Mogło uszkodzić driver sterujący wtryskiem.
Był recall na kolumne bo jest zespolony z blokadą kierownicy oraz zapłonem. Rozumiem ze u ciebie brak zapłonu? Czy sprawdzane miałes wtryskiwacze? Zwarty wtrysk do masy i tez nie zapalisz, a błedu nie bedziesz miał w pamieci.
Zobacz czy czasem zwarcia którys wtrysk nie generuje. Odpinaj po kolei cewki
A wiec tak jak odłączę szynę na której są podpięte wtryski do ECU błąd znika. Jak odepnę wtryski a podłącze samą szynę jest. Poodcinałem kolejno z szyny wtryski, czujnik temperatury paliwa i 3 przewody które idą od wacu dalej się świeci. Za co odpowiada reszta przewodów w tej szynie. Proszę o pomoc.
ECU masz po lewej stronie , na podszybiu. Jeżeli to Simos , to niech szuka zwarcia na końcówce kluczowania wtrysku 4- go na pinie nr.65.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Cześć , wyciągnij komputer, odkręć śrubki i odklej tylną płytę jeżeli wyleje się olej silnikowy, odtłuść środek na noc w ciepłe miejsce postaw komputer rozkręcony niech dobrze wyschnie, skręcasz do kupy, zakładasz nową wiązkę, ale z czasem i tak będzie się lał olej lub!!! specjalnym silikonem uszczelniasz powierzchnie styku kostki od wiązki wtryskiwaczy,...
Problemem był uszkodzony wtrysk, po wymianie problem ustąpił. Dzieje się tak jak długo auto stoi na parkingu, zazwyczaj na komisach. Zamykam temat.
Któryś wtrysk ma zwarcie lub uszkodzona wiązka do ECU. Odpinany pokolei i ma trzech cylindrach odpali
gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
C16NZ ? Jeśli tak, to do wymiany moduł, tylko nie kupuj chińskiego, bo wytrzyma tydzień
To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
Dzięki za odpowiedź ;-) Aha, czyli to normalne, że jak przełączę na gaz to sterownik wykrywa usterkę, bo przekaźnik odcina wtrysk. Nurtowało mnie też to, że na gazie usterka, którą wykrywa komputer - zwarcie jest raz do grnd, a raz do vcc (zmienia się to nieregularnie). Rozumiem, że tak też ma być...
Komputer pokazał błędy Zwarcia na wtryskach 1, 3, 4, 5, 6 Zwarcie w obwodzie pompy paliwa Zwarcie w obwodzie czujnika przewietrzania zbiornika Elektryczne uszkodzenie przekaźnika pompy paliwa Czy winny może być uszkodzony sterownik silnika?
uważasz że to nie jest wina ECU tylko wiązka wtrysku ma zwarcie?? Przy wyjętym ECU akurat napięcie znika, rozumiem że ecu daje napięcie na wtryski itd? ECU rozbierałem, w środku żadnych oznak spalenizny, zwarcia, ewentualnie mógłby jakiś tranzystor zwierać ale wątpię, no i poza tym jak podłącze interfejs Delphi to silnik kręci - to też moim zdaniem...
Co do wtrysków to emulacja nie działa lub działa źle.
Problem rozwiązany. Przyczyną było zwarcie 5. wtrysku, który oczywiście wcześniej był sprawdzany na stole, z diagnozą - sprawny.
Sprawdz wiazke pod filtrem, moglo byc zwarcie i w ECU uwalilo sterowanie tego konkretnego wtrysku
Emulator wtrysków - przekażniki sklejone.
Masz zwarcie na 5v na obwodzie nr 1
17 masa, 19 kluczowanie wtryskiwacza. Jak ma walnięty L9150 to będzie tam zwarcie, albo prawie zwarcie...
Po wielu miesiącach awarii i wielu wizytach u gazowników, którzy diagnozowali bóg wie co i chcąc nawet 3500 za naprawę, doszedłem do wniosku ,że któraś cewka na wtryskach robi zwarcie. Wtryski już mam wymienione wraz z cewkami, ale potrzebuję jeszcze wtyczki do sterownika która po wielu wtykaniach w jej piny mierników i innych ustrojstw, wygląda jak...
LPG ma znaczenie bo wyłancza wtryski a wypadanie zapłonu może powodować zwarcie przerwa w obwodzie cewki
Załącz zapłon i zmierz napięcie na bezpiecznikach: 1) Bezpiecznik F1 (15A) w komorze silnika - idzie do styku 87a przekaźnika 2) Bezpiecznik F29 (20A) w skrzynce bezpieczników za klapką przy drzwiach - idzie do styku 87 przekaźnika Na tych bezpiecznikach powinno być napięcie akumulatora po włączeniu zapłonu. Jeżeli będzie brak napięcia, lub wystąpi...
Musi być zwarcie przewodu sterującego wtryskiwaczem do masy. Jeden przewód jest +12 po włączeniu stacyjki, jasny niebieski, drugi jest przez ECU zwierany do masy (sterujący), różowo czarny. Odepnij kompa i wtryskiwacz, następnie zmierz czy między kablem różowo czarnym a ujemną klemą akumulatora niema przypadkiem zwarcia.
Witam, to mój pierwszy temat oraz pierwszy post i na dzień dobry spory problem. Pacjent stargany na lawecie, zgasł- kręci ale nie ma iskry, nie podaje paliwa, na wtryskiwaczach nie ma + tak jak i na cewkach. Rozrząd sprawdozny, hall podmieniany, zwierany sygnał do masy, czujnik połozenia wału z czarną wtyczką podmieniany, sterownik podmieniany i nadal...
Sprawdzę w poniedziałek popołudniu. A kolega robocop o jaki tłoczek chodzi? Błędy jakie miałem to zwarcie wtrysku sterującego z +. Wtrysk wymieniony u mechanika i poprawiał kąt wtrysku bo był podobno za bardzo przestawiony ale teraz nie chodzi tak równo na ciepłym jak wcześniej. I błąd jeszcze jest czujnik temperatury zwarcie z +
...ewentualnie miernik TYPOWO do samochodówki (zwykłe pomiary elektryczne +kondensatory) i dodatkowo pomiar: - DWELL - pomiar kąta zwarcia zapłonu - Test wtrysku jedno i wielopunktowego TBI i PFI - RPM - pomiar prędkości obrotowej silników 4-suwowych i 2-suwowych to np BM319s Brymen, ale on już kosztuje jakieś 550zł (wg Ceneo jest oferta za 480zł) lub...
Spotkałem się z taką usterką. Zazwyczaj powstaje wtedy, kiedy ktoś odkęcając kleme plusową nieopatrznie dotknie kluczem obudowy ECU. Mogę zaglądnąć do sterownika, kosz naprawy do uzgodnienia.
Okazało się, że wtryski , 3 sztuki zwarcie na cewce. Wtryski włożone nowe i autko juz chodzi. Dzięki za podpowiedzi.
Na początek odepnij ten emu wtryskiwaczy bo może on ma zwarcie i otwiera wtrysk. Gdy by co naprawa 250 zł.
Na przewody bym nie stawiał ponieważ przekładałem po jednym kabelku. Wtryski sprawdziłem jedynie na zwarcie do masy i nie ma zwarcia.
Załóż dodatkowy bezpiecznik o mniejszym amperarzu bezpośrednio przed sterownik wtedy będziesz miał pewność czy zwarcie jest wewnątrz sterownika.
Pewnie widzi jakąś przerwe albo zwarcie w wtryskach i rozłącza wtryski żeby nie uszkodzić driverów.
Sprawdź bezpieczniki . Kable bez izolacji zwarły do masy i pewnie wywaliło zasilanie.
Najpewniej będzie jak podmienisz elektrozawór - może dostawać zwarcia , pomiar napięcia niewiele wnosi . Lepiej jak mierzymy pobór prądu ale tutaj potrzebne kleszcze i oscyloskop .
Nie dwa tylko po dwa na każdy wtryskiwacz. I nie zewrzyj z plusem który też w tej wtyczce występuje.
KOmputer do wymiany, Komputer do wymiany., ale jak powiedział kolega matimon22, może być tylko zwarcie na wtrysku. Jak to sprawdzić ? Przy zwarciu ECU by przeżyło ?
podłanczałem w momencie kiedy gaśnie wysypuje błąd wszystkich 4 wtrysków(zwarcie do masy).ale wtryski raczej jak by padły to by już nie odpalił
Co zmierzyłeś na kostkacg wtrysków jest masa cały czas? Zasilane też? To odepnij wtyczkę od sterownika i zmierz powtórnie. Jak masa będzie to szukasz dalej, jak zniknie to dzwonisz przewody na zwarcie, jeśli takowego nie znajdziesz to posadziłeś sterownik. Proste jak drut.
Może jest zwarcie na wtrysku lub wiązce i dlatego nie widzisz napięcia?
Witam a może zwarcie na wtryskach lub ktoś coś robił i przypadkiem zrobił i zwarcie.
Odłącz wtryski i zbadaj instalację ale przede wszystkim wtryski na zwarcia do masy.
DF 228 sprawdź masę przy lampach z tyłu DF 186 chyba coś ze świecami żarowymi DF 006 zawór regulacji początku wtrysku, zwarcie w obwodzie DF 056 obwód czujnika przepływomierza Nie masz czasami zalanego komputera w Lagunie?
Miałem przypadek zwartej cewki, która palila bezpiecznik i tym samym zasilanie na sterownik. Sprawdź zasilanie na cewki.
Prawda, zwarcie tranzystora sterującego wtryskiem. ON946
witam mialem podobny problem co sie okazalo rozrusznik robil zwarcie i nie bylo wystarczajaco pradu na wtryski
po wgraniu orginala błąd od razu sie pokazał wtrysk 2 zwarcie cewki po odłączeniu drugiego cylindra na pięciu nie gaśnie
Zaciskanie przelewu (na chwilę) świadczy tylko np o sprawności tandem( min 8 bar ) i o np przeciekach na gumkach pompowtrysków (jak zaciśnięcie pomaga w odpaleniu). Jak cisnienie urosło do 7 to tandem średni ale powinno zbudować ciśnienie do odpału. Także teoretycznie to nie problem z paliwem. Może jest jakieś zwarcie na PD ale nie widzi błedu albo...
Czy masz gaz ?, sprawdź czy jak odepniesz sterownik czy dalej jest zwarcie na wtryskach do masy
wtrysk zewrze falownik zewrze zewrze emulator wtrysk wtrysk
canon odblokowanie radio kenwood kasetowe visual basic programowanie
Głosowe sterowanie urządzeniami Bluetooth: jak to zrobić? Podłączenie elektryczne sterownika Elektromet EL-02