Podkładka lub rozkręcony wtryskiwacz
Witam serdecznie, Pytanie do autora, jakim programem udało się zakodować te wtryskiwacze? Mam dokładnie ten sam problem
mogę. nato wychodzi ze nie otwiera wtryskiwaczy.
Z tyłu silnika o ile mnie pamięć nie myli można zamienić miejscami wtyczki od sterowania turbiną i chyba od chłodnicy EGR . Sprawdź to sobie bo miałem podobny przypadek. Dziwne jest to "granie" wtryskiwaczy i świadczy raczej o uszkodzeniu wtryskiwaczy.
Tak jak kolega pisze te renault nie maja pompy elektrycznej w baku tylko wstepna na pompie wysokiego cisnienia i ewentualnie gumowa gruszke. Najprawdopodobniej masz nieszczelny uklad ,najczęściej zapowietrza sie w okolicy filtra paliwa i na powrocie od wtryskiwaczy.
Nie ma tam czasem dwóch podkładek pod wtryskiwaczem?
Mógłby ktoś podrzucić z jakim momentem dokręca się śruby mocujące wtryskiwacze?
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Witam, podrzuci ktoś moment dokrecenia wtryskiwaczy Renault Master 2.3 M9T B 702 ?
Sprawdź korekcję na wtryskiwaczach.
340 to na postoju pewnie, czyli na nic taka informacja jeśli auto odpala. W czasie jazdy trzeba sprawdzić. Jeśli mówisz że "wzorowo" to instalację sprawdź do tego wtryskiwacza.
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy. Ciśnienia nie ma bo leci powrotem uszkodzonego wtryskiwacza.
Możesz napisać jakie jest to Ciśnienie na listwie? I przy okazji warto było by zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy.
Pieprzenie takie. błędów brak to trzeba wymieniać w ciemno wszystko po kolei... A gdzie takie podstawy jak synchronizacja, ciśnienie na CR, wysterowanie wtryskiwaczy...
Temat rozwiązany ?
Na powrocie z wtryskiwaczy i pompy. Szara wtyczka (okolice pokrywy, nad alternatorem, pompą wspomagania).
Wyłącznik wstrząsowy- bzdura. Sprawdź przelewy wtryskiwacze odlatują.
Na plaku powinien zagadać bez dwóch czujników a nawet bez wtryskiwaczy, coś sknocone mechanicznie tak jak Paweł pisze.
Ale patrząc na kontekst defektu, czyli żądane ciśnienie paliwa, to ja bym szukał w układzie zasilania paliwa, czyli wtryskiwacze, regulator.
Okazało się, że u mnie też był zepsuty ten zawór (redukcyjny Bosch 1110010017). Wymiana tego zaworu załatwia wszystkie problemy związane z rozruchem i gasnięciem silnika. Więc jeśli ktoś ma podobny problem z autem, to warto przyjrzeć się temu zaworowi, zanim kontrola wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia czy czegokolwiek.
A ja bym zaczął od kontroli przelewów wtryskiwaczy i zaworu rampy CR + zasilenie opadowe układu z pominięciem filtra paliwa . Po co od razu pchać sie w koszta i zlecać kontrolę wtryskiwaczy skoro nie wiadomo czy to wtryski :?: Tak przynajmniej będzie wiadomo czy leje wtryskiwacz , rampa , czy sprawny jest układ niskiego ciśnienia i czy to czasami nie...
Po wlaczeniu zaplonu powinno byc slychac pompke elektryczna paliwa przez ok 30 sek. Jezeli ja slychac to NIE wlacznik zderzeniowy, wez sie za wtryskiwacze...
może tego nie widzisz ale może turbina minimalnie przepuszcza olej, a co do wtryskiwaczy to dziwne bo jeśli odpalasz auto po postoju i pracuje przez jakiś czas normalnie nie szarpie ani nic to wtryskiwacze normalnie pracują
Szanowni użytkownicy, aktualnie przerabiam zagadnienie wtryskiwaczy w Renault master II 2,5 dci 2002r. , wtryskiwacze po regeneracji 3szt. (0445110141 i 8200146357) oraz 1szt. (H82146357). Pompa po regeneracji, świece żarowe nowe, głowica po splanowaniu i sprawdzeniu zaworów, wymienione pierścienie, brak błędów w ECU. Auto generalnie pracuje dość ładnie,...
Wtryskiwacze zakodowane, rozrzad na 100 procent db
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
ale na początku bardzo słabo wchodzi na obroty nie przyuczone lub uszkodzone wtryskiwacze, nie przyuczony EGR
Nie można na podstawie dźwięku zdiagnozować - za mało słychać. Ja 2.3 silniki wymieniałem już trzy. Sprawdź rozrząd, wtryskiwacze - a, i tak maż dużą szansę na zaliczenie obrócenia panek.
Diagnoza była robiona? Skąd decyzja o naprawie wtryskiwaczy przecież to auto na common railu, objawy wtryskiwaczy całkiem inne. Jakie ciśnienie na szynie?
Zrób testy przelewowe i korekty komputerem wtryskiwaczy. Ewentualnie wyjąć i sprawdzić na maszynie.
wtryskiwacze sprawdzone były ok - po założeniu nowej kompletnej listwy samochodzik śmiga
Czy ten warkot słychać po stronie rozrządu, pokrywy zaworów? Może pochodzić od kół zębatych np. pompy wody, dźwigienek zaworowych, wtryskiwaczy. Rozrząd ustawiony na blokady?
https://pliki.elektroda.pl/680989,renaul...
Korekcje masz w normie ale czemu masz nie przyuczone wtryskiwacze na 3 cylindrach ? ( przynajmniej tak mi się wydaje ) najedź kursorem na napis "4.DEF" co tam pisze ? Witam na na pis nie da się kliknąć tylko na tą książeczke ,i tam pisze żeby sprawdzić numery wtryskiwaczy czy zgadzają się z zapisanymi w sterowniku Wszystkie są poprawne
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wchodzenia na wyższe obroty silnika w samochodzie Renault Master 2.5 DCI . Po zapaleniu silnik pracuje równo bez problemu , gdy chcę dodać gazu nie ma reakcji , dopiero po upływie około 4 minut silnik zaczyna reagować na pedał gazu , nie ma żadnych błędów w układzie sterownika a wszystkie elementy systemu paliwowego...
Jeśli chodzi o wtrysk to 4 błędy wtryskiwaczy świadczą o problemie dawkowania - sprawdź czy kodowanie wtryskiwaczy na wtryskach i w pamięci komputera się zgadza. Wygląda jak nie przyuczone wtryski po wymianie. Jest również jakiś bład zasilania , może temu wtryski "wyleciały" :cry: Czy w module zabezpieczeń UPC nie ma żądnych błędów :?: W ABS znowu pojawia...
Puki co, to na całe szczęście objawy ustąpiły. Kupiłem dodatek do ropy czyszczący wtryski i zacząłem lać lepszą ropę, np. ultimę na BP. Od pół roku mam spokój. Ale dzięki kolego za sugestię odnośnie tej regeneracji. U siebie na miejscu to robiłeś, czy gdzieś wysyłałeś?
Witam forumowiczów , mam mały problem , posiadam Renault Master 2.5 nie chce palić po nocy standardowo za przekręceniem kluczyka . Pali na tzw. popchnięcie . Pierwszy wtryskiwacz po próbie odpalenia wydaje się mokry . I tu stoję gdyż jestem za granicą i nie za bardzo wtryskiwacz chce wyjść z komory także ciężko jest mi to sprawdzić . Jak myślicie to...
Auto normalnie nie pali, cisnienie na listwie waha sie miedzy 3-5 bar. wytryski sprawdzone przelewowo sa spoko. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic zeby nie narobic kosztow? Koszt testu =2 do 4zł :D Wiem, że sprawdziłeś wtryskiwacze, ale zrób test. Zaślep kulką np. łożyskową (z "wianka" rowerowego) wszystkie 4 rurki paliwowe między listwą a wtryskiwaczami...
Problem rozwiązany. Było zwarcie na wiązce przewodów pomiędzy kablem od wtryskiwacza a sterowanie EGR-a. Dodatkowo jeszcze był zepsuty wtryskiwacz, który zepsół się przez zwarcie.
On pompki nie ma Tylko gruszka w okolicy filtra paliwa. Trzeba sprawdzić dokładnie jakie jest ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozurszniakiem, często wtryskiwacze przepuszczają na przelew i taki objaw może być.
Po odłączeniu czujnika od listwy wyskakuje błąd wtryskiwacza ale wartość ciśnienia jest taka sama czyli 8bar.
Czy to nie jest błąd pomiarowy? To jest napięcie na zasilaniu przepływomierza czy na liniach sygnałowych? Jedyna możliwość to przebicie z układu zasilania/sterowania wtryskiwaczy, albo zindukowanie się poprzez bliskość przewodów od wtryskiwaczy, ale warunkiem jest stan wysokiej rezystancji wejściowej. Może po prostu przerwany przewód?
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi F9Q 82085 (116)18702003.04 - 2005.02 RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi (JK0U, JK0G) F9Q 680, F9Q 820, F9Q 82688 (120)18702002.11 - . RENAULT GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi F9Q 81288 (120)18702004.04 - . RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi F9Q 718, F9Q 75479 (107)18702001.03 - . RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi...
Witam! Też jestem posiadaczem Renault Master z 2004 roku z silnikiem 2,5 dci 84 kW. Ostatnio wymieniłem 4 wtryskiwacze ponieważ był u mechanika i stwierdził On że tamte leją i trzeba wymienić. Zostały założone 3 po regeneracji i jeden używany sprawny. Nie wiem czy nie mam problemu z zaworem EGR? Rano ma problem z odpaleniem, ale nie wiem czy nie świece...
rowniez robie takiego mastera i ten sam problem, zmieniona przepływka wszystkie zaworki podcisnieniowe, duze turbo - stare juz mialo 550tysi i dostal master turbo o przebiegu 30tys km. maks 110-115. kazda gorka to jedna wielka masakra. brak błędów. parametry w normie, zastanawiam sie czy wymienic wtryskiwacze w nim... Dodano po 2 sprawdzalem klapy wszystkie...
Pompy nie trzeba jedynie wtryskiwacze można ale nie jest to konieczne. To jest samochód przy którym prędzej osiwiejesz niż dojdziesz do tego dlaczego tak dużo pali... Jak nie ma błędów jeździć i chwalić że wogole się kula
Witam. W masterze bolączką są wtryskiwacze i niedomagania układu wtryskowego. Przy objawach jakie opisujecie i błędach kontroli ciśnienia Rail zacząć należy od próby przelewowej wtryskiwaczy. Jeśli wtryskiwacze są sprawne ( przelewy szczelne- niewielki ilości paliwa na odpływie) Szyna rail sprawna, pozostaje sprawdzenie wydatku pompy ciśnieniowej CR.
Auto było u mechanika wszystko sprawne nie ma błędów , akumulator jest nowy . Problem zaczyna pojawiać się nawet przy temp. dodatniej może to wina wtryskiwaczy? Auto ma przejechane 470tyś km ale przelewy są w normie. Nadal szukam przyczyny.
Witam, Niestety ale borykam sie z tym samym problemem w moim masterku :(. Czy moglby Pan mnie pokierowac jak w Clipie wyczyscic pamiec kalkulatora? Rozumiem, ze przy tym bledzie chodzi o kalkulator wtrysku? Kody wtryskiwaczy juz zapisalem. Do tej pory korzystalem tylko z Delphi - Autocom a Clipa uzywam pierwszy raz. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Dziekuje...
Dzisiaj przypadkowo wpadła mi do rąk instrukcja do UKP i jak byk tam stoi że istnieje możliwość podłączenia sygnału spalania w samochodach z CR ( rzeczony Master ) . Sygnał pobiera się z czasu wtrysku wtryskiwacza i z czujnika ciśnienia paliwa. Sprytne ustrojstwo oblicza z tego wszystkie średnie spalania. Załącznik strona 47 :D
pisałem wcześniej, że 2 wtryski są z numerem (końcówka) 086 a 2 wtryski są 087. Dodatkowo fachowiec powiedział, że jedna końcówka we wtryskiwaczu z numerem 087 jest prawidłowa, a reszta wtrysków ma końcówki nie odpowiednie do swoich numerów.
Witam Posiadam Renault Master III 2.3 125km bez AdBlue 2015r. Samochód prowadzi się dobrze, płynnie chodzi, wkręca się na obrotach. Po włączeniu tempomatu i ustawieniu prędkości po niecałych 30 sekundach wyłącza go i wyskakuje błąd silnika i żółty klucz. Czyściłem całą przepustnice, czujniki, EGR (nie jest zaślepiony). Wyczyszczony czujnik pod pedałem...
Witam. Mam takiego pacjenta Renault Master 2.3 dci pracował jakby na 3 cylindry, diagnostyka Clipem, obwód sterowania wtryskiem cylinder 2 - obwód otwarty. Zacząłem od sprawdzania przewodów dochodzących do wtryskiwacza, wzrokowo, miernikiem do masy ok, sprawdzać oporność cewki wtryskiwacza - miernikiem uniwersalnym ciężko było coś zdziałać ale w porównaniu...
Prawdopodobnie komputer sterujący wtryskami do ustawienia. Sprawdź Clip-em dedykowanym do Renault, inne testery mogą nie pokazywać wszystkich błędów, łączenie po CAN. Może kodowanie wtryskiwaczy do jednostki sterującej pomoże. Objaw wskazuje na brak synchronizacji wtrysku. Jeśli przewody, kostki itp. sprawdzone to tylko sterowanie wtryskiem. I sprawdź...
silnik zgasł po przygazowaniu ale nie na maxymalne obroty, po sprawdzeniu rozrządu-szok! wszystkie koła zębate dostał nowe, pasek i napinacz, pompa oleju też nowa-ustawiony rozrząd na 100% dobrze, czujnika na wałku rozrządu nie ma czujnik jest tylko na kole zamachwym i na pompie wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze raczej mają równy przelew, bede musiał...
Można by jeszcze koledze poradzić próbę diagnozy , poprzez zaślepianie pojedynczo wtryskiwaczy . Jeśli to wina któregoś z nich , to zapali bez problemu na 3 cylindrach . Prawdę mówiąc , to nie pamiętam jak to tam wygląda.
Dzień dobry Mam problem z Renault Master 4 2.3dci 2020 r. Na desce rozdzielczej pojawia się komunikat "SPRAWDŹ UKŁAD WYDECHOWY", zapala się kluczyk i Check. W sterowniku błędy 0400FS ( lub P0401) i 102494. Auto jeździ normalnie, po wykasowaniu błędów można przejechać 1000 km i nic nie wyskakuje. Po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu oraz przejechaniu...
Mam wydruk z serwisu Bosch wtryski sprawne Standardowo wtryskiwacz jest sprawdzany tylko w kilku przyjętych punktach pracy ( przy dobrych wiatrach ,bo najczęsciej przy jednej wartości ciśnienia i jednym czasie otwarcia) , podczas gdy zmiana warunków w samochodzie odbywa się płynnie i obejmuje znacznie większy zakres zmienności. Sytuacje, kiedy wtryskiwacz...
Witam, tydzień temu oddałem wtryski do sprawdzenia czy czasem nie leją do servisu Boscha... niestety po tygodniu dostałem je w wiaderku z wiadomością, że nie są poprawnie złożone i nie nadają się do ponownego włożenia ponieważ komora jest w 4szt uszczerbiona - jak to Pan stwierdził. Mam Renault Mastera z 2006r 2.5 dci 120KM problem tkwi w tym, że kupiłem...
powinno gasnąć np przy 1500bar nie 790 Przy 790 bar też zgaśnie jeśli żądane było np 900 bar. Problem jest z za niskim cisnieniem :cry: Próbowałeś patentu z 2gr? Co to jest 2gr :crazyeyes: :?: Może głupie pytanie - a filtr paliwa drożny :?: Kontrola przelewów na wtryskiwaczach , kontrola przelewu na rampie - jesli na postoju dobrze to kontrola w czasie...
witam mam podobny problem czy twój został pomyślnie rozwiązany ? co było powodem ? u mnie jeszcze wyswietla zwarcia w obwodach klimatyzacji df121,abs,czujnika temperatury df002oraz przerwa w obwodzie pedału przyspieszenia df036 brak zasilania przepływomierza zwarcie w obwodzie df019,nadmierne obroty kola zamachowego df023 przerwa w obwodzie iglicy wtryskiwacza...
Witam mam problem ze swoim masterem z 2007 roku silnik 2.5 dCi 120 koni mianowicie wyskakuje mi błąd o przeładowaniu ciśnienia w listwie i zapala się spirala i tryb awaryjny.podmienione zostało wszystko co możliwe. Czy ktoś się orientuje czy pompa z modelu euro 3 będzie latać w euro 4 czyli po 4 roku i czy na pracę mogą mieć wpływ dwa wtryskiwacze również...
Witam. Może ktos spotkał się z następujacym problemem: Jadąc autkiem zaczeło dymić na szaro-niebiesko i częściowo straciło moc. Autko w momencie dodawania gazu szarpie i nie równo pracuje, nie mówiąc już o tym gryzącym dymie (czuć jakby nie spalał dobrze paliwa). Wymieniłem wtryskiwacze na nowe, filtr paliwa, całe paliwo również wymieniłem, niestety...
Witam potrzebuje pilnej pomocy odnośnie wtryskiwaczy. Padł mi jeden, i teraz jest problem bo mój zepsuty ma numer boscha 0445110 063 i nie mogę takiego dostać. Jest natomiast do kupienia wtryskiwacz o takim numerze 0445110 084 i pytanko czy będzie pasował?
Nie wiem czy wybrałem właściwy dział (proszę przenieść jeśli nie) ale speców tu nie brakuje więc może ktoś coś podpowie. Przymierzam się do zakupu ściągacza hydraulicznego za zapieczonych wtryskiwaczy. Na chwilę obecną głównie pracuje przy busach z rodziny Renault (master, trafic i ich bliźniakach) dlatego na razie chciałbym ściągacz pod tą markę. W...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Mam podobny problem. Nissan Interstar 2,5 DCI 145 KM. Silnik był wyjęty i poddany gruntownej odbudowie. Po włożeniu do auta i spięciu wszystkiego do kupy nie chce odpalić. Startuje może na 1 s i gaśnie. Gdy potrzymam na rozruszniku dłużej to jak sinusoida próbuje startować i gaśnie naprzemian. Rozrząd dla sprawdzenia przełożony o 180 - wogóle nie gadał...
Ostatnio w moim masterze pojawiły się dziwne stuki w silniku na wolnych obrotach dochodzą one z górnej części silnika ciężko zlokalizować dokładnie, pojawiło się to po wymianie oleju i przejechaniu 3tyś km (olej tej samej marki tych samych parametrach co wcześniej). Na początek zacząłem od pompo wtryskiwaczy zostały zregenerowane i dalej stuka. Według...
W takich przypadkach test powrotu na wtryskiwaczach i na rampie wtryskowej za przelewowym zaworem bezpieczeństwa. Jakie są wartości tych przelewów ? Może w serwisie RENAULT mają rację ( może robili test przelewowe) i wyszło że przelewy wtryskiwaczy są poza normą , a przewody wtryskowe wymienia się po każdym demontażu na nowe. Zapłaciłeś w serwisie za...
Cześć wszystkim, Niestety, ja nie doszedłem końca z tym autem. Moja i ingerencja w silnik zaczęła się od głupoty bo ciekło mi spod pokrywy tak bardzo że olej zabijał alternator. Dodam tylko że przy wyjmowaniu wtrysków po raz pierwszy musialem rozebrać wtryskiwacz i użyć specjalnej prasy. Po wszystkich zabiegach i złożeniu okazalo sie ze to już nie ten...
Temat do zamknięcia, dla potomnych, 2,5dci przymulony, słaby z oporem wchodzi na obroty , po odpięciu przepływki śmiga lepiej i ładnie wkręca się na obroty, powodem były wtryski(mimo sprawdzanych w warsztacie zajmującym się wtryskami). To są numery "części" wg bosch i renault. To nie kody. a co jest napisane nr a nie kody, kolega czyta ze zrozumieniem....
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Mialem podobny problem z renault master. Wtryski były sprawdzane na stole po probie przelewowej.Okazało sie ze są lipne a przelewy zdawał się być ok. Ale po przejechaniu 200km problem powtarzał się, więc nie do końca to bylą wina wtrysków. Okazało się że całym winowajcą był zawór na listwie, stąd tez podmieniłem całą listwę i problem znikł. Auto zrobiło...
Witam Pomimo tego że kiedyś były zwykłe pompy i wtryski a teraz są coomon rail i wtryskiwacze i nadzór elektroniczny a ty porównujesz jedno do drugiego to ok nie wtrącam się nie jesteś laikiem i moja pomoc nie jest ci potrzebna pozdrawiam i powodzenia
Witam, mam problem z uruchomieniem Mastera po wymianie silnika. Silnik zamontowałem kompletny z osprzętem oprócz wtryskiwaczy, wsadziłem nowe, dodam iż silnik pochodzi z rozbitego auta do końca sprawnego przebieg niecałe 150tyś. Po podłączeniu pod komputer nie ma błędów, problem jest z ciśnieniem paliwa na listwie 4 bary. Jak wspomniałem: wtryski nowe...
Teraz sie zastanawiam czy ten proces "oczyszcza" system czy brac sie za rozkrecanie wtryskow. Rozkręć. Albo od razu wywal na złom. Roboty sobie oszczędzisz. Pomyśl... Stanowisko do testowania i naprawy wtryskiwaczy CR kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotówek. Dlaczego? Po wyjeciu wtrysku chcialbym zobaczyc ze wtryski dzialaja. Jak wyżej. Przypuszczam...
Witam, Pacjent to Master z silnikiem 2.5dci 146km g9u632 z roku 2009. Od dłuższego czasu wisiał mi niekasowalny błąd. Z porady z obcojęzycznego forum, zrobiłem reset ECU. Działałem na WOW. Niestety po wykasowaniu nie poprosił o wpisanie VIN i kodów wtryskiwaczy. Pali się serv i świece, w komputerze wisi błąd DF276 jednocześnie jako nieciagły i jako...
nie spotkalem sie z czyms takim jak wywalenie kodow wtryskiwaczy w renault czy innym francuskim aucie. 2 i tak nie bedziesz palil silnika, chcemy sprawdzic tylko na zaplonie. 3 mozesz sie kogos podpytac czy cos zlego sie nie stanie, nie jestem wszechwiedzacy :)
Samochód Master z 2018r. silnik 2,3 170KM z AdBlue; W trakcie jazdy ze stałą prędkością samochód wskazuje chwilowe spalanie na poziomie ~9l. by bez powodu, w różnych odstępach czasu, wzrosnąć do min. 13/14l i taki poziom utrzymuje się kilka minut/ kilometrów; jedyną rzeczą jaką przy tym fakcie da się zauważyć jest delikatne szarpania przy operowaniu...
wtryskiwacze zrobione, problem jest nadal. Samochód bardzo ciężko pali nawet mimo ciepłego silnika, a o zapaleniu go zimnego nie ma mowy nie jest w stanie, świece żarowe nowe :) Rozrusznik sprawdzony jest ok. Ustawienie rozrządu sprawdziłem także wszystko wporządku. Chciałem zapytać fachowców jak sprawdzić czujnik ciśnienia paliwa, może wy coś innego...
Witam. master 2003 r. Zgasł na drodze i kaplica. Zostały wymienione końcówki wtryskiwaczy, sprawdzony rozrząd i dalej nic. Regulator na pompie ma rezystancje 3,3Ω i słychać że chodzi. Ciśnienie za filtrem paliwa mniej niż 1 Bar :idea: Filtry wymienione. Czy pompa wysokiego ciśnienia nie poda ciśnienia na listwe przez za małą wartość ciśnienia pompy...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Po odkręceniu filtra paliwa na dnie był brud. Po wymyciu obudowy filtra, odpowietrzeniu samochód nie zagdał - na plaku nie chciał zadziałać, słychać było pracę tak jakby na dwóch cylindrach. Idąc dalej sprawdzane było napięcie na kostkach idących do cewek napięcie ok 7-9V. Idąc jeszcze dalej sprawdzana była wizualnie wiązka przewód ( wydaje się być...
dlaczego wymieniasz pompe? Dlatego, że prawdopodobnie podpowiedział mu tak zawodowy mechanik. Kierowca musiał mu wspomnieć m.in. o tym: między brudem znalazłem drobne kropki aluminium co oznacza że układ ssący niskiego ciśnienia czyli dwa koła zębate ssące paliwo z filtra poprzez luz dotyka obudowy i zrobił rysy, tylko pytanie czy warto robić napęd...
Witam. Niestety posidasz silnik nissan ZD3, który jest troche problematyczny. Brak do niego dokładnych procedur diagnostycznych. Jeżeli silnik gasnie przy gwałtownym przyspieszaniu lub duzym obciazeniu silnika(wysoki bieg, niskie obroty) to z najczestszych przyczyn mozna zaliczyc: A/ zapchany filtr paliwa główny oraz filterek znajdujacy sie w deklielku...
Nie jest to usterka elektroniczna bo na plaku auto pracuje normalnie Skąd ta pewność? Wystarczy aby zanikł sygnał z czujnika położenia wału, wtedy wysterowania na wtryskiwacz nie będzie, a na "paliwie zewnętrznym" będzie chodził. Podmieniam bo mam taką możliwość i dla twojej wiadomości staram się eliminować możliwe przyczyny Co z tego że podmienisz...
Auto ma przejechane 650 tys km Nie wydaje ci się że przy tym przebiegu wszystko może się zacząć psuć. Przecież to nie autobus czy ciągnik siodłowy liczony na miliony kilometrów z silnikiem nie przekraczającym 2500 obr/min do którego wchodzi beczka oleju ? Rozrusznik, alternator , wtryskiwacze - przecież to są rzeczy eksploatacyjne które prędzej czy...
Witam wszystkich. Pierwszy raz zalogowaniem się na forum. Otóż kupiłem opel movano 2.2 DCI z kopcacym silnikiem . Pomimo tego że kulal na jeden cylinder i kopcil zbierał się bardzo dobrze. Kupiłem. Drugi samochód na części. Renault master 2.2 DCI 90 km identyczny silnik jak w oplu. Przezucilem silnik do opla lecz nie zbiera się tak dobrze jak na poprzednim...
Witam!pacjent jak w temacie. Problem polega na tym że silnik odpali i gaśnie. Ciśnienie na szynie w tym czasie wzrośnie do wartości 1600-1700bar. Odchyłka wynosi jakieś 1200bar. Pompa i wtryskiwacze po regeneracji. Przedtem był problem który polegał na tym ze autko chodziło na wolnych obrotach idealnie jednak podczas przyspieszania gasło i wywalało...
tylko jakim? - delphi (chiński pewnie) pstryka przekaźniczkami w środku sprawdzając różne protokoły i nie wykrywa kompa - blutufowy ELM nic nie wykrywa - kupiłem specjalnie DDT2000 na USB i on też się nie łączy - kable w kostce obd sprawdziłem, jest 12v stałe, 12v po stacyjce, 2x masa, linie K i L które idą do puszki immo (jest przejście) więc czym...
Witam. W zeszłoroczną zimę zamarzło mi w nim paliwo i auto zupełnie straciło moc. Wymiana wtryskiwaczy, olejów filtrów nic nie dała auto dalej ledwo jedzie. Wszystkie ciśnienia są w normie. Komputer nie wyrzuca żadnych błędów. Auto na pusto jeszcze jako tako jedzie ale już z ładunkiem jest masakryczny muł. Nie dymi nie bierze oleju. Pomoże ktoś?
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Witam Wszystkich.Chciałem opisać Wam mój problem z którym się borykam od końca października.Zauważyłem wtedy,że ze zbiorniczka wyrzuca mi płyn nawet po otwarciu korka pienił się.Więc musiałem warunkowo do domu zjechać, odkręciłem korek od tego zbiorniczka i na dystans 700 km dolałem w ratach ok pół bańki 5 l wody po drodze nie było żadnego zagotowania.Auto...
zimne auto zapala dobrze aby po 1min zacząć klekotać (spalać stukowo) i dymić na biało, po 5 min wszystko wraca do normy i samochód chodzi normalnie, rozrząd nowy, pompa ustawiona na zegar i KTS, wtryskiwacze i kompresja ok. jak klekocze i go zgaszę to zapala normalnie i sytuacja jak ww. jak ciepły to wszystko ok. pozdrawiam
Witam. Posiadam Renault Master II 2007r. 2.5dci 120KM. Problem mam taki iż wysypały mi się kody wtryskiwaczy. Programowałem Delphi i WOW, na początku się zmieniły wszystko szło po mojej myśli aż nagle pomyślałem że nie w tej kolejności je zakodowałem wiec operacje powtórzyłem, nagle wysypało mi kody wszystkich 4 wtryskiwaczy i pokazuje (AAAAAAA) próbowałem...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
master wtryskiwacz wtryskiwacz renault renault wtryskiwacz
iphone pilot dmuchawa wtyczka piekarnik elektryczny przebicie
volkswagen sharan volkswagen sharan
FAAC 740 – programowanie pilota XT2, XT4, XR2-433, SLH, dodawanie pilota MASTER Krups Sensation EA910B10 Reset Steps: Soft, Factory, and Service-Level Procedures