Każdy wtryskiwacz ma kostkę w której są dwa przewody. Jeden przewód to + ( zasilanie które trzeba uciąć) , a drugi to - sterowanie.
reg cisnienia.
Jak już będzie na 100% pewne że to wtryskiwacze, to tam się nie robi samych wtrysków, bo to się zemści, a cały układ paliwowy.
120 ml na powrocie z wtrysków i 30 max na szynie (jak jest wszystko ok to na szynie jest 0) problem w tym że wartości sa podane do testu DAVIE 4 gdzie podszas testu pompy są wysterowana na maksymalny wydatek i automatycznie podbijane są obroty na 1200 Jeżeli texa lub Jaltest nie ma takiego testu daremne sprawdzanie bo wyniki nie bedą wiarygodne ciśnienie...
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Uszczelniacz wymieniony również, pierścień magnetyczny założony zgodnie z blokadą w momencie górnego położenia pierwszego tłoka. czyli książkowo Nadal d.......a Dodano po 7 Aha chcę jeszcze dodać kilka istotnych info , mianowicie Napięcie 5v dochodzi do czujnika położenia wału oscyloskop pokazuje, że czujnik jest OK a mimo wszystko brakuje iskry i sterowania...
1. Odłączenie akumulatorów 2. Odłączenie komputera EDC (trzy wtyczki) 3. Odkręcenie komputera EDC 4. Demontaż pokrywy zaworów ( najlepiej zaopatrz się w nową uszczelkę) 5. Odłączenie (odkręcenie) przewodów elektrycznych zasilania wtrysków 6. Odkręcić mocowania wtrysków (o ile pamiętam nasadka 13) 7. Odkręcić przewody paliwowe pomiędzy pompą a króćcami...
Sterownik nie " zgubił " kodów wtryskow? Te silniki mają problemowy układ paliwowy i niezakodowane wtryski potrafią dużo namieszać.
Czy problem rozwiązany ? Mam niestety taki sam. Wyczytałem ze bezpiecznik jest od sterowania silnika. Pali się niespodziewanie nie wiem gdzie szukać problemu. LPG tez jest. Na paliwie trochę szarpie przez wtryskiem paliwowe w najbliższym czasie wymienię lub wyczyszczenie. Dodano po 32 Czy problem rozwiązany ? Mam niestety taki sam. Wyczytałem ze bezpiecznik...
Wtryski zostają te same. Różni się tylko końcówkami wężyków paliwowych niskiego ciśnienia, a sterowania EGR-em i tak nie podłączysz. W praktyce znacznie mniej problemów z Boschem.
Jak napisał Kol. Emeryt2, najprawdopodobniej pali tylko na wtrysku rozruchowym. Srebrny przekaźnik, ani czujnik temp. silnika nie ma nic do rzeczy. Skoro mostkowałeś piny (30 i 87) w podstawce przekaźnika pompy i nie pomogło, do sprawdzenia gumy pod rozdzielaczem paliwa. Możesz jeszcze odkręcić jeden z przewodów paliwowych wtrysków i zobaczyć, czy podczas...
pompa, lub wtryski lub zasyfiony przewód paliwowy Dodano po 1 albo cos z komputerem
Nie a błąd pewnie na zgaszonym silniku. Skoro na LPG chodzi dobrze to zostaje Ci układ paliwowy PB - wtryski, pompa - czujnik temperatury, TPS. Odczytaj błędy ze sterownika silnika.
Wina raczej po stronie instalacji gazowej, nie rozłącza wtrysków paliwowych i chodzi na jednym i na drugim,podjedź do dobrego gazownika
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Najczesciej problem jest w gniazdach mocujacych pompowtryski ze wzgledu na wade konstrukcyjna . Najczesciej pomaga wymiana uszczelek na wtryskach oraz obejrzenie układu paliwowego f paliwa przewody Vacupompa . Czy nie ma wycieków
Cześć, stracisz kasę a zyskasz .. może niższe spalanie ale niekoniecznie, np Stag-4 QBox Plus w moim przypadku powoduje błąd wtrysków (paliwowe) występuje w nieregularnych odstępach czasu i tyle z nowszego w moim przypadku wyszło.
a wtryski paliwowe ruszane ? może gdzieś jakaś nieszczelność ? gumki na wtryskach uszczelka kolektora itp
Czy silnik coś próbuje odpalić czy po prostu tylko kręci ? Może warto odpiąć przewód paliwowy przy wtryskach i niech druga osoba próbuje odpalić , bo podobno w nie których autach dopiero przy rozruchu jest podawane paliwo a najczęściej zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać działanie pompy. Więc najpierw bym sprawdził układ paliwowy > czy...
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Dobrze że nie wyciągałem wtrysków itd. bo samo ich sprawdzenie to spory wydatek. Auto naprawione, problem leżał w przekaźniku a nie wtryskach czy układzie paliwowym.
Regulator ciśnienie, pompa paliwowa, wtrysk może się przycina jaki kolor ma świeca? Nie ma gazu?
Po drodze od sterownika lpg do wtyczek odcinających wtryski paliwowe nie masz czasem takiej większej kostki łączówki.
Sugerujesz się tylko błędami ?. Może warto by było zanim wymontujesz katalizator zrobić diagnostykę silnika , jak pracują sondy, wtryski ,korekty paliwowe jakie są, egr, szczelność dolotu, wydechu. Silnik pracuje poprawnie, równo ma moc? Nie twierdze że nie masz racji ale nie napisałeś czy cokolwiek sprawdziłeś.
Witam kolegów mam astrę 2004r. z silnikiem 1.7 tdi isuzu pewnego dnia podczas wyprzedzania auto zgasło tak jakby mi się paliwo skończyło, po diagnostyce mechanik powiedział że sterownik pompy paliwowej ok, zrobiłem, zamontowałem auto nadal nie pali , sprawdziłem przekaźniki , bezpieczniki i pompę paliwową i wszystko jest ok. Moje pytanie brzmi: czy...
mam problem, ponieważ posiadam wyciek spod wtrysku paliwowego i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób to można uszczelnić. Pozdrawiam
Pytanko jeśli będą złe ustawienia wtrysków paliwowych, na gazie też będzie źle pracował? Gaz oczywiście sekwencja BRC.
Nic nie musisz suszyć. Samo wyschnie :D Dodano po 3 Aha! Zapomniałem. Inna sprawa. wspomniałeś coś o jakim środku czyszczącym. Uważaj na te wszystkie cudowne płukanki i środki czyszczące. Bardzo często czyszcząc robią więcej szkody niż pożytku. dotyczy to np. środków w aerozolach do czyszczenia zamków. Wszelkiego rodzaju "oczyszczaczy" zaworów, wtrysków...
nie ma co cukrować , w tych padaczkach leci pompa cr (aluminiowa) i zabija odrazu wtryski
(at)katna694100293 - wyłącz CAPS LOCK - tu nie krzyczymy. Na przewodach paliwowych dopływ z powrotem nie zamienione?
Witam Mam problem z Trafikiem, wymieniłem 2 wtryski i auto nie odpala, brak ciśnienia w układzie paliwowym. Pomóżcie.
Sprawdzić ustawienie rozrządu, sprawdzić dokręcenie koła rozrządu na wale korbowym i statyczne ustawienie momentu wtrysku i musi palić. Oczywiście układ paliwowy sprawdzony.
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Skoda miala wymieniony czujnik temperatury, filtr paliwa, pompe paliwa, swiece , cewki, sprawdzono lambde, instalacja gazowa jest po kompleksowym przegladzie u dowch roznych gazownikow zaeby wykluczyc lpg. Powiem szczerze ze nie mam powoli pomyslu na to co jest przyczyna porannych trudnosci z odpalaniem, jak juz odpali to strzela, obroty lataja do momentu...
Nie chodzi o przewody z mixera paliwa do wtrysków.
zacząłem tankować disel v power na shellu plus wlałem do baku srodek do czyszczenia wtrysków i układu paliwowego. objawy ustały
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Skoro układ paliwowy łącznie z wtryskami masz sprawdzony myślę, że kompresja słabnie i przydało by się ją sprawdzić . A jak jest jeszcze w granicach przyzwoitości proponuję założyć świece żarowe lub jakąś płomieniówkę o może coś takiego http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/ima...
chodzi o to aby po podlaczeniu tego emulatora wylaczyc wtryski paliwowe po przelaczeniu na zasilanie gazem i na odwrot wylaczenie gazu a wlaczenie wtryskow paliwa :) zapomnialem tutaj nadmienic ze chodzi mi o instalacje gazowa :)
Problem rozwiązany. Zatankowany syf. Wtryski wymienione. Cały układ paliwowy "odszczurzony" i autko śmiga. Dzięki wszystkim za sugestie:) Dodano po 1 Problem rozwiązany. Zatankowany syf. Wtryski wymienione. Cały układ paliwowy "odszczurzony" i autko śmiga. Dzięki wszystkim za sugestie:)
NIE zakładaj tego filtra !, nie jest przeznaczony do ciśnieniowych instalacji wtrysku paliwa ! W matizie jest filtr paliwa w metalowej obudowie
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Pompa paliwowa zaczęła mi opiłkować i wszystko poszło na wtryski regeneracja pompy 1100 nowe wtryski 2700 i mycie układu paliwowego 4500 :-(
Filtr paliwa może być zapchany po tamtej pomce. Lub dojście do wtrysku/wtrysk. Zdejmij przewód paliwowy wchodzący na wtrysk i zobacz czy i jak będzie leciało paliwo gdy zakręcisz rozrusznikiem.
Przede wszystkim dlaczego były zmieniane wtryski? A jeśli była przyczyna, czy sprawdzono układ paliwowy na obecność opiłków we wtryskach i filtrze paliwa. Układ wtryskowy Delphi do 2004 roku padał najczęściej na skutek łuszczenia się pompy wtryskowej - opiłki załatwiały wtryski. Bez sprawdzenia pompy na obecność opiłków jakakolwiek wymiana wtrysków...
witam generalnie nie polecam takiego rozwiązania, poczujesz to później jak będziesz musiał wymienić zbyt szybko zajechany parownik. Sugestia żeby owinąć kawałkiem gąbki i taśmy czujnik temperatury parownika, przez co nie będzie chłodzony powietrzem i szybciej się przełączy, co do rozłączania pompy paliwowej też nie polecam, nie będziesz miał chłodzonych...
Wtryski paliwowe można odrzucić ponieważ były poddane sprawdzeniu i wszystkie parametry mają bardzo dobre. Uszczelkę raczej też bym odrzucił ponieważ była sprawdzana na wiele sposobów i niema podstaw by brać ją pod uwagę a do tego raczej samochód z uszkodzona uszczelką nie pracował by lepiej na instalacji LPG. Pozostaje mi jeszcze sprawdzenie sterownika...
Sprawdz wtryski,może zapowietrz ci się układ paliwowy jak dłużej postoi.Zobacz czy nie widać gdzieś wycieków oleju napędowego.Może ta plastikowa śruba pod filtrem paliwa(o ile jest u ciebie)do spuszczania syfu.
Zakładam że sprawdziłeś całą instalację od sterownika silnika do czujników/el. wykonawczych, również przypuszczając że immo go nie blokuje to robi się ciekawie. Popuść przewody paliwowe na wtryskach i zobacz czy przy kręceniu rozrusznikiem pompa podaje paliwo - może to wina pompy, lub paliwo nie dochodzi. Sprawdź czujnik położenia wału
Do sprawdzenia brak powietrza w ukladzie zasilania czyli od baku po wtrysk, czystosc filtra powietrza, cisnienie w ukladzie paliwowym powinno powiedziec o sprawnosci pompki. Pozdrawiam.
No to raczej bez wizyty u elektronika się nie obędzie. Podobna kontrolka w oplach sygnalizuje awarie układu paliwowego tzn sterowanie wtryskiem, przepływomierz oraz (ale pewien nie jestem) pompy wtryskowej. Jak kontrolka zapala tylko czasami to może gdzieś coś "gubić" masę albo bardziej prawdopodobne -sygnał. Proponowałbym sprawdzić najpierw "okablowanie"...
Nie ma raczej sensu na tym etapie dolewać doktorów. Raczej wyjąć listwę, podłączyć pod nią kompresor lub układ paliwowy, na wtryski podawać napięcie i patrzeć czy rozpylają czy nie. Jeśli będą lały dużymi kroplami itp to do wymiany. Przy okazji jak już będziesz miał wyjęte można próbować je czyścić. Pozdrawiam. ale najpierw oczywiście sprawdź ciśnienie...
Miałem tak samo - rano trzeba było kręcić rozrusznikiem kilkanaście sekund by zapalił -powietrze w układzie. Zakładałem przezroczyste wężyki, itp, pokazały powietrze na powrocie. Pierwszy strzał również padła na tandem-pompę i nic to nie dało. Wymiana gumek na wtryskach też nic. Po ponownym wyciągnięciu wtrysków okazało się że dwa wtryski już były tak...
Wymieniłem cały układ paliwowy wraz z wtryskami. Nawet drugi sterownik silnika wkładałem. Samochód chodzi normalnie ale wahanie nadal pozostało.
witam mam taki problem w C330 robiłem silnik głowice blok pompę paliwową wtryski i nie chce palić mi na jeden cylinder kombinowałem z zapłonem na wszystkie sposoby .
Dzień dobry, dziś wymieniłem pompę wtryskową w C-360 na pompę po regeneracji, ale pompa nie podaje paliwa na wtryski po odpowietrzeniu układu paliwowego, co może być przyczyną, proszę o pomoc. Dla pewności jeszcze zdemontowałem przewody paliwowe pomiędzy pompą a wtryskami i z pompy nie wydobywa się nawet kropla paliwa. AI: Czy podczas montażu pompy...
Witam! Mam pytanie czy jest możliwość jakimś ,,domowym" sposobem wysterować wtryski. Wtryski mam na stole wyjęte, cały układ paliwowy zrekonstruowany tylko wątpliwość budzi napięcie podawane na wtrysk. Przy 12 V = nie dzieje się nic, amperomierz nawet nie drgnie nie mówiąc o otwarciu dyszy. Jakie napięcie musi być podane i czy jest wogóle możliwość...
witam sa to wtryski pewnie długo juz jeździsz na gazie a mało na benzynie sprawdź jeszcze pompke paliwową czy podaje benzyne jak podaje to wtryski siadają mozna by spróbowac jakimś płynem do benzyny i pojeździć troche może przeczyści....... pozdrawiam
Witam. Czy wiesz jaka masz instalacje gazowa. kiedy była montowana? Czy jest to zwykła instalacja, czy sekwencyjny wtrysk? Bo jak jest to zwykła instalacja gazowa to uszkodzony może być właśnie emulator(mało prawdopodobne ale możliwe).Emulator jest to "urządzenie" które odcina wtryski paliwowe podczas pracy samochodu na gazie.Ale równie dobrze może...
zaadaptuj wtrysk komp go nie widzi i myśli że nie ma go wcale. jak odpowietzrałeś wtryski na odpiętych kostkach? jeśli kostek nie odpiełeś przy odpowietrzaniu to mogłeś je zatrzeć. wypnij czujnik ciśnienia paliwa poluźnij przewody paliwowe przy wtryskach i odpowietrzaj. spróbuj odpalać bez czujnika ciśnienia a potem z wpiętym czujnikiem. nie jestem...
F22 zasila czujnik stopu.
zatarły sie pewnie zaworki w wtryskach przez nieumiejętne odpowietrzanie układu paliwowego :P Wtryski do wyciągnięcia i do rozruszania zaworki w serwisie gdzie je regenerują
..silnik 1,0 91 rocznik jednopunktowy wtrysk popa paliwowa-ciśnienie jakie ono powinno być.?
próba przelewowa nic nie da ,bo samochód pewno pali na strzała... wychodzi ,że któryś zaworek we wtrysku się wiesza i ciśnienie wzrasta..
Okazało się że zanieczyszczony zbiornik paliwa. Jakaś maź zaklejala wtryski po wyczyszczeniu układu paliwowego łącznie z wtryskami jest wszystko w porządku. Dziękuje wszystkim za pomoc 🙂
Bmw e90 2008r. benzyna Problem jest taki ze dosc mocno halasuje mi silnik podczas jazdy w pewnych momentach tak jakby "zgrzyta" oraz problem jest z tym, że na biegu wstecznym skaczą obroty oraz na luzie też tak jest. W grudniu były wymieniane świece, cewki oraz wtryski paliwowe. Z czym może być to problem?
Uszczelka sprawdzona katalizator cały więc zostaje układ paliwowy Wtryski sprawdzone na maszynie i są ok pompa paliwa podmieniona
Cześć Niestety - nie napisałeś co tam masz : gaźnik czy wtrysk. Podejrzewam, że to nie jest wszystko jedno. Tu masz jakieś obrazki układu paliwowego (zarówno wtrysk jak i gaźnik) https://www.ilcats.ru/mercedes/?function...
Mam problem z fiatem Ducato 2.3 JTD 2018r. Mianowicie wyskakuje błąd p2146-12 uszkodzona centralka (zasilanie wtryskiwaczy) obwód zwarty do akumulatora, błąd pojawia się na rozgrzanym silniku, na zimnym można chwilę jechać, po zapaleniu kontrolki samochód traci moc. Sprawdzone przejścia od sterownika do wtrysków, wszystko ok. Sterownik silnika to Magneti...
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Witam! Sprawdź napięcie na elektrozaworze STOP (musi być 12V, możesz podać z akumulatora), może on się uszkodził i pompa nie podaje paliwa na wtryski. Miałem taki przypadek.
Do tego wszystkiego trzeba dodać że kolega Zodiak podał wartosci ciśnień maksymalnych a nie roboczych /typowe ciśnienie robocze dla wtrysków wielopunktowych do VW to ok 3-3,2 bara. Wtrysk mechaniczny wymaga troche więcej i często w takich układach samochód ma problemy z rozruchem /słaba wydajność trochę zużytych pomp przy niskim napięciu podczas kręcenia...
jeśli chodzi o te silniki to zdarzało się, iż uszkadzanie wtryskiwaczy było spowodowane "łuszczeniem się" pompy wysokiego ciśnienia... miałem kilka takich przypadków i koszty naprawy są "dość" wysokie... nowa pompa, wtryski (ewentualnie regeneracja) przewody paliwowe no i zalecana jest także wymiana zbiornika paliwa... a to ze względu na brak możliwości...
Założone wtryski regenerowane błąd nadal wyskakuje więc czepiłem się wszystkich rurek paliwowych i błąd znikną puki co samochód jeździ zobaczymy na jak długo
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
Ja bym to zrobił na takim generatorze gotronik.pl/sterownik-pwm-3-3v-30v-1hz-1... Ewentualnie wersja z enkoderem bo autor chciał na pokrętło gotronik.pl/sterownik-pwm-3-3v-30v-1hz-1... I nie wychodzić poza duży zakres częstotliwości. Masz możliwości ustawienia częstotliwości i wypełnienia. A to dużo i...
WItaj. Zasilania do ecu wszystkie są? "podobno" to jutro będzie upał...
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Olej za bardzo nie ma nic wspólnego. Najprawdopodobniej wycieka z pod osi dźwigni gazu. Tam powinien byc jakiś uszczelniacz nie wiem dokładnie jaki. Jak nie łapie na 1 tłok to po pierwsze sprawdź ciśnienie wtrysku. Podczas odpalania wydobywa sie biały dym? Pewnie pompie kłania się regeneracja. :D
Możliwości są dwie albo siadła pompa paliwowa często przypadłość FIATA, albo problem z emulatorem wtrysków nie podaje sygnału przy przełęczeniu na benzynę na wtryski.
Wlałem do baku coś do czyszczenia pompo wtrysków i układu paliwowego i auto chodzi. Żaden mechanik nie wie od czego te ranne kopcenie, najlepiej to wymieniali by wszystko do skutku. Pompo wtryski dobre tak na VAG pokazało do 2 tys obrotów ma muła a od 2 tys ciągnie. Parametry dobre każdy tylko kasuje za podłączenie a żaden nie wie o co chodzi......
lecz na przewodach paliwowych zaraz przy wtryskach widać bąbelki powietrza od czasu do czasu Sprecyzuj proszę.
Odpowietrzyłeś układ paliwowy.
I sprawa się wyjaśniła gdy zgasł mi w końcu na skrzyżowaniu . Pompa paliwa puszcza opiłki ,zawaliła wtryski. Układ paliwowy do czyszczenia , wtryski i pompa do regeneracji . program który kupiłem do kasowania błędów będzie nie potrzebny....ot cała przyczyna problemów. Teraz za kieszeń muszę się trzymać.
Prawdopodobnie zapowietrzony układ paliwowy.Popuść rurkę w wtrysku i kręć rozrusznikiem. Możesz też spróbować zapalić na "plaku".
Sprawdzić wtryski, pompę wtryskową, paliwową, paliwo, luz na zaworach ssących i wydechowych, rozrusznik dobrze kręci? Akumulatory naładowane? Niezapowietrzony układ paliwowy?-sprawdź.
Na razie temat olewam
Stawiam na wtryskiwacz. Polecam udać się na diagnostykę. Podmienienie wtrysków w tym silniku jest upierdliwe bo trzeba się dobrać do wtrysku od góry bo wtryski sa pod pokrywa zaworów i odkręcić rurkę paliwową z boku (bez tego wtrysk nie wylezie), upierdliwa zabawa szczególnie ze żeby odkręcić przewody paliwowe na niektórych wtryskach trzeba zdemontować...
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
nowy filtr oczywiście zalany paliwem. podawałem paliwo z bańki, podczas kręcenia do bańki wracały bąbelki powietrza, ale paliwo nadal tylko na 1 i 4 wtrysku (a raczej przewodzie paliwowym bo same wtryski nie otwierają się)
Temat rozwiązany. Przy wymianie wtrysków wymieniałem również filtr paliwowy czego nie dodałem. Okazało sie ze 2 z 4 wtrysków złapały jakis mikro syf. wyczyszczenie zbiornika nowy filtr paliwa ... 3 tyś i jest ok
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
No takze podpialem pod profesjonalnego kompa dalej przeplywka kupilem druga Bosch blad zniknal juz sie nie pojawia lecz samochod dalej chodzi jak chodzil sprawdzane bylo doladowanie turbo to eo 1.6 bara czyli tez prawidlowo . Osobiście nie wiem co moze byc przyczyna moze pierscienie albo wtryski paliwowe jeszcze ta rzecz mnie irytuje bo to chyba nie...
Zobacz czy przeciw wagi nie są luźne, czy sworznie w korbowodach nie mają luzu. A jak wszystko jest dobrze to zostaje układ paliwowy, końcówki wtrysków, ustaw zapłoni rozrząd.
Egr nie ma nic wspólnego z odpalaniem, szukaj usterki gdzieś indziej, wtryski pompa itd układ paliwowy..
Kolego wpisz sobie peugeot 1.6 thp w Google i poczytaj , zawez tylko do 3 ech pierwszych artykułów swoje poszukiwania i przeczytasz o tym wszystkim co wyżej napisane zostało. Taka jest zasada działania napinacza. Rozrząd, pompa wody jest elekttyczna czujniki synchronizacja rozrządu walki pierścienie wtryski pompa paliwowa - ja profilaktycznie można...
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Jeżeli jest to pomiar na wolnych obrotach, to korekcja procentowa wtrysku jest za wysoka, powinieneś wykonać testy paliwowe jaltestem i test przelewy wtryskiwaczy.
wyczysc przepustnice i caly uklad dolotowy; skasuj adaptacje; sprawdz wtryski i ukl. paliwowy
Witam mam podobne objawy auto gaśnie jak się nagrzeje, ale tylko przy obciążeniu podczas jazdy na biegu jałowy jest ok. Dodatkowo powiązane jest to ze stukami w silniku stuki metaliczne jakby ktoś wrzucił kilka nakrętek do silnika - oczywiście dzieje się to po nagrzanym silniku. Komputer pokazuje błąd zasilania paliwa, wszystko w układzie paliwowym...
układ paliwowy uklad paliwowy korekcja paliwowy paliwowy scania
programator zmywarka elektrolux samsung model matrycy elektryczny schemat motocykl
Diagnostyka przekaźnika świec żarowych Valtra 6850 Łomotanie w kominku z płaszczem wodnym - przyczyny i rozwiązania