Naprawa zatartej głowiczki rozdzielacza jest dość trudne , amator lepiej niech tego nie rusza , lepiej się ucz dalej. Tak jak pisali popaprzednicy , sprawdz ciśnienie paliwa i drogę jego dostarczania , a póżniej zajmij sie rozdzielaczem.
Tak jak napisał ryncys wtryskiwacz rozruchowy (ten niebieski na fotce) jest zasilany "od strony masy" z termowyłacznika czasowego a "od strony plusa" z dodatkowego konektora w rozruszniku. Plus z rozrusznika podawany jest tylko w trakcie "kręcenia" rozrusznikiem (ale zawsze niezależnie od temperatury itd.) Jeśli silnik ma temperaturę poniżej 30 stopni...
grzebacz wtrysk mechaniczny ma jak najbardziej elektryczny wtryskiwacz rozruchowy.Pozostale uruchamiane sa cisnieniem ale rozruch jest realizowany za pomoca wylacznika termiczno czasowego i wtryskiwacza rozruchowego za przepustnica.Jak nie ma prądu na tym wtryskiwaczu to mozliwe ze masz uszkodzony wlasnie tem wylacznik termiczno czasowy(taki najwiekszy...
Jeżeli wtrysk mechaniczny to jakie tam jest ECU?
Do tego wszystkiego trzeba dodać że kolega Zodiak podał wartosci ciśnień maksymalnych a nie roboczych /typowe ciśnienie robocze dla wtrysków wielopunktowych do VW to ok 3-3,2 bara. Wtrysk mechaniczny wymaga troche więcej i często w takich układach samochód ma problemy z rozruchem /słaba wydajność trochę zużytych pomp przy niskim napięciu podczas kręcenia...
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
Domyślam się, że chodzi o K-Jetronic ew. KE-Jetronic. Obstawiam uszkodzony regulator termiczny (ten przykręcony do bloku silnika). Pewnie przepuszcza i silnik pracuje cały czas na wzbogaconej mieszance, albo nie działa obwód podgrzewania, co jest zresztą najbardziej prawdopodobne. Sprawdź na początek napięcie na wtyczce regulatora oraz rezystancje jego...
dzien dobry tak jak napsałem wcześniej , jeżeli to jest wtrysk mechaniczny diagnostyka nawet gdyby była niewiele ci pomoże , niestety trzeb sprawdzać poszczególne elementy,ustawienia lub regulować
Gaz tam jest? Co to za silnik - mono , wielopunkt , wtrysk mechaniczny , jaki to rocznik? Czy brak masy jest na pinie sterownika , czy na cewce przekaźnika?
Dobrze było by sprawdzić czego brakuje jak nie pali?. Podepnij kontrolke LEDową pod wtrysk lub "1" cewki i zobaczy jest sygnał. Opisz jaki masz system wtryskowy bo wtych modelach było róznie? Ile masz kopółek zapłonowych i czy masz wtrysk mechaniczny KE - Jetronic?
wtyczkę odpinałem tylko teraz jak postępować dalej? mógłbyś mi to wszystko przedstawić dokładniej ? ?
do KE mam poradnik serwisowy o jakiej pompie wysokiego ciśnienia Ty piszesz :?: to nie pompa tylko rozdzielacz paliwa tak jak pisze prezes 11 ciśnienie w układzie w granicach 5-6 bar pompa elektryczna w baku musi utrzymać to ciśnienie być może masz założoną inną zmierz ciśnienie
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Kluczowe dla działania wtrysku K-jetronic jest ciśnienie paliwa oraz szczelne połączenie powietrza pomiędzy klapą spiętrzającą a przepustnicą/ kolektorem ssącym Ps. to silnik z golfa mkII, mkI miał 1,6GTi
merc 124 2000cm3 rok 90/91 mechaniczny wtrysk benzyny. Na benzynie wszystko bajka, idealnie trzyma wolne (trochę powyżej 500-ok700-800), jedyny minus to ciężko pali rozgrzany, zimny - pali na dotyk. instalacja gazu I generacji. NA GAZIE WARIACJA Z WOLNYMI OBROTAMI. Nie ma optymalnego punktu regulacji: - ustawienie przy niedogrzanym silniku powoduje,...
Po odpaleniu silnik ma niestabilne obroty gdy odchyli się przepustnice od krańcówki około 3000 tys. obr. gdy doda się więcej gazu silnik dusi się. Robiłem takie coś w zagazowanym ale rozdzielacz działał, wygięte było ramię klapy, pomogła regulacja i wymiana potencjometru klapy bo był przetarty.
To prawda znaleźć dobrego mechanika, który umie ogarnąć mechaniczny wtrysk to nie lada sztuka. Załączam instrukcję:
Witam! Mam problem z moją B3.....Wtrysk mechaniczny - silnik 2.0 (benzyna) Nie chce zapalać gdy jest zimny silnik. Byłem już u mechanika....jeden sprawdził wszystko i stwierdził,że jest wszystko ok. Ale chciałbym zauważyć,że będąc u niego, silnik nigdy tak do końca nie wystygł. Drugi...bez oglądania samochodu stwierdził, że wie co jest i może uda mu...
Dzięki Zacznę sprawdzać Odezwę sie w najbliższych dzniach Pozdrawiam Dodano po 4 O jeszcze jedno przyszło mi do głowy: Ten gazownik założył najprostszą instalkę do gazu bez żadnej elektroniki. Oprócz tego zrobił 2 antywybuchy w przykrywie filtra powietrrza oraz mówił że założył jakąś płytkę podziurkowaną żeby w razie wybuchu nie rozwaliło rozdzielacza....
W moim autku miałem centralkę KME ale nie pamietam jaką która zaczęła fiksować i wymieniłem na STAG 2W ( do wtrysku benzyny) łacznie z całym okablowaniem które robiłem od nowa lutując wszystkie połaczenia. Monter gazownik wsuwki zagniatał , a połaczenia przewodów skręcał. Znajdziesz dużo róznych centralek na znanym portalu aukcyjnym. ceny po ok 30 -...
w tym monencie jestem zielony wyciągnęłem tan zawór i jak go zmierzyłem to ma 46Ω a jak podłącze go do 12 v to jego przesłona nie reaguje próbowałem ruszyć ją śrubokrętem to chodzi lekko i wraca na swoje miejsce jak ogólnie ma zachowywać sie ten zawór?
zamykam temat, gdyz problem jest rozleglejszy i zalozylem drugi temat, "Audii 2.0 16 V ciąg lszy.."
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
na całkowicie zimnym silniku sprawdz napiecie na wtryskiwaczu rozruchowym podcza odpalania albo go wykrec i zobacz czy cos z niegi leci podczas odpalania ale tu zalecam spora oatroznosc
https://obrazki.elektroda.pl/6126419800_... Dodano po 6 Czy może to być wina silniczka krokowego ?
Witam Mam podobny silnik też 2,3 w Audi 90. Nie wiem czy dokładnie czy jest identyczny, mam mechaniczny wtrysk i założoną instalacje za ok 1600 zł. Jak do tej pory auto sie sprawuje dobrze i nie narzekam. Nie wiem czy u ciebie też taka instalacja by chodziła, ale na twoje pytanie chyba ci udzieliłem odpowiedzi. Pozdrawiam
Witam. Mam Jettę z 1988 roku z 1,8 na pełnym mechanicznym wtrysku, ale oryginalnie był silnik 1.6. Auto przy dodaniu gazu zaczynało się dusić jakby paliwa brakowało. Postanowiłem wymienić pompę paliwa, ale w sklepie dali mi 0,2 bara według katalogu i raczej jest za słaba, bo auto na niej w ogóle nie chce odpalić. Słyszałem, że ten silnik ma 2 pompy...
czy to jest mechaniczny ciągły wtrysk.Jeśli tak to może mieć uszkodzony wyłącznik termiczno czasowy.I nie podaje sygnału na wtrysk rozruchowy.Pozdrawiam Dodano po 5 zapłon też możesz sam sprawdzić wałna GMP i środek palca rozdzielacza musi sie pokrywać z kreską w aparacie zapłonowym,kreska jest pod plastikową osłonką
Przepraszam pomyliło mi się wtrysk wielo punktowy Dodano po 2 Przepraszam pomyliło mi się wtrysk wielo punktowy
Proponuję, żebyś na początek ustalił, co tak właściwie nie dociera do cylindrów - paliwo czy iskra? Bo coś czuję, że naprawiasz "metodą biblijną"...
Witam.Moje audi 100c4 z silnikiem 2.3 benzyna nie odpala na rozrusznik. Wystarczy lekkie pchniecie i odpala z metra. Czy winą może być rozdzielacz wtryskiwaczy? silnik ma wtrysk mechaniczny.
to jest mechaniczny wtrysk paliwa podobny jest w audi b4 2.0 nie wiem jak tu jest z tymi czujnikami ale w starszych silnikach od zegara był z boku od strony skrzyni a od ssania na górze w krućcu idącym do chłodnicy po ściągnięciu tego od ssania obroty silnika powinny wzrosnąć - jak nie wzrastają to najprawdopodobniej uszkodzony czujnik czujnik ten powinien...
Bez zasialnia silnika krokowego nie ma się co dziwić, miałem tak w golfie (też mechaniczny wtrysk Bosch) jak się konektor wysunął we wtyczce do silnika krokowego to nie trzymał wolnych obrotów. Silniczek ma być podpięty bo on stabilizuje wolne obroty, a na zimnym silniku gdy potrzeba więcej paliwa to i potrzeba więcej powierza a silnik tego nie dostaje....
Witam mam problem z silnikiem 1,8 8v 112ps. Autko odpala i przez kilka chwil pracuje (około kilku sekund) po czym gaśnie. Jak dodam gazu gaśnie szybciej, tak jakby paliwa mu brakowało, lecz paliwo on ma nawet po zgaśnięciu i poluzowaniu przewodu paliwa widać, że ciśnienie jest w przewodzie duże. Silnik w czasie prób nie miał w sobie wody, czy mogło...
Witam! Mam problem z moim autkiem jest on na mechanicznym wtrysku. Paliwo dochodzi do rozdzielacza a z niego już nic. kupiłem inny i dalej to samo.. Co to może być??
Czujnik temperatury chłodziwa , do sprawdzenia. Jeżeli to wtrysk KE - Jetronic.
Przepływomierz też, cały ten mechaniczny wtrysk paliwa, ale chodzi mi o te numery , czy muszą się one zgadzać ???
Nie tędy droga. Sprawdz czujnik temperatury chłodziwa , nie na szafę a dla sterownika. Nie napisałeś jaki masz sterownik , przy rozgrzanym silniku odepnij wtrysk rozruchowy i pal.
Mam wielki problem na benzynie autko zapalabez problemu (na zimno) lecz tylko troszkę się zagrzeje traci obroty i gasnie. Jak silnik jest ciepły zapalić zapali na tyk lecz zaraz gaśnie. Zauwarzyłem że na gazie tak samo traci obroty lecz nie gaśnie. Dodam że silnik jest na mechanicznym wtrysku. Spalanie nie zwiększyło się więc uszkodzenie sondy (chyba)...
No ja odradzalbym Ci ten samochod zdecydowanie , wlasnie ze wzgledu na silnik ! Co do glowic to faktycznie podobno czasem zdarzalo sie ze cos im tam dolegalo tak w oplu jak i w Bmw . Ale najgorszym przynajmniej moim zdaniem , podzespolem w tym aucie jest pompa wtryskowa , czesto zdarza sie ze po przebiegu dwustukilky tys. zaczyna padac a objawia sie...
Gaźnik czy mechaniczny wtrysk? K jetronic czyli wtrysk mechaniczny.
To jest zwykły wtrysk mechaniczny z elektronicznym sterowaniem kąta wtrysku, regulator kąta wtrysku sterowany sterownikiem silnika lubi się zapiecz,zaciąć,zabrudzić, zazwyczaj wtedy są objawy szczególnie na zimnym silniku dymi,nierówno pracuje na wolnych obrotach.Czujnik na wtryskiwaczu informuje sterownik o rzeczywistym kącie wtrysku.
Witam. Złożyłem gaz w mercedesie W123 2.3litra, miał wtrysk mechaniczny i gaz szedł bezpośrednio do miksera przez filtr powietrza. Działało to znośnie przez około pół roku potem zaczęły się dziać czary z silnikiem (uszczelka pod głowicą, przerywał, szarpał na końcu w ogóle nie chciał gadać nawet na benzynie. Kupiłem jakiś czas temu też mercedesa w124...
Ja też chcę wierzyć, że to jest jakiś trolling a nie prawdziwa sytuacja... Bo jeżeli to jest prawdziwa sytuacja to autor tematu jest wręcz książkowym przykładem popełnienia absolutnie wszystkich możliwych błędów jakie tylko się da popełnić... Ułóżmy to chronologicznie. 1. Autor chce zakupić pojazd - robi sobie rozeznanie po lokalnym "rynku" po czym...
Bo mechaniczny wtrysk ma dawkę wolnych obrotów i zawsze dawkuje paliwo. Dopiero cięgno gaszące odcina paliwo. W pompach sterowanych elektronicznie czy CR tak jak w benzynie na elektronicznym wtrysku paliwo nie jest podawane.
Witam mam ten sam problem tzn. silnik 2.0 mechaniczny wtrysk 3a otóż nie podaje mi minusa z komputera na wtryskiwacz zimnego startu i trzeba go palić min 2 razy żeby się rozchodził bo nie ma wolnych obrotów. sprawdziłem instalacje od wtrysku do kompa i kabelek łączy i nie ma zwarcia miedzy drugim kabelkiem. podmieniłem komputer i dalej nic to samo jest,nawet...
Chyba taniej i prościej będzie dać sobie spokój nz usprawnianiem tego, skoro masz LPG - wtrysk mechaniczny nie toleruje pracy na sucho, koroduje wnętrze tego dość precyzyjnego mechanizmu. W dodatku KE -jetronic ma regulację elektroniczną ciśnienia paliwa z tego co pamiętam - przy zbyt niskim nie będzie działął.
to jest mechaniczny wtrysk? Z tego co kojarzę jest to mechaniczny wtrysk jako wtryski od PB, a instalacja LPG jest sekwencja. Pozdrawiam, Artur
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Daj wsad to się zobaczy. 5 cyl jak sądze mechaniczny wtrysk. Co to takiego "wsad"? Tak, wtrysk mechaniczny.
mechaniczny wtrysk mechaniczny wtrysk mercedes wtrysk mechaniczny wymiana
komora klimatyczne linie napowietrzne subwoofer sterowanie
ubiquiti unifi unifi konfiguracja
Kodowanie sterownika skrzyni biegów HSW 9.50 – interfejsy ZF Testman, Carraro EASY, procedura Canon MG7750 kod błędu 5C00 – usterka purge unit, absorber tuszu, reset licznika