Ogólnie to sprawa wygląda tak: -sprawdź jaką oporność ma wtryskiwacz, powinien mieć 1.1 oma, --||- przewody które idą od wtryskiwacza do modułu, najlepiej je prześwietlić, -jeśli moduł nigdy nie był wymieniany to masz na 99% pierwszą generacje i taki sam powinien być wtryskiwacz. -Dobrze było by zrobić test dozowania.
To trzeba by było wymontować ,sprawdzić drożność przewodów ,przepłukać ciepłą wodą wtryskiwacz ,sprawdzić czy czynnik AdBlue nie skrystalizował się gdzieś w przewodach itp. To nie za bardzo nadaje się na naprawę w drodze.Jak wskoczy ograniczenie mocy też da się dojechać...
Brak błędów... Czy można podejrzewać wtryskiwacz adblue? Jak go sprawdzić?
Witam. Podczas awari wywalił błony ??? wyciąłem tłumik Katalizator pozostał? Można spróbować procedurę wypalania katalizatora, dostępny z poziomu Vcadsa. Nalotu po oleju w kanalikach katalizatora Karcherem nie usuniesz, a AdBlue nie ma sensu wlewać w niesprawny katalizator! Przeprowadziłem test SCR za pomocą Vcadsa Cała procedura testów SCR oraz jej...
No widzę ,że się spisałeś na medal po gratulowac . Jeśli błędów nie ma na wyświetlaczu to do serwisu nie musisz jechac , no tak to volvo twoje to fh ja na co dzień mam do czynienia z fm . Błędy masz na pewno w ecu choc na wyświetlaczu ich nie widzisz a spowodowane to jest tym ,że ad blue to nic innego jak system odpowiadający za ekologie i właśnie jego...
Niewydajna pompa lub wtryskiwacz adblue, dodatkowe info na PW
Mid128 psid90 fmi 1 czyli co się dzieje od czeg zacząć Dodano po 5 Wtryskiwacz adblue był sprawdzany testem wydajności w serwisie potem podmieniłem go z innego auta i dalej to samo dodam że ten drugi błąd nie zapala się od razu tylko jak auto potrzebuje dużo mocy np podjazd pod duża górę i wtedy się zapala czek
komponent (Y 80) wtryskiwacz AdBlue plaska wtyczka 2 piny pin 1 rozowy/bialy grubosc 0.75 ( skretka magistrala danych NISKIE NAPIECIE !!) polaczenie z pinem 24 jednostki sterujacej scr pin 2 rozowy grubosc 0.75 ( skretka magistrala danych NISKIE NAPIECIE !! ) polaczenie z pinem 25 jednostki sterujacej komponent (B 96) czujnik NOX wtyczka 4 piny pin...
zna ktoś może volvo-skie numery tych wężyków z grzałkami (nr 1 i 3 ) Numerów i kolorów nie pamiętam, ale można je rozpoznać po tym które przewody mocznika podgrzewają. Grzałka nr. 1 to podgrzewanie przewodu od zbiornika do pompy (zasilanie). Grzałka nr. 3 to podgrzewanie przewodu od wtryskiwacza do pompy (powrót).
Witam, Mam taki problem z autem w którym dosłownie leje się czynik adblue do tłumnika. Czy to wina samego dozownika? czy można jakoś to sprawdzić ? Przeczyścić czy coś innego? Czy tylko wymiana? Proszę o radę Z góry dziękuję
Witam który jest bezpiecznik od adblue wolwo euro 6...
Mam w moim Volvo błędy na złą jakość ad blue i chciałbym się dowiedzieć, jak to się odbywa, bo byłem na jednym warsztacie i powiedzieli mi, ze to przez czujnik nox, wskutek czego wymienili 2 noxy i dalej to samo. Ad blue zawsze tankowane z jednego miejsca i sprawdzane refraktometrem (stężenie 32%).
Witam mam dwa aktywne błędy w układzie AdBlue: 1 Podgrzewanie przewodu powrotnego UDS usterka elektryczna MID 128 PSID104 FMI5 2 Zasilanie zaworu zwrotnego UDS Z uwagi na to,że to autokar jest bardzo ograniczony dostęp do tego układu potrzebuje pomocy gdzie szukać tego przewodu i zaworu i jak usunąć te usterki. Pozdrawiam i proszę o pomoc
Witam mam nastepujacy problem w Volvo "Chinczyku" 440 2006 r. Usterka polega na tym, ze układ nie pobiera Adblue. Zbiornik jest pelny. Na wyswietlaczu odczytałem blędy: MID 128, PPID 278 "usterna nieznana" jest caly czas aktywna. Do tego na wyswietlaczu nie pokazuje poziomu Adblue. Byłbym rowniez wdzieczny gdyby mi ktoś przesłal kody bledow do Volvo...
Dzień dobry forumowicze! Mam problem z Volvo Fh13 E5 EEV 500 z 2013 roku. Jakiś 2 tyg. temu pojawił się nagle problem z adblue. Strzałka poziomu adblue to leży na 0, to pokazuje poziom. Samochód stracił moc. Słabo nabiera prędkości. Byłem na serwisie, wymienili NOX oryg. Volvo, elektrozawór, instalacja sprawdzona. Nadal nic się nie zamieniło. Po ostatnim...
Problem z adblue, Volvo FH 13 MID 128 PSID 105 FMI 7 OBD
Witam mam nastepujacy problem w Volvo "Chinczyku" 440 2006 r. Usterka polega na tym, ze układ nie pobiera Adblue. Zbiornik jest pelny. Na wyswietlaczu odczytałem blędy: MID 128, PPID 278 "usterna nieznana" jest caly czas aktywna. Do tego na wyswietlaczu nie pokazuje poziomu Adblue. Byłbym rowniez wdzieczny gdyby mi ktoś przesłal kody bledow do Volvo...
Witam. W Volvo FH16 580 z 2007 r. wywaliło mi bezpiecznik od Adblue ten przy akumulatorach. Zobaczyłem też, że obudowa pompy jest cała oblepiona "wyschniętym" adblue. Po odkręceniu czarnej pokrywy od obudowy w środku było pełno szarego, jasno brązowego płynu. Nie był w kolorze adblue ale w konsystencji podobnej. Odessałem wszystko i będę to czyścił....
Witam, po dokładnym umyciu ramy i silnika ( kabina podniesiona była na maksimum) wyskoczył mi błąd na desce usterka adblue wizyta w serwisie.Odczytany błąd to MID 128 PSID 229 FMI 9 (wyświetlany raz i jest aktywny ) czyli brak komunikacji z ecu.Przed umyciem pojazdu adblue pracowało normalnie.Nie pokazuje poziomu adblue na desce ( not available ) i...
witam mam problem z ad blue mianowicie ciśnienie ad blue usterka mechaniczna aktywna MID 128 PPID 273 FMI 7 OBD prosze o szybki kontakt bo nie idzie jechać autem ogranicza moc. w zeszłym tygodniu był wymieniany filtr ad blue ten duży i zaczeły sie problemy. i jeszcze jeden problem MID 144 D 279 FMIO Dodano po 4 numer vin yvaas0aa698533417
Witam Chciałbym się dowiedzieć gdzie występują grzałki do podgrzewania systemu Adblu w volvie fh 2007 E5. Ponieważ komputer wyświetla mi błąd z podgrzewaniem systemu Adblu. Z tego co słyszałem w systemie Adblu występują 3 grzałki. Samochód został niedawno kupiony i chce zobaczy czy ktoś ich przypadkiem nie zdemontował lub czy są podłączone. Jeżeli ktoś...
W tym volvie wyświetla błąd emisji spalin MID128 PSID87 FMI 1.I tu prośba o rozszyfrowanie kodu i ewentualne sugestie co do przyczyn i możliwości usunięcia problemu.
może ktoś przetłumaczyć i powiedzieć co może być przyczyną mid 128 ppid 273 fmi 1 obd Wvolvo fh440 2007 rok problem z ad blue. zbyt niskie cisnienie. i drugi błąd komunikacji FAEJ 1939 ECU AD BLUE MID128 PSID229 FMI 9 vin YV2AS02A88B492044
Witam. Mam pytanie odnośnie zaworu dozującego Y109 na rys. w załączniku, jeżeli go wymienię, widać na niezbyt skomplikowaną operację ale w jaki sposób go skalibrować? 7 to śruba kalibracyjna. W mojej okolicy nikt tego nie naprawia, z regenerowanymi jest różnie bo pewnie są na oko regulowane a zapewne trzeba kalibrować na zamontowanym w pojeździe a nowy...
W sobotę sprawdzę wasze sugestie jak auto zjedzie. Mam jeszcze jedno pytanie: czy brak błędów w SCR i bardzo minimalne zużycie Adblue może świadczyć o przytkaniu wtryskiwacza ? Auto to też Volvo i system denoxtronic 2.
Volvo FH 440 MID 128 PSID 90 FMI 1 Spotkaliście się Panowie z takim błędem. Usterka pochodzi od małej wydajności ukł. SRC. Wtryskiwacz lub niedrożne węże ? Małe stężenie AdBlue, ale to wykluczam bo 40 innych sztuk jeźdizi na tym samym roztworze. Może coś jeszcze innego.
Sugeruje przepłukanie przewodów od zbiornika do pajączka i od pajączka do pompy ciepłą wodą, oraz po tej operacji wykonanie testu ciśnienia pompy i wydajności dozowania wtryskiwacza, najlepiej nadal ciepłą woda w celu przepłukania układu. W przyszłości warto też spisywać liczbę wystąpień usterek
nie ma jakiś zewnetrznych objawów typu dymienie , brak mocy , dziwna praca czy świsty z intercollera , adblue działa skoro tak jest w tej chwili... ...to nie ma sensu tego tak dogłębnie sprawdzać, wystarczy wizualnie czy jest wszystko szczelne. Przed testami proponuję wyregulować wtryskiwacze jeśli nie były regulowane wszesniej jak 50tys. Testy różnią...
w moim regionie gdzie uczciwo pracą jedynie garba można się dorobić Jeśli będziesz jadł łopatą a nie łyżeczką. Zakres uprawnień do diagnostyki jest uzależniony od wysokości abonamentu i jest to w gestii Twojego szefa. Niektóre rodzaję błedów, czyli LONG time errors, i tak zostaną w pamięci przez wspomniane 400 dni. Dzieje się tak także i w innych markach...
Witam ponownie przepraszam, że nie dałem znać wcześniej ale niestety tylko praca/sen... a więc problem auta Numer 1 rozwiązany założyłem czujnik noxa przed kat z auta nr 2 (widać, że był niedawno wymieniany) i problem zniknął - była to winna czujnika przy okazji zmieniła się ilość pobieranego adblue, sporo zmalała. w aucie nr 2 przeczyściłem dysze,...
Dużo napisane o spalaniu, volvo pali mniej i to z takimi tonarzami. W manie kreci sie gdzies kolo powiedzmy 28l +/= 5%. 1. Dyszy czytaj wtrysku nie czyscimy tylko zawsze w euro 6 wymieniamy. 2. Zawor pietburg wymieniono na nowy typ i adapter czy jak piszesz całą wiązke? Bo to duża różnica - dlugosci przewodu i ceny. On generuje blad 2843 - piszę z pamięci....
DPF wypalony stacjonarnie. Tą drugą metodą. Wszystko w normie temperatury osiągnął. Zbił z 60% na 5%. Jeśli procedura została ukończona to nie masz jakiś większych nie prawidłowości chociaż to nie znaczy że jest wszystko w porządku, pytałem czym diagnozujesz w poprzednim poście nie napisałeś jeśli masz możliwość podejrzenia stężenia Adblue to zobacz(Texa...
Bywa czasami tak, że czujniki mają oszukane parametry, czyli się kończy. Warto zawsze sprawdzić temperatury, a raczej ich różnice przed i za kątem. Adblue jest wtryskiwane przy odpowiedniej temperaturze spalin.
Jest jeszcze jakiś inny zawór dawkowania oprócz wtrysku? Coś w pompie lub po drodze? Czy do wtrysku dochodzi cały czas prąd czy tylko w chwili wtryskiwania? Posprawdzałem wszystkie kable i mają przejścia a autocom pokazuje zawor dawkowania przerwa w obwodzie czyli po mojemu jakiś kabel. Podpowie coś ktoś gdzie poszukać?
volvo wtryskiwacz adblue wtryskiwacz adblue volvo adblue
renault laguna podświetlenie otwieranie garaż pilot wymiar litraż
saeco wyświetlacz zmywarka whirpool mruga start
Technics SL-MC7 – wymiana pasków napędowych, belt kit, objawy zużycia, rozmiary Kompresja w silniku Renault Master 2.3 dCi: wartości i problemy