Mogło uszkodzić driver sterujący wtryskiem.
Któryś wtrysk ma zwarcie lub uszkodzona wiązka do ECU. Odpinany pokolei i ma trzech cylindrach odpali
ECU masz po lewej stronie , na podszybiu. Jeżeli to Simos , to niech szuka zwarcia na końcówce kluczowania wtrysku 4- go na pinie nr.65.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
uważasz że to nie jest wina ECU tylko wiązka wtrysku ma zwarcie?? Przy wyjętym ECU akurat napięcie znika, rozumiem że ecu daje napięcie na wtryski itd? ECU rozbierałem, w środku żadnych oznak spalenizny, zwarcia, ewentualnie mógłby jakiś tranzystor zwierać ale wątpię, no i poza tym jak podłącze interfejs Delphi to silnik kręci - to też moim zdaniem...
Zobacz czy czasem zwarcia którys wtrysk nie generuje. Odpinaj po kolei cewki
Był recall na kolumne bo jest zespolony z blokadą kierownicy oraz zapłonem. Rozumiem ze u ciebie brak zapłonu? Czy sprawdzane miałes wtryskiwacze? Zwarty wtrysk do masy i tez nie zapalisz, a błedu nie bedziesz miał w pamieci.
gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
DF 228 sprawdź masę przy lampach z tyłu DF 186 chyba coś ze świecami żarowymi DF 006 zawór regulacji początku wtrysku, zwarcie w obwodzie DF 056 obwód czujnika przepływomierza Nie masz czasami zalanego komputera w Lagunie?
Emulator wtrysków - przekażniki sklejone.
C16NZ ? Jeśli tak, to do wymiany moduł, tylko nie kupuj chińskiego, bo wytrzyma tydzień
LPG ma znaczenie bo wyłancza wtryski a wypadanie zapłonu może powodować zwarcie przerwa w obwodzie cewki
Załącz zapłon i zmierz napięcie na bezpiecznikach: 1) Bezpiecznik F1 (15A) w komorze silnika - idzie do styku 87a przekaźnika 2) Bezpiecznik F29 (20A) w skrzynce bezpieczników za klapką przy drzwiach - idzie do styku 87 przekaźnika Na tych bezpiecznikach powinno być napięcie akumulatora po włączeniu zapłonu. Jeżeli będzie brak napięcia, lub wystąpi...
Widać że rzyga paliwem. Albo otwarty (zacięty mechanicznie )wtrysk, zwarcie wiązki do masy , uszkodzony driver.
To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
podłanczałem w momencie kiedy gaśnie wysypuje błąd wszystkich 4 wtrysków(zwarcie do masy).ale wtryski raczej jak by padły to by już nie odpalił
Masz zwarcie na 5v na obwodzie nr 1
wtrysk zwarcie robi i nie puszcza zaden.
A wiec tak jak odłączę szynę na której są podpięte wtryski do ECU błąd znika. Jak odepnę wtryski a podłącze samą szynę jest. Poodcinałem kolejno z szyny wtryski, czujnik temperatury paliwa i 3 przewody które idą od wacu dalej się świeci. Za co odpowiada reszta przewodów w tej szynie. Proszę o pomoc.
po wgraniu orginala błąd od razu sie pokazał wtrysk 2 zwarcie cewki po odłączeniu drugiego cylindra na pięciu nie gaśnie
Sprawdz wiazke pod filtrem, moglo byc zwarcie i w ECU uwalilo sterowanie tego konkretnego wtrysku
Na przewody bym nie stawiał ponieważ przekładałem po jednym kabelku. Wtryski sprawdziłem jedynie na zwarcie do masy i nie ma zwarcia.
Komputer pokazał błędy Zwarcia na wtryskach 1, 3, 4, 5, 6 Zwarcie w obwodzie pompy paliwa Zwarcie w obwodzie czujnika przewietrzania zbiornika Elektryczne uszkodzenie przekaźnika pompy paliwa Czy winny może być uszkodzony sterownik silnika?
17 masa, 19 kluczowanie wtryskiwacza. Jak ma walnięty L9150 to będzie tam zwarcie, albo prawie zwarcie...
Problemem był uszkodzony wtrysk, po wymianie problem ustąpił. Dzieje się tak jak długo auto stoi na parkingu, zazwyczaj na komisach. Zamykam temat.
Po wielu miesiącach awarii i wielu wizytach u gazowników, którzy diagnozowali bóg wie co i chcąc nawet 3500 za naprawę, doszedłem do wniosku ,że któraś cewka na wtryskach robi zwarcie. Wtryski już mam wymienione wraz z cewkami, ale potrzebuję jeszcze wtyczki do sterownika która po wielu wtykaniach w jej piny mierników i innych ustrojstw, wygląda jak...
Czujnik koła zamachowego/wału zgodność,czujnik prędkości pojazdu osiągnięty górny limit sygnału.Za wysokie napięcie akumulatora i ostatni to raczej zawór początku wtrysku zwarcie do plusa.
Odłącz wtryski i zbadaj instalację ale przede wszystkim wtryski na zwarcia do masy.
Okazało się, że wtryski , 3 sztuki zwarcie na cewce. Wtryski włożone nowe i autko juz chodzi. Dzięki za podpowiedzi.
Zasilanie na wtryski i pompę idzie z jednego przekaźnika, po nim dopiero rozchodzi się na dwa bezpieczniki. Zobacz czy masz na styku roboczym przekaźnika zasilanie z akumulatora (stałe zasilanie). Jeżeli jest to możliwe że przekaźnik nie puszcza dalej lub upalony przewód.
Nie wiem co z nim zrobić? Podepnij clipa Witam dzięki za odzew.... no wiec tak clip podpięty błędy te same co na lanuh... czyli 4 wtryski zwarcie lub obwód otwarty. Nie prawidłowe informacji z multiplex...... nie potrafię go przekodować teraz ma tryb jazdy z przyczepa.. nie ma przyczepy. W clipie ma taka opcje zmień konfiguracje w sterowniku ABS i...
wiychtam jakim przyżądem diagnostycznym czytane były defekty? obecność tych defektów może byc tłumaczone usterką wewnętrzna czujnika ciśnienia na rampie wtrysku, zwarciem w instalacji na przewodzie zasilania tych czujników 5V.czy czujnik na rampie wtrysku był wymieniony na fabrycznie nowy?
to razem mamy problem bo tez wrócił trasy i podobne ma objawy ale daje do mechanika mojego stałego to zobaczymy co powie bo tez mam juz ten sam problem tylko ze dwa błędy 6601 - Włącznik pedału hamulca sygnał niezgodny - Stale 7201 - Sterowanie lampka kontrolna systemu wtrysku zwarcie z masą - Stale
Witam. Mam dość nietypowe pytanie. Czy jeśli jeden z przewodów wtrysku sterującego zwierał do masy i samochód przejechał z taką usterką kilkadziesiąt kilometrów to czy mógł uszkodzić się w ten sposób sam wtrysk sterujący lub ewentualnie sterownik silnika? Silnik Bmw 1.8 TDS Pozdrawiam
Witam mam problem Mascott 110cdi 2.8 żarzy się kontrolka świec. Po podłączeniu komputera wyskakują dwa błędy : 7201- Sterowanie lampka kontrolna systemu wtrysku zwarcie z masą-stałe 8601-Sprężarka klimatyzacji przerwa w obwodzie- stałe Po odpaleniu faluje na obrotach. Kable sprawdzone , wymieniony filtr paliwa Proszę o pomoc.
Załóż dodatkowy bezpiecznik o mniejszym amperarzu bezpośrednio przed sterownik wtedy będziesz miał pewność czy zwarcie jest wewnątrz sterownika.
(po wyjęciu przekaźnika czerwonego za centralką wtrysku zewrzyj grubsze wejścia po przekaźniku grubym drutem) możesz trochę opisać dokładniej bo nie wiem gdzie to znaleźć a dokładnie ta centralka...
Problem rozwiązany. Przyczyną było zwarcie 5. wtrysku, który oczywiście wcześniej był sprawdzany na stole, z diagnozą - sprawny.
Musi być zwarcie przewodu sterującego wtryskiwaczem do masy. Jeden przewód jest +12 po włączeniu stacyjki, jasny niebieski, drugi jest przez ECU zwierany do masy (sterujący), różowo czarny. Odepnij kompa i wtryskiwacz, następnie zmierz czy między kablem różowo czarnym a ujemną klemą akumulatora niema przypadkiem zwarcia.
Zasilanie na wtrysku jest po przekaźniku głównym. Sterowanie wtryskiem zwarte do masy,wypnij ECU i szukaj zwarcia.Nieśmiertelny temat: masy sprawdzone??
Witam, to mój pierwszy temat oraz pierwszy post i na dzień dobry spory problem. Pacjent stargany na lawecie, zgasł- kręci ale nie ma iskry, nie podaje paliwa, na wtryskiwaczach nie ma + tak jak i na cewkach. Rozrząd sprawdozny, hall podmieniany, zwierany sygnał do masy, czujnik połozenia wału z czarną wtyczką podmieniany, sterownik podmieniany i nadal...
Sprawdz wszystkie wtryski na zwarcie.
Najpewniej będzie jak podmienisz elektrozawór - może dostawać zwarcia , pomiar napięcia niewiele wnosi . Lepiej jak mierzymy pobór prądu ale tutaj potrzebne kleszcze i oscyloskop .
Cześć , wyciągnij komputer, odkręć śrubki i odklej tylną płytę jeżeli wyleje się olej silnikowy, odtłuść środek na noc w ciepłe miejsce postaw komputer rozkręcony niech dobrze wyschnie, skręcasz do kupy, zakładasz nową wiązkę, ale z czasem i tak będzie się lał olej lub!!! specjalnym silikonem uszczelniasz powierzchnie styku kostki od wiązki wtryskiwaczy,...
Sprawdź bezpieczniki . Kable bez izolacji zwarły do masy i pewnie wywaliło zasilanie.
Kombinując z wtryskiem , zwarłeś +12 do masy przechodzące przez pzrekaznik pompy i zasilania wtrysków. Rzeczywiście na tej linii nie ma bezpiecznika , styki przekaznika bezpośrednio z 30. Sterownik po kluczyku , zasilany jest na pin. C16 i D3 , stąd też brane jest napięcie na cewkomoduł pin. nr. 1. Sprawdz czy po kluczyku masz tu napięcia.
Co zmierzyłeś na kostkacg wtrysków jest masa cały czas? Zasilane też? To odepnij wtyczkę od sterownika i zmierz powtórnie. Jak masa będzie to szukasz dalej, jak zniknie to dzwonisz przewody na zwarcie, jeśli takowego nie znajdziesz to posadziłeś sterownik. Proste jak drut.
Nie dwa tylko po dwa na każdy wtryskiwacz. I nie zewrzyj z plusem który też w tej wtyczce występuje.
Kolego, tam siedzi bezpiecznik odpowiedzialny za wtryski. Szukaj zwarcia w instalacji. Podłącz się pod komputer diagnostyczny, to zawęzi zakres poszukiwań.
Witam. Znalazłem post jeden na ten temat ale w moim wypadku nie pomogło. Mianowicie jest błąd dwóch wtrysków zwarcie do masy i zwarcie do masy zaworu węgla aktywnego. Odpinałem wszystko tak jak w temacie znalazłem ale żadnych zmian. Co mogę z tym zrobić? Ma ktoś jakieś pomysły?
zewrze wtrysk falownik zewrze zewrze emulator wtrysk wtrysk
kabel łatwego transferu opornica dmuchawa scenic szeregowe podłączenie kolumn
Hannspree HSG1241 39 cali - specyfikacja i funkcje Peugeot 1.4 benzyna - tryb awaryjny, max 3000 obrotów