Korpus wtryskiwacza nie szczelny.
Możliwe że któryś długopis dociskający wtryskiwacz jest nie szczelny, albo oring na długopisie lub na wtryskiwaczu. Dlatego proponowałbym odkręcić pokrywy zaworów i odpalić silnik , następnie test przelewów wtryskiwaczy i wszystko będzie jasne.
jak nie czujnik temperatury i sonda też nie i wtryskiwacz szczelny to co to może być.A tak poza tym potrzebna ci ta benzyna i tak jezdzisz tylko na gazie więc po co ci benzyna chdząca IDEALNIE na takiej do stacji benzynowej zawsze dojedziesz żeby zatankować GAZ
nie koniecznie są uszkodzone wtryskiwacze,może byś nie szczelna pompa,jak to często bywa.tylko fachowiec od diesla lub serwis,ale w serwisie powinni mieć nie jeden taki przypadek i wiedzą co zrobić.
Czy przyczyną spadku ciśnienia może być lejący wtryskiwacz lub nie szczelna cewka paliwowa ?
W większości nowych silników jak dokręcisz śrubę dociskającą wtryskiwacz, momentem podanym w instrukcji serwisowej, to długo to nie będzie szczelne.
sprawdz czy wtryskiwacze sa szczelne
Czy wtryskiwacze masz szczelne? Auto gaśnie bez reguły, czy przy dodawaniu gazu? Gdy mój TD VM gasł bez reguły okazało się, że miał wodę w układzie, gdy przy dodawaniu to winny był cieknący wtryskiwacze.
Wszystkie połączenia na filtrze paliwa muszą być bezwzględnie szczelne. Uszkodzone wtryskiwacze mogą wygenerować błąd czujnika wałka rozrządu jeśli jest duża różnica w dawkowaniu na poszczególnych cylindrach.
Nawet przeczytać dokładnie nie umiesz. Gwarantuję, że w 99/100 rozebranych silnikach S4003 znajdziesz podkładki pod wtryskiwaczami. Żeby było szczelnie, to trzeba by to było docierać, jak zawory. Albo przylać młota z góry we wtryskiwacz, żeby się wprasowało jedno w drugie.
Kompresja równa? Zawory szczelne? Wtryskiwacze długo leżały wyjęte z silnika?
Sprawdzilem wtryskiwacz rozruchowy. Szczelny. Termowylacznik tez sprawny. Ide sprawdzic zawor rozgrzewania silnika.
Z zaworu ograniczenia ciśnienia na zasobniku rail ropa leje się ciągłym strumykiem ... wyczytałem że dopuszczalne jest parę kropel ... czy to prawda ? Chyba wlasnie znalazles odpowiedz na swoj problem z tym samochodem Krok 3 Zmierzyć łączną ilość paliwa powracającego ze wtryskiwaczy i zaworu ograniczającego ciśnienie Jeżeli ilość jest za duża, sprawdzić,...
Jeżeli dolot szczelny a wtryskiwacze nie leja to podejrzewał bym roznicowke, chyba że zamiennik filtra jest kiepski.
Ten dym to na spokojnie obserwujesz po zapaleniu silnika na wolnych obrotach, jak przygazujesz jest bardziej intensywny, jak pisałem: 1. za wczesny, dym czarny, głośne spalanie, motor mocniejszy, będzie się więcej grzał. 2. za póżny, dym niebieski, cichszy, motor słabszy. Oczywiscie warunek taki: muszą nie lać wtryskiwacze i być szczelny silnik / nie...
W przypadku nietłoczenia paliwa przez jedną z sekcji pod obciążeniem pompa może wytworzyć żądane ciśnienie ale spada jej wydajność (mniej paliwa przetłoczy). Jeśli wtryskiwacze są szczelne na przelewach to ta mniejsza ilość paliwa może im jeszcze wystarczyć do pracy. Ale to tylko takie moje hipotezy co do tego zaworka. Uszkodzenie jednej z sekcji w...
co 4-6 dni to jest zazwyczaj na tym samym poziomie może ew troszkę się zmniejsza tak minimalnie. To dobrze. Przyczyną zabarwiania benzyny są najprawdopodobniej nieszczelne wtryskiwacze. Nie rozumiem? Wtryskiwacze są szczelne, bo w listwie trzymają się tak, że jest problem z ich wyjęciem, kurde tak czy inaczej filtr już mam zamówiony i jutro go wymienię,...
Lutujesz 4 kable, kluczyk taśmą na stałe do pętli , całość w szczelną puszkę i finito.
Jaki jest czas na 5 cylindrze? I na pozostałych? Przedłużenie przewodu ciśnienia do wtryskiwacza jest 100%szczelne? Jeśli tak to pompa na Bank do wymiany. No i kompresję zmierz! :P
Moim zdaniem przyczyna tkwi w silniku, m.in. przez brak luzu zaworowego, zatkany wydech. Ewentualnie wtryskiwacz się zaciął lub nie jest szczelny, przez co silnik zalewa.
Jesli tylko to on okaze sie winny. Dla swietego spokoju sprawdziłbym tez czujnik temperatury silnika dla komputera. Na zimnym po nocy rano tez nie odpala bez dodania gazu? Sprawdz tez czujnik temperatury zasysanego powietrza który jest przy wtryskiwaczu
Cieszę się że tak licznie usiłujecie mi pomóc,a więc pokolei fachowcy od wymiany uszczelki mówią że oni robotę zrobili dobrze a to że tak dużo pali to już nie ich wina i mam szukać ratunku u elektryka samochodowego bo u nich w warsztacie niema komputera do analizy. Jak się wpinają komputerem to każdy mówi że lambda padła i wymieniają , a że to nic niedaje...
Miałem to samo szczególnie po nocy i siwy dym po odpaleniu przez chwilę. U mnie okazało się że wtryskiwacz był nie szczelny za lekko skrecony albo bez kleju po naprawie i nachodził olej z układu smarowania silnika.
Witam, jak można żle ustawić zapłon w silniku który nie ma aparatu zapłonowego ani świecy zapłonowej?Jeśli już coś, to można mówić o niewłaściwym ustawieniu pompy wtryskowej, co w wypadku Władimirca jest wybitnie trudne-da się ją zamontować tylko w jednym położeniu.Sprawdź natomiast, czy nie podłączyłeś odwrotnie przewodów między pompą wtryskową a wtryskiwaczami...
Tak chodzi mi o sterownik silnika. Tylko dziwne, że przy "szarpaniu" na wolnych obrotach na LPG sterownik silnika (nie LPG) nie zarejestrował błędów. Nie znam dokładnie sterowników Renaut. W sterowniku VW jest to odkładane.Sterownik powinien pokazać błąd wtryskiwacza lub przerwę w pracy cylindra i przyczyę. Jeśli chcesz sprawdzić szczelność wtryskiwaczy...
Między reduktorem lpg a kolektorem ssącym jest wężyk, Ze zdjęcia wygląda że zdjął ten wężyk. Pytanie czy krótkie wężyki między listwą wtryskiwaczy a kolektorem są szczelne.
Przed zgaszeniem silnika na LPG , zakręcić zawór na butli lub reduktorze i poczekać aż sama zgaśnie. Sprawdzić jak zapala rano . Może być nie szczelny wtryskiwacz LPG i przepuszcza gaz do kolektora - efekt - auto zalewa przy rozruchu .
Do kp 2 a nie ma co porównywać .Znakomita sprężarka ta ze zdjęć .Bezproblemowo pracuje na smarowaniu rozbryzgowym i chłodzenie wodne pozwalają na dużą wydajnośc .Chłodzenie w najprostszej formie to wąż na kran i do sprężarki .Drugi wąż na trawkę i już jest chłodzenie .Dobrze trafiłeś z tą sprężarką .Z ciekawości ile teraz kosztują ? Dodano po 4 Nic...
zrób test, jeden dzień nie włączaj gazu i zobacz czy to pomoże w odpalaniu, z twojego opisu usterki wynika, że wtryskiwacze masz nie szczelne i zalewa ci gazem, bo rozumiem, że podciśnienie porządnie sprawdziłeś i gaz się nie pojawia
Mi chodziło o te na jednopunktowym wtrysku. W KE-Jetronic też jest trochę lepiej, bo nie trzeba całkowicie odcinać benzyny, tylko obniżyć jej ciśnienie do minimum sterując regulatorem ciśnienia. Ale warunkiem są szczelne wtryskiwacze, bo inaczej będzie podpijać benzynę razem z LPG.
Czy na pb chodzi równo? Jeśli tak, to na lpg też MUSI! 1. wszystkie! węże z kolektora (92 rocznik - może być sparciała guma, anie pęknięta. Tego nie widac gołym okiem. Wymień stare nawet pod sklepem z rurkami. 2. trzeba sprawdzić czy reduktor ma wymieniony filtr, jest szczelny i czy trzyma równo ciśnienie, 3. podłączenia do wtryskiwaczy też mogą być...
Wtryskiwacz gazowy może być nie szczelny, dlatego potrzeba czasu na wyciek gazu do dolotu. Prawie nie do wykrycia w czasie pracy silnika. Mówię oczywiście o niewielkiej nieszczelności.
Pytanie elm. Które nie są elm. Są bardzo dobre wystarczy tylko skonfigurować działają bez problemu. A układ musi być szczelny łącznie z przewodami powrotnymi od wtryskiwaczy bo powrót idzie do filtra. Pompa nie znajduje się pod tymi torksami i jej nie wyczyścisz. Za to miałeś zrobić test pompy na opiłki i widzę że nie robisz.
To CR z zębatą pompą wstępną żadnych czarów nie odczyniasz jedynie układ paliwowy zasilający musi byc szczelny.
Sterowanie zaworkiem zostaw w spokoju, bo na odpiętym silnik powinien normalnie pracować. Stop KE sprawdzi się tylko jeśli masz sprawne (szczelne) wtryskiwacze bo to działa na zasadzie obniżenia ciśnienia na tyle żeby się wtryski nie otworzyły.
witam ostatnio gdy byłem na przeglądzie instalacji gazowej zostało ujawnione ze czasy wtrysku bezynowego są różne dotyczy to wtryski 123 mają 3,5 a 456 mają 4,1 jaka może być tego przyczyna czy możliwe są nie szczelne wtryskiwacze??? czy wymiana oringów załatwi problem??
wiatm jak w temacie moja audi dzis rano zapaliła , jadaz do pracy autko ppo 2 km zgasło i nie chciało dalej , myslałem ze moze nie ma paliwa , dolałem 10 l , auto ciezko ale zapaliło, po przejechaniu 2 km zgasło i znowu nie chce, teraz co sprawdziłem : pompa sie załancza, do wtrysku dopływa paliwo mocnym strumieniem, iskra jest, dolot szczelny na wtryskiwaczach...
prawdopodobnie jeden z wtryskiwaczy benzynowych nie jest szczelny lub instalacja gazowa do sprawdzenia. Najlepiej drogą eliminacji najpierw na próbę zakręcić gaz i sprawdzić zachowanie silnika tylko i wyłącznie na benzynie.
Te uszczelki są na górze, a na styku głowicy i wtryskiwacza masz miedziane podkładki i są prawdopodobnie wypalone. Nawet jeśli byłyby uszkodzone podkładki metalowe pomiędzy wtryskiwaczem i głowicą, to przy szczelnych uszczelkach pomiędzy wtryskiwaczem i pokrywą klawiatury spaliny szły by do odmy, a nie na zewnątrz. Wymieniłbym te dwie uszczelki (ze...
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
Witam, wymiana wtryskiwaczy, dwa króćce które nie były szczelne i problem zniknął. Temat uważam za zamknięty.
Sądzę, (choć na odległość nie jest to łatwa sprawa doradzać gdy nie ma się w rękach pojazdu) iż musisz wyczyścić wtryskiwacz, o ile układ jest drożny i szczelny oraz dozownik sprawny (bo czyściłeś). Wymontuj wtryskiwacz i zobacz czy wszystkie otwory na końcówce wtryskiwacza są drożne.
Używam tego. https://obrazki.elektroda.pl/3294703000_... Możesz to wlać bezpośrednio za filtrem odkręcając z niego przewód. Długość przewodu podniesionego do góry będzie powodować grawitacyjne dostawanie się płynu do wtrysków. Chociaż ja dają pod ciśnieniem z takiej flaszki. https://obrazki.elektroda.pl/8979334300_...
Witam, temat dotyczy Peugeot 508 I 2.0bluehdi 2018. Pojawił się problem z wtryskiwaczem adblue, po krótkiej diagnostyce, wtryskiwacz wymieniłem. Stary wtryskiwacz był nie szczelny i zalał układ wydechowy płynem adblue. Z rury leciał siwy gęsty dym o zapachu mocznika, podczas powrotu załączyło sie wypalanie FAP - ponownie pojawiła się duża ilość dymu....
TDI i zapłon HHmmm, chyba za młody samochód dla mnie bo w starszych zapłonu nie widziałem, może że mowa o pompie i momencie wtrysku(nastawniku). Jeżeli piszesz o tym dymie, to zwrócił bym uwagę na końcówki wtryskiwaczy, lub masz niezbyt szczelne przewody i rzeczywiście się zapowietrza, sprawdź przewody przy wtryskach. A jak ze sprężaniem? gdyż diesel...
to znaczy że pierścienie są ok no a że dymiło to wiadome musi się silnik jakoś pozbyć oleju wtryskiwacze założyłeś szczelnie nie ma bąbelków w zbiorniku wyrównawczym ??
Mnie chodzi o wyłączanie pompy paliwa, a nie (nie)szczelnych wtryskiwaczy. Podciśnienie zasysającego silnika nie mogłoby "kraść" takim sposobem 1-2L na 100km przez niezamknięte wtryski ? Nie bez kozery kupa ludzi robi odcięcia pomp tłumacząc to znikającym paliwem. Ja opony zdejmowałem podciśnieniem, to co tam trochę płynu w dłuższym czasie. Nie wiem...
Posprawdzaj czy masz szczelne przelewy przy wtryskiwaczach... ps. 00532 to regulacja obrotów biegu jałowego...
aplikacje uzywajace tego samego wtryskiwacza KEIHIN w instalacjach do fazy lotnej i cieklej Raczej pomyliłeś z CNG, a nie LPI. Nie, odrozniam takie rzeczy. Widzialem gdzies na zagranicznym (jesli mnie nie myli pamiec cos u Niemcow) forum opis zabaw goscia ktory porozbieral i posprawdzal trocheroznych wtryskiwaczy - wniosek byl taki roznica jest wylacznie...
Pompę można w prosty sposób sprawdzić samemu, wystarczy byle interfejs na ELM do auta po lifcie. Rozgrzewamy silnik do 90, odpinamy wtyczki elektryczne od wtryskiwaczy, zdejmujemy brązową wtykę z pompy- regulator ciśnienia . Kręcąc rozrusznikiem odczytujemy cisnienie na szynie CR min. to 1080 bar , wynik poniżej złom pompa pod warunkiem szczelnych powrotów...
Regulator zawsze daje ciśnienie na wtryskiwacz. Nie ma go tylko gdy nie chodzi pompa paliwa. Jeśli wszystko jest szczelne to zostaje sam wtryskiwacz z ktorego moze ciut sie lać. Elektrozawory paliwowe sa przy silnikach z wtryskiem mechanicznym.
Turbiny dmuchają w granicach 1.1 mpa, obie. korekcja wtrysków od 0,8 do 1,2. Przewody podciśnienia wszystkie szczelne. gruszki pracują,,
Witam. W masterze bolączką są wtryskiwacze i niedomagania układu wtryskowego. Przy objawach jakie opisujecie i błędach kontroli ciśnienia Rail zacząć należy od próby przelewowej wtryskiwaczy. Jeśli wtryskiwacze są sprawne ( przelewy szczelne- niewielki ilości paliwa na odpływie) Szyna rail sprawna, pozostaje sprawdzenie wydatku pompy ciśnieniowej CR.
Pompa musi pochodzić kilka godzin jeśli problem sie będzie powtarzał a układ jest szczelny należy sprawdzić wtryskiwacze na próbniku(ewentualnie prze regulować lub wymienić).Jeżeli problem nie ustąpił wymontowujemy pompę i zawozimy do ponownego sprawdzenia, tak czasem sie zdarza.Warto sprawdzić jeszcze luzy zaworowe oraz zaworki na pompce zasilającej.
Filtr jest metalowy jedynie na dole jest szklana podstawa, skąd wiadomo, że w filtrze jest powietrze ? Jeżeli paliwo idzie na powrót to w filtrze nie ma powietrza. Nawet gdyby było a wcześniej silnik pracował to silnik by zapalił na chwilę i potem zgasł. Czy w czasie pracy silnika idzie paliwo na powrót ? Czy po odpaleniu można zwiększyć obroty silnika...
Pierwsza sonda co pokazuje? Skąd informacja, że sprawna? Dolot szczelny? Przepływomierz jakie masz wskazania?
Na samym początku test przelewowy wtryskiwaczy paliwa. Możliwe ze na zimnym któryś jest nie szczelny i nie osiąga odpowiedniego ciśnienia paliwa, jak podasz mu plak'a to wzrasta ciśnienie i odpala.
silnik dobrze złożyłem pompa ustawiona na te same znaki co była przed rozebraniem pompa i wtryskiwacze były ustawiane na stole układ raczej szczelny nie było problemów z odpowietrzaniem .
Witajcie Problem z kopceniem na czarno zaczą się jakiś czas temu z tym że się pogłębia, kopci pod obciążeniem coraz więcej. Przejechane 400 tys. km , mocy nie brakuje ,zbiera się bardzo żwawo, spalanie ilości paliwa w normie. Wtryskiwacze już sprawdziłem i to zły trop. Dolot wydaje się być szczelny. Żadnych błędów. Wartości doładowania turbiny na komputerze...
hmm patrzylem na ten wałek przy regulacji luzow i powiem szczerze ze patrzac na niego myslalem ze jest w stanie bardzo dobrym zero oznak jakiegokolwiek starcia-no chyba ze tak idealnie do okola krzywki by sie starły na calej szerokosci krzywki.. poskladalem wszystko szczelnie cały układ ssący,wymieniłem wtryskiwacze i wszystkie uszczelnienia i węzyki,i...
Jaki kod silnika CAYA CAYB CAYC ma to DPF? W układzie dolotowym jest olej??? Czy dolot jest szczelny??? Sprawdź wtryskiwacze na stole, koszt to z reguły 25 PLN sztuka, więc żaden wydatek. Niestety jest tam układ zasilania paliwem z wtryskiwaczami Continentala. Być może przelewają, a jak masz DPF to nie zobaczysz czarnej chmury, tylko właśnie taki białawy...
Witam, wiem że temat był poruszany na forum wiele razy ale mam pytanie odnośnie przeprowadzenia testów przelewowych poszczególnych wtryskiwaczy. Wyświetla się błąd EDC 3779. Zawór ograniczający ciśnienie na listwie CR szczelny. Test przyśpieszania nie wskazał bezpośrednio na któryś wtryskiwacz. Dane odczytane MANCAT'S bieg jałowy -ciśnienie paliwa 5,3...
Turbo w tym modelu działa na nadciśnienie a nie na podciśnienie i nie ma tam żadnych elektrozaworów Jeśli problem wystapił sam - bez niczyjej ingerencji, EGR nie przepuszcza spalin , turbo jest z stałą geometrią ( silnik 80 km), nie ma przepływomierza , czujnik ciśnienia w kolektorze nie pokazuje pogody , układ doładowania jest szczelny , wtryskiwacze...
2 stopnie za OT Ale kiedyś robiłem testy ile "wyciągnie" elektronastawnik kąta wtrysku to nie było różnicy do około 7 stopni przed i za OT. Warunek to sprawna i szczelna pompa (sekcje) oraz wtryskiwacz z czujnikiem ruchu iglicy.
Typowo dziurawy dolot. W BSE dolot musi być idealnie szczelny. Dwa LPG. W BSE mimo iż nie jest to najtrudniejsze auto do montażu LPG łatwo źle założyć gaz (wtryskiwacze LPG) czy wyregulować tak by minimalny czas otwarcia wtryskiwaczy był na granicy tego co są wstanie osiągnąć wtryskiwacze. Trzy te silniki właśnie dochodzą do punktu gdzie kończą się...
Jasne tylko że wtryskiwacze otwierane są ciśnieniem paliwa i jeżeli nie są szczelne mogą lać tak samo jak w dieslu .
Polo 6n2 1.4 mój 8v AUD. Auto mulowate, ma podwyższone spalanie. Wymieniona sonda lambda, czujnik temperatury sprawny. Map sensor sprawny. Wtryskiwacze też ok. Pompa paliwa też ok Filtry nowe. Wydech szczelny. Sprawdziłem w VAGCOM grupę 51 i wygląda to tak jak na filmie: https://youtu.be/5Mh-8LdCbEA?si=ybsRw4Ia... Wymieniłem czujnik, sprawdziłem...
Czy udało się rozwiązać problem? U mnie ducato zaczął dymić na czarno i z czasem coraz więcej. Mapa zrobiona zaraz po kupnie i kilka lat było dobrze. Cały czas jest mocny, targa do przodu jak oszalały. Dolot szczelny i na kompie wartości wtryskiwaczy oraz doładowania w normie. EGR sprawny. Zacznę na ślepo targać wtryski i sprawdzę później turbo... Jak...
Jako że problem z szarpaniem na przełączeniu narastał kupiłem nowe wtryski keihin niebieskie i założyłem sam. Przejechałem się chwilę na benzynie i przełączyłem na gaz i znów szarpnęło. Wg mnie pospieszył się Kolega z tą wymianą wtryskiwaczy. Na takie bolączki najlepiej jest zamontować manometr i ma się w każdej chwili obraz pracy reduktora. Tu przypuszczam,...
ECT-engine coolant temp sensor.. tak np. lewe powietrze w ukłwadzie dolotowym(nie szczelny kolektor ssacy , nie szcelna przepustnica , nie szczelne podcisnienia.) MAP sensor, cewki , swiece , przewody od ECU(electronic control unit-jednostka sterujaca) czujniki halla , sama jednostka uszkodzona , kondycja silnika , brak cisnienia w cylindrach , powietrze...
Witam wszystkich. Mam pola vectre taka jak w temacie. Auto miało zaniki mocy. Błędy jakie były to EGR i przepływomierz powietrza. Przy okazji wyczyściłem kolektor dolotowy co sie z tym wiąże musiałem odkręcić przewody od wtryskiwaczy. Po złożeniu wszystkiego auto nie chce odpalić. Wymienione wszystkie przewody na powrocie układ jest szczelny i odpowietrzony....
Reduktor jest szczelny. Nieszczelna i zużyta jest gumowa membrana, która puszcza gaz tak więc wymień reduktor, uzupełnij ewentualne ubytku płynu chłodniczego, odpowietrz układ chłodzenia i ciesz się jazdą. Jakie masz w ogóle graty od LPG pod maską? Reduktor, wtryskiwacze? Ile kilometrów zrobione na instalacji?
To nie kwestia zaworu . Aby twierdzić co jest przyczyną trudności w uruchomieniu auta na benzynie należy przed zgaszeniem auta przełączyć na benzynę i po pewnej chwili wyłączyć silnik lub zakręcić gaz na butli i pozwolić silnikowi zgasnąć. Jeśli wtedy usterka zniknie to znaczy ,że kolektor dolotowy jest zalewany gazem. Jak uruchamiasz na benzynie to...
Zasadnicza kwestia: stuka na benzynie, gazie czy na obu? Nie zawsze winny jest hydrauliczny popychacz zaworu. Wtryskiwaczom benzyny również zdarza się hałasować. W moim Oplu wali wtryskiwacz na trzecim garze, ale jest szczelny, działa, więc powoduje tylko dyskomfort akustyczny. Najprostszą metodą weryfikacji jest zdejmowanie po kolei wtyczek z wtryskiwaczy...
System HPI jest taki, że diagnostyka komputerowa jest w ciemnej d...Właśnie znalazłem w pompowtrysku dodatkowy otwór powstały centralnie w kierunku tłoka. Pojechałem na scanię i tylko po to, aby się przekonać, czy SDP3 wykryje to- nie, nie wykrył ani test wyłączania wtryskiwaczy, ani balans cylindrów.. System EGR ma być szczelny do bólu. Zamknąć sposobem...
wstaw sobie filtr paliwa z pompka-peugoty miały i inne modele,,,lub odkręć wtryskiwacz i zakręć parę razy rozrusznikiem,,,a podstawa szczelne przewody,,paliwowe
Wyłączaj po kolei cylindry i obserwuj co się dzieje jezeli po odcieniu któregoś cylindra praca silnika nie wiele się zmieni oznacza że ten cylinder nie wiele pomaga a wręcz moze przeszkadzać ...balans cylindrów oznacza stan calego cylindra szczelnosc glowicy stan wtryskiwacza stan pierścieni taki całokształt bo jak masz na danym cylindrze nie szczelny...
Renault Trafic 2.0dci, 115KM, Euro5 z DPF, 2013rok. EDC17C11 Problem z mocą. Czuć że turbina dmucha od 2300 obrotów. Auto słabo się rozpędza, jest "mułowate". Błędów pod clipem nie ma żadnych. Wtryskiwacze OK. DPF, katalizator drożne. Podciśnienia, dolot szczelne. Na gruszkę idzie - 0,75 bar czyli bdb. Fitry paliwa i powietrza nowe. EGR czysty, wtryskiwacze...
Witam moze mi ktos pomoże w problemie ze sprinterem samochód zapala i silnik pracuje idealnie, przy dodawaniu gazu równiez. Jeśli chce sie ruszyc dodając nieco wiecej gazu auto zrywa i gaśnie. Zapala sioe EDC i wywala błedy wtryskiwaczy zczytane launchem p0201-p0204.Układ napewno szczelny nie zapowietrza sie.Podejrzewam zawór ciśnieniowy lub niestety...
Z tego co opisujesz to DV-ka uwalona, szukaj oryginał żadnych Blow-off... Ale ogólnie w 1,8T szczelność to podstawa, także wszystkie rurki, wężyki mają być szczelne, sprawdź też gniazda wtryskiwaczy czy nie ma plam na kolektorze - gumki mogą przepuszczać i gniazda też warto zmienić. Pod kolektorem ssącym czy wężyki są w całości. jak będziesz jeździć...
Motronic czyli najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie za pomocą czytnika kodów błędów FORD EEC IV. Mam rację? Jeśli tak to powiem ci, że jeśli chcę sprawdzić auto tym czytnikiem, to muszę jechać około 150 km. w jedną stronę do gościa który ten czytnik posiada. Jakby to był volkswagen czy audi to nie byłoby problemu, a że to stary ford to ciężko znaleźć...
dolot od wlotu w zderzaku jest szczelny a to z wtryskiwaczami jak to sprawdzic? Dodano po 2 ta bledy pokazuje na 3 cyl jak mialem przeplywke ok to nic nie wyskakiwalo dopiero jak zaczela sie piepszyc to to pokazywalo Dodano po 1 a i wymienialem w nim wszystkie swiece
Błąd P0201 Otwarte lub zwarte przewody wtryskiwaczy. Nieprawidłowe działanie kierowcy. Otwarty lub zwarty obwód sterownika wtryskiwacza. Wiązka przewodów czasami ulega zwarciu z elementami znajdującymi się pod maską. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. Dalej: Sprawdź wtryskiwacz cylindra nr 1: Zlokalizuj wtryskiwacz paliwa dla cylindra nr 1...
Pytanie zasadnicze jak sprawdzałeś dolot skoro twierdzisz że jest szczelny? Bo to co chcesz zrobić to jest trochę bezsensu, musisz zamknąć układ żeby sprawdzić go. Ten wężyk się zaślepa i odpina rurę z tipa przy przepływce i tam się ładuje np na początek 0,5 bara. Jak ten wąż jest cały, możesz wymienić ten grzybek ale jak nie widac uszkodzeń to wszystko...
Zrobiłem tak, że zasilanie dałem z banki a powrót dałem do węża powrotnego z pominięciem filtra. Pompa ładnie ciągnie jak chodzi na plaku. Gdy przestaje psikac, a samochód gaśnie paliwo momentalnie schodzi z węża Dodano po 52 Zdemontowalem kolektor, sprawdziłem odcinek powrotny, jest szczelny, odcinek zasilający od filtra do pompy też jest szczelny....
przez prowadnice zaworowe układ szczelny powietrza nie łapie filtry nowe dzis zwalam głowice to napisze jak cos bede wiedział
Nie wiem czy sterownik pozwala manualnie pracować tylko na wybranych cylindrach na LPG. Jeśli wg Ciebie 3 wtryskiwacz działa poprawnie, układ jest drożny i szczelny a mimo to nie pali na 3 piecu to źle sprawdziłeś. 1. Całą listwę podmieniałem na inną, sprawną! W sterowniku nie trzeba zmienić rodzaju wtryskiwaczy? Sądzę że dwie listwy nie są uszkodzone...
A co waszym zdaniem oznacza zaolejony wtryskiwacz na 1 cylindrze? Ta część wtryskiwacza, która siedzi w głowicy cała była pokryta czarną płynna substancją - jakby olejem. Pozostałe były czyściutkie. Dodam, że przez uszczelnienia wtryskiwaczy nie sączy się nawet kropla nagaru. Na zewnątrz wszystko szczelne.
Przy chłodnym silniku, wchodził na obroty 400obr/minutę, ale zapalić nie chciał. Dopiero po wduszaniu pedału gazu odpalił. Tematu na benzynie w ogóle nie ma, cały czas auto mi chodzi i odpala na benzynie. Zaczynam się gubić. Ja to odbieram tak, że do tych 400 obr/min rozrusznik rozpędza silnik i przy tych obrotach silnik nie chce zaskoczyć, zaskakuje...
Witam, Chciałbym zbudować sobie w celach amatorskich prosty układ do załączania i wyłączania wtryskiwaczy paliwowych w celu ich wyczyszczenia. Pierwszym pomysłem było zbudowanie takiego układu z pompą paliwa, filtrem i całą listwą wtryskiwaczy, która pompowała by ten środek w kółko, między czasie wysterowywując wtryskiwacze. Stwierdziłem jednak że to...
Do sprawdzenia czy wtrysk paliwa następuje w odpowiednim momencie( czyli kąt wtrysku) mógł przestawić się na pompie. Można też wyciągnąc wtryskiwacz i po podłączeniu przewodu sprawdzić jak rozpyla wtryskiwacz. Da to orientacyjny obraz stanu pompy paliwa. Jeśli reaguje na samostart to silnik szczelny.
Możliwe że uszkodzony, sprawdź ciśnienie na listwie, powinno wynosić ok 3bar. Masz zaworek w listwie podobny do wentyla w kole ? Zdjęty wężyk to też lewe powietrze do silnika, masz czysty filtr powietrza ? Gazu nie masz ? Gazownicy często zmniejszają dolot powietrza przed filtrem powietrza do silnika przy kłopotach z regulacją instalacji 1 i 2 gen gazu....
Witam Zawór zwrotny zostal wymieniony na nowy układ pomiędzy pompką zaworem EHAP szczelny Co może być przyczyną braku mocy i kod 62
witam wszystkich ja miałem taki sam problem z moim sprinterem 311 cdi , po zrobieniu około 300 kilometrów zgasiłem auto i po 10 minutach próbowałem je odpalic i klapa dopiero po jakis 5-6 sekundach odpalał i tak było przez jakis miesiąc , na forach czytałem ze to najprawdopodobniej wtryskiwacze na przelewach bo cały układ miałem szczelny i nie łapał...
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
Po wymianie przelewów zostaw ją na jakiś czas na wolnych obrotach. A szczelny masz przelew? Zdejm wężyka i dmuchnij w niego, czasami nie trzyma na wtryskiwaczach. Sądzę, że trójniczki dałeś nowe?
Napisz mi w jaki sposób mam podłączyć układ do sieci żeby sprawdzić. Czy przy nieszczelność mógł by się zapowietrzać? Wydaje mi się że wszystko jest szczelne po za wyciekiem z pod wtryskiwacza. Nie wiem jednak czy cieknie teraz po złożeniu bo na razie nie zauważyłem. Ale skoro sprawdzali takim dużym ciśnieniem to głowica powinna być szczelna, a żadnych...
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Pompy dokręć na 60-65 Nm Z wtryskami musisz się trochę pobawić aby wszystko było szczelne. Wciśnij wtryski w gniazda, jarzmem mocującym ustaw dokładnie by równo wchodziło w zagłębienie pokrywy zaworu dekompresyjnego. Dokręć śrubę jarzma na 3-5 Nm, włóż króciec wtryskiwacza w gniazdo głowicy i wkręć tulejkę mocującą również na 3-5 Nm. Ustawi się wtedy...
nie ma jakiś zewnetrznych objawów typu dymienie , brak mocy , dziwna praca czy świsty z intercollera , adblue działa skoro tak jest w tej chwili... ...to nie ma sensu tego tak dogłębnie sprawdzać, wystarczy wizualnie czy jest wszystko szczelne. Przed testami proponuję wyregulować wtryskiwacze jeśli nie były regulowane wszesniej jak 50tys. Testy różnią...
wtryskiwacz powrót szczelny szczelny intercooler szczelny wężownica
rower chiny aplikacja została zatrzymana telefon kangoo deska rozdzielcza
zamykać drzwi mercedes piotr zimny
Schemat instalacji piekarnika Electrolux EOB6631AOX Zalany piekarnik zupą - jak go uratować?