Nr kompa:03E 906 033 P Benzin Simos 3PE 4729 na dole:5WP40196 05 A czasu wtrysku nie jestem w stanie zmierzyć.brak sprzętu pomiarowego:( Pozdrawiam
Co 200 km? Trochę często. Może dostawcę paliwa trzeba będzie zmienić. Przy wypalaniu załącza się 5 wtrysk i może dużo paliwa podaje przez co spada ciśnienie na pompie i szarpie. Ewentualnie filtr paliwa zatkany.
Stare ECU rzeczywiście miały prosty współczynnik mg/ms, a w rzeczywistości charakterystyka jest nieliniowa (zwłaszcza przy bardzo krótkich czasach wtrysku, gdzie istotny wpływ ma faza niecałkowitego otwarcia/zamknięcia wtryskiwacza). Niemniej sterowniki CR mają ją dużo dokładniej odwzorowaną. Wtryskiwacz równie dobrze może lać za dużo, jak i za mało...
Finał, u mnie jest odwrotnie, silnik na niskich obrotach chodzi kiepsko a na wysokich normalnie i samochodów jedzie i ciągle na polsprzegle na benzynie. Znowu dwie świece były czarne, jedna ciemno brązowa a 4ta jasna. To by było tak że jeden wtrysk nie podaje paliwa a reszta wtrysków próbuje skorygować to poprzez czynnik z sondy lambda i podaje za dużo...
Witam! Wysiadł mi sterownik i wtrysk podaje za dużo paliwa (leje strumieniem). Numer sterownika to 0280000759 ale mam sterownik o numerze 0280000713 będzie on pasował? Jaka jest różnica pomiędzy nimi?
iskra jest na wszystkich świecach .ale świece zalewa są cały czas mokre .tak jakby za dużo paliwa dostawał . - wtrysk po przekręceniu kluczyka podaje paliwo potem powinien się chyba wyłączyć lub ograniczyć (efekt ssania ) dawkę paliwa czy
Czy po odpięciu kabla od czujnika wałka rozrządu silnik pracuje równo i pali na wszystkie cylindry? Tak powinno być , jedynie spalanie jest dużo większe. Ale jeździć tak na dłuższą metę nie wolno bo spłukujesz olej z gładzi cylindrów. Gdybyś miał przestawiony wałek rozrządu względem wału silnika to w najlepszym wypadku nie odpaliłbyś silnika w najgorszym...
Auto jak w opisie. Problem pojawił się niedawno, po dłuższym pojeżdżaniu obecną porą głównie w miejskich korkach pojawił się tryb awaryjny i komunikat z FAP`a. Próba wypalenia go w trasie nie dała rezultatu - nadal idzie w trybie awaryjnym. Auto poszło do warsztatu i co się okazało: 3-ci wtrysk podaje za duzo paliwa. Wyjęte wszystkie, poszły na sprawdzenie...
ściągnij no wężyk paliwowy na wejściu i niech ktoś Ci przekręci kluczyk na zapłon - bez uruchamiania silnika Masz wtrysk jednopunktowy - czyli LPG 1 lub 2 generacji Jesli jeździłes dużo na LPG a w zbiorniku było mało beny lub wcale - to pompka paliwowa mogła sie spalić Musisz miec w zbiorniku zawsze tyle paliwa - aby pompka miała co pompować bo paliwo...
jaka szkoda że już nie mam tego golfa bo bym jeszcze raz sprawdził aczkolwiek też miałem niezłe boje z tym Digijetem i moje wnioski z badania tego wtrysku są takie: - czujnik temp służy do korekcji czasu wtrysku przy rozruchu żeby podać odpowiednio wzbogaconą mieszankę dla zimnego silnika i właściwą dla ciepłego zanim się nie nagrzeje sonda i stąd trudność...
Witam kik96. Tak, jest instalacja gazowa. Założyłem tylko zaworek bo myślałem ze się paliwo cofa i nic nie pomogło, oraz wtrysk bo gdy zdjąłem pokrywę z ''gażnika ''i uruchomiłem silnik to moim zdaniem jakoś dużo paliwa podawał jak by lało sie z niego .Może komputer uszkodzony i podaje za dużą dawkę paliwa i zalewa silnik.Sam nie wiem .Silnik jest palony...
najpierw sprawdź tą sondę w innym aucie (nie musi być takie samo) albo z innego sprawnego wkręć do swojego - sprawdzaj na gorącym silniku powyżej 60st) na moje oko sonda raczej jest ok tylko z jakiegoś powodu sterownik podaje za dużo paliwa sprawdź jeszcze czujnik temp i styk przepustnicy jakie jest napięcie na sondzie gdy jest zimna (bez odpalania...
Witam i proszę o pomoc. Astra F z 93r C14NZ Czujnik prawdopodobnie indukcyjny w aparacie zapłonowym, aparat z brązową kopułką - prawdopodobnie Bosch. Auto było słabe na gazie, więz po kilku podstawowych czynnościach postanowiłem wyprzedzić zapłon. Wyjechałem na próbę, po kilkuset metrach auto zgasło. Nie chciał odpalić, ale po chwili złapał i przełączył...
Witam Z góry przepraszam za niefachowość ale gdybym był fachowcem to bym naprawił. MOŻE. Ale do brzegu: Mam już dość eksperymentowania. Zatankowałem 10L, razem w baku pewnie z 16L było, zrobiłem może 6km i nagle się zadławił podjeżdżając pod lekką górę. Od tamtej pory stoi i kwitnie pod oknami. Już 6 tygodni. Nie mam kiedy ale jak mam chwilę to grzebię....
Przecie lejący wtryskiwacz, to słabszy cylinder. Robert-proszę Cie-mylisz się. Obawiam się że nie. Spala się tylko paliwo odpowiednio rozpylone - nie rozpylone idzie w wydech, nie dając oczekiwanego przyrostu prędkości obrotowej cylindra. Chyba że CR rządzi się innymi prawami niż układy tradycyjne - jeśli chodzi o "lanie" samego rozpylacza wtryskiwacza....
To masz efekt jak kolega kiedyś w starej Skodzie - źle zmontował gaźnik i paliwa się lało, a dawkował tylko powietrze. Tu wygląda podobnie - może wtryski podają zbyt dużo paliwa a świeca nie ma energii do zapłonu?
wtrysk jest jednopunktowy i co o tym sądzicie
Kolor elektrod to czarna, okopcona, ewidentnie zbyt dużo paliwa Więc pompa raczej ok. Może spróbować puścić silnik bez filtra. Sprawdź też czujnik położenia przepustnicy TPS ,może podawac bzdury do komputera i wtrysk podaje zbyt dużą dawkę
Silniki z wtryskiem mają zazwyczaj zabezpieczenie przed "przekręceniem" dlatego jest zrobione odcięcie paliwa przy zbyt dużych obrotach. Po spadnięciu obrotów znów podaje paliwo.
A jak mu się zmniejsza dawkę podawanego paliwa? Pod tym okrągłym wieczkiem, czy na wtrysku? teraz mam własne odkręcony wtrysk i pokręciłem trochę korba i widać ewidentnie, ze wtrysk podaje bardzo dużo paliwa, na końcówce wtryskiwacza nazbierało się sporo nagaru, pewnie z nieprzepalonego paliwa.
Witam. najprawdopodobniej jest podwieszony wtrysk,wykonaj test przelewów i wszystko się wyjaśni,natomiast pompa wysokiego ciśnienia wcale nie podaje tak dużo paliwa jak by się wydawać mogło,mimo że jest go 6 razy za dużo niż potrzebne jest silnikowi do pracy to i tak 15 mg na sów x 6 to sam widzisz że niewiele i dlatego wydaje ci się że pompa hp nie...
Ciśnienie jest w normie Oleju nic nie ubywa O dym jest siwy i czuć taka spalona ropę wtryski są ok .Może być problem w jakimś sterowniku który podaje za dużo paliwa na zimnym silniku?
Witam. Mam taki pytanie czy może ktoś mi napisać jakie ciśnienie powinno być we wtryskach? Czy pompa paliwa podaje kropelkowo olej do wtrysków czy podaje pod dużym ciśnieniem?
Wymagana dawka paliwa 9,2mm3 (tłoczona ilość paliwa); dawka paliwa na wtryskiwacz 7,6mg/skok (ilość wtryskiwanego paliwa na zawór wtryskowy i skok iglicy); W tym wypadku wtryski podają za dużo paliwa niż życzy sobie sterownik, dlatego dawka pokazywana jest mniejsza, co nie znaczy że na wysokich obrotach nie może być odwrotnie, tak czy siak wtryski...
Dwóch mechaników sprawdzało rozrząd. Bar nie pamiętam bo to było dawno ale też w porządku. Te dwie rzeczy odpadają. Klepie tak jak by wtryski podawały za dużo paliwa a też wiem że są w porządku Dodano po 36 Błędów brak.
Skoro odpala Ci z odłączonym wtryskiwaczem, to znaczy że przecieka (odpala na tym co wciekło do kolektora)... oczywiście rozkalibrowany wtrysk może podawać za dużo paliwa i być mimo to szczelny.
Witam, problem Toyota Corolla Verso 2.0 D4D 2004 r. nie odpala. Filtry wymienione, wtryski i pompa zregenerowane, czujnik na listwie wymieniony (lepiej zapala i gaśnie na starym niż na nowym). Komputer nie widzi żadnych błędów, a pompa podaje 3 razy więcej paliwa, niż ma podawać. Mechanik mówi, że to może komputer pokładowy. Proszę o pomoc, zanim mechanik...
Sorki, rzadko wpadam. Ale widzę po nick'u, że zapewne już znalazłeś te wartości. :] Witaj. Dla pozostałych jeśli by mieli tu zaglądać, w m51 w BMW wartości wzorcowe: - kąt wtrysku: 0,95 (+-0,03), 0,9 przy większym przebiegu (+-0,03) (wzór: 2,51 stopnia) - dawka paliwa: 3,5-4,5mg (wskazanie komputera, niektórzy podają nawet do 6mg) - obroty jałowe: 727rpm...
Tak pompa chodzi po włączeniu zapłonu. Wtrysk zalewa całą przepustnice paliwem a po 3, 4 sekundach pompa się wyłącza. Zaznaczam że bez kręcenia rozrusznikiem. Wg. mnie dużo za dużo podaje paliwa.
Jak koledzy wyżej już wspomnieli, benzyna nie powinna wpadać do cylindrów, jeśli auto jedzie na gazie. Chyba że zaznaczymy w sterowniku dotrysk benzyny, ale wtedy przy normalnej jeździe udział benzyny jest symboliczny (w granicach 10%). Napisz może, jaki sterownik jest zamontowany i sprawdzę w programie, czy jest w nim opcja dotrysku. Jeśli nie jest...
wystarczy że zagnie się rurka powrotna paliwa. Ciśnienie paliwa wtedy wzrasta i przy tym samym czasie wtrysku w jednej porcji podawana jest większa dawka paliwa.
Witam. Mam problem z Pompą wtryskową...Mianowicie zaczynając od początku to auto zaczęło coraz ciężej palić, przy odpalaniu zaświecała się kontrolka Check Engine, wtedy auto stawalo sie strasznie mulaste, musiałem dodać gazu jak się rozbujał na ponad 2 tys czasami do 3 tys. obrotów to kontrolka gasła i silnik pracowal idealnie...Oczywiscie podczas tego...
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
Paliwo podaje na wtryski. Jakie jest Ciśnienie sprężania. Napisz więcej konkretów, a nie wszystko ok czemu nie chodzi. Dostaje napięcie na elektrozawór pompy czy nie? bo w sumie od samego początku są próby ustalenia tego, ale Ty nie odpowiadasz. Skoro kolega pracuje w dużym warsztacie to ten silnik powinien chodzić w ciągu kilku minut.
Renault Megane 97 1,4 benzyna i gaz Jestem początkujący. Mam problem Renia nie chce palić na zimnie( wilgoć) na benzynie.Odpala za 3-4 razen przeciętnie. Na gazie pali bez zarzutów . immobilaiser usunięty, filtr paliwa nowy, pompka działa, kable nowe, kopułka bez zarzutów, świece ok, czujnik tempetatury wymieniony, paliwo sprawdzane, reszta czujników...
Według mnie ten "czujnik pomiarowy wtrysku" powinien zdać egzamin. Jeśli wtryskiwacz będzie miał zasilanie +12V i sygnał sterowany masą (czy jak to się tam nazywa) to wtryskiwacz na pewno wtedy działa ,a procek otrzyma o tym informacje. Czy wyjście z transoptora podawać jeszcze na tę bramkę 40106 i dopiero na procek? A przerwanie inicjujące licznik...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
wielkie dzięki, zmierzę i dam znać, chociaż po tym co pokazuje odczyt z komputera nie spodziewam się niczego złego. Pytanie dlaczego mimo że kanał krokowego zamknięty silnik ma tyle powietrza i czemu wtrysk podaje wg mnie tak dużą dawkę paliwa. Odczyt z kompa pokazuje wtrysk na poziomie 1ms co wg mnie jest bzdurą.
Pierwsze słyszę by lejący wtrysk stukał. Zazwyczaj stukają jak jest zbyt duże ciśnienie. U ciebie jest brak sygnału z czujnika bądź zbyt niski sygnał przez co pompa podaje większe ciśnienie. Sprawdź wiązkę pomiędzy sterownikiem silnika a czujnikiem ciśnienia paliwa. Obejrzyj dokładnie wtyczkę bo czasem tam nie łączy choć dobrze wygląda. Mosesz poszarpać...
Znalazłem taką instrukcję w internecie odnośnie ustawiania mapy: w lewej kolumnie masz czas inj, czyli czas przez jaki wtryskiwacz podaje gaz. Na górze masz obroty silnika rpm. Kropka wędruje po liczbach. Gdyby liczba wynosiła 112 (albo 120 - nie pamiętam) to czas wtrysku benzyny byłby taki sam, jak czas wtrysku gazu (mnożnik x1). Ponieważ gaz trzeba...
Za pierwszym razem jak zakręciłem silnikiem to coś lała się ropa z przewodów a z jednego coś takiego poszło jak rdza. Po chwili jak znowu próbowałem to też coś się lało ale nie dużo, a teraz już nawet nie kapnie kropelka. Mogło gdzieś zatkać w pompie gdzie rozdziela na wtryski?
prawdopodobnie masz walniety sterownik silnika, ja też tak mam, jak jest zimny to ciężko pali- sterownik pokazuje błędna temperature i czujnik wtrysku podaje złą dawke paliwa i stąd te problemy. Jeżeli byłeś na diagnozie u jakiegoś pana Romana czy innego buraka to się nie dziw że ci nic nie pokazało, w tych starych bmw są takie problemy że czasami trudno...
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty. Nie jest...
To w końcu ile ml środka na ile litrów paliwa? Mowa o K2 BENZIN FUEL ADDITIVE 50ml Wchodzisz tu: https://k2.com.pl/produkty/k2-benzin-50-... Klikasz na dole "Karta produktu". W Karcie jest podane 1 butelka 50ml na 40 do 80l benzyny. Wtryski były jedynie czyszczone (dołem w nafcie na dobę). Jeżeli są problemy z układem paliwowym to taki cudowny specyfik...
Gdybyś zakończył pierwszy post na tym, że nie pali zrozrusznika tylko z zaciągu to dostałbyś również informację o zaworach. Namieszałeś tym paliwem z pompy. Nieszczelny przelew nie ma tak dużego wpływu na odpalanie.
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Dzięki za info. Mnie się wydawało, że wysatrczy mierzyć czas otwarcia wtrysku (im dłuższy, tym więcej paliwa jest podawanego). Widzę, że jest to jednak dużo bardziej skomplikowane. Może uda się zdobyć takie potrzebne informacje. Pozdrawiam.
Bo na zimnym silniku inne jest dawkowanie i ogólnie sterowanie niż na ciepłym. Do tego na ciepłym jest większa szansa na samozapłon. Problem bardziej dotyczył gaźników, bo tu przy wyłączeniu kluczyka wtryski powinny przestać podawać, ale może warto rozważyć. Kolega wyżej sugerował obejrzenie świec i ciśnienia paliwa.
Witam ponownie, Przepraszam za brak odpowiedzi, ale problem stał się na tyle dokuczliwy, że podjechałem do ASO. Diagnoza była szybka i trafna - padł czujnik temp. silnika. Po przyjeździe do serwisu wskazywał poniżej 60C, podczas gdy powinno być ok. 90C. Z tego powodu podczas próby rozruchu wtrysk podawał zbyt dużą dawkę paliwa, która zalewała świece....
czyli bez klapy, odkręć nakrętki przy wtryskach i sprawdź czy pompa wogóle podaje paliwo bo jeśli rozrząd się nie przestawił, kąt wtrysku jest prawidłowy to dużo możliwości nie ma do sprawdzenia.
wtrysk podaje paliwa dużo podaje tuszu wtrysk podaje paliwa astra
przetwornik analogowy napięciowy axton impact c500x4 krzywa grzewczy grzejnik
Wymiana pompy w zmywarce Bosch – ceny części i robocizny, modele, oryginały vs zamienniki Kindle Paperwhite pętla wygaszacza – czytnik nie wychodzi z ekranu blokady, restart nie pomaga