Wszystko wskazuje na skład mieszanki. Podgląd podczas jazdy na ciśnienie gazu i wydatek wtrysków.
Ogólnie jest ok ale : -valteki w 6 cyl bmw to strzał w kolano dla silnika -jaki to silniki dokładnie, kme silver nie obrobi więcej jak 170 km stabilnie -mapę się zbiera w podobnych warunkach tak benzynową jak i gazową, musisz więcej zebrać przy większych czasach wtrysku, ale ogólnie jest ok -jeśli zakładasz wtryskiwacze 1,5 lub 2 ohm (1 ohm stag 200...
Tak jak pisali ustaw początek wtrysku
A jakie to są wtryski?
paliwo leją wtryski ????
Pewnie było to w układzie K-Jetronik gdzie nie ma elektrycznych wtrysków.
Jaki przebieg ma twoja instalka? Może warto by skalibrować najpierw wtryski.
Tak możesz zakładać
Prosze bardzo.
dokladnie to po przekreceniu kluczyka normalnie kreci ale nie chce zapalic po dłuższym kreceniu snierdzi paliwo z wydechu . czsami zdarza sie ze szczeli tak jakby miał gaznik .:(:( tylko ze tam sa wtryski
Dziś udało mi się kupić 2 listwy + 6 wtrysków KEIHIN za 200zł, także czekam na paczkę, zobaczymy co będzie. A co do Bladów, to dzięki za odpowiedź, przebieg niezły jak na tak tanie wtryski.
Może być także czujnik temperatury silnika ten do sterownika. Komputer dostaje informację że silnik jest cały czas nagrzany, a przy zimnym źle ustawia parametry wtrysku.
ta iskra jest taka sama jak na innych cylindrach czy obserwacyjnie inna ? krótsza słabsza ? Jeśli przeszedłeś stronę elektryczną silnika to skierują się w stronę zasilania w paliwo czy cylinder dostaje paliwo , może zamień wtryski.
Zostają wtedy wtryski a tych domowym sposobem nie sprawdzisz Kwalifikujesz się do ostrzeżenia, ze swoimi "poradami". Jakie mogą być przyczyny takiej usterki? Masz co podłączyć do sterownika, żeby podejrzeć parametry? Odczyty CTS, MAF, czasu wtrysku?
Witam po długiej nieobecności. Byłem u 2 mechaników i wszyscy zgodnie twierdzili że wszytko jest ok. W końcu zacząłem wymieniać części na oślep i okazało się że po wymianie czujnika temperatury ECU (czarny) wszystkie problemy zniknęły. Jednak jak kolega pozostał silny zapach benzyny na zimnym silniku. Po rozgrzaniu wydechu zapach spalin jest normalny....
Pompa paliwo podaje ale wtryski nie puszczają.
Dla zaspokojenia mojej ciekawości, powiesz dlaczego zmieniasz wszystkie wtryski?
Wiązka już miałem przy silniku i niema iskry A wtrysk jest ?
Wtrysk jednak nie został uszkodzony.
Witam, poszukuję schematu jakiegoś działającego interfejsu do BMW E36 325TDS z 92r. Potrzebuje go do odczytu dawki paliwa i konta wtrysku. Pozdrawiam.
W sterowaniu lub w zasilaniu wtrysków. Iskra jest, pompka pracuje?
Winowajcą są przytkane wtryski od LPG
a jakie wtryski byscie polecili?
Sprawdzałem na tyle ile potrafiłem miernikiem i na 1 i 4 nic się nie dzieje 2 i 3 działają nawet przekładałem kostki żeby sprawdzić czy to czasem nie sam wtrysk padł ale działają poprawnie .
Paliwo , sterownik wtrysku też wymieniony?
tam gdzie wtryski paliwa na 99% padla pompa
Tam gdzieś pod kolektorem ssącym, ale wywalało by ci błąd wypadania poszczególnych cylindrach i nie palił by więcej tylko mniej bo odcina kolejno wtryski na pół gwizka.
No widzę że chyba nikt nie ma M50b25 w swojej BMW. Już jestem pewny, że mój silnik to M50b20 a nie b25. Dziś grzebałem i doszedłem do wybitego nr silnika i fi80 :(
W książce jest większość spraw i opisów do sprawdzenia Etzolt jest dobry Jeśli usterka wystąpiła po zatankowaniu, to na pewno nie, że 98 tylko, "fałszywa zupa", więc ciśnienie paliwa, wydatek, czystość itp Miałem kiedyś taki przypadek, że auto po zatankowaniu jeździło do wieczora, a rano nie odpaliło.......silnik ostygł i wtryskiwacze też i coś zaschło...
a moze poprostu siada wtrysk. A może poprostu kolega pomylił działy? Wtrysk siada raczej po czterdziestce. Ten tds chyba młodszy.
Witam wszystkich zainteresowanych tematem i proszę o pomoc Więc w moim BMW jest zamontowany sekwencja elpigaz założona 6lat temu przez poprzedniego właściciela. Po przełączeniu na gaz silnik delikatnie klekocze przy dodawaniu gazu (hałas ewidentnie z góry silnika). Na początku podejrzewałem szklanki ale mechanik z którym rozmawiałem zasugerował mi wtryski...
Ciekawe czy sonda sprawna i czy pracuje na wolnych obrotach prawidłowo. Może któryś wtrysk uszkodzony i zalewa go.
Ma ktoś schemat do buni z 97r potrzebny do wtrysków ;/
Powiem tak. Miałeś bardzo dobre wtryskiwacze reszta instalacji do kitu. Teraz masz przyzwoitą instalację a wtryski do kitu. Póki nie założysz dobrych wtrysków ciągle będziesz tu pisał posty.
No ale cewke wymienialem a po za tym z komputera prad na ten pierwszy gar tez nie wychodzi. Czy moze miec wine wtrysk , komputer od gazu lub czujnik walka rozrządu .
a uważam ze to wtryski powodują chwilowe zamarniecie po czym dają dawkę paliwa w moim bmw e36 1.8 było coś podobnego tylko działo się to wtedy kiedy miałem przy 50km tak mechanik stwierdził dal do regeneracji wtrysk i aż do sprzedaży mojej berty nic się nie działo
WIęc spawa prosta jak drut. Jeśli wtryski ci tryskają na 100% to masz uwalony DME.
Ale właśnie nie mam tu gazownika złotą rączkę w swoim fachu. A co nie jesteś z Łodzi? Wystarczy warsztat któy robi Twój sterownik gazu i to wszystko. Kilka pomiarów i wiadomo czy reduktor do wymiany czy wtryski czy jeszcze inny problem.
Zrób sobie odcięcie na wtryski
Olej wymieniony, wtryski podłączone. Po odpaleniu mała zadyma z rury wydechowej ale po czasie wszystko wróciło do normy. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
czy w końcu powiesz jaką masz ta instalację gazową- mikser, wtrysk gazu, czy wtrysk gazu ciekłego? Ma to znaczenie dla diagnozy.
Po przekrenceniu stacyjki sterowanie na przekaznik idzie z komputera? Jeśli tak to jakie? Czy mogę pomierzyć miernikiem?
Jak sprawdziłeś tę sondę - jedyna słuszna metoda to porównanie odczytu z analizatora spalin, z odczytem z diagnoskopu podpiętego do ECU silnika, ew. z oscyloskopem wpiętym do sondy. Modyfikując KWZ na wolnych obrotach ECU utrzymuje zadaną wartość tych obrotów przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego AFR. Sprawdzałeś ciśnienie paliwa i stan wtrysków?...
stałe zasilanie na wtryskiwacze jest ?
witam ! mnie wlasnie dopadł ten problem dokladnie tak samo jka Ty, nie kreci nic moje bmw e36 compact 1.6l z 95 roku probowalem odpalic na kable udalo sie po godzinie znow to samo sprobowalem odpoczyc klemy od aku i tez odpalalil lecz po tam paru godzinach znow to samo.. nic nie kreci.. czym to moze byc spowodowane?
pod komp podpięty , błędów brak .. pompę i wtryski na pracy silnika musi sprawdzić a silnik ma problemy z odpaleniem a jak odpali bardzo nie równo chodzi i wchodzi sam na wysokie obroty , silnik trochę stal i wole usunąć usterkę a później go odpalać niż piłować silnik na 3 tys obrotów a odczyt z tego pewnie żaden , może ktoś sprawdzić mi tylko kolory...
czujnik na wtryskiwaczu, czujnik wału, czujnik pedału gazu, pompa wtryskowa (ośka, lub hdk)
Brak kluczowania wtrysków i lub iskry. Co sprawdziłeś? Masz fejsa do gazu?
Napewno to uczynię (w poniedziałek). A jeszcze dorzucę pytanie: czy przyczyną tego może być pompa powietrza i jeśli tak to gdzie ona się znajduje. Myślę, żeby do niej pozaglądać i jeśli się nie mylę, to jest ona (stojąc twarzą do silnika) po lewej stronie, lecz już dawno nie robiłem tego i przyznam, że po prostu nie pamiętam. OK. Więc temat zakończony....
Sprawa pierwsza to nie pracuje na jeden ( pierwszy cylinder) tylko na lpg, gazownik twierdzi że sterownik jest uszkodzony. Ja mam pomysł taki aby listwe wtryskowa, która jest podzielona na 2 po 3 wtryski zamienić i sprawdzić czy w tej sytuacji auto dalej nie będzie pracować na pierwszy cylinder, wtedy (uszkodzony sterownik) lub 4 wówczas (uszkodzony...
A regulowałeś czułość membrany ? Wg mnie falują bo jest za ubogo, silnik zwalnia, krokowiec przepustnicy się gwałtownie otwiera by utrzymać obroty, wtedy się wzbogaca bo większe jest podciśnienie więc trzeba zwolnić obroty i znów za ubogo. Jak widziałeś TPS można regulować i powoduje większe otwarcie silnika więc może pokręć tym i tamtym tylko koniecznie...
Tragedią jest również strojenie tego sterownika na AFR. Wystarczy na czasy wtrysku, bo ten sterownik i tak nic więcej nie oferuje. Do tego brak analizy sondy (chyba, że jest UEGO) to już kaplica w strojeniu.
Dobrze podchodzisz do tematu , ale sprawdź te parametry jeszcze wtedy kiedy zaczyna szarpać. Co z czasem wtrysku, zapłonem itd. Jaki to motor ? M43
jak widze jestes w posiadaniu skanera do BMW nie musi byc kod usterki podejrzyj sobie czujnik temperatury wtrysku nawed jak bedzie oszukiwal nie pokarze ci bledu ALE POLECAM sprawdzic cisnienie paliwa
Odświeżam trochę Mam problem BMW E36, 1.8l kod nr 40... Wie ktoś co to jest? Z gory dzięki za odpowiedź
Czujnik położenia wału sprawny? Co mówi diagnostyka?
witaj. jezeli podawałes mase na pin 1 na podpietym ECU i pompka chodzi tzn., ze steruje on głownym przekaznikiem i prawdopodobnie jest sprawny. cewka ma +15? wtryski tez? jezeli tak to prawdopodobnie czujnik położenia korby padł.
panam coś przesadziłeś z tym porównaniem przepływów to nie ten system....tu raczej ecu nie jest w stanie zwiększyć ilości paliwa ..sonda cały czas na ubogo a ECU czasu wtrysku nie zwiększy ponad zakres dozwolony przez flash
Witam. Poszukuję osoby, która wykona układ elektroniczny, który przetworzy sygnał obrotomierza silnika 1.6 z BMW E36 (sygnał do obrotomierza z ECU) do licznika w samochodzie Suzuki Samurai w którym oryginalnym silnikiem był 1,3 benzyna na wtrysku (sygnał do obrotomierza z cewki) Może być też układ, który działa na zasadzie nawinięcia przewodu na kabel...
Miałem podobny problem w E60 M57N 3.0 218KM okazało się że wtrysk CR przepuszcza. Może być też że świeczki masz do wymiany.
Witam czy ma ktoś dobrze ustawiona mapkę do Dream xxi przy bmw e36 316
Byłem na kompie i nie wykazało żadnych błędów. Mechanik obstawia ze może to być jakiś zaworek przy wtryskach. Moim zdaniem teraz to metoda prób i błedów tylko pomoże
Nastawnik jest w pompie. W której pompie, bo w samochodzie jest ich kilka ? Gdzie dokładnie ona znajduje się ? Przy wtryskach, przy kanale wlotowym powietrza czy gdzieś indziej ?
Przepustnica (a w tym silniku to nie wiem czy również nie zawór wolnych obrotów) zawsze bierze udział w zasilaniu. Raczej wina po stornie rozregulowania lub zużycia (zużycie może dotyczyć nie tylko elementów LPG). GAZ 2 generacji nie jest łatwy do wyregulowania i średnio nadaje się do silnika z wtryskiem, tym bardziej z wielopunktem. Napisz jakie masz...
prawdopodobnie masz walniety sterownik silnika, ja też tak mam, jak jest zimny to ciężko pali- sterownik pokazuje błędna temperature i czujnik wtrysku podaje złą dawke paliwa i stąd te problemy. Jeżeli byłeś na diagnozie u jakiegoś pana Romana czy innego buraka to się nie dziw że ci nic nie pokazało, w tych starych bmw są takie problemy że czasami trudno...
Dobra, nagrzej autko , nie włączaj ciepłego nawiewu i zrób od nowa kalibracje wtrysku gazu. Jak wtedy nie będzie chodził dobrze, to nic nie poradzimy telepatycznie.
Sposobów jest mnóstwo, ale każdy głupszy od poprzedniego. Skoro reduktor jest zimny to nie ma prawa podawać gazu na wtryski. Koniec. To tak jak masz łyse opony i jesteś na % to nie wyjeżdżasz na drogę publiczną.
Wygląda na rozjechaną mapkę wtrysku, pojeździć cały dzień na benzynce lub na noc aku odłączyć zobaczyć czy się coś zmieni.
Czy wtryski Hana będą pasować do komputera stag 300plus? W programie diagnostycznym powinieneś mieć możliwość wyboru wtryskiwaczy. Sprawdź, ale raczej powinny tam się znajdować wtryskiwacze HANA.
Wtryskiwacze masz dobre założone, co do reduktora to ja bym go nie załozył własnie ze wzgledu na niestabilne cisnienie chociaz kazdy reduktor jak jest zimny to zawsze będzie miał wieksze cisnienie i tu nalezy włączyc w programie korekty od temp gazu i na cisnienie reduktora. Jak będziesz zmieniał cisnienie to zawsze zmieni się model czyli dawka wtrysku....
Witam! Prowadzę zakład montażu instalacji gazowych w samochodach i miałem przypadki jakie opisujecie z BMW E-36 . Nie montowałem tzw. zaworu "stop", natomiast pomagała dokładna regulacja systemu zasilania gazem. Ważne jest miejsce zamontowania reduktora tzn. jego odległość od miksera . Chciałbym jednak przestrzec przed zbytnim lekceważeniem "strzałów...
pochwal sie pochwal bo jestem bardzo zainteresowany w tym temacie ja jaka masz turbine? jak podłaczyłes przepływomierz? silnik-turbo-przepływomierz czy silnik-przepływomierz-turbo czy dokładałes dodatkowe wtryski? czy zmieniałes mapy? zgadzam sie ze mozna sie w małych pieniadzach wrobic
Po długim postoju lub po nocy ma chęć zapalić ale nie odpala. Odpali po kilku próbach i wtedy chodzi dobrze. Świece grzeją, paliwo jest, z rury dym nieprzepalonego paliwa. Błędów brak, sprawdzony rozrząd i początek wtrysku, wtryski nie leją. Niepokoi mnie kompresja na jednym cylindrze (1,8 MPa). Czy ma to duży wpływ na takie zachowanie?
Witam sprawdziłem i jest ok wtryski rozkręciłem i tak samo już nie mam pojęcia wszyscy twierdzą że problem leży w elektryce. Rano zapalił na parę sekund a teraz nie daje żadnego znaku życia.
Witam. Chciałbym zastąpić alternator 80amperowy na 70A .Instalację mam standardową + sekwencyjny wtrysk gazu(który ciągnie parę watów).Mam pytanie czy ten alternator pokryje zapotrzebowanie na prąd. Pozdrawiam.
Na obd2 nic konkretnego nie znalazłem. Jeśli ma ktoś coś konkretnego do powiedzenia na temat ssania w M40 będę niezmiernie wdzięczny. Jakieś problemy z czytaniem ?Proszę przeczytać post powyżej - w układach elektronicznego wtrysku paliwa NIE MA żadnego ssania.Wątek zamykam.
Przestań sobie kabaret urządzać. Skoro ma te 3 atm ciśnienia, to powinna zapalić. Wtryski kluczowane parami, bo to półsekwencja - więc jak robiłeś kabarety, to pewnie go teraz zalałeś. Przedmuchaj cylindry i próbuj na nowo. Klapa przepływomierza działa? Wydech drożny?
Czyli dla biegu jałowego i rozgrzanego silnika: dawka paliwa, kąt wtrysku, ciśnienie doładowania, temperatura powietrza doładowanego, masa powietrza zassanego, procentowe otwarcie egr. To samo dla wysokich obrotów.
panowie mam problem z bmw e36 2,5 td chodzi o pompe wymienilem zepsuta na druga o tych samych cechach kon,994 lecz nie pasowl sterownok zalozylem starszy ale pompa nie daje cisnienia zeby otwozyc wtryski powieccie co moge zrobic
Jak to zanikają impulsy...???Na ile wtryskiwaczy - na 1, na 2 czy na wszystkie. A może jest problem elektryki jeżeli chodzi o stałe napięcie na wtryskach??? Po zagrzaniu silnika przez 10 min na wolnych obrotach było wszystko ok. A w czasie jazdy pod obciążeniem? Były jakieś błędy w sterowniku gazowym?
Napięcie jest ok. nawet na rozruchu nic nie działa olej napędowy tez ok lecz wcześniej prawdopodobnie zamarzł. Czy mogły sekcje paść w pompie. przełożyliśmy drugą pompę lecz z tej wcale nie podaje na wtryski. dodam że pompa działała w poprzednim aucie a w moim nie. Dodano po 8 Napięcie jest ok. nawet na rozruchu nic nie działa olej napędowy tez ok lecz...
Witam. Mam problem z moją e36. Auto na Pb chodzi idealnie, natomiast na Lpg zaczynaja się problemy. W czasie jazdy przy wyższych obrotach, lub przy gwałtownym wciśnięciu gazu auto spada z obrotów i podnosi się do góry albo gaśnie, dzieje się tak za każdym razem gdy wrzucę luz. Kiedyś robił tak chyba kilka razy Teraz jest tak za,każdym razem. Na biegu...
Motronic mi Się wydaje albo przypomina że w tym typie zawory były regulowane, albo się mylę, ale brak kompresjii, ewidentnie wskazuje na brak uszczelnienia zaworów, a nie pierścieni Dodano po 34 uszczelnienia albo nie otwarcia Dodano po 4 No dobrze, ale jak masz sekwencję to awaria obwodu wtryskiwacza (np. brak kluczowania) przełoży się na oba systemy...
Juz zamówiłem nowe wtryski MagicJeta wiec czekam teraz tylko aż przyjdą i zakładam :] matrixy będą leżeć i czekać az kupie kiedyś nowy zestaw naprawczy.Kolega ma e36 2.5 i ma wtryski valteka i powiem ze działają już rok bez żadnych problemów a jeździ cały czas i nie oszczędza jej :D :P
Posiadam BMW e36 318i + LPG(Sekwencja). Problem jest typu, samochód wogule nie ma mocy na paliwie jak jest zimny gaśnie na wolnych obrotach dławi się, na gazie stracił trochę mocy i lekko szarpie. Co to może być? Przepływomierz, wtryski czy pompa paliwa? Pompa paliwa w sumie ma nie wiele wspólnego z gazem, więc nie wiem.. Proszę o pomoc.
mam pytanie czy w tym silniku jest w ogóle czujnik wałka bo ja mam na kablu wysokiego napięcia pierścień i to chyba on ustala położenie wałka rozrządu i czy to jest możliwe że to on powoduje to że auto nie odpala i drugie pytanie czy jest możliwe by czujnik na wale podawał jakiś sygnał i będzie iskra i wtrysk ale auto nie odpali bo kształt tego właśnie...
Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem i szukam pomocy mam bmw e36 silnik 2,5 na vanosie i samochód przy większych obciążeniach miedzy 3500 a 5500 tyś. mieszanka jest ciągle za uboga i auto nie przyspiesza. Instalacja którą posiadam to: 1 diego g3 2 wtryski migi jet 3 dysze 2.3mm 4 ciśnienie robocze 1.10 bar 5 dotrysk ustawiony 2.0 jak ktoś by...
masz kolego racje to jest branżowe forum dyskusyjne, czyli ludzie z branży wymieniają poglądy i trudne tematy, ale są to ludzie którzy wiedzą co robią i jak to działa- nie obrażając nikogo. zaworki o których mowa to tak jak jest napisane wyżej czyli zespół pompy , mają b.duży wpływ na dawke i.t.d., nawet zbyt mocne dokręcenie powoduje ich niepoprawną...
bmw e36 2.8 z soft turbo i wtryskiem no2, za jakiś czas bedzie tylko turbo, ale musze uskładać na konkretniejszy zestaw i zakucie silnika :) jako że jest to street, to auto ma z zewnątrz nie odbiegać od oryginału, również w środku. Co do programowania to raczej kiepsko, z arduino się trochę bawiłem, ale zakończyło się na jakichś stacjach meteorologicznych,...
Coś mi się wydaje , że czasy wtrysku Pb na wolnych , to powinny być około 3,4 na wolnych , więc już na Pb nie jest najwyraźniej dobrze ze spalaniem i dla tego tyle pije LPG .
Jaki sens ma instalacja 2 gen za 2200zł jeśli wtrysk 4 gen to koszt od 2500zł.Każdy potrafi założyć instalację?Wątpię,a o to że ją poprawnie ustawi jeszcze bardziej.
Co do wtrysków to wszystkie pracują równomiernie odchyliłem listwy i pracują, przepływomierze są sprawne, przekładałem do BMW e36 bo w 320 są takie same i oba działają prawidłowo.Ciśnienie na listwach wtryskowych po 3.5 bara,do 10 litrów starego paliwa dolane 30 świeżego.Jeszcze może komputery padły bo nie łączą się z moim sprzętem (launch x431). Dodano...
przede wszystkim zabrał bym sie najpierw do zrobienia z układem benzyny - wiadomo ze jeśli sa usterki na benzynie to mają w większości wpływ na zasilanie gazem . powiem tak też mam E36 M40 od niedawna , szukam właśnie dla siebie interfejsu ale podchodzę do tego ostrożnie bo jak narazie jedynymi doświadczeniami było dla mnie łączenie poloneza na mono...
nie pamietam jaki był tam układ wtryskowy ale ja na poczatek bym sprawdził czy czujniki teperatury działaja w pozadku,i czy zawur wolbych obrotów sie nie zacina ,jesli jst to wtrysk mechaniczy ,ten z klapA to mze tesz byc problem z wtryskiwaczem rozruchowym,ale warto zaczac od czujników bo pamiatam ze było ich tam pare i nawet jak na wskazniku były...
dziś zauważylem przepaloną ścieżke w komputerze od gazu Autronic AL-700 czy ona może mieć coś wspólnego że nie podaje masy lub plusa?? Ogólnie może nie załączać wtrysków lub cokolwiek tam działa na odcięcie wtrysków. Podejrzewam że miałeś gdzieś zwarcie w w instalacji i tak się skończyło. Zobacz czy nie przetarły się kable przechodzące nad silnikiem...
Jaką masz centralkę LPG i jak ustawioną emulację sondy lambda? Niektóre sterowniki benzyny muszą mieć odpowiednio ustawioną emulację tzn na masę, falę prostokątną lub obwód otwarty bo po pewnym czasie jak źle ustawiona to powoduje właśnie złą pracę na układzie benzynowym . Sterownik przyucza swoje mapy wtrysków pod układ gazowy.A tak poza tym czujnik...
Znaczy auto się zalewa.Za czasy wtrysku odpowiedzialny jest czujnik temp płynu,sygnał z przepływomierza i potencjometru przepustnicy. Jeżeli chodzi o przepływomierz albo potencjometr położenia przepustnicy to musiałoby być gdzieś zwarcie żeby podawały paliwo na maxa.Przy braku sygnału z czujnika temp płynu sterownik przyjmuje temp zastępczą 80*C pod...
Prawdopodobnie komputer "przelicza" stan paliwa na podstawie czasu pracy wtrysków. Mam tak samo w C5. Mimo jazdy na gazie paliwo na wskaźniku maleje. Co jakiś czas robi się reset i wskaźnik pokazuje prawidłowy stan paliwa.
witam dzisiaj podłączałem pod kompa bmw e36 2.5 tds i jest taki problem chyba źle podłączam mianowicie czerwony-plus-14 czarny-masa-19 żółty-L-15 zielony-K-20 złącze 20 okrągłe program to carsoft bmw 6.1 na interfejs obd świeci sie zielona kontrolka i miga czerwona, połączenie jest bo kontrolka od wtrysków na zegarach też miga nie mogę nic odczytać...
Jakby brakowało emulatora wtryskiwaczy,dlatego nieodpala.
deutz wtryski lejące wtryski stukaj wtryski
charakterystyka triak przetwornik sprzedać lutownica transformatorowy mosfet
gramofony bernard gramofon bernard
Panasonic SA-AK40 zmieniarka CD – czy pasuje do SA-AK28? Kompatybilność mechanizmów Home Assistant discovery not working after 2023.8 – mDNS, SSDP, zeroconf, network, YAML config