Sprawdź ciśnienie sprężania,może masz za mały luz na zaworach,no i oczywiście końcówki wtryskiwaczy.
Poczytaj to: https://www.agrofoto.pl/forum/topic/1968... Silnik w Mf , ursusie i wózku (GPW) ten sam różnica tylko w mocy, w wózkach (nie wiem czy wszystkich ) była pompa wtryskowa tłoczkowa i inne rurki do wtryskiwaczy. Silnik ten był też w tarpanie.
Na pompie dokręć na docelowo, a na wtryskiwaczach przykręć ale zostaw lekko poluźnione. Jak pompa wypchnie powietrze (zacznie tryskać paliwo z nakrętek), to dokręć i silnik powinien złapać od kopa.
Stuki pojawiają się jak by z wolnych obrotów dodaje się gazu to w tedy słychać stuki, wymieniane były głowice bo silnik był zamrożony również, zawory też były ustawione według książki możliwe jest że pompiarz źle ustawił wtryskiwacze?
Do silnika S-4003 były wtryskiwacze prod. WZM. Jeśli ktoś tam wkładał wtryskiwacze BOSCH, to raczej robił to na własną odpowiedzialność. Jeśli mowa silniku Perkinsa, to mogły tam być takie wtryskiwacze.
Składając silnik od ursusa 902 wtryskiwacze osadziłem na podkładach miedzianych ok 0,5mm, po uruchomianiu silnia i po rozgrzaniu silnika i zgaszeniu dokręciłem sprawdzającą ponowne wtryski i jest ok. Miedź się odkształca w podwyższonej temp. i tym samym dopasowuje do nierówności miedzy powierzchniami.
Może to być wina wtryskiwaczy? Bo dzisiaj zdjęliśmy całą górę, to dużo nagaru na tulejach, tak z 1,5 cm od góry tulei, i niektóre dziurki wtryskiwacza zatkane. Na wtryskiwaczu również dużo nagaru.
Sprawdzić ciśnienie, zawory, wtryskiwacze i pompę. Podejrzewam że wtryskiwacz.
U mnie po remoncie silnika przy Zetorze 8045 też pukało, tylko że pod obciążeniem, i też jedna końcówka wtryskiwacza była wadliwa, a były zakładane wszystkie nowe.
Luzuje się jarzma i uruchamia silnik. Jeśli długo nie były wyjmowane, to pewnie doszczelniły się w gniazdach korozją i sadzą. Dodano po 2 Luzuje się jarzma i uruchamia silnik. Jeśli długo nie były wyjmowane, to pewnie doszczelniły się w gniazdach korozją i sadzą.
Ano jak to w silniku masz tam jeszcze pompę wtryskowa i wtryskiwacze. Teraz nie jest wykluczone, że jeszcze nieułożone pierścienie na tłokach. A że dymi na niebiesko to znów wtryskiwacze i nadmiar oleju i smaru pozostałego po montażu. Na tym etapie trochę pomęcz ten silnik niech poukłada się. Po wystudzeniu warto podciągnąć nakrętki głowicy.
Wykręć wtryskiwacze z cylindrów i na zewnątrz podłącz do przewodów paliwowych, pokręcając wałem silnika zobaczysz jak dawkowane jest paliwo. Tylko nie przystawiaj ręki do wtryskiwacza bo Ci zrobi tatuaż. :)
Jak jest za duże ciśnienie otwarcia wtryskiwacza ustawione też stuka.
Końcówki wtryskiwaczy lub zawory.
Czyli jeśli wymienię dwa głowice na nowe a dwa zostawię stare to nic nie będzie złego? Praca silnika sie raczej nie powinna pogorszyć ani nic w tym stylu?
Witam dzisiaj zrobiłem pomiar kompresji 1 cylinder - 26bar, 2 cylinder -23 bary, 3 cylinder 25 bar, 4 cylinder 24,5 bara silnik ma 21 motogodzin od remontu ale czy nie ma trochę za niskiego ciśnienia? jutro zrobię próbę pomiaru ilości dawkowanego paliwa na wtryskiwaczach
Witam mam problem wycieka mi w ursus c360 płyn przy wtryskiwaczu i po rozgrzaniu silnika słabnie ciśnienie oleju kiedyś było4 a teraz jest 2.
Mam problem z uruchomieniem silnika po remoncie. niby wszystko jest zrobione tak jak powinno być, a rozrusznik nie może obrócić wałem (akumulator i rozrusznik nowe). Po wykręceniu wtryskiwaczy kręci jak szalony. Założę wtryskiwacze nie może obrócić. Proszę o pomoc Pozdrawiam :)
Nawet przeczytać dokładnie nie umiesz. Gwarantuję, że w 99/100 rozebranych silnikach S4003 znajdziesz podkładki pod wtryskiwaczami. Żeby było szczelnie, to trzeba by to było docierać, jak zawory. Albo przylać młota z góry we wtryskiwacz, żeby się wprasowało jedno w drugie.
Może warto sprawdzić wtryskiwacze.
Do ustawienia wtryski czyli co dokładnie ? Początek wtrysku ? Końcówki wtryskiwaczy ?
Zamierzam zbudować taka maszynkę do testu wtryskiwaczy od ciągnika (ursus). Ma Pan może jakąś instrukcję jak "wysłuchać" wtryskiwacz, i jak ewentualnie przystąpić do regulacji ?
Sprawdzić ciśnienie sprężania, ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, rodzaj końcówek - czy ktoś się nie potknął przy wymianie, kąt wtrysku.
Nikt z was nie miał racji ale dziękuję za pomoc bo sprawcą stukania był luz na wtryskiwaczu
Jeśli masz wtryski na wierzchu to podłącz pod pompę i zakręć silnikiem zobaczysz jak wtryskiwacz pracuje. Klepie co obrót wału?
Tak jak ktoś radził zmierz ciśnienia. Mogłeś wypalić gniazda zaworów lub/i podparte zawory. Zakładałeś wtryskiwacze na rurkach od silnika bez montażu w głowicy- da to informację o stanie pompy.
Choć by nawet , tu ropa i tu ropa powinien załapać . Dobrze jest jeszcze odpowietrzyć na wysokim ciśnieniu kręcąc silnikiem . Przy mocnym zapowietrzeniu układu pompa wtryskowa nie raz nie może przebić paliwa do wtryskiwaczy .
Tak jak kolega wspomnial prawdopodobnie po remoncie i poprawie sprezania nie daje rady pompa wtryskowa i wtryskiwacze. Oba elementy do sprawdzenia i ewentualnej naprawy. Odpalanie silnika sie nie pogorszylo?
W czasie pracy silnika płyn nie będzie dostawał się do komory spalania przez uszkodzona tuleję wtryskiwacza, ponieważ panuje tam przeważnie niewielkie nadciśnienie. Przy unieruchomionym silniku, płyn będzie przesączał się przez nieszczelne pierścienie do skrzyni korbowej.Niestety, ale do wymiany tulei wtryskiwacza konieczny jest demontaż głowicy. Praca...
Według mnie warto jednocześnie robiąc pompę sprawdzić wtryskiwacze. Po złożeniu masz w tedy 100% układ wysokiego ciśnienia.
Wtryskiwacze podają paliwo do cylindrów? Czy po "zajechaniu" silnika wystarczyła tylko wymiana uszczelki pod głowicą?
Luzuj pojedynczo wtryskiwacze na zapalonym silniku i nasłuchuj czy przestaje. Może uda się zlokalizować który to garnek stuka. Powodzenia.
Witam mój ursus jest po remoncie na początku palił na dotyk teraz zrobiłem jakieś 25 mtg i mam problemy z odpalaniem w silniku zostały wymienione pierścienie końcówki wtryskiwaczy założone nowe co to może być.
Witam mam problem, zrobiłem remont silnika, wymieniłem w nim tłoki, pierścienie, uszczelkę pod głowicą i blok silnika. Dzisiaj już po zalaniu nowego oleju i nowej ropy, przeczyściłem filtry oraz wyregulowałem klawiaturę. No i chciałem go dziś odpalić, ale tylko kręci i nic. Nie wiem co teraz zrobić. Bardzo proszę o pomoc? Czy dobrze ustawiłeś rozrząd...
Nie piszesz kolego co było remontowane? Pewnie wtryski i pompa wtryskowa nie była ruszana? Proponuję sprawdzić wtryskiwacze i pompę na przyrządach i ewentualnie kont wtrysku.
Witam. Mówisz, że wydmuchuje biały, zimny dym, rozumiem że to nie jest mgła paliwowa. Na początek trzeba sprawdzić czy wtryskiwacz podaje paliwo. Należy wymontować wtryskiwacz z głowicy, oczywiście ten pierwszy, poluzować rurkę na pompie,przekręcić trochę w bok rurkę, i znowu przykręcić rurkę i wtryskiwacz tak z boku. Następnie włącz silnik i będziesz...
były wymienione całe zestawy naprawcze czyli tuleja tłok pierścienie, po regeneracji głowice, tulejowane korbowody wtryskiwacze nowe, wymienione koła rozrządu.
wez sprawdz wtryskiwacze bo one jak sie zapieka to tez klepia
Nie piszesz nic o sprawdzeniu wtryskiwaczy. Rozrząd w 100% dobrze ustawiony? Jeszcze jedno pytanie. Sprawdzałeś wagowo korbowody?
Kopie tak troszkę i patrząc na silnik skody 706 rto końcówki na pewno nie będą pasowały. W tym silniku wtryskiwacze są umieszczone pionowo lub prawie pionowo w głowicy a w 60-ce pod kątem. To wymusza asymetryczne rozmieszczenie otworów w końcówce. Bardziej zbliżony jest silnik skoda 706 MTS. Coś tu jest przymiśkowane i prędzej bym powiedział że ktoś...
Miałem kiedyś uszkodzoną końcówkę wtryskiwacza i na wyższych obrotach przypominało odgłos luzu na tulejce korbowodu.
Witam, chce przerobić silnik benzynowy fiata 126p na silnik dieslowski, czy jest to możliwe? wiem ze musiał bym dołożyć pompę wtryskową, wtryskiwacze ale od czego? jedyne co mi przychodzi do głowy to nasz ursus c330;) pozdrawiam
Za niska temperatura spalania, kompresja słaba np. przez nieszczelne zawory, albo jak piszesz wtryski się skończyły. Ustaw ciągnik na luzie, podnieś zawory, dodaj gazu na maksa i kręć silnikiem ciągnąc za pasek klinowy i nasłuchuj. Dobry wtryskiwacz słychać. Pozdrawiam.
Pompa wtryskowa + wtryskiwacze do remontu/sprawdzenia. Dzisiejsi pompiarze to żenada (oczywiście nie wszyscy). A początek wtrysku dobrze ustawiony czy na oko?
Witam. Mam ogromny problem z moim Ursusem c360!! A mianowicie.. Wyraźny stukot w silniku na czwartym tłoku (patrząc od przodu). Co to może być?? Jaka jest przyczyna? Podczas gdy odcinam dopływ paliwa do wtryskiwacza stukot cichnie. POMOCY !!
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
Ale bzdury wypisujesz. Do ustawiania kąta wyprzedzenia wtrysku (bo tak to się nazywa, a nie jakiś zapłon) nie potrzeba żadnych przyrządów pomiarowych, tylko cienką przezroczystą rurkę (może być pusty wkład od długopisu). Procedura ustawiania jest bardzo prosta, i ogólnie dostępna w sieci. Skoro filtry wymienione, to należy właśnie ustawić prawidłowy...
W poniedziałek sprawdzę podane przyczyny najpierw wtryskiwacze później tuleje lub panewki. Dam znać jak nie znajdę przyczyny.
A na jaki inny kolor będzie dymił przy takim rozruchu jak nie na biało? Luz zaworowy zawsze warto sprawdzić, ale zapewne mało pomoże, prędzej regeneracja głowicy. Wtryski bym robił bez zastanowienia. Po 7 latach to już sikawki zapewne. Postaw ciągnik zahamowany na luzie. Gaz ręczny ustaw na maksa i kręć silnikiem ręcznie(tylko zgodnie z jego kierunkiem...
Tu są wszystkie dane potrzebne do regulacji na stole probierczym. Podejrzewam że chciał by Pan przeprowadzić regulację na silniku - stanowczo odradzam. Pompę oddaje się do regulacji wraz ze wtryskiwaczami po sprawdzeniu każdy wtryskiwacz jest przypisany do konkretnej sekcji wysokiego ciśnienia .
Z czystej ciekawości odpowietrz go jeszcze raz. Odpowietrz pompę. Popuść nakrętki od rurek na wtryskiwaczach i pokręć silnikiem. Przy okazji sprawdź czy leci paliwo przez filtry. Niektóre zbiorniki miały dołożony kranik z siatką filtracyjną. Do wtryskiwaczy dochodzi paliwo, odpowietrzałem pompę i nic z tego.
A ja się zapytam - co z tego, że kopci na czarno? Jak ma kopcić, na różowo? To stary silnik, nie wysilony i o niskiej sprawności, w dodatku nie spełniający jakichkolwiek norm emisji spalin - będzie kopcił, nawet sprawny. Charakterystyczny grzechot, to albo zacinająca się iglica któregoś wtryskiwacza, bądź uszkodzone zaworki w sekcjach pompy.
Sprawdziłem swiece płomienową , filtr powietrza , układ dolotowy jest suchy , dzis wykręciłem wtryskiwacze i dam do zabadania jeszcze raz , podchodzi mi to ze do wydechu dostaje sie nie spalone paliwo,
Ja mam pytanie trochę z innej beczki niż dotychcasowe. Jak w silniku C360 zmniejszyć zużycie paliwa bez straty mocy? Czy można dać inne wtryskiwacze, czy pompę paliwa? Raczej nie instalowałbym turbo:)
Przy tej temp. świece nic nie zmienią. Dym idzie z komina czyli sam silnik spręża powietrze. Wtryskiwacze przykręć obok pompy i sprawdź jak rozpylają. Możliwe że złapało iglice.
Witam, posiadam Ursusa C330M. Kupiłem go na wiosnę, ciągnik postał przez zimę i poszła woda do oleju. Zrobiłem remont. Dałem nowe tuleje, nowe tłoki, nowe panewki. Poskładałem wszystko i mam teraz problem z odpalaniem ciągnika jak jest zimny. Mianowicie podgrzewam świece i strasznie ciężko odpala. Tak jakby palił na jeden gar. Z komina leci biały dym....
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Trzpień ten znajduje się bardzo blisko kranika ktorym spuszcza się wode z bloku silnika. Aby go wyjąć należy go wykręcić.
Grzeją albo nie grzeją. Zależy w jakim stanie jest aku to się ich używa lub nie. Jak kiepski to opalarką lepiej kolektor zagrzać. Powietrze w nim jest gorące i silnik pali od pierwszego cylindra który go wciągnie. Skoro zimny nie pali a kopci na biało, sam dym śmierdzi paliwem to słabe ciśnienie sprężania. Wtryskiwacze ustawiał więc nie wchodzą w grę.
Witam .Mam pewien problem z C-385, po rozgrzaniu silnika w polu (ok 30minut) gaśnie mi podczas orki ale tylko jak spuszczę pług w ziemie i dostanie ciągnik trochę obciążenia to traci moc i gaśnie, ale jak zgaśnie to odpala bez odpowietrzania. Wymieniłem filtry, przeczyściłem wszystkie przewody paliwowe i odstojnik i nic nie pomaga. Ciągnik miał w listopadzie...
Sprawdź jeszcze przewód idący od pompy do wtryskiwacza, czy przypadkiem nie jest gdzieś załamany albo zgnieciony lub zapchany.Zapal silnik,poluzój nakrętke łączącą przewód z wtryskiem, powinno tryskać paliwo.
Filtry paliwa i powietrza są nowe, a końcówki wtryskiwaczy są ustawione co do pompy przed remontem nie było z nią żadnych problemów .
Jeśli nie ubywa wody, to można się przyjrzeć wtryskiwaczom i pompie paliwa - sam nie zrobisz w domu ani jednego, ani drugiego.
2.a) w skrzyni nie zmieniam oleju, co najwyżej dolewam , masz przecież obok wajchy zmiany biegów bagnet. Ale na moje oko to wchodzi nie więcej niż 15 litrów. b)nie wiem nigdy tego nie rozbierałem, kiedyś dolewałem po litrze do każdej c)olej Superol zalecany dla 30 co roku, także do wtryskiwaczy wchodzi razem 10 l. Co roku wymiana filtra paliwa filcowy...
Jak ta próba szczelności ma wyglądać jeśli silnik ma świece żarowe w kolektorze dolotowym? Sprawdzona była głębokość osadzenia wtryskiwaczy? Czy obydwa wtryskiwacze wystają z głowicy tak samo i nie za mało?
Raczej wymienia się kompletami. Wykręć wtryskiwacze i daj do pompiarza. On ci powie co i jak. Często wystarczy tylko wyczyścić, ustawić ciśnienie i chodzi znów parę lat ale to można określić tylko na próbniku. Poza tym jak teraz wymienisz jedną to co... za dwa trzy lata będziesz wymieniał trzy? Robota bez sensu.
Te tłoczki podają paliwo do wtryskiwaczy, jeśli jeden nie chodzi to się zawiesił i silnik pracuje na jednym cylindrze. Nic tam nie grzeb tylko pogadaj z jakimś mechanikiem bo załatwisz tą pompę na dobre.
Przy odpowietrzaniu popuszczane były przewody do wtryskiwaczy? Przy kręceniu silnikiem tryskało paliwo z nich? Cięgło gaszenia na pompie nie blokuje się? Przy próbach odpalania pojawia się jakiś dym z komina?
Po pierwsze, to proszę poprawić swoje posty - używamy wielkich liter na początku zdań, znaków przestankowych i polskich znaków diaktytycznych. Po drugie, najczęstszą przyczyną ropy w oleju jest lejący wtryskiwacz, ew. uszkodzona pompa wtryskowa ( uszkodzona sekcja lub pompka wstępna w pompach smarowanych z silnika).
Popuszczaj przewody wtryskiwaczy na pracującym silniku i dowiesz się który cylinder wydaje ten głos. Jeśli stukanie ustanie to może to być pompa (wierząc w dobre wtryskiwacze) a może być dźwięk mylony z przedmuchem np. wypalonego zaworu.
Filtr jest metalowy jedynie na dole jest szklana podstawa, skąd wiadomo, że w filtrze jest powietrze ? Jeżeli paliwo idzie na powrót to w filtrze nie ma powietrza. Nawet gdyby było a wcześniej silnik pracował to silnik by zapalił na chwilę i potem zgasł. Czy w czasie pracy silnika idzie paliwo na powrót ? Czy po odpaleniu można zwiększyć obroty silnika...
Byłem teraz u kolegi i ma URSUS-3512 , zrobione 4900mth. i jak do tej pory to wymieniał końcówki wtryskiwaczy , łożyska w kole napinającym pasek klinowy , przerywacz kierunkowskazów i regulacja zaworów.Silnik zero wycieków.Ciężko było dostać oryginalny przerywacz,podróba nie chciała poprawnie działać,a on jest elektroniczny z przekaźnikiem małogabarytowym.
Podejrzewam że z 28 chcesz 35kW osiągnąć . Nie jestem do końca pewny ale wydaje mi się że dawka na pompie i wałek rozrządu i wtryskiwacze . Silniki są takie same gabarytowo A 2812 zawsze był oszczędny niestety uruchomić go w zimę to też trzeba mieć nerwy.
Zrobione wtryskiwacze jak pisałem, zrobiona pompa wtryskowa ( sekcje, zaworki, pompka... ustawienie na stole) Zrobił się zupełnie inny ciagnik - ma "siłę" i to już od wolnych obrotow! Niemniej jednak zamierzam wymienić zestawy tuleje, tłoki sprawdzić głowice - jednak nie jest to to co powinno być nadal kopci (chociaz o wiele mniej, ale też "wali" spalinami...
Nie wprowadzam w błąd, na początku oczywiście trzeba pomyśleć o transplantacji pompy z czegoś innego np jakiegoś case tam są układy wtryskowe bosch o ciśnieniach wtrysku zaczynających się od 225 atm, może być od czegoś innego, lub wyżyłować tę oczywiście po regeneracji i ustawieniach, trzeba jeszcze ustawić ciśnienie wtryskiwaczy i ustawić początek...
słabego ciśnienia ładowania, Co przez to rozumiesz? Kolego najpierw napisz co już sprawdziłeś, chociaż myślę, że jednak nic. Do sprawdzenia: ciśnienie sprężania, pompa wtryskowa, wtryskiwacze, kąt wyprzedzenia wtrysku, ewentualnie napięcie na rozruszniku w momencie rozruchu (żeby wykluczyć awarię instalacji elektrycznej). Jak to posprawdzasz to pytaj...
Wtryskiwacze działają prawidłowo i rozpylają prawidłowo. Silnik pracuje bardzo poprawnie. Kąt wtrysku też jest prawidłowy, nie pozwalam sobie na dziadostwo. Silnik ma grać. W silniku były napawywane i roztaczane gniazda tulei cylindrowych. Stukot pojawił się niedawno. Koła rozrządu są dobre. Ale może niech się ktoś wypowie czy pompa może tak stukać...
Odpal z odkręconym filtrem powietrza jak się nic nie zmieniło to sprawdzenie, ewentualna regulacja kata wtrysku, luzy zaworowe, wtryskiwacze. Jak nie będzie poprawy to na górze pompy jest śruba z nakrętką kontrą i można zmniejszyć dawkę paliwa. Zwiększanie dawki w tym silniku daje tylko kupę czarnego dymu bez przyrostu mocy.
3-p ma podkładkę płaską 9x20x2 a ta jest do c-360. Jest zły opis zdjęcia. Wymiar podkładki do silnika czterocylindrowego to 9x22x0,8. Kompletny wtryskiwacz do 60-ki z podkładką. http://obrazki.elektroda.pl/3670724500_1...
Wtryskiwacze do sprawdzenia, ewentualnie pompa pod kątem ciśnienia. Możliwe też zapowietrzenie lub woda w układzie, filtrach. http://rg-narzedzia.com.pl/preparat-ulat...
Zgaduję, że jest źle ustawiony kąt wtrysku lub pompa została byle jak zregenerowana. Kąt wtrysku sprawdzisz sam. Ciśnienie pompy i jakość regeneracji wtryskiwaczy sprawdzi mechanik posiadający odpowiednie przyrząd lub Ty sam po zakupie przyrządów. Ursusy C 360 i C 330 to bardzo proste ciągniki, które miały być naprawialne przez byle kogo z kompletem...
Coś nie najlepiej ze znajomością tego ciągnika u ciebie. Powinieneś zaopatrzyć się w książkę. Pomoże ci w obsłudze 30-ki. Jedynka to śrubka służąca do odpowietrzania pompy wtryskowej. Dwa to korek pod którym jest tłoczek pompki zasilającej, trzy to miarka oleju, cztery ręczna pompka którą będziesz pompował odpowietrzając układ paliwowy i pięć filterek...
Po pierwsze w silniku Fetora nie stosuje się podkładek uszczelniających/miedzianych pod wtryskiwacze, ponieważ zastosowano tam rozwiązanie uszczelnienia metal/metal na stożku. Stosowanie podkładek skutkuje podniesieniem wtryskiwacza i zaburzeniem dokładności rozpylenia paliwa w komorze spalania. Ma to sens jedynie w przypadku nadmiernej korozji powierzchni...
Witam. Ostatnimi czasy w moim silniku padł wtryskiwacz, a dokładniej końcówka wtrysku, i właśnie poszukuje nowego. Do Andorii s301d pasuje wtrysk od Ursusa 330 (praktycznie jest ten sam) tylko chyba ciśnienie otwarcia jest inne. Zastanawiam się czy nie założyć do niego zamiast końcówkę WZM, końcówkę BOSH 299A , ponoć w Ursusach C 330 robi bardzo dobra...
Taka sytuacja może być spowodowana przedostawania się cieczy nad tłok . Czyli może być to ,płyn chłodniczy ,olej ,paliwo ,to musisz sprawdzić. Ta "ścieżka" myślenia wydaje się być prawidłowa. Miałem podobny przypadek w silniku Stara 200 (S 359) tam nad tłok przedostawała się ciecz chłodząca przedostająca się przez pękniętą mosiężną tulejkę w głowicy...
Jutro wrzucę zdjęcia uszczelki Głowicę oddałem do szlifierza żeby wymienił tuleje od wtrysku bo nie były wymieniane i wcześniej chodził na wodzie i gdy po remoncie zalałem płynem zaczął płyn wypływać spod wtryskiwacza w małej ilości, Może pękła bardziej ta tulejka i stąd ten płyn tak sobie myślę?
Witam, koledzy dzisiaj wykręciłem wtryski, po sprawdzeniu okazało się że jeden jest dobry, trzy leją i na tych lejących ciśnienie 220. Czy można zastosować do zetora 7211 końcówki wtryskiwaczy od ursusa C-360? Oraz drugie pytanie czy konieczne jest dawanie podkładek pod końcówki wtryskiwaczy, były tam takie półokrągłe. W drugim zetorze wiem, że na pewno...
Pompa wtryskowa była podmieniana, wtryskiwacze sprawdzone, pompa wodna wymieniona na nową bo już ciekła ale bez poprawy na pracę silnika, co do koła pasowego nie wypowiem się bo poza tym że jest bez tej gumy, ale to przy 6 cylindrowych stosowano z tłumikiem
Ciekawi mnie czy końcówki wtryskiwaczy są dobrze ustawione na znak na obudowie wtryskiwacza. Nie każdy pompiarz robiący wtryskiwacze samochodowe wie o tym sam już się naciąłem. Ostatnio pokazało się kilka informacji o nowych wałkach rozrządu ze źle ustawionymi krzywkami przez to fazami rozrządu na pojedyncze tłoki. Sprawdź czy tak samo się dzieje po...
Szóstki czy 12-ki dadzą radę jak silnik dobry i sekcje w pompie nie wypracowane, o wtryskiwaczach nie muszę chyba wspominać. Problemem w tych Ursusach jest dawka rozruchowa. Jak sekcje wypracowane to na rozruszniku (małe obroty) wtryskuje mizerną ilość paliwa do cylindra i kończy się na dymie z komina a zimą trzeba więcej ropki wtrysnąć. W rezultacie...
A właśnie ,że metaliczny stukot to prawdopodobnie za wczesny zapłon. :yes: Wczesny zapłon daje stukot pod obciążeniem i kiedy szybko naciśniesz gaz to też będzie stukał. Na razie zajął bym się tym, a nie szukał problemu w wale, który dostał luz po osiowy. Opóźnij zapłon, stuki powinny ustać. Lejące wtryskiwacze to dużo białego dymu, ja tak kiedyś miałem...
Może końcówki wtryskiwaczy do wymiany tylko po ich wymianie pamiętaj o oddaniu wtryskiwaczy do ustawienia, sprawdź filtry czy syfu nie ma, a może ci się przestawiło koło zębate od pompy i za późno paliwo daje po sprawdzaj sobie.
Panowie ! Miałem nie tak dawno taki przypadek .Jechałem ciągnikiem ursus 1014 ,po chwili usłyszałem jakiś inny głos silnika , kupa białego dymu i oleju wyleciało z odmy i silnik się zatrzymał .Po paru minutach udało się go ponownie uruchomić i jechać ,ale pluł olejem .Po rozebraniu silnika okazało się że jeden tłok się zatarł poniżej pierścieni , czyli...
BMW zdecydowanie mniej wygodny i praca silnika rzeczywiście jest porównywalna z URSUSEM 30 lecz ma to też swój urok co kolega miał na myśli ? sprawdź wtryskiwacze wykręć wszystkie i sprawdz czy nr seryjne są zbliżone do siebie ile kosztuję sprawdzenie w serwisie bmw i czy nie można tego dokonać bez wykręcania i o ile nr mogą się mylić? turbo też można...
Witam . Jak w temacie problem dotyczy Ursusa C330. Silnik po remoncie, dostał nowe tuleje, szlif wału, pompa wtryskowa po regeneracji oraz wtryskiwacze. Dzisiaj chciałem ustawić kąt wtrysku ale coś jest nie tak albo mi się wydaje. Próbowałem zrobić to na kołek i w pierwszej dziurce tłok powinien być w górnym martwym punkcie z tego co wyczytałem a u...
po naprawie głowicy po jakimś czasie pojawiło sie stukanie dochodzące z pokrywy klawiatury. Stukanie pojawiało sie przy obrotach ponad 1500 obr/minutę. Sądziłem ze to zawory. zawory wyregulowałem. sądziłem, ze wtryskiwacze, zostały wymienione na nowe. ciągnik nie traci na mocy kontrolka ciśnienia oleju nie świeci się na wolnych obrotach. Proszę o pomoc
Pod linka nie wejdę. Musiałbym popatrzeć co jeszcze ciekawego tam pozmieniali. W C-330 trochę mi przeszkadza filtr powietrza wystający z prawej strony silnika. Wcześniej się zastanawiałem czy da radę przesunąć chłodnicę i zamontować to jak w MF 235. Wracając do tematu. Wydaje mi się że kąt pod jakim zamontowany jest wtryskiwacz w głowicy może być problemem...
Witam szanownych mechaników, Problem dotyczy owego ciągnika, zaczęło się tak zauważyłem ,że puka i wydobywają się spaliny z pod spodu wtryskiwacza. Więc chciałem dokręcić szpilkę ,ale gwint był zerwany, próbowałem go dać na klej ,ale nie trzymało więc musiałem gwintować na otwór ρ 10 no ok wywierciłem większy otwór w kołnierzu dałem podkładkę pod...
Robokop możesz rozwinąć myśl z tą lampą bardzo mnie to zaciekawiło? Mogę tak pobieżnie - lampa xenonowa, coś jak do ustawiania zapłonu w silnikach iskrowych, z tym że zamiast hallotronu lub innego czujnika na końcu przewodu wyzwalającego masz czujnik piezoelektryczny, reagujący na falę ciśnienia w przewodzie do wtryskiwacza.
No nie przesadzaj, jak byś lunął wiadrem zimnej wody to by pękło. A ty masz zacząć polewać małym strumyczkiem żeby delikatnie schłodzić, po dłuższym polewaniu można już śmiało lać. Żeby nie było powtórzę bo wydaje mi się, że nie do końca rozumiesz. Masz schłodzić pompę wtryskową, a dokładnie jej cześć zwaną głowicą. To jest tył pompy z przewodami wysokiego...
wtryskiwacze ursus wtryskiwacze silnika benzynowego przegrzania silnika ursus
triak sterowanie przekaźnikiem podłączyć telewizor sharp siemens spieniacz mleko
płyta indukcyjna płyta indukcyjna
Migotanie obrazu w kamerze na podczerwień - przyczyny i rozwiązania Uszkodzenia skrzyni biegów Ursus 3724: przyczyny i objawy