Chyba masz emulator wtrysków. Od niego zaczynaj sprawdzenie , czy jest paliwo na wtryskach.
wymiana sterownika, wymiana wiązki, reduktor (zależy co masz) i dodanie 2 wtrysków
Powinienem mieć gdzieś taki sterownik do tego samochodu. Był co prawda naprawiany ale na pewno sprawny. Samochód już musiałem zezłomować i co nieco z niego sobie zostawiłem. W moim sterowniku był naprawiany układ stabilizacji 5V. Napięcie to zasila wszelkie czujniki w samochodzie. U mnie układ ten poszedł, ponieważ przycięli mi kable od przepływomierza...
Reszta nadaje sie ? jaki dokladnie silnik sie najlepiej nadaje ? a dlaczego nie GDI? To bezpośredni wtrysk paliwa, nie ma dobrych i tanich instalacji do takich silników, po prostu unikaj silników GDI.
Pierwsze pytanie to który rocznik? Co konkretnie cie interesuje, osprzęt i sterowanie wtryskiem silnika?
link poprawiony, czyli musiał bym zmienić wtryski? jeśli tak to na jakie?
Podałeś strasznie mało danych, jaki typ silnika?, jaki rocznik? Po rodzaju silnika (SOHC) i sposobie zasilania (wtrysk) domyślam się że chodzi ci o Galanta z roku około 90. To jest fragment instrukcji serwisowej ze schematami wtrysku paliwa i sposobem diagnozy jego elementów elektrycznych.
Wiec pogadam sam do siebie , przyczyną były mikropekniecia lutów w emulatorze wtrysków , opornosc styków jednego przekaźnika wyniosła 230ohm dlatego napiecie nie dochodziło do wtryskiwacza.
Dzięki za info. Wybłyskałem kod 22 rpm sensor.Skasowałem błędy a teraz komputer błyska z krótkim odstępem non stop.Czy to może być uwalony sterownik? Rozrusznik kręci kontrolka check gaśnie po chwili jak się wyjdzie z ,,trybu diagnostyki '', lecz wtryski nie leją i iskry brak.
Witam, szukam schematu wtrysku i zapłonu Mitsubischi Galant z silnikiem 4G37 (1,8 rocznik 1991). Dzięki za pomoc.
1.8 to jest silnik GDI na bezpośrednim wtrysku bardziej awaryjny, też benzyna.
Kilka lat temu (koło 2000r) Mitsubishi Galant 2.0 89' (ojca) sekwencyjny wtrysk benzyny. Po wyjechaniu z domu po około 33 kilometrach silnik wariuje, przerywa, traci moc dzieją się cuda. Po chwili postoju wszystko normalnie. Po przejechaniu kolejnych kilometrów sytuacja się powtarza. Postój i wraca wszystko do normy. Nasłuchałem się wtedy "mechaników"...
Jeśli to auto ma silnik z sekwencyjnym wtryskiem benzyny to rozważyłbym przerobienie instalacji na IV generację, jeśli jest monowtrysk lub tzw. full-group (wtrysk wielopunktowy, równoległy) to można przerobić na II generację lub BLOS. Każdy Galant ma wtrysk sekwencyjny benzyny, już od roku 1989. Ten jest jest jednostką SOHC 16V.
witam,,,podepnę się do tematu,,,ostatnio szukałem czemu mój galant nie odpala?????tak jak u kolegi paliwo szlo do wtrysków dalej już nie ,,,wyjąłem kompa i się okazało ze padł,tylko wymiana ratuje nic więcej chyba ze coś więcej padło,,, tylko jest problem z doborem kompa bo to unikaty i o takich samych symbolach nie ma przynajmniej nie mogę znalezć...
Mario Mario napisał: .. Aha jak sonda padnięta, albo dwie, albo cztery to tez na rozruchu pali więcej Pb, nawet przy padniętych grzałkach. masz namyśli sonde lambda bo tylko takie mają grzałki ,,, pokaż mi taki samochód który ma wiecej jak 3 sondy ,,nie wprowadzaj kolegi w błąd sonda zaczyna działać od pewnej temperatury grzałka ma skrócić czas pracy...
To trzeba było brać chociażby 2.0 SOHC/16V albo 2.5 V6 (już nie będę wspominał o VR4, ale to raczej nie w PL). Ten silnik nie nadaje się do żadnych przeróbek (pośredni wtrysk). W ogóle kto i po co kupuje typowego japońca - na ropę :D Przecież w chwili zakupu wiadomo czego się spodziewać po 90KM...
Jestem doświadczonym kierowcą, jeździłem wieloma samochodami i rzadko kiedy jeździłem jednym autem dużej niż 2 lata. Zawsze coś mi nie pasowało. Teraz już wiem jakiego auta szukam wiec chciałbym kupić coś na lata. W moich dotychczasowych autach doskwierało mi: TICO - brak klimatyzacji Punto 1,9 JTD - skomplikowana budowa i jej kosztowność (wtryski,...
Witam mam wielki problem z Mitsubishi Galant 1997r 2,0 Benzyna+LPG byl przelozony silnik samochod palil jezdzil wszystko bylo ok ale postal 2 dni i mu sie odwidzialo nie chce odpalic... iskra jest wszystko przykrecone tylko czy moze byc cos z wtryskami jak paliwo dochodzi a nie puszcza go dalej?? czy co by jeszcze moglo byc prosze o pomoc...
W Galantach od 1989 w wersjach SOHC / 8 zaworowych coś co wygląda jak aparat zapłonowy to w praktyce rozdzielacz wysokiego napięcia z optycznym czujnikiem położenia wałka rozrządu. Nie ma tam żadnych nastawników KWZ bo tym zajmuje się ECU, realizując sekwencyjny wtrysk benzyny, po za tym w układzie jest recyrkulacja spalin, przepływomierz typu Karman-Vortex...
Nissan Primera P11 po lifcie. Benzyna 1.8 - 2.0. Sporo miejsca, szczególnie w kombi. W standardzie masz klimatronik, a jak się rozejrzysz, to z oryginalnymi ksenonami kupisz. W podobnej cenie kupisz też wczesne P12, ale te samochody nie mają dobrej opinii (auto robione już z francuzami). Mitsubishi galant. Auto o klasę wyższe. Porządne zawieszenie (z...
Pojechałem ponownie na analizę spalin. Na biegu jałowym podobnie, ale przy 2k jest bogato. Lambda=0,91, więcej HC i CO. Inny analizator... Zacząłem ecumasterem modyfikować zapłon. Podczas analizy był cofnięty, więc to mogło spowodować wzbogacenie mieszanki. Teraz jest przyśpieszony, co prawda korekty opadły delikatnie w dół, ale utrzymują się w całym...
Mam to w swojej książce:)
W aparacie zapłonowym jest możliwość ustawienia krzywki do czujnika wału korbowego w 4 różnych pozycjach.Co jest grane bo mi już brak pomysłów co z tym fantem zrobić. Tam jest rozdzielacz i wtrysk sekwencyjny kolejność musi byś odpowiednia szczególnie dla zapłonu. Jest paliwo, jest sprężanie to brakuje iskry we właściwym momencie - innej opcji nie...
Kable od cewek zostały sprawdzone, a cewki zamienione miejscami, są w stu procentach sprawne. Silnik próbuje raz na jakiś czas odpalić są to pojedyncze zapłony i jednocześnie słychać dudnienie z kolektora dolotowego. Impulsy na wszystkich wtryskiwaczach zostały sprawdzone , świece są mokre.
Wtryskiwacze podają??
Dobrze Ci się zdawało, ale nie uturbiałeś silnika, więc wylądowałeś w dziale początkujący :D Większe wtryskiwacze do gdi? Jak znajdziesz to daj znać :D W rodzinie masz silniki evo, od lancera w górę.
W latach 90 co produkowało FSO? Polonezy i Żuki. A co produkował VW? Golfy, Passaty, Vento, Corrado. A co produkowali Japończycy od 1990 ? Mitsubishi: 3000GT, 3.0 ~280-326KM, moment max. od 2500rpm. Galanty, Eclipsy etc. z silnikami 4G63, w wersjach z turbo i bez, początek lat 90, a już był pomiar przepływu masy w dolocie, wtrysk sekwencyjny benzyny...
Mam identyczny problem. Odcina mi paliwo na zagrzanym silniku przy 3tysiacach. Dokładniej pisząc gdy odpalam po nocy jak jest zimny to rozpedzam go normalnie powyzej 3 tyś. Później gdy zagrzeje sie silnik i zgasze a nastepnie odpalę to juz nie wchodzi na obroty powyzej 3 tyś. bez LPG. usterka pojawiła sie po rozladowaniu akumulatora do zera kiedy zapomnialem...
Mialem kiedys Mitsubishi Galant gti. Powiem ci ze twoj mitsubishi nie nadaje sie do zagazowania. Uwazaj, czesci i komputer do tych modeli kosztuja majatek. Twoj samochod zostal stworzony do benzyny, komputer zacznie dostawac szalu jak podlaczysz gaz, jego pamiec adptacyjna nie poradzi sobie z tymi dwoma roznymi paliwami. Na sekwencji sobie poradzi...
Problem nie został rozwiązany. Jeżdże na beznzynie a gaz do demontażu.
Nie no jak widze taki sposób montażu wkrętek do wtrysków to mnie krew zalewa... Nie chce się ludziom kolektora juz zdjąć...masakra
to sprawdz czy to nie wina iskry a jak nie to wada sa sterowniki silknikowe. jakbyś mieszkał bliżej to bym na niego popatrzył. bo objawami jest tracacy sie wtrysk a póżniej auto stoi brak wtrysku a sterowników używanych nie ma.za dużo sie psuje
mitsubishi wtrysk galant galant mitsubishi mitsubishi galant
warystor pralka rozgrzeje przerywa telefon zrzut ekranu
pogotowie antywirusowe pogotowie antywirusowe
MAN TGX Error Code 3802: EGR Oxygen Sensor Fault, Lambda Sensor Issues, Engine Derate Saeco Syntia – lokalizacja czujnika otwarcia drzwiczek, mikrowyłącznik, kontaktron, serwis