Tu nie ustawiasz żadnej synchronizacji tylko początek tłoczenia na zegar. A wałek blokował i zbijał koło ze stożka?
Twoje oznaczenie silnika to AAZ nie AAO, źle odczytałeś. Znajdź dobrego mechanika niech sprawdzi ustawienie rozrządu, moment wtrysku i dawkę może gdzieś jest potrzebna korekta.
zrób tak 01 04 04 sterownik będzie skokowo zmieniał kąt wtrysku. poz 2 porządany poz 3 rzeczywisty kąt wtrysku jesli jest róznica to skoryguj ustawienie pompy oczywiscie silnik musi być nagrzany,zwłaszcza pompa-od temp.paliwa zależy kąt wtrysku
ustawienie kąta wtrysku to blok 000 poz 2,basic settig ma być 49-54,ustawiasz to mechanicznie na kole pompy wtr.
Kompresja tak ale do tego ustawienie rozrządu i kąta wtrysku.
Ustawisz bez rozbierania przodu,ja biore za taka operacje 100-150,nic sie nie powinno stac jak pojezdzisz kilka dni
Jak w temacie okolice Łodzi. Auto t Passat B5 1.9 AFN 110KM i ustawienie dawki na pompę wtryskowe....
Sprwdź dokładnie kąt wyprzedzenia wtrysku ( ustawienie pompy wtryskowej ).
A sprawdziłeś chociaż jak był ustawiony wałek rozrządu? Czym ustawiłeś kąt wtrysku? Bo to że przestawiłeś sobie koło na czuja to nie wróży nic dobrego.
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
A jak ustawić kąt wtrysku Mam takie wrażenie, że to nie mechanik na emeryturze zmieniał to wszystko. Kąt wtrysku może Cię przerosnąć, ale [url=https://a4-klub.pl/topic/6270-ustaw... masz tutaj
Generalnie wartość kąta wtrysku podczas tuningu jest modyfikowana prze z tunera. Ale dla silnika pracującego na biegu jałowym ustawienia powinny być fabryczne. Chodzi mi o to, że wartość w ustawieniach podstawowych w bloku 000 w 2 oknie powinna być właściwa dla danego typu silnika (przeważnie między 50-58) Pozdrawiam Repa
Jedyne co można zrobić bez kompa to sprawdzić ustawienie rozrządu po znakach a co za tym idzie wyprzedzenie wtrysku.
Ustawienie kąta wtrysku -to rozwiąże problem.Filtr paliwa zmieniony oczywiście i paliwo ok.
na sluch to w stodole ustawiają i miałem ze 30 takich przypadkow ze był ścięty klin na dolnym kole nawet dziś to robiłem w passacie wiec nie wprowadzaj kolego ludzi w błąd warto sprawdzić wszystko
Na kołnierzu skrzyni biegów masz zaślepkę(od góry) tam jest znak (0)wału korbowego(od strony rozrządu nie będzie żadnego znaku na wale). Wałek rozrządu: Musisz odkręcić i zdjąć pokrywę zaworów i zdemontować pompę wakum, od strony skrzyni biegów, na wałku rozrządu(na czole)jest nacięcie,szerokość około 4milimetrów musi być ustawione idealnie z górną...
Nie doczytałem sorry oczywiście najpierw ustawienie kąta początku wtrysku potem reszta .................. Generalnie paliłby słabo też na zimnym przy tylko złym kącie
nastawnik w pompie. to bym obstawiał jako pierwsze. nie masz gdzieś blisko na jakimś szrocie wziąć pompę na podstawienie na szybko ? Ja bym postawił na wtryski że się kończą i żadna pompa wtedy nie pomoże
Witam Zawsze po wymianie rozrządu w TDI należy sprawdzić VAG - iem czy jest włąściwy kąt wtrysku paliwa. Pozdrawiam
I jak injection czyli wtrysk.
Kolego, one był składane specjalnie pod AHU... Pod koniec tygodnia pojadę na ustawienie ciśnień, choć wątpię, że tu leży problem.
ustawiono komputerowo wtryski Możesz mi wyjaśnić jak to się robi? Chyba jestem trochę niedouczony...
Witam. Mam problem z ustawieniem kąta wtrysku w VW Passat B5 2.5 V6 TDI. Czy jest ktoś w stanie opisać mi krok po kroku jak ustawić kąt wtrysku? Z góry wielkie dzięki.
A jak wogóle odpala zimny lekko? Może by tak sprawdzić wyprzedzenie wtrysku? Olej olejem napewno nie jest to dobre i normalne, ale ciepły też ciągnie olej a kopci jak zimny. Sprawdz ustawienie zapłonu. To bardzo ważne w TDI
Przecież świece nie są załączane gdy silnik pracuje. I tu się mylisz.Poczytaj o ustawieniu kąta wtrysku i czyszczeniu nastawnika-chodzi o ustawienie dawki.I o zależności pomiędzy tymi dwoma rzeczami.
sprawdź ustawienie rozrządu zdiagnozuj pompe wtryskowa, jak rozumiem jest to VP44 ze sterem na topie. pewnie siada mechanika lub elektronika pompy
Bardzo możliwe używam innego programu i tam łatwiej ustawia się kąt wtrysku
Sprawdzić moment wtrysku, ustawienie rozrządu, luzujące się koło od rozrządu, ciśnienie sprężania, pompę wtryskową na rozgrzanym polać wodą i sprawdzić czy szybciej pali.
A cała elektronika silnika? Nie warta skórka za wyprawkę. Doprowadź tego "AAZ-a" do kultury - regulacja wtryskiwaczy, poprawne ustawienie kąta wtrysku, LDA i turbiny. Oszczędny to ten silnik nie jest, ale 10 litrów/100km to faktycznie przesada.
Troche zmieniłem moje odpowiedzi gdyż niektórzy mają problem z czytaniem ze zrozumieniem, a po co pakują to według mnie aby uchronić silnik przed pracą z złym ustawieniem początku wtrysku.(wywali bład początek wtrysku poza zakresem regulacji) oraz do diagnostyki i ustawienia tego parametru. Ja żeby uchronić sie od wydania paru stówek na wtrysk sterujący-...
zacznij od podstaw rozrząd musi być na znaki, zapłon - palec musi wskazywać na wycięcie w obudowie aparatu zapłonowego. podłącz go pod VAG- i sprawdź czy nie ma błędów. sprawdź ustawienie czujnika położenia przepustniy - jeśli jest to wtrysk jednpunktowy . instrukcja jest na forum.
5. Ustawiłem Kąt wtrysku 45-51% na polskim vagu (5 blok) I tu jest błąd, kąt wtrysku ustawia się w nastawach podstawowych.
Czy wszystkie 4 pompki do wymiany Tak, wtryski wymienia się kompletami, nigdy nie dostaniemy jednej sztuki tak samo zużytej jak trzy pozostałe. Czy same ustawienie konta synchronizacji pomoże ?? i czy chodzi o ustawienie synchronizacji rozrządu(foto) czy samych wtrysków?? Nie zmieni to pracy wtrysków, kąt jest w normie +3-3 stopnie, powinno być 0.
Witam ! Pod koniec 2013 roku gdy zrobiło się zimno miałem problem z odpalaniem swojego auta.Postawiłem do mechanika okazało się że rozrząd na pompie był przestawiony o jeden ząbek , następnie mechanik zaczął ustawiać kąt wtrysku po podłączeniu vag'a okazało się że kąt wtrysku wynosi 0 .Po kilku próbach ustawił mi kąt wtrysku na "oko" auto zaczęło rano...
Witam. posiadam passata b5 1.9 tdi 90km AHU. Prawdopodobnie mam źle ustawioną pompę ponieważ wyskakuje mi błąd rożnica doregulowań wtrysku czy cos takiego. Mam pytanie bo słyszałem że u mnie dobrze ustawia sie pompe czujnikiem zegarowym , a ja nie wiem jak do tego sie zabrać , moze byli byście chętni mi pomoc i wyjaśnić całą procedure. Dodam ze chce...
witajcie mam problem z passatem przed rozebraniem rozrządu ciężko odpalał długo krecił,kąt wtrysku był ponad 116 udało sie skorygować na 96 ale dalej sie nie dało więc postanowiłem przy okazji kupić nowy rozrząd i ustawić jak fabryka przykazała..ustawienie rozrządu na znaki na skrzyni zero górny wałek na płaskownik z tyłu no i pompa na ten otwór co...
Szukam schematu lub instrukcji jak ustawić rozrząd podczas wymiany paska rozrządu w VW passat 1,9TDI, 130km(pompo-wtryski), 2001 rok produkcji,
to przy baku masz pompkę paliwa Przypominam, że mowa o TDI VW Passat. Pomyśl o tym co już udało się Tobie sprawdzić gregor-00018 . Piszesz, że odpięcie czujnika spowodowało zniknięcie problemu a manualne zwieranie już nie. Więc przeczytaj to raz jeszcze co piszą koledzy:"przy odpietym czujniku temp komputer widzi -40°C daje bogatsza dawke paliwa i...
Mam pytanie bo posiadam kabel od viaken i vag 4.9 I odczytuje błędy 550 regulacja początku wtrysku różnica doregolowan , może to być złe ustawienie pompy? I jeżeli tak to chciałbym znać opinie o interfejs diagnostycznym delphi ds 150 czy da się na nim sprawdzać takie rzeczy jak dawkowanie pompy i kodowac odblokować różne funkcje w aucie. Dzięki i pozdrawiam...
Witam !!! chcialbym sie dowiedziec jak ustawic zaplon w passacie '88 1.8 jednopkt. wtrysk typ silnika RP . A i mam jeszcze taki problem ze czasem podczas jazdy na gazie zapala mi sie kontrolka check engine a po ponownym uruchomieni silnika potrafi zgasnac na jakis czas???!!! pozdrawiam[/list][/code]
Radził buym ci podjechac do gazowników żeby ci ustawili obroty za pomocą komputera.Jeżeli bedziesz miał złą mieszanke,bedzie to skutkowało szybszym zużyciem silnika tzn.zawory szybciej bedą się wypalały oraz głowica.
nie pisz głupot jakie rurki od afn-a Sam głupot nie pisz jak nie wiesz, niejaki Kostrz (do namierzenia na forum audi 80) zajmuje się wyłącznie ustawianiem i chipowaniem 1,9 TDI, sam nie dawno u niego chipowałem Passata B4 1,9 TDI, za ustawienie dawki, sztangi turbiny oraz kąta wtrysku+program zapłaciłem 220 zł, więc mi nie wmawiaj, a jak pojęcia nie...
A zrób sobie wykres z bloku 11 i wtedy zrób sobie loga jak rzeczywste ciśnienie ma się do żądanego. Wg mnie dłuższa jazda z gazem w podłodze i masz not lufa. Może lekkie wydłużenie sztangi? Jak masz skąd podmienić N75 to warto sprawdzić czy iglica w nim się nie zaciera. Dodano po 7 No skok i ustawienie w gnieździe wymaga pomiarów czujnikiem zegarowym...
Jak dla mnie to pompa wtryskowa do regeneracji u dobrego DIESLOWCA (najlepiej warsztat, który tylko i wyłącznie zajmuje się ropniakami). Kolega w AHF miał dokładnie takie same objawy i jeszcze czym zimniej na zewnątrz tym ciężej palił, aż któregoś dnia kaplica... Podaliśmy na pompę ropę pod ciśnieniem i był wysięk. Po robocie warto sprawdzić czy ustawili...
Kąt wtrysku ustawia się tylko i wyłącznie kręcąc pompa.Kompem można wyregulować dawkę wtrysku,jednakże możliwości jej zmiany i tak nie są wielkie,najlepiej przesuwać nastawnik.Co do sprawdzenia kata wtrysku.Jak uruchomisz vaga,wejdź w blok pomiarowy 01,grupa 000,następnie przełącz na nastawy podstawowe i zobaczysz przycisk TDI timing,kliknij tam i pojawi...
Niestety nie zgodze się z DR. Zepsuj jak tak zrobisz to życze szczęścia. W tym silniku jest czujnik spalania stukowego jak zaczniesz kręcić bez sęsu to komputer zacznie przestawiać zapłon i tak w kółko. Pozatym złe ustawienie zapłonu ujawnia się w tym silniku po ok 20 km.I wtedy ustawianie od nowa.
Trasa przy 90 pali 5,5 litra. W mieście pozwala sobie na 11. Nie cieknie nigdzie paliwo. Błędów jako takich nie ma. Kąt wyprzedzenie wtrysku jest 5 stopni. Pięknie przyspiesza. Tylko czuć ostry zapach spalin. Czy możliwe , że tyle pali po wymianie rozrządu? Przecież mogłem się pomylić o ząbek. Im więcej o tym myślę, tym bardziej nie mam pewności, czy...
kat wtrysku ustawiony dobrze?
Kolego sprawdź jeszcze raz ustawienie rozrządu czy nie przeskoczył np. o 1 ząbek wałek rozrządu lub koło pompy wtrysk (czas wtrysku). Czy dobrałeś dobrą uszcz. głowicy (grubość) czym więcej zeszlifowana głowica tym grubsza musi być uszczelka
Witam. Jestem w trakcie montażu instalacji do passata b5 fl 2003r. 2.3 azx 170km. Instalacja stag300 isa2, wtryski barracuda 115, parownik zavoli zeta s. Auto nie przechodzi autokalibracji ponieważ wtryski nie pracują(zerowe czasy). Wtryski sprawne, sprawdzane w innym aucie, sterownik podmieniany. Jak ustawię na opcje renix to zaczynają pracować lecz...
Wartość kąta wyprzedzenia początku tłoczenia w grupie 000 powinna być odczytana w trybie Basic Settings i ma się zawierać od 49 do 51 - to optymalne ustawienie tego kąta, Vagiem się go nie ustawia a jedynie koryguje położenie pompy wtryskowej manualnie na podstawie wartości pokazywanych w Vagu.
Początek wtrysku ustawiony prawidłowo?
Po wymianie rozrządu nie został prawidlowo ustawiony moment wtrysku.
Nie czujnik, a ustawienie pompy. Poprzednika tego silnika, nawet jak świece grzały, to nie zapaliłeś. Jak był ciepły, palił normalnie. Dlatego do sprawdzenia początek wtrysku, nawet za pomocą vaga. Dopiero wtedy można dalej szukać przyczyny.
Kąt wtrysku i dawki są prawidłowo ustawione ? Ciśnienie z turbiny jest ?
O to mi właśnie chodziło co napisałeś. Autko jakie mam to VW Passat '92, silnik 1800/90KM. Ma wtrysk i komputer (silnik z motowtryskiem i sondą lambda) . Aututor faktycznie ma. Musze sprawdzić ustawienie śrub. Jedna chyba jest wkręcona, druga nie bardzo. Muszę dorwać jeszcze soft i interfejs do komputera gazowego. Zastanawiam się czy nie można takiego...
Do czego potrzebne logi? Dodatkowo ustaw kąt wtrysku wybierając BS, druga wartość kanału 000 masz mieć 50-60. Przy takich ustawieniach jak podałeś wyżej może mrugać kontrolką świec żarowych.
Turbo nie się powodu czepiać, przepływki tym bardziej. Zauważyć trzeba że nic nie tnie dawki poza ogranicznikiem momentu. Niewielki brak mocy oraz najprawdopodobniej gorsze poranne/zimne odpalanie zawdzięczasz źle ustawionemu kątowi statycznemu wyprzedzenia wtrysku, przez to podczas jazdy nie wyrabia i staje na 12btdc. Widać to też w logach statycznych...
Niewłaściwy kąt wtrysku będzie widoczny czytając VCDS-em w grupie 004. Sterownik koryguje moment wtrysku w ramach możliwej z pkt-u widzenia mechaniki wtrysku tolerancji. Główny wpływ ma tutaj prawidłowe ustawienie synchronizacji wałka rozrządu.Jeżeli kąt wtrysku odbiega znacząco od wartości zadanej przez sterownik silnika, w pamięci usterek zapisany...
Witam mam problem z silnikiem przy Passacie B5 konkretnie silnik po wymianie uszczelki pod głowicą i splanowaniu głowicy stracił moc nie wchodzi dobrze na obroty i jest słaby. Już nie wiem co mam z nim robić posprawdzałem już wszystko, po założeniu głowicy ustawiłem kąt pompo-wtrysków według książki, byłem na komputerze, wymieniłem przepływomierz. Bardzo...
zapomniałeś- proszę?
Mam taki sam silnik w Audi. Jeżeli u mnie były by takie objawy to zacząłbym od najprostszych rzeczy: 1) Sprawdź czy nie pomylono wtrysków, może poprostu zamieniłeś kolejność wtrysków i stąd cały ambaras, chociaż kształt rurek paliwowych powinien nie pozwolić na to 2) sprawdź ustawienie rozrządu( być może pasek przeskoczył albo źle ustawiony-zsynchronizowany)...
Po pierwsze nie komplikuj sobie roboty, wyjąć tą pompę to max 10 minut. Po drugie nie baw się w wymianę pojedynczych uszczelnień, zrobisz jedno, za chwilę pocieknie inne. Jeśli chce to sam zrobić, no to musi umieć ustawić rozrząd, nie mówiąc o kącie wtrysku.
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
Dziś rozebralem podszybie i widać ze „nasi tam byli” jednak po zdjęciu izolacji było poprostu rozcięte i kawałkiem kabla polutowane, postanowiłem ze skorzystam z tego i rozciąłem te dziwne łączenie i wyprowadziłem sobie odrazu kabel w przypadku gdy będę zmuszony zrobić reset na przekazniku. Następnym krokiem było sprawdzenie ciągłości kabli...
Witam, mam Passata B4 1.9TDI 1Z i od czasu jego kupna jest problem :( A mianowicie rozrząd ustawiłem na igłe (również statyczny początek wtrysku), w VAG w drugim oknie kanału 000 wtrysk na wolnych obrotach 53. Więc wszystko wygląda na dobre chyba?! A teraz mój problem: jadę sobie samochodem i tak w różnym przedziale obrotów (1500-2300), najbardziej...
Witam, mam problem z gazem w moim samochodzie. Po odpaleniu, jak jest zimny na benzynie chodzi dobrze, po nagrzaniu się (gaz ustawiony na 45 stopni) i przełączeniu się na gaz auto dławi się na postoju i z tłumika, słychać takie "prychanie". Przy jeździe auto szarpie na gazie powyżej 3 tys. obrotów i odcina gaz, przy 5 tys a na benzynie jest wszystko...
A nie wpadłeś na pomysł aby udać się do mechanika? Po kupnie pompy przyjdzie czas na wymianę i nowy post typu ''jak ustawić rozrząd i kąt wtrysku'' Punkty zbierasz czy co? Bo pomagać to raczej nie pomagasz. Nie wiem czy czytałeś temat bo tam jest napisane że ustawienie rozrządu sprawdzone więc po co miałbym taki temat zakładać? Pytałem mechaników,...
Miałem problem w moim passku 1.9tdi 110 że gasł mi podczas jazdy i kręciłem aż do skończenia aku. Raz odpalał a raz tylko katowanie rozrusznika. Samochód na warsztacie przeżył: Wymiane przekaźników Sprawdzenie zaworka N109 Czyszczenie nastawnika Ustawienie dawki i kąta wtrysku Sprawdzenie rozrządu Wymianę filtra paliwa Itp. Po odebraniu od mechanika...
Czarny dym po zapaleniu to wtryski lub uszkodzenie którejś ze świec żarowych (może jednej a może i dwóch lub nawet trzech,silnik ma swoje lata i pewnie przebieg również.Ja wtryski wymieniałem już 3 razy a mam Passata od 1991roku (rok produkcji 1990) a przebieg 270 tys.To, że nie odpala to niestety wina dobrej jakości silnika (dobra kompresja) i nawet...
mam pytanie ,czy za pomocą vaga moge ustawić kąt wtrysku w passacie 1,9tdi rok1995,jesli tak to jakim vagiem i w jaki sposób ,za jaką kolwiek pomoc dziękuje
Pytanie dla zorientowanych we francuzach. Mam 2 sterowniki do Megane II 1.5 DCi - w tym jeden zmodzony. Czy po swapie sterowników wszystko zabangla ? :) ( oczywiście mam też kartę od tego drugiego sterownika ). Chodzi mi konkretnie o to czy wtryski w 1.5 dci 82cv są kodowane tak, że auto nie odpali wcale jeśli nie będą wkodowane w sterownik ich numery...
Kolego grzegorzbuczylo skoro kąt jest dobrze ustawiony to może padł mechanicznie zaworek w pompie od regulacji kąta wtrysku ?? Bardzo możliwe, że tak jest. Coś tam musi być nie tak. Ciekawe, jak on mu ustawił ten kąt jak ma błąd zaworu, chyba że na czujnik zegarowy.
A czemu nie napisałeś ze masz błąd zaworu początku wtrysku? P.S. Ustaw rozrząd, na blokady, potem doreguluj pompę wtryskową tak aby w Basic Settings w 000 w drugim polu na ciepło było 055 a nie 255. Jeśli nie masz blokad, zleć ustawienie rozrządu warsztatowi. Dodano po 56 Z logów wynika że co najmniej jeden ząb, opóźniła się pompa, pasek przeskoczył....
Jutro ci wrzuce screeny z autodaty. Ja nie ustawiałem jeszcze automatu, na manualnej ćwiczyłem przedwczoraj w sharanie i w końcu ustawiłem na zz bo okno w skrzyni jest w takim miejscu że musiałbym motor wyjmać by znak zobaczyć. Ale zawsze możesz kupić komplet blokad.... tak, wyciągałem wtrysk by zz znalezc
jaki kolor dymu może masz źle ustawiony kont wtrysku
przy zmianie paska rozrzadu zostawiłem samochód na biegu i koło sie przestawilo, a na obudowie nie było znaku. ustawiłem to dopiero na zaworach potem nie mogłem odpalic i mechanik powiedział ze to jest wina zapłonu.Przestawił i fura odpaliła ale nie jest tak jak było.Opisałem to powyrzej> POZDRO;)
Tak oczywiście że brakuje powietrza nie ma odpowiedniej miszanki i spalanie jest nie całkowite. Pewnie wtryski nie ustawione odpowiednio.
chodzi ustawić początek wtrysku na pompie
Trzeba sprawdzić ustawienie kół , a to że pasek był wymieniany 8 tys km temu to wcale nie znaczy że nie mógł przeskoczyć. Radzę też sprawdzić klin na zębatce wału korbowego by uniknąć kosztownej naprawy. Pozdrawiam.
Rozrząd ustawiony prawidłowo? Moment wtrysku ustawiany? Jeżeli tak to jak jest ustawiony?
Chyba jednak nie odrobiłeś do końca lekcji. Nie ma opcji żeby kont synchronizacji skakał tak jak podajesz. Przede wszystkim pomiar robimy jak silnik ma 90 stopni, a nie na zimnym. Na zimnym masz głupoty w odczycie. Pasek się reguluje w zakresie na znaczniku -masz filmy na You tub jak to zrobić. Pozostaje żebyś podał kont trwania wtrysku? Kont synchronizacji...
Jak miałem dwa problemy z pompą w 1Z (podobny system). Mam też jw domu AFNa. Pierwszy problem z uruchamianiem wyeliminowałem przez ustawienie kąta wtrysku na ok 50 bo był za mały, natomiast problem z falowaniem obrotów oraz szarpaniem w pewnych zakresach podczas jazdy przez właśnie czyszczenie nastawnika. Nie rozebrałeś reszty, musisz odkleić te zlutowane...
Problem zaczynam opisywać od podania modelu samochodu. TYP SAMOCHODU Samochód Passat 1992 rok silnik ABS z komputerkiem Bosha i systemem wtrysku Mono-motronik. Krótko opiszę historię problemu: 1. Któregoś dnia raptem w trasie Passat zaczął mi strasznie słabo "ciągnąć". 2. Z racji, że byłem w trasie i chciałem dojechać do domu to podjechałem do pierwszego...
cześć kolego, niestety musisz wykluczać po kolei, zmierz ciśnienie w cylindrach, na zimnym silniku zmierz luzy zaworowe, mam nadzieje że to autko masz długo i tego nie było wcześniej, (silnik łyknął wodę przy przejechaniu dużej kałuży i pogięły się korbowody) lub tylko przestawiony jest początek wtrysku, tyle że to już komputer bo masz pompki, czasem...
Czujnik - zawór odcina dopływ paliwa. VW Passat B4 94r 1.9TDi 1z, ktos mi to rozszyfruje?? VW Passat B4 94r 1.9TDi 1z, ktos mi to rozszyfruje?? ________________________________________ vag.jpg Opis: n/a Download Nazwa pliku: vag.jpg Rozmiar: 84.8 KB Punkty: 0.00 = 0.00 za transfer + 0.00 dla użytkownika (ustawiono ręcznie) ________________________________________...
witam,mam problem z passatem 2.5 tdi 150 km. skrzynia automat tiptronic podczas przyspieszania przy zmianie z biegu 3 na 4 wyskakuje bład silnika 550Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY oraz błąd w skrzynie biegów 18265Sygnał obciążenia brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY dodam ze błedy te wyskakuja...
Kąt wtrysku był ustawiony, napięcie muszę sprawdzić
Panowie,temat dalej w toku. Zmieniłem mechanika.Podpiął komputer i podał mi takie parametry : -początek wtrysku powinien miec między -4 a -2 ( u mnie był +1,2) -grupa 0000 powinna miec parametr pomiędzy 114 a 129 ( u mnie jest 131) - jeżeli chodzi o ten parametr to nie wiem co to ?! -synchronizacja u mnie była uwaga 8,8 a teraz jest po zmianie 0-0,6....
Wtryski po regeneracji były ustawione korekcja jest o.k sam widziałem.
Może to prozaiczne ale ja sprawdziłbym sekwencje podłączenia wtrysków miałem tak jak podłączone były wtryski odwrotnie to fajnie można zdjagnozować programem stag lub na piechote zamienić na próbe złącza przy wtryskiwaczach 1z4 a 2z3 cylindrach.Pisze o ty dlatego że mogą zle nakładać sie paliwa i sterownik odcina 1wtyskiwacz benzyny, a aktywuje 4 gazowy...
Ja bym się uparł na tą dawkę Nie wiem dlaczego stały się takie anomalie ale pompa z dnia nadzień nie zaczyna ciec. Nastawnika nie ustawisz bez kompa niby ktoś coś tam robił ale odradzam. W nastawniku jest jeszcze "potencjometr" który daje informację zwrotną do EKU o położeniu nastawnika ale jak góry nie zdejmował to nic nie zmienił. Jest jeszcze czujnik...
Ustaw kąt wtrysku czyli ustawiasz pompę pod odpowiednim kątem w AFN na Vagu wchodzisz w BS i kąt ma być między 39 a 41. Jak masz ustawione na 2 to rozwalisz sobie układ paliwowy. Dymi bo ma wtrysk paliwa w momencie pracy (maksymalnego sprężenia i spalenia mieszanki). Jak ma ci chodzić na wyższych obrotach jak sprężanie w cylindrze jest za duże żeby...
Ten passat to na pewno 93 rok i wtrysk ? Jeśli tak to ten mechanik jakiś "nie tego" (i zna tylko gaźnikowce :D), zapłon w takim aucie a właściwie to wyprzedzenie zapłonu wynosi 6 stopni. (przy gazie można póbować trochę wyprzedzić ale na tyle żeby silnik dobrze pracował na benzynie). Upssss :( Zaraz sprawdzę w podręczniku. A na pewno podjadę jutro...
Nie testowalem barracud na qbixie ale jeśli ustawienia hana i ich korekty temperaturowe zostały przeniesione z poprzednich sterowników to te wtryski na żadnych ustawieniach nie będą poprawnie działać. Stag 4 plus ustawiony na wtrysk uniwersalny < 15 ohm dobrze radzi sobie z barracudami plus ekstra korekta od przyspieszenia która można się zabawić...
Może byś podał jakiś link jak ustawić dawkę wtryskową Wtryski po poszczeniu są mokre jak się kreci rozrusznikiem czyli jakieś paliwo idzie z pompy "odpalasz vag-coma engine login : 12233 adaptacja kanał 05 wpisać wartość max u mnie wyszło max 33268 było 32768" Zaczerpnięte z innego forum. Ja nie ustawiałem sam - ustawił mi to znajomy na innym zupełnie...
raczej bym szukał przyczyny w ustawieniach mapy,a pozatym wystarczyło zaktualizować centrale do nowszego softu-strata kasy Kasy nie straciłem bo komp był na gwarancji i wymieniłem za free. Raczej na pewno to nie jest od ustawień modelu. Mapy schodzą się idealnie a czasy wtrysku i korekty krótkie i długie według vaga są jak należy.
Pompki na reklamacje, albo wsadzili Ci za duże końcówki albo źle ustawili, one leją paliwo jak z konewki. Dodatkowo, odepnij złącze pompo wtryskiwaczy na głowicy i dokonaj pomiaru kompresji. Dodano po 3 ąt synchronizacji w pobliżu zera. Gdy kąt przestawiłem w okolice -6 stopni silnik zacząl równiej chodzić i ciszej korekcje były wtedy w pobliżu zera....
a po odpaleniu równo pracuje? może pompa? Silnik po odpaleniu pracuje równo, nie parska,nie dyni. Co do pompy to nie wspomniałem wcześniej, ale była wymieniana przez (psełdo mechanika) i dlatego trzeba jechać na ustawienie pompy. Moim skromnym zdaniem, jest za wczesny wtrysk i za duża dawka rozruchowa. Co o tym sądzicie? Dodano po 4 Pompa była zmieniana...
Ale jakie ustawienia pompy sprawdzić. Jaja sobie robisz prawda?Przecież jak uszczelniałeś pompę to ją wyciągałeś tak?Potem rozrząd,kąt wtrysku i dawka była ustawiona?
ustawienie wtrysku ustawienie wtrysku volvo ustawienie kąta wtrysku
cewka zapłonowy lampa drugi pilot samochodu cannot convert
ricoh hasło administratora płyta indukcyjna
Błąd P3008 w Citroen C4 Picasso - przyczyny i rozwiązania Iveco Stralis 2006 – sprawdzanie zasilania tylnego modulatora EBS, pinout, napięcia