11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
Witam koledze Vicki naprawiałem sterownik osobiście joker0 nie jest to dokładnie tak jak piszesz ten tranzystor nie steruje zaworem przestawiacza,tylko zaworem nastawnika dawki paliwa,
quantity adjuster, to nastawnik dawki paliwa, a nie objętości, jednym słowem vp-44 poległa i trzeba wysłać do naprawy ps. cieszę się, że używam angielskiego vaga i nie muszę czytać takich bzdur po polsku
Tu masz link do swojego błędu-myślę że to Ci rozjaśni temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/6082-b...
Te dwa przewody idą do nastawnika dawki paliwa. Następne dwa do nastawnika kąta. ... a czujnik którego błąd zgłasza komputer to ta mała kosteczka zamocowana na taśmie (lewy dolny róg). Radzę wysłać pompę do naprawy, ale zrobisz jak będziesz chciał.
Problem rozwiązany, temat zamknięty.
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
A może to uszkodzony czujnik ciśnienia na szynie, albo nastawnik dawki paliwa. Jakie objawy mogły by wskazywać na ich uszkodzenie.
Spokojnie możesz to zrobić sam :idea::idea:na forum jest opis jak to zrobić musisz tylko to sobie znalezć :idea:
Podłącz jeszcze do nastawnika dawki paliwa żarówkę 12v 21w i sprawdź czy przy próbie rozruchu rozświetla się impulsowo. Odetnij jednak przynajmniej jeden przewód do nastawnika, aby nastawnik nie działał równolegle z żarówką. Sprawdzisz w ten sposób czy w ogóle sterownik daje sygnał na podawanie paliwa.
Witam mam problem z golfem sdi z 2001r na vagu pokazuje uszkodzenie nastawnika dawki paliwa, nastawnik wysłałem do regeneracji po zamontowaniu silnik lepiej pracuje ale świeca jak mrugała tak mruga,, kompem nie da sie usunąć błędu.
No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
W tym pudełku jest rezystor, oszukuje sterownik w ten sposób że zaniża pozycję nastawnika dawki, sterownik "podlewa" więcej paliwa co skutkuje czarną chmurą za przyspieszającym samochodem
Nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej.
Masz problem z nastawnikiem dawki paliwa. A gdzie to sie znajduje ten nastawnik dawki paliwa?
Zawozisz pompę do sprawdzenia. Zabawy nastawnikiem w tych pompach kończą się niekiedy rozbieganiem silnika. Pompa nie ma mozliwości przestawiać nastawnika dawki paliwa(wydatku pompy).
Mam Launcha ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy. Nie wierzę, raczej nie potrafisz obsłużyć. Korektę dawki robi się manualnie, programem robisz tylko podgląd, aby ustawić w zakresie.
witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest Dodano po 25 witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest
64-problem kontrolą lub nastawnikiem dawki paliwa
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
kolega grzestv pisze ze nastawnik dawki paliwa, a gdzie on jest zlokalizowany w pompie wtryskowej
Sprawdź dawkę paliwa w momencie szarpania, możesz mieć problem z zabrudzonym nastawnikiem dawki paliwa.
Wdług mnie zabrudzony opiłkami nastawnik dawki paliwa.
Kolego domin007 silnik będzie pracował na przepracowanym oleju ale zapomniałeś o jednej podstawowej sprawie o której mówi kolega jacentym10 mianowicie o drobinkach metalu a jak wiesz w pompie masz dość sporych rozmiarów elektromagnes (nastawnik dawki paliwa) który w krótkim czasie najeży się od tych opiłków i przestanie pompa odmówi ci posłuszeństwa...
To kończy ci się elektrozawór nastawnika dawki paliwa, wyciąg go i zobacz czy nie jest już przygrzany.
Hm... mógłbyś jaśniej, bo dla większości ludzi EDC to Electronic Diesel Control czyli komputer, nastawnik dawki paliwa to część pompy wtryskowej (element wykonawczy dla EDC). I to tyle na razie, bo i nie wiem co masz na myśli: Padł mi nastawnik dawki wtrysku paliwa w moim audi nastawnik o symbolu EDC z górnym przelotem ("starego typu).
Może też być uszkodzony nastawnik dawki paliwa lub jest ustawiona zbyt duża dawka- konieczna diagnostyka.
Wiesz moze jak jest pompa w tym samochodzie? Jezeli jest to pompa z elektronicznym nastawnikiem dawki paliwa to sprawdz czy nie upalil sie jakis przewod do sterowania pompa.
kąt wtrysku wynosi 52 w audi a6 c4 2,5 tdi AEL i skacze do 57 mechanik powiedział że nastawnik dawki paliwa zapieczony i pompa do naprawy ,ile w końcu powinien wynosić ten kąt wtrysku przebieg auta to ok 350 tys .km dodam że wszystko inne sprawne
kod 17970 tylko tyle pokazuje. Sugeruje problemy z nastawnikiem dawki paliwa pompy wtryskowej. Wymiana? Nie moge wygogolować typu tej części żebu ją kupić, ktoś wie może jaki to typ??
Witam niedawno w moim pasacie b5 1.9 Tdi silnik AHH czyszczony był nastawnik dawki paliwa i po tym zabiegu zaczął niesamowicie dymić na czarno podczas przyspieszania odczułem również że silnik stracił na mocy. Czy może to być spowodowane nieprawidłowym ustawieniem czujnika RSW czy może powinienem szukać przyczyny gdzie indziej ? dodam że sprawdziłem...
Błąd powrócił? Problem który opisujesz może mieć źródło w Nastawniku dawki paliwa, zaworze wyprzedzania wtrysku, we wtrysku sterującym lub w czujnika położenia wału.
Już znam przyczynę. Zaciera się nastawnik dawki paliwa w stanach pośrednich (czyli jak ciut auto przestygnie). A nastawnik mieści się w pompie wtryskowej oczywiście, także rada dla wszytskich, którzy decydują się na REGENERACJE swojej pompy, lepiej dołożyć kilka stówek i zrobić to u renomowanego mechanika. Moja po regeneracji nie wytrzymała nawet roku.....
Rób diagnozę, wgląd w parametry, grupa 001 podglądaj dawkę paliwa i napięcie czujnika RSW. Osobiście stawiam na problem z nastawnikiem dawki paliwa, ewentualnie pęknięcie jednej z dwóch sprężyn w sekcji tłoczenia pompy wtryskowej.
Też mam Golfa 1,9 TDI z 94 r. i miałem podobny problem z szarpaniem na niskich obrotach oraz na 4 biegu. W moim przypadku pomogła regeneracja nastawnika dawki paliwa, który znajduje się nad pompą paliwową. Nastawnik został wyczyszczony, obroty nie falują, auto przestało szarpać. Naprawdę polecam jeśli ktoś ma tego typu problemy w golfie. Koszt ok. 250zł
Zobacz sobie jak zbudowany jest nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej, składa się z elektromagnesu poruszającego dźwignią i czujnika indukcyjnego (w tym przypadku, występują również potencjometry), który daje zwrotną informację do sterownika o położeniu, dlatego jest to jednocześnie element wykonawczy i czujnik
Mialem podobny problem z silnikem AHF w Golfie. Drgania powodowal nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej. być może u Ciebie jest podobnie. Poszukaj sobie temat w elektrodzie jest dużo porad w tym zakresie. Pozdr.
Tu przeplywomierz jest dobrze ,nowy oryginal, na innych forach wyczytalem ze taki objaw moze byc spowodowany brudnym nastawnikiem dawki paliwa ,czy wie moze ktos czy w pompie DENSO tez jest taki nastawnik ,i czy da sie go wyczyscic tak jak w pompach VP 37
W silnikach 2.5 TDI musisz się połączyć komputerem ze sterownikiem silnika i odczytać błędy silnika,a napewno są o czym wskazuje migająca kontrolka świec żarowych.Faktycznie przyczyn może być kilka np.przestawienie faz rozrządu,przestawienie pompy wtryskowej,niesprawny nastawnik dawki paliwa itp.
Mówiąc krótko, na 99% do wymiany lub regeneracji nastawnik dawki paliwa. Znajduje się na pompie. Koszt nowego to około 1300pln. Wymiana jest prosta ale do ustawienia trzeba już mieć niezbędną wiedzę. Ale jest do zrobienia w warunkach garażowych. :cry:
rozumiem nastawnik dawki paliwa ? wartosc zbyt wysoka i wartosc zbyt niska? to jeszcze jedno pytanie - czy bledy te wyskocza jak np zabraknie paliwa? czy w skodzinie w ukladzie paliwowym jest dodatkowo pompka elektryczna (wlasciciel stwierdzil ze w filtrze nie ma paliwa), a w zbiorniku jest :),
Ok będę testować. Mógłby ktoś odpowiedzieć czy rsw jest strojone pod daną pompę czy pod samochód. Tak jak wspominalem u mnie jest 0.66V. Pompe którą kupiłem miała 0,74. Czy mam zmniejszyv rsw do 0.66V na drugiej pompie? Nie kombinuj, bo będzie wywalał błąd nastawnika dawki paliwa.
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji. Przyczyny: - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik) - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy Objawy: - świeci się lampka sygnalizacyjna - nieprawidłowa praca silnika - problemy z uruchomieniem silnika - nie można uruchomić silnika Sposób naprawy: - sprawdzić nastawnik dawki...
3. Napiecie RSW 0,66-0,68V Na zgaszonym masz mieć 0.700-0.720 na odpalonym i rozgrzanym ma być 1.600-1.720 i najpierw doprowadź te wartości do normy a potem możemy szukać dalej. Jeśli na pracującym silniku masz 0.66 V to będzie zgłaszał błąd nastawnika dawki paliwa.
źle ustawiony kąt wtrysku - źle wyregulowany nastawnik dawki paliwa (pompa wtryskowa) - do tego wiek robi swoje - korekcja map załatwi problem palenia raz na zawsze ... diagnostyka VAG'iem by sie przydała - jeśli możesz zaloguj w VAG'u 01->08->001 bedzie widac jak ustawiona jest pompa wtryskowa
Wszystkie błędy jakie mogą wystąpić w 2.5 tdi : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA - 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY - 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER - 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA - 00628 KONTROLA RÓŻNA...
Witam!!! jestem posiadaczem bmw e34,2.5TD moj problem polega na tym ze po regeneracji nastawnika nie moge odpalic bmw, niby zaznalczylem punkty na pompie z nastawnikiem, bo nie rowno pracowala na obrotach jalowych, doradzil mi znajomy mechnik ze moze byc uszkodzony nastawnik dawki paliwa, wyslalem nastwink do fachowcow. powiedzieli mi ze bylo sporo...
Jeżeli masz P163 to masz faktycznie problem z pompą, i problem może byc wiekotorowy. Ten kod (układ krytyczny nr1) odnosi się do zasilania w paliwo, i problemem może byc np zatarty nastawnik dawki paliwa. Jeżeli jeszcze pali to nie jest źle, jeszcze sterownik pompy zyje, ale jak długo-nie wiadome. Niestety, pompa VP44 ma swoje tajemnice, i sam się za...
O ile dymienie na biało może być powodowane przedostawaniem się płynu do cylindra ale wtedy płynu by ubywało i objaw taki nie występowałby na zimnym silniku. Poza tym żeby silnik wszedł na wysokie obroty musi mieć dodatkową dawkę paliwa. Myślę że niekontrolowane obroty silnika i dymienie na biało należy połączyć jako spowodowane jedną usterką.Może to...
Witam.. wygląda ,że pompa do naprawy.Odczytaj wartości z vag gr.1 ,podaj więcej danych , to może i inni koledzy pomogą.pozdr. Dodano po 7 P.S nastawnik jest w pompie , a jak słabo pali i błąd osiągnięcia górnej granicy to i tak trzeba z vag odczytać parametry nastawnika i dawki paliwa że by cokolwiek móc odpowiedzieć ,sprawdż również połączenie kabli.pozdr.
dlatego ci piszę jak ustawic ,w vagu 32768 i regulacja nastawnikiem na 5,5 .Po tym zabiegu będziesz mógł sobie zmieniac vagiem o ok 2mg w każdą stronę.
Jeżeli chodzi o układy wzmacniające to nie należy zapominać późniejszej szybkości działania układu. Mam natomiast pytanie bo zazwyczaj uszkodzenie tranzystora od nastawnika dawki paliwa jest widoczne gołym okiem. Objawia się to od razu upalonym lub oderwanym przewodem od źródła wspomnianego tranzystora. Ostatnio natomiast pojawiła mi się pompa w której...
Jak kontrolka świecy nie mrugnie po włączeniu zapłonu to Przekaźnik 109 Lampka od swiec zapala sie normalnie Dodano po 8 Dodam jeszcze ze po sprawdzeniu VAGiem - wyskakuja błędy: 00765 - czujnik ruchu tłoka G149, oraz 01268 regulator ilościowy, nastawnik dawki paliwa i od niedawna po skasowaniu błędów, probie zdiagnozowania kolejnych błędów wyskoczyły...
Nastawnik jest to element pompy wtryskowej, który steruje wielkością dawki wtryskiwanego paliwa. Przytoczone przez kolegę szarpanie jest jednym z podstawowych objawów problemów z nim. Tak jak wspomnieli koledzy wcześniej albo czyszczenie albo wymiana tego elementu. Chcesz trochę poczytać o nim proszę: Krótka rozprawka o nastawniku pompy.
mam szybkie pytanie odnośnie ustawiania dawki paliwa nastawnikiem czy mozna robić to na zgaszonym aucie ? czy wypada na odpalonym ?
Wykręć kolego czujnik wału i zobacz czy czysty bez opilków.A potem sprawdz go w czasie pracy czy dobry ma prostokąt na oscyloskopie. Potem sprawdź na vcds nastawnik i dawki paliwa. Zobacz jeszcze pry okazji jaki kąt wtrysku ma i czy prawidlowe temperatury paliwa i silnika
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Ja proponuję sprawdzić nastawnik dawki i samą dawkę paliwa. Czy w czasie jazdy zdarza się, że miga kontrolka świec żarowych?
Witam, mam nastepujacy problem z samochodem. Jadac na trasie poczulem ze auto chodzi tylko w dolnych granicach obrotow. Nie ma mocy kompletnie w dodatku na desce rozdzielczej swieci sie kontrolka swiec zarowych. Auto jakby przerywa na sekunde i wraca do normy. Chociaz obroty na jalowym faluja.Pompa wtryskowa byla regenerowana 4 miesiace temu. Jest mozliwosc...
Diagnoza komputerowa była. Pompa miała dwa błędy jakieś czujniki teraz nie pamiętam muszę ją znaleźć. Lecz myślę że to wtryski. Dodano po 3 Byłem na diagnozie i się przeraziłem może ktoś mi powiedzieć na czym polegają błędy : 1.Zawór odcinający dopływ paliwa - nieprawidłowe działanie 2.Czujnik tłoczka rozdzielającego pompy wtryskowej - nieprawidłowy...
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
znajomy miał to samo w octavi,komputer pokazał brak błędów.....hehehehhe pojechał do serwisu a więc przepływka,turbinka i zas zle.Okazało sie ze na scianie grodziowej jest zaworek podcisnieniowy sterowany elektrycznie,który załącza chyba turbinke 120 zł i auto jak nowe,z tym ze jemu p to nie ten sam problem co główny wontek tematu i przy tych objawach...
Witam Samochód nie odpala kody błędu jakie wyrzuca launch x431: kod 0018 F/INJ F/B 2 kod 0022 F/INJ F/B Wiem że te błędy odnoszą sie do pompy: 18, 22, 25 Electric Governor elektryczny nastawnik HDK dawki paliwa. Do zaworu na pompie wtryskowej nie dochodzi napięcie, bezpieczniki sprawne. Ma ktoś może schemat?
Jak podepniesz Vaga to się okaże, że przy podkręceniu tego box'a na full będziesz miał zapisany kod błędu 01268 świadczący o przekroczonej wartości dawki paliwa w nastawniku dawki N146. Spróbuj najpierw odpalić silnik a dopiero potem podkręcić box'a i będziesz widział czy kontrolka świec wtedy też będzie blindować w oczy.
skad pewnosc ze nastawnik dobry ... ?
W pompie wtryskowej tego silnika są elementy wykonawcze zawór regulacji momentu wtrysku i nastawnik dawki. Czujnik temperatury paliwa również. Teoretycznie po pdaniu napięcia ok. 1,5 V do nastawnika dawki i 12 V do elektrozaworu możemy uruchomić ten silnik bez możliwości korekty momentu wtrysku TYLKO PO CO !!!!!! Takie uruchomienie nic nie mówi o pracy...
Miałem w 1Z podobne objawy. Z butem w podłodze szedł OK, a na lekkim obciążeniu bujał/szarpał. U mnie to były pęknięte sprężyny w pompie. Przebieg nieco większy, 320000. Też widziałem takie przypadki. Jak się zdejmie nastawnik dawki paliwa, będzie widać jak wyglądają sprężyny, tylko w moim przypadku auto trochę nie równo chodziło i delikatnie przykapcało....
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
Już na samym początku kolegę fortserwis wprowadzacie koledzy w błąd, przecież nie rozbierał nastawnika tylko go zdemontował, poprawił uszczelkę i założył, więc po co ma sprawdzać wartość napięcia czujnika drogi przesuwu regulacyjnego, po drugie - po co ma ustawiać kąt wyprzedzenia początku wtrysku skoro zdejmował tylko nastawnik i po trzecie - od kiedy...
Dzięki za podpowiedzi,EGR sprawdzony,kąt wtrysku ustawiony,węże od internista niby sprawdzał i są całe,proponuje mi jeszcze ustawienie dawki paliwa nastawnikiem,co o tym sądzicie,dodam że nastawnik jeszcze nie ruszany od nowości.
Nie jest podgrzewany. Pompa wtryskowa jest boscha, sprawdz czujnik temperatury plynu ,w pompie temperatury paliwa ,nastawnik dawki.
czesc jestem tu nowy ale postaram sie odpowiedziec co robi opornik na wtyczce miedzy pinem 12 a 23 otóż są to piny od nastawnika dawki paliwa piny 1-2 to cewka pomiarowa a 23 to cewka porównawcza wiec jesli damy opornik na 23 obnizymy napiecie na podstawie ktorego sterownik okresla dawke paliwa (no i mamay zwiekszona dawke na suw) ale jesli sie nie...
Witam wszystkich. Dziś z racji wolnego postanowiłem przygotować się do czyszczenia nastawnika dawki paliwa,wynalazłem na forum masters tuning dokładną instrukcję czyszczenia nastawnika pompy vp-37. i jest tam napisane aby przed demontażem nastawnika przy użyciu vag com spisać dokładną dawkę i ustawienie nastawnika na pompie w bloku pom. 01 poz 3 niby...
Wiem co mówię i jeszcze raz powtórzę czujnik temp. paliwa nie. Nastawnik dawki może.
W tym, że dawka jest współzależna z dynamicznym kątem wtrysku. I należy ruszyć nastawnikiem aby otrzymać pożądany efekt.
nie jedzie w tedy normalnie i trochę głosniej pracuje 80% tego typu awarii w Lucas Epicu jest spowodowanych niewłaściwą pracą zaworu start-stop w pompie. Pompa Lucas pracuje całkowicie zalana paliwem pod ściśle określonym ciśnieniem i jest ono czynnikiem wykonawczym dla nastawników dawki paliwa i kąta wyprzedzenia wtrysku. Jeżeli zawór start-stop ulegnie...
Na plaku chodzi.jeżeli uchyla nastawnik dawki to chyba powinna zasysać paliwo?
przestawiony zapłon ,dawka paliwa (jeśli regulowałeś) lub zablokowany nastawnik dawki w elektronice pompy
Dzieki arto za wszelką pomoc, ale się pogubiłem. Właśnie myślalem, że chodzi o odkręceniu tej klapki nastawnika i ustawniu wskazówki odpowiednio. Jeśli odkręce te niżej 3 troxy i 1 trojkątną to będe mogł wyjąć cały nastawnik z pompy. Czy tak? A później ten nastawnik nie wyjmuje tylko przesuwam wzdłuż osi pompy aż dawka paliwa na wolnych obrotach będzie...
Szukam jakichś rysunków przekrojów itp pompy wtryskowej do w.w. Meśka rocznik 1995, 2,2L diesel, pompa i elektronika sterująca Lucas. Zezarło połączenie nastawnika dawki paliwa przerwa między kabelkiem +czerwony 4 pin na wtyczce a niebieskim 13 pin na wtyczce, jak dobrze podociskam pojawia sie styk i wtedy auto zapala, ogólnie spękana izolacja na poszczególnych...
W vw 1.9 Tdi ni stosowano pomp wtryskowych VP. Stosowano Pompy wtryskowe VE z nastawnikiem dawki HDK. Czujnik temperatury paliwa znajduje się wewnątrz nastawnika. Najprostszą formą sprawdzenia działania czujnika jest odczyt wartości rzeczywistych docierających do sterownika silnika ( podłącz tester diagnostyczny i odczytaj w wartościach temperaturę...
W 1Z masz czujnik otwarcia wtryskiwacza i czujnik regulatora paliwa (ten drugi jest zintegrowany z nastawnikiem dawki). A w nastawniku nie jest przypadkiem czujnik temperatury paliwa? O żadnym innym czujnik w nastawniku nie słyszałem. Co do mechanicznego przestawiania nastawnika to owszem dawka widziana przez VCDS się zmienia... ale w przeciwną stronę...
Witam, nabyłem passata b5 99r 1.9 tdi 110km, który przez trzy lata stał na dworze nie jeżdżony. Przy kupnie odpalał bez problemu, przywiozłem go do kraju na lawecie, po kilku dniach wyjechałem z garażu i gdy chciałem ponownie wjechać nie odpalił. Podłączyłem paliwo z bańki (aby wyeliminować zbiornik, filtr itp.), podłączyłem urządzenie do sprawdzania...
Wystarczy odkręcić dekielek z nastawnika dawki i wymienić termistor
Weź sam siebie poczytaj na spokojnie... 1. Silnik nie odpala na ciepło, ale chodzi ok. 2. Jedziesz to "tunera", który zamieszał w sofcie. Efektem tego jest większy problem. 3. Tuner nie odkręca swoich poczynań, ale grzebie fizycznie w pompie. 4. Udaje się wam coś dalej spierdzielić, po czym dalej brniecie w chaos :/ Kumasz? 1. Dojdź do ładu z pompą....
[b]Po dalszych poszukiwaniach przez mechaników kolejnym punktem zaczepienia było zwiększenie, zmniejszenie dawki paliwa, stuk ustępuje ale wiąże się to z utratą mocy. Zmniejszyliśmy nastawnikiem dawkę paliwa poniżej fabrycznej, bardzo poniżej, nie stuka ale nie ma czym jechać. Po obserwacji mojego problemu zauważyłem że : stuk występuje tylko przy mało...
Coś mi się wydaje że zapłacisz jeszcze za silnik, jeśli pierścień utknie w pozycji maksymalnej dawki.
mozliwosc jest zwiekszenia dawki i zmniejszenia robi sie to na nastawniku pompy
ADD HTR RLY1 OFF przekażnik dodatkowego ogrzewania lub podgrzewania ATM PRS SENS czujnik ciśnienia atmosferycznego THRT VAl SOl nastawnik przepustnicy T/C Sol DUTY Kontrola trakcji - nastawnik FURL PRS ODR wygląda na regulację paliwa tzn. ciśnienia lub dawki/przepływu IG-SW ON zapłon w pozycji ON EGR VAL DUTY tutaj chodzi chyba o wartość wymaganą Jeżeli...
Witam po długim czasie. Wymieniona została pompa VP44 poprawa znaczna i brak wcześniejszych oznak. Zanim kupiłem pompę po regeneracji, zakupiłem tranzystor do sterownika. Ostrzegam nie kupujcie tego badziewia. Kolesie piszą o wersji dla warsztatów (ściema!!!). W materiałach, w których rzekomo zawiera swoją praktykę są skany z książek BOSCHA. A jego...
Skąd wiesz czy świece nie grzeja jak to sprawdzałeś? Według kontrolki nie ma się co sugerować może mignąć na 1 sek. a świece będą grzały 10 sek. Jutro z rana jak samochód będzie maksymalnie zimny zdejmij kapturek od którejś świecy i sprawdź. Apropo świec wiesz, że czas grzania świec lub zupełny ich brak można poprawić w sumie według własnego widzimisię...
Witam, problem okazał się w kołach przód miałem 17" tył 16" opony miały inny obwód i podejrzewam że sterownik ABS zliczał sygnały i następnie pompa wtryskowa otrzymywała zadanie korekcji dawki wtrysku na zaobserwowany "poślizg". Dodam że przód miałem Michelin Alpin 215/50R17 a tył 205/55R16. Temat zamykam na letnich oponach 16" 4 szt. to zjawisko nie...
Dla dokładnego ustawienia potrzebny jest podgląd dawki paliwa(bez tego ciężko trafić na swoje miejsce nastawnikiem)
Jak koledzy wyżej zwiekszona dawka paliwa powoduje dymienie i wytwarzanie sadzy która się osadza na wszystkim. Każda modyfikacja mocy silnika robiona jest po przez zwiększenie dawki paliwa w całym zakresie, zaczynając już od prostych oporników na czujniku paliwa bądz regulacje nastawnikiem dodajmy do tego zużycie silnika (olej) i efekt murowany.
A kontrolka świecy żarowej świeci się normalnie? Komunikacja z ECU jest? Może cos ze 109 przekaznikiem? Jak ze 109 wszystko ok to plak w rękę i odpal przytrzym na plaku moze przeciągnie. Czasem trzeba by troszke pochodził na plaku jak się mocno zapowietrzy. Jak już będzie chodził na plaku to vag i podejrzyj jaką masz dawkę paliwa. Może nastawnik w pompie...
Witam mam problem ze swoim TDI ALH GOLF 4 ciężko zapala , trzepie silnikiem na wolnych obrotach, przy dojeżdzaniu do skrzyżowania,po przestawieniu na skrzynie automat- szarpie na 1,2 biegu.Podłączałem VAG-A,przestawiałem dawki paliwa,przestawiałem nastawnik , nic nie pomagało .Proszę o konkretną pomoc-prubowałe wszystkiego.
koledze chyba chodzi o pompę VP37 i nastawnik dawki HDK - tam potrzeba specjalnego klucza, ale nie w VP44
To jest śruba od powrotu przy pompie,ale ja stawiał na tłok w pompie.Filtr paliwa wymieniony?????? Jaki tłok w pompie? jest tam tylko jeden-do nastawnika dawki. I co ma filtr do tego?
nastawnik dawki nastawnik dawki pompy nastawnik regulacji dawki
smart sterownik junkers cerapur podłączyć sterownik silnik mercedes atego temperatura
17ips62 schemat sterownik centralnego micra
Kondensator rozruchowy do silnika 230V 390W - dobór Onkyo E700BT vs JBL Tune Buds: Które słuchawki wybrać?