Wtryskiwacze są sterowane impulsem masowym.
Podmień wtrysk.
NIE zakładaj tego filtra !, nie jest przeznaczony do ciśnieniowych instalacji wtrysku paliwa ! W matizie jest filtr paliwa w metalowej obudowie
AVF do 1.9 TDI PD (pompowtryski). Czyli kiedy ostatnio sprawdzany stan wałka czy krzywki nie zjedzone razem ze szklankami. Kiedy zmieniane uszczelki pompowtryskiwaczy i ocena stanu gniazd? Intercooler nie ma dziury? Biały dym to przeważnie zły kąt wtrysku za mało powietrza słabe rozpylanie przez pompo wtryski (leją).
Kupuje się emulator 4kanałowy,4 parę kostek emulatora zostawiasz niepodłączoną.TPS środkowy przewód niebiesko biały we wtyczce.Mini automatycznie czyta sygnały.www.lecholpg.pl oprogramowanie oraz instrukcja.
Wydech podobno odpinali . Vakumetr nie wiem czy podłączali bo jak się na czymś nie do końca znam zostawiam fachowcom . Tylko , żaden z nich chyba nie potrafi się przyłożyć . Mniemam , że nie mają odpowiedniego sprzętu . Ale napewno nie wiem . Jestem gotów nawet w Polsce podjechać do fachowca bo mi portfel i auto siada .
Zakręciłem butlę gaz się wypalił i przełączyło się na benzynę , niestety rano ten sam objaw odpala po długim kręceniu , może to wtryski ?
Nie dam sobie uciąć ale iskra powinna być natomiast brak wtrysku.
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
to co wybrac?matiz ma 4 dzwi jest szybszy wiekszy i ma wilopunktowy wtrysk
Niestety bez skanera ani rusz. Trzeba wiedzieć jakie ciśnienie widzi sterownik. Co z tego że na manometrze bedzie dobrze jak ster będzie myślał że ma za mało i nie zakluczuje wtrysków. Na plaku próbowałeś go pognać?
Silniki z wtryskiem mają zazwyczaj zabezpieczenie przed "przekręceniem" dlatego jest zrobione odcięcie paliwa przy zbyt dużych obrotach. Po spadnięciu obrotów znów podaje paliwo.
Wtryski sprawdzałeś
Witam, znalazłem na youtube filmik jak wymienić rozrząd w Tico, a ja chcę wymienić rozrząd w Matizie. Matiz oraz Tico mają te same silniki, z tym że Tico jest na gaźniku a Matiz na wtrysku. Mam pytanie czy wymiana rozrządu w obu samochodach jest identyczna i czy oznaczenia itp. literowo - liczbowe są identyczne oraz ustawienia itp.
Witam Sam mam matizka i wiem jak wygląda jego silnik. Silnikom tico nigdy się nie przyglądałem ale zawsze słyszałem że tico jest na gaźniku a matiz jest na wtrysku. Jeżeli to prawda to dość znaczna różnica. Pozdro RUBIK
emisja spalin prawde ci powie
A może ktoś bez twojej wiedzy dolał oleju.Jest jeszcze mało prawdopodobna przyczyna że któryś wtrysk bardzo leje paliwem powodując przedostawanie się paliwa do miski.
o ile mi wiadomo to tico ma wtrysk jednopunktowy , jeśli chcesz wielo punktowy matiz ma identyczny silnik tylko na wielopunkcje
A czy obrót aparatem powoduje włącznie pompki paliwowej i słychać wtryski ?
Chodziło nam o Twój silnik i Twoje auto. Jeśli chodzi o olej to normalne, mało kto demontując wtryski dokręca szpilki trzymające pokrywę zaworów. Płyn może wyciekać albo z magistrali wodnej ( plastykowe węże) gdzie często się uszkadza w tym miejscu co pokazujesz a wymiana jest bardzo czasochłonna i kosztowna bo węże idą aż za silnik, lub tez z uszczelki...
w matizie masz wtrysk wielopunktowy a w tico jedno punkt No tak. Ostrzeżenie - regulamin pkt. 8.1
Nie wiem. Jak to można by było sprawdzić ?
Ja też ten błąd mam tak "sucho " opisany . Masz problem z emisją spalin , może to być wina czujnika NOX w tłumiku , lub modułu wtrysku AdBlue . Trochę mało opisu, lub podepnij się pod komputer diagnostyczny i przetestuj układ.
Iskra jest prawidłowa? Bo, że jest to trochę mało... Wtryski wysterowane, podają paliwo? Kompresja jaka?
Do tych sprzętów bez problemu można znaleźć pełne oficjalne instrukcje serwisowe w necie za darmo. Tylko trzeba znać dokładny model, bo 400kg to za mało.
Silniki te raczej są żywotne , ale dogrzewanie 4 świecami to było by za dużo. Alternator jest 65A więc jest zapas , Tak gwoli ścisłości zasilanie jest brane wprost z radiatorów diód alternatora , bo normalnie było 1,2V straty na orginalnej instalacji. Pozatym pragnę obalić mit że silnik tico swp matiz na wielopunktowym wtrysku co prawda full -grup nie...
Oczywiście, że wtryski za mało wydajne (nie przy tych czasach wtrysku PB). Tu tabelka się nie sprawdza i trzeba o większej dyszy ale przecież tragedii niema. Obserwując lambdę można to ustawić i do tego zaktualizuj sterownik do wersji plus a dostaniesz dodatkowe możliwości. Do tego auto można stroić na korekty OBD więc można to precyzyjne wystroić....
Jeśli akumulator kręci to przyczyn może być wiele. Począwszy od blokady immobilisera, brak iskry spowodowane jakąś usterką elektryczną itp... a także usterki mechaniczne typu brak podawania paliwa (pompka, wtrysk itp...).
Wyciągnij listwę wtryskową i zobacz jak podaje paliwo i czy podaje oraz zobacz czy podawane jest paliwo na listwę. Spróbuj zalać świeżym paliwem bo może w baku jakiś szajs skoro była maź w baku. Zazwyczaj wina leży w zapieczonych wtryskach.
witam sa to wtryski pewnie długo juz jeździsz na gazie a mało na benzynie sprawdź jeszcze pompke paliwową czy podaje benzyne jak podaje to wtryski siadają mozna by spróbowac jakimś płynem do benzyny i pojeździć troche może przeczyści....... pozdrawiam
20 barów dla silnika z wtryskiem pośrednim to mało. Podłącz rozrusznik pod 24 v. Fabryka podawała 28 bar do remontu. No gdzie - 28 to była dolna granica nominalnego sprężania jak pamiętam. Przy takim ciśnieniu powinien palić bez świec.
Witam serdecznie. Ten stan oleju sugeruje o ciągłym otwarciu wtrysku. To z kolei nasuwa podejrzenie uszkodzenia sterownika. Włącz zapłon i sprawdź czy nie leje się cały czas z wtrysku. Pozdrawiam.
czekam narazie na zestaw do testu przelewowego orientuje sie ktoś ile przelewa na minutę sprawny wtrysk piezoelektryczny? test przelwu robisz na cykle pracy np. 1tyś. W czasie to próba mało dokładna , ale przy duzych rozbieznosciach znajdziesz który.
Witam, czy ktoś może doradzić na temat Matiza,przy dodaniu gazu na każdym biegu lekko się dusi i nie można rozwinąć pełnej mocy silnika_- wymieniłem już popę paliwa filtry, wtryski,pochłaniacz oparów,sonde lambda,kopułkę z palcem,świece ,przewody,wyregulowałem zawory a silnik dalej robi mnie w konia podpięty pod koputer wskazał na samym początku awarii...
STAG 200 Go fast to nowy produkt! R01 170 KM obrobi, jak ci mało weź czerwony. Wtryski AC od dawna istnieją na rynku a od ponad pół roku lub już roku istnieją pojedyncze wtryskiwacze W03. Do barracud polecam staga 4 plus, na qboxie nie da się wyłączyć korekty temperaturowej co w stagu 4 jest możliwe. Zweryfikuj czy panowie stojąc turbo mają AFR bo jeśli...
U mnie te kp wytrzymują ok. 40 tysięcy. Strasznie mało, co roku wtryski do wymiany, następnym razem biorę kp 02
Jeśli to N47 i na niskim masz 4 bary a na wysokim Ci brakuje to pewnie pompa się skończyła i już wcześniej siała opiłkami a to ją tylko dobiło, mało tego pewnie i wtryski oberwały.
Mam również AUDI 80 ale 1.9 benzyna z ke-jetronic. Problem z gazem wynika z tego że sonda lambda zamontowana w katalizatorze analizuje spaliny, a spaliny z gazu są suche i sonda daje informację do wtrysku że jest za mało mieszanki lub ze jest za bogata i wtrysk wariuje tzn albo ładuje więcej paliwa lub zmiejsza jego ilosc tak krytycznie ze obroty spadają...
Raczej za mało, tam jest napisane „rich” - bogata. Za dużo paliwa, za mało powietrza. Uchylony EGR, wtryski itp.
Witam. Czy widzisz na 1 zdjęciu ze masz pękniętą obudowę od wtrysku jedno punktowego?
Efekt będzie dokładnie odwrotny od zamierzonego. Co Ci po większej pojemności skokowej skoro głowica poda za mało powietrza a wtryski za mało paliwa.
Nie wiem jak organoleptycznie sprawdzisz filtr może na oko być ok a może być zapchany. Sprawdź wtryski jak pisałem wyżej. 11 MPa to za mało żeby odpalił. O tym też pisałem.
On jest na wtrysu tak? To jak kolega wyżej pisał sprawdź czujnik położenia wału. Jeżeli jest uszkodzony to nie daje sygnału do komputera że silnik się kręci. Ale w takim przypadku też nie powinien być podawany sygnał na wtryski. Sprawdź czy jest sygnał na wtryskach jak kręcisz.
Po mojemu jeśli kręci dobrze i puszcza dyma z wydechu to powinien odpalić. A że nie odpala to albo wtryski albo kompresji już mu mało. Wymontować wtryski i je sprawdzić i pomierzyć kompresję.
A zobacz sobie [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ->TUTAJ A jak za mało to [url=http://www.google.pl/search?sourcei... ->TUTAJ
wiec tak na zgaszonym pokazalo 0105.1500 oraz0320 po zapaleniu ,oczywiscie szarpalo silnikiem caly czas . pokazalo te same bledy , podejrzewam ze 0105 pokazalo ze wzgledu na nierownomierna prace i skoki cisnienia w kolektorze . stwierdzilem ze trzeba wymienic aparat , Dodano po 8 schemat wtrysk kody matiz , moze ktos bedzie potrzebowal
Odkręć na wtryskach i kręć. Ale jeden aku może być za mało. Ewentualnie pompkę ręczną i pompować. Skoro nie było w filtrze paliwa to masz gdzieś nieszczelność i spływa do zbiornika. Pewnie podstawa filtra.
Za dużo paliwa w stosunku do powietrza, sprawdż regulację zaworów i wtryski.
Ok 150 barów ?, jutro napiszę dokładnie jak tylko sprawdzę na testerze. Dodano po 10 Wymagane ciśnienie 2400 kPa Rzeczywiste ciśnienie 1716 kPa Napięcie na czujniku 0,8V Dodano po 10 Nie za mało ?, wtryski były na stole i są ok.
Prosty i mało awaryjny wtrysk na zacofany, skomplikowany, awaryjny i humorzasty gaźnik?
Musisz sobie radzić sam puki co, ja jeszcze do Piotrka się nie wybierałem, brak czasu, ale jak masz funkcje kodowania do próbuj, lecz ja wiem że to nijak ma się do rzeczywistości bo te wtryski mogą daleko odbiegać od tych kodów, mało tego, system sam jest się wstanie douczyć do tych wtrysków mniej więcej w odcinku 100-200 km mieszanej jazdy. Dodano...
200KM chyba w mokrych snach tego, co pisał, że tyle wyciąga. :> Mam podkręconego afn-a. Wystarczyło trochę zwiększyć dawkę. Kopa ma, tak na oko 130KM. Ale poważnie, same wtryski to za mało.
Witam ponownie czujnik wału wymieniony bo w matizie czujnik jest zintegrowany z cewka zaplonowa zapłon ustawiony silniczek odpala bez problemu ale podkrecajac go na wyższe obroty silnik przerywa Tak jak by nie dostawał paliwa więc nie wiem co wtryski
A świece mokre czy suche?, być może brak napięcia na wtryskach i nie dochodzi paliwo do komór spalania
Dziwne by było żeby wtryski odłączało coś albo pompe paliwa.
Dzieje się tak niezależnie od obciążenia silnika, czy odłącza instalację LPG przy obciążeniu? Tak czy siak bez diagnostyki komputerowej to można wróżyć. Filtry, parownik, MAP, czujnik temp parownika/gazu, usterka wtrysku czy elektrozaworu... Za mało danych podałeś.
Wtryski były zamieniane miejscami? Można sprawdzić czy korekcja się "przeniesie" wraz z wtryskiem. Podkładka ze starego wtryskiwacza nie została w głowicy? Jak korekcja jest na plusie to może być przytkany wtrysk i podaje za mało.
Dokładnie zdejmę wałek bo żeby wyjąć wtrysk i tak podobno go trzeba zdjąć i będę oglądać. A pytam by szukać w konkretnych możliwych przyczynach a nie rozbiera pół silnika bo może się panewka przekręciła, co jest mało prawdopodobne. Zanim rozbierzesz pół silnika to napisałem ci co sprawdzić. Na początek ciśnienie na garach. Potem jak ok zdejmujesz pokrywę...
Chłopaku imo nie świeci błędu imo nie ma . Mało wiesz. Powodzenia
Pompy zmienili dopiero po liftingu mk3. Wtryski przelewają czy za mało podają?
Zobacz czy pali na pych O właśnie dobra sugestja , w związku z tym przypomiała mi się podobna sytuacja z tym że odpalał nieregularnie nie tak jak piszesz , przyczyna ,[ czujnik położenia wału ] mało prawdopodobne w twojm przypadku lecz cóż podobnież cuda się zdażają , co do czasów wtrysku nie wiem czy dobrze to uimę ale czasy wtrysku to jest jak dodanie...
Witam. A uszczelniacze zaworowe? Jak stoi przez noc to te kilka kropel oliwy spłynie. Nie zawsze ten dym czuć olejem - jak go mało w dodatku. Ale lejący wtrysk i padnięte świece dają podobny efekt tylko że on trwa ciut dłużej niż "moment" Pozdrawiam.
Trudny tamat na klatę wziąłeś. Wtrysk Denso mało kto ogarnia. W Boschu by się zrobiło mapę dawki i by palił. Wtryski poszły na swoje miejsce?
Dzieki za odpowiedz, masz racje ciagnie zalkiem ladnie ale mam ochote na taka przerobke zebym mogl sie troche pobawic w podkrcanie softu w autku a na zmiane samochodu na wtrysku to raczej mnie nie stac.
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Mało chyba krecisz wtryski aż tak żle nie wychodzą chyba że nie potrafisz z takimi rzeczami sobie poradzić :)
skoro na gazie jest dobrze Albo ja coś przeoczyłem albo nie było w temacie w ogóle mowy o lpg. Cisnienie 0.8b to za mało, przed i we wtrysku. Nie jest za mało, one tak mają.
To że jest w baku, nie oznacza że jest na wtrysku. Czy auto stało długo? Kiedy ostatni raz odpalało normalnie?
Handlarz to nawet za patent nie zapłaci tylko wymyśli bajkę, że dziadek mało jeżdził i wtryski się zastały i trzeba auto rozjeździć i będzie ok. :D
Jeśli do gaźników to samej nie mogę zastosować. 1bar to za mało aby wtrysk zadziałał - ale jako pomocnicza do zasilenia tej 3bar powinna nadawać się doskonale. Tylko czy samo zasilenie pompki 3barowej wystarczy aby przepływające przez nią paliwo dostatecznie ją chłodziło. Pompka nagrzewa się mocno ale jak nie ma benzyny i pracuje na sucho, przy pracy...
Pierwszy to od zmiennej długości kolektora ssącego, a dokładniej elektrozaworu nim sterującego (lub okablowania) W sumie mało istotny. Drugi to błąd składu mieszanki, tu przyczyn może być wiele, przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski, EVAP itd.
Czasy wtrysku gazu nas mało interesują, obserwujemy ciągle czasy wtrysku benzyny. Najlepiej najpierw sprawdzić ustawienie instalacji gazowej podczas jazdy, bo to może mieć wpływ na przełączanie na zasilanie gazem dlatego że np jeżeli instalacja gazowa jest ustawiona za ubogo to sterownik benzynowy adaptuje sie do zbyt ubogiej mieszanki i wylicza że...
Matiz nie ma żadnego czujnika paliwa, regulator cisnienia paliwa ma w baku tak jak i pompke. Skoro na przewodzie jest ciśnienie to powinien palić. Wtryski mają wszystkie razem się załczać. Full grup to jest.
Sterowanie wtryskiem. Ale najpierw trzeba odczytać kody komunikatów o błędach.
wałek się kręci, trzymam czujnik optyczny w dłoni i jak pokręcę tarczką to iskra przeskakuje, a jak czujnik jest przykręcony razem z aparatem zapłonowym, i jak zakręcę rozrusznikiem to iskra jest tylko 1 raz i wtryski te raz cykną i koniec
A jaka wartość powinna być na listwie na otwarcie wtrysków? Ja w starym peugeot 406 z 2000 roku miałem mieć co najmniej 200, potem było coraz więcej, może te 267 to za mało? I też miałem tak, że jak był słaby aku, rozrusznik nie miał siły kręcić i też było słabe ciśnienie na listwie. Może jeszcze tak być, że któryś wtrysk "leje" i też ciśnienia nie...
Nie sugeruj się zę nie złapał błędu z odpiętą / zmasowaną sondą, ten sterownik jest "mało wrażliwy" na sondę.. Możesz mu zasymulowac napięcie na tym wejściu i oglądac czas wtrysku. Powinien się skracać przy sygnale bogatej mieszanki. A obstawiam sondę kiepską jednak..
W tej kwocie szukałem auta, polecam clio 2 silnik 1.2/1.4 8v/16v, dlaczego? Auto po lifcie nie ma problemu z korozją, mało awaryjne, wtrysk pośredni (można spokojnie jeździć na LPG), części tanie (tańsze niż do yarisa czy golfa 4). Pozdrawiam
Trochę mało danych ale proponuję, wtryski do sprawdzenia
Każdy zapłon kiedyś łapie odcięcie. Zależne też jest to od wystrojenia tłumika oraz gaźnika (wtrysku). Zapłon może osiągać nawet 15 tys. obrotów, ale przez to, że np. dostaje za mało paliwa, za mała przepustowość filtra powietrza czy niskie wystrojenie tłumika może blokować i nie osiągniesz oczekiwanych rezultatów.
Zrobić test przelewów w takim silniku to nie jest kilka minut jak w osobówkach, to pół dnia mało przyjemnej roboty.
Na temat teorii dotyczącej zasady działania magnetyzerów powiedziano już chyba wszystko. Pytanie sprowadza się do tego, czy to rzeczywiście działa. W moim przypadku działa. Fura jest wyraźnie zrywniejsza, szybciej wchodzi na obroty, nie zmula się podczas jazdy na wysokim biegu wolno pod górkę, na 1-ce bez wciśniętego gazu można teraz jeździć powoli...
Już wymieniłem dwie głowice okazało sie ze za mało wystają wtryski głowice firmy Agtech chińska chyba jak przed założeniem dotarłem zawory jest git choć coś mi jeszcze troszkę ale to delikatnie Puszcza mały dymek niebieski ale jest owiele lepiej Dodano po 11 Teraz chodzi tak
Witam. Na lpg chodzi? Jak mało jeździłeś na benzynie wtryski mogły się zapiec i teraz zalewają silnik,ewentualnie uszkodzony przepływomierz.
Zasilanie już jest. Na wtryski dochodzi napięcie 4.71V, czy to nie za mało? Dodano po 27 Tak wygląda wtyczka
jeśli nie przyciąłeś wiązki wtrysków to mało prawdopodobne.
Taaaa. Założyłem używki, sprawdzone.... Któryś wtrysk przepuszcza ale rozpylaczem, na powrotach może nie pokazać. Życie i robota uczy, mnie nauczyło że wtrysków CR się nie regeneruje i nie montuje używanych bo szkoda roboty i za często trzeba świecić oczami bo zrobione a nie działa. Jak wtryski za drogie to "trza było se benzynę z lpg kupić" a teraz...
Czy ktoś się orientuje gdzie można kupić zawór odpowiedzialny za kąt, początek wtrysku do pompy Vp 44. Czy ta część jest w ogóle do zdobycia? Mało tego w internecie.
Wyciąg wtryski i zobacz czy tryskają. Wsadz je z powrotem na tawocie.
Na obrazku masz dokłądnie narysowane gdzie odciąć brzeszczotem oczywiście po wcześcniejszym spuszczeniu płynu. Kolektora nie musisz odkręcać tylko wtryski. Pod ten plastik dajesz aluminiową blaszkę uszczelke papierową i układasz na silikonie i masz spokój na zawsze. W moich postach jest zdjęcie jak to sie robi.
Więc jest problem z temperaturą musi iść pod 200 st C - wiesz raz w dół raz w górę ale 100 st C to stanowczo za mało, nie wyregulujesz wtrysku tego na rurze. pozdro.
Za mało wachy dostaje wyjmij wtryski zobacz jak pylą tylko uważaj na łamliwe przewody zasilające.
Micra k11 wyszła w 1991r, więc pewnie ECU były wtedy mało zaawansowane i pewnie nie ma korekt dla pojedynczego wtrysku. Świeca z cylindra 3 była ciemniejsza, ale nieznacznie.
Witam! Podałeś za mało danych. Pompa paliwa, wtryski itd. Cześć!
Witam po raz kolejny z kolejną opowieścią i pytaniem do was :) Otóż zadzwoniłem do Keihiny zregenerowane (niebieskie) z listwa i nowymi kostkami z wysyłką za 350 zł i roczną gwarancją. Powiedziano mi że można to podłączyć do mojej instalacji BRC Sequent 24 , stosując następujący zabieg: - przeciąć moją listwę BRC aby zostawić tylko część w którym jest...
prubowałeś samoadaptacji centrali wtrysku mało danych na temat twoich poczynań sprawdzałeś temp na egzaminerze? połączenie masa silnika krokowego? /temperatura jaką odczytuje centrala wtrysku jaka jest???/ :(
Jak tylko na benzynie chodzi nierówno to pomoże środek do czyszczenia wtreysków masz zapieczone wtryski za mało jezdzisz na benzynie.
Wtryski wymienione bo przelewały? Za mało informacji (brak logów - przy rozruchu było by widać problemy). Powodzenia. :>
Witam Sprawdź ciśnienie na wtryskach, świece zapłonowe. Według mnie ona się dusi jakby czegoś było za dużo, albo za mało.
Tak. Można jeszcze sprowokować zgaśnięcie depcząc gaz do podłogi na wysokim biegu (5 albo 6 jak jest) i stosunkowo niskich obrotach 1500-2000. Jeśli większość takich prób spowoduje zgaśnięcie to wtryski puszczają na przelew abo mało wydajna pompa HP, może być też zapchany filtr paliwa.
wtrysk matiz tester wtrysk wtrysk emulator wtrysk wtrysk
centrala alarmowy schemat obliczyć okres przebiegu excel porównywanie kilku kolumn
prosty uklad zastępujący przekaźnik wf60f4e3w2w wirowanie
Czy warto kupić pralkę Electrolux? Opinie i funkcje Kod błędu P1602 w VW Passat B5 1.8T - przerwa w zasilaniu ECU