Tak jak napisał ryncys wtryskiwacz rozruchowy (ten niebieski na fotce) jest zasilany "od strony masy" z termowyłacznika czasowego a "od strony plusa" z dodatkowego konektora w rozruszniku. Plus z rozrusznika podawany jest tylko w trakcie "kręcenia" rozrusznikiem (ale zawsze niezależnie od temperatury itd.) Jeśli silnik ma temperaturę poniżej 30 stopni...
to jest mechaniczny wtrysk?
Najlepiej do bloku silnika, np. po prawej do mocowania pomiędzy skrzynią a silnikiem. Raczej nie podłączaj pod aluminiową głowicę, bo stalowe oczko kabla i aluminium to będzie ci śniedziało i zimą może być problem z rozruchem - rozrusznik nie będzie miał dobrej masy, domyślam się, że masz silnik 16v na mechanicznym wtrysku?
To prawda znaleźć dobrego mechanika, który umie ogarnąć mechaniczny wtrysk to nie lada sztuka. Załączam instrukcję:
Jeżeli wtrysk mechaniczny to jakie tam jest ECU?
Poszukaj na złomowisku starego XUD9 z Peugeota 309 - pompka membranowa napędzana paskiem klinowym. Zawsze gdzieś ją wciśniesz, a tańsza i mniej awaryjna niż elektryczna. Chyba żebyś w przepustnicę zainwestował, jeśli to jednostka wolnossąca z mechanicznym wtryskiem.
Kolego, 2.6 jest na mechanicznym wtrysku KE jetronic, gaźniki były tylko w 2.0 i to rzadko. O kalosz, chodzi mi o tę wielką gumę pod wtryskiem, jest ona często mocno sfatygowana po tylu latach eksploatacji ;) O jaką rurę chodzi? Masz zdjęcie? Chodzi o dolot do filtra?
No a w którym miejscu na pompie na reg. czy na wtryskiwaczach (zależne od parametrów)??
Przepływomierz i mechaniczny wtrysk? Tak, Bosch K - Jetronic. To samo, co w Porsche 924. Sprawdź układ automatycznego ssania - elektrozawór i bimetal.
Na głowicy rozdzielacza , patrząc od przodu auta , po lewej stronie masz potencjometr/czujnik położenia klapy/, wychodzą trzy przewody. Bez zapalania silnika i przy wyłączonej stacyjce , sprawdz omomierzem / nastawa na 20kOhm/, ruszając klapą spiętrzającą, czy płynnie zmienia się oporność. Póżniej , po zapaleniu silnika , odepnij dwu pinową kostkę ,...
Jak dojdzie do wystrzału do rozwali ci puszke filtra, przepływomierz. Dobrze by było założyć sekwencje.:).Oczywiście jeżeli dojdzie do wystrzału ja osobiście jeżdze mercedesem na mechanicznym wtrysku tam o wiele gorzej to wygląda jeżeli dojdzie do wystrzału tylko ja nie mam wyjścia i musze mieć mikser:)a
licznik....masz na mysli szybkosciomierz?ten silnik jest chyba jeszcze na mechanicznym wtrysku,wtedy do obrotow odpada czujnik polozenia walu.pewnie bierze sygnal z przewodu impulsu na cewke zapl.sprawdz polaczenie cewka-zestaw wskaznikow.a predkosc,jesli nie mechanicznie to na skrzyni bedzie czujnik predkosci.wtedy do spr.przewod czujnik pred-zestaw...
Usterka mechaniczna/ lejący wtrysk itp./P
Witam o ile się nie myle to na wtrysku mechanicznym
Zobacz czy paliwo idzie do filtra, jak masz dwie pompki.
Witam Mam podobny silnik też 2,3 w Audi 90. Nie wiem czy dokładnie czy jest identyczny, mam mechaniczny wtrysk i założoną instalacje za ok 1600 zł. Jak do tej pory auto sie sprawuje dobrze i nie narzekam. Nie wiem czy u ciebie też taka instalacja by chodziła, ale na twoje pytanie chyba ci udzieliłem odpowiedzi. Pozdrawiam
Witam mam problem z pompą poliwa w escorcie 1,6 b 8v mechaniczny wtrysk paliwa,czy ktoś wie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie jakie podaje pompa paliwa w tym modelu z mechanicznym wtryskiem.mercedes 124 ma taką samą pompe ale niewiem czy mogę taką od mesia założyć i od jakiej pojemności.Może ktoś spróbuje mi pomóc w tym temacie
" gaz nie zakłuca pracy benzyny" - dobre W systemie K- Jetronic bo tak wlasnie masz, jest błedem zakładac gaz. Podejzewam ze wsytrzal gazu załatwił klapę. Ustaw przepływomierz, a najlepiej oddaj samochod do dobrego warsztatu. sorki male nie dopatrzenie z mojej strony. w silnikach 2.0 nie było k- jetronic moze mowa o digifancie? podaj kod silnika
wiesz co poszukaj sobie Cinquecento 900 byle by nie był ma mechanicznym wtrysku. Jeszcze lepiej jak poszukasz takiego modelu z gazem :) Uno też fajne ale za tyle to raczej szrot :| Ford Fiesta też za taką kase szrot. Tico - w tym nie mam doświadczenia. Ale skoro chcesz samochód tak tani to pewnie ma też mało palić a Cinquecento 900 jest już sprawdzona...
Witam! Mam problem z moim autkiem jest on na mechanicznym wtrysku. Paliwo dochodzi do rozdzielacza a z niego już nic. kupiłem inny i dalej to samo.. Co to może być??
Mam pytanie. Otoz posiada Forda Escorta z 87 roku na mechanicznym wtrysku. Jak na wtrysk przystalo jest modul zaplonowy (taki czarny komputerek za dmuchawa). Probowalem ostatnio podpiac obrotomierz, gdyz fabrycznie go nie ma. No to najpierw proba pod cewke, tzn tam gdzie sa impulsy z modulu. I nic, tzn na wolnych obrotach wskazuje 0, jak zaczynam, zwiekszac...
Wrzuć jakieś fotki co cie niepokoi,ten silnik na KE nie potrzebuje podciśnień żadnych specjalnych, jest tylko na regulatorze ciśnienia i wężyk do modułu zapłonu.Klapę ustawiłeś imbusem na ciepłym silniku? https://www.google.pl/search?q=ke-jetron... http://www.mbpartsworld.com/productSearc...
A co się temu wtryskowi stało? On wygląda na "sklepany" np. młotkiem... W cylindrze nie ulegnie takiemu zniszczeniu. Co do ciśnienia paliwa i odpalania, to może i masz rację a może nie. Trzeba zaglądnąć w parametry, a nie zgadywać... :)
Przepływomierz też, cały ten mechaniczny wtrysk paliwa, ale chodzi mi o te numery , czy muszą się one zgadzać ???
Nie tędy droga. Sprawdz czujnik temperatury chłodziwa , nie na szafę a dla sterownika. Nie napisałeś jaki masz sterownik , przy rozgrzanym silniku odepnij wtrysk rozruchowy i pal.
Proponuję, żebyś na początek ustalił, co tak właściwie nie dociera do cylindrów - paliwo czy iskra? Bo coś czuję, że naprawiasz "metodą biblijną"...
A sonda lambda ? Przy wtrysku mechanicznym to wątpię że będzie .
a czy da radę przerobić zwykły parownik od jedno punktowego wtrysku do mechanicznego wtrysku
Mam wielki problem na benzynie autko zapalabez problemu (na zimno) lecz tylko troszkę się zagrzeje traci obroty i gasnie. Jak silnik jest ciepły zapalić zapali na tyk lecz zaraz gaśnie. Zauwarzyłem że na gazie tak samo traci obroty lecz nie gaśnie. Dodam że silnik jest na mechanicznym wtrysku. Spalanie nie zwiększyło się więc uszkodzenie sondy (chyba)...
Czujnik temperatury chłodziwa , do sprawdzenia. Jeżeli to wtrysk KE - Jetronic.
Książka Jurgen Kasedorf Układy wtryskowe benzyny .Poszukaj starszego wydania jest więcej o k i ke .
Przerabiałem kiedyś 1.3 na 1.8Gti jest to możliwe o ile czujesz się na siłach i masz dostęp do tanich części baw się a jeśli chcesz ułatwić sprawę wstaw 1.8 gaźnik i instalacje prawie masz z głowy co do części na 1.8Gti; Rozrusznik 70zł alternator 70zł skrzynia przeguby 250zl przepływomierz 50 zł jednostka sterująca 50zł silnik z osprzętem 700 i kilka...
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
to jest mechaniczny wtrysk paliwa podobny jest w audi b4 2.0 nie wiem jak tu jest z tymi czujnikami ale w starszych silnikach od zegara był z boku od strony skrzyni a od ssania na górze w krućcu idącym do chłodnicy po ściągnięciu tego od ssania obroty silnika powinny wzrosnąć - jak nie wzrastają to najprawdopodobniej uszkodzony czujnik czujnik ten powinien...
Gaźnik czy mechaniczny wtrysk? K jetronic czyli wtrysk mechaniczny.
Bo mechaniczny wtrysk ma dawkę wolnych obrotów i zawsze dawkuje paliwo. Dopiero cięgno gaszące odcina paliwo. W pompach sterowanych elektronicznie czy CR tak jak w benzynie na elektronicznym wtrysku paliwo nie jest podawane.
Silnik ABK , piny , które podałem , Silnik ABT , piny od Ociza , ACE to wtrysk mechaniczny.
po pierwsze jaki rodzaj wtrysku? mechaniczny czy elektroniczny. drugie czy ktoś coś grzebał ze tak sie stalo czy samo z siebie.
Witam:) mam problem z mercedesem 124 coupe z 3 litrowym motorem(188kM). Auto po kilku dniowym postoju ma problemy z odpalaniem. Gdy juz odpali w momencie gdy sie nagrzeje gaśnie.Przy próbie odpalania go w tym samym momencie nie jest to mozliwe(silnik sprawia wrazenie zalanego). Odpalenie auta jest mozliwe dopiero po jakims czasie, srednio po 2 godzinach....
Miałem 190 2.0 na mechanicznym wtrysku prawie ten sam silnik. Mój był bez sondy dołożyłem jednoprzewodową sondę prawie orginalny mikser i na justie BRC chodził bez problemów i chodzi do dziś w innych rękach.
Do tego wszystkiego trzeba dodać że kolega Zodiak podał wartosci ciśnień maksymalnych a nie roboczych /typowe ciśnienie robocze dla wtrysków wielopunktowych do VW to ok 3-3,2 bara. Wtrysk mechaniczny wymaga troche więcej i często w takich układach samochód ma problemy z rozruchem /słaba wydajność trochę zużytych pomp przy niskim napięciu podczas kręcenia...
Mianowicie elektrozawór podpinałem na krótko Właśnie go zniszczyłeś. To auto powinno odpalić nawet bez sterownika, wystarczy pompę zasterować. Jak widzę później taki samochód po próbach zasilenia wszystkiego, płakać się chce. A koszty rosną niebotycznie. Oddaj to komuś, kto ma doświadczenie z wtryskiem mechanicznym.
Jak w mechanicznym wtrysku ON rozwiązać sterownie dawką, niezbędne do dotrysku LPG? Ogólnie to ON i LPG są mało kompatybilne, bo ON ma bardzo niską liczbę oktanową (coś chyba koło 20, zwykle dla ON oznacza się liczbę cetanową), a LPG ma z kolei wysoką (koło 110), w silniku o zapłonie samoczynnym to stanowi problem.
dzien dobry tak jak napsałem wcześniej , jeżeli to jest wtrysk mechaniczny diagnostyka nawet gdyby była niewiele ci pomoże , niestety trzeb sprawdzać poszczególne elementy,ustawienia lub regulować
Gaz tam jest? Co to za silnik - mono , wielopunkt , wtrysk mechaniczny , jaki to rocznik? Czy brak masy jest na pinie sterownika , czy na cewce przekaźnika?
Witam mam ten sam problem tzn. silnik 2.0 mechaniczny wtrysk 3a otóż nie podaje mi minusa z komputera na wtryskiwacz zimnego startu i trzeba go palić min 2 razy żeby się rozchodził bo nie ma wolnych obrotów. sprawdziłem instalacje od wtrysku do kompa i kabelek łączy i nie ma zwarcia miedzy drugim kabelkiem. podmieniłem komputer i dalej nic to samo jest,nawet...
Bilcza ul Czeremchy :) koło kielc tam zawsze jeździłem i chłopaki wiedzą po co tam siedzą :) akurat do wtrysku mechanicznego trzeba coś lepszego założyć aby nie walnęło i nie uszkodziło wtryskiwacza :)
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
Mechaniczny wtrysk ogarniaj ...
Witam. Mam problem ja w tytule.Auto ma silnik 1,8 z mechanicznym wtryskiem wielopunktowym.Paliwo w ogóle nie pojawia sie na wtryskach ale w rozdzielaczu paliwa jest cisnienie..Usterka pojawiła się nagle. Proszę o pomoc
Witam, co to za czujnik? https://obrazki.elektroda.pl/2787265500_... Dodano po 12 minutach: Mercedes 190 1990 benzyna + gaz na kjetronicu bodajże (mechaniczny wtrysk)
Ten wtrysk będzie działał i bez modułu to przecież mechaniczny wtrysk i musi podawać paliwo , chyba że widział gaz .
Może ktoś źle pompę wtryskową ustawił skoro podaje do wtrysków a nie pali ( źle ustawiony kąt wtrysku?) bo zakładam że jest tam mechaniczna albo może coś z komputerem jeżeli ma wtryski elektryczne.
Daj wsad to się zobaczy. 5 cyl jak sądze mechaniczny wtrysk. Co to takiego "wsad"? Tak, wtrysk mechaniczny.
Golf II GTI 1.6 110 KM na mechanicznym wtrysku (wielopunkt) - ok 12l/100km przy przepisowej jeździe i w większości poza miastem... Może ktoś wie, jak to zmniejszyć?
musisz zamontowac takie cudenko zwane "d minimo" podlaczasz to pod plusa gazowego i plusa regulatora wolnych obrotow (tak cos kojarze) i ustawiasz potencjometrem w tym urzadzeniu wolne obroty na gazie. wejdz na strone protec digital to napewno to znajddziesz, stozuje sie to w k-jettronikach pozdroo
Cześć! Przyczyn może być wiele. Na radio nie stawiam, jeśli sprawdziłeś staranność wykonania instalacji antenowej, to wszystko co możesz zrobić. Jeśli "terkocze" po odpięciu anteny, to włazi po zasilaniu. A to może być np. iskrząca szczotka alternatora (rytmicznie) i inne trudne do znalezienia "świerszcze". Generalnie ciężko jest znaleźć naprawdę "cichy"...
Ford Escort 86-90 - umiejscowienie bagnetu olejowego. Poza tym wszystko banalne. Z jakim silnikiem? Miałem takiego z 1.4, i wszystko było intuicyjnie umieszczone. ;) 1,6 CVH na mechanicznym wtrysku, miedzy kolumną przy akumulatorze a kolektorem ssącym schowany tak bardziej pod kolektor. Jak mi się nie zapomni to dorzucę jutro fotkę. Fotki dorzucone...
Dobrze było by sprawdzić czego brakuje jak nie pali?. Podepnij kontrolke LEDową pod wtrysk lub "1" cewki i zobaczy jest sygnał. Opisz jaki masz system wtryskowy bo wtych modelach było róznie? Ile masz kopółek zapłonowych i czy masz wtrysk mechaniczny KE - Jetronic?
Mechaniczny wtrysk i LPG ? To przecież wielka pomyłka skazana na porażkę.
Dobry wieczor, Niedawno kupilem dosc stare i tanie auto, jednak obawiam sie, ze mimo tego ktos moze sie na nie polakomic. Zwlaszcza, ze obecnie nie ma w nim zadnego zabezpieczenia, nawet fabrycznego. Samochod to Audi 80 z silnikiem benzynowym z mechanicznym wtryskiem wielopunktowym. Bez LPG. Do audi chce wlozyc alarm (rowniez dla sterowania centralnym...
Domyślam się, że chodzi o K-Jetronic ew. KE-Jetronic. Obstawiam uszkodzony regulator termiczny (ten przykręcony do bloku silnika). Pewnie przepuszcza i silnik pracuje cały czas na wzbogaconej mieszance, albo nie działa obwód podgrzewania, co jest zresztą najbardziej prawdopodobne. Sprawdź na początek napięcie na wtyczce regulatora oraz rezystancje jego...
Co to jest , gaznik , jednopunk ,mechaniczny wtrysk?
Witam wszystkich. mam niezłą zagadkę, odrestaurowywalem silnik Golfa 1 1.8gti z wtryskiem mechanicznym. Silnik odpalił ładnie, (dodaję że był tylko wyjety, rozebrany, pomalowany i złożony z powrotem), chodzi dobrze choć na wolnych nierówno i nie wkręca się na obroty. Jeszcze nic nie regulowałem, ponieważ jutro przyjdzie nowy filtr paliwa bo ten był...
2,8 vr6 cisnienie w układzie 3,5 bar ,mechaniczny wtrysk 5,2-6,0 bar czyba ze przełozyłes pome?
Ale moje pytanie jest proste Czy można i czy warto zamienić w Mercedesie 124 z benzynowym silnikiem typ 102 mechaniczny wtrysk na gaźnik, aby dobrze współpracował z gazem? W klubie Mercedesa nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie....
Witam ,jak na mechanicznym wtrysku to spróbuj wyregulować tarczę przepływomierza
I już powinieneś dostać karnego .... To że VAG się nie łączy z silnikiem to normalne, to mechaniczny wtrysk. Albo woda w paliwie, albo elektrozawór "STOP" pomimo że dostaje napięcie się nie otwiera.
marwal65 Zdawać obroty tzn? Dawid91X utrzymać obroty na powiedzmy 3000 tysiące i zakręcać śrubę registra,do momentu kiedy obroty zaczną spadać,patrz na obrotomierz lub słuchaj silnika.Inna sprawa,że z tym obejściem bywa bardzo różnie i im starszy parownik to trudniej to ustawić. Następna sprawa to,to jakich użyłeś membran do regeneracji.Jak to były...
Napisz czy masz lpg? Jeśli tak , to najlepiej załóż elektroniczny wtrysk zamiast tego mechanicznego. Albo szukaj na szrotach używki.
Gwoli ścisłość W126, W128 to Ponton, trochę starszy ;). A co tam masz? Gaźnik czy mechaniczny wtrysk? Jak mechaniczny wtrysk, to ciężko Ci będzie dojść ładu. Ważna tutaj jest szczelność całego dolotu, "klapa", no i jest z tyłu za/pod kolektorem taki regulator biegu jałowego, mylnie zwany silniczkiem krokowym. Generalnie mało kto teraz umie to obsłużyć,...
merc 124 2000cm3 rok 90/91 mechaniczny wtrysk benzyny. Na benzynie wszystko bajka, idealnie trzyma wolne (trochę powyżej 500-ok700-800), jedyny minus to ciężko pali rozgrzany, zimny - pali na dotyk. instalacja gazu I generacji. NA GAZIE WARIACJA Z WOLNYMI OBROTAMI. Nie ma optymalnego punktu regulacji: - ustawienie przy niedogrzanym silniku powoduje,...
Tak, auto jeździ jak szalone. Ja swoimi też takie trasy robiłem bez problemów. Jedne z tańszych w utrzymaniu aut, jak dodane LPG, na Blosie a nie na palniku, to jeździ super pomimo mechanicznego wtrysku.
Mechaniczny wtrysk. Dzięki za radę, pozdrawiam
to jest mechaniczny wtrysk paliwa wielo punktowy
Witam wszystkich. Mam problem z Mercem w126 z silnikiem M103 981 na mechanicznym wtrysku. Zimny odpala na przysłowiowego strzała. Zagrzeje się i zaczyna przerywać szarpać i gaśnie, przy próbie odpalenia strzela, więc go nie mecze w obawie o klapę. Sprawdzone podciśnienia, "kalosz", czujnik położenia wału i wszystko ok a problem pozostał. Problem powstał...
Pod kompa podpiąc w czasie rozruchu i zobaczyć na dawki podawane przez wtryski. Pod jakiego tego kompa podpiąć silnik z czysto mechanicznym wtryskiem?
wtryskiwacz (obwód wtryskiwacza) To jest jeszcze na mechanicznym wtrysku, K bądź KE
Szukam do audi jest tego dużo a vw brak.
Ktoś może mi powiedzieć jak idzie zasilanie czujnika halla? W moim przypadku brak napięcia na wtyczce. Zasilanie idzie bezpośrednio ze skrzynki bezpieczników czy z modułu zapłonu ? Była odcinana stara jakaś sekwencja od mechanicznego wtrysku i od tamtej pory brak zasilania pompy paliwa jak i halla. Chce dać nowy przewód.
Witam C180 to nie wtrysk mechaniczny. Autko kumpla musi bez zarzutu sprawować się na benzynie żeby chciało jeździć dobrze na gazie. Niestety mercedes z mechanicznym wtryskiem jest dość wymagający w tym względzie.
A jakie błędy będą w zwykłym, mechanicznym wtrysku ?
A masz komplet części? Rozumiem że chodzi ci o mechaniczny wtrysk typu KE-Jetronic?
Szukaj w google Andrzej Matys jedyny mądry od mechanicznego wtrysku nawet przystępny gość ale drogi i wiadomo czemu bo jest jednym z nielicznych ale nawet przez telefon da jakąś radę (wiem bo korzystam) tylko licz się z tym że po wjeździe do niego z 500 zł nie schodzisz ale auto nie do poznania. ps. mechaniczny wtrysk się nie psuje to użytkownik go...
Witam nie zakładam nowego tematu bo mam problem właśie z tym wtryskiwaczem,auto na zimnym nie chce palić utyka jak sie nagrzeje to jest wporządku. silnik 3A 2.0 mechaniczny wtrysk Z tym że ja plusa mam na wtyczce po włączeniu zapłonu tylko ze minus którym steruje komputer nie jest podawany do wtryskiwacza, okablowanie posprawdzałem zasilania sterownika...
Zainteresuj się sterownikiem o nazwie KEZ z audi 80/90 b3 na mechanicznym wtrysku, chodził na halu.
Na pewno to Kopernik nie żyje. To prosty silnik z mechanicznym wtryskiem, raczej wątpliwe żeby zassał olej z turbiny zaraz po odpaleniu. Prawdopodobnie regulator obrotów w pompie się zacina i tyle.
Aaa .. To wtedy prawdopodobne . Gdyż poprzedniemu właścicielowi padł mechaniczny wtrysk i odpalał autko odrazu na gazie . Wtrysk wymieniłem i działa już normalnie na benzynie tylko z tym gazem są problemy . Co do spalania to różnie zależy jak się jeździ ale w granicach 13 - 17 l na 100 km I będą problemy bo mechaniczny wtrysk nie toleruje gazu. Trochę...
ale nie na mechanicznym wtrysku to jest awaryjność bardzo duża nie ma sensu ;) chyba że lubisz chodzić do serwisu i sie wkurzać szkoda czasu
Dzięki Zacznę sprawdzać Odezwę sie w najbliższych dzniach Pozdrawiam Dodano po 4 O jeszcze jedno przyszło mi do głowy: Ten gazownik założył najprostszą instalkę do gazu bez żadnej elektroniki. Oprócz tego zrobił 2 antywybuchy w przykrywie filtra powietrrza oraz mówił że założył jakąś płytkę podziurkowaną żeby w razie wybuchu nie rozwaliło rozdzielacza....
Z dużym prawdopodobieństwem można założyć ze to będzie coś na mechanicznym wtrysku
Witam Chcę założyć sobie gaz do mojego VW Passata ............. Najpierw myślałem o założeniu BLOS'a, ale ze względu na cenę niestety muszę zostać przy tradycyjnym mikserze...................... uważam, że mogę się podjąć montażu instalacji gazowej, którą oczywiście później sprawdzę i zalegalizuje u gazownika. ................ Ma na liczniku 108tys...
zatarła Ci się igliczka w mechanicznym wtrysku od gazu pewnie
u mnie problem tkwi w tym ze jest iskra podaje paliwo kreci ale nie chce zapalić gdzie szukać przyczyny auto stało prawie rok bez jezdzenia auto vw polo 1.3 GT z 90 roku mechaniczny wtrysk
a dlaczego chcesz wymieniać wtryski , i czy czasem nie są tam zwykłe mechaniczne wtryski ?
Po odpaleniu silnik ma niestabilne obroty gdy odchyli się przepustnice od krańcówki około 3000 tys. obr. gdy doda się więcej gazu silnik dusi się. Robiłem takie coś w zagazowanym ale rozdzielacz działał, wygięte było ramię klapy, pomogła regulacja i wymiana potencjometru klapy bo był przetarty.
na czysto mechanicznym wtrysku passata nie było podaj kod silnika (9A,2E)
Jeżeli reszta sprawna to zmienić wtryski i jeżdzić czasami troche na benzynie.Poza tym szkoda takie auto truć gazem.Mój kolega ma Audi z mechanicznym wtryskiem i tam nic się nie dzieje z wtryskami mimo odcięcia pompy.
witam. jest to silnik KR na mechanicznym wtrysku gumy były pekniete sa powymieniane
Tańsze w eksploatacji choćby dlatego że do zagazowania się nadawały w normalnych pieniądzach, i nie ze względu na przepływomierz tylko właśnie sekwencję, 4 razy mniej roboty dla wtryskiwaczy. Miałem kiedyś Audicę 80. Silnik 2l, na pełnym mechanicznym wtrysku. Gaz chyba II gen. z registrem (a podobno nie nadawała się do gazu). I gdzie byś tam sekwencję...
wtrysk mechaniczny mechaniczny wtrysk mercedes wtrysk mechaniczny wymiana
amperomierz multimetr sterownika mercedes sterownik pompa bosch
instalacja autocom telefon prepaid
Bezpiecznik pompy paliwa Nissan Primastar - lokalizacja i wymiana Radio w Mercedesie W210 2.4 V6 gaśnie przy ruszaniu