Pytanie elm. Które nie są elm. Są bardzo dobre wystarczy tylko skonfigurować działają bez problemu. A układ musi być szczelny łącznie z przewodami powrotnymi od wtryskiwaczy bo powrót idzie do filtra. Pompa nie znajduje się pod tymi torksami i jej nie wyczyścisz. Za to miałeś zrobić test pompy na opiłki i widzę że nie robisz.
Pompę można w prosty sposób sprawdzić samemu, wystarczy byle interfejs na ELM do auta po lifcie. Rozgrzewamy silnik do 90, odpinamy wtyczki elektryczne od wtryskiwaczy, zdejmujemy brązową wtykę z pompy- regulator ciśnienia . Kręcąc rozrusznikiem odczytujemy cisnienie na szynie CR min. to 1080 bar , wynik poniżej złom pompa pod warunkiem szczelnych powrotów...
Witam wszystkich. Mam pola vectre taka jak w temacie. Auto miało zaniki mocy. Błędy jakie były to EGR i przepływomierz powietrza. Przy okazji wyczyściłem kolektor dolotowy co sie z tym wiąże musiałem odkręcić przewody od wtryskiwaczy. Po złożeniu wszystkiego auto nie chce odpalić. Wymienione wszystkie przewody na powrocie układ jest szczelny i odpowietrzony....
sprawdzałem wtryskiwacze A na szczelność też czy tylko na ciśnienie otwarcia?A węzyki na powrocie -szczelne są?
Nie napisałeś co było przyczyną zapowietrzenia - czy wtryski były regenerowane i jak? Czy były nadawane im kody? Jeżeli były nadawane kody po regeneracji, to we wtryskach jest sporo paliwa i nie zatrą się nawet po długim kręceniu rozrusznikiem czy nawet samostartem (plakiem). Przy samodzielnej wymianie zaworków (i ewentualnie rozpylaczy) jest nieco...
Zrobiłem tak, że zasilanie dałem z banki a powrót dałem do węża powrotnego z pominięciem filtra. Pompa ładnie ciągnie jak chodzi na plaku. Gdy przestaje psikac, a samochód gaśnie paliwo momentalnie schodzi z węża Dodano po 52 Zdemontowalem kolektor, sprawdziłem odcinek powrotny, jest szczelny, odcinek zasilający od filtra do pompy też jest szczelny....
witam wszystkich ja miałem taki sam problem z moim sprinterem 311 cdi , po zrobieniu około 300 kilometrów zgasiłem auto i po 10 minutach próbowałem je odpalic i klapa dopiero po jakis 5-6 sekundach odpalał i tak było przez jakis miesiąc , na forach czytałem ze to najprawdopodobniej wtryskiwacze na przelewach bo cały układ miałem szczelny i nie łapał...
Witam, Panowie, potrzebuje Waszej pomocy. Pacjent to MAN TGA z silnikiem D20 oczywiście Common Rail i do tego aktywny błąd 3779-10, auto nie ma mocy i takie tam... Posiedziałem dzisiaj przy tym MANie i sprawa wygląda tak: -ciśnienie paliwa 5,3 bar -ciśnienie Rail na wolnych 500 -zawór MProp 19% Wszystko odczytane MANCAT'S Filtry paliwa wymienione, odstojnik...
Witam, temat dotyczy Peugeot 508 I 2.0bluehdi 2018. Pojawił się problem z wtryskiwaczem adblue, po krótkiej diagnostyce, wtryskiwacz wymieniłem. Stary wtryskiwacz był nie szczelny i zalał układ wydechowy płynem adblue. Z rury leciał siwy gęsty dym o zapachu mocznika, podczas powrotu załączyło sie wypalanie FAP - ponownie pojawiła się duża ilość dymu....
http://obrazki.elektroda.pl/1159129000_1... generalnie może zajść potrzeba wymiany oringów na cewce elektomagnesu ( kotwicy zaworu ) oznaczone kolorem zielonym , które maja separacje miedzy niskim a wysokim ciśnieniem . Owe oringi ( zużyte nie szczelne ) powodują utrudniony rozruch zakłucajac prace na powrocie i wysokiego cisnienia...
Sposób z odsysarką jest dobry, ale nawet po takim zabiegu czasami trzeba chwilę pokręcić. do tego dobrze popuścić rurki od wtryskiwaczy i zaraz po pojawieniu się paliwa zakręcić. Tak własnie robiłem i nic.. Zauważyłem jeszcze że wężyk od powrotu paliwa z wtrysków nie jest do końca szczelny.. Czy może się tą drogą zapowietrzać cały układ?
Kody wpisane przed pierwszym odpaleniem. Wtryskiwaczy sprawdzone i są "idealne " Ciśnienie sprężania równo po 28 bar. Jutro wrócą wtryski to podejdę do tematu na spokojnie. Po tym jak nie odpowietrzyl układu obawiałem się najgorszego więc zacząłem od wtryskiwaczy ale problem leży na aucie więc jutro powinienem już to ogarnąć A więc tak: Na powrocie...
Filtr jest metalowy jedynie na dole jest szklana podstawa, skąd wiadomo, że w filtrze jest powietrze ? Jeżeli paliwo idzie na powrót to w filtrze nie ma powietrza. Nawet gdyby było a wcześniej silnik pracował to silnik by zapalił na chwilę i potem zgasł. Czy w czasie pracy silnika idzie paliwo na powrót ? Czy po odpaleniu można zwiększyć obroty silnika...
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
igorek_x Czekamy na dalsze relacje z prac no i oczywiście na fotki. Osobiście uważam że szkoda się fatygować z tym dodatkowym zbiorniczkiem, ale może się myle. Ja zrobiłem układ zapętlony z powrotem przed pompę (powrót z wtryskiwaczy idzie do zbiornika głównego) tak jak widać na str 24 tematu i odpowietrzam układ śrubką, która właśnie służy do odpowietrzania...
Cześć, jestem użytkownikiem samochodu Peugeot 207 vti 1.6 z instalacją gazowa AG SGI 3 i reduktorem AC STAG R02 EL (oryginalnie był reduktor GFI/ Teleflex). Podzielę się informacjami, jak tanio naprawić tą instalację, może komuś się przyda. 1. Regeneracja starego reduktora GFI/Teleflex. Od razu lepiej o tym zapomnieć. Oryginalny zestaw naprawczy kosztuje...
nie masz odpowiedniego ciśnienia paliwa do odpalenia silnika bo jeden wtrysk skutecznie upuszcza paliwko do powrotu, dopóki pompa nie nie nadrobi Dodano po 5 jeszcze jedno, sprawdź czy filtr paliwa jest szczelny,( połączenia przewodów), oraz czy świece żarowe grzeją, aczkolwiek nie mają dużego wpływu, sprawdź parametry silnika przy starcie, (ciśnienie...
Podejrzewam, że jakby lały wtryskiwacze benzynowe- to z wydechu leciałby ciemny dymek, a nie leci. Co się tyczy wtryskiwacza lpg - to faktycznie mirben, jak wyczyściłem listwe i złożyłem z powrotem to napewno nie zamieniłem przypadkiem tych blaszek bo uważałem na to, ale były tak rozkalibrowane te przesłony, że pewnie po złożeniu i uruchomieniu nie...
Jak będzie ciśnienie uciekało to znaczy, że uszczelnienie wtryskiwacza przepuszcza i jest powodem zapowietrzania. Przy małych nieszczelnościach trochę ciężko to wyczuć a przy dużych nawet słychać syczenie. Trójniki to następna rzecz do sprawdzenia - zdarzają się pęknięcia prawie niewidoczne. Jeszcze jedno miejsce to pewna śrubka z uszczelnieniem z dołu...
nie wiem czy ktoś obserwuje ten wątek na forum ale dla infrmacji wymieniłem przewody wysokiego cinienia powroty wszystkie podkladki miedziane i gumowe weżyki zasilania traktor chodził równo po tych zabiegach ale po niespełna 3-4MTH padła pompa wtryskowa nie pali na gorącym ledwo co z pociągu łapie tak ze wątek uwazam za zamkniety jak by pompa była dobra...
najpierw odkręć wężyk od pompy wtryskowej i zobacz czy leci ropa z filtra paliwa, jak nie leci to dmuchnij w zbiornik (odkręć korek i dmuchaj) jak zacznie lecieć to przestań dmuchać, ma już sama z siebie lecieć (jak nie leci to rozebrać wyczyścić lub wymienić wkład filtra i szczelnie znów złożyć, jak ropa leci to załóż wężyk do pompy, zakręć porządnie...
Przy takim nachyleniu paliwo nawet przy bardzo szczelnym układzie odpłynie zanim zdążą ostygnąć wtryskiwacze, może jeden tylko minimalnie puszczać i masz problem. Po zgaszeniu silnika wtryski jeszcze przez chwilę nabierają temperatury gdy nie są chłodzone przepływającym paliwem, i zwiększa się w nich ciśnienie które ułatwia odpływ. Silnik nie odpali...
Wg mnie ta dyskusja nie bardzo ma sens, bo to trochę jak wróżenie z fusów - autor tematu, nie wyłożył do końca kawy na ławę, żeby postawić poprawną diagnozę. Nie podał w jakich okolicznościach to się dzieje, czy tylko pierwszym przełączeniu po długim (nocnym) postoju, czy również zdarza się to na ciepłym silniku lub podczas jazdy. Nie znam LPG TECH-a,...
Ostatnio sprawa wyglądała w ten sposób że kumpel grzebał mi przy odpowietrzniku żeby więcej benzyny wlać, wyciągnął odpowietrznik całkowicie i wsadził sam wąż i to było trochę nie szczelne i dostała się do baku trochę piasku sam nie wiem ile w sumie bo trochę na tym pojeździłem no i problem zaczął od tygodnia najpierw pompka dziwnie chodziła i nie podawała...
Pompę rozebrałem i uszczelniłem - ciekło delikatnie spod tłokorozdzielacza, oring zaworka ciśnienia też już nie mógł być szczelny więc zaaplikowany kompletny zestaw naprawczy, poprawione zaciski na wężach, wymienione powroty z wtryskiwaczy - to prawdopodobnie było przyczyną problemów z zapaleniem przed awarią wynikłą z odpalania samochodu na krawat...
To piezoelectryczne wtryski? Zapomniałem dodać, że projekt dotyczy wtryskiwaczy benzynowych z auta z 2005 roku, bo rozumiem że piezoelektryczne to raczej w Common Rail :?: A jak myślisz rozwiązać przepompowywanie paliwa, utrzymanie ciśnienia, potrzeba by było pompy CR ,listwy, czujnika cisnienia , zaworu sterujacego, napędu pompy, no i arduino które...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Nie chcę się upierać, ale zależałoby mi na opisie postępowania w zakresie weryfikacji zasilania dla tego wtryskiwacza. Oczywiście, starając się możliwie wyjaśnić wszystko, żeby nie być posądzonym o głupią upartość: - Iskra jest, na wszystkich świecach, kąt wyprzedzenia chyba jest nie sprawdzenia w prosty sposób w tym aucie (strobo mam, ale nie wiem...
Witam wszystkich, Auto z którym toczę tą nie równą walkę to Citroen Berlingo 1.6 HDI 75 KM, rok produkcji : 2007, symbol silnika : 9HW ( układ wtryskowy firmy BOSCH - bez pompy w zbiorniku ) Ale zacznijmy od początku ... Samochód jest w moich rękach już ponad 4 lata. Nigdy nie miałem z nim jakiegokolwiek nawet najmniejszego problemu. Niestety będąc...
Witam wszystkich Mam problem z moim MB w201, 1992, 2,0E + GAZ (z regulacją na śrubę – najzwyklejszy) Problem ten występuje tylko na benzynie i najczęściej jak silnik jest zimny (chociaż może mi się tylko tak wydawać bo jak już mi się zagrzeje to przełączam na gaz i zabardzo nie wiem) Samochód ma dziwne objawy ponieważ nieraz chodzi dobrze przez...
Witam. Mam kolejny problem z autem. Po usunięciu problemów z wtryskiwaczami i zamuleniu silnika powstał problem z odpalaniem rano. Posłużę sie fotografia znaleziona na forum. http://obrazki.elektroda.net/78_12662246... Taka sama pompa jest u mnie. Czyli Lukas. Najpierw zarżnięte były wtryskiwacze. To zrobiłem. Dodatkowo musiałem odłączyć i...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
Zawory sprawdzałeś? Zaworów nie sprawdzałem, stawiam teraz raczej na sterowanie cewkami, wtryski, sterowanie wtryskami... albo mechanior :P Dodano po 1 Wyjąć kosz,sprawdzić stan sitka i zanieczyszczeń w zbiorniku.Do sprawdzenia również cały układ ssący razem ze wspomaganiem hamulca. Stawiam teraz raczej na sterowanie cewkami, wtryski, sterowanie wtryskami......
Witam. Z góry chciałbym zaznaczyć, że jestem pseudo-hobbystą, który w młodości nie przykładał się zbytnio do nauki i teraz chcę to nadrobić. Z powodu braku mądrych i inteligentnych ludzi w mojej okolicy odwiedzam jedyne znane mi forum poruszające problemy związane z moim pomysłem. Chciałbym prosić przede wszystkim o wyrozumiałość i pomoc w zrozumieniu...
W tym temacie umieszczę wszystkie informacje i zdjęcie związane z naprawa zbiornika AdBlue w samochodzie PEUGEOT BOXER III. Mam nadzieję, że komuś z kolegów ten materiał będzie pomocny przy podobnej naprawie. ========================================... Mega ważna uwaga przed przystąpieniem do naprawy...
wtryskiwacz powrót nieszczelny powrót powrót naczynie szczelny intercooler
sokowirówka schemat motorola wymiana taśma producenci gniazdek
łączniki dotykowe łączniki dotykowe
Ogranicznik prądu do wiatraka: wewnętrzny czy zewnętrzny? BLDC, DC, AC, PolyFuse, e-Fuse Jak zresetować komputer w Volvo FH 500?