Testu przelewowego nie robiłem - wtryski były wszystkie na stole i są ok. Każdy parametr wtrysku w normie. Ciśnienie z listwy spada do 0 po 2 sekundach od wyłączenia auta, brak innych anomalii. Ciśnienie narasta w trakcie odpalania 2-3 sekundy. Mi się nie podoba to, że ciśnienie na listwie spada do 0, gdzie wydaje mi się że powinno się utrzymać na poziomie...
wtrysk sprawdzony parametry w normie , pod odciazeniem przerywa, czasami kontrolki sie zaswiecaja podczas dodawania gazu
Musisz się dowiedzieć czy ciśnienie paliwa gdy gaśnie jest za niskie (filtr paliwa, smok w baku, zagięte przewody paliwowe przy baku, koniec pompy wtryskowej) czy za wysokie (regulator ciśnienia paliwa). Ciśnienie paliwa nie spada, na listwie parametry są w normie, wtryski tak samo wszystkie parametry w normie.
czyli czas otwarcia dla osiągnięcia spodziewanego przyrostu prędkości musi być większy, jako że część doprowadzonego paliwa, które miało być wtryśnięte ucieka Moim zdaniem dopóki łączna wartość przelewania na wtryskach jest taka, że pompa i zawór regulacyjny potrafią je uzupełnić , zapewniając wymagane w danej chwili ciśnienie na szynie - układ pracuje...
Witam Na pewno jakby Koleżanka uzupełniła w profilu informację o miejscu zamieszkania łatwiej pomóc, ponieważ ktoś z nas mógłby mieć warsztat w okolicy. A wracając do tematu: -filtr cząstek stałych często jest problemem (szczególnie podczas jazdy po mieście, ponieważ nie ma jak przeprowadzić pełnej procedury regeneracji, krótko mówiąc - dłuższa jazda...
a moze poprostu siada wtrysk. jedz na komputer i sprawdz parametry wtrysku czy sa w normie. to podstawa od ktorej powinienes zaczac. powodzenia ; )
Witam. Mam pytanie odnośnie wtrysków, na jakich parametrach powinny pracować, bo umnie niby to co mi mechanik mówił 1,8 że niby mieszczą się w normie.
czujnik temperatury jest ok , zero błędów na kompie , parametry pompo wtrysków w normie , paliwo tankowane na stacji Orlen !!
Po podłączeniu diagboxa nie ma żadnych błędów w sterowniku, silnik nie zgłasza błędów, check się nie zapala. Wszystko wydaje się być w normie. W parametrach bieżących wszystko jest w normie po za kątem wtrysku wstępnego i katem wtrysku głównego. Te dwa parametry są identyczne i zmieniają się jednocześnie. Stąd wnioskuje ze dawki wstępnej po prostu nie...
Kodowanie to nie skomplikowana procedura ! polega ono na dostarczeniu sterownikowi informacji na temat specyfiki pracy konkretnego wtryskiwacza. Warto wiedzieć, że jest to niezbędne do uzyskania jednakowej i równomiernej pracy wszystkich wtrysków. Nie da się uzyskać takich samych właściwości u wszystkich wtryskiwaczy. Stąd też każdy wtrysk posiada dokładne...
Na kompie parametry podawanego paliwa ok, wtryski też w normie, czujnik ciśnienia na listwie też ok
Trafił do mnie motocykl z dziwnym objawem, zapala bez problemu, wolne obroty delikatnie "czwórkuje", spaliny szczypią w oczy.. Po delikatnym dodaniu gazu szarpie i przerywa, gwałtowne dodanie gazu, wkręca się normalnie. Po wykręceniu świec, elektrody czarne, ewidentnie za bogato. Na texie czas wtrysku 4.4ms na wolnych obrotach. Map podmieniony, Tps...
Ciśnienie na tłokach Ok, sprawdzałem wcześniej, Układ paliwowy czyściłem, ale pójdę za radą i wymienię zaworek. Wtrysk ( 1) sterujący był sprawdzany, parametry mieszczą się w normie.
Witam, mam problem z Scania R410, euro 6, 2015 r., przebieg 1 100 000 km, dotychczas bez problemów technicznych. Od miesiąca zaczęła dużo więcej palić paliwa i ADBLU. Nie mogę zdiagnozować niczego, nie wyświetla się żadna informacja na moim komputerze, nie pokazuje żadnych usterek. Turbo działa, został wymieniony DPF, zawory zostały przeregulowane,...
Przyrządu nie mam z allegro - mam orginalną lexię ale to możemy pominąć. Samochód jest automatem więc tarcza odpada, opony są ok, jazda jest spokojna bez szaleństw ( to żony samochód ) Nie ma wypadania zapłonów a parametry wtrysków są w normie z danymi technicznymi. Czy gdyby był problem z wtryskami nie wyszło by to na analizatorze spalin ? Co ma do...
mialem zafire tam ponoc byly 2 rodzaje wtryskiwaczy i musieli po wymianie konfigurowac je z silnikiem jak to okreslono, silnik chodzil dobrze i wszystkie parametry byly w normie wiec jezdzilem tak do konca.
Fiat ducato 2,3 2007 rok euro 4 czy wtryski z euro 3 będą działać na euro 4 Wtryskiwacze paliwa w silnikach spełniających różne normy emisji spalin (Euro 3 i Euro 4) mogą różnić się pod względem konstrukcji, specyfikacji oraz sposobu sterowania. Oto szczegółowa analiza problemu: 1. Różnice między normami Euro 3 i Euro 4 : - Normy emisji : Euro 4 wprowadza...
W czasie jazdy pod kompem badany wszystkie parametry dobre. 3 ci pompowtrysk leje troche ale już lał przed wymianą uszczelki lecz chodzil dobrze. Przecież to się wzajemnie wyklucza. Zamykam, to chyba już 10 z kolei wątek o tej samej usterce. Lejący wtrysk i wszystkie parametry w normie. Wolne żarty.
Witam Borykam się z problemem nierównej pracy silnika. Automatyczna skrzynia biegów BMP6. Świeci mi się serwis i engine. Rano zmianę biegów mogę wykonać tylko po zagrzaniu silnika. Usterkę jednoczesny pedał i hamulec - usunąłem. Twardy hamulec tę usterkę usunąłem - był pęknięty wężyk podciśnienia. Wszystkie parametry w normie- wtryski też. Proszę o...
Witam kolegów (i koleżanki). Pozwolę się podpiąć pod temat. Miałem testowane wtryski Piezo Bosch 'a (0445 115 052) z Audi 3.0TDI (ASB) na stole probierczym Hartrige. Dwa wtryskiwacze zostały zakwalifikowane jako niesprawne, ponieważ nie było odpowiedzi/wyniku w teście ISA przy dwóch parametrach (" dawka kondycjonowania " oraz " dawka nauki napięcia...
Witajcie. Chciałbym dopytać, jak zakończył się ten temat. Mam ten sam problem w identycznym samochodzie, z tym że u mnie napięcie na świecy piątego wtrysku jest odpowiednie. Samochód uruchamia procedurę dopalania co kilka kilometrów, wszystkie parametry w normie.
Podłączasz Clipa, wchodzisz w odczyt 120 wtrysk,naprawa,reset parametrów adaptacji-zatwierdź, cofasz się do diagnoza, odczyt usterek, ewentualne kasowanie i po zabiegu
Witam..1.6 TDI często bo co jakieś 200 km załącza wypalanie dpf przy czym auto wtedy zaczyna strasznie szarpać, jadąc na wyższych obrotach szarpanie jest mniej wyczuwalne.. Wtryski nie mają złych korekcji niedawno sprawdzane i podobno nadają się do jazdy, dpf też wydaje się być w normie.. Załączam screen ze wskazań czujników Parametr odpowiadajacy...
Witam. Mam problem z Fiatem Doblo MJ 1.3 MJ 62KW. Auto po regeneracji turbiny (która totalnie sie rozleciała), wyczyszczony ukł. dolotowy, wym. oleju i filtrów, wym. filtra DPF, wym. ostatniego tłumika, wszystko zatkane. Adaptacja nowego fitra przeprowadzona. Auto po 300km. wraca z zapchanym DPF o usterka P1204. Sprawdziłem EGR- szczelny i w parametrach...
Witam. Golf 7 2.0 TDi 150km CRLB EA288 (EGR okrągły, bajpas przez głowicę) podczas płynnej jazdy czasami szarpnie na niskich obrotach 1100-1800 (podczas przyspieszania nie występuje), dosyć często podczas jazdy pod górkę (szarpanie - jakby mu brakło mocy i nagle wróciła). Ogólnie brak błędów, ciśnienie na listwie wtryskowej mieści się w rampie wyliczonej,...
Ilość sadzy w filtrze DPF - 3mg Różnica ciśnień w DPF ~3,5-4 Czy są to prawidłowe parametry? Silnik ma moc i nie ma żadnych innych objawów, DPF masz wykastrowany.
Robiłem tylko wtryski. Z turbiną wcześniej nie było problemu - i raczej przez wyciąganie wtrysków się nie psuje. Wszystkie parametry na kompie wychodzą w normie tzn są identyczne jak w mondeo kolegi. We wtryskach wymieniane były zaworki. Gościu co to robił mówił że mogę odesłać je ponownie i je sprawdzi. Przejechałem już jakieś 150km i nic. Po prostu...
Wtryski sprawdzone w Boschu, otwarcie maja 300bar, parametry w normie, troche leją koncówki, ale sami powiedzieli że wątpię żeby pies był w nich pogrzebany. koledzy macie może manuala jak ustawić rozrząd na zegar? jutro przekładam miedzy autami wtryski, może coś z tego wyjdzie.
Immo nie raczej nie trzyma, kontrolka immo gaśnie normalnie, brak błędów na ten temat, jutro przejrzę w parametrach. -zasilania na sterownik sprawdzone, wszystko jest -obroty na rozruszniku około 200 ciśnienie paliwa 320bar sygnał z hall jest, brak zasilania na wtryskiwacze - test podzespołów, np EGR się odezwie, wentylator włączy ale jak wtryski każę...
Witam wszystkich serdecznie, mam problem z silnikiem 1.5 DCi na wtryskach Siemensa. Mianowicie zostały wymienione wszystkie 4 wtryskiwacze na nowe. Samochód po zakodowaniu wtrysków odpalił normalnie i pracował równo, po kilku minutach pracy zaczynają falować obroty. Ciśnienie na rampie również faluje w zakresie 190-300 bar. Wymagane ciśnienie do uruchomienia...
Witam. Mam takiego pacjenta Renault Master 2.3 dci pracował jakby na 3 cylindry, diagnostyka Clipem, obwód sterowania wtryskiem cylinder 2 - obwód otwarty. Zacząłem od sprawdzania przewodów dochodzących do wtryskiwacza, wzrokowo, miernikiem do masy ok, sprawdzać oporność cewki wtryskiwacza - miernikiem uniwersalnym ciężko było coś zdziałać ale w porównaniu...
Witam Was. Mam problem w silniku BKC z pompowtryskiwaczami. W styczniu zaczął mi trochę kopcić. Po wymianie uszczelniaczy wszystko wróciło do normy. Lecz po 25tys km problem jakby powrócił. Wymieniłem uszczelniacze ponownie. Komputer pokazał wartości każdej pompki w normie. Obecnie auto jeździ, nie kopci ale mam wrażenie że kiedy stoję na biegu jałowym,...
Mam pytanie jak czytać wynik z odczytu parametrów który wynik, liczba jest prawidłowa w normie ? czy też może wszystkie wtryski są do wymiany? opis jak ze zdjęcia. https://obrazki.elektroda.pl/1519252100_... Dodam że obroty falują na biegu jałowym , nie zawsze ale częściej na zimnym niż na ciepłym silniku.
przekręcam kluczyk - pali dochodzi do tysiąca obrotów i gasnie, probuje szcze raz - gaz do dechy zapala dochodzi do 2 tyś dziura -prawie gasnie wchodzi na obroty i juz jest ok , chodzi ruwno zimny czy ciepły bez ruznicy podłanczałem VAG niema błendów tylko jeden parametr- startu wtrysku odbiega od normy Prosze o pomoc jak to naprawic Pozdrawiam serdecznie
Witam. Niedawno samochód Audi z silnikiem 1,6 alz przestał palić na jeden cylinder. Okazało sie, że odpowiedzialny za to jest drugi wtryskiwacz. Zakupiłem okazyjnie kompletną listwę i silnik pracuje normalnie, rzekłbym nawet trochę równiej. Zastanawia mnie jednak czy jest jakiś zamiennik dla wtryskiwacza 06B133551Q bo taki jest oryginalny. Pytam, bo...
Witam mam problem z Fiatem doblo 1,9 multijet 120KM. 2006r. problem polega na tym, że na wolnych obrotach szarpie silnikiem tak jakby był zapowietrzony, na wyższych obrotach też trochę przerywa ale braku mocy nie odczuwać. Błędów brak. Wszystkie parametry w normie. Wtryski sprawdzone Zawór EGR nowy Przepustnica wyczyszczona Dodam że po zapaleniu zimnego...
Wlasnie chodzi o to wszystkie parametry sa w normie. Moge wstawic logi tylko po co jesli sa prawidlowe. Gdyby lapal jakies bledy albo cos bylo poza tolerancja nie tracilbym swojego ani Waszego czyli forumowiczow czasu na nabijanie postow. Jedyne co bylo poza norma to wtryski jaki laly i dlatego poszy do roboty.
Kupiłem silnik od doblo do doblo o tych samych numerach Dodam jeszcze że wtryski nie były powodem dymienia. Wyciągiem je z starego silnika i oddałem do sprawdzenia na maszynie. Jeden miał troszkę gorsze parametry ale mieścił się jeszcze w normach.
Witam Może ktoś spotkał sie z tym lub może wie czy to jest jakaś typowa usterka w Chryslerach. Aktualnie już mam drugie auto zachowujące sie identycznie i zgłupiałem:cry::cry::cry: Pierwsze Chrysler Neon '95 2,0 SOHC - objaw : nie robi iskry na jednej cewce a na drugiej od czasu do czasu , typowy objaw przestawienia rozrządu ale niestety nie...rozrząd...
Witam Auto e46 2002. Silnik n42 valvetronik 2.0 . Silnik na wolnych ma 7.5 ms czas wtrysku. Sondy pokazuja bogata mieszanka. Nieraz wskoczy blad 2 i 4 cyl wypadajace zaplony,nieraz 3 cyl . adaptacje aksowano - nie pomogło. Wgrany został nowy soft silnika - dalej to samo. Auto na gazie - na gazie pali normalnie na benzynie bardzo duzo. Trzesie sie na...
na vcds 0 błędów parametry w miarę ok 2 wtryski trochę gorzej ale wszystko w normie. a dlaczego uprałem się ze to dwumas? bo po wymianie na tego nowego luka problemu nie było przez 10tys km tak samo było z tym regenerowanym tyle ze ten sie rozleciał. :D
Sprawdź luz na przepustnicy - czy nie jest za bardzo wytarta , parametry lambdy są w normie ?
Mam problem z rozruchem ciepłego silnika, auto z trudem zapala i i trzęsie silnikiem jakby chodził na 2 gary, trzeba przytrzymać kilka sekund na rozruszniku. Na zimnym silniku odpala od strzała. Podmienione zostały wtryski i pompa bez rezultatu. Zajechałem już 3 rozruszniki w rok. Czy to może być wina przepustnicy? Wszystkie parametry w normie tzn....
Przy zdjętej obudowie gaźnika teściu zauważył, że jak wtyczka od czujnika temperatury na komp. jest podłączona, to wtryskiwacz ledwo co tryska, przy odłączonym czujniku leje paliwo jak na ssaniu - wszystko przy ciepłym silniku. Ta reakcja jest prawidłowa. Podejrzewam że błędy odczytujesz poprzez zwarcie pinów w gnieździe diagnostycznym i obserwowaniu...
Niestety problem jest dalej i nie mam pomysłu, co może być powodem:/ Parametry z Lexii w normie (czas wtrysku OK, podciśnienie kolektora dolotowego 340 mbar na wolnych obrotach, temperaturę cieczy chłodzącej pokazuje prawidłowo). Spotkał się ktoś z takim problemem ? PS. Na wadliwe działanie wycieraczek ma wpływ uszkodzenie BSI, nie spadki napięcia.
Zrób "normalną" diagnostykę z podglądem parametrów (w tym wtryskiwaczy), będziesz pewny.
Raczej nierównomierność prędkości kątowej Gdybyś zgłebił zagadnienie od strony teoretycznej, to byś wiedział, że prędkość kątowa nigdy nie jest równomierna - wał korbowy zwalnia przy sprężaniu i przyspiesza przy spalaniu - parametrem krytycznym jest wartość przyspieszenia, w fazie spalania. Nie jest to prawdą. Robili to po to, by druciarze nie lali...
Sprawdź napięcie ładowania i napięcie statyczne akumulatora. Masz objawy charakterystyczne dla zbyt niskiego napięcia w instalacji. Auto było podłączane do testera? Najlepiej zrobić pomiar parametrów w trybie rzeczywistym IDS-em.
Dzieje się tak tylko podczas jazdy, nigdy na postoju. Parametry o których piszesz trzeba sprawdzić w tym przypadku podczas jazdy? Jeżeli mamy to samo na myśli to było to sprawdzane i wykres pokazywał tak, że zanim zaczęło stukać to jakbyś wyłączył auto (przerwa) wszystko spadło do 0 za sekundę rusza dalej i zaczyna stukać przepala nadmiar paliwa i znowu...
Witam Mam następujący problem Mam delphi ds150e z FW od wurth wow 1430 Działa na programie delphi i wurtha. Problem jest następujący. Gdy wchodzę przez eobd mam ok 40 parametrów do odczytana na "żywo" gdy wchodzę przez model auta i silnika mam ok 10 parametrów Myślałem, że tak musi być, ale raz uruchomiło mi się przez model auta jakby odblokowane tzn...
wszystkie parametry w normie: temperatury, obroty,jedyne co jest odbiegające od normy to czas wtrysku gazu tuż przed przełączeniem na lpg czasy wtrysku lpg rosnną do 70-100ms a normalnie jak nie dojdzie do przełaczenia to sa ok 24-25 ms mówimy o opełnym obciazeniu silnika. dodam jeszcze że to przełaczenie nastepuje po kilku sekundach pracy silnika z...
X-trail t30 2.5 benzyna Automat. Silnik z instalacją gazową. W silniku wymieniona uszczelka glowicy. Aktualnie wolne obroty to 1500obr/min. Bledow brak w silniku. Sprawdzne pod kątem lewego powietrza wyglada wporzadku wszystko . Parametry: -przepustnica zamknieta -obciążenie silnika 19% - za duze wg mnie -temp. Silnika w normie -czas wtrysku 3.6 ms...
Witam, wiem że to co napiszę nie jest na temat, ale na pewno dużo osób się tym zainteresuje, w szczególności Elektryk2000. Mam nadzieję że komuś uda się przebrnąć przez moje wypociny . Źródłem ich są tabele, normy, raporty z pomiarów parametrów oraz w największym stopniu praktycznie nieograniczona wiedza mojego teścia w tym temacie oraz moja skromna...
Raz głowica pęknięta była i w nowej zła szpilka od napinacza rozrządu była wkręcona( ta od mnieszej rolki) i nowa głowica pojechała do remontu, bo rozrząd się rozsypał. Wtryski były 2 razy po ok 2 dni wyjęte, ale parametry na vcdsie pokazuje w normie. Auto wcześniej było po programie na 170KM
To jak dla mnie Zaschniete pompowtryski. Sam jak byłem młodszy i glupszy tak złożyłem auto, głowica robiona, wtryski polezaly tydzień zawiniete w ręcznik papierowy i auto po remoncie nie miało mocy, parametry w normie błędów brak. Rozmawiałem z bardziej doświadczonym kolega, to doradzał albo robienie chip tuningu albo wymianę pompek. Ja wymieniłem pompki...
Dzieki wielkie bajergdynia! O taką właśnie pełna i wyczerpującą odpowiedz mi chdziło. Dzięki jeszcze raz. Czyli tylko skorygowanie kąta wtrysku i wszystko powinno byc ok.
Wpierw to trzeba wyłapać anomalię, dopiero potem dochodzić co ją powoduje. Parametry z analizatora masz z grubsza w normie.
No właśnie co do wtryskiwaczy to jest najdziwniejsze że drugi i trzeci nie otwiera się nigdy a pierwszy i czwarty raz tak raz nie a jak już to razem...chyba powinny chodzić chyba drugi z czwartym i pierwszy z trzecim ? no tak . Auto na plaku chodzi normalnie immo czyta , wszystkie parametry ok , błędów brak i obecnie nawet brak wiedzy co dalej ...
Jest przejście między złączem sterownika a wtryskiwaczem (sterowanie masą), zasilanie wtryskiwacza również odpowiada napięciu akumulatora. Instalacji gazowej brak. Auto normalnie jeździ, tylko w czasie przyspieszania "łapie" błąd, i później znów kontrolka gaśnie. Parametry czujników sprawdzone (obroty, podciśnienie).
A co do pompowtrysków to tu w moim temacie kolega napisał że też one mogą być przyczyną. Vcds i podejrzenie parametrów dopiero jakiekolwiek ruchy. Wyciągniesz wtryski i okaże się że już gniazda wybite i trzeba tulejowanie robić, a obróbka głowicy to nie tania zabawa. Wymień vacum i powinno wrócić do normy. Renegerowana pompa vacum kosztuje niedaleko...
Witam Posiadam dziwny problem , vivaro z silnikiem z Renault . Odpala od strzała po odpaleniu chodzi ładnie ,ale przy dodaniu gazu w okolicach 2700obr. Zaczyna przerywać i idą kłęby białego dymi jak by się Zapowietrzal . Błędów brak silnik chodzi cicho wtryski nie stukają , zasilenie z butelki tez nic nie daje . Przechodził kiedyś ktoś coś podobnego...
croma 150 km 1.9 2007 .Witam nie znalazłem antidotum na moje auto - żadnych błędów wszystkie parametry w normie a obroty falują czy zimny czy ciepły dodam dziwne pierwszy wtrysk pokazuje korekty 0.00 czy zimny czy ciepły czy niskie czy wysokie obroty . Mam już dość tego autka bo nie wiem co jest grane , może ktoś miał podobną sytuację proszę o jakieś...
Master 2.3 dci Bi-turbo 165 2016r. pazdziernik bez ad-blue. przebieg 470 000km. 1 wlasciciel i jedyny kierowca Zawsze palil od 10 do 12 litrow na 100km do 110km/h aktualnie pali od 14 do 16 na 100 czy to jade 80 / 90 czy 100 km/h . Komputer pokazuje zero bledow. Wtryski wyjete i sprawdzone. sa OK. nie leja i parametry w normie. DPF po czyszczeniu. Turbo...
Aż tak mocno zdesperowany nie jestem żeby wyrzucać 1,5 tyś na regenerację wtrysków. Wydawało mi się, że po tych dwóch testach można cokolwiek stwierdzić. Test na maszynie to ile kosztuje? 50-70zł? Tak trudno je sprawdzić? Trzeba było kupić benzynę, a nie x letniego diesla, proste. A po co mi taki test???? - jeszcze się nie spotkałem żeby ktoś wysłał...
Błędów brak, wszystkie parametry w normie. Silnik pracuje w momencie jak osiągnie 83 czy 87 stopni (dokładnie tyle co do stopnia) to gaśnie i można go znów odpalić i dalej sobie normalnie chodzi. Dodano po 12 Dzieje się to i na benzynie i na gazie
Może spróbuj jeszcze usunąć adaptacje, ale z tego co pamiętam te pompy były awaryjne. I chyba były dwa rodzaje w stosunku do mocy, ale tu pewności nie mam. Teraz rzadko przychodzi taki temat na warsztat. Co do opornika, wiadomo od kiedy jest problem? Czy z tym oporem jeździło i padło, czy padło po dołożeniu opornika. (Opornik mógł być założony żeby...
A diagnostyka komputerowa coś mówi? Jakieś błędy lub odstępstwa parametrów od normy? Domyślam się że skoro nie chce pracować na benzynie tzn jest tam też gaz. Może się coś pochrzaniło w centralce gazu lub połączeniach elektrycznych i wtrysk/wtryski nie dostają zasilania? Nie wiem jak 1.6 8v, ale 1.6 16v za gazem nie przepada. Wypala zawory. Choć wtedy...
1. Zgrzyt i chrobotanie może być objawem niepokojącym, może być normalnym. Nie wiem jak ma ten dysk, więc się nie wypowiem. 2. Zielone i czerwone pola w MHDD dawniej kwalifikowałyby dysk jako co najmniej podejrzany, dzisiaj - czasach bylejakości wszystkiego - są normą. 3.Parametr 01, jak na Seagate, dla mnie jest objawem usterki. Wartość przeliczona...
Parametry przynajmniej z tego co wiem nie odbiegają od normy. Jeden tylko mnie nie pokoi to kąt wtrysku i zasadniczego zarówno podczas jazdy i postoju pokazuje 1 stopień. Wydaje mi się że to może mieć wpływ na pracę. Tylko pytanie co nim steruje ?
Dosuwa się na styk i już. Po co mam dywagować "co by było gdyby babcia miała wąsy"? Skoro czujnik się odsunął, to trzeba sprawdzić, czy tarcza licząca nie ma bicia (nie jest zwichrowana) - np. luz na łożyskowaniu. Jeżeli chodzi o czujnik zużycia paliwa - to czegoś takiego nie ma. Zużycie jest wyliczone wirtualnie i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością....
Przepraszam , na czym polega regeneracja wtrysków?Pora obalić ten mit = wymiana końcówek lub czyszczenie w ultradźwiękach to jest połowiczna "regeneracja", zwrócę honor każdemu kto posiada takie samo urządzenie do produkcji wtrysków jak BOSCH etc. cytat z innego forum autor Master`s Nie wiem, czy wszyscy ludzie z branży którzy dłubią w silnikach i systemach...
Witam nie chce zakładać nowego tematu tylko podpinam się tutaj mam problem z odpaleniem Experta 2,0 HDI 2004rok pojawiło się to nagle bez żadnych objawów wcześniej, pewnego razu nie chciał odpalić po postoju 4-5 godzinnym po męczarniach i prawie wyładowanym aku, poruszaniu autem, poruszaniu wiązkami w komorze silnika i stał się cud odpalił, dojechałem...
Witam, posiadam auto E90 jak napisane w temacie. Mam problem, opiszę go najdokładniej jak się da: 3 dni temu były kasowane (czy tam resetowane) adaptacje sond lambda i nox (raz na jakiś czasu wyrzucało błąd owych sond), wczoraj na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach lekko zatrzęsło budą na chwilę (bez błędów/checka), dzisiaj odpalam auto na zimnym...
Witam, samochód Citroen Jumper 2.2 hdi 2007r. euro 4. Pojawia się błąd stycznika ciśnienia oleju. Tylko ten bład wskazuje komputer. Diagnozowane diagboxem. Coś w silniku stuka. Wtryski sprawdzone. Próba przelewowa, małe korekcje do -+0,2 , Uczenie pompy i dopisanie wtrysków ukończone. Czujnik ciśnienia oleju jest na podstawie filtra oleju i komputer...
kolego czy możesz mi coś powiedzieć na temat tych korekcji czy nie? jak nie to po co tyle piszesz i w ten sposób mi nie pomagasz?? O to artykuł o którym pisałem: Jak można zdiagnozować wtryski Common Rail, że one leją, ponieważ nie daje się ich wykręcić? Co to znaczy? Może diagnosta odmówił dalszej współpracy, gdyż nie mógł wykręcić wtrysków? Zmień...
Witam wszystkich pacjent to audi a3 8l 1.9 TDI ALH VP przebieg 470 000. Mam takie pytanie odnosnie wtrysków czy je wymieniać? , dać do regeneracji ? czy założyć 216 ? czy jeżdzić i nic nie robić ? . Korekty na wtryskach wyglądają tak : silnik rozgrzany 82 stopnie bieg jałowy: cylinder 1 od + 1,30 do +1,70 nieraz + 0,70 cylinder 2 - 0,50 cylinder 3 -...
Odkopuje temat, gdyż mam jeszcze jedno pytanie dla bardziej doświadczonych kolegów. Samochód jak temacie jest po wymianie: -silnika (jazda na uszkodzonej turbinie spowodowała wypalenie 3cylindra) -regenerowane turbo -nowe (używane sprawne i dopisane) wtryskiwacze poprzednie 3 z 4 po zassaniu oleju kompletnie uszkodzone lały do cylindrów przy próbie...
Witam, auto jak w temacie od nowości 1 właściciel, przebieg 91tys km ? Auto zaczęło cieżko wkręcać się na obroty i zle pracuje na jałowym. Zapala bez problemu. Błędów w ECU brak, co ciekawe jak wyjmę bagnet to wywala tamtędy spaliny z pod korka podobnie(w 2 inych autach z tym silnikiem nic takiego nie było w tym jednym z 200tys km) jednak czytałem że...
Świecenie tej lampki oznacza, że sterownik silnika odebrał z któregoś z czujników sygnał który nie mieści się w zadanych normach, bądź utracił połączenie z którymś z czujników lub elementów wykonawczych. Zaświecenie się tej kontrolki oznacza również, że sterownik silnika wszedł w tryb awaryjny co skutkuje zredukowaniem mocy. Porządna diagnostyka komputerowa,...
Ta wersja nie posiada grzałki w filtrze paliwa. Czujniki sprawdzone obydwa sprawne, brak jakichkolwiek błędów, wskazania parametrów są w normie, do wyczyszczenia pozostaje EGR i polecono mi użycie środka do czyszczenia wtrysków i układu paliwowego.
Auto trafiło do mnie bo chodziło jakby na trzy gary i gasło na wolnych obrotach. Znalazłem przetarte przewody sterujące wtrsykami, były poprzecierane i zwierały sie pokrywą zaworową, naprawiłem uszkodzenia i auto zaczeło normalnie pracować. Co dziwne objawy po kilkunastu km wróciły, ale tylko na chwile, za to kilka razy. Więc chyba te przetarte przewody...
bo nie zawsze jest wiarygodny w ocenie sprawności wtryskiwaczy A jakie to też wartości możesz zobaczyć w tym CLIPie dotyczące sprawności wtryskiwaczy - oświeć mnie . I jakie to też ma sprawdzić parametry w CLIO 3/1.5 dci jeśli chodzi o brak ciśnienia paliwa przy rozruchu jeśli m.in. nie przelewy :?:
witam poszukuję gotowej mapy do audi 19tdi 1z Dodano po 15 jest to nie najmłodsza 80-siątka ale w niezłym stanie tyle rze muł jedzie jak bez turbiny sprawdziłem podstawowe parametry wszystko w normie turbo działa kont wtrysku ok usterek o. Morze ktoś mi podpowie co przeoczyłem. 1Z ma stary sterownik i myślę że pozostaje zmiana mapy
Wtryski zakodowane. Założony wyprany DPF(w serwisie z gwarancją) wszystkie parametry były ok. Przejechane 500km,błąd DPF.Znow zapchany.Tym razem kupiłem nowy DPF zamiennik i to samo po 200km,po zdjęciu filtra bardzo dużo sadzy . Mechanik stawia na wtryski ,które są nowe (700km) przejechane.Wszystko się dzieje po tych nowych wtryskach które naoewno są...
Parametry czujnika poprawne,i te zmierzone i te które widzi ECU.Czy tak było też w Twoim przypadku?Nie wiem czy to normalne ale ECU nie koduje błędu nawet gdy odłączę czujnik temp.wody?
witam auto audi a8 d3 2008 rok motor 4.2 tdi bvn, auto zakupione z mała usterką jak się okazało stało się powodem do zamartwienia od 3 miesięcy. Wiec zacznę od tego że podczas ruszania przestaje pracować 1 lub 2 cylindry ,korekcje na wtryskach są bardzo wysokie i dochodzą do -4mg a na oraz +4 , oczywiście diagnoza wtryski wiec zakupiłem 8 wtrysków regenerowanych...
Witam. Regenerowałem ostatnio pompę wysokiego ciśnienia w mondeo mk3 2.0 tdci 2005. Samochód do tej pory pracował ładnie bez żadnego stukania pukania czy tez cykania. Auto zostało oddane do mechanika żeby wyciągnął i włożył pompę po odbiorze coś pyrka tyko po dodawaniu gazu i wydaje mi się ze tylko gdy jest na biegu. Nie jest to metaliczny dźwięk bardziej...
Problemem okazała się pompa WC. Na zimnym silniku pompa pracowała normalnie, wszelkie parametry były w normie. Ciśnienie spadało w sytuacji gdy silnik łapał temperaturę. Trochę zajęło zlokalizowanie błędu, na szczęście teraz jest już OK. PS. 1 "serwis" zdiagnozował że to na pewno opiłki w układzie, stwierdził że konieczna będzie regeneracja pompy, wtrysków...
aklo , to masz cholernego pecha. Ja mam Prinsa od ponad 4.5 roku. W tym czasie miałem problem z nim po 2.5 roku (przebieg na gazie 55 tys.), wtedy regenerowali mi na gwarancji reduktor, ale nie wiem do końca czy zasadnie bo problem pozostał (serwis z tym nie umiał sobie poradzić). Usterka znikła samoistnie jak się skończyła gwarancja. Drugi raz rozbierany...
bieżąca konfiguracja na pracującej benzynie: http://obrazki.elektroda.net/86_12588780... a tutaj po przełączeniu na lpg: http://obrazki.elektroda.net/65_12588780... wygląda chyba normalnie ? Być może dziwne parametry spowodowane były tym że pomiędzy 2,2 a 2,3 wykonywałem autokalibrację.
Witam. Sporo szukałem ale nie znalazłem podobnego problemu. A więc od początku. Na skutek pomylenia baniek do zbiornika trafiło około 5 litrów oprysku (CIECZY KALIFORNIJSKIEJ) czyli tradycyjnej siarki. Odpał, chwila pracy no i jak wiadomo koniec. Agonia... wymontowany cały układ zasilania czyli zbiornik przewody, filtr. wszystko dokładnie wymyte,nowy...
Zabezpieczone tj korki na wyjsciu przelewów i korki na końcówce wtrysku, nie wiem czy to odpowiednia forma zabezpieczenia. Chcę się poprostu upewnić bo wydatek jest dość spory, dodam, że auto nie kopci jakoś nadmiernie i pracuje równo na wolnych obrotach - a naczytałem się już, że to są również objawy wadliwych wtryskiwaczy. Pan widzę jest fachowcem,...
Witam, Jestem początkującym człowiekiem jeżeli chodzi o samodzielną pracę przy instalacjach gazowych, ale postanowiłem się za to zabrać ponieważ ceny serwiu gazu w moim mieście zakrawają o absurd, dlatego proszę o pomoc. W skrócie samochód to peugeot 306 z silnikiem 1.6sr 87 KM Instalacja gazowa: Lecho Sec, Wtryskiwacze RAIL APACHE po wymianie z czerwonych...
Witam,mam taki problem ,auto jak w tytule,nie otwieraja sie wtryskiwacze benzynowe,wszystkie parametry w normie,jest iskra,RPM,cisnienie paliwa ok,czujniki dzialaja,plus na wtryskach jest,jak podepne wtyczke do wtrysku z akumulatora to zapali na krotko,natomiast przy kreceniu rozrusznikiem nie podaje paliwa, pokazuje mi kontrolka blad nr 99,ni groma...
kolego mrmial zapytanie miało treść: "samochód ma wtrysk gazu jednopunktowy bosch mono-jetronic z pojedynczym wtryskiwaczem o rezystancji ok 1ohm. wersja sterownika 2.2 czyli starszy typ z normalną kopułką i pojedynczą cewką zapłonową /peugeot 106 1,1l/. zamontowana jest instalacja gazowa klasy drugiej czyli step-motor i sterownik stag. czy po wymianie...
Czy na trasie paliwa do pompy wtryskowej jest jakiś dodatkowy filtr paliwa? Gdzieś przy baku np? Co to znaczy dodatkowy? Powinien być tylko jeden. Albo koło prawej lampy albo koło aku. W tych silnikach problemem są goowniane wtryski delphi . Więc podmiana sprawdzenie na stole albo chociaż zrób test przelewowy. W żabach są też dostępne (powinny być...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
3400obr ewidentnie w tryb serwisowy wpada Test podczas jazdy był robiony, parametry itd? Dodano po 2 Sprawdzić ciśnienie sprężania I zrobić korekcję wtrysków to dużo wyjaśni Korekcja: +/- 1,5-2,5mg w normie w innym przypadku wtryski do regeneracji
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ze złożoności tematu oraz ilości obliczeń jakie musi wykonać taki sterownik . Nie chcę być pesymistą ale o kilku rzeczach możesz zapomnieć pierwsza to lepsze parametry , druga współdziałanie z resztą auta , trzecia zgodność z jakąkolwiek normą spalin . Obsługa wtrysków , pomiary , komunikacja can , diagnostyka , immobilizer...
U mnie jest nastawnik rezystencyjny. Mierzyłem wczoraj nastawnik i parametry w normach. A skąd pewność że rezystancyjny? Takie były dawno, dawno temu i żaden inny nie da się założyć - musi mieć identyczny nr. Bosch.
wtrysk parametr parametr wtrysk wtrysk parametr normie
nissan qashqai obroty silnika podswietlenie przyciskow radia xantia regulator
internet mobilny internet mobilny
Błąd 46 w skrzyni biegów ZF 8S180 - przyczyny i diagnostyka Chrysler Town & Country: Demontaż obudowy filtra powietrza