Więc masz problem na drugim cylindrze. jesteś coś w stanie sprawdzić tylko tak będziesz pisał? To masz do sprawdzenia wtrysk jego cewka wtyczka konektory przewody sterowanie ECU.
Zdejmowałeś wtyczki od wtrysków izolowałeś przewodu poszukaj tutaj. Czemu izolowałeś przewody? Przetarły się? Izolacja popękała? Podłącz jakiś próbnik i sprawdź czy jest sterowanie na wtyczkach od wtrysków. Sprawdź czego brakuję !
Możliwe że któryś wtrysk lub wtyczka wtrysku Ta jeszcze każ mu poszukać czujnika na szynie CR. (AGR to zwykłe TDI na pompie rotacyjnej ze sterowaniem elektronicznym. Jedynie wtrysk sterujący ma kabelek i wtyczkę tak by sterownik wiedział kiedy iglica wtrysku się otwarła czyli następuje wtrysk - potrzebne do dynamicznego ustalania/korekty kąta wtrysku.)
Wtyczka wtryskiwacza; komputer steruje otwarciem wtrysku. Jeśli nie ma LPG to po drodze nie powinno być żadnych przekaźników. Odepnij tą wtyczkę i sprawdź, czy podczas kręcenia rozrusznikiem pojawiają się tam impulsy napięcia. Jeśli tak, to można podejrzewać wtryskiwacz (albo paliwo), jeśli nie to bardziej komputer/wiązka.
Witam, samochód Audi 80 + lpg bingo-m. Silnik na benzynie pracuje jakby dostawał za dużo paliwa, gryzące spaliny z wydechu, po przełączeniu na gaz wchodzi na 2 tys/obr i tak sie utrzymuje. Jednak po odłączeniu tej wtyczki od wtrysku silnik pracuje idealnie na gazie a na benzynie chodzi równo jednak słabo wchodzi na obroty, brak gryzącego dymu. Pytanie...
Lanos to technologia opla bodajże a tam wtryski były sterowane masą (tzn po przekręceniu stacyjki na wtyczkach wtrysków pojawiało się +12V a komputer jak chciał otworzyć wtrysk to podawał na niego masę). Jak jest złącze OBD spróbował by podłączyć jakieś narzędzie diagnostyczne i zobaczyć może jakieś błędy są.
Mam problem z którym trudno mi sobie poradzić Sprinter 2,7cdi nie może odpalić. 3 wtryski się nie otwierają 2,4 i 5 Wtryski sprawdzone są ok. po odpieciu wszytkich wtrysków mam błąd tylko z 1,3 i 5 wtrysku sprawdzałem oscyloskopem to sygnał z każdej wtyczki jest taki sam, czyli teoretycznie działa, ale praktycznie jest tak, że wtyczka od 1i3 wtrysku...
Sprawdzałem czy zasilenia są na wtryski, wiem że masa steruje. Wtyczki na wtryskach lpg wypinam to prawidłowo oznacza kolejności wtryskiwaczy w błędach. Na początku poszło na fabryczne nastawy.
Tu raczej wiązka czy wtyczka kompa do przejrzenia . Błędy od zaworów sterującego EGR , sterowania turbo N75, wtrysku sterującego oraz czujnika temperatury. Ja bym zaczął od prześwietlenia wiązki od tych elementów do ECU plus ewentualne masy jak i główna masa silnika.
Nic tam nie podlaczaj . To jest sterowanie slternatorem. Sa jakes usterki ster. silnika? Z podlacxona wtyczka i odlaczona , ladowanie takie samo ?
Zgadza się, ten silnik bez problemu odpala i chodzi bez wtrysku sterującego, możesz na próbę zdjąć wtyczkę i zobaczyć jak odpala. W autocomie powinieneś mieć opcję diagnostyki pompy vp44, jak masz to kwestia wpięcia się jednym kablem w k-line wtyczki pompy
https://obrazki.elektroda.pl/3769371100_... Dzisiaj korzystając z chwili dosłownie z chwili [ zerknąłem na wtyczkę. Okazuje się że jest tak jak na zdjęciu. Kolor niebieski i żółty. Nie zgadza się więc z podanymi kolorami. Od czego jest ta wtyczka
Witam, jeżeli masz w swoim aucie wielo punktowy wtrysk paliwa,to na początek radziłbym sprawdzić wtyczki które sterują wtryskami,mogą być luźne,lub zaśniedziałe.
na początek proponuje dokładnie podawać dane,ale myślę że to silnik AEE. zasilanie wtrysków to CZERWONY kolor sterowanie to ZIELONY kolor do wtyczki a od wtyczki do sterownika to: szaryczarny,szarozielony,szaroczerwony,s... złącze przy silniku 10pinowe
Podpiąłeś wtyczkę od wtrysku sterującego ?, środkowy na prawej głowicy, kabel z wtyczką 2 pinową wychodzi gdzieś z pod dekla
Nie znam tego sterownika , foto faktycznie nieczytelne. Jeżeli ta dolna wtyczka i jej piny , sa miedzy innymi do sterowania wtrysków , to na okablowaniu ich należy szukać nieprawidłowości!
Witam Znajomy ma Nubire Uszkodzenie polega na tym ze na gazie nubira świetnie chodzi a na benzynie skacze szarpie po odpięciu 1 i 4 cylindra dalej to samo żadnego efektu czyli wychodzi ze brak sterowania tymi wtryskiwaczami z tego co doszedłem to chodzą wtryski w parach 1 z 4 i 2 z 3 czy ktoś z forumowiczów mógłby mi powiedzieć w jaki sposób odbywa...
ABS nie ma nic do odpalania. Co drugi taryfiarz jeździł z odłączonym fizycznie ABS-em i auta odpalały. Masz iskrę, więc dziwne, że wtrysku nie steruje. Weź sobie schematy z różnych źródeł i porównaj. Z tego co pamiętam, to w niektórych były błędy przy oznaczeniu pinów we wtyczkach do komputera.
Do wymiany : przepływomierz bo słabo mierzy, termostat - auto cały czas niedogrzane, Zrób log 000BS spojrzymy jaki kąt wtrysku, a korekcje to nie w tymi silniku :) tutaj masz jeden wtrysk sterujący (z wtyczką elektryczną) reszta to zwykłe wtryski bez czujników. Korekcje dają miarodajny opis stanu pompowtryskiwaczy , wtryskiwaczy w układach zasilania...
A zobacz no jeszcze , czy nie zaśniedziało połączenie wtyczka/gniazdo przy czujniku położenia wału . Jak czujnik ten nie poda impulsu do kompa , to nie będzie sterowania wtryskami oraz nie będzie iskry na wiecach.
Witam! Chce sobie załozyć emulator wtrysku jednopkt. ale nie moge zlokalizować kabla sygnałowego na którym mam podmpiać emu. Jest to w peugeocie 106 monowtrysk układ bosch.. któa wtyczka odpowiada za sterowanie od ecu i który kabel?? help...
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
W tym wtrysku nie potrzebny jest emulator. Odcina się stały plus który podawany jest po stacyjce na wtrysk Ecu steruje masą.
Witam wszystkich Walczę nie ugięcie wciągnąlem wiazke od koputera, znalazlem przetarte dwa kabelki na dwoch wtyczkach od sterowania wtryskami. Dwa dni walki, wkladam spowrotem, odpalam dziala, pracuje równo, na paliwie i na LPG, tak bylo w sobote. Niedziela nie byla taka piękna, odpalam rano, a auto pracuje raz na 3 raz na 4 cylindrach. Pojeżdzilem...
hmm pompa powinna być ok bo rok temu była robiona też o tym myślałem sprawdzę rano kompresje po ciemku nie będę robił auto idzie na sprzedaż jak najmniejszym kosztem chce zrobić Dodano po 15 spr kompresje nabija ponad 25 wiec jest ok podłączyłem kompa wyskoczyło 10 błędów p1223 czujnik położenia zębatki regulacyjnej paliwa p1351 początkowa regulacja...
Nie tylko w tym. W każdym gdzie każdy wtrysk jest osobno sterowany odpięcie wtyczki powoduje odłączenie wtryskiwacza i "check" na desce... Ale silnik dalej pracuje na pozostałych... No chyba że odepniesz co najmniej połowę :)
Więc tak, podczas kręcenia rozrusznikiem paliwo z poluzowanej nakretki wtrysku leci naprawdę obficie. Po odpieciu zaworu regulacji przepływu pojawia się błąd od niego, po odpieciu wtyczki regulatora ciśnienia ta sama sytuacja. Zauważyłem po zdjęciu kawałka peszla przed wtyczką czujnika wysokiego ciśnienia ze wtyczka była kiedyś wymieniana, lecz na taką...
Witam. Problem powstał po wymianie silnika... Mechanicy przykręcając kolektor ssący zmiażdżyli przewód od wtrysków, tak nieszczęśliwie że dwie żyły sterujące wtryskami były zmasowane a plusowy był nienaruszony. Efekt był taki że po włączeniu zapłonu na wszystkich wtryskach było napięcie 12v. Wielokrotne próby odpalania spowodowały że benzyna dostała...
Wiązka sterownika silnika oryginalna? Wtyczka B pin 10 obsadzony? Jeśli tak, masz wersję z immo (były takie i takie) i trzeba zrobić immo off. Tylko nie pamiętam, czy tam immo aby iskrę tnie czy nie same wtryski. Sterowanie na wtryskach masz? A w aparacie (nowszy model z cewką we wnątrz) tranzystor siedzi. Może on się poddał, sprawdzony?
Witam nie wiele danych podajesz do sprawdzenia po rozgrzaniu silnika czujnik Temperatury płynu chłodzącego, paliwa , temperatury zasysanego powietrza.Prze-pływka jaka masa na wolnych obrotach a jaka powiedzmy przy 3000 próba na zimno i na ciepłym silniku(porównanie). Te dane sprawdzić w wartościach rzeczywistych odczytanych ze sterownika. Do sprawdzenia...
dorzucam fotke tej wtyczki Sory za pomyłkę przewody mają kolory: - Niebiesko- czerwony - brązowy - czarny http://obrazki.elektroda.net/53_12634932... Dodano po 3 ta wtyczka jest razem splontana z przewodami od sterowania układem wtrysku jest trochę dłuższa od innych przewodów czy sugerujecie że może byc podpinana do czujnika prędkości pojazdu...
Kolego zamień wężyki gazowe 3 z 4 wtryskiem i wtyczki na nich i zobaczysz czy to wtrysk czy sterowanie. Ale na 99 procent wtrysk do wymiany.
a co się dzieje, gdy odepniesz wtyczkę z wtrysku sterującego ?
witam. podepne się pod temat. Pacjent to ditd premacy rf4f(rf2a). problem jest ze sterowaniem zaworem tcv(dolny z zieloną wtyczka. skacze na nim napięcie od 0 do 2.2v a powinno być 12v. gdzie idzie dokładnie przewód od niego i czy jest jakiś przekaźnik lub bezpiecznik odpowiedzialny za jego pracę. Wtem chwili auto daje brak reakcji na rozruch. pali...
Jeśliu chodzi o błędy to zbyt duży prąd potrzebny do sterowania wtryskiwaczem. Sprawdź połączenia / oporność pomięzy wtryskami a ecu . Sprawdzone. Połączenia są OK. Oporność na wszystkich 8 przewodach 4ch wtryskiwaczy taka sama, a błędy są nadal. Podłożyłem inne wtryskiwacze, żeby wykluczyć uszkodzenie cewki wtryskiwacza, ale niestety nie to. Zamieniłem...
1. Czujnik położenia wału był sprawdzany, nie zaszkodzi aby sprawdzić jeszcze raz 2. Pierwszy wtrysk - to ten od strony rozrządu... 3. właśnie będę sprawdzał wtyczki, ale ten problem był rozważany, ten wtrysk to już drugi, więc tak banalny błąd nie był by powtórzony dwa razy - poza tym było wykonywane sprawdzenie połączenia wtyczka była zapinana i odpinana...
Znaki się zgadzają, 1 tłok w gmp a znaki na wałkach z obudową się pokrywają a brak synchronizacji, nie możliwe jest to żeby się przestawił. Poniżej wysyłam filmik oscyloskopu bo już zgłupiałem. https://www.youtube.com/watch?v=qqTQL4oA... Dodam że na samym początku po złożeniu odpalił na 3 cylindry bo nie równo chodził, po drugim odpaleniu...
Sugerował bym ,żeby sprawdzić czujnik temperatury cieczy chłodzącej,włączający grzanie świec.Być może on wariuje i włącza grzanie w jakiejś określonej temperaturze,w której nie powinien. Zasadą jest,że jak silnik kopci,to są do regulacji wtryski lub kąt wyprzedzenia zapłonu.Ale to zawsze sprawdzało się w dieslach z mechanicznym wtryskiem.W nowych silnikach,sterowanych...
A wtryski nie leją w powrót. Sprawdzałeś czujnik na pompie wysokiego ciśnienia nie ten na listwie. Zwróć uwagę on ma tam 2 oringi chodzi szczególnie o ten mniejszy i czy ogólnie dziala zawór. Wspamniany zawór dopuszcza paliwo lub upuszcza paliwo w celu zapewnienia odpowiedniego ciśnienia a pompie wysokiego ciśnienia. Jeżeli pompa wysokiego ciśnienia...
Maksymalne obroty 1800obr/min świadczą o uszkodzeniu pierwszego wtrysku sterującego, jego oporność mierzona na wtyczce powinna wynosić od 90-120 Ohm.
tłoczek jest sprawny i ciśnienie też ,postanowiłem zmierzyć napięcie na wtrysku rozruchowym i inne wtyczki które sterują rozdzielaczem i okazało się że nie ma tam napięcia co może być tego przyczyną ???
Czas wszystko krótko podsumowac: 1. Odpalam rano silnik, tryb pb - wtryski gazowe pracują !!!!!!!! Jest napiecie na wtyczkach wtryskow ok 5,4 V (skacze 5,30 - 5,50). 2. Silnik juz cieplejszy - dalej tryb pb - wtryski gazowe juz nie pracują , brak napiecia na wtyczkach. 3. Czy zimny czy cieply silnik, puszcza wtryskiwacz LPG , poniewaz jest podcisnienie...
Mały problem, autko jest z instalacja gazową. Jak chcę przyspieszyć to silnik kichnie, strzeli w (gażnik) wtrysk, zaswieca sie kontrolka awari układu sterowania. Gaśnie i powyżej 2000 obr. idzie Mam interfejs do Poloneza, ala to chyba pasuje do starszych "poldków". W tym jest wtyczka jak we Fiatach 3 pin. Chyba że sie myle.
Witam . Od 2msc jestem właścicielem Tgx E5 2013r 440km auto nie dymi pracuje rowno ma odpowiednią moc jednak średnia spalania przy obciążeniu 24t to ok 42 l po płaskim terenie , z lżejszymi ładunkami i delikatnym obchodzeniem się z gazem pali ok 36l , wyświetla komunikaty usterka sterowania hamulca oraz sprawdz dopływ paliwa , hamulec gorski odłączona...
W tym modelu powinieneś miec silnik cdti a wiec C-R taki jak w astrach G i H. Na pompie wysokiego cisnienia zainstalowany jest zawor regulacyjny. To taka mala puszeczka z jedna wtyczka z 2 przewodami. Zalaczenie zasilania (sterowanie wypeknieniem impulsu) powoduje zamkniecie zaworu a w konsekwencji podniesienie cisnienia na listwie C-R. Dawka wtrysku...
Nie , brak impulsu kluczowania z modułu zapłonu na sterownik pin.nr.1/ , to brak masy na przekażniku pompy paliwa, tym samym brak plusa i masy na wtrysku , który jest nią sterowany.
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
cewka jest jako calosc na wszystkie swiece wtyczka 4 pin a z tego 3 pin wykorzystane- plus -zasilanie oraz sterowanie 2 minusami z tego co widze to jest sterowana bezposrednio z centralki
No widzisz, Iveco nie kłamie sprawdz od edc przewody do pokrywy zaworów (od przodu masz wtyczkę ) sterowanie wtryskami plus twój hamulec - miałem kiedyś podobny problem jeden pin przy kostce edc był lekko wysunięty.
Przepustnica jest podłączona do linki gazu - odpinasz gumową rurę dolotu powietrza i ją widzisz regulator obrotów też jest w tych rejonach (zależnie jaki wtrysk-wielo, czy jednopunkt - napisz jaki) i jest do niego podłączona wtyczka z co najmniej dwoma przewodami (bywają też 4). regulator obrotów steruje składem mieszanki i łączy to co jest przed przepustnicą...
To za mało pompa powinna bez wysiłku dać do tych 1500bar (odepnij wtryskiwacze i SCV); może przewody pomylone zasilanie i powrót z pompy? Zawór bezpieczeństwa mimo wszystko przy ok 1200 powinien się uchylić, jak przy 500 daje to też złom. Oj będzie przeprawa z tym złomkiem... Dzięki za pomysł z wtryskami. Z odłączonymi wtyczkami i bez SCV pompa na...
hm ciężko wyczuć czy jest tam benzyna czy ropa - jak mam pościągane wtryski i cały dolot to wszystko "śmierdzi" ropą. wtrysk dzisiaj przyszedł czekam jeszcze na nowe miedziane podkładki ( powinny być jutro ) to poskładam to i zobaczę co dalej. Dzisiaj zauważyłem że nie działa mi klima ( cały panel klimatyzacji, jakby nie było zasilania, oraz brak jest...
Nie wiem czy mam przekaźnik czy emulator. Po czym to rozpoznać? Z listwy wtryskowej wychodzą 4 wtyczki. Do każdej mam 2 od instalacji gazowej. Wygląda to tak ze od listwy podłączam do wtyczki która idzie do przekaźnika lub emulatora następnie z powrotem do wtrysku. Pomijałem układ gazowy odpinając te wtyczki i podłączając bezpośrednio pod wtrysk, tak...
Wyjmij wtyczkę z wtrysku sterującego i zmierz oporność na czujniku, powinno być od 90-120 om. Jeżeli tyle jest to sprawdziłbym wszystkie przekaźniki od sterownia silnikiem.
witam. w scenicu wyskakuje mi usterka w czasie jazdy i znika błąd , to p100d wedle cdifa to czujnik kata wtrysku, tylko że jest on wymieniony razem z pompą przed było tak samo na starym regulatorze i pompie, czy usterka elektrozaworu egr może mieć na to wpływ. silnik gdy zimny to szarpie po zapaleniu ustaje gdy się nagrzeje, dodatkowo wymienione wtryski...
Inaczej. Sprzedawca, od którego kupiłem auto powiedział, że on z kolei kupić auto nie jeżdżące z uwagi na uszkodzenie pompy (której wręcz fizycznie nie było jak poprzednik kupował to auto). A więc facet wsadził tą pompę która tu jest. Czy zmieniał wtryski - nie wiem. Drogą dedukcji wyszło (okrągła, nie podłączona wtyczka w rejonie pompy), że oryginalnie...
Która to kostka, jaki kolor, ilo pinowa? Rocznik auta i jaki tam jest silnik? 1216 MODUŁ STERUJĄCY PŁYTKI AUTOMATYCZNEGO HAMULCA PARKINGOWEGO 1217 MODUŁ ELEKTRYCZNY AUTOMATYCZNEGO HAMULCA PARKINGOWEGO 1222MODUŁ KONTROLI ELEKTRYCZNEJ SYSTEMU POMOCY PRZY PARKOWANIU 1057 CZUJNIK POŁOŻENIA PEDAŁU SPRZĘGŁA 225 GNIAZDO DIAGNOSTYCZNE 1511 STEROWANIE PODN SZYBY...
wtrysk sterujący był sprawdzany omomierzem. Według instrukcji wartości się zgadzają. Czy mogą być takie objawy ze silnik traci moc i silnik nie równo pracuje??? Z kolei odłączałem wtyczkę od wtrysku sterującego i błąd w kompie był zupełnie inny dotyczący konkretnie uszkodzenie wtrysku dlatego to mi miesza i nie wiem gdzie szukać.
Dzisiaj znowu chodził chwile na 4 :/ jutro sprawdzę instalacje od głowicy (okrągła wtyczka) do komputera. Pompowtryskiwacze są sterowane bezpośrednio z komputera w podszybiu ? Jak tam zmierzyć kompresję? Świece żarowe są pod pokrywą zaworów... przy próbie pomiaru olej pewnie będzie pryskać ? Czy mierzyć i się tym nie przejmować? Myślisz, ze mogły paść...
Zdj-1 tzw mechaniczne sterowanie recylkulacji spalin czyli "EGR". Zdj-2 j.w tylko widać przewód łączący z kostką. Zdj-3 na dole j.w. w środku być może kiedyś samochód miał immobilajzer, a na górze najprawdopodobniej elektryczne sterowanie przyśpieszeniem kąta wtrysku.
Znalazłem, cały moduł znajduje się w komorze silnika pod filtrem powietrza, to jest płaska skrzynka, przychodzą do niej dwie wiązki przewodów z dwoma wtyczkami. Przewodów jest na jedną wtyczkę chyba 8 ale tego nie pamiętam dokładnie. A pod kolumną kierownicy jest skrzynka z immo. Dzięki za informacje. Proszę o zamknięcie tematu.
Ja wróżką nie jestem wymieniłem elementy które mogą powodować nie działanie wtrysku a co dokładnie jest to trzeba ustalić np. pomiarami. Wtryskami prawie w każdym aucie steruje ECU.
Jeśli 406-tka ma klime to pracą wentylatorów steruje moduł, który jest pod nadkolem z lewej strony (moduł z 15 stykową czarną wtyczką) a informacje o temperaturze bierze z czujnika na termostacie (2 stykowa brązowa wtyczka). Po zdjęciu wtyczki z tego czujnika wentylatory powinny włączyć się na maxa (może tu właśnie jest problem). W wersji bez klimy...
czy jest jakaś procedura przy wymianie oleju w przypadku silnika z łańcuchem rozrządu. Głównie chodzi mi o napięcie siłownika Dużo samochodów ma łańcuch rozrządu, i niema tam żadnych procedur przy wymianie oleju dotyczących napinacza łańcucha. Sam jestem w posiadaniu takiego modelu (dotyczy łańcucha rozrządu) Bo olej zawsze wymieniam sam. Jedyne co...
Witam mam pytanie odnośnie wtrysku sterującego mianowicie w moim silniku AKN 1999r 150km są wtryskiwacze o numerach 059130202F i pozostałe 059130201F ale przy sterującym są polutowane kable tak jakby ktoś wtyczkę zmieniał. Mam do wymiany wtrysk sterujący i chciałbym się upewnić czy te numery są takie jakie powinny być w tym silniku czyli AKN. Proszę...
Ta kostka to reg.ciśnienia paliwa na wtryski. Jest on sterowany impulsowo. Nie mierzymy na nim napięcia , lecz prąd. Wypnij wtyczkę i próbuj palić. Powinno zapalić ,tz. praca awaryjne. W innym przypadku ; niskie ciśnienie paliwa lub zatarty tłoczek rozdzielacza napędzany przez klapę spiętrzającą.
Zmierzyć mimo wszystko luz zaworowy, to toyota, zapewne zgon - coś czuję, że ci sprawdzili ten luz ale na ucho a sama regulacja to przeważnie droga przez mękę i koszty w kosmos. Nie widzę opcji by nie trzeba było wyregulować luzu. Regulacji i sprawdzenia dokonali na ciepłym czy zimnym silniku ? Sprawdzić, jeśli nie było, sterowanie wtryskiem, czy odpięcie...
Witam, Pacjent: jak w tytule tematu Problem: szarpiący silnik Opis: po analizie zyliarda punktów odkryłem wczoraj, że jest problem z jednym wtryskiwaczem. Silnik trzęsie się m.in. na wolnych obrotach i odpięcie tego jednego nie ma wpływu na jego pracę (na pozostałych pozostałych ma). Osłuchuję wtryskiwacz - cyka. podpinam diodę pod wtyczkę jest sterowanie....
Witam, mam kilka pytań generalnie chodzi mi o sterowanie silnikiem z przepustnicą nie MM chyba weber albo bosch. (mechaniczna nie elektroniczna) czy występował do fiatów z silnikiem 1.2 16V stary typ sterownika ten z jedną długą wtyczką??? Z tego co widzę w serwisach aukcyjnych to są tylko wersje z 2 wtyczkami od spodu, ale może się mylę i te starsze...
Witam. Temat był wałkowany dość dawno... ale mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten problem, ponieważ mam taki sam i ręce mi opadły a czytam forum wzdłuż i w szerz. Fiat uno 1.0, 2002 rok, 145 tys. przebiegu, wtrysk mono, brak sterowania silnikiem krokowym. Na zimnym bez wduszenia pedału gazu nie odpali, trzeba go trzymać na gazie parę chwil żeby nie zdechł,...
Witam, Po wczorajszym CLIPie Lala odpalała się raz w jednym trybie awaryjnym (tym, gdzie wysokie obroty dawały się jeszcze zwiększyć, a jej komputer pokładowy mówił: Injection system faulty bez wywalania błędu na pomarańczowo), raz w drugim (tym, gdzie obroty sa "stałe" 2200 i jakby lekko falujące, a jej komputer pokazuje Injection fault plus ESP fault...
witam, na kompie wychodza bledy pompek tych za leflektorem, egr jest odlaczony systemowo (wypieta tez jest wtyczka od egru, jesli sie ja podlaczy auto nie ma sily i go dlawi) i wypiety wtrysk do pdf tez jest odlaczony ale pokazuje bledy bo gosc ktory mial odlaczyc pdfa nie umie zrobic tak zeby nie pokazywal bledow, moze zeczywiscie jest tak ze jak egr...
Zlutowałem kable i teraz cały czas wywala błąd czujnika kąta wtrysku n108 (n108 zmieniałem już)w sobotę jadę po nowy kabelek na srot od ecu po wtyczkę wtrysku i napisze pozdro.
Sprawdź śrubę trójkątną w głowicy pompy. Trafna porada, przy poprawianiu rozrządu sprawdzić dokładnie dolne koło rozrządu czy nie lata. Obroty nie pływają na ciepłym? Zobacz parametry czujnika ciśnienia w kolektorze i ciśnienia atmosferycznego. Zobacz czy odpali na plaka. Jak masz to podmień wtrysk sterujący. Popaprane są te usterki jak ciepły nie...
A czemu nie zainstalować emulatora wtryskiwaczy? cztery oporniki i przekaźnik jeden lub dwa. jeśli potrzeba mam niepotrzebny emulator z wtyczkami bosch. nie znam strategii wtrysku jaki jest w matizie, ale pewnie ecu zgłasza tylko błąd od podpiecia wtryskiwaczy bo dalszych nie zbiera widząc że wtrysków niema, a pewnie przeszedł by na testowanie sygnału...
Podaj typ emulatora wtrysków, ja podejrzewam że on jest winien bądź sterowanie nim z komputerka gazowego. Jeśli samo sprawdzenie wtyczek nic nie dało to trzeba sprawdzić sygnały sterujące, miedzy innymi sygnał sterujący pracą emulatora wtrysków.
Przerwa na przewodzie sterującym wtrysk 4 ze sterownika lub sterownik /tranzystor kluczujący/. Wtyczka sterownika B 3 pin.
Witam, mam problem z Manem 14.264. Spadek mocy na 6 i 7 biegu. Podobno wtrysk sterujący. Elektryk rozpiął wtyczkę zmierzył rezystancje wyszło 1. a miało być podobno od 90 do 120 omów jakoś tak. Czy wymiana wtrysku sterującego usunie problem?
Witam.Kod 13 to brak sygnalu z czujnika tlenu(EOS),co moze byc spowodowanw uszkodzeniem sondy lambda lub wadliwym jej polaczeniu elektrycznym z komputrem,a kod 44 to zbyt niski sygnal tego czujnika.Na sam poczatek sprawdz polaczenia na wtyczkach(czy nie sa zasniedziale styki,uszkodzony kabel z sondy na ktorym lubi sie stopic izolacja,jezeli nie jest...
Witam Corsa jak w temacie, brak iskry na jednym garze. Niestety to nie problem cewki modułowej, na jednym z trzech przewodów nie ma sterowania. Zamieniając przewody sterujące na moduł, iskra na tym garze jest. Przewody do wtyku kompa od wtyku modułu cewki sprawdzone, piny A10, A19, A38. Badałm spadek napięcia względem masy miernikiem na pozycji testu...
Pin 30 i 86 na przekaźniku ma być zasilanie, jest? Tak na 30 i 86 jest +12V. Masy do sprawdzenia na sterowniku silnika piny : 10, 19, 2, 14, 24, 42. Zasilnie na sterowniku: stałe 18, po stacyjce 27. Sterowanie masą przekaźnika odpowiednio: pompa paliwa 3 > 85B przekaźnika, wtryski i inne 36 > 85 przekaźnika (bez tego wysterowania nie załączy się drugi...
Witam! Auto po rozgrzaniu ma problemy z uruchomieniem, jednak jak zapali to już jeździ bez problemu. Wygląda jak problem z immo, jednak w samym immo był błąd FCV COM Error wg MUTa, który się nie powtarza, a w silniku powtarzają się po każdym problemie z uruchomieniem błędy do wtryskiwaczy ( najpierw ze dwa, po dłuższym kręceniu wszystkie cztery, kolejność...
Nie wiem jak jest sterowanie w twoim silniku. Sprawdź czy masz przy wtrysku linkę czy wtyczkę elektryczną
witam jestem posiadaczem audi a6c5 2.4b + gaz v6 1999r 165km automat i mam taki problem, pomiędzy 50km a 60kam jest duże szarpanie i tylko pomiędzy tą prędkością i nie ma różnicy czy na benzynie czy gazie. ora pokazuję się błąd sąda 1 pierwszy żąd i czujnik G28, ale jak mechanik podmienił sąde też pokazywało ten błąd i czujnik jest nowy założony. (at)ElektrodaBot...
Witam wszystkich. Więc instalacja wtryskiwaczy gazu hana w instalacji landi renzo omegas zakończona :) Więc zacząłem od wymiany filtra gazu na taki który ma wejście na map-sensor. Przedłużyłem wszystkie kable i problem map-sensora rozwiązany. Kupiłem orginalne wtyczki do wtryskiwaczy hana. Musiałem usunąć te od med-ów i zarobiłem wejścia do hana. I...
Witam, Koledzy czy ktoś z was już przerabiał ten problem? Sterownik silnika ma dwie wtyczki, zrobiony jest na dwóch elastycznych PCB. Sterowanie wtryskami ze sterownika jest, sprawdzono oscyloskopem, wiązka ok. Słychać reakcje na każde odłączenie wtrysku za pomocą sprzętu do diagnozy. Silnik mimo to twardo pracuje. Podłożono na próbę sterownik z identycznego...
przekażnik- dwa zewnętrzne równoległe sterowanie przekażnika przewód czarny i niebiezki środkowy i przeciwprostokątny rozcięcie wtrysku chyba nr3 na wtyczce wryskiwacza stag2w czarny-masa niebieski-sterowanie zaworów,przekażnika i stag2l czerwony-plus po zapłonie-przy cewce zapłonowej brązowy- impuls obroty-przy cewce zapłonowej biały- rezerwa gazu
Styki na kostce wtrysku nie łączą zbyt dobrze, układ ASR nie jest w stanie prawidłowo sterować silnikiem dlatego się wyłącza i zapala się kontrolka. To typowa usterka. Układ ASR jest w pożądku, winne są wtyczki na wtryskach.
Witam. Na wstępie powiem tylko tyle , jak dla mnie nie warto mordować się z Lucasem Epic w Fiat Doblo 1.9D jak i innych samochodach z tym rozwiązaniem. Kolega szukał i tak auto przestało bezużytecznie dwa lata. Przerobiłem koledze na pompę mechaniczną bodajże dawcą był ford escort 1.8D rok 1992 zwykła linka gazu , z wtyczki na komputerze jak pamiętam...
Witam Mam toledo z silnikiem 1.8 pl k-jettronik lub ke-...b i lpg II generacji po kolei:\ auto robi na butli (33l-lpg) 250km ma sterownik stag 2L nie ma czujnika położenia przepustnicy-są tylko styczniki zamknięta max otwarta jest przepływomierz a na nim wtrysk mechaniczny katalizator pusty sonda nie wiem czy ok Zagłębiając się w tajniki lpg doczytałem...
Dzięki za naprowadzenie.Linkę obserwowałem -w momencie odpalenia gruszka podciąga kawałek linkę.Obroty są OK.Ale dosłownie po chwili spadają...Spróbuje ją jeszcze poobserwować.Wina leży w podtrzymaniu tych obrotów zaraz po rozruchu zimnego silnika,ale to chyba właściwy trop.Dopatrywałem się problemu w kącie wtrysku... Dodano po 1 Byłem teraz przy aucie...
więc tak, odczytów nie mam bo zabrałem się z troszke innej strony... a mianowicie zerkam na kanał 004 i wogóle wartości początku wtrysku żadana i otrzymana nie pokrywają się, więc tak jak myślalem - coś z wyprzedzeniem. Wiec gazuje jak glupi na luzie i patrze kiedy kopci. Zaczyna kopcić jak w kanale 000 okienko 2 wartości są równe zero. Patrze dalej...
Ecu, komputer, jednostka sterująca zapłonem i wtryskami...... Takie pudełko alumuniowe z dużą wtyczką. Sam raczej do tego nie podchodź; zadanie dlaelektronika samochodowego. Pozdr.J.
Witam,mam problem,po przekręceniu kluczyka nie gaśnie mi kontrolka wtrysku,reszta kontrolek ok.Samochód nie odpala,pompka podaje paliwo,iskra jest,wtrysk przelewa jak cholera.Bezpieczniki są ok.Gdy ręcznie steruję wtryskiem auto odpali,ale gdy wsunę wtyczkę i tak już zostawię,auto gaśnie.Myślałem że czujnik obr. wału , ale podobno nie byłoby wtedy iskry,a...
Ale wtrysk sterujący oporność ma dobrą , 95 Ω. czy jak zamienię wtyczki na ścianie to go odpalę ? A jak powinny być one podłączone ?
Powiedzcie mi proszę, czym steruje przekaźnik 458 ( w skrzynce obok akumulatora pod maską )? Wiem, że na pewno pompą paliwa w zbiorniku, ale czym jeszcze, czy może podaje zasilanie lub masę na ECU? Badałem napięcie na wtyczkach od pompo wtrysków miernikiem, pokazuje 2,29V, w czasie kręcenia rozrusznikiem to w tym czasie też pokazuje taką samą wartość...
Witam, niedawno miałem problemy z LPG w samochodzie VW Passat B3, silnik o oznaczeniu PF (wielopunkt Digifant 2). Niby doszedłem do ładu i składu jako takiego, ale już po 1.5k km instalacja znowu zaczęła stroić fochy. Poprzedni właściciel autka chciał zaoszczędzić parę złotych i do samochodu z klapowym przepływomierzem i dosyć wrażliwym osprzętem założył...
Widząc, że nie ma konkretnej instrukcji naprawy sterownika PSG16 a dodatkowo każdy robi z tego wielką tajemnicę, postanowiłem podzielić się moimi doświadczeniami z regeneracji. Pacjent to kolegi opel, sterownik na pompie to PSG16 (sterownik z dwiema wtyczkami). Objawy to rzucenie palenia, po poluzowaniu przewodów na wtryskiwaczach bardzo niskie ciśnienie...
Czyli czeka mnie wymiana oleju. A wymieniałem go 1300 km temu... No trudno, wolę zmienić olej i mieć pewność, niż smarować silnik i turbo ON. :D Szkoda że nasi mechanicy chcą rozbierać silnik zamiast szukać przyczyny w układzie wtryskowym. Serdeczne dzięki za pomoc. :) Temat można zamknąć. EDIT: Przywracam temat "do życia". Mimo że mój samochód psuje...
Koła zamachowego nie da się przykręcić w innej pozycji, otwory są rozmieszczone nierównomiernie. Widzę inną możliwość: Jak sterownik nie widzi sygnału z wałka, to steruje wtryskami grupowo, a nie sekwencyjnie. Gdyby były zamienione wtyczki na wtryskiwaczach, to silnik odpalał by tylko w sytuacji sterowania grupowego. Łatwo sprawdzić czy kolejność nie...
wtyczka wtrysk wtrysk sterujący wtyczka wtyczka wtrysk vectra
pralka brzydki zapach windows schowek internet przez bluetooth nokia
kosiarka parkside lodówka whirlpool
Pralka Candy zatrzymuje zegar podczas prania Ekspres Jura S9 uruchamia się automatycznie po podłączeniu