Sprawdź wiązke przewodów ecu -wtryski
czasem warto zrobić ogólny przegląd, ale raczej powinna go przeprowadzić osoba która ma pewne pojęcie i zna sie na rzeczy "wie gdzie patrzeć" Jesli centralka nie zgłasza błędów w instalacji elektrycznej to mozna być spokojnym. Sprawdzić mozna jedynie stan weżyków podciśnieniowych, wezyki przelelwowe paliwa, no i czy nie ma niepokojacych wycieków oleju.
Tam masz VP 44 . Sprawdż ustawienie kąta wtrysku .
Tak od skrzyni biegow jeśli założe nowe cewki będzie żyć czy czy cale wtryski ?
jake rozwiązanie problemu? wg mnie problem są wtryski
Jaki przebieg silnika, w jakim stanie są wtryski.
Ja również szukam czegoś takiego. Daj znać jak coś odnajdziesz.
Co zmierzyłeś na kostkacg wtrysków jest masa cały czas? Zasilane też? To odepnij wtyczkę od sterownika i zmierz powtórnie. Jak masa będzie to szukasz dalej, jak zniknie to dzwonisz przewody na zwarcie, jeśli takowego nie znajdziesz to posadziłeś sterownik. Proste jak drut.
A czy czasem nie trzeba zakodować ponownie wtrysków?
Gdzie Pan zakupił wtrysk ? Jaki koszt nowego ? Czy nie trzeba było kodowac ? I proszę powiedzieć czy nie opłaciło się wyczyścić tego wtrysku ?
Dobrze, że to tylko filtr. Przy większym przebiegu warto dolać do paliwa środka do czyszczenia wtrysków.
Co ta chemia ma niby wyczyścić? Rozbić syf na drobniejsze części. żeby filtr przepuścił i poszedł na pompę WC i wtryski?
Wymianę wtrysków razem z wtyczkami czy samych wtyczek ? Wymiana wtrysków, chyba że wiesz jak wymienić te piny;)
Problem połowicznie rozwiązany. Winny był immobiliser. Po zaprogramowania immo pali ze strzału ale ST6000 i KTS340 nie może zakodowac wtrysków.
Nie wiem jakiej generacji ale już wysyłam dziecię jednego ze starych wtrysków.
Taka porada nie odpali jeśli dolot tj. od przepływomierza do kolektora jest nieszczelny lub niekompletny.
Co stoi na przeszkodzie aby zakodować wtryski na nowo?
Założone nowe wtryski auto dalej kuleje poraszka
Poszukuje schematu podłaczenia kabli wysokiego napięcia z kopułki do wtrysków Nissan Sunny 1,4 16v . Bardzo proszę o pomoc
Np ;Kts, delphi
po zapłonie masz plus na wtryski?
Sprawdx wtryski na powrotach. Wypnij wtyczke z zaworu regulacji cisnienia (to nie ELAB). Wsadz opornik we wtyczke (wystarczy 3 Ω) Powinien zapalic jezeli wtryski nie leja. Delphi swietnie robi Renault czy Nissany.
Wtrysku normalnie pracują, wydają jakiś dziwny dźwięk ? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie. Moze tez byc przeplywomierz, egr, auto posiada Filtr cząstek stałych ? Filtr paliwa jak wygląda ?
Ja bym sprawdził wtryski.
tak ale lepiej z oscyloskopam - wtryski
To rób przelewy na wtryskach.
Wtrysk sterujący
Kodowałeś wtryski?
Sprawdź przelewy na wtryskach
Male sprostowanie. To auto ma gaznik, nie wtrysk.
Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
Problem rozwiązany, regulacja kąta wtrysku załatwiła sprawę.
Jeśli świece żarowe dobre i ciśnienie w cylindrach przyzwoite. Sprawdź, czy działa automatyczny przyśpieszacz wtrysku.
Sterownika raczej nie uszkodziłeś , ale wydaje mi się że czujnik tak, ponieważ otrzymuje on sygnał masy z ecu i tym samym przesyła sygnał o temperaturze paliwa na odpowiedni styk w ecu. Teraz może być sytuacja że ecu nie dostanie sygnału zwrotnego z czujnika na railu aby wyregulować ciśnienie i czas wtrysku
Nie można zamienić wtrysków.
w czasie kręcenia musi uzyskać ok 280 bar bo inaczej nie zapali.. sprawdz czy ciśnienie nie ucieka na przelew z wtrysku...
Dzięki, mechanik niby sprawdził wszystko, cewka nowa, ciśnienie ok, powiedział że może wtrysk.
W tym silniku może okazać się problematyczne przełożenie wtrysków...
Ile dałes za tego zloma, 100f ? podaj konkrety, sklad spalin? sprawdz masowanie wtrysku? pozamieniaj wtryski.
a jak sprawa oleju? pobiera? i w jakim stanie jest uszczelka pod głowicą? A czy to silnik gażnikowy czy już na wtrysku?
Ale sonda stoi na zero jak podam paliwa zewnętrznie to sie ładnie wkręca. Kusi mnie wymiana wtrysków.
Może musi ułożyć się, zastanawia mnie czy kąt wtrysku nie jest przestawiony.
Sprawdź synchronizacje czujnika wału i wałka oscyloskopem, rozciągnięty łańcuch to bardzo prawdopodobna opcja. W mikrach 1.2 było to nagminne, brak błędów, brak rozruchu...
Witam! Autko jak w temacie odmówiło palenia, na kompie błąd p0340 - błąd czujnika cmp wałka rozrządu, dodatkowo brak iskry i świece suche. Jak wiadomo sprawdzenie czujnika Halla w domowych warunkach nie zawsze jest wiarygodne. Buszując po necie znalazłem, że ten błąd najczęściej powoduje wyciągnięty łańcuch, ale zazwyczaj towarzyszy mu jeszcze błąd...
Zapieczone wtrysk, kompresja, adaptacje rozjechane przez rozkalibrowane wtrysk LPG.
Wiesz w latach 70 sprawdzałem to przez transformator bezpieczeństwa na 24V. I było to opisane w podręcznikach elektromechaniki. Bierz miernik i sprawdź czy po demontażu wirnik nie ma przebicia pomiędzy komutatorem a osią wirnika Skoro kręci bez wtrysków stawiam na rozrusznik/zasilanie.
Podłączony był komputer? Jakieś bledy?
Czy sterownik silnika widzi obroty silnika podczas próby rozruchu? Brak tylko iskry czy wtrysku też?
Prawdopodobnie uwalone są tranzystory sterujące , myśle że to darligtony .. z seri BD można kupić za grosze i sprobować .. Często tak się dzieje w momencie zatarcia sie wtrysku
Odczytaj eeprom programatorem i wyślij mi odczyt podaj dokładny symbol sterownika dopisze Ci wtryski w pliku
Za pierwszym razem jak zakręciłem silnikiem to coś lała się ropa z przewodów a z jednego coś takiego poszło jak rdza. Po chwili jak znowu próbowałem to też coś się lało ale nie dużo, a teraz już nawet nie kapnie kropelka. Mogło gdzieś zatkać w pompie gdzie rozdziela na wtryski?
320-350 bar, wtryski kluczują.
Diagnozy nadal brak tylko podejrzenie na pompę albo na wtryski. Samochód odpalił na plaku, pochodził chwilę i zgasł. Wymienili paliwo i nadal nie zapali. Czy macie jeszcze jakieś pomysły co to może być oprócz pompy albo wtrysków?
obniż ciśnienie, rozwierć dysze i sprawdź lambdę bo pewnie już nie żyje
Tam jest pompa typu VP44, to powinno ci dać do myślenia Brak błędów? Czym diagnozowane?
VK56D 5.6 DOHC, wtrysk wielopunktowy
a możesz podac oznaczenie silnika ? GA14DE to wtrysk jednopunktowy - a wtrysk jednopunktowy był juz stosowany a Nissanach N13sprzed 1990 - miałem takiego z 1989 i był to wtrysk (silnik 1600).
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Teraz kręci 3 i nawet 3,2 bar czyli ok. Nie ok bo powinien trzymać równe 3 bary w stosunku do ciśnienia w kolektorze ssącym, ale powiedzmy że to błąd pomiaru. Sprawdziłeś jak z utrzymywaniem ciśnienia po zgaszeniu?
Te aparaty mają taką przypadłość ze pada sterowanie iskrą a wtrysk jest.
Sprawdź wtryski na przelewy
Pojeździj na PB dzień dwa trzy i zobacz jak odpala. Jeśli ok to albo reduktor leje podciśnieniem albo wtryski puszczają.
Obroty rozrusznika, ciśnienie na szynie i wtryski na przelewy.
musisz wgraac wsad dziewiczy i kodowac wszytsko na nowo, vin klucze i wtryski , sterownik na stół i ogien
Nie jest to czasami związane z wtryskami że leją ?
jeszcze nie ... komputer nie pokazuje błędów ... paliwo jest podawane na listwę a wtryski nie otwierają się chyba bo pali tylko na placku... sprawdziłem ciśnienie paliwa programem consult 3 - pokazuje między 40 a 60 MP podczas próby uruchomienia silnika rozrusznikiem Jakie powinno być ciśnienie żeby wtryski się otworzyły ?
Chodzi o to że komputer pokazuje że do wymiany jest czujnik ciśnienia paliwa Żaden komputer nigdy czegoś takiego nie pokaże. Podaj kod błedu z opisem a wróżb to p"przecieka" któryś wtrysk. Zrób próbę przelewową.
Witam wszystkich, poszukuje od dłuższego czasu i bez skutecznie serwisówki - manuala do NISSAN 100NX z wielopunktowym wtryskiem. Za wszelką pomoc serdecznie dziękuje.
Wtryski, pompa do sprawdzenia.
Nie będą zamiennie. Nawet jeśli odpali będzie problem z dawką paliwa a to już prosta droga do zapchania DPF lub dziury w tłoku.
Więc wtryski nie są kluczowe.
Tak pompka od paliwa-gruszka. Chciałem zamiast niej dać elektryczną. Założona tak jak była. Dziś obczaiłem że czujnik wałka można trochę przemieścić i wydaje się że trafiłem. Po 8 godzinnym postoju po odpaleniu nie zgasł. Dodano po 9 Dziś z rana -1 i po odpaleniu dalej gaśnie po kilku sekundach. Mam nowy czujnik ale wydaje mi się że to będą wtryski....
Masz silnik SR20Di, czyli monowtrysk, 116 koni z katem, 121 bez katalizatora. Jak zdejmiesz filtr paliwa to zobaczysz wtryskiwacz, gołym okiem można dojrzeć czy podaje paliwo, to na początek, jeżeli nie podaje to może instalacja LPG odcina wtrysk, trzeba to sprawdzić, filtr paliwa, ciśnienie itp.
Witam. Mam problem z Nissanem Primierą P11 2.0 diesel 96 r. Pewnego dnia wyładował się akumulator. POdładowany na 2 dzień padł znowu. Diagnoza majstra była taka że komputer nie wyłącza grzania świec żarowych i dlatego rozładowuje aku. Mechanik naprawił to tak że przeciął przewód od grzania wtrysków i dorobił przycisk. Niby ręczne grzanie świec żarowych....
Tak u mnie tez wtryski do wymiany były.
Co z paliwem , pompa chodzi , emulator wtrysków pracuje / przełącza/?
Wtryski nie są najgorsze. W jakich warunkach dokładnie występuje błąd? Może zawór nadmiarowy listwy robi cie w konia? Ewentualnie te dwa wtryski których nie naprawiono.
mam problem: nissan nie chce odpalić i pompa nie podaje paliwa na wtryski. Prąd w kostce do pompy dochodzi . koledzy pomóżcie proszę was.
mam emulator, centralke, parownik, elektrozawór z filtrem gazu, wszystkie przewody, butle, ale nie mam tego zaworu na dopływ gazu do parownika.... a z wmulatora nie wychodzą inne przewody niż na wtryski i do cantralki.
Wyjmij pompe i odkręć tą śrubę sprawdź czy jest klin. Vp 44 ustawienie tego robi się na stole probierczym i o ile pamiętam klina tam nie znajdziesz. Pompa ma czujnik położenia i nie pasuje on do czujnika wału korbowego dlatego nie pali. Wtrysk paliwa jest ale nie w tym miejscu gdzie ma być.
Wychodzi na to, że dioda może sobie pulsuje ale jest to za słaby impuls -12V do uruchomienia wtrysku. Na pewno wykluczyłeś instalację lpg? Ona nie odcina całkowicie sterowania wtrysków, tylko zostawia w szeregu rezystor (zazwyczaj 100Ω), tak że impulsy będą ale prąd za mały żeby wtryski otworzyć.
wtryski 0445110328 opisują jako megane 3,laguna3 itp...nowsze auta.
Jarzmo 25-28 Nm, przelewy 23 Nm.
Silnik nie pali. Wtryski nowe, czujnik położenia wału nowy, paliwo dochodzi. Kręci silnik, jakby się wtryski nie otwierały. Prąd jakiś jest tylko bardzo mały. Pomocy
A co to delphi ? :D Opiłki możliwe. Nie wiadomo tez czy steruje wtryskami ,wiemy że paliwo dochodzi.
Kupię 2sk3483 (K3483) . Moze byc sprawny wymontowany. Wystepowal w ECU denso do sterowania wtryskami CR (isuzu, toyota, nissan). Mogę oddac 10szt. gdy dojda z Chin.
Zmień gazownika bo to co piszesz to jakaś zgroza. Temperaturę gazu ustawia się na poziomie 30-35*C i w sprawnej instalacji nie rodzi to problemów. Przerzucanie odpowiedzialności za własną niepełnopoczytalność to zwykłe chamstwo. Błędem był montaż wtryskiwaczy valtek zamiast doskonałych matrixów. Różnica między nimi niebotyczna.Warto zainwestować we...
I będzie mrugać ;)) Ostatnio miałem walkę z takim, palił co drugi-trzeci raz, rozjeżdzały mu się czasy wtrysku - sprawdź oscyloskopem. Wymiana sterownika pomogła.
Dzisiej bawilem się trocha bardziej sygnal od przelywomierza na osyloskopie jest nastomiast podpiolem 6 miernikow pod wtryskiwacze i wychodzi na to ze komp nie otwiera wtryskiwaczy w momencie mulenia tzn. jak normalne jest to na miernikach mam praktycznie caly czas 12v a jak zaczyna mulic to to jest 0 ~ 12v widoczne do zaobserowania ze nie podaje napiecia...
Oscylogram OK. Pompa paliwa wstaje podczas kręcenia? Błędy typu brak komunikacji z srs ? Skrzynia manual czy automat? Pozycjoner widzi? Parking, Neutral? Może sterownik od automatu być. Wtedy nie wysteruje wtrysków, czy cewek to nie pamiętam. Immo na 100% masz dobrze zrobione?
A kto zna przyczynę że wtrysk i leją, nie znam takiego człowieka który odpowie na Twoje pytanie.
Jezeli nie ma żadnych dodatkowych zabezpieczeń,może to być kwestia emulatora gazu ktory odcina wtryski,bądz sam sterownik silnika traci zasilanie,immo fabryczne nie moze zablokowac auta w czasie jazdy
Bez kodowania wtryskiwaczy odpali.
Wtryski odcina na pewno nie pamiętam tylko czy była iskra (robiłem taki miesiąc temu) . Wpisz klucze na nowo i po problemie , albo pożegnaj immobiliser.
ma ktoś instrukcje jak w trade sprawdzić kąt wtrysku ? ewentualnie instrukcje napraw jakby ktoś posiadał
Najtrwalszym sposobem doprowadzenia zaworu EGR do prawidłowego funkcjonowania jest wymiana na lepszej jakości. Na początku produkcji zawory miały wadę materiałową . W dalszej części produkcji zostało to poprawione. Została również w późniejszej fazie produkcji dodana dodatkowa funkcja w programie wtrysku która powodowała częstszą pracę klapki EGR niskiego...
jutro sprawdze. wiem ze jesli niema iskry to wtrysk niepodaje paliwa wiec to jest prawdopodobne. Napisze jaki bedzie efekt.
Mało szczegółow, ale jesli chronologia jest taka jak piszsz- auto sprawne-> auto zaczyna gasnąć-> trafia do mechanika- z jakiegoś powodu "robią"tylko wtryski nie szukając przyczyny- >auto znowu sprawne- >problem szybko znowu wrócił...więc pierwsze co sie nasuwa to to że problem nie był we wtryskach(tzn nie bezpośrednio) a przed wtryskami- np siejąca...
Silnik 1.5dci wytępuje w wielu markach i z doświadczenia wiem że np nissan nie przyjmie kodów renówki albo przyjmie i wyrzuci błąd Potwierdzam. Przekładałem kiedyś wtryski z nissana kubistar do clio i mimo że kody wpisane poprawnie był błąd. Ale wtryski były sprawne i nic się nie działo, auto pracowało poprawnie. A może wtryski leją?
Witajcie Rysuje się dodatkowy temat instalacji gazowej do tego auta. Silnik Renault, nie za bardzo pod gaz. Miękkie gniazda zaworowe. Lubryfikacja czy dotrysk paliwa, o to jest pytanie. BRC, miałem w Peugeocie Partner, listwa wtryskowa. Nie chcę. Myślę, STAG, czy KEM? tylko pojedyńcze wtryski ( wyczytałem). Do auta: Nissan Qashqai +2 , 1, J10,2008rok,...
wtrysk sterujący nissan nissan sterować wtrysk nissan primera wtrysk
nadajniki tmobile kocioł zapowietrzony siłownik wywrotu
zafira schemat włącznik wyłącznik świateł
Koszt wymiany uszczelki pompy wakuum Peugeot 207 SW Piec gazowy gaśnie przy odkręcaniu ciepłej wody - przyczyny i rozwiązania