Mierzone było multimetrem cyfrowym na kostkach wtrysków
UPC otwierasz maskę silnika i po prawej stronie masz plastik na dwie śrubki torx 30 :) i tam znajdziesz bezpieczniki pomiędzy masą wtyczek Niedokładnie. W tym roczniku UPC jest drugiej generacji. Odkręcasz dwa torx 30 otwierasz skrzynkę i nic , tylko jedna wtyczka. Bezpieczniki są włożone w moduł od dołu. Nie dostaniesz się do ich bez wyciągnięcia...
Dokładnie na blokadach a nie mazanie markerem cekawe jak moduł wtryskiwaczy i same wtryski lepiej sprawdzić
Czas wtrysku to osobno. Można zrobić czas wtrysku na ciepłym? Dodano po 5 I nie wiem czy w moich aplikacjach znajdę czas wtrysku
Ustawić poprawnie początek kąta wtrysku.
DF038 ogólnie odnosi się do problemów z zasilaniem sterownika wtrysku .
Iskra jest, ale czy podaje paliwo?Czy otwiera wtryski?Immo nie mruga?
Sprawdziłeś jak zachowuje się cięgło gruszki gdy faluje? Może być wiele rzeczy, wykończona pompa, przycinające sie wtryski, zapchany wydech.
Najpierw to porządnie zdiagnozuj zanim wydasz kasę i zacznie się marudzenie, że diagnoza nietrafiona. Tutaj się kolego nie praktykuje takich rzeczy. Ale racja, podstawa ciśnienie na szynie i wtryski na przelewy.
W zeszłym roku wymieniłem przepustnice na używke. od jakiegoś czasu zaczęła szwankowac. wywala błąd wtrysku i esp. silnik wchodzi na około 2 tyś obrotów i nie reaguje na pedal gazu. Problem występuje sporadycznie. jaka może być tego przyczyna ? uszkodzona przepustnica ? wtyczki czy kable ? A może sterownik komputera wtrysku
Sprawdz sobie czy nie jest dziurawy wezyk od czujnika cisnienia w kolektorze ssacym. Czujnik ten jest podpiety za pomoca gumowego wezyka z kolektorem ssacym i jest zamocowany na przegrodzie silnika. Jesli dostaje lewe powietrze to szaleje i zaswieca sie kontrolka wtrysku. Pozdrawiam.
Dzięki kolego, czyli mówisz że może pomóc jak przełoży na miejsce innego wtrysku?
Renault Megane Scenic 1.9 DTI paliwo dociera do pompy lecz z pompy na wtryski nie .na plaka odpala .
Witam Ostatnio rozwiązywałem podobna zagadkę. Auto zakupione miesiąc temu Sterownik AG zenit jz2005. Jak się okazało jedna sekcja sterowania wtryskiem LPG padła i sterownik sterował trzema wtryskami LPG wiec jakiś magik aby ukryć niedomagania pracy na LPG połączył przewody od wtrysku benzynowego ze nigdy nie był wyłączany . I tak sobie silnik pracował...
Jaki silnik, który rok, jaki sterownik wtrysku ?
Co z wtryskami????????????
To objaw jak byś miał ElPiDzi. I zajechaną pompę, lub wtryski.
Witam.Kolega wymienił cos jeszcze oprócz pompy i wtrysków??
Witam. mam podobny problem , byłem u trzech fachowców wymieniłem trzy komputery , zamienialem wtryskiwacze miejscami, sprawdzone cisnienie , przelewy, wymienione swiece ....... i nadal to samo . zrobiłes juz swoją megi?jezeli tak to co było?
Sprawdź wtryski
Niestety mam wersje 82 Km także wtryski droższe najbardziej denerwuje mnie to ze firma widziała jaki jest problem to reperowała sobie konto zamiast odrazu poinformować że wtryski są walnięte gdzie wydarli ode mnie 1,4 tys zl polowe wartości nowych wtrysków
Jak sądzę, komputer oblicza zużycie paliwa na podstawie danych z przepływomierza powietrza i czasu otwarcia wtrysków...
przelewy na wtryskach?
Sprawdź przelewy na wtryskach.
No to albo sterownik , albo wtrysk
Troszkę mało Jaką masz korekcję na wtryskach?
Ta 900'ka jest na gaźniku czy na wtrysku?
Której generacji masz tą instalację lpg? bezpośredni wtrysk?
Może masz ukryte ze dwie turbiny ;) i dwie pary wtrysków
Jaki wyżej za wczesny początek wtrysku.
Przekaźnik, który odcinał wtryskiwacz na gazie, lub miejsce w którym została rozcięta fabryczna wiązka do wtrysku
raczej nie zapowietrza się, a może być to wina pompy wtryskowej, ustawienia zapłonu i wtrysków?
Właśnie chyba tak zrobie bo może szukam ,szukam a to wina mechaniczna. Tak jest mono wtrysk
z komputera wtrysku pozdrawiam
Świeca sucha oznaczała by uszkodzony wtrysk lub jego zasilanie. Tam jest jednopunktowy wtrysk.
Zaznaczam że paliwo dla świętego spokoju leję tylko to lepsze,droższe typu verva , lub v-power właśnie w trosce o swoje wtryski.
To.ze wtrysk jest elektrycznie ok,nie znaczy,ze mechanicznie tez jest tak kolorowo.Nie zastanawiaj sie,co moglo pasc(iglica,dysza) tylko kup sobie sprawny wtryskiwacz
Chyba chodzi o ,,Check Engine"? A przyczyna - zawieszony zawór ssacy na któryms cylindrze Przecież to ta porażka z bezpośrednim wtryskiem - przyczyn tam może być wiele.
o to chodzi ze ciezko na obroty wchodzi, a powyzej 3000tys slychac metaliczne stuki ( jakby za wczesny wtrysk )
Pochwal sie instalacją LPG -to nie wstyd. I ile jeździsz zna benzynce oraz jaki masz emulator wtrysku.
Powiem tak , Auto odpala bez problemu, wkręca się na obroty, ma Moc i przyśpieszenie. Brak jakich kolwiek Komunikatów na komputerze pokładowym odnośnie błędu Wtryskiwaczy. Dodam ,że praca silnika na biegu jałowym jest Równomierna. Co by miało dać zakodowanie wtrysku do ECU? Czy jest to niezbędna czynność po wymianie Wtryskiwaczy (załóżmy ,że są te same...
Porządny serwis, zapłać i zapomnij szkoda życia na takie rzeczy...
zulte waltki czesto nie wytrzymuja 20kkm dlatego wycofano je.mozna je zreanimowac lub wymienic.najlepiej gdybys podal czas wtrysku na wolnych obrotach to by pozwolilo dobrac wtryski
Przy spawaniu ważne jest nie tylko odłączenie akumulatora, trzeba jeszcze połączyć dwa bieguny z sobą, a to nie każdy blacharz wie. Najprawdopodobniej jest uszkodzony komp od wtrysku. :(
witam mam podobny problem co kolega mianowicie dojechałem na rezerwie do domu po zakupie auta na 2 dzień nie chciała odpalić wiec dolałem paliwa i auto odpaliło ale nie pracuje na wolnych obrotach (gaśnie) po dodaniu gazu silnik przerywa nie równo chodzi pompa paliwa pracuje ale czy mogła ulec uszkodzeniu podczas tej jazdy na rezerwie czy wina leży...
Zewrzyj przewody zasilania pompy w przekaźniku, ten sam przekaźnik zasila wtryskiwacz i grzanie sondy. Zakładam, że napięcie z akumulatora na przekaźnik jest? A może centralka gazu odcina pompę i wtrysk?
Możliwe że panewki.Jaki przebieg?A reszt wtrysków jak?
A co Ci to da? Megane II to i wtrysk gazu.
Bywało też że padało stałe zasilanie kompa wtrysku(było podawane z bezpiecznika z ucbica)
Kontrola luzow zaworowych co 15 tys km i regulacja gazu to jazda powinna byc bezproblemowa. Moze byc troche slabszy na benzynie poniewa zmienia sie mapa wtrysku.
To co opisujesz oznacza barak zasilania kalkulatora wtrysku, kontrolka wentylator itd. Sprawdź dokładnie czy wszystkie przewody do aku są podłączone. Zwary żadnej nie zrobiłeś? Daj masę bezpośrednio na obudowę kalkulatora wtrysku.
Jak czyściłeś wtryski??? pozdr.
nie, nie podpinalem sie bezposrednio w gniazdo komputera, sprawdzalem tylko czy jest przejscie od wtyczki sterownika do wtyczek cewek. Jakos nie zakladalem ze uwalil sie komputer wtrysku
Witam, mam dokładnie taki sam problem w mojej Megane 1.4 16v 2000r. Na zimnym silnik kangurzy, na ciepłym już mniej. Utykanie jest na całym zakresie obrotów silnika. Dłubiemy to z moim pobliskim elektrykiem już od miesiąca co jakiś czas podkładając inne elementy (czujniki). Nic nie przyniosło skutku. Czy to może być wina oprogramowania? może wina wtrysków?
Statyczny kąt wtrysku ustawiony
Chyba że ten temat to prowokacjia Co masz na myśli ?? Autko posiada świece wg katalogu. Na takich samych jeździło wcześniej. Na samostarcie (użyłem Plaka ;) ) krztusi sie i dusi i łapie jakieś tam obroty ale tylko przy odpiętych wtryskach ...
Witam Zlacze czerwone (RG) licznika (247) pin 4 przez zlacze R34 (w komorze silnika) do bloku 120 (komputer wtrysku) Pozdrawiam
śilnik gaśnie na biegu?zprecyzuj. z tego co napisałeś to wtryski obstawiam
Nie ma schematów do tego sterownika
Samoczynnie zwiększają się obroty do 2000. Zwiekszają się zarówno na biegu jak i na luzie. ELektronicy samochodowi nie wiedzą co może być przyczyną. Wymieniane były przepustnica 3 razy, komputer raz teraz oringi pod kolektorem ssącym, filtr powietrza. Nadal nie ma zmian. Wyświetla się komunikat einspritzung überprüfen no to zostają wtryski. Komunikat...
Sprawdz mase silnika i komputera wtrysku pozdrawiam
Od ciepła nie, w silniku jest mu też ciepło. Poza tym błąd dotyczy przerwy w obwodzie więc sprawdź kostkę, piny we wtryskiwaczu itp
W aucie został wymieniony moduł UCH przy bezpiecznikach razem z kluczykiem, sterownik siemens sirius 32 został ten co był. Immo gaśnie pilot radiowy działa, pompa palia odzywa zie tylko po zapłonie przy kręceniu cisza. Mam pytanie czy jak lampka gaśnie to komunikacja immo-ecu jest zakończone pomyślnie czy trzeba wyczyścić i przyuczyć na nowo ecu.Po...
Wcale bym nie był do końca pewny czy to sterownik. W razie czego, łatwo naprawialny. Czego brakuje na wtrysku? Zasilania czy kluczowania?
Wtryski do roboty
No to sprawdź czy sterownik gazu nie rozpiął na stałe zasilania wtrysków benzyny.
Sprawdź pompę wysokiego ciśnienia wtyczki na wtryskach i same wtryski. Załóż sobie na każdy powrót wtryskiwacza przewód przezroczysty i jakieś pojemniki na drugi koniec przewodów zrobisz próbę przelewową czy wtryski wogóle się otwierają. Drugi sposób to stetoskop jedna osoba kręci silnikiem a druga wysłuchuje czy wtrysk chodzi
Wymienić sterownik lub spróbować komunikacji przy samym sterowniku
musisz albo wymienic ta szybko zlaczke albo przerobic jakos ale proponuje zalozyc zaworek zwrotny miedzy filtrem a papa wtryskowa kosztuje 25zl lub taka gruszke z zaworkiem ktota morzesz napompowac paliwo 35zl jak nie znajdziesz to moge ci wyslac Dodano po 1 a i jeszcze jedno to jest auto z wtryskiwaczami delpchaia czy zwykle ze starujacym wtryskiem
Witam. Sprawdź ten link może sie przyda. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... do pliku-> http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... Pozdrawiam
Jakiego interfejsu użyć? Clipa Iskra jest? Kluczowanie wtrysku jest?
niekoniecznie, prawda jest taka, że świeca może być pod napięciem cały czas. Może miec problem w wtryskami ( roszą)
Najczęściej pada rozrusznik i wogóle nie kręci ale jak kręci to immo odblokowane i pompa też,Więc jak nie świeci kontrolka immo to nie ma co pstrykać pilote bo to bez sensu. Porada Jw. Niewiadomo czy jest iskra czy nie, i czy wtryski cykają.
Witam A byliscie w serwisie? Cos mi sie wydaje ze trzeba bedzie przeprogramowac komputer wtrysku. Pozdrawiam
Jak podasz mu plusa na wtryski to pali?
Auto już nie młode, pomiar ciśnienia sprężania bardzo wskazany no i wtryski do kontroli.
Jeśli cewka to dlaczego nie mam w błędach wypadanie zapłonu. może wtrysk
a wtedy kiedy gorący i nie pali ciśnienie w cylindrach tez ok? jeśli tak to wtryski albo pompa.
Ten czujnik pozwala ustalić kąt wtrysku,jak ECM go nie widzi to nie działa regulator kąta wtrysku na pompie.Silnik pracuje w trybie awaryjnym.
prawdopodobnnie wiesza ci sie koncówka wtrysku i potrafi tak sie traskać daj wtryski do sprawdzenia albo po prostu wymień ten który nie pali a sprawdzisz je popuszczajac przewód wysokiego cisnienia przy wtrysku i zobacz jaka bedzie reakcja ten co nie reaguje jest uszkodzony
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi F9Q 82085 (116)18702003.04 - 2005.02 RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi (JK0U, JK0G) F9Q 680, F9Q 820, F9Q 82688 (120)18702002.11 - . RENAULT GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi F9Q 81288 (120)18702004.04 - . RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi F9Q 718, F9Q 75479 (107)18702001.03 - . RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi...
Czy silnik 1,4 wtrysk punktowy renault megane ma zawory hydrauliczne czy mechaniczne. Dodano po 1 :?::
,w dodatku 2 z 4 wtrysków LPG jest lóźna a wypinanie tych wtrysków nic nie zmienia w pracy Dwa gary pracują na benzynie , bo wtryskiwacze gazowe nie podają 'Cyklonu" . Pozdrawiam. koło 5l na 100km przy czym gazu pali 7l Masz prawidłowe proporcje 5l Pb na dwa cylindry i 7 l "cyklonu" też na dwa cylindry. Padnięte wtryski gazu.
Sprawdź czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie przepuszcza ci paliwa w dolot. Miałem tak w lagunie. Sterownik nie radził sobie z wyregulowaniem dawki i odcinał wtrysk na sekundę.
z czego zczytać nr. kodu wtrysku Z naklejki na wtryskiwaczu.
Sprawdzane clipem, autelem, launchem. To jak było podłączane CLIP to na pewno pisało " DF012 połączenie systemowe wtrysk-klimatyzacja"" więc o co chodzi :?:
A sprawdził, czy wszystkie wtryski mają sterowanie? to,ze są ok,to można się było spodziewać... Czasem wali emulator wtrysków w gazie.
Pisałeś brak masy na 48. Tam nie ma być masy. Zobacz czwartą kolumnę tabelki "Wartość właściwa".
witam albo zalecane przez producenta (najlepiej jednoelektrodowe), albo (z mojego doświadczenia) NGK pozdrawiam
Dziekuje za pomoc, ale przed tym dam do ustawienia wtryski. Dziekuje i Pozdrawiam
Naciągnąłeś tak, żeby ta dźwignia na pompie się przestawiła? ( to służy do zniany kąta wtrysku na zimnym).
nie wim jak sprawdziłeś czujnik gmp bo z tego co wiem to nie ma mozliwości. w renault megane i laguna I były duże problemy z tymi właśnie czujnikami (objawy takie jak podałeś) po nagrzaniu silnika rezystancja czujnika zmienia sie i komputer wtrysku obczytuje to jako brak sygnału z koła. po wymianie nie zapomnij skasować defekty powodzenia
Trzeba się podłączyć Clipem, zobaczyć jakie błędy wyrzuca silnik. Powiedział bym, że masz wtryski do regeneracji, ale zazwyczaj występuje wtedy dymienie.
Wiele się wyjaśni jak powiesz nam co z wtryskami? Jest na nich sygnał i podają paliwo?
wykręć świece oraz cewki i zobacz jaka będzie iskra na 1-4 i porównaj z 2-3. Jeżeli zauważysz różnice to wiązka do sprawdzenia jak będzie dobrze to drugi sterownik. Aha i odpinaj po kolei wtryski jak silnik pracuje zobacz czy aby na pewno będzie taka sama reakcja.
sprawdz wtryski na przelew na kompie nie da sie tego dokładnie sprawdzic i jezeklui dobrze pamietam to trzeba je wkodowac lub sa nie takie jak trzeba
Masz numery na wtryskach więc porównaj
Na rozruszniku to zapomnij o takim ciśnienu. Do zezwolenia na wtrysk potrzeba ciśnienia 250 bar. Jak zacznie otwierać zawory to spadnie jeszcze z tych 250. W tych wtryskiwaczach zużywają się zawory sterujące https://allegro.pl/oferta/zaworek-delphi...
Pompowtryski w megane? coś nie tak Coś ze sterowaniem wtrysku- komp tylko powie co.
no tak, dzięki
wtryski megane megane sprawdź wtryski renault master wtryski
porównanie kolumn excel wymiary subwoofera uszkodzony radiobudzik
przenoszenie gniazdka przenoszenie gniazdka
Opel Insignia A Kombi – nie działa tylna prawa lampa, żarówka, bezpiecznik, BCM Młot wyburzeniowy Bosch Makita Hilti – brak udaru na pełnych obrotach, przyczyny, O-ringi, smarowanie