i reduktor.
Wtryski pracują nawet na wyłączonym silniku (tzn silnik tak czy siak nie odpala), wystarczy przekręcić stacyjkę w pozycję włączonych kontrolek i wtryski zaczynają pracować.
kocenie na niebiesko to jest typowe dla złego ustawienia kąta wtrysku lub lejących wtryskiwaczy
zmierz cisnienie paliwa i sprawdz podcisnienie tzn wszystkie wezyki dochodzoce do wtrysku i okolic
Kontrolka "silnik z piorunkiem" jest kontroką informującą o usterce w układzie wtrysku paliwa
Witam napisz czy masz zainstalowaną sekwencje wtrysku czy zwykły mikser
W tej corsie nie ma kontrolki wtrysku jak juz... jest to check engine.. Trzeba podlaczyc pod kompa i zobaczyc.
Falowanie może powodować zmiana KWZ lub czasu wtrysku. A to łatwo sprawdzić.
ok posprawdzam te wtryski jeszcze To już możesz nie sprawdzać. Sprawdź czujnik INDUKCYJNY wału i czujnik HALLA wałka, czy sygnały z nich docierają do sterownika.
cechy zenętrzne pozwolą na ulokowanie go w korpusie.Prąd w obwodzie wtryskiwacza jest stały.
corsa wtrysk sterowania wtrysk corsa ustawić wtrysk corsa
reset pojemnika hulajnoga elektryczna motus piekarnik gazowy amica
Przywracanie Windows 10 z BIOS/UEFI: Jak to zrobić? Jak uruchomić tryb awaryjny Windows 10 z BIOS?