A jak wygląda zgranie rozrządu. Jaki jest moment wtrysku?
Witam wygląda na problem z rozpylaniem paliwa trzeba sprawdzić wtryski.
Zegary to od razu immobiliser, jak jest wymienisz to musisz doprogramowac klucze. Jeżeli ktoś ci sprzeda zegary bez PIN to kluczy nie doprogramujesz. Będziesz też musiał zegary dopasować do komutera wtrysku.
Late z ang późno tak jak pisał kolega wczesniej A wtrysk strujący w tym silniku nie jest potrzebny do prawidłowej pracy jest tylko do informacji o wyprzedzeniu (ustawienia początku wtrysku)
zrób tak 01 04 04 sterownik będzie skokowo zmieniał kąt wtrysku. poz 2 porządany poz 3 rzeczywisty kąt wtrysku jesli jest róznica to skoryguj ustawienie pompy oczywiscie silnik musi być nagrzany,zwłaszcza pompa-od temp.paliwa zależy kąt wtrysku
Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
tu masz fotoporadę : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
Po pierwsze nie komplikuj sobie roboty, wyjąć tą pompę to max 10 minut. Po drugie nie baw się w wymianę pojedynczych uszczelnień, zrobisz jedno, za chwilę pocieknie inne. Jeśli chce to sam zrobić, no to musi umieć ustawić rozrząd, nie mówiąc o kącie wtrysku.
Dawki na stole probierczym . Można też to zrobić na kompie. Kąt wtrysku też.
No to komplet wtrysków do wymiany :)
A co ma do tego kąt wtrysku wtryski przekładaj
witam . poszukuje schematu wiazki z wtrysku passat b3 mono motronic 1.2.1 lub 1.2.3 oraz schemat do passata b2 gaznik
Mam to samo u siebie, podejrzewam wtrysk albo kolo dwumasowe. vag pokazuje dziwne wartosci dla 4 tego wtrysku.
Świece wymieniłem. Teraz zmienię ten filtr cały. Komputer powinien pokazać problem z wtryskami?
Nie tędy droga, proponuję sprawdzić kąt wtrysku pompy i najprawdopodobniej pogonić pompę do przodu czyli pod obroty o jakiś milimetr. Wszystko wskazuje na zbyt późny kąt wtrysku.
Ok.30 minut:-)
Paliwo dostaje? Na wtryskach jest?
sprawa wielokrotnie opisywana tu http://forum.vw-passat.pl/
Znajomy był powiedział że wtryski podłączył komputer i powiedział że 1 i 3 wtrysk... Te błędy są od czasu kiedy mam to auto czyli jakieś 6 miesięcy i cały czas chodziło dobrze. Wierzyć mi się niechce że to wtryski...
Nic już nie kupuj i nic nie wymieniaj. Zacznij diagnozować.Jak nie ma iskry to sprawdź czy z samej cewki wychodzi iskra i czy do cewki dochodzi sygnał z ECM. Hall zakładam że dobry jak otwiera wtrysk.
myślę,że na początek podejrzec parametry,kąt wtrysku itp..
mam pytanie ,czy za pomocą vaga moge ustawić kąt wtrysku w passacie 1,9tdi rok1995,jesli tak to jakim vagiem i w jaki sposób ,za jaką kolwiek pomoc dziękuje
Ciśnienie otwarcie wtryskiwacza dla wtrysku zasadniczego to 300 bar więc gdyby pompa miała podawać paliwo kropelkowo to zamiast przewodów wysokiego ciśnienia producent zastosowałby tam plastikowe lub gumowe kapilary.
Uszkodzony wtrysk
Czujnik "wysokości geograficznej" jest wmontowany w układ sterowania wtryskiem w nowym Passacie, popytaj w warsztatach robiacych coś przy Volkswagenach, może Ci coś doradzą.
po wymianie rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku?i powinno byc oki.........
Bardzo możliwe używam innego programu i tam łatwiej ustawia się kąt wtrysku
A jaką miałeś dawkę na ori wtryskach?
Gumki na wtryskach do wymiany oraz przeregulowac wtryski.
Temat możemy zamknąć...wtryski które założyłem nie były odpowiednie...auto miało moc i niby wszystko ok tylko nie raz kręciło za 2-3 razem...po wymianie wtrysków odpala normalnie
Jeśli posiadasz immo,.to sprawdz czy jest sprawne, bo być może odciął Ci pompę paliwa lub wtryski. Nom, i sekwencyjna instalacja gazowa działa sobie mimo braku sygnału wtrysku?
I jak injection czyli wtrysk.
Kompresja tak ale do tego ustawienie rozrządu i kąta wtrysku.
Mogę się mylić, lecz sądzę, że problemem będzie ciśnienie paliwa. Sprawdzić musiałbyś ciśnienie, jakie jest zadawane do wtrysków.
Jak najbardziej może to być czujnik g28 ponieważ to z niego jest brane w którym momencie ma nastąpić wtrysk
wytczki są pod osłoną lewarka biegów
Co Pan rozumie przez zły początek wtrysku??
Wtrysk benzyny leje. Do wymiany. a ta czerwona rozgrzana "rura" to od tego wtrysku?
na podszybiu.Pod siedzeniem jest sterownik ABS
Regulowałeś skoki pompowtryskiwaczy? Teoretycznie po każdym grzebaniu powinno się to zrobić. No i uszczelki dobrze jest nowe założyć, chociaż to spory koszt, 160 zł na 4 wtryski.
Przede wszystkim zmień paliwo. Zatankuj na sprawdzonej stacji. Ja miałem taki problem z zimowym paliwem Orlenu Jeżeli to nie pomoże to zrobiłbym test wtrysków.
Dobra idę po preparat do czyszczenia wtrysków.
Ok... Myślałem żeby sprawdzić wtryski
Czasem pojawia się biały gryzący dym, przy uszkodzonym układzie wtrysku.
Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 W okolicy 50 ma być i im więcej jednostk tym mniejszy kąt czyli szybszy początek wtrysku.
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Nieskromnie powiem, że spokojnie jest możliwe nawet +300KM tylko trzeba się liczyć z turbiną wielkości wiadra i samochód nada się co najwyżej na kilka przejazdów na 1/4, ale jest to możliwe. Doładowanie tak celował bym w 4-5 bar. Oczywiście ostrzegam, że po takim doładowaniu raczej rozerwie blok na pół i głowica z połową bloku odleci. Oczywiście też,...
Witam. Już napisali. Guma pod wtryskiem.
A jak ustawić kąt wtrysku Dodano po 45 A jak ustawić kąt wtrysku Dodano po 54 A jak ustawić kąt wtrysku
Tak, tą wartosć mozna zmodyfikować
To widocznie sie pomyliłeś przy tym rozrządzie. Skorygój kąt wtrysku
Allegro 90 zł twój wtrysk zestaw naprawczy 64 zł i po sprawie gdzie tam do 1000 zł GDZIE ZNAJDĘ UŻYWANE WTRYSKI?
Tak. Oczywiście turbina, pompa wtryskowa, wtryski mają być od AFNa.
Witam, będę wymieniał podkładki pod wtryskami Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 170 KM Common Rail 2008 rok. Potrzebuję momentu dokręcenia płytek uszczelniających, jak i samych wtryskiwaczy.
Możesz zakładać, ale musisz się liczyza z tym że będziesz musiał wyregulować dawkę paliwa na pompie. Jeśli pomogłem,kliknij(pomógł)
jak problem jest z pierwszym odpaleniem po nocy a potem jest już spoko to może paliwo się cofa filterek pewnie też dawno zmieniany do sprawdzenia kąt wtrysku
sprawdz stabilizator +10v z tylu zegarów
Po wymianie rozrządu nie został prawidlowo ustawiony moment wtrysku.
A co z czujnikiem temperatury płynu?
a jaki masz kąt wtrysku
2.0 8v ady lub 2e, pełny wtrysk
Czeka cię albo wymiana uszczelnień albo regeneracja pompo wtrysków.
A pompa po uszczelnieniu była regulowana, dawka, kąt wtrysku
Przy odpalaniu nie ważne czy zimny czy ciepły jest problem. Wtryski wymienione świece, przekaźnik, pompa to samo nowa, paliwo w porządku, mechanik gdy mi go oddał był pewny, że wszystko jest dobrze, gdy go rano próbuje odpalić ciągle jest telepanie samochodem, po 4-5 sek odpala, ale go dusi, chwile pochodzi i jest dobrze, zaczął dymić gdy zostały wymienione...
Można rszyć troszke dawką, i sprawdz kąt wtrysku.
Jedyne co można zrobić bez kompa to sprawdzić ustawienie rozrządu po znakach a co za tym idzie wyprzedzenie wtrysku.
Wtryski bym sprawdził.
i wolę aby naprawa była wlasciwa i trafna za pierwszym podejściem. Więc kup nowe albo sprawne używki bo po regeneracjach to cię .... strzeli - dobrze sąsiad zza miedzy życzy :)
Sekwencja, pięknie chodzi nawet na Valtekach, poza tym Full group w Volkswagenach po 1996r występował bardzo rzadko, wyjątkiem są busy T4.
Jesteś pewien że masz w swoim aucie bezpośredni wtrysk?
Ustaw pompki na nowo ,na bank będą żle ustawione i takie cyrki będą się działy . Ja ma A4B6 z tym silnikiem i to samo miałem po regulacji pompek jak ręką odjął. Twarda praca to za wczesny kąt wtrysku.
A czy czasem pompa nie padła z powodu braku paliwa? Jeśli tak to sprawdż filtr paliwa i taką siatkę przed wtryskami(ostatnia linia obrony). Jest ona na wejściu do listwy wtrysku.
na czysto mechanicznym wtrysku passata nie było podaj kod silnika (9A,2E)
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony. W moim pasku kolego nie ma pompy tylko wtryski :)
Jak wcześniej wspomniałem po sprawdzeniu tego wszystkiego jeżeli problem nie ustapi Zawór na pompie i pompa do sprawdzenia Jeżeli pompa to i wtryski?
katalizator jest dobry podcisnienia tez. jak sie sprawdza dynamiczny kat wtrysku ?
Czy można to sprawdzić w programie PolskiVAG?
Witam musisz wyjąć sterownik i sprawdzić na stole czy jest połączenie. Jak nie wiesz jak, to mogę to zrobić. Sprawdź korekty na wtryskach.
Kanał 000 w Basic Settings, nastawy podstawowe czy jakoś tak. Kanał 4 pokazuje parametry dynamicznego wyprzedzenia wtrysku.
sprawdź kąt wtrysku.
Witam wszystkich , i proszę o poradę !! Chce zmienić u siebie w passacie pompę wtryskową , i przed wymianą muszę zapisać parametry na jakich jest ustawiona obecna ,.Znalazłem w internecie opis jak w Vagu odczytać kąt wtrysku , podłączyłem się Select-Engine -Basic Settings no i właśnie gdy klikam na Basic settings wyskakuje jakiś komunikat i rozłącza...
Mam Passata 93r.Problem mój polega na tym że przy szybkim naciskaniu pedału gazu są szarpania ,przy powolnym tego nie ma. Jest to silnik 2l pełny wtrysk. :?:
To nie przyczyna zaplonu.
Zbyt mała rozruchowa dawka paliwa, na odpiętym czujniku odpala, nie dlatego, że grzeją świece, tylko sterownik widzi temp cieczy -40 ° i zwiększa dawkę. Metody naprawy: prymitywna- przekaźnik, lub elegancka- zmiana mapy wtrysku
Witam, Tak z ciekawości to jakie wtryskiwacze tam kolego posiadasz? Z jakim czasem wtrysku gazu system pracuje na wolnych?
Tak ma znaczenie, dzięki niemu sterownik silnika wie czy jest wciśnięty gaz czy jest bieg jałowy.
Co mam jeszcze zrobić aby go odpalić? Proszę o pomoc. Jeśli układ paliwowy jest ''szczelny'' to sprawdź rozrząd oraz kąt. wtrysku.
Tak było napisane w instrukcji z elsy.. Jeszcze jedno pytanie: 1 Fault Found: 18077 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 4 (N243): Electrical Malfunction P1669 - 35-00 - - Czy to oznacza elektryczne uszkodzenie pompo-wtrysku ?
Jedź z nim na komputer podepną sie pod niego i powiedzą dokładnie co jest. Ale tak z pierwszych objawów to stawiam na przepływomierz lub wtryski.
Jak by puszczało olej na stronę ssącą to silnik samoczynnie by właził na wysokie obroty. Jak mu kopci na niebiesko to ma problem z kątem wyprzedzenia wtrysku
Rozwiazalem problem poprzez wyczyszczenie nastawnika pompy. W serwisie stwierdzili iz pompa nie reaguje na nastawy ale po wyczyszczeniu nastawnika wszystko minelo. Dodam ze do czyszczenia nastawnika trzeba zabierac sie z przygotowaniem i komputerem opisane jest to calkiem fajnie w internecie temat zakanczam.
system można powiedzieć prosty do bólu, niesądze że coś tam się porąbało, jeżeli nie zajechałeś pomp paliwa to najprawdopodobniej rozsypał się przkaźnik bądź emulator odcinający wtrysk
Weźmiesz się w końcu za zrobienie tych wtrysków czy dalej będziesz wymieniał wszystko do koła? Daj je na maszynę i przedstaw wydruk z pracy wtrysków
Masz sekwencje czy mikser. Musisz pojedzić z 50 km na benzynie , kilka razy odpalić i zobacz czy odpalanie wróciło. Ale i tak podejrzewam pompke lub wtryski.
A co z dawka paliwa i początkiem wtrysku?
Czujnikiem zegarowym to ustawia się pompę w zwykłych TD natomiast w TDI-kach odpowiada za to wtrysk sterujący ten z tym kabelkiem .
Wspomniana wtyczka przy rozdzielaczu wtrysku na pewno nie jest od temperatury tylko od urządzenia regulującego skład mieszanki. Widocznie zostaje ustawiona zbyt bogata mieszanka i silnik "faluje". Ten 9A jest w wersji ke-jetronic czy już na Motroniku ? (rodzaj systemu wtrysku).
Nic innego tylko to co korek76 podpowiada - wtryski.
Wtryski były sprawdzone .
Podaj generacje inst. gazu. druga czy trzecia. Ile jezdzisz na benzynie a moze wcale. Czy dodajesz czasem srodek czyszczacy wtryski.
passat ciśnienie wtrysku passat ustawienie wtrysku dawka wtrysku passat
rysowanie algorytmu zapiec zacisk kupić uszkodzić telewizor panasonic
wypalone zawory objawy wypalone zawory objawy
Opel Astra H 1.6 XER - Problemy z odpalaniem za drugim razem Brak płynnej regulacji wentylatora w kotle PID