Jak odepniesz wtyk od wtrysku to dalej leje się paliwo? Jeśli tak to uszkodzony wtryskiwacz, jeśli nie to uszkodzone ECU.
Wstawiłeś jakieś pomiary do końca nie wiadomo jakie, brak wartości. To czy wtryski leją to prawidłowy wynik wyjdzie tylko na maszynie, reszta testów na aucie to tylko domysły. Chcesz się przekonać czy leją wtryski, wyjmij i zawieź do sprawdzenia. Wtedy będziesz miał pewność. Stracisz ze 100-150 zł na sprawdzenie.
Wtryski w 3,0tdi to powszechny problem. Zwykle nie trzymaja w nich końcówki i wtryski leją. Z porównania ilosciowego zbyt wiele sie nie dowiesz. Trzeba wyjąć wtryski i sprawdzic czy na końcówkach wtrysków nie tworzy sie kropla paliwa podczas pracy. Niestety wiem ze swojego doswiadczenia, ze bez wyjęcia wtrysków niewiele można wywnioskowac. Jesli po...
wtryski leją a wąż od turbiny morze pęcznieć
AVF do 1.9 TDI PD (pompowtryski). Czyli kiedy ostatnio sprawdzany stan wałka czy krzywki nie zjedzone razem ze szklankami. Kiedy zmieniane uszczelki pompowtryskiwaczy i ocena stanu gniazd? Intercooler nie ma dziury? Biały dym to przeważnie zły kąt wtrysku za mało powietrza słabe rozpylanie przez pompo wtryski (leją).
A to się zmieni że może gaz leci w dolot i wzbogaca mieszankę. A może wtrysk leje, może MAF a może bulbulator same wróżby. Dlatego potrzebna diagnoza. Sprawdzić trzeba parametry jak sondy ,korekty,MAF , itd. Nie wiem co to czujnik przepływu powietrza. Zawsze myślałem że to MAF ale chyba sie nie znam.
Jak za dużo oleju to wtrysk/wtryski leją ,albo totalny brak powietrza. Ja na próbę robiłem tak że demontowałem wtryski i przewody. I montowałem je tak by wisiały na przewodach nie zamontowane w głowicy. Start rozrusznikiem i widać pięknie jak pracują czy kroplują czy leją. Nawet można złapać to co podają do strzykawek i porównać dawki na obu. Można...
Raczej wtryski leją, do sprawdzenia/regeneracji - takie są objawy właśnie że na zimnym chwile dymi zanim się zagrzeje i zaczyna się spalać nawet takie byle jak nachlapane paliwo Jak są z wyglądu takie same jak w starym silniku to przełóż z tamtego Jak już tym jeździłeś to dawno się samo odpowietrzyło
Witam, najprościej to założyć przełącznik a najlepiej przekaznik który po pojawieniu się napięcia na elektrozaworze gazu, odetnie zasilanie pompy (instalatorzy gazu powinni to zrobić ale nie robią). Tak zabezpieczysz też pompe przed uszkodzeniem w przypadku braku paliwa. Pózniej reszta (wtryski leją ?)
sprawdz czy wtryski nie leją
Sprawdź jakie ciśnienie masz w cylindrach i czy wtryski nie leją.
Sprawdź silnik, czy nie leją wtryski. Miałem tak, dwa wtryski lały i przy zapinaniu biegów górnych skrzynia lekko "tarkowała".
Wpinając po prostu kontrolkę we wtryski te które leją co widać?
Sam to raczej nie dasz rady tego wymienić.Możesz wciągnąć wtryski sam ale musisz je oddać do "pompiarza"aby sprawdzić ciśnienie na specjalnym urządzeniu i czy wtrysk nie leje tylko rozpyla i w razie potrzeby wymienić końcówki i wyregulować ciśnienie wtrysku.
Na mojego nosa to pękł oring pod wtryskiwaczem. Zdejm wtyczkę z niego i zobacz czy leje, jak tak, to na 100% oring.
A jaka wartość powinna być na listwie na otwarcie wtrysków? Ja w starym peugeot 406 z 2000 roku miałem mieć co najmniej 200, potem było coraz więcej, może te 267 to za mało? I też miałem tak, że jak był słaby aku, rozrusznik nie miał siły kręcić i też było słabe ciśnienie na listwie. Może jeszcze tak być, że któryś wtrysk "leje" i też ciśnienia nie...
A może ktoś bez twojej wiedzy dolał oleju.Jest jeszcze mało prawdopodobna przyczyna że któryś wtrysk bardzo leje paliwem powodując przedostawanie się paliwa do miski.
Do sprawdzenia sprężanie,wtryski czy nie leją i kont wtrysku.
"manta" dzięki za podpowiedź. Zrobiłem jak napisałeś ale nie sądze aby to one zawiniły bo one dawają tylko impuls. w momęcie kiedy zamiast impulsu podałem stały przebieg okazało sie ze ze zarówki mrugneły raz i koniec. aby jeszcze raz zadziałały musiałem podac impuls na drugie wejscie, i spowrotem na pierwsze. gdzie moze lezec przyczyna?? a może te...
Witam. mam problem z audi a4 1.6 , mianowicie 3 i 4 wtrysk załancza się za każdym razem gdy chodzi pompa paliwa nawet przy uzupełnianiu ciśnienia bez rozruchu i do tego wszystkiego wtryski 3 4 leją . Wtryski 1 i 2 pracują prawidłowo dają pulsacyjnie paliwo dopiero podczas kręcenia. Wtryski podmieniałem są dobre . Na wiązce uciąłem przy sterowniku kabel...
Aktualizacja tematu, wjechały fabrycznie nowe wtryski BOSH. Problem jak ręką odjął. Znikł również problem z EGR, teraz tylko wrzucę softa sprzed DieselGate i nie pozostaje nic innego jak cieszyć się z jazdy. Dodam, że VCDS nie pokazał że wtryski leją jeszcze przed próbą przelewową, dopiero program ODIS wykazał problem z wtryskami.
Pompa paliwowa nie daje ciśnienia albo wtrysk leje. Wykręć świece zobacz jak wyglądają.
Bez DPF, oleju praktycznie nie wciąga, troszkę wtryski leją, bo trochę czarnego dymu, ale jak się zagrzeje, to jest spokój. Bardziej chodzi o to, jak kto dbał wcześniej, bo niedawno kupiłem i chciałem do porządku doprowadzić autko.
Tak jak czułem nie sprawdzone. Stan nie znany. Żaden komputer nie podaje że mu dane wtrysk leje, ale to żaden, po odczytach można się domyślić że coś jest. Ale to totalnie miso być nie tak. Ale nie można stwierdzić że pozostałe są dobre.
Ja diesla kręcę do 3300rpm. Ale jest postęp w sprawie, sprawdziłem korekty i test przelewowy i wyszło tak....... 1 i 2 wtrysk leje, wykręciłem lambdę i z gniazda lambdy leci czarny dym przy daniu w palnik, a na niskich obrotach niebieski dymek leci ciągle. Silnik ciągnie olej z odmy, to już wiem. Powód spalania lejące wtryskiwacze.... Późno robiłem...
Sprawdz czy wtryskiwacze wystają tyle samo z otworu w głowicy. Może coś skopali i wtryski leją wewnątrz tulei. Napisz co z tym zapłonem.
A to było tak: Lejące wtryski zapychają dpf. Czujnik różnicy cisnień to widzi i każe wypalić dpf. Sterownik wypala dpf (lejące już wtryski leją jeszcze bardziej na zwiększonej dawce a do imprezy dołączają włączone podczas wypalana świece żarowe). I tak ta impreza trwa aż do stopienia dpf przy okazji świece grzejące ciągle w podwyższonej temperaturze...
Świece grzeją dopiero od poniżej 5 C i przy obecnych temperaturach nie są potrzebne do odpalenia. Jak nie odpala to najczęściej brak paliwa (test plakiem tylko nie męcz go pracą na sprayu bo nie zdrowe dla silnika) . Z najprostszych to filtr paliwa. Przy jego przytkaniu pompa HP nie jest wstanie wytworzyć ciśnienia powyżej 300-350 bar potrzebnego do...
Prawda, zwarcie tranzystora sterującego wtryskiem. ON946
tak lejące wtryski utrudniają rozruch należy wymienić końcówki
kkknc czemu z góry zakładasz, że całe paliwo jest spalane i nic nie może się dostać przez pęknięcie głowicy do układu chłodzenia? A może tam wtrysk leje ciurkiem a nie rozpyla?
Oj coś mi się zdaje, że ktoś myli pojęcia. Tester menzurkowy nie pokaże lejącego wtrysku, tylko przepuszczającego przelewem (upuszczający ciśnienie z listwy). Lejący wtrysk pokaże komputer poprzez niewłaściwe korekcje.
Moze wtryski leją jak rozgrzane. Jak ostygną jest ok a nagrzane mogą lac a moze jeden tylko Dodano po 30 Podglad parametrow na zimnym i cieplym proponuje
Wygląda jakby czujnik temperatury dokonał żywota. Na jego podstawie sterownik dobiera dawkę paliwa. -40 st to czujnik zwarty. Mniej nie pokaże. Wtryski leją paliwem jak oszalałe. Powoduje większe spalanie, wypadanie zapłonów, szarpanie. Logiczne wydaje się sprawdzenie czujnika i przewodów.
A zamień miejscami wtryski - może wtrysk leje?
To że dymi po tym jak się przyłoży do pieca to sią czasami zdarza jak jest niskiej jakości paliwo albo i też o tym że wtryski leją (ale to będzie także odczówalne przy dynamice jazdy). Ważne by dym nie byłe niebieski !!! bo to już sprowadza powoli samochód do remontu. W Audi 100 2.5TDI gwizd turbiny słychac jak jest zimny silnik i chłodno na polu wtedy...
Witam, podaj zdjęcia korekt wtryskiwaczy na wyższych obrotach. Drugi wtrysk leje.
Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Problemem był układ paliwowy, tak jak sugerowaliście. Po wymianie czujnika wysokiego ciśnienia nic się nie zmieniło, czyli padło na wtryski. Zrobiona próba przelewowa i bingo, wtryski leją i dlatego podczas rozruchu nie ma odpowiedniego ciśnienia. Wtryski do regeneracji i powinno być ok. Ale żeby nie było łatwo, wtryski...
Skoro nic nie tnie dawki to albo wtryski leją albo mapa skopana. Wez w koncu wtryski, zobacz czy wogole od tego silnika śa i sorawdz na maszynie .
Na medach białych zrobiłem ze 150 tys km. Po ok. 100 tys mycie w jednej z firm na płd.wsch. Bolało te 200 pln plus wysyłka. Ale było skalibrowane i umyte. Na kolejnych fioletowych jest już 135 tys. km i też były raz myte po 60 tys. km. Po 100 tys. umyłem sam jak radzi kolega kilka postów wyżej. Zasilałem "ręcznie" z zasilacza od CB. Obecnie wtryski...
Witam... Mam problem z Reno cilo 1.2 wymieniałem tarcze sprzęga i docisk. Po wsadzeniu silnika kiedy podłącze akumulator wtrysk leje jak głupi bez zapłonu i jest brak iskry??? Czym może być to spowodowane
Wtryski leją.
Sprawdź wtryski na stole, może leją. Ciśnienie przy sprawdzaniu wtrysków jak pamiętam 115 bar Dodano po 5 podczas robienia głowicy ktoś nie zachował czystości i zabił wtryski (brud w przewodach)
Zrobić balans cylindrów. Możliwe że wtrysk leje i spada cisnienie na szynie. Gościa z kompem w kabine i w drogę. Jeśli nie to możliwe że pompa pada. Kopci na czarno?
Może też być za niskie ciśnienie paliwa w szynie i wtryski leją, zamiast rozpylać paliwo.
tzn były już sugestie że moze wtrysk leje , ale zostało to wyeliminowane bo ani nie ma tam wiekszego osadu na tym tłoku jak na pozostałych a po za tym to jakby wtrysk lał to już po takim okresie by była dziura w tłoku , Patrzac tak na logike to jest kilka możliwości wykrzywiony blok , wykrzywiona głowica , opuszczona tuleja itp , uszczelka za każdym...
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
Oczywiście że może. Przecież na listwie po zgaszeniu silnika jest ciśnienie jeszcze. Jeśli wtrysk leje to puści do cylindra z listwy. A test jest prosty - po nocnym postoju trzeba odkrecić zasilanie dowolnego wtryskiwacza - jak tryśnie ropa pod ciśnieniem to ok, jśli nie to gdzieś ciśnienie uciekło.
Na przelew to jest to co robiłeś .Ma nie wracać więcej jak 25 ml na wtrysk .Jak leje więcej to pompa nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia .I auto nie chce odpala.Wypnij jeszcze wtyczkę z czujnika temperatury jest w termostacie i spróbuj odpalić na zimnym .Ten czujnik podaje info na deskę i do kompa .Może być uszkodzony .Ma z boku takie sprężynki...
Możliwe że tezlż przez czujnik powietrza dolotowego tak może się dziać ? Jak nie taka dawka paliwa idzie i nie może przepalić bo wtrysk leje ? Dzięki wielkie
Temat do zamknięcia. Niskie ciśnienie paliwa na listwie. 2 wtryski leją.
Na pewno to paliwo? Może olej? Sprawdź czy nie ubywa oleju. Nie ma problemów z mocą i nierówną pracą? Może jeden cylinder nie pali a dostaje paliwo z wtrysku - sprawdź świece. Może któryś wtrysk leje.
Nowa pompa lepiej bije i wtryski leją
Czy rano nie ma problemu z rozruchem nie zalany silnik? Pali na 4 cylindrach iskra świece? Może być coś z wtryskiem i leje wtryskiwacz.
Wtrysk ci leje, a dokładnie jego uszczelnienie.
Jeżeli wtryski leją to może tak być że pompa nie wydala z ciśnieniem, stąd te skoki ciśnień. Pytanie czy to wtryski cz regulator ciśnienia na pompie.
Pompa paliwa nie wyrabia i wtrysk leje.
Wygląda na to że wtryski leją .
daj jakieś numery tego sterownika.
Odnoszę wrażenie ze wtrysk leje paliwo. Zanim pojawił się problem strzelił sobie z gaźnika. Się zastanawiam czy regulator ciśnienia paliwa nie wypluł membrany czy to może być przyczyną bądź oring na wtrysku ?? Bo aż głupio się przyznać tego nie sprawdzałem. I czy jak bym wypioł wtrysk to czy awaryjnie na gazie powinien odpalić ??
Jak dla mnie zjawisko dość typowe: wtryski "leją" ... Miałem tak kiedyś w Audi80 Zużyte dysze albo ktoś wsadził innego typu niż zaleca producent
A te dwa pozostałe to są na zapas zamontowane w silniku? Zmęczone końcówki=obniżone ciśnienie wtrysku, a pozostałe dwa wyzionęły ducha, czyt. leją. I dlatego szukaj czterech nowych końcówek, a nie pytaj się o ciśnienie otwarcia.
Mam ten sam problem w Modusie ktoś doszedł co może być przyczyną? Wtryski leją, zrób sobie próbę przelewową to się dowiesz (4 wężyki, 4 pojemniczki).
[quote="wtryski na powrotach[/quote] znaczy się w której menzurce będzie najwięcej ten wtrysk leje?
Tu potrzeba dosłownie jednej minuty aby to dobrze zdiagnozować. Na przewód z cewki zapinasz świecę, lub ustawiasz końcówkę przewodu blisko masy. Odsłaniasz wtrysk zdejmując pokrywkę co dolatuje powietrze. Wypinasz wtyczkę 3 pinową z aparatu zapłonowego. Do środkowego pinu wkładasz kabelek lub sondę miernika (amperomierz) a drugim końcem trzesz po masie....
Ja mam 1.9tdi AFN i jak sprawdzałem kolory swoich wtrysków (czy nie leją) to u mnie miedziana uszczelka miała luz dokręciłem i :) Wiec myślę ze ten luz nie ma tu nic do tego wycieku problem raczej leży nie po stronie miedzianej uszczelki tylko po dwóch stronach gdzie uszczelka przylega do wtryskiwacza i głowicy (wyczyść dokładnie wtrysk, głowice i wtedy...
Np słabe sprężanie, wiązka , słaba pompa tandem. W grupie 13 sprawdzasz co się dzieje na konkretnych cylindrach a nie jakość wtrysku czy stan wtrysku.
Dlaczego może być za dużo podawane benzyny? Wtryski nie leją, jakiś czujnik jeszcze sprawdzić. Co mogę zrobić z mapami benzyny, odłączyłem akumulator jeździłem przez tydzień na benzynie - co więcej mogę?
Wtryski leją o dlatego kopci innej opcji nie ma przecież to silnik bez turbo
Czyli szukam tylko przyczyny braku iskry, tak samo rozumiem że można wykluczyć uszkodzenie BSI skoro wtryski leją więc immo nie trzyma ? Dodano po 37 Cewki także były wymieniane.
Spalanie detonacyjne to albo leje wtryski albo soft grzebany. Dziś "pompiaży" i "tunerów" cała masa więc wiarygodność jest jaka jest. Przywróć komunikacje, ,zajrzyj np. do garów kamerką inspekcyjną. Jak wtrysk lał to pewnie poznasz po tłokach.
Witam może wtryski leją
Ja bym powiedział, że czarny dym oznacza za dużo paliwa. Pewnie wtryski leją zamiast wtryskiwać.
Zaliczyłem kolejna wizytę w serwisie Audi tym razem i diagnoza następująca... 1 wtrysk leje 2 wtrysk zgnieciona rurka z węża paliwowego 3 wtrysk leje 4 ok 5 leje 6 ok .. I jak by było mało wyciek paliwa na 1 wtrysku z rurki ciśnieniowej .. 1,2,3 wtrysk wymieniłem rurkę tez potem adaptacja wtryskiwaczy i problem zniknął. Teraz został jeszcze 5 wtrysk...
Albo wtrysk czy wtryski leją niemiłośiernie. Albo przelew w pompie się zatkał i zamiast spływać rurką wraca do bloku. Ale to też świadczy o nie najlepszym stanie pompy.
po prostu któryś wtrysk leje.. ale do komory spalania ...a gdzie miałby lać? Wtrysk leje = nieprawidłowo rozpyla paliwo, zamiast mgły daje strumyk paliwa.
Możesz zrobić. Chociaż wielkość korekt powinna być widziana w programie. Widać który wtrysk leje. Pamiętasz może jakim programem łączyli się z autem?
Z góry zaznaczam że nie jestem jakimś specjalistą ale podstawy działania silnika spalinowego znam. Odrobinę poczytałem o tym silniku jak i o jego odpowiedniku (myślę tu o pojemności) FSI i patrząc po objawach mogę zasugerować aby bliżej przyjrzeć się wtryskowi paliwa w szczególności że samochód nie kopci na błękitno co było by normalnym objawem przy...
Z tym dodatkiem to raczej nic nie zdziałasz jak wtrysk leje.
Najpierw sprawdź kompresje, podstawa, jeżeli jest OK, to pompa i wtryski do sprawdzenia, być może któryś wtrysk leje.
2 i 3 wtrysk leje, 1 i 4 na próbie po 1,5 ml a tamte po 10.. oddaje do regeneracji
Możliwe: - zły kąt wtrysku - leją wtryski (spr. czy kopci)
Dla świętego spokoju zrobiłem jeszcze raz próbę przelewową no i ... 1- 25ml 2- 20ml 3- 30ml 4- 80ml Na tych zaworkach samochód zrobił 60km i z 3 godziny chodził odpalony. Czy możliwe że wtrysk za słabo, albo za mocno jest skręcony. Skręcane kluczem dynamometrycznym na 55nm Czy przy takich przelewach może brakować paliwa przy dużym obciążeniu? Wydaje...
wtryski leją
Gdy dpf był wymontowany do czyszczenia, wtrysk był wykręcany i podobno na oko jest w niezłym stanie. Choć pewnie ciężko go przetestować. Droga dosyć impreza dlatego zostawiłem go na koniec.... A może ten dpf tak szybko się zapycha bo po prostu tyle sadzy wali. Może wtryski leją jak z wiadra...? Ale czy to możliwe żeby w 20km zapchało filtr? Na dodatek...
Przy lejącym mocno wtrysku to już by było wypadanie jak nic. A przy lekko lejącym też by wyszło w korektach fakt. Jak jest opcja w programie(albo zewnętrznym testerem) to zapinasz manometr i robisz tzw injector balance test. I to bez wyciągania czegokolwiek . Ale jak bym miał zgadywać to stawiam na olej.
Czyli robiąc test przelewowy widze ktory wtrysk leje czyli nadaje sie do wymiany lub regeneracji, wymieniajac go np na inny numer nie musze kodowac go oczekujac poprawnej pracy?
cisnienie wtryskow LUCAS 120+-6 bar cisnienie wtryskow BOSCH 143+-7 bar 1.8 TD ENDURA-DE RFK/RFD/RVA 1.8 D RTD/RTE/F/G/H
Jak to nowe byly świece to złe spalanie, leją wtryski wszystkie takie są?
Prawdopodobnie wtryski leją. Ciężko pali na zimnym? i zobacz czy przy odpalaniu na zimnym puszcza czarną chmurę
Może wtryski leją.
Wtryski leją. Pozdrawiam.
Kolego zajmi się 4 wtryskiem leje.
Wtryski leją.
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Robiłeś pompę, a wtrysków nie sprawdziłeś? Prawdopodobnie wtrysk leje. Rozkręcił się może. Oleju nie przybywa? Olej nie pachnie ropą?
Metodą przelewową nie sprawdza się czy wtryski leją tylko czy nie są kolokwialnie mówiąc przytkane. Szczerze mówiąc, nie widziałem jeszcze lejących wtryskiwaczy CR.
Z zasady powinno się robić wszystkie wtryski - ale wiadomo - kasa... Jeżeli próba przelewowa wykazała na jednym bardzo dużą wartość, to można zmienić zaworek tylko na tym jednym. Ale jeżeli robić jak sztuka nakazuje - to wtryski na stół pomiarowy z przystawką elektroniczną i wtedy wiadomo, czy przelewają i czy leją (to dwie różne sprawy). Co do nadawania...
Jeżeli jeden wtrysk leje na maxa to ucieka przez niego całe ciśnienie z układu i silnik nie odpali.
Sterownik zaniża dawkę, bo wtryski leją. Zapamiętaj ze do cylindra idzie za dużo paliwa. Czytaj uważnie co piszę.
leją wtryski wtryskiwacze leją końcówki wtrysku leją
zelmer malakser błąd klimatronika wykorzystać wyświetlacz radia
telewizor elektron telewizor elektron
Pilot do głośnika Manta SOK 5310 PRO nie działa - co robić? Jak sparować pilota z głośnikiem Manta SPK 5310 PRO?