otwórz plastikowe wieczko z listwy i będziesz wiedział - kolory są te same co w instalacji
Tam wiązki do wtrysków benzynowych są fatalne kable i pewnie tam wlutowane wtryski gazowe trzeba sprawdzić przewody.
[quote="Mustang GT"] nie ma znaczenia co zastosujesz czy klej czy lut, ważne by obwód był zamknięty - ot cała filozofia bo póki co to nie jest skoro wywala taki błąd.
są 2 opcje jak po wymianie końcówek. 1- jak zakładałeś kolektor ssący były 2 wężyki 1 do zaworu recyrkulacji spalin 2 do czujnika ciśnienia turbo (mały czarny 3 pinow kwadracik z wężykiem) na lewyn nafkolu. 2- przy montażu końcówek uszkodziłeś czujnik ruchu iglicy(wtrysk z kablem)
Do obudowy termostatu są przykręcone wszystkie masy wiązki wtrysku (czarne kable), ja bym się im przyjrzał
Witam. Sprawdzone już prawie wszystko i efetu brak. Ostatnio tak samo zaszedłem w maliny z S4. 1,7,8 cylinder-brak chęci do pracy.Cewki,świece ,zamienianie wtrysków,kable ,itp. I wiecie co pomogło .Manometr .Kompresja po 7 .
Ja bym zaczął od pomiaru kompresji czy jest równa i prawidłowa a później badał wtryski kable itp itd.
Na początek to sprawdź instalację wokół wtrysków, wtyczki, kable itp. zanim wyrzucisz wtryski i wstawisz nowe.
Pin 21. Masz numeracje na wtyczce lub ECU. Zanim odłączysz/podłączysz ECU to odłącz kleme na aku.
Sprawdź przekaźnik ,który odpowiada za wyłączanie wtrysku być może nie łączy stycznik przekaźnika lub kable są uszkodzone. Wtrysk jedno czy wielopunktowy. a pompę też masz wyłączaną w czasie pracy na gazie.
Witam, ja miałem dokładnie ten sam problem, okazało się, że przewody doprowadzające napięcie do wtrysku były oberwane pod gumową osłoną w samej wtyczce przy wtrysku. Do tego oberwane były tak, że trzymały się na izolacji kabla i nic nie było widać, dopiero jak poruszałem kablem to znalazłem pęknięcie. Jest to bardzo częsty przypadek w silnikach ABK...
Może przez sterownik LPG zasilanie wtrysku jest blokowane ? Sprawdź kable, kostki, styki. Może nie łączy, słabo kontaktuje ?
To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
Niema różnicy pod który. Ważne jest jedynie żeby np.: kabel od wtrysku pierwszego pin 7 do wtrysku a pin 1 do ECU.
Kubicak , emeryt Owik i ja emeryt /rzeczywisty/ musimy Ci powiedzieć, że faktycznie nie poradzisz sobie z tym problemem. Rozwiązanie tej usterki masz rozpisane na czynniki pierwsze , ktoś , kto by łapał elektrykę samochodową, w pół godziny usunie usterkę. Znajdz kumatego w elektryce samochodowej i daj mu poczytać nasze posty, to zrobi to w mig. Pozdrawiam
interesuje mnie kabelek od prędkości wtrysku Jak już to ,,czasu wtrysku,, Wyłapiesz go z kabla impulsowego wtryskiwacza.
No tak, zapomniałem o tych testerkach za około 400zł np. V-SCAN VAG 5053 CAN .Nie za bardzo mi to podchodzi ale nawet działa.
No właśnie kabel przy sondach w porządku, natomiast przy jednym wtrysku również kabel do wymiany. Dziwna sytuacja strasznie. Narazie wymieniłem kabel przy wtrysku i dalej idący do ecu. Zobaczymy czy problem będzie się powtarzał... dodatkowo nawet po wymianie kabla silnik nierówno pracuje jakby nie zawsze na wszystkie cylindry łapie Dodano po 8 Jest...
Poradzi ktoś gdzie szukać? Zamien kostki wtryskiwaczy miedzy cylindrem 2 i 3 oraz z cylindra 1 zaluz na 4 wtrysk z 4 wtrysku kabel jest za krotki wiec sprobuj odpalic na 3 cylindrach. Jezeli zagada to masz przestawiony rozrzad jak kolega pisze powyzej.
1723 to błąd z FR a nie z MR, wskazuje czujnik położenia N. Nie odezwie się wtedy rozrusznik przy uruchamianiu przyciskiem na silniku. Code jak tylko czasami to może za szybko kręcisz po włączeniu stacyjki. Albo niewłaściwy przekaźnik, albo padnięte pompy i wtryski. Jeśli po zdjęciu kabla z przekaźnika auto odpala to stawiam na lejące wtryski a elektryka...
Niestety padł wtrysk sterujący-na pierwszym cylindrze z kablem...używany ok.400 PLN.
Pokaż zdjęcie tej świecy i podaj kody błędu jaki komputer pokazuje. Spotkałem się parę razy z wytopioną świecą przez usterkę cewki. Porównaj iskrę między świecami na zewnątrz. Owiń jakimś kablem by miały masę, wsadź w cewki i kręć. Najlepiej to robić w 2 osoby. Ale równie dobrze mogła się też wytopić od pracy na bardzo ubogiej mieszance, a wtedy winny...
Instalacja z odzysku? Masz wtyczki do wtrysków, czy gołe przewody?
Witam, mam problem z Golfem 2 1.3 54 KM benzyna na wtrysku. Kontrolki się zapalały po przekręceniu, ale silnik ani pompa nie ruszały. Doszedłem do wniosku, że masa się zgubiła, kabel masowy, który był przymocowany do łapy silnika, był już zmęczony życiem. Po poruszaniu kablem auto raz odpalało normalnie, a raz na 2 cylindry, a później już w ogóle nie...
czy dobrze rozumie ale komp ten syglał musi pobierać Źle rozumiesz, komputer sygnały sterujące wtryskami sam generuje na podstawie parametrów z innych czujników, jeśli steruje trzema wtryskami a jednym nie, kabel sterujący i zasilający są sprawne na całej długości to pozostaje uszkodzenie drivera sterującego sygnałem kluczującym wtrysk czyli usterka...
To tak samo jak silnik f9q renault. W lagunie jest tylko mały dekiel zaslaniajacy wtryski, kilka kabli i pokrywę zaworów a w megane jest duża Pokrywa która zasłania cały silnik ale słupki są te same. Różnią się oczywiście osprzętem z racji innej komory silnika i np laguna ma wspomaganie na pompie a megane elektryczne. To samo masz w twoim przypadku....
Kupilam uzywany sterownik z tymi samymi numerami zawiozłam do gościa który ma jak to nazwał przypisac sterowniki czy wgrac sterowniki odpowiednie. Ale twierdzi ze to nic nie da bo cały sterownik ten stary wygląda jak nigdy nie ruszany nie naprawiany ani niby nie uszkodzony więc twierdzi ze wymiana na inny i tak nic nie da. No ale probuje. Bo skoro serwis...
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
blad p0300 i p0301 to wypadanie zaplonu na pierwszym cylindrze niejestem pewien od ktorej strony jest to liczone,moze to byc odwrotnie jak normalnie {pierwszy cylinder jest ostatnim} z doswiadzczeni stawiam n cewke zaplonowa,moze byc problem z wtryskami kablami swiecami,cisnieniem w cylindrze.
słyszałem że można wsadzić jednopunktowy wtrysk "BOSCH MONO JET TRONIC" od 1.8 ,ale wyszło by cie wszystko około 400pln ,wtrysk i komputer, no i kable+wtyczki,widziałem taki zestaw na allegro ,pozdro
Pod cewkami zapłonowymi jest moduł elektroniczny który steruje cewkami. W trybie awaryjnym zapłon wyznaczany jest z czujnika położenia wału. W trybie normalnym przetworzony w module zapłonowym sygnał z czujnika położenia wału wraca na sterownik (styk B5), a ze sterownika przychodzi sygnał momentu zapłonu (D4)
Witam. Mam taki problem z peguotem 206 1.1 benzyna w gazie ze podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka silnika i auto pracowało na 3 cylindrach . Podczas jazdy pod górkę strasznie rosła temperatura . Okazało się że był przerwany kabel od wtrysku . Połączyłem go z drugim zawiazalem izolacja i prowizorycznie wszystko jest dobrze lecz podczas jazdy auto...
Dzień dobry, zwracam się do Was z prośbą. Mam Merivę I 2005, benzyna, 1.6 87KM 8V. Po diagnostyce wykazano wypadanie zapłonu na 2 cylindrze, błąd od 300 do 305, bak paliwa oczyszczony, filtr paliwa, cewka i świece także. Auto nadal dusi się na wysokich obrotach i na ciepłym silniku, pewien ubytek mocy, auto trzęsie i słychać, że nie pali na jeden cylinder....
Posiada ktoś kody błędów do Mercedesa SK? 40 - czujnik temperatury paliwa 150 - dodatkowy czujnik obrotów z FMR albo E-modul (usterka jest aktywna jak silnik nie pracuje) z tych modułów idzie już CAN 210 - za wysoka prędkość obrotowa silnika 220 - Hubschieberstellwerk ma usterkę elektryczną (przerwa zwarcie etc) Jest to cewka w pompie od kąta wtrysku....
Bo w tym czujniku są 2 termistory-jeden jest do termometru na tablicy rozdzielczej,drugi do sterownika wtrysku. Kable bodaj zółty(albo żółto-czarny lub żółto czerwony)zmostkować z brązowym (albo masą).
Odłącz/odetnij kabel wtrysku przy samym ECM to się dowiesz. A miejsce wtrysku żaróweczka . Albo odłącz złącza i przemierz wiązkę ile to roboty ?
Nie mylisz sie . Przy wypadaniu zapłonów zaczyna sie od wymiany świec przewodów. Ale to diesel. Zamień wtryski miejscami i zobacz czy błąd wędruje z wtryskiem.W tym motorze chyba masz przy wtryskach kable z rezystorem kalibracyjnym więc wtryski zamieniaj razem z kabelkami.
Elektryczny zawór sterujący kątem wtrysku (kabel 2 pinowy) stuknij w niego jak silnik będzie pracował jeśli zły to silnik zacznie lepiej pracować ale tylko przez chwile-znajduje się nad korektorem zwiększającym dawkę paliwa przez turbinę
Pytam bo nie wiem czy jest sens pisać. Otwierałeś chociaż maskę? Sprawdzałeś chociaż wzrokowo kable wtyczki wtrysków?
Tak jest, jest iskra jest wtrysk, nie ma iskry nie ma wtrysku.
Byłem u mechanika i powiedział że może być to wtrysk ,cewka , kable dużo przyczyn.
witam wszystkich. Mam problem z moim Golfikiem, otóż samochód pali, ale tylko na gazie, po sprawdzeniu wszystkich przewodów odkryłem ze nie ma sygnału sterowania na wtrysku. Kabel od ECU nie podaje impulsu, co może być przyczyna? są do tego jakieś bezpieczniki lub przekaźniki? przed sprawdzeniem wtrysku sprawdziłem pompę paliwa i jest sprawna.
1 punktowy wtrysk jaki kabel i gdzie ciachnac?
A nie ma tam gazu i rozcięcia sygnałów / emulatora? Masz cokolwiek na kablach wtrysków względem masy lub plusa?
Witam . bardzo mozliwe że to jest masa ale nawet jak kabel jest wyrwany to nie przeszkadza w pracy instalacji przecisz ten kabel i tak jest dopiero podłączony jak podłączamy interfejs diagnostyczny . Kolega chyba dobrze nie przeczytał chodzi o wtyczkę diagnostyki a nie o czarny kabel masy wtrysków .
adblue chodzi, robi ciśnienie 5barów, czyli w normie, dozuje itd... To że układ tworzy ciśnienie przygotowuje sie do dozowania nie znaczy że dozuje. podkładany był drugi moduł, drugi wtrysk, kable sprawdzone i dalej to samo. Dalej ten sam bład? Drugi moduł masz na 100% sprawny?
Witam, auto to Opel Vectra 2008r 1.9cdti. Auto od wczoraj nie pracuje na 3-cim cylindrze. Znalazlem przetarciw w kablu sterujacym wtryskami - masa. Czy kabel sterujacy wtryskami - sterowane sa masa, zwarty do masy silnika bedzie robil zwarcie?
Sprawdź czy nie są przetarte kable od wtrysków.
Odczytajcie błędy czy sterownik nie sypie błędem obwodu wtrysku , jeśli kable ok i oporność wtryskiwacza taka sama jak pozostałych to wygląda na ecu...
A czy przyczyną tych błędów mogą być wtryski zużyte i dla tego sterownik czepia się o wysoki sygnał prądowy wtryskiwaczy ? A jakiej pojemności miał by być ten kondensator do jakiego napięcia max. A pro po co do ukł. zapłonowego to też myślałem o tym że to on może wprowadzać zakłócenia bo+12V jest na tym samy styku w przekaźniku co +12V do wtrysków....
Witam ..... mianowicie problem to Master 3 bi turbo..... Wywala komunikat Sprawdź układ ESC i Ruszania po gore. Błędy P 1201, P 1202, P 1203, P 1204 Wtryski nowe. kable na wierzchu. Kasowanie błędów pomaga na chwile góra dwa dni. Do tego błąd multipleksu nie prawidłowe informacje. Błąd w radiu,, zwarcie tylnych głośników ?----te auto ma tylko dwa przednie?//...
Witam! Mam taki problem: trafił do mnie samochód jak w temacie volvo. Samochód jest na CR i nie pali, wyskakuje błąd na kts 1213 stopień końcowy wtryskiwaczy, błąd sygnału i nie wiem co dalej? Ciśnienie na listwie jest ale nie otwiera wtrysków, kable ok. Może ktoś mógłby mi jakoś pomóc z naprawą tego samochodu?
Zasilanie stałe 30 masz mieć na pinie A6, po kluczyku 15 na pinach C16, D3, oraz na jednym kablu idącym do wtrysku oraz na pinie 1 cewki zapłonowej i zaworze regulacyjny spalin z czujnikiem położenia. Masę masz mieć na pinach D16,C9,B1 oraz pinie 2 cewki zapłonowej.
Czujnik sprwdzony, wtrysk podstawiany, kable przedzwonione, wina tylko w kompie.
Przyczyna był czujnik położenia walu bądź kable przy nim lub wtryski, wymieniłem czujnik i poizolowalem kable problem znikna można zamknąć
Bak uno (Ocynk) ~150zł Kabel od wtrysków ~5zł Hehehe, ocynk? Za 150 zł? I co to jest kabel od wtrysków?
Na początek sprawcy świece żarowe manualnie jeżeli grzeją zostają wtryski Jak je sprawdzić Wykrecasz je kable rozruchowe i do obudowy świecy podpinasz - masę do części z małym gwintem podpinasz + w ciągu ok 3s powinna się rozpalić Jeżeli nic się nie dzieje świece uszkodzone
Do wymiany przepustnica ale wcześniej sprawdź kable
na cewce sprawdzasz gdzie jest + i - a pozostały to sygnał z ECU, do tego tzreba dolutować sygnał obrotów (nie przeciąć tylko dolutować) na wtryskach jak chcesz je odciąć to odcinasz + bo jest jeden dla wszytkich wtryskiwaczy, czyli sprawdzasz znowu miernikiem i po sprawie, a jaką instalację chcesz podpiąć, że odcinasz wtryski PB??
Nie musi być wcale uszkodzony, co mu szkodzi sprawdzić bezpieczniki i izolację na przewodzie? Do tego albo mi się wydaje albo wtrysk jest podłączony kablem głośnikowym? :O
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy. TDDI nie ma wtrysku sterującego Dodano po 2 Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy. TDDI nie ma wtrysku sterującego :idea:
W pierwszym temacie pisalem ci abys sprawdzil zasilanie zespolu cewek(zielony kabel z czerwonym paskiem)To samo na wtryskach,potem sygnaly sterujace cewkami(pozostale3 kable)Sprawdz,czy wtryski dostaja sygnal otwarcia(kazdy ma kabel zielony z czerw.paskiem-to+,pozostale to impulsy masy)Led z oporem i do roboty
Dziękuję za pomoc. Stały plus jest na sterowaniu wtryskami, sprawdziłem kable sterujące z wtrysków do kompa, są ok. Wyłączyłem zupełnie z obwodu czyli przywróciłem instalację oryginalną i nadal nic. W błyskach cały czas można odczytać błąd 11 czyli błąd czujnika położenia wałka. Dodam, że samochód ma automatyczną skrzynię biegów, choć to pewnie nie...
Wtrysk zakupiony ma 115 Om. Zasilanie do wtrysku 13,5 v. Kable od sterownika do wtrysku ok. Przekaznik ok. Co jeszcze może być przyczyną, bo już 3 dni sprawdzam i nie wiem co to może być
samochód jest niestety na pełnym wtrysku, kable nówka świece itd.. Dodano po 6 Ponadto samochód powrócił od mechanika, podpinał wiele przewodów ... komputer itd.. celem sprawdzenia gdzie jest zanik iskry, prądu i...w sumie nic, lekki spadek mocy( wg wykresu) przy aparacie zapłonowym niby wszytko ok a jednak dalej ma kaprysy i lubi sobie strzelić.. i...
Problem rozwiązany, okazało się, że instalacja BRC tam gdzie są rozdzielone kable do wtrysków pomimo solidnego oryginalnego lutowania, nie przewodzi prądu - pierwszy raz coś takiego widziałem żeby zalutowany zaizolowany koszulką termokurczliwą kabel nie miał przejścia. Ale na szczęście udało się to odnaleźć i auto już od dłuższego czasu chodzi bardzo...
Na monowtrysku pracuje wiele jednostek napędowych , więc powiedzmy 4 cylindry , na dwóch przewodach .Jeśli nie wiesz jak to zaatakoweć po kablach , to , co bedzie z wyliczeniami i regulacją ? Proponuję oddać temat fachowowi .
I ja także potrzebuje takowy schemat proszę o pomoc.Pozdrawiam
Musi być zwarcie przewodu sterującego wtryskiwaczem do masy. Jeden przewód jest +12 po włączeniu stacyjki, jasny niebieski, drugi jest przez ECU zwierany do masy (sterujący), różowo czarny. Odepnij kompa i wtryskiwacz, następnie zmierz czy między kablem różowo czarnym a ujemną klemą akumulatora niema przypadkiem zwarcia.
O podciśnieniu nie pomyślałem - dzięki za podpowiedź. Będę zlomowal to drugie auto, więc zostaną mi elpigaz wtryski. Mam kabel i oprogramowanie do tego staga to będę stroił. Najpierw stratuje z tym wężem i podciśnieniem.
Mam jeszcze kilka pytań.?? Podłączam te brc do starego silnika opla 2.0 16v oznaczenie c20xe. Żadnych can ani nic w tym stylu. Jest to tylko sekwencyjny wtrysk benzyny. Pytania są tanie? 7 i ostatnie zdjęcie...Dwa przewody z oczkami i bezpiecznikiem 15A czy to masa na akumulator? Kabel czarny z sekwencji (+) podłączyłem przed komputerem we wiązkę (+po...
(at)cezars65, odnośnie PW jaki mi przysłałeś to nie moja wina, ze trafiłeś na goscia co Ci wrzucił instalację do auta, do tego jak pisałeś, przez kilka lat zaśniedział Ci bezpiecznik, to gdzie były przeglądy?? a to już chyba jest sprawa właściciela auta, odnośnie doradzania, to co Ty mu doradziłęś?? STAG, niech by był??? pozawijane kable??? wtryski...
->georgesgr Jest wtrysk z kablem. Jeśli stał byś razem ze mną przy podniesionej masce i pompa była by prawidłowo ustawiona to hałas jest taki że musielibyśmy rozmawiać na migi. Wtryskiwacze mają nowe końcówki. ->micmar9030 nie jestem Pan ;) i napisz coś więcej na temat symulowania tego wtrysku, jego sprawdzenia. Planet niestety nie mam. Pozostaje mi...
W kostce masz plus i od żarówki plus dałem do kostki masę do kabla np od kontu wtrysku i kabel od sterownika masujacy do masy Dodano po 33 Miałeś kolego rację jest dużo sposobów na sprawdzenie sterownika. Sprawdziłem innym sposobem z internetu i jednak jest sprawny musiałem źle zmasowac czy coś. Jest jakiś sposób na sprawdzenie tego czujnika? Bo włożyłem...
tu masz screena ze schematem Dodano po 47 schemat wtrysku fiesta Enuda-E J4Q 1289cc 1999-2002 44kW
Dałeś na FABRYCZNE ustawienia na starcie? Może stare nastawy są. Mapa znaczy mnożnik standardowy? PLus to może być jak minusem jest przecież sterowany wtrysk. Ja bym sprawdził albo na szybko podmienił przewody idące na wtrysk LPG bo skoro na renixie coś tam działa (faktycznie słychać wtryski wtedy od LPG?) to coś chyba z kolejnością kabli.
Toyota avensis problem polega na tym że samochód jeździł normalnie zgasiłem ją na chwilę dosłownie na 3min i nie odpaliła ponownie. Zmieniony sterowniki wtrysków., bezpieczniki sprawdzone, wtryski zmienione, kable dochodzące od sterownika do wtrysków sprawdzone, czujniki położenia wałka i Wału sprawdzony ,zwór scv zmieniony i czujnik na szynie paliwowej...
Witaj guta72 Po analizie tego co piszesz myślę że masz walnięty ECU lub Zenit. Zimne luty chyba nie spowodowały by takich objawów. Spróbuj podłączyć się do ECU i odczytać czasy wtrysków. Możesz też na próbę zamienić kable z 3 wtrysku z wtryskiem np 1. Ale taka operacja wiąże się z przelutowaniem kabli od wtrysków do zenita. Jeżeli błąd przejdzie na...
Na 3 cylinder , jest iskra i wtrysk i ciśnienie sprężania :idea::idea::idea:. Świeca zmieniona, pompka daje 4 bar. Po prostu na wolnych silnik przerywa i po minucie pracuje na 3 garki, odpięcie kabla wn , i / lub wtrysku nie daje zmiany., Popuszczenie kapturka też nic nie daje i skra jest ok silna. Wyciągnąłem szyne i wszystkie szprycki ładnie tryskają....
Dzisiaj dalej przeglądałem kable mierzyłem przejścia od cewek benzynowych, wtrysków do kompa benzynowego i lpg wszystko jest OK. Żaden kabel nie jest przerwany wizualnie też sprawdziłem rezultat jest taki że auto już w ogóle nie odpala :( kręci i tak jakby już miało odpalić ale nic z tego.
Należy Ci się łopata roku za odkopanie tego tematu :) W moim, był jednak padnięty wtrysk prowadzący (ten z kablem)
wiązka cała wymieniona i sprawdzona, Czujnika doładowania na kolektorze dolotowym nie mam i n ie bardzo wiem gdzie w takiej sytuacji go szukać. A co ma wspólnego stop? Kabel Wtrysku ok.
Hej Mam pytanie odnośnie wymiany listy + wtryskiwaczy w Mazda 5 1.8 benzyna 116 koni . Czy wystarczy okręcić dwie śruby od listwy i wszystko wychodzi razem ? Nigdzie nie odszukałem takiego silnika by był jakiś filmik . Ogólnie auto ma tak że gdy chce gwałtownie przyśpieszyć to mocno szarpie i nie zawsze się to dzieje . Listwa używana kosztuje grosze...
Okej. Pogrzebałem i znalazłem z serwisowek które mam po francusku. DF013 - wtrysk napięcie zasilania czujnika nr. 3 Sprawdz kable
Dzisiaj zrobiłem (wreszcie) analizę spalin. Wszystko w porządku. Błąd pojawił się jeszcze raz na krótko po tym, jak zrobiłem w/w naprawę w styczniu, do teraz po skasowaniu już się nie pojawił, auto spala na trasie czasem jedynie 4,9 l/100 km, za to w mieście przez zimę wypijał 9-10 l / 100km, teraz zaczyna schodzić do ok 8l/100km. Tak więc podsumowując,...
A nie pomylony jest kabel do czujnika z zegarów? I czy ciągłość kabla sprawdzałeś?
znalazlem 2 polutowane kable ktore ida do wtrysków (zielone) pewno tam było podbiete tylko czemu sa tylko 2 kable a 4 wtryski czy możliwe by dalej z jednego przechodziło w 2 ??
Witam wszystkich Posiadam fiestę 2004 1.4 D i ostatnio mam problemy z odpalaniem rozrusznik zakręci silnikiem dwa trzy razy i potem przestaje bylem u mechanika i podłączył pod komputer ale niestety żadnych błędów nie wykazało mechanik posprawdzał filtry wtryski kable ale nic nie znalazł Usterka ta nie dzieje się za każdym razem ale gdy już się pojawi...
Jeden z użytkowników forum nie wieży ze sdi na 3 wtrysku dochodzi kabel sterujący. Po jego odłączeniu mruga kontrolka świeć żarowych. Ponad to samochód ciężko wchodzi na obroty i bardzo kopci . Dodano po 4 Ktoś ma jakieś porady? Ręce opadają
na wiązce od 3ciego wtrysku, czarny kabel ma zdartą lekko izolacje, widać że kilka drucików jest również przeciętych. C A co zwierał do masy?
wtrysk gazu pracuje w układzie Master-Slave gdzie komputer gazowy przetwarza tylko sygnały z komputera silnika i tak włącza wtryski gazowe jak pracują benzynowe.Jeśli zamienisz kable wtrysków gazowych i jest to samo to po zamianie na benzynowych tez będzie to samo.
Poszukuje schematu podłaczenia kabli wysokiego napięcia z kopułki do wtrysków Nissan Sunny 1,4 16v . Bardzo proszę o pomoc
Witam mam taki problem: Podłączałem instalacje gazową w polonezie caro na wtrysku i zgodnie ze schematem przeciąłem prądowy kabel prowadzący do wtrysku i straciłem napięcie (wtrysk nie podaje paliwa) nawet ponowne zlutowanie kabla nic nie pomogło. Doradźcie co mam zrobić. z góry dziękuje
Witam. Czy ktos z Was posiada oprogramowanie to tego wynalazku i jaki kabel jest potrzebny do komunikacji?? pozdrawiam
Witam wszystkich, mam problem z Yamahą Grizzly 550, nie ma zasilania wtrysku, kable są ok, kostki czyste i suche, ECU nowy, iskra jest. Miał ktoś podobny problem?
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
poprostu się nie otwierają , wtryski sprawne, przedzwinilem kable od komputera do wtryskow i również sprawne , podmieniłem sterownik na używany i to samo więc albo sterownik rownież wadliwy co wątpliwe albo już nie wiem co
Problem rozwiązany, rozrząd ok przyczyną był przetarty kabel na trzecim wtrysku
Witam! Mam seicento 1,1 SPi ten starszy typ silników na jednopunkcie. jaseja87ns no i co z tym Vanem?? bo włąsnie mam identyczny problem, nie chodzi na 2 i 3 gar , i tez świeci kontrolka wtrysku, świece i kable równiez nowe, a co dziwne gubi istre czasami, poniewaz sprawdzałem lampa stroboskopowa :/ cewki sa dobre, bo wpinałem inne i to samo.
Witam nabyłem sobie ax 94r. 1.1 pare dni jezdził potem przestał z tego co zdiagnozowałem to wtrysk lub kable które do niego idą ktos jest w stanie mi pomóc pompa chodzi paliwo jest iskra jest prosze o pomoc
firmware kablem fajka kablem poruszałem kablem
płyta indukcyjny samsung tranzystor dioda schottky anoda kolumna voice kraft
behringer europower proste uklady elektroniki
Jak otworzyć bagażnik Mercedes E200 W212 2014 po zamknięciu kluczyków? Jak przywrócić pisanie SMS literami w Alcatel?