Do Poety-wtryski sterowane plusem???Jeszcze sie nie spotkalem z tym w zadnym aucie.Impulsy na wtryski komp podaje masa a plus pojawia sie od momentu wykrycia obrotow walu przez czujnik polozenia walu korb.
Nie wiem jaka to instalacja, ale w tym silniku wtryski są sterowane plusami a nie masą , żeby zrobić to auto np na sekwencji, to trzeba dołożyć drugi zewnętrzny emulator, a co do instalacji z krokowcem, to nie wiem czy to w ogóle ma znaczenie.
Nie masz plusa ? bo wtryski zasilane są stałym plusem a sterowane minusem z ECU jak nie masz plusa to patrz wiązka jak jest to sprawdz czy z ECU dochodzi impuls minusowy najlepiej oscyloskop albo dioda LED z opornikiem oczywiście zachować biegunowość
Podczas montażu instalacji sekwencyjnej 4gas-4 do samochodu celica 1.8 z 95 roku (wielopunktowy wtrysk) chciałem wpiąć wiązkę od sterownika lpg do wtrysków benzyny i okazuje się, że po przekręceniu kluczyka na zapłon, na obydwu przewodach idących do wtrysku benzyny pojawia się ta sama wartość 12V ??? jak się wpiąć w takie wtryski ?
Tak, tylko żarówką i dodatkowo plus na listwie wtrysków jak i ich sterowanie. Do wszystkiego probówka nie miernik. Na sygnale jest 5v ? Sprawdzałeś oscyloskopem ,diodą czy jak?
Koniecznie sprawdź ciśnienie paliwa na listwie.Jeżeli ok to sprawdź czy wtryski są sterowane stały plus i kluczowanie masą.Możliwe uszkodzenie emulatora wtryskiwaczy w komputerze gazu. Oczywiście sekwencja?
Nie ma żadnego czujnika specjalnie do wentylatora chłodnicy. Wentylator załączany jest przez komputer silnika, który steruje przekaźnikami znajdującymi się pod osłoną po wewnętrznej stronie pasa przedniego (naprzeciw pompy wspomagania). Przekaźniki są tam 3: 1) z bezpiecznika 2 na skrzynce silnika zasila silnik wentylatora przez rezystor I biegu (czarny),...
Wtryski sterowane są masą. Podepnij probówke do plusa i wtedy sprawdź, i jak masz sygnał wtrysku to gdzieś brak zasilania. Normalnie po stacyjce i napewno nie takim dużym bezpiecznikie będzie zabezpieczone.
Mam taki pomysł na sekwencję na 2 wtryskach gazu w silniku 6cio cylindrowym. Silnik bmw rzędowa szóstka m20b25 12v 171km półsekwencja. jedna sonda lambda 0-1V Tłoki chodzą dwójkami 1:6/2:5/3:4 tłoki rozłożone wzdłuż osi wału jak na gwieździe trójramiennej (piszę to jakby się ktoś zastanawiał) zapłon 1-5-3-6-2-4. Wtryski podzielone na dwie sekcje po...
To jaka moze byc przyczyna ze tam jest tak niskie napiecie? Gdzie i czego szukać? Mierzyłem też napięcie względem minusowej klemy akumulatora i w tym przypadku jest równe napięciu akumulatora. Dodatkowo okazało się, że na pinach zasilających pompę jest chyba jakieś zwarcie bo mierzylem w trybie sprawdzania diody i wzgledem masy oba styki wykazują obwód...
Bartek, a jak ma być? Z przekaźnika podwójnego dostają plus, masę kluczuje kalkulator.
Czy ktoś wie jak są sterowane wtryskiwacze w felicii ? Plusem czy masą?U mnie wszystkie wtryski maja wspólny plus a 2 i 3 mają wspólną masę. Czy tak powinno być ?
Dałeś na FABRYCZNE ustawienia na starcie? Może stare nastawy są. Mapa znaczy mnożnik standardowy? PLus to może być jak minusem jest przecież sterowany wtrysk. Ja bym sprawdził albo na szybko podmienił przewody idące na wtrysk LPG bo skoro na renixie coś tam działa (faktycznie słychać wtryski wtedy od LPG?) to coś chyba z kolejnością kabli.
Ale mącicie.Sprawa jest prosta plus po zapłonie na jednym pinie a sterowanie masą na drugim.Analogicznie każdy wtrysk. Sprawdzić żarówką od postojówek. Jak nie ogarnia to auto do mechaniora.
Na plaka pali. Ciśnienia jeszcze nie mierzyłem. Sądzisz że jakby wtryski nie były wysterowane to nie było by błędu. Po odpięciu wali błędami wtryskiwaczy. Według jednego programu wtryski mają wspólne zasilanie plus i sterowane są masą i teoretycznie na tym plusie powinno być napięcie akumulatora a według drugiego na zapłonie powinno być tam dwa wolty....
Silnik był na czterech wtryskach,obecnie jest na jednym.Paliwo daje,iskrę tez,brak sterowania wtryskiem-jest plus po stacyjce.Chyba wtrysk jest sterowany minusem i mam pytanie gdzie idzie minus,czy do modułu zapłonowego czy sterownika co go może blokować.Więcej danych sterownika jaki był i jest podam jak ustalę,muszę podjechać na wioskę.Pozdrawiam
myslisz że brakuje jakiegoś zasilania??? tylko od czego tu zacząć może ma ktoś schemat silnika W podpisie masz elektromechanika pojazdowa a nie wiesz, że wtryski zasilane są plusem po zapłonie a sterowane masą z ecu??? Odpiąć złącza wtrysków i sprawdzić zasilanie i sterowanie
Napisz konkretnie jaki model UNO z którego roku. Bo jeżeli gaźnik to pompka "sterowana" jest popychaczem napędzanym przez wałek rozrządu lub pośredni wałek. Jeżeli masz wtrysk to pompka jest zasilana elektrycznie i sterowana plusem. Jeżeli chcesz to prześlę ci schemat instalacji elektrycznej.
To masz tam namieszane w tej instalacji bo oryginalnie jest zielony wspólny plus i kolorowe do komputera silnika sterowane minusem. Nie było w żadnym volvo wspólnego kolory minus dla sygnałów z komputera na wtryski bo jak by wtedy można odróżniać poszczególne wtryskiwacze.Napisz jeszcze dokładnie jaki to model i 10 cyfra z numeru nadwozia to sprawdzę....
Na pewno jest tam sterowanie plusem? Większość sterowników steruje wtryskami masą, czyli po przekręceniu zapłonu pojawia się plus na jednym pinie wtrysku i sterownik zamyka obwód do masy. Sprawdź czy masz plus po zapłonie w jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza.
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
Tak masą , plus 12 V jest na stałe po przekręceniu kluczyka na zapłon. Sterowanie podczas kręcenia silnikiem.
A nie ma tam gazu i rozcięcia sygnałów / emulatora? Masz cokolwiek na kablach wtrysków względem masy lub plusa?
UKP może realizować niezależnie pomiar zużycia paliwa dla gazu i benzyny. W instrukcji masz wyjaśnione, że są dwie różne metody pomiaru (co kto woli). 1)na podstawie sygnału z wtryskiwacza benzynowego z odpowiednim przelicznikiem gdy auto pracuje na gazie. Sygnału nie można pobrać bezpośrednio z kostki wtryskiwacza (jest odcinany przez instalacje gazową...
Napewno ginie sterowanie wtrysku, a nie plus? Co z immo? co z cisnieniem paliwa? opornosc wtryskiwacza? Dziwne ze drugi ster i dalej to samo?
Przecież właśnie masą masz sterowany wtrysk. Plus masz po przekaźniku który podaje także napięcie na pompę paliwa i elektrozawór oczyszczania.
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
Nie ma przekaźnika wtrysku. Jest on sterowany z ECU przez podanie masy. Plus powinien byc cały czas na wtrysku (zabezpieczony bezpiecznikiem)
Jakie to auto? Wszystko zależy jaki ma wtrysk bo są modele co mają sterowania po 2 wtryski więc wtedy jest plus na każdym wtrysku i ze sterownika masa na 2 wtryski i wystarczy dołożyć brakującą masę z odpowiedniej pary bez żadnych wzmacniaczy.
To ciekawe, tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... kolega zmierzył sterowanie pompowtryskami i wyszło mu coś innego: Zasilanie plusem nie stałym prądem ale prostokątem z dużym wypełnieniem 12V, 80%, 10kHz. Pojawia się tylko w momencie któregokolwiek wtrysku. (wspólne zasilanie)
http://obrazki.elektroda.net/72_12806627... Czyli musze podłączyć dodatnie sygnały z ECU do czerwonych punktów na schemacie, gdzie w normalnym sterowaniu wtryskiwaczy masą podłącza się sygnały minusowe z ECU??
Ja w swoim stag 300 6-plus mam ten sam problem. Wtryski benzynowe sterowane masą (wtryski po 16 om) i po przełączeniu na gaz zaświeca się check engine, błąd obwodu wtryskiwaczy. Może to jakaś wada konstrukcyjna staga.
Plus na grzałkę jest podany z przekaźnika wtrysku,jest stały . Grzałka jest sterowana minusem.Niektóre mają sterowanie impulsowe,a niektóre jadą pełną dzidą (nie pamiętam jak jest w tym samochodzie). Błąd ma definicję ze uszkodzona jest sonda,albo jej obwód grzania. Wypnij wtyczkę i obciąż złącze żarówką,to najlepszy wskaźnik.Jak nie będzie świecić...
mam pytanie czy lepiej dac 1 przekaźnik na stały plus z szeregowym rezystorem czy zrobic 2 przekaźniki na 2 grupy sterowania wtryskami i rezystory dac do plusa stałego pomijajac wtryski?
Dobra to regulator odrzucamy czyli sterownik ma określony czas w którym załażą pompkę . Tam jest zamontowany gaz zwykły bez komputera bez żadnych emulatorów jak może być zrobione odcięcie wtrysków .W jedno punkcie jest przekaźnik tam żadnego nie widzę może jest odcinka masy od wtrysków (jakim sygnałem sterowany jest wtrysk plusem czy minusem ) .Myślę...
Brakuje Ci sterowania masą z ecu silnika. Na tym wspólnym do wszystkich powinien być plus. Odetnij kabelki od sterowania gazu i polącz ten oryginalny który był przecięty. Odpal na pb jeżeli zadziała to masz uwaloną centralkę od gazu jeżeli nie zadziała to prawdopodobnie ecu silnika. Nie szukaj sygnalów wejściowych bo to bez sensu, tu nie mają znaczenia....
Jakie mogą być koszta takiej centralki? Ewentualnie czy jest szansa zrobić układ który zareaguje na impulsy z wtrysku? Ja mam pomysł taki aby zrobić przerzutnik monostabilny na 555. Tak że po uzyskaniu impulsów pompa paliwa będzie pracować jeszcze przez jakąś minutę i się wyłączy (identyczny układ miałem robić tylko sygnał z elektrozaworu). Opóźnienie...
Witam wszystkich! pomału wkraczam w branżę LPG w samochodach i ciągle nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie? Jak można rozpoznać, że dany samochód ma wtryskiwacze benzyny sterowane plusem. Jest to bardzo ważne ze względu na to jaki zestaw montażowy należy dobrać aby zainstalować LPG. Może istnieje jakiś wykaz pojazdów, które mają wtryskiwacze benzynowe...
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
No widzisz, Iveco nie kłamie sprawdz od edc przewody do pokrywy zaworów (od przodu masz wtyczkę ) sterowanie wtryskami plus twój hamulec - miałem kiedyś podobny problem jeden pin przy kostce edc był lekko wysunięty.
wtrysk zasilany jest plusem ,a sterowany minusem ,czyli w przypadku braku plusa na wtryskiwaczu to nie wina sterownika.
Na cewkach i wtrysku przewód zielony z czarnym paskiem jest u mnie stałą masą, wzięty ze śrubki przy termostacie, tego nie ruszałem podczas przenoszenia silnika, mam 4 bezpieczniki za akumulatorem, wszystkie sprawne i zasilanie do ECU dochodzi na 35, na 34 mam stałą masę z tej samej śrubki co do cewek i wtrysku. Jak pisałem, powinien być plus na przewodzie...
To przejrzyj jeszcze raz. Kontrolka sterowana zapewnie masą lub plusem, trzeba sprawdzić co przychodzi na konkretny pin licznika zeby wykluczyć ingerencję twórczą.
Typowo wtryskiwacze sterowane są masą (plus 12V po stacyjce lub załączane z pompą paliwa i ECU podaję masę gdy trzeba aktywować wtryskiwacz.).
W tym wtrysku nie potrzebny jest emulator. Odcina się stały plus który podawany jest po stacyjce na wtrysk Ecu steruje masą.
Witam. Moze mi ktos cos podpowie, w tym aucie nie dzialaja wtryski, jest caly czas plus, gdzies sie podzial minus, czy ktos wie z czego to jest sterowane, czy te wtryski leja caly czas jednoczesnie czy to jakos sekwencyjnie ? dziekuje za pomoc.. :)
Sterowane masą Plus jest po stacyjce, masa z ECU. Zobacz czy dochodzi plus na wtryski jak kręci rozrusznik.
Podepnij zamiast wtrysku żarówkę od postojowych. Zobacz czy po włączeniu zapłonu, bez odpalania silnika będzie się świecić. Jak tak to masz zwarcie w instalacji lub uszkodzony komputer. Tutaj plus idzie z przekaźnika pompy paliwa i jest jakieś 2 sekundy po włączeniu zapłonu a komputer steruję wtryskiwacz masą. Jeżeli to komputer to montaż drugiego nic...
Skoro jest iskra to nie kostka stacyjki. Zobacz czego brakuję jak nie zapala - plusa na wtrysku czy sterowania masą wtrysku z ECU.
Może to jakiś ewenement to auto, bo ja sie nie spotkałem ze sterowanie "plusem" we wtryskach. Przeważnie czas wtrysku mierzony jest miedzy zboczem opadającym a rosnącym, Ale cóż szkodzi wsadzić inwerter.
Skoro pompa sprawdzona to jakie daje ciśnienie? Gubi masę - co to oznacza? Wiesz że wtrysk jest sterowany z ECU za pomocą masy - plusa ma podłączonego na stałe.
brazowy - plus po stacyjce czarny -masa szary -sygnal obrotow zielony - elektrozawor niebieski oraz zolty sonda lambda z tym ze zolty od strony sondy a niebieski od strony ECU bialo czarny rezerwa dwa niebieskie sterowanie attuatorem emulator przecinamy przewod minusowy sterujacy wtryskiem - pomaranczowy do wtrysku ,, fioletowy do ecu
Pompa nie bedzie się odzywać , jest sterowana przez ECU plusem z pinu A1 , na przekaznik. Podmienienie wtrysku bezcelowe.
Jestem w trakcie podłączania komputera do samochodu i mam mały problem.Potrzebuję podpiąć się pod sygnał wtrysku.Układ który zbudowałem sterowany jest plusem z wtrysków ,niestety w moim aucie sterowanie jest minusem.Jak zbudować prosty układ który zamieni mi biegunowość sygnału z minusa na plus.Zastanawiałem się nad zastosowanie przekaźnika ,ale nie...
mialem taki przypadek kilka razy w oplu 1.6 albo 1.8 brak wyjscia na sterowanie glownego przekaznika co zalacza pompe, podaje plusa na wtryski i tak dalej. Uwalony jest sterownik ale da sie to zrobic
Samo podpiecie plusa nic nie daje nie ma sterowania cewką zapłon.oraz wtryskami tzn brak impulsów ze sterownika Dodano po 3 Samo podpiecie plusa nic nie daje,nie ma sterowania ze sterownika na cewke zapłon. oraz na wtryski
Panowie 100 krotne dzieki za niezbedne info. Meczy mnie tylko jeszcze jedna sprawa. Czy wymiana zegarow jest typu plug&play, czy nie jest to takie proste? Jezeli kupilem nowy licznik (tzn najprawdopodobniej wyzerowany) czy jest mozliwe ze w momencie podpiecia zczyta info o przebiegu z glownego komp czy w druga strone moze sie cos popieprzyc z tym przebiegiem...
sprawdź przewód jasnobrązowy z numeracją 1235,w boczku-progu kierowcy-to sterowanie pompą,ewentualnie możesz ciachnąć bez ceregieli głównego niegasnącego przy rozruchu plusa po stacyjce w jej wiązce-prawdopodobnie niebieski kolor ok.2.5mm.-kolor może zmieniać się w kostce pod kolumną kierownicy.
Tam raczej powinny wtryskiwacze być sterowane wspólnie więc sprawdź czy brakuje mu plusa czy masy z ECU. Jeżeli masy to sprawdź połączenie z innymi wtryskami. Tam wychodzi jedno sterowanie masa z ECU dla wszystkich czterech wtryskiwaczy.
przejrzyj bezpieczniki, przekaźniki... wtryski powinny mieć +12v po stacyjce a komp steruje minusami, jak nie będzie plusa to nie zadziała, pewnie jakaś złączka zgniła może jakiś stary dorobiony autoalarm zdechł całkiem i odciął zasilanie?
Ciśnienie rośnie prawidłowo . Teraz zajmij się zaworem który jest na pompie. Ma mieć plus 12v po zapłonie (napewno podczas kręcenia) a drugi kabel to sterowanie masą z komputera . Tutaj szukaj teraz problemu.
Zakładam, że przekaźnik ma za zadnie wyłaczyć zasilanie na wtryski benzyny. W układzie nie ma emulatora wtryskiwaczy. Przewody które wychodzą z listwy wtryskiwaczy, jeden będzie plus a drugi zasilanie na wtryski podłączamy pod oznaczenia na przekaźniku 30 i 87a, obok siebie pod kątem prostym. 86 i 85 podłączamy pod elektrozawór na parowniku. Styki 30...
Cześć. Podstawa to wtryski. Skoro jeździ na gazie, to iskra jest, czyli komp zapłonu działa. Sprawdź napięcie na wtryskach (zależne od obrotów) wskaźnikiem wychyłowym (analogowym), maksymalne wychylenie ok. 8 volt. Możliwe złe przejścia za emulatorem, rozpięcie plusa na wtryski (sterowanie minusem). Jeżeli długo jeździsz tylko na gazie, to mogą stać...
witam, mam problem z sterowaniem wtrysku w fiacie uno 1.4 , a mianowicie do wtrysku dochodzą dwa przewody stały plus (działa wraz z pompka paliwa) i masa która powinna być sterowana przez sterownik... Problem jest taki że autko nie zapala bo nie dostaje sygnału (masy) do wtrysku. przewód ten jest cały, bez przerwy i biegnie bezpośrednio do sterownika......
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Pompa paliwa i wtrysk jest na tym samym przekażniku / podaje plus 12V/. Steruje nim ECU z pinu 17 /masą/. Sprawdz , na pinie nr.1 ECU , czy masz kluczowanie .
Wtryski na gazie nie pracuja ale impulsy dostaja bo przy pracy na benzynie maja podany staly plus a sterowanie(impulsy)komp podaje masa.Przy przelaczeniu na gaz odcinany jest tylko plus na wtryski a impulsy z kompa sa dalej podawane na wtryski.Przelacz na benzyne i wkluj sie probowka w przewod wtrysku,na jednym jest plus a drugi to impuls wtrysku.I...
W GDI wtryskami steruje moduł wtrysków / nie bezpośrednio z ECM/. Sprawdż czego nie ma na tych wtryskach , masy czy plusa , przedzwoń przewody pomiędzy wtryskami a tym modułem. Masz gazownie?
Probuje zrobic komputer spalania do hondy civic vi 96r. silnik d14a4 OBD2. Od kostki komputera sa dwa wyjscia na wtryski (2 x PWM sterowany masa - wtryski sterowane parami). Podlaczylem to najpierw pod miernik uniwersalny, plus do wyjscia sygnalu PWM na wtryski a minus do masy. Po wlaczeniu silnika napiecie maleje wraz z dodawaniem gazu czyli wtryski...
Napisałem że byk bo chodziło mi tylko o to sterowanie cewką przekaźnika. Co do pytania. Pompa paliwa pracuje plus na wtryskach jest(po wymuszeniu). Autko kręci nie zapala. Jak sterownik nie wystawia plusa na wysterowanie cewki to oczywiście od razu komplet błędów. Jeżeli błędy się usunie to po każdym następnym przekręceniu kluczyka (bez startowania)...
Dolny zawór od regulacji kąta wtrysku na początek należy sprawdzić miernikiem. Jego rezystancja powinna wynosić około 10 Ohm plus minus jakieś dziesiętne części. Niezależnie jaka jest to pompa czy to vp44 czy vp30 kable od dolnego zaworu przeważnie są spękane. Przy jakichkolwiek naprawach związanych z tą pompą zalecam zawsze poprawić kable od tego dolnego...
Plus jest ciągle po przekręceniu stacyjki a wtryskiem steruje masa i to ona znika po odpaleniu.
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
Uaz,z całym należnym szacunkiem ale ja mówię o układzie monojetronic.Jest to wtrysk pojedynczy,nad przepustnicę.Pochodną tego układu jest monomotronic-to samo z tym że steruje też zapłonem.Siedzi toto np.w polonezie caro plus.
jak dam mase przez próbówke na 20 pin urządzenia sterującego wtryskiem "jetronic" to pompa chodzi według schematu jest to cewka przekażnika pompy ale nic poza tym próbuje jeszcze zlokalizować poszke sterującą wtryskami bo na 14 pinie jetronic jest sterowanie wtryskami i na nim powinien być plus po włączeniu zapłonu a go nie ma czyki tak jakby na wtryski...
Zasilanie (plus) na wtryskach jest? jest. nie ma impulsow sterowania wtryskami i cewką
FP tak ot pompa paliwa, wtryski maja stały plus z tego samego przekaznika co FP, ale nie powinno byc odcinania zasilania dla wszystkich elementow za przekanzikiem FP, ogolnie odciecie jest realizowane przez zanik sygnalu sterujacego do wtryskow czyli sterowania masa ale tylko wtryskow. Pozostałe elementy powinny dalej bez problemu pracowac czyli FP,...
Dziękuję za pomoc. Stały plus jest na sterowaniu wtryskami, sprawdziłem kable sterujące z wtrysków do kompa, są ok. Wyłączyłem zupełnie z obwodu czyli przywróciłem instalację oryginalną i nadal nic. W błyskach cały czas można odczytać błąd 11 czyli błąd czujnika położenia wałka. Dodam, że samochód ma automatyczną skrzynię biegów, choć to pewnie nie...
Zazwyczaj odcina się plus który jest wspólny jak wspomniał kolega wyżej. Wtryskiwacze sterowane są masą i może być tak że są sterowane parami (po 2szt) lub osobno (po jednej sztuce). W pierwszym przypadku masz do odcięcia 2 przewody a w drugim 4. Więc chyba lepiej dać jeden przekaźnik niż dwa czy cztery. Czasem było nawet tak że mając silnik na "pełnym...
Nie. Chodziło mi o to, że sztucznie steruje przy pomocy prubówki dajęc przez nią masę na wtrysk to wówczas wtrysk otwiera i silnik łapie na ten cylinder. Sygnału masy na wtryski brak. Plus stały jest oki. EWS otwierałem ale tam jest tylko przekażnik blokujący rozrusznik. Wtryskami steruje przecież ECU. Wygląda, że albo ECU padło albo jak koledzy wyżej...
NIE!!! przekażniki podłączają rezystory ( w mojej mażdzie 230 ohm ) ZAMIAST wtrysków! komp zwiera wtryski do masy a plus jest stały po wlączeniu stacyjki. po przełączeniu na gaz zwiera nie wtryski a rezystory i myśli że steruje wtryskami...
a jak jest podlaczone zasilanie w samochodzie sprawdz to albo jedz do warsztatu gdzie byl montowany samochód bo moze byc ze po wyłaczeniu samochodu jest jeszcze chwilke zasilanie i wtryskiwacze gazowe puszczaja gaz do kolektora ssacego i to moze byc przyczyna najlepiej niech sprawdza to zasilanie Masz rację kolego - w tej instalacji lubi przez chwilę...
a czym się różni DW8B od DW8? ... DW8 to stary, dobry diesel bez zadnej elektroniki (poza immobilizerem). DW8B to (prawie) to samo, plus czujnik wzniosu igly na 1 wtrysku, przeplywomierz i elektroniczne sterowanie wyprzedzeniem wtrysku i recyrkulacja spalin.
Bez podpięcia pod komputer może być ciężko znaleźć przyczynę. Wygląda na to że problemem nie jest zasilanie pompy tylko coś więcej. Jak sterownik silnika nie zobaczy sygnału z czujnika wału to pompy nie uruchomi - mówię tutaj o pracy silnika. Przydało by się sprawdzić czy jest iskra - możliwe że nie na jej oraz nie ma sterowania wtryskami co może być...
Jesli chodzi o wtryski gazu to masz zasilanie i wyjsćia na poszczególne wtryski. Zasilanie niebiesko czerwony, i kolory sterowania takie jak w gazowych czyli szaro żółty szaro zielony...... itd.
Dzieki za odpowiedz, wiec tak korekcje najwieksze są na 7 cylindrze, podczas postoju na D -4mg, 1 cylinder 3 na plus oraz 7 na plus reszta około zera, na nowych wtryskach korekcje są podobne a nawet większe. Drugie że przepływomierze pokazauja dziwne wartości , lewy o połowe mniej niż prawy, ale powiedzieli mi że zmienna geometria jest trochę zapieczona...
To jest zasilane przez przekaźnik, sterowany z kompa. Przekaźnik ten zapodaje zasilanie na wtryski, obwody w kompie i osprzęt (np przepływka itp). Zobacz jak ten przekaźnik, jak jego sterowanie, co na wyjściu się dzieje. A czy plus po kluczyku nie zanika czasem ?
A gdzie pisałem że ma tryskać paliwem ? Z pierwszego posta:"Nie ma wysterowania wtryskiwaczy paliwowych. " tylko jak pisałem Nie minus jest tu dostawiany jak w nowyszych autach tylko plus zwyczajnie którego nie ma. Mierzyłem na samym sterowniku i też już tam ECU nie podaje plusa na wtryski. Nie ma kluczowania cewki plus sterowania przekaznikiem pompy...
Skoro brakuje plusa to podaj go z innego wtryskiwacza bo maja one wspólne zasilanie po stronie plusa. Sterowanie jest minusem za pomocą ECU.
Tak piezoelectric Dodano po 55 Wtryski piezoelectric Dodano po 6 Wieczorem sprawdzę tego plusa. a jak nie ma plus wspulny to na każdy oddzielnie dawać? Tam jest kostka 2pinowa. Jak to działa plus stały a drugi co? Czym to steruję?
odpowiada za to czujnik wkręcany w okolicy pompy wody Odpowiada za to tylko i wyłącznie ECM poprzez sterowanie czasem wtrysku i nastawnikiem przepustnicy. Czujnik nie jest elementem wykonawczym. Nie ma żadnego ssania. Koniec i kropka.
Mam taki sterownik prywatny wypaliło dziurę , zwarcie cewki elektrozaworu. To ogarnąłem , ale okazało się ze 4 cylinder stracił sterowanie. Mianowicie odcina PB na LPG , ale procesor nie widzi czasu wtrysku i nie steruje gazowym. Obecnie turlam się 5LP 1PB. Ale chciałbym to naprawić. Tu pytanie które piny ATmega to wejścia czasów wtrysków. Uszkodzenie...
Zwarcie cewki wtrysku do plusa na wskazaniu testera , to jeszcze nie fizyczne zwarcie , a brak sterowania MINUSEM. Kolega Mania 123 ma rację.
Mam Poloneza Caro Plus GLI z wtryskiem jednopunktowym i instalacją gazową Bedini (rok produkcji 2000). Mam problem z cewką zapłonową- sterowana jest przez moduł Boscha. Na tej cewce jest naklejka Bosch i sądzę ,że to jest producent. Czy ktoś z kolegów może mi pomóc jaki to model cewki -chodzi mi o numer tego modelu ( a także ewentualnie numer katalogowy)....
Tyle że jak już odpali to pojawi się nowy problem te silniki różnią się fazami rozrządu tez z boshem przecież ma hydrauliczne popychacze i sterowanie wtryskiem nie bardzo sobie daje rade z tym faktem
Napięcie to różnica potencjałów a Ty nic nie napisałeś czego Ci brakuje. Zazwyczaj plus idzie z przekaźnika co zasila wtrysk, pompę paliwa i pierwszą sondę. Masa jest modulowana przez sterownik silnika. Dzięki temu możliwe jest sterowanie grzałki. Jeżeli brakuje plusa to można dać go z pierwszej sondy. Można po wiążące dojść gdzie jest łączenie. Jeżeli...
Witam! Mam kolejny problem z moim Audi. Problem przedstawia się praktycznie tak samo jak w tym temacie: http://obrazki.elektroda.pl/4283007100_1... Ja w swojej instalacji mam w pin 2 (KL.87) przekaźnik który rozwiera obwód. Problem w tym że nie wiem jakie sygnały mają się tam znaleźć? Czerwoną ramką zaznaczyłem numery które jak się spodziewam...
no i zrobili, niestety nie działa jak jest podpięty pod cewkę wtryskiwacza sterowanego masą. Jest tak ze jak odłącze wtryskiwacz żeby nie obciążał to się załącza. I tu moja koncepcja się skończyła. Wtryskiwacz jest 1hm, pobiera coś koło 2-3A. napięcie pomiędzy masą a zasilaniem wtryskiwacza podczas pracy cos koło 10V mi wychodzi, a pomiędzy plusem wtrysku...
Tu raczej wiązka czy wtyczka kompa do przejrzenia . Błędy od zaworów sterującego EGR , sterowania turbo N75, wtrysku sterującego oraz czujnika temperatury. Ja bym zaczął od prześwietlenia wiązki od tych elementów do ECU plus ewentualne masy jak i główna masa silnika.
spoko dasz radę, mówili Ci przecież że prawdopodobnie wtryski źle wpięte, sterowanie (+), od tego trzeba zacząć, pomogą jak będziesz słuchał,
włącznik plusem wyzwalanie plusem sharan plusem
alpine wyłącza odblokować telefon samsung galaxy czerwona dioda pilot
pilot uniwersalny samokopiujący pilot uniwersalny samokopiujący
Volvo XC90 – demontaż włącznika świateł awaryjnych, procedura krok po kroku Odzysk PbO₂ ze starego akumulatora kwasowo-ołowiowego – metody, ryzyko, recykling