Podciśnieniową czy ciśnieniową która zasila wtryski w paliwo?
Wtryski. . . . .
Pompa wtryskowa nie daje paliwa na wtryski wv lt 2.5 (at)ElektrodaBot
Nie raczej takie (dru-dru-dru-dru......) :) czyli tak jak byś popuścił wtrysk.
Sprawdź kąt wtrysku.
To taraz masz zbyt późny wtrysk.
ustaw kąt wtrysku
Czyli pompa na stół.
Powiem jedno do ustawienia rozrządu tak aby palił na zimno bez problemu w tym silniku trzeba dobrego speca który wie co i jak się je.. Umiejętności ustawiania TDI VW tu nie działają... :) najważniejszy jest kąt wtrysku...
Złożyłem wszystko do "kupy" i dalej to samo, czasami w ogóle nie chce odpalić, ale gdy dostanie plakiem w rurę od razu pali. Jaki powinien być ustawiony kąt wtrysku?
Klin na wałku pompy wtryskowej wyznacza wtrysk.
Ciepły 55.
Jakich pompo wtryskach?
http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,k%C4...
rany !!!!! mechanika (komprecha,lejace wtryski)
po jakim czasie gasnie kontrolka swiec o ile dobrze pamietam powinna gasnac po ok 3-4 sekundach, jak dluzej to jest jakis problem ze swiecami, sprawdz czy uklad paliwowy jest szczelny, moze tez byc wina wtrysku
No to na ile stopni masz ustawiony kąt wtrysku?
rocznik LT 28 to 1998r. Nie była robiona ani pompa ani wtryski.
Przestawiony moment wtrysku
Witam. mam problem odpaleniem lt 35 2,8 mianowicie podczas krecenia wtryski mi sie otwierają (wtedy prawie chce zapalic ale cos mu przeszkadza), a nastepnie co dziwne odrazu sie same zamykają i nie chce odpalić...mam pytanie co odpowiada za otwieranie i zamykanie wtrysków?pozdrawiam
To tak na sam początek to proponuje sprawdzić wtryski.
Układ zasilania paliwem szczelny? Jak przelewy na wtryskach?
znalazłem gdzieś, że do 2,5 tdi kąt początku wtrysku wynosi 65 - 70 i czy w sdi jest taki sam?
Co to może być za przyczyna? Źle ustawiony kąt wtrysku.
..... Dlatego już na koniec walki wyjęty został tylko jeden wtryskiwacz - ten 4 od przodu i tak liczy się wtryski w tym LT bankowo. Bo czytałem jeszcze opinie ze 4 wtrysk to jest ten z przodu ale to nie prawda. Już się pogubiłem w tych Twoich precyzyjnych wypowiedziach, to który jest ten 4 wtrysk bo mam podobną usterkę?
Jeśli cięzko kreci to widamo sprawdzić rozrusznik , akumulator , instalacja. Siwy dym to do sprawdzenia kąt wtrysku .
tak wraca i na wtryski też dochodzi :(
Musisz zdjąć dekiel zaworów, po wałku rozrządu poznasz kolejność. Do ustawienia i tak jest konieczne zdjęcie dekla. Na wałku pompy wtryskowej klin wyznacza wtrysk.
Podejrzewam że pompa niestety jest do wymiany naprawy.
wtryski do wymiany lub regeneracia
Miałem tak w mondeo mk3 2.0 TDCI. Winny był układ zasilania paliwem - wtryski, pompa.
a spręzynka swiec zarowych ci sie zapala po przekreceniu kluczyka bo miałem taki sam przypadek i orazało sie ze przegnił jeden z przewodów po siedzeniem masa z komputera na przekaznik który daje prad na moduł swiec zarowych i grzeje swiece ! A co ma wspólnego grzanie swiec i ich przekaźnik do podawania paliwa na wtrysk?
Oczywiste że dawka i kąt wtrysku falują napinacz jest sprawny.
Pomiar ciśnienia na tłokach był ? jak poprzednie wtryski lały ,to tam już tłoki wypalone albo pierścionki lichawe ,zacznij od pomiaru ciśnienia
Witam ponownie.Pomiar sprężania wyszedł pozytywnie.Wałek jest również w dobrym stanie.Zostaje sprawdzenie wtrysków i pompy..
Z tego co wiem to reguluje się podkładkami . Miałem klienta z lt co bardzo meczyło go zbyt wysokie zuzycie paliwa i dymienie oddał wtryski na EPS po jedynie w boshu podjeli sie perfekcyjnego ustwaienia . Kosztów nie pamiętam ale oscylowały miedzy 1,5 tys zł do 2 tyś z 5 sztuk
Witam, dymienie na czarno brak mocy, na początek sprawdził bym układ dolotowy powietrza, coś mi się obiło o uszy, że te silniki maja częsty problem z nie szczelnością tego układu.
Witam Moim skromnym zdaniem powinieneś zacząć od doprowadzenia rozrządu i kąta wtrysku do porządku i dalej kolejny pomiar rzeczywistego kąta.
Na filmie włączasz napisy, potem w ustawienia automatyczne tłumaczenie i język polski. Wszystkie silniki VW 2.5 TDI pięciocylindrowe, montowane w T4, LT i Volvo, ustawiane są identycznie. Tylko kąt wtrysku się zmienia w zależności od oznaczeń silnika. Pasek główny to pewnie Ci się uda wymienić, ale na pasku pompy wtryskowej polegniesz. Tego paska nie...
No wlasnie tak zrobilem i ona wogole nie ciagnie paliwa. Czekam na znajomego który podlaczy lt pod komputer bede wiedzial czy jest jakis blad czy nie. Nie mam pojecia co moglo pasc w pompie wtryskowej.
Ostatnio ustawiałem początek tłoczenia i palił z rana dużo lepiej. Był jeszcze jeden problem bo auto falowałona wolnych przy prawidłowej dawce ale podejrzewam zmieniony sterujący wtrysk od innego auta albo nastawnik.
wtryski nie leją na 100%
Zawartość: A----CHARAKTERYSTYKA. B----KONSERWACJA. C----ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW. D----UKŁAD ELEKTRYCZNY. E----ALARM E-1. F----DEMONTAŻ SILNIKA Z POJAZDU. G----SILNIK 1 G----SILNIK 2 G----SILNIK 3 H----WTRYSK.
Witam. Mam lt 35 silnik jak w temacie i robiłem uszczelkę pod głowicą i rozrząd. Wszystko jest złożone, początek wtrysku ustawiony a auto nie chce zapalić. W ogóle nie podaje paliwa na wtryski. Błędów w komputerze nie ma. Czy coś zrobiłem źle że auto nie zapala.?
Kąt wtrysku jest bynajmniej niepokojący.
wtryski przekęconne , pewnno łatwo nie szły
wg AutoDATA 2004 kąt wyprzedzenia wtrysku to 0 stopni
Robiłem tak ,ale niestety bez efektów ,dlatego dla pewności wywaliłem bebechy z elektrozaworu
Jeśli to ten silnik który ma dwa paski i pompę z drugiej strony to po wymianie rozrządu trzeba na pewno ustawić kąt wtrysku . A interfejsem sprawdzisz ustawienie .
Posiadam problem z VW LT35 2.5 TDI z 1998. Silnik w pewnym momencie stanął na drodze, wcześniej tylko przerywał na dziurach. Przekaźnik 18 cyka po przekręceniu stacyjki, chwilę palił. Po podłączeniu na krótko kabla zasilającego do zaworku elektrycznego na pompie świeci się kontrolka grzania świec żarowych, pali na plaka, nie dochodzi paliwo do wtrysków,...
Tyle samemu wyczytałem, bardziej chodzi o awaryjność np. wyszukałem, że często siadają wtryski a przecież to zwykły Bosch... dziwne.
Wtryski padły bo...? Zbiornik i filtry czyste? Co podpowiadają parametry pracy? Wtryskiwacze nowe, odpowiednie? Dużo pytań, mało szczegółowych informacji.
potrzebuje pilnie!!! porady w sprawie volvo v70 diesel 2,4. Rok 2000 z silnikiem WW-LT ,brak cisnienia na wtryskach , filter jest ok. immobilizer czy pompa wtryskowa ?
W 2022r, w LT 2.5 TDI, 109KM ANJ, mam to samo, identycznie skaczący kąt wtrysku. Cóż może być przyczyną?
rozrząd był kiedyś wymieniany (ktoś znaczył sobie farbą dla ułatwienia) sam rozrząd powinien być ok skoro pali na plaku i nic nie "wali". i kiedy ustawiłem według tych znaków z przodu(rozrząd) to znaki na pompie się zgadzały ... A wg. vag-a kąt wtrysku jest w normie.
Gdzie tam masz pompę wstępna ? Jak ustawiany był kat wtrysku ? No i podstawa jakie jest sprężania na cylindrach ?
Pojechałem na komputer, wykazało 3 wtrysk.... Podaj nr. błędu jaki był.
wymiana czujnika przyniosła poprawę - autko już odpalało ale po jakimś czasie gasło. Następnie uszkodzoną wiązkę od wtrysku 4 naprawił elektryk i autko śmiga.
Znowu będzie kosz, poczytaj wreszcie regulamin tego forum. Popraw tytuł. Dodano po 2 Jak zapala to pali ładnie, na obroty wchodzi? Zapala od pierwszego czy musisz go męczyć? Coś daje sygnał lub znika sygnał do ECU i go gasi. Pewnie to samo coś nie pozwala na rozruch. Dodano po 3 Jak sie zaczęła usterka? Padł w czasie jazdy? Czujnik na wtrysku podpięty?
Witam. Autko padło i wyrzucił błąd Wtrysk cyl.4 przerwa Wiązkę sprawdziłeś?
Po pierwsze zmień mechanika. Dwa. Porządna diagnoza. Ten silnik jest na CR więc ciśnienie na szynie przelewy itd.
Bardo dziękuje za wszelkie pomocne rady :) Mam tylko jeszcze takie pytanie czy padnięty przekaźnik z grzania świec może mieć coś wspólnego z tym że poma nie podaje paliwa na wtryski ??? Bo tak jak pisałem czasem sobie migała kontrolka z grzania świec czy jeśli pał ów przekaźnik mogło to spowodować zablokowanie podawania paliwa na wtryski ??? Czy ten...
Uklad CR, wtyski na poacztek do sprawdzenia, potem pompa CP oraz regulator cisnienia. Agdzie sie znajduje ten regularor cisnienia? jak by byly wtryski to by po zgasnieciu nie odpalal.
Nie ma czegoś takiego jak synchronizacja ciśnienia w cylindrach. Sprawdź moment wtrysku. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
N108 reguluje kąt wtrysku. Pomiaru dokonuje komputer na podstawie odczytu sygnałów z czujnika położenia wału korbowego i czujnika wzniosu iglicy wtryskiwacza. Co do twojego problemu, w LT-ku był montowany silnik AGX 102PS i do 1/99 miał kąt wtrysku 0,35 , co w twoim przypadku poprawiło prace silnika, sprawdź, czy masz oryginalny silnik, chociaż mogli...
a jak z ropą w oleju? jak wtryski lały to lej rozcienczony więc uszczelnienie cylindrów słabnie więc wymiana oleju się należy jak psu kość nie wiadomo jak długo klient tak jeździł więc na wskutek rozcienczonego oleju gładź cylindrów mogła "zmatowieć" wnioski: zmierzyć kompresję, wymienic olej i trochę pojeździć potem znowu pomiar kompresji dopisze jeszcze...
Czy mógłbym prosić o trochę dokładniejszy opis regulacji wtrysku przy tej pompie ? Czy to znaczy , że reguluje się wtrysk bez paska a dopiero potem go zakłada ? Czy parametry pomiędzy Vag_Coma (blok 000 poz.2) pomiędzy 60 a 80 są prawidłowe dla tego silnika ?
Panie ja tym w astrze F z silnikiem x17dtl ustawiałem początek wtrysku-Motronic mi mówił co i jak;p
na początek sprawdź czy turbina nie łyka ci oleju,2-wtrysk sterujący,3-czyjnik temperatury cieczy chłodzącej a przede wszystkim diagnostyka na kompie
Nwm jaki ma byc kat wtrysku, ale zapodam Ci dane z interdaty https://obrazki.elektroda.pl/6093958600_... https://obrazki.elektroda.pl/2944306100_... https://obrazki.elektroda.pl/2475202700_... https://obrazki.elektroda.pl/3961976400_... https://obrazki.elektroda.pl/7273345200_...
Błędów VCDS żadnych nie pokazywał, co do wtrysku i wydaje mi się, że chyba nie pokazuje błędu jeśli wtrysk jest źle ustawiony. W każdym razie nie czytałem że powinien być błąd przy złym wtrysku, tylko ocenia się go na podstawie tych wartości w różnych grupach, dlatego pytam na forum.. Nie było też błędu spalonych świec żarowych, ale również nie mam...
Niby 100 na kącie wtrysku to nie tragedia ale pochylił bym się nad sterujacym Pytanie dlaczego kąt jest stały
ustawiono komputerowo wtryski Możesz mi wyjaśnić jak to się robi? Chyba jestem trochę niedouczony...
jak przestawie do tyłu o 30 stopni a potem 40 to wartość jest inna :/ To spróbuj inaczej,jak masz wszystko ustawione(koło ot pompa znaki)czujnik 0 to wtedy kręć wałem do tyłu aż wskazówka na czujniku przestanie się ruszać,wtedy zatrzymaj przestaw czujnik na zero i kręć wałem do przodu do OT odczytany wynik jest początkiem wtrysku.
sprawdź przelewy tzn zdejmij z wtrysków przewody gumowe i zobacz czy jakiś wtrysk nie puszcza przelewem bo bedzie sie pompa zapowietrzać tak miałem na wtrysku z czujnikiem iglicy w vw 3tdi pozdro
Witam pojawił się problem z Lt, pomijając już fakt ciężkiego odpalania jak temperatura spada poniżej 0 ale z tym można sobie poradzić. Gorszy jest fakt że auto nie chce palić jak już się rozgrzeje. Jak auto jest już rozgrzane to nie chce palić z kluczyka natomiast na popych pali od razu. Dopiero trzeba odczekac około 30 min i wtedy pali z kluczyka....
Do marta9889 a skad pewnośc że pompa była diagnostyka i jak 1,7 chyba Isuzu a tam pewnie sterownik do roboty zadzwoń moge pomóc Pozdrawiam
męczyłem sie 2 tygodnie? ustawiłem pompę,podam jak ustaw koło wału na 20 pompe wtryskową na pierwszy wtrysk recznie do oporu głowica ma byc 3 krzywka wałka w powietrzu od strony koła wału przy chłodnicy wrazie w pisz
Szukam reduktora gazu do vw lt 28 1990r, 2400 benzyna 6 cylindr. jednopunktowy wtrysk. Dotychczas zamontowany był reduktor elpigaz EM E4-67R-0194015. Jednak nie spisuje się dobrze (może jest uszkodzony) i proszę o poradę jaki reduktor byłby odpowiedni. Czy się opłaca naprawiać reduktor?
Panowie pomimo że nie jestem mechanikiem to pragnę zwrócić uwagę na problem LSPI który występuje w turbo benach z bezpośrednim wtryskiem i tylko w zakresie 1500-2000 obr/min. Zdjęcie które tu widziałem idealnie pasuje do LSPI którego często czujnik spalania stukowego nie jest w stanie wykryć. Poczytajcie i zobaczcie zdjęcia tłoków po LSPI. Wystarcz...
Faktycznie. Moje niedopatrzenie. Nie spodziewałem się w LT sześciocylindrowego silnika. Na jakie szczegóły (oprócz liczby wtrysków oczywiście :D) zwrócić uwagę przy doborze takiej pompy. I jeszcze cytat z innego wątku: ''Jeżeli chodzi o ciśnienie ( pompy ) to silniki z bezpośrednim wtryskiem mają wyższe ciśnienie niż te z komorami.'' Czy to stanowi...
Proszę o poradę w sprawie spadku mocy VW LT 35 2.5TDi 80kW 2002r Wydaje sie że czasami ciagnie a wiekszosci jest spadek mocy Brak jakichkolwiek błędów diagnostycznych zrobiłem kilka zrzutów z badań w poszczegolnych blokach Prosze Sz. Koledzy o porade co dalej robic czy turbo sie zacina czasami jakby nie "gwizdalo" czy moze byc rozrzad , wtrysk przestawiony?...
Po regulacji napięcia paska kąt wtrysku do sprawdzenia.
Witam wszystkich!mam podobny problem z LT28 tdi.bardzo bym prosil o schemat rozrzadu do VW LT 28 TDI ,ewentualnie jakas konkretna porade .Pozdrawiam
Czyli SDi to zwykły diesel wolnossący bez żadnych dodatków? To jest to samo co TDI tyle że bez turbiny. Bezpośredni wtrysk, pompa sterowana elektronicznie, pali w każde mrozy nawet bez grzania świec (dopóki nie zajechany oczywiście). jest idealnym pojazdem w miasto Zgadza się, do jazdy w "koło komina" SDI się sprawdza, ale już jazda w trasie to męczarnia,...
Czy masz możliwość zmierzenia początku wtrysku ,nie VAG tylko stroboskop wszysko Ci powie.Jeżeli nie był robiony rozrząd to wystąpiła usterka mechaniczna.
Witam mam problem samochód stał miesiąc bez odpalania , było wszystko w porządku odpalał od strzału w morzy w tej chwili nie odpala , chyba że na plaku ale gdy plak się kończy gaśnie . Paliwo na wtryski podaje . Jaka może być przyczyna ? z góry dziekuje za odpowiedzi .
Auto naprawione winna pompa. Po ponownym podłączeniu zauważyliśmy że nie widzi w ogóle zmiany kąta wtrysku cały czas jednakowy niezależnie od przestawienia koła. Założona pompa od TDI chodzi " jak wścieknięty":P
Z tego co juz sie dowiedziałem to pompa i wtryski musza zostać z vovlo. Słupek jest ten sam z delikatna różnica do przeskoczenia. Kolega zaaplikował sobie taki silnik do LT ka i ogarnął temat bez jakiś drastycznych przeróbek. A w LT silnik jest wzdłużnie- w volvo i t4 poprzecznie- myśle ze to może byś spore ułatwienie jeśli chodzi o zamontowanie osprzętu....
Witam Kolega ADRIAN napisał ,że się silniki zacierają,tylko nie wiem co ma piernik do wiatraka.Gdyby chodziło o pompe,wtryski to mogę zrozumiec o ile ktos jeżdzi na mieszankach z pompa lukasa.Ja gdy przerabiałem LT miał 500tkm przebiegu,dziś ma 35tkm więcej i gdyby miał się zatrzec to by się zatarł dawno
Paliwo w przewodach jest kiedy zaczynasz kręcić ? Kiedy kręcisz idą bąble powietrza ? Jeżeli tak - do sprawdzenia szczelność połączeń przewodów paliwa przy filtrze a zwłaszcza uszczelka (o-ring) na wtyczce podgrzewacza. Następnie VAG`a i sprawdzić kąt wtrysku oraz kondycję wtryskiwaczy oraz zapoznać się z tematem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Hehe ja za sam alternator do mojego auta zapłaciłem 3.200 zł Miałem tak z innym autem wv LT i okazało się że to imobilajzer .Od nowa zaprogramowałem i przeszło mu. Ale wykluczone zostały wcześniej wady wtrysku i pompy.
Wał korbowy na 0, okienko pod pompą wtryskową. Wałek rozrządu płetwa w poziomie. Pompa wtryskowa na 1 cylinder.
Cześć, Może ktoś mi podpowie jaka może być przyczyna. Lt 35 2,5 TDI był problem z ustawieniem pompy wtryskowej. Jak się okazało była uszkodzona. Przed naprawą, samochód ładnie odpalał, kopcił na biało, nie miał mocy ale wkręcał się na obroty normalnie. Pompiarz naprawiający pompę mówił, że ustawił dawkę paliwa na 3 mg i dodał, żeby sprawdzić to jeszcze...
Witam forumowiczów.. Mam problem z samochodem VW LT 35 2.5 TDI 102 KM Samochód posiada wtryski po regeneracji nowy pasek pompy wszystko ustawione na cechy. Samochodzik ładnie odpalił jednak na biegu jałowym trzesie jak by miał wyskoczyć z ramy.. dodajac obrotów już na 800-850 pracuje idealnie... Nie dodalem że ma głowice po regeneracji. Gdy się zagrzeje...
Witam. Ja mam troche inaczej bo błędów brak , a gaśnie po nagrzaniu powyżej 72°c , na wolnych obrotach czas nagrzania 15-20min i gaśnie, zapalam pochodzi i znów gaśnie itd. Czujnik położenia wału oryginal nówka , układ paliwowy ok, zasilania - styki poczyszczone( masy , plusy), na krótko podłaczyłem zasilanie na kompa i przekaźnik co by wyeliminować...
A oleju w silniku nie ubywa? Według starej szkoły niebieski dym to olej(najprawdopodobniej uszczelniacze i prowadnice zaworów) a czarny to wtryski. Idę o zakład o zdjęcie głowicy cie nie ominie, O ile się nie myle jest to silnik sześcio garowy z LT?
Witam, mam problem z wolnymi obrotami w VW LT 35 2.5 tdi 109KM, Objawy to trzesacy sie silnik na wolnych obrotach jakby miał wyskoczyc z ramy. Juz wymieniłem dwumasa i ustawilem wtryski i pompe ale to nic nie dalo. po dodaniu delikatnie gazu wszystko ustepuje i silnik pracuje ładnie. juz podnioslem delikatnie obroty ale to tez nie pomoglo. czytalem...
Jarku mam taki sam proble, kupiłem LT 35 2,8 Tdi 130KM, silnik jest po kapitalnym remoncie( 5 tyś zł- nowe tuleje, pierścienie, panewki wszystkie, uszczelniacze, końcówki wtrysków, głowica z nowymi zaworami itd), cały przegląd zrobiony a samochód nie jedzie jak powinien.Ciśnienie na wężach jest. Wchodzi na obroty ale nie ma przyspieszenia, max 3 tyś...
A może zacina się nastawnik dawki znajdujący się pod deklem pompy. Skoro zgasł w czasie jazdy napewno winą nie jest immo.
tester wtrysk wtrysk emulator wtrysk wtrysk launch wtrysk
wysokość pompowania pralka ampery wolty nastawnik dawki paliwa
pomiar rezystancji wewnętrznej ogniw alcatel hh71vm
Płyta główna Termet EcoCondens 20 - diagnostyka i naprawa Przeciekanie grzałek Termik - przyczyny i rozwiązania