Trzeci i czwarty wtrysk kiepski. Pamiętaj, że jest to tylko przyśpieszenie cylindra a na to składa się nie tylko wtryskiwacz ale też kompresja, czystość kanałów dolotowych i kol ssącego. Demontuj komplet wtryskiwaczy i daj do sprawdzenia. Dpf będzie się też zapychał lawinowo przy problemach z egr i z kiepskim doładowaniem.
Korekty wtryskiwaczy proszę podać.
Już sam nie wiem. Mechanik kazał przejechać 2k i przyprowadzic auto. Powiedział że jak bedzie coś nie tak, wszystko bierze na klate. Wtryski były zamieniane. Zawsze +6 jest na jednym garku.
Problem z układem paliwowym jeśli zapaliły się dwie czerwone: stop + "silniczek". Podjedź do mechanika, podepnij pod komputer diagnostyczny i do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy.
Wymieniałeś sitko w pompce wstępnej ? Ciśnienie niskie masz koło 6 bar ? Jeśli tak to możesz sprawdzić korekty wtryskiwaczy w roboczej temperaturze. Na koniec pompy.
Zależy czym je programujesz. Sprzętem zalecanym przez forda wprowadzasz korektę wtryskiwaczy (16 cyfr dla każdego) i programujesz, ale mozna sobie poradzić bez komputera :)
Na początek korekty wtryskiwaczy.
Korekty wtryskiwaczy VOLVO S60 2.4 D5 2003 r. Po wymianie 2 wtryskiwaczy dalej komputer pokazuje mi praktycznie takie same dawkowanie. Czy to może być wina pompy paliwa? Bo zgłupiałem.. Foto poniżej z korekt...
Korekty z komputera, to korekty całego cylindra, niekoniecznie winny musi być wtryskiwacz
Wszystko jest względne - jeśli wymienisz wtryskiwacze na takie które maja identyczna charakterystykę to nie powinno być potrzeby żadnej korekty - jeśli będą miały inną charakterystykę to będziesz musiał robić korektę...
A może jakieś informacje o układzie paliwowym cinienie na rampie jakie? Korekty wtryskiwaczy jakie?
Turbo sam wirnik wyglada ok dolotszczelny dziwia mnie te korekty po podłączeniu korekty wtryskiwaczy dosyć dużo wzrastaja
Witam, Jeśli temat jest w złym dziale, proszę o przeniesienie. Auto, Renault Master 2.3 dci 165km. W czasie jazdy auto nagle traciło moc i odmą wyrzuciło olej. Po sprawdzeniu ciśnienia okazało się, że wypaliła się dziura w tłoku oraz lały dwa wtryskiwacze. Po remoncie silnika tj. założenie nowego tłoka, nowych panewek korbowych, nowych pierścieni, uszczelki...
Witam serdecznie. Czy udało się rozwiązać problem? Mam bardzo podobny i niestety mechanicy sobie z nim nie radzą. Częściowo tak. Wymiana kompletu poduszek, dwumasy nic nie pomogła. Pozostają wtryskiwacze. Na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku największą korektę posiada II cylinder a dokładnie jest to wartość ok. -1,5mm3/w. Podczas spokojnej jazdy...
Zmień mechanika. Podkładki nic nie dadzą. Podkładki wymienia się wraz z wtryskami lub gdy robią się przedmuchy i trzeba frezować gniazdo, wtedy dobiera się nowe podkładki. Na rozjechane wtryski podkładki pomogą jak starej babie puder. Zapłacisz tylko za robotę a nic to nie zmieni. Pomyśl logicznie, jaki wpływ na korekty wtryskiwaczy mogą mieć podkładki...
Jeśli możesz i usunąłeś przyczyny kopcenia na biało po postoju na wolnych obrotach napisz proszę. Mam identyczne objawy i nie wiem od czego zacząć.
Zatem widzę, że ten temat muszę ja zakończyć. Kolega goodvint rzucił hasło, że da się wykiwać wczytywanie a tak naprawdę nie ma takiej możliwości i jest całkowicie bezsensowne. I niech nikt nie próbuje bo to tylko strata czasu! Chyba, że jeszcze ktoś opatentuje nową metodę to chętnie ją przetestuję. Wtryskiwacze muszą być sprawne a przyuczenie wyjdzie...
I co teraz? Diagnostyka, korekty wtryskiwaczy
Sprawdź ciśnienie oleju na zimnym i ciepłym silniku.
A po tej operacji dociskania konektorów były sprawdzane korekty wtryskiwaczy? Jeśli nic się nie poprawiło to może faktycznie wyciągnąć wtryski i dać do sprawdzenia.
Wiem o tym sam się za to zabrałem nieumiejętnie. A czy po regulacji spadną korekty? Dodam, że spalanie z 12l spadło na 8l/100km więc myślę, że wtryskiwacze nie leją.
Problem rozwiązany. Kupiłem wtryskiwacz regenerowany i wymieniłem ten który miał dużą korekcję czyli 4. Brak poprawy, dalej stukało. Zdenerwowałem się i dałem wszystkie 4 sztuki do sprawdzenia i sie okazało że 2 sztuki były uszkodzone elektrycznie. Po wymianie 2 sztuk na regenerowane wszystko wróciło do normy. Brak stukania i falowania. Jeśli komuś...
Nietypowa usterka. Jeśli ktoś ma pomysł to poproszę o pomoc. Renault Megan 1,5 dci k9k 2010 r. Po wymianie wtryskiwaczy na nowe czwarty cylinder, błąd korekty wtryskiwacza permanentny. Po zamianie wtrysków z bez zmian to samo. Auto kopci na czarno i co ciekawe bardzo malo spala 2,9 l na autostradzie przy 100 km, miasto mieszany cykl 3,9 ma moc ,odpala...
W moim GP próba zdemontowania wtryskiwaczy zakończyła się niepowodzeniem, trzeba je było rozebrać na silniku, a w takim przypadku nie ma co składać do sprawdzenia, tylko od razu pełna regeneracja. Z wymianą końcówek wyszło ponad 500zł za wtryskiwacz. Teoretycznie korekta na minusie oznacza za duży wydatek wtryskiwacza (moje ECU w ogóle nie podaje korekt)...
Witam Problem z audi jak w temacie, rano odpala powiedzmy ok chociaż tez po dość długim kręceniu rozrusznikiem.... Po zgaszeniu gdy silnik nie jest jeszcze dobrze rozgrzany kreci bardzo długo...kilka sekund zanim odpali. Na cieplym nie ma problemu... Nie ,,przytyka'' rozrusznika jak często bywa przy tych wtryskach oraz nie kopci na biala jak ,,lejace...
Witam, U mnie problemem było falowanie obrotów na zimnym silniku a jego przyczyną był uszkodzony EGR (nie był on nawet mocno zabrudzony tylko się przycinał). Jeżeli chodzi o korekty wtrysku to są to tylko wartości wynikające z pracy całego silnika, mogą pomóc w znalezieniu usterki ale nie bazowałbym tylko na nich, np. jeżeli autko kopci, nie ma mocy,...
korekty wtryskiwaczy podpowiadają tylko że na danym cylindrze jest coś nie tak, lejący wtrysk , niskie ciśnienie , zawory itp, przeważnie to wtryski ale to trzeba przeprowadzić jakiś test choćby przelewowy
Mogę wymienić w ASO wszystkie 4 nowe koszt jednego 2760 zł tylko czy nie powtórzy się sytuacja kolegów... może ktoś zna rozwiązanie przyczyny i pomoże. Z góry dziękuje Jak tak zaszalejesz, to w razie wystąpienia usterki, masz darmowy assistans na terenie całej Polski;) w tamtym temacie (powierzchownie rzuciłem okiem) był błąd wewnętrzny sterownika...
ciśnienie sprężania sprawdzić
Brakuje paliwa. Coś zdycha, regulator, pompa albo wtryski. Na dzień dobry sprawdź korekty wtryskiwaczy na kompie i przelewy. Napisz jeszcze jaki układ wtryskowy, tzn jakiej firmy.
Wystarczyło zrobić korektę wtryskiwaczy. Do tego użyłem programu FORScan z pełną licencją i dedykowanym kablem Vgate vLinker FS USB FORScan HS MS CAN FEPS Interfejs Diagnostyczny OBD2.
Trafic 2.0 dci Rok 2012 Wtryskiwacze: elektromagnetyczne EDC17C11 Korekty wtryskiwaczy OK ->bliskie zero, ciśnienie na rampie OK, filtr paliwa nowy. Na wyświetlaczu nie sygnalizuje usterki, tylko pod komputerem. Nie spotkałem się z takim przypadkiem, więc piszę może ktoś coś podpowie. Auto normalnie odpala, pracuje równo, dobrze się wkręca. Po rozgrzaniu...
Ot i taka to regeneracja pomp i wtryskiwaczy... Jest możliwośc korekty po poskładaniu rozrządu ale siwy kolor to na pewno niespalone paliwo? Jaki to siwy? Bardziej pod biały czy pod czarny? Myśle ze dojdzie do siebie po jakims czasie
Witam.Auto strasznie dymi na biało jak jest zimne.Jak złapie temperaturę to te dymienie jest mniejsze,ale jest.Podpialem się vcds i sprawdziłem korekty wtryskiwaczy(duże wartości na plus i na minus).Zdjęcia w załączniku.Wszystkie wtryski do wymiany?
Skoro tak, to jak przedstawia się ciśnienie paliwa? Jak wygląda przepływ powietrza? Jakie korekty wtryskiwaczy na wolnych i podczas równomiernej jazdy i wtedy gdy szarpie?
Jak nie było Icoma to wszyscy używali DIS'a i nie narzekali. W wielu kwestiach umożliwiał więcej niż Inpa bez znajomości Tool32 W funkcjach serwisowych(bodajże na dole klawisz "function selection", następnie "service function" -> DDE -> Balance test W inpie też są dostępne dane korekcji wtrysków, pole "mengekorrektur"
Podmień jeszcze 4z drugim wtryskiwacz. Być może źle jest liczone. Na angielskim forum facet miał identyczny przypadek w Discovery 2.7d i wymiana wszystkich wtryskiwaczy pomogła. Jak masz możliwość sprawdź korekty wtryskiwaczy komputerem.
Kolega decybel91 zasugerował wcześniej wtryskiwacze i/lub DPF tylko, że umknęło to chyba w waszych utarczkach. Sprawdż korekty wtryskiwaczy, bo wzrost spalania to zwykle wtryskiwacze.
Mam c5 w kombi 2.0 hdi 150KM ( MK III) z 2016 blue hdi, na pierwszych 3-4 biegach jak mocniej nacisnę gaz i jest większy moment obrotowy trzęsie budą auta. Wymienione zostały półosie, dwumasa ze sprzegłem-komplet, poduszki pod silnikiem, egrm przepływomierz, czujnik cisnienia doładowania a objawy są cały czas takie same. Skrzynia ładnie pracuje, nic...
Pytam o korekty wtryskiwaczy.
Spróbuj wprowadzić korektę wtryskiwaczy. Jest szansa że pomoże.
Możesz sprawdzić korekty wtryskiwaczy. Może jeszcze będą żyły, ale szansa na to jest dość mała. Ogólnie to szukaj raczej pompy i wtryskiwaczy.
po pierwsze trzeba sprawdzic wtryski (najprawdopodobniej pada wtrysk 4 gara ) jesli wtryski ok. to sprawdzić ciśnienie sprężania ( na zimnym motorze !!! ) nominał to 33 bar jeśli to nie wyłoni padalca to wgrać najnowszy soft do ecu zaprogramować na nowo korekty wtryskiwaczy i jeździć aż do następnego zapalenia kontrolki świec żarowych (niestety potrzebny...
A nie masz możliwości sprawdzenia korekty wtryskiwaczy ?
Pytanie do autora Tematu. Jak się skończyła ta historia bo mam taki sam problem w TRAFICU 1.9Dci 100KM Po podłączeniu komputera zauważyłem że podczas momentu kiedy silnik nie reaguje na pedał gazu, korekty wtryskiwaczy są na 0. Natomiast po kilku, kilkudziesięciu sekundach różnie to bywa, kiedy już reaguje na pedał, zaczyna pokazywać wartości korekt.
Witam mam forda z 2010r. Od dwóch miesięcy ciężko odpala na zimnym silniku nierówno chodzi i strasznie kopci po odpaleniu na siwo-niebiesko. Wczoraj pojechałem do kolegi który ma komputer i sprawdził wtryskiwacze. Korekty wtryskiwaczy szaleją. Na 1 jest -4.30 na 2 jest -0.5 na 3 jest 3.40 na 4 jest -0.20 . Korekty falują. Na każdym spada o 1 mg i rośnie...
Tylko czy korekty nie beda szalec?
Wszystko wskazuje na turbinę, ona trochę ci za dużo daje. No, może to nie problem jeszcze, ale przy jednoczesnym niewielkim braku powietrza i ubytku oleju o którym piszesz... Dołącz jeszcze korekty wtryskiwaczy, ale jednak poszedłbym na test turbiny będąc na twoim miejscu.
Co się działo przed wymianą? Kompresja na tłokach Nieszczelność w osadzeniu wtryskiwaczy Regulacja wtryskiwaczy po wymianie Podąć komputer sprawdzić korekty wtryskiwaczy
Panie nowe wtryski i takie korekty? Wtryski złom.
Mogą przeciekać wtryskiwacze albo reduktor w podciśnienie, może być też strojenie tak skopane że korekty idą w kosmos i ciepłego zalewa. Ale co do tego ostatniego to raczej za mało jeszcze pojeździłeś na samej benzynie żeby się poprawiło, więc bardziej prawdopodobne przecieki gazu.
No toś teraz pojechał. Będziesz wtryskiwacze odłączał i patrzył w korekty różnice obrotów,czy co? Tak,przez CAN się łączą ,zmieniają czasy,kasują błędy,szacują ciśnienie,ale co z tego.Uważasz że autor naprawi jak zobaczy korekty?
Pomiar korekty dawki paliwa na wtryskiwaczach robiłeś w momencie, kiedy silnik jest zimny(występuje objaw opisany przez Ciebie)?
Jeżeli stało się to nagle, ten wzrost spalania to raczej właściciel stosuje PSJ i stąd kłopoty. A jeśli stopniowo to sprawdzeniu należy poddać wtryskiwacze. Dzięki, psj raczej nie, bo ja przejechałem nim 50km diagnostycznie i nie mogę zejść spalaniem niżej niż 7l/100km, a mam lekką nogę... Jutro zerknę na korekty wtryskiwaczy i zmierzę spaliny. Spalanie...
Ciężko cokolwiek powiedzieć ponieważ pomiary były robione w różnych warunkach pracy silnika - różne prędkości obrotowe silnika . W tej chwili wygląda że za mało LPG podają wtryskiwacze .
Przy pełnym obciążeniu sonda lambda wskazuje bogatą mieszankę i korekty spadają do zera — teoretycznie jest dobrze z wtryskiwaczami i pompą paliwa. Problem jest z małym obciążeniem, korekcje wskazują na ubogą mieszankę, idzie to w zupełnie przeciwnym kierunku. W tym silniku tylko przepływomierz decyduje o dawkowaniu paliwa? Tak jakby siedział tam egzemplarz...
EGR zaślepiony czy wyprogramowany tylko ? Na przelewy tych wtryskiwaczy nie sprawdzisz , tam masz Continentale , siemensy . Paliwo wygląda na filmiku niepokojąco . Czyszczenie poprzez środki nic nie da , bo zapewne jeśli to opiłki to już są w baku . Jaki przebieg ? I czy masz.wiedze czy wtryskiwacze były już robione ? Dodano po 4 Na tę chwilę bez kosztów...
Korekty są dobre.
Korekty wtryskiwaczy nie zawsze sugerują ich uszkodzenie. Mogą świadczyć o zużyciu silnika, dlatego proponuje zrobić pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Napisz jakie Ci wyszły maksymalne korekty na wtryskiwaczach. Problem z turbiną czy jej sterowaniem raczej objawiał by się zamulaniem.
A co z ciśnieniem na garach?Są jakieś błędy? Jak wyglądają parametry szczególnie korekty wtrysków?
Jumper 2.0 hdi bluehdi. Błędy uczenia wtryskiwaczy, błąd p035 o ile dobrze pamiętam, podniesione obroty biegu jałowego na ok 1200, Ciśnienie paliwa w kolektorze ok. 550 mpa. Co może być powodem takiego stanu? Dodano po 6 Korekty wtryskiwaczy każdy po ok. +1.0.
Potrzebuję pomocy w sprawie szarpiącego DAFa, a problem mam taki, że auto nie generuje błędów, które mogłyby mnie na coś naprowadzić, a samo szarpanie jest dziwne. Im bardziej załadowany, tym bardziej odczuwalne. Podczas rozpędzania na każdym biegu tak od 3 do 5 razy szarpanie i koniec, po odpuszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu znowu szarpanie parę...
Z doświadczenia nie szukaj problemu gdzie go nie ma bo koszty naprawy mogą przerosnąć wartość auta. Ale jak chcesz się bawić to możesz sprawdzić EGR (czy czysty czy się na zacina (faluje wysterowanie) czy korekty wtryskiwaczy w normie (skaczą).
Jak włączyć z programu sondę lambda oraz ustawić korekty wtryskiwaczy bądź restart z programu ddt2000 bądź w renoliku? Błędy nie wykazują w innych testerach, za to w parametrach brak sondy lambda i na jednym cylindrze, czyli trzecim, zbyt duża dawka paliwa, a na trzech cylindrach ujemne. Wtryskiwacze po regeneracji, sprawdzone ciśnienie w porządku,...
Po demontażu wtryskiwaczy z powodu wymiany miedzianych podkładek na dwóch wtryskach podniosły się korekty dawek. Jak to "z powodu wymiany" i "na dwóch wtryskach"? Te podkładki powinno się zmieniać przy każdym demontażu i montażu wtryskiwacza! Tak że kolega myśli że po użyciu młotka bezwładnościowego mógł uszkodzić wtryski, korekty zmieniły się tylko...
Sprawdź synchronizację pomiędzy czujnikiem wału a walka rozrządu, korekty wtryskiwaczy, oraz ciśnienie jakie idzie na pompki.
Ocena pracy wtryskiwaczy poprzez korekty raczej niewiele powie jak one rozpylają. Dla pewności lepiej sprawdzić na stole a i przeczyszczenie nie zaszkodzi. Koszt sprawdzenia nijak nie ma się do kosztów regeneracji turbo.
No to trzeba nagrzać silnik aż będzie to wypadanie. Sygnał na cewkę i wtryskiwacz do kontroli. Podejrzany ECM. Korekty masz dobre? Nie wywala p0170?
Jak sypnie błędami to już nic nie koryguje bo wtryskiwacz jest uszkodzony. Więc korekty dla pozostałych wynoszą 0. Po burzy mózgów i analizie wizyt (błędy, parametry) wnioskuję, że padały wtryskiwacze z "nowego" silnika (bo albo długo stały albo były na wykończeniu) + nowy który nie był jak widać najszczęśliwszy.
Na ciepłym paliwie i zimnym tak samo? Pokaż korekty.
Zrób testy przelewowe i korekty komputerem wtryskiwaczy. Ewentualnie wyjąć i sprawdzić na maszynie.
Sprawdź na diagnostyce korekty na wtryskiwaczach. Może leje za bardzo i trzeba by było wyczyścić wtryski. Szarpie przy jeździe?
Do sprawdzenia ciśnienie na szynie jak zapali korekta wtryskiwaczy
Korekty wtryskiwaczy są wskaźnikiem mocy cylindra a nie jakości wtryskiwaczy. Sprawdź kompresję , stan walka i hydrauliki.
1.5 bara to już dla większości wtryskiwaczy wartość graniczna przy jakim jakoś sensownie jeszcze pracują, bo im wyższe ciśnienie tym wolniej się otwierają. "Ciśnienie pracy[bar]0,2 ÷ 4,2" Producent wtryskiwaczy mnie oszukuje?
Objaw uszkodzonego lub nie wyuczonego visteona. Sprawdź w danych rzeczywistych czy widzi korekty wtryskiwaczy. EGR wyprogramowany czy nie? Sterownik byl otwierany lub wgrywany był soft virgin np kessem bez przyuczenia po tym zaworu w pompie lub wtryskiwaczy? Kody wtrysków zgadzają się ze stanem faktycznym? Jaka kolwiek odpowiedź na tak jest odpowiedzią...
Fabrycznie w C360 i Zetorze nie stosowano podkładki pod wtryskiwacz, nie znajdzie się ich też w katalogach części. Owszem i zdawało to egzamin tylko w przepadku nowych, fabrycznych części. Dla doszczelnienia wtrysk/gniazdo, wkładało się wtryskiwacz , przykładało od góry miedziany szeroki pobijak i uderzało się kilogramowym młotkiem. Dopiero po tym...
Dokładnie do tego służy, uszkodzone nie amortyzuje tylko masa wirująca działa jak młot uderzając w element przykręcony do wału korbowego. W tym momencie sterownik silnika nie radzi sobie z korektą wtryskiwaczy.
Potwierdzam, samym miernikiem niewiele zdziałasz. Musisz znaleźć kogoś ogarniętego kto sprawdzi Ci kondycję wtryskiwaczy a konkretnie korekty na testerze diagnostycznym najlepiej dedykowanym dla Toyoty, najmniej inwazyjne rozwiązanie bez rozbierania.
Wgrałem program Clipa 150 i dalej nie umie zrobić korekty wtryskiwaczy w mojej Thalii 1.5 dci.Może już ktoś to rozwiązał.
Bez diagnostyki to się nie obędzie, ale przy tych dwóch objawach to ja bym wtryskiwacz w ciemno obstawił. W tych dieslach to trzeba kilka spraw ogarnąć - sterownik świec, świece żarowe, pompa progowa - wszystko to może mieć wpływ na odpalanie alee..... jeśli masz objawy z trzęsącą budą to może być to problem z nieodpowiednią dawką paliwa na wtryskiwaczu....
Sprawdzić korekty wtryskiwaczy. +/- 1.5-2,5mg/suw Jeżeli przekracza te wartości wtryski należy poddać regeneracji Nie zrobić a sprawdzić korekty. I moim zdaniem przy 2.5mg/suw widać już zdecydowanie gorszą pracę.
Sprawdz wpierw czy cały czas pracuje nie rowno czy zależnie od obciążenia temperatury silnika Wiązkę edc czy z niej nie leci olej Czy są wszystkie przewody do injectorow przykręcone Sprawdz ciśnienie na szynie rail Korekty wtryskiwaczy Ciśnienie doładowania Test sprężania
Jedź do serwisu, ale poproś żeby nie robił tego młody tylko doświadczony mechanik. Przede wszystkim poproś o sprawdzenie kodów usterek i przelewy wtryskiwaczy. Można pokusic się o wprowadzenie korekty wtryskiwaczy i nie słuchaj że modul sam się nauczy, bo tak jest przy nowym wtrysku, a stare potrafi wywalić z pamięci.
Duża korekta na 4 cylindrze. Zamień wtryskiwacz pomiędzy 1 i 4 cylindrem bez wpisywania kodów, najlepiej nowe podkładki. Jak korekta na plus pójdzie za wtryskiem , masz odpowiedź. Kody na wtryskiwiwaczu korygują dawkę ze względu na dokładność wykonania, chociaż przy większym przebiegu pewnie nie ma to znaczenia. Nie wiem jak w vcds. ale w odis jest...
Witam wszystkich. Mamy taki problem. Auto to fiat Ducato 2011 rok z silnikiem 2.3 otóż problem był z rozruchem silnika. Jak się okazało był źle ustawiony rozrzad tj. pasek byl przestawiony o zabek albo dwa ale auto po uruchomieniu jeździło 'jakos'. Teraz gdy wszystko jest poprawnie ustawione auto pali od pierwszego razu. Ale pojawiły się nowe problemy...
Głowica robiona, luzy prawidłowe, szklanki ok, rozrząd ok, nowa pompa oleju, ciśnienie ok. Przy próbie odpięcia i podpięcia wtryskiwaczy na biegu jałowym silnik zaczął pracować bez stuków. Stuki powróciły po ponownym uruchomieniu silnika. Dlatego podejrzewam wtryskiwacz, lecz korekty na to nie wskazują. Podejrzewam wtrysk pierwszy ( silnik Renault F9Q...
Sprawdź czy masz jeszcze katalizator? Coś się dzieje z tym wtryskiwaczem. Piezo czasami tracą sprawność przy większych dawkach. Sprawdź czy ciśnienie nie skacze. Co do wskazówek kolegi zaxdamian to wszystkie są błędne.
Nom tak. Bardzo się boje że może być za trochę dziura w tłoku albo zapchany dpf przez korekcje wtryskiwaczy.
Nie o błedy pytam - masa powietrza, test zaworu EGR, ciśnienie wtrysku żądane i bieżące, korekty na wtryskiwaczach...
Witam. Mam takiego pacjenta Renault Master 2.3 dci pracował jakby na 3 cylindry, diagnostyka Clipem, obwód sterowania wtryskiem cylinder 2 - obwód otwarty. Zacząłem od sprawdzania przewodów dochodzących do wtryskiwacza, wzrokowo, miernikiem do masy ok, sprawdzać oporność cewki wtryskiwacza - miernikiem uniwersalnym ciężko było coś zdziałać ale w porównaniu...
Nie wiem czy będzie to w Forscanie. Na pewno jest reset adaptacji i reset korekt wtryskiwacza, ale co będzie u Ciebie dostępne to dopiero program po podłączeniu wyszuka dostępne PIDy. Możesz się podłączyć i zobaczyć co masz. Ale jak masz kolegę w ASO to spróbuj u niego, może przy okazji okaże się że jest jakaś poprawka dostępna w sofcie :) To dopalanie...
Po wymianie wtryskiwaczy konieczne jest ponowne wyznaczenie mapy korekty czasu wtrysku LPG...
Przecież sam napisałeś gdzie leży problem. Sprawdź miernikiem wtryskiwacz. Powinien mieć ok 180 Ohm. Sprawdź wiązkę wtryskiwacz-komputer, ale najpewniej masz to wymiany wtryskiwacz. 2008r to siedzi wtryskiwacz piezoelektryczny 0445115007. One z czasem padają. Odpal auto, podłącz komputer i sprawdź korekty. Pewnie korekta dawki poleciała w okolice 5.0....
Witam Sprinter to 904.663 czy można w tym samochodzie w SD zobaczyć korekty dawki na wtryskiwaczach w sposób ciągły w czasie jazdy ?
Podepnij komputer i zobacz korekty wtryskiwaczy po odpaleniu. Któryś wtryskiwacz niedomaga, i sterownik silnika dolewa paliwa żeby silnik pracował. To na początek, bo pasowałoby zmierzyć też ciśnienie na cylindrach bo tutaj też może być problem.
Podaje korekty z wtryskiwaczy na biegu jałowym. Ostatni ma najwyższą odchyłkę prawie 2. Następnie próba przelewowa wchodzi zobaczymy co się pokaże... Widzę że na forum aż huczy od zainteresowania tematem ... https://obrazki.elektroda.pl/6472697600_... Po pierwsze jak masz problem z autem to załóż swój temat bo nic nie napisałeś co...
Czyli wracając do podstaw zapowietrzyłem układ bo nie zaślepiłem powrotu - ok, jutro zrobię jeszcze raz próbę przelewową i odczytam korekty wtryskiwaczy i napiszę. Jeżeli w filtrze brak opiłków to pompa ok ? problem z wtryskami ? jakie powinno być ciśnienie paliwa na biegu jałowym a jakie pod obciążeniem ?
Korekty się w końcu zrobią takie jak mają być, tylko to dłużej potrwa, kod to tylko taka wstępna korekta kompensująca rozrzut parametrów w procesie produkcji, przy używanym lub regenerowanym wtryskiwaczu i tak nie ma większego znaczenia i różnice i tak będą skompensowane automatyczną korektą przez ECU.
korekty paliwowe korekty liczników programator korekty
katalizator wydech parametr maszynowy lodówka turbo
Podłączenie trzeciego światła stopu w Fiacie Grande Punto 1.4 2007 Kod PK6.6555.0257EUA - Oprogramowanie Sony TV