Mogło uszkodzić driver sterujący wtryskiem.
gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
Któryś wtrysk ma zwarcie lub uszkodzona wiązka do ECU. Odpinany pokolei i ma trzech cylindrach odpali
Dzięki za pomysł z pompą -super patent. Nadal bedę wdzięczny za sugestie dot połączeń : czy stosować rezystor dla wtrysków i czy zewrzeć wtyk ecu-sonda do masy podczas jazdy na gazie ? Oczywiście sondę wykorzystam do monitorowania skłądu mieszanki....
ECU masz po lewej stronie , na podszybiu. Jeżeli to Simos , to niech szuka zwarcia na końcówce kluczowania wtrysku 4- go na pinie nr.65.
DF 228 sprawdź masę przy lampach z tyłu DF 186 chyba coś ze świecami żarowymi DF 006 zawór regulacji początku wtrysku, zwarcie w obwodzie DF 056 obwód czujnika przepływomierza Nie masz czasami zalanego komputera w Lagunie?
Widać że rzyga paliwem. Albo otwarty (zacięty mechanicznie )wtrysk, zwarcie wiązki do masy , uszkodzony driver.
Witam sprawdz czy z kabelkami wszystko ok sprawdz tez kostkę dochodzacą do wtryskiwacza i zmierz rezystancje wtrysku opór ok 15 om jak to ok to odepnij ecu i na pinach b33 b34 b49 i b50 powinieneś miec napięcie +12v ,ale aby to sprawdzic musisz zewrzeć przekażnik pompy paliwa jak to wszystko bedzie ok to masz uszkodzony ecu. Pozdrawiam.
No mnie też nie pasowało te podciśnienie bo tam jest aparat na czujniku halla podajże... A które dokładnie piny należy zewrzeć możesz to mniej więcej wyjaśnić???
Był recall na kolumne bo jest zespolony z blokadą kierownicy oraz zapłonem. Rozumiem ze u ciebie brak zapłonu? Czy sprawdzane miałes wtryskiwacze? Zwarty wtrysk do masy i tez nie zapalisz, a błedu nie bedziesz miał w pamieci.
Zobacz czy czasem zwarcia którys wtrysk nie generuje. Odpinaj po kolei cewki
podłanczałem w momencie kiedy gaśnie wysypuje błąd wszystkich 4 wtrysków(zwarcie do masy).ale wtryski raczej jak by padły to by już nie odpalił
No lokalizujesz przekaźnik od pompy jest pod maską wysłałem ci fotkę wyciągasz przekaźnik zobaczysz że na przekaźniku są 2 grubsze nóżki i je musisz zewrzeć kawałkiem przewodu co tu trudnego ... a jak podłączyłeś pompę " na kable" to ile paliwa ci się nalało do butelki jest to bardzo toporna metoda profesjonalni było by zmierzyć ciśnienie przyrządem
wtrysk zwarcie robi i nie puszcza zaden.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
w celu ustawienia jalowych obrotow najprawdopodobniej trzeba zewrzec jakies piny we wtyczce diagnostycznej. moze wie ktoc ktore? samochod: Mazda 323 F '92 rocznik 1,6 benzyna wtrysk wielopunkt.
Czujnik koła zamachowego/wału zgodność,czujnik prędkości pojazdu osiągnięty górny limit sygnału.Za wysokie napięcie akumulatora i ostatni to raczej zawór początku wtrysku zwarcie do plusa.
Nie wiem co z nim zrobić? Podepnij clipa Witam dzięki za odzew.... no wiec tak clip podpięty błędy te same co na lanuh... czyli 4 wtryski zwarcie lub obwód otwarty. Nie prawidłowe informacji z multiplex...... nie potrafię go przekodować teraz ma tryb jazdy z przyczepa.. nie ma przyczepy. W clipie ma taka opcje zmień konfiguracje w sterowniku ABS i...
po wgraniu orginala błąd od razu sie pokazał wtrysk 2 zwarcie cewki po odłączeniu drugiego cylindra na pięciu nie gaśnie
to razem mamy problem bo tez wrócił trasy i podobne ma objawy ale daje do mechanika mojego stałego to zobaczymy co powie bo tez mam juz ten sam problem tylko ze dwa błędy 6601 - Włącznik pedału hamulca sygnał niezgodny - Stale 7201 - Sterowanie lampka kontrolna systemu wtrysku zwarcie z masą - Stale
Witam mam problem Mascott 110cdi 2.8 żarzy się kontrolka świec. Po podłączeniu komputera wyskakują dwa błędy : 7201- Sterowanie lampka kontrolna systemu wtrysku zwarcie z masą-stałe 8601-Sprężarka klimatyzacji przerwa w obwodzie- stałe Po odpaleniu faluje na obrotach. Kable sprawdzone , wymieniony filtr paliwa Proszę o pomoc.
wiychtam jakim przyżądem diagnostycznym czytane były defekty? obecność tych defektów może byc tłumaczone usterką wewnętrzna czujnika ciśnienia na rampie wtrysku, zwarciem w instalacji na przewodzie zasilania tych czujników 5V.czy czujnik na rampie wtrysku był wymieniony na fabrycznie nowy?
Spytaj w, zakładzie gdzie mają sprzęt do urwanych świec żarowych i wtrysków. Posiadają doświadczenie. Tanio już było, teraz musi działać fachowiec. Od razu jak masz kolekror zdjęty to luzy każ ustawić na zaworach.
Zasilanie na wtryski i pompę idzie z jednego przekaźnika, po nim dopiero rozchodzi się na dwa bezpieczniki. Zobacz czy masz na styku roboczym przekaźnika zasilanie z akumulatora (stałe zasilanie). Jeżeli jest to możliwe że przekaźnik nie puszcza dalej lub upalony przewód.
A wiec tak jak odłączę szynę na której są podpięte wtryski do ECU błąd znika. Jak odepnę wtryski a podłącze samą szynę jest. Poodcinałem kolejno z szyny wtryski, czujnik temperatury paliwa i 3 przewody które idą od wacu dalej się świeci. Za co odpowiada reszta przewodów w tej szynie. Proszę o pomoc.
Wystarczy zewrzeć dwa odpowiednie przewody na gnieżdzie tego przekażnika i wszystko będzie jasne.
Po wielu miesiącach awarii i wielu wizytach u gazowników, którzy diagnozowali bóg wie co i chcąc nawet 3500 za naprawę, doszedłem do wniosku ,że któraś cewka na wtryskach robi zwarcie. Wtryski już mam wymienione wraz z cewkami, ale potrzebuję jeszcze wtyczki do sterownika która po wielu wtykaniach w jej piny mierników i innych ustrojstw, wygląda jak...
Niebieski z przełącznika powinien iść na zasilanie przekaźnika. Musisz sprawdzić które przewody idą do wtryskiwacza benzyny i je zewrzeć ze sobą. Wtedy Auto będzie chodziło cały czas na benzie.
Okazało się, że wtryski , 3 sztuki zwarcie na cewce. Wtryski włożone nowe i autko juz chodzi. Dzięki za podpowiedzi.
Odłącz wtryski i zbadaj instalację ale przede wszystkim wtryski na zwarcia do masy.
Zasilanie na wtrysku jest po przekaźniku głównym. Sterowanie wtryskiem zwarte do masy,wypnij ECU i szukaj zwarcia.Nieśmiertelny temat: masy sprawdzone??
Kombinując z wtryskiem , zwarłeś +12 do masy przechodzące przez pzrekaznik pompy i zasilania wtrysków. Rzeczywiście na tej linii nie ma bezpiecznika , styki przekaznika bezpośrednio z 30. Sterownik po kluczyku , zasilany jest na pin. C16 i D3 , stąd też brane jest napięcie na cewkomoduł pin. nr. 1. Sprawdz czy po kluczyku masz tu napięcia.
Komputer pokazał błędy Zwarcia na wtryskach 1, 3, 4, 5, 6 Zwarcie w obwodzie pompy paliwa Zwarcie w obwodzie czujnika przewietrzania zbiornika Elektryczne uszkodzenie przekaźnika pompy paliwa Czy winny może być uszkodzony sterownik silnika?
I już coś wiemy. W aparacie jest tylko palec, więc dajemy mu spokój. Punkt zapłonu jest brany z czujnika wału a przyspieszenie wylicza komputer. Zajrzałem do schematów i znowu niejasność-albo masz motronic 1.5 albo ml 4.1 . Różnica największa jest w podłączeniu wtryskiwaczy. W 4.1 wszystkie są połączone równolegle i sterowane razem. W 1.5 wtryski połączone...
Witam. Mam dość nietypowe pytanie. Czy jeśli jeden z przewodów wtrysku sterującego zwierał do masy i samochód przejechał z taką usterką kilkadziesiąt kilometrów to czy mógł uszkodzić się w ten sposób sam wtrysk sterujący lub ewentualnie sterownik silnika? Silnik Bmw 1.8 TDS Pozdrawiam
Sprawdz wszystkie wtryski na zwarcie.
Na przewody bym nie stawiał ponieważ przekładałem po jednym kabelku. Wtryski sprawdziłem jedynie na zwarcie do masy i nie ma zwarcia.
Witam. Znalazłem post jeden na ten temat ale w moim wypadku nie pomogło. Mianowicie jest błąd dwóch wtrysków zwarcie do masy i zwarcie do masy zaworu węgla aktywnego. Odpinałem wszystko tak jak w temacie znalazłem ale żadnych zmian. Co mogę z tym zrobić? Ma ktoś jakieś pomysły?
Problemem był uszkodzony wtrysk, po wymianie problem ustąpił. Dzieje się tak jak długo auto stoi na parkingu, zazwyczaj na komisach. Zamykam temat.
Dodam ze do kostki nie dochodzi żadne napięcie, sprawdzałem miernikiem i po złączeniu styków w kostce zero reakcji.. Poważnie? A ja wiem, że tam jest 5V. I zwieraniem styków można ubić centralkę wtrysku. Nic się nie ubije . To nie sterowanie cewką albo wtryskiem kiedy można "ubić" drivera. Jeśli zewrzesz styki w kostce to zasymulujesz temperaturę ponad...
Emulator wtrysków - przekażniki sklejone.
Czy to jest czujnik umieszczony w kolektorze ssącym?W sklepie gość powiedział że dwupinowy jest od temp wtrysku a musi być jednopinowy od wskaźnika temperatury cieczy który daje sygnał na wskaźnik na desce.Czy jest możliwość sprawdzenie takiego czujnika?Np. zewrzeć przewody doprowadzające do czujnika i obserwować wskaźnik?
Kolego, tam siedzi bezpiecznik odpowiedzialny za wtryski. Szukaj zwarcia w instalacji. Podłącz się pod komputer diagnostyczny, to zawęzi zakres poszukiwań.
dzieki ! kable od wtrysku były zwarte
Jak odpalić tylko na benzynie Musisz w instalacji gazu zewrzeć sterowanie wtryskami.Schemat znajdź będzie łatwiej przy wtyczce gazu,lub tam gdzie gazownicy odcinali wtryski.
LPG ma znaczenie bo wyłancza wtryski a wypadanie zapłonu może powodować zwarcie przerwa w obwodzie cewki
Czy do ustawienia zapłonu musze zewrzeć piny Ai B? Procedura ta dotyczy silników z układem zapłonowym EZF-h i EZF-i. 1.3 na wtrysku nigdy nawet nie widziałem ale wiem że taki był - C13N, z informacji które znalazłem wynika że ma on EZF-i czyli raczej trzeba zewrzeć piny A i B. Rozrząd na znaki, nie da się pomylić.
Problem rozwiązany. Wtrysk robił zwarcie (błędów brak), a po drugie zatkany totalnie DPF. temat do zamkniecia.
Załącz zapłon i zmierz napięcie na bezpiecznikach: 1) Bezpiecznik F1 (15A) w komorze silnika - idzie do styku 87a przekaźnika 2) Bezpiecznik F29 (20A) w skrzynce bezpieczników za klapką przy drzwiach - idzie do styku 87 przekaźnika Na tych bezpiecznikach powinno być napięcie akumulatora po włączeniu zapłonu. Jeżeli będzie brak napięcia, lub wystąpi...
Prawdopodobnie znalazłem przyczynę uszkodzenia. Wiązka przewodów zasilających sterownik pompy na dwóch przewodach do pinu 1 i 4 posiada uszkodzoną izolację w odległości ok 10 cm od wtyczki. Przewód do pin 1 a więc DATALINK (-) oraz do pin 4 czyli LOW IDLE SELECT posiadają przetartą izolację na skutek ocierania się o przewód metalowy wychodzący do jednego...
Ja zawsze popuszczałem wtrysk i chwilkę pokręcić aż paliwo pojawi się i po problemie.Wypatrzyłem też na necie że silniki 2.5 td po lewej stronie mają wtyczkę którą należy zewrzeć ale ja tak nigdy nie robiłem.
Adi, zmierz wtryski czy czasami chociaż jeden nie ma zwarcia... Też się kiedyś męczyłem lecz z partnerem RHY i okazało się że błędów brak a drugi wtrysk miał zwarcie do masy przez co blokował ECU
Gdze sprawdzałęś przy wtrysku czy sterowniku bo może jest kabel uwalony miedzy wtrskiem a kompem .lub wtrysk ma zwarcie ,zacięty.itd...
uważasz że to nie jest wina ECU tylko wiązka wtrysku ma zwarcie?? Przy wyjętym ECU akurat napięcie znika, rozumiem że ecu daje napięcie na wtryski itd? ECU rozbierałem, w środku żadnych oznak spalenizny, zwarcia, ewentualnie mógłby jakiś tranzystor zwierać ale wątpię, no i poza tym jak podłącze interfejs Delphi to silnik kręci - to też moim zdaniem...
Witam, to mój pierwszy temat oraz pierwszy post i na dzień dobry spory problem. Pacjent stargany na lawecie, zgasł- kręci ale nie ma iskry, nie podaje paliwa, na wtryskiwaczach nie ma + tak jak i na cewkach. Rozrząd sprawdozny, hall podmieniany, zwierany sygnał do masy, czujnik połozenia wału z czarną wtyczką podmieniany, sterownik podmieniany i nadal...
Witam koledzy, troszkę się zamotałem w temacie Mascotta 2,8 dci 110 koników rok 2001. Jeżeli będzie potrzebny VIN, to za niedługi czas go odnajdę, ale do rzeczy, problem jest taki, zaznaczę / WURTH nie daje rady TEXSA. W trakcie testu zrywa połączenie, jedyne co to DELPHI działa bez problemu. Jest taki cyrk, że połączenie jest, no i świeci stop i spiralka....
Cześć , wyciągnij komputer, odkręć śrubki i odklej tylną płytę jeżeli wyleje się olej silnikowy, odtłuść środek na noc w ciepłe miejsce postaw komputer rozkręcony niech dobrze wyschnie, skręcasz do kupy, zakładasz nową wiązkę, ale z czasem i tak będzie się lał olej lub!!! specjalnym silikonem uszczelniasz powierzchnie styku kostki od wiązki wtryskiwaczy,...
Witam, mam pytanko: były wyciągane wtryski, pierwsze było wszystko rozpinane przewody elektryczne od wtrysków, przelewowe i zasileniowe, była wymieniana podkładka pod wtryskiem, po złożeniu podpomowaniu paliwa ręczna pompką odpaliliśmy auto. Auto chodziło przez 30 sekund i zgasło i nie chce już odpalić, odpowietrzone zostało na przewodach ale to samo...
KOmputer do wymiany, Komputer do wymiany., ale jak powiedział kolega matimon22, może być tylko zwarcie na wtrysku. Jak to sprawdzić ? Przy zwarciu ECU by przeżyło ?
Problem rozwiązany. Przyczyną było zwarcie 5. wtrysku, który oczywiście wcześniej był sprawdzany na stole, z diagnozą - sprawny.
30 Mpa to już powinno palić. Podmiany czujników to wiesz jaka to robota. Do tego jest oscyloskop. No ale jak nie masz, to tylko tak. Ale zasilanie halla i masę możesz sprawdzić. Sprawdź może jeszcze wtryski na zwarcie do masy i rezystancję cewki. Przy takich objawach równie dobrze może być uszkodzony ECM. Może ,nie musi.
Witam. Problemem byl wtrysk, elektromagnes wtrysku robił zwarcie. Wykręciłem wtrysk nr 2, obejrzałem, nie zauważyłem fizycznych uszkodzeń. Aby upewnić się czy problem jest w samym wtrysku a nie gdzieś dalej zamieniłem go z 3 i wtedy DDT pokazało błąd 3 wtrysku. Odłączyłem kostkę elektryczną od tego wtrysku i auto zapaliło na trzy cylindry od razu :D...
Domyślam się, że kolega chce równolegle (w jednej kości) umieścić wsad oryginalnej mapy obok tuningowanej i przełączać się między nimi, celem np. porównania osiągów lub dopasowania mocy/paliwożerności silnika do aktualnych potrzeb(?) Powinno się dać zrobić to bez resetu sterownika, bo z tego, co się orientuję, to w tych kościach zapisana jest jedynie...
C16NZ ? Jeśli tak, to do wymiany moduł, tylko nie kupuj chińskiego, bo wytrzyma tydzień
komoroski Mi się komp nie łaczy z wtryskami po zwarciu plusa z obudową silnika. Laguna II 1.9 dCI 2005. Co robic
To jeszcze sprawdź cewki wtrysków ,i wiązkę na zwarcie do plusa albo do masy. Możliwe że leży ecm. Teorie,potrzebne pomiary.
Rozwiewam.Odcięcie wtrysku na przekazniku który tam widzisz.Dlatego sterownik generuje ci tą usterke.Każdy fiat na mono ze zrbioną w ten sposób emulacja zapisze usterke po przejściu na lpg. Zrób emulacje prawdziwą jak cię nurtuje ten problem.
Witam. Posiadam borę 98r. 1.6sr akl. Padł sterownik silnika, trzy wtryski leją benzyne bez ustanku. Wszystko sprawdzone, instalacja, wtryski podmieniane, na vagu 2 błędy: 3 i 4 wtrysk zwarcie na masę. Na zdjęciu nr i oznaczenie sterownika. Problem jest z tym oznaczeniem, jakie oznaczenie do tego modelu samochodu. Występują różne oznaczenia AL, Ak, An,...
To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
Po wyciągnięciu dużej wtyczki z centralki lpg (ocotec) auto nie odpala na benzynie. Czy zgodnie za załączonym schematem wystarczy zewrzeć dwa piny w odłączonej wtyczce X12 i powinno auto normalnie odpalić czy coś jeszcze musiałbym zrobić ? Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/2260743000_...
Tak właśnie mam gaz - ale auto zostało sprowadzone z Holandii i gaz jest oryginalny Opla podobno sekwencja.. I co z tym wtryskiwaczem ? Trzeba wymienić czy jak ? Od czego zacząć ? Może najpierw wymienić świece albo coś z takich podstaw zanim zabiore sie za grubsze rzeczy ? Poza tym mógłby mi ktoś napisać które styki zewrzeć w Omedze B 96 rok, żeby na...
Witam. Powiem tak "Ja tu widzę niezły burdel". A tak poważnie nik tu nie jest jasnowidzem z tych fot nie wywrurzy nikt usterki. Moja propozycja podjedz do magika który to robił (zakładał lpg). Spróbuj na przekazniku 561 (tym z foto) 4,5,7 zewrzeć kabelki rozcinane przez niego (rozłacza on wtrysk paliwa i zobacz czy bedzie chodziło oczywiscie na bezynie...
Co do wtrysków to emulacja nie działa lub działa źle.
Jak 170 km to na siemensie i pewnie jakiś wtrysk padł na zwarcie :)
Od strony 46 masz pewną rozpiskę przewodów, jak nic ci nie da to trzeba wziąć miernik i przedzwonić wiązkę tak by zlokalizować dane połączenia i je zewrzeć. http://www.autogas-autogaz.hu/dokumentum... PDF ten podaje też, że w wiązce jest adapter rozpinający oryginalne złącza wtrysków PB o czym wspomniał kolega bubu. Sprawdź.
W silniczku od biegu jałowego znajduje się styk położenia przepustnicy (pin 3 i 4) możesz go sprawdzić omomierzem jak otworzysz przepustnicę powinien rozewrzeć się a jak puścisz to zewrzeć. Potencjometr przepustnicy jest osobno przy jej osi. A czujniki tak jak pisałem powietrza jest przy nasadzie wtryskiwacza ( są tam cztery przewody 2 do czujnika i...
Jak widzi obroty i immo nie trzyma ,a także masy i zasilania ECM ok, to pozostaje chyba padnięty ECM? Co tam jeszcze, jak jest gazownia to sterownik gazu? Może warto też sprawdzić czy na którymś wtrysku nie ma zwarcia. Tak wiem, powinien być błąd.Mało prawdopodobne ale kto wie.
Spotkałem się z taką usterką. Zazwyczaj powstaje wtedy, kiedy ktoś odkęcając kleme plusową nieopatrznie dotknie kluczem obudowy ECU. Mogę zaglądnąć do sterownika, kosz naprawy do uzgodnienia.
Witam a może zwarcie na wtryskach lub ktoś coś robił i przypadkiem zrobił i zwarcie.
Ma LPG?? to by było związane z wtryskami, bo zwarcie do minusa i plusa na raz to dużo :D . Co do odpowietrzenia zbiornika hmnnn czyżby chodziło o elektrozawór pojemnika wyparnego ?? Tego czegoś przymocowanego do prawego kielicha amortyzatora - pod maską.
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
no tak wymieniłeś czujnik ale nie ten co trzeba niebieski jest tak jak już ktoś napisał dla wtrysku. Ile pinów ma ten czarny? Jak 2 to zobacz czy jest międzi nimi przejście na zimnym silniku. A najprościej to zobacz jak zewrzesz do masy przewód dochodzący do tego czujnika czy zapali kontrolka
Ja bym sprawdził czy któryś z wtrysków nie ma zwarcia do masy albo między pinami.
Witam, mam problem z boxerem 2,2 hdi z 2006r. Na wolnych obrotach szarpie silnikiem aż czasami potrafi zgasnąć. Jak wcisnę sprzęgło to chodzi rowno chociaż czasami praca jest taka "twarda". Są momenty gdy załapie i chodzi równo i cicho (jak na diesla) dodam ze wtryski są fabrycznie nowe regulator ciśnienia na pompie ( na który stawiali mechanicy) tez...
Witam Od paru dni mam Corse A z 88 roku na mono wtrysku i wyskakują błedy :( , w związku z tym mam pytanko: Gdzie znajduje sie w tym modelu złacze diagnostyczne(abym mógl sprawdzić kody usterek)? Aaaa i jeszcze jak by ktoś mógł napisac jak sprawdzić model silnika to byłbym bardzo wdzieczny :) Z góry dziex za wszystkie odpowiedzi Pozdrawiam
Sprawdz wiazke pod filtrem, moglo byc zwarcie i w ECU uwalilo sterowanie tego konkretnego wtrysku
Witam! Nie wiem, czy w autku na wtrysku GSI można odczytać kody błędów, ale w moim polonezie (Abimex) wystarczyło zewrzeć dwa styki we wtyczce diagnostycznej - pod dywanem pasażera (pod schowkiem) - wisi tam luźno wtyczka. Obserwując kontrolkę Ch.E. można odczytać błąd, a tym samym diagnozować problem. Sprawdź nr błędu (poza 12 oczywiście) i napisz,...
Na początek odepnij ten emu wtryskiwaczy bo może on ma zwarcie i otwiera wtrysk. Gdy by co naprawa 250 zł.
Alternator zmieniony miał 210A i teraz ładowanie ma 13.8v wrociło wszystko do normy koszt 100zł alternator 30 przesyłka + praca wykonana samemu do zabiegu trzeba pochylić przedni pas i zdemontować zderzak z lampami auto ma przebieg 113 tyś. Przebiegu przez takie napięcie wtrysk miał zwarcie na cewce i musiałem go wymienić temat uważam za zamknięty
Sprawdż który przewód od wtrysku ci przecieli .Jeden z tych dwóch przewodów leci przez styki przekażnika (30 i 87a) o którym pisałem wyżej i jeżeli styki przekażnika nie będą zwarte wtryskiwacz nie będzie dostawał sterowania.Najprościej sprawdżić,wyciągając przekażnik i zewrzeć styki 30 i 87a w gnieżdzie przekażnika. Dodano po 2 Jeśli on był by przyczyną...
Może jest zwarcie na wtrysku lub wiązce i dlatego nie widzisz napięcia?
Zaglądałem do książki serwisowej i potwierdzam. kody usterek 0105-tps 0110-mat 0115-sygnal cts 0120-tps 0130-sonda 0201-wtrysk 1 0202-wtrysk 2 0203-wtrysk 3 0320-opto w aparacie 0340-opto aparatu 0440-cewka pochlaniacza oparow 0500-blad vss 0505-problem iacv 0560-wysokie ladowanie 0601-blad ecm 1100-korekcja a/f 1110-adaptacja korekcji a/f 1500-termistor...
Witam. Mam problem z autem j/w. Na zimnym pali i gaśnie po 5-6 razach odpali chodzi nierówno ,Natomiast jeśli temp. otoczenie jest około 10 stopni jest ok. Nadmienię że auto przycholowane na lince z innego warsztatu ,padł czujnik ciśnienia paliowa. dwa wtryski miały zwarcie .pasek rozrządu przeskoczył o jeden ząbek uszkodzone 4 szt dziwigienki wymienione...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Tak robiłem jak opisał Jacek,jednak bez schematu zabawy jest coniemiara. Sytuację komplikuje fakt , że na tym obwodzie są wtryski , po pojawieniu się zwarcia zaświeca się żarówka z której wtryski mają doraźny emulator, silnik gaśnie i zwarcie znika. Rysiek jesteś wielki to było zwarcie w podgrzewaczu odmy.
Pewnie widzi jakąś przerwe albo zwarcie w wtryskach i rozłącza wtryski żeby nie uszkodzić driverów.
Zwarcie cewki wtrysku do plusa na wskazaniu testera , to jeszcze nie fizyczne zwarcie , a brak sterowania MINUSEM. Kolega Mania 123 ma rację.
Prawda, zwarcie tranzystora sterującego wtryskiem. ON946 Nie mam takiego tranzystora jest ON957 zwarcia nie ma. Alarmu tez nie ma wiec ta opcja odpada.
Mam problem z odpaleniem mercedesa c220 w203 2001r.odpala z plaka bez problemu,wcześniej miał błąd synchronizacji walu korbowego z walkami rozrządu wymieniłem czujniki i nadal nie odpalał nawet z plaka okazało się ze dwa przewody na wtrysku robiły zwarcie,po zaizolowaniu ich odpala ale tylko z plaka.Może ktoś by mi pomógł z tym problemem
a nie miałeś czegoś takiego ze miałeś zapięty 4 bieg jechałeś sobie i nagle zapalała sie kontrolka od wtrysku ?? Pod schowikiem masz gniazdeczko w którym trzeba zewrzeć dwa styki aby wejść w kody migowe na liczniku . zwierasz pierwszy i trzeci zwykłym drucikiem i przekręcasz kluczyk . najlepiej to robić w nocy bo wtedy widać dobrze kontrolke . Odczytujesz...
wtrysk benzyna zewrzeć zewrzeć wtrysk gasnąć peugeot zewrzeć wtrysk
xytronic grzałka alarm super forteca instrukcja lusterko opuszczać
radio nissan qashqai radio nissan qashqai
Becker BE 6021 (Audio 10 CC) – opis pinów ISO, Mini-ISO, D2B, Mercedes W203, W209 Mercedes BF 6021 A203 020 22 06 – opis pinów radia Becker Audio 10 CD