Masz niewłaściwe opisy błędów. 19 - nieprawidłowy sygnał z czujnika położenia wału 34 - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym (MAP) - niskie napięcie Wtyczka MAP-a w ogóle podpięta?
Witajcie! Od paru dni zmagam się z problem niepracującego silnika w mojej Asterce (Astra G, liftback, 1.2 benzyna + LPG, 2002). Rozrusznik kręci ale nie dochodzi do zapłonu. Kroki, które wykonałem to: zdiagnozowanie niepracującej pompy (tutaj pomyślałem, że to musi być wadliwa pompa), wyjęcie pompy, podłączenie pompy pod zewnętrzny akumulator ("ooo...
Witam Piszę na tym forum bo już mi sie pomysły skończyły co może być przyczyną ciągłego wyświetlania błędu nr 19 (Sygnał obrotomierza lub jego obwód (przerwany sygnał)) Zaczęło się od tego, że chciałem sobie zaizolować kabelek który leci od czujnika położenia wału korbowego do wtyczki koło rampy wtryskowej, bo izolacja obleciała. Zaizolowałem, owinąłem...
Ja mam wtyczkę w ZUSie i US bez tego nic nie działa Czujnik położenia wału A tak naprawdę wszystkie są ważne
Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa Odłącz wtyczkę czujnika położenia wału i zobacz jak zapala bez niego
Przyczyn było kilka, zwarcie przewodów w dwóch wtyczkach w listwie za silnikiem nie widoczne na pierwszy rzut oka z tego powodu że przewody były zwarte przy samym wejściu do wtyki/gniazda ale to chyba nie miało zbytnio wpływu na iskrę. Drugim powodem był czujnik położenia wału, dopiero delphi podrasował No i trzeci chyba główny powód gubienia iskry,...
Witam. Pacjent Opel Astra J 2011 rok, silnik 1.6 benzyna A16XER. Czy ktoś z Państwa jest w posiadaniu graficznego przedstawienia przebiegu sygnału czujników położenia wałków rozrządu (ssącego i wydechowego) oraz czujnika położenia wału korbowego? Zapala się check engine i pojawiają się błędy: P0011 i P0014, a także auto odpala za drugim razem. Rozrząd...
Sprawdź wszystkie wtyczki i przeczyść tak jak kolega wyżej radzi. Sprawdź także czujnik położenia wału czy jest sprawny.
Psikanie plakiem nic nie da, jeśli jest uszkodzony czujnik położenia wału niema iskry z modułu i pompa paliwa też nie startuje, przypadłość opla ,kiedyś rozebrałem 1/4 samochodu w poszukiwaniu przyczyny, winny był czujnik położenia wału i jeszcze kiepski dostęp trzeba działać z kanału lub podnośnika. Zaraz na wstępie autor napisał, że ECU widzi obroty...
Dobry ten mechanik rozrusznik ma aku ładować Sprawdzałeś czy zapięta wtyczka,sprawdz oporność ,a jak nie to podmień i sprawdz
Dziś sprawdzałem obroty podczas kręcenia swiruja, sciaglem wtyczkę od czujnika położenia wału i zapalił. Jutro kupie nowy czujnik a nie używany i zobaczę jak nie to muszę sprawdzić kosz od czujnika czy nie jest uszkodzony
Skoro nie nie ma iskry to modułem zapłonowym powinieneś się zająć. Najlepiej jakiś na podmianę. Już sprawdzałem wraz z innym czujnikiem położenia wału Według testu oporności wynika, że cewka jest zdrowa, tylko chyba na wtyczce nie ma prądu poza tym jednym stykiem.
Chodzi o Astrę 2.0 (92r.) z silnikiem c20ne. Odnalazłem wtyczkę, idąc wzdłuż kabla tracę trop na obudowie rozrządu i nie widzę czujnika położenia wału a chciałbym go wymienić. Czy dostęp do niego jest od spodu auta? Czy znajduje się on pod pokrywą rozrządu? Mile widziane zdjęcie ukazujące lokalizację.
Nie wiem czy mogę zamieścić link do innej strony, ale tam jest poniekąd opisany cały problem: http://autokacik.pl/showflat.php?Number=... oraz opisana przyczyna uszkodzenia czujnika położenia wału. Mnie właśnie ten problem dotknął. Naprawiam właśnie w ASO również elektrozawór regulacji konta wtrysku w pompie - (sam zawór około 450 zł allegro w...
Można sprawdzić czy auto na pych zapali bez problemu, i jak zachowuje się obrotomierz w tym czasie. Można też na odpalonym silniku odłączyć wtyczkę od cewek. Silnik zgaśnie lecz nie wyłączamy zapłonu i podajemy plus na rozrusznik jeżeli wtedy silnik odpali od razu to mamy problem z immo. Można sprawdzić jak pali na innym kluczyku. Gdyby immo było problemem...
Co takiego jaśniej opisać? To znaczy mam dojście do takich części że mogę pożyczać i patrzeć i obserwować czy się coś polepszyło. szczerze mówiąc zapłaciłem za wtryskiwacz kable za wpięcie do komputera i za czujnik położenia wału Dodano po 3 ciśnienia paliwa tylko nie sprawdzałem a tak to wszystkie wtyczki wsztsko po kolei czyściłem
Widze że kolega elektrit zna się na rzeczy. Diagnostyka komputerem wykazała dokładnie usterkę czujnika położenia wału korbowego. Błędy dały się skasować i na razie silnik pracuje OK. Ale niepokój pozostał. Ponieważ usterka wystąpiła w duży deszcz, a teraz samochód wysechł chciałbym sprawdzić wtyczkę i oprzewodowanie.Może jakaś podpowiedź gdzie ten czujnik...
Wygląda na to, że to czujnik położenia wałka rozrządu. Dziś również nie chciał zapalić. Wyjąłem wtyczkę z czujnika, przetarłem, włożyłem spowrotem i zapalił od razu. Niestety komputer nie widzi w tym usterki, ale szukałem w wykazie diagnozowanych usterek nie ma nic o tym czujniku, jest tylko o czujniku położenia wału korbowego. Trochę przepuszcza mi...
Naprawiona wtyczka od czujnika położenia wału - Audi odpaliło; pracuje jeszcze na razie nieco nierówno i odpala po dłuższym kręceniu rozrusznikiem, ale może to kwestia "samouczenia" sterownika - przepustnica zaadoptowana; ciśnienie paliwa w normie - 4 bar. Parę konektorów jeszcze na wtyczkach naderwanych ale to już szczegóły...dziękuje za podpowiedzi,...
Z tego co pamiętam w tym silniku nie ma czujnika położenia wału korbowego, niejako rolę tę pełni właśnie czujnik Halla. Lubi się krzaczyć i wtenczas, jak najbardziej mogą pojawiać się takie problemy. Na 99%. Aha a była próba - świeca podpięta do któregoś z kabli zapłonowych? Tak luzem na silniku? Daje iskrę? Jak nie to można tak spróbować jeszcze: Spróbuj...
mimo złej pogody zrobiłem następne podejście do samochodu - Zmierzyłem napięcia, w/g sugestii S.q, na wtyczce cewki zapłonowej, i tak Na pinie 1 => 12 V na pinie 2 => 0 V ; przejście do masy ~ 0 ohm I tak jak już wcześniej pisałem iskra jest tylko przez parę obrotów wału. Jutro po południu dalszy ciąg - mimo tego co wcześniej napisałem obstawiam jednak...
Na wstępie, wiem że na forum był poruszany już problem tego błędu, niestety nie znalazłem podobnego przypadku. Samochód jak w opisie, na liczniku zapala się check interfejs zakupiony z Viaken Tacho II pokazuje błąd P0335, czyli czujnik położenia wału. Z samochodem dzieją się takie rzeczy: 1. Odpala bez problemów 2. Można jeżdzić czasami kilka godzin...
już lepiej sobie odkręć rurę wydechu od kolektora wydechowego, bo sondę prędzej zniszczysz niż wykręcisz, a pewnie jest dobra, no ale rurę też trzeba odkręcać delikatnie, żeby nie urwać śrub miałem zapchany katalizator w Astrze F 1.6 16v i to tak, że się obkruszył wkład i przekręcił więc praktycznie całkiem zatał wylot, i samochód normalnie odpalał,...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem ze swoim autem. Pisałem już o tym na forum. Szukam przyczyn i teraz chciałbym sprawdzić kolejny element - czujnik położenia wałka rozrządu. Przy włączonym zapłonie sprawdziłem zasilanie na wtyczce. 1. Na środkowym pinie jest masa (?! z wielu źródeł wiem, że to raczej powinien być pin sygnałowy i nie powinien być...
Jeśli chodzi o napięcie na wtryskiwaczach w Oplu Astra G z silnikiem Z16XE, oto kilka informacji, które mogą ci pomóc w diagnostyce: 1. Napięcie na wtryskiwaczach: W momencie, gdy silnik jest "na zapłonie" (przekręcony kluczyk, ale silnik nie pracuje), na jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza powinno być napięcie stałe +12V, które pochodzi z przekaźnika...
Jestem prawie pewien że to nie wina czujnika wału.Powodem zapalenia się kodu usterki jest brak sygnału z tego czujnika lub jak piszesz szarpanie silnika.Ten czujnik w tym silniku się niepsuje.Sprubuj przeczyścić papierem ściernym styki tego czujnika przy wtyczce przy alternatorze,to jedno a drugie wyciąg zawór egr i wyczyść go w nitrze,on gdy jest otwarty...
Witam, mam problem z Astrą która nie pali jak się rozgrzeje, a działa bez problemu na zimnym. Ostatnio podczas jazdy słabnie i nagle ją odcina gaśnie, na komp. pokazuje wypadanie zapłonu, cewka nowa Delphi, świece nowe, czujnik położenia wału i wałka rozrządu wymienione, przekaźnik pompy paliwa zmieniony. Jak się rozgrzeje to nagle gaśnie i już nie...
Witam Mam problem ze swoja astra G 1999r. 2.0 16v X20XEV Wymieniłem już 4 czujniki wałka rozrządu i nadal komputer widzi go jako uszkodzony. Wkładałem używkę i 3 nowe, kable do czujnika od kompa podmienione nowe. Na tym co był oryginalnie błąd wywala po rozgrzaniu lub jak jest upał od razu, na tych wymienionych od razu, z wypiętą wtyczką pali na samym...
Witam. Problem o którym chcę się podzielić z użytkownikami elektrody jest znany nie od dziś, a mianowicie falowanie i czkanie silnika X16SZR w Astrze II z 1999r. Nie zakładam nowego tematu bo, czytałem już chyba wszystkie posty i to po kilka razy i nie tylko na elektrodzie, po czym konfrontowałem te info z moim samochodem. Samochód mam od roku i problemu...
Świece NGK dedykowane do tego silnika. Niestety sprawa się pogorszyła. Auto nie chce palić. Jak uda mu się zaskoczyć to nie chce się wkręcić na obroty. Wczoraj przez cały dzień walczyłem z tym. Raz udało mi się go uruchomić tak że zachował się normalnie. Zagrzał się a dzisiaj już nie odpalił. Paliwo dostaje bo przy kręceniu rozrusznikiem strasznie czuć...
Myślę, że to nie jego wina(czujnika temp. powietrza).Jeśli chcesz go sprawdzić to można tak samo jak czujnik temp cieczy.Ma być ta sama charakterystyka i możesz go grzać w kubku z wodą. Ja tak zrobiłem. W razie gdyby to był on, a nie mógł byś dokupić to pasuje od matiza(jest z tworzywa sztucznego ale wytrzymuje i trzeba prosić o ten z gwintem-ok35zł),...
Mam jeszcze jedno pytanie, TCV to zawór od wyprzedzenia wtrysku i to jest ten pomarańczowy, pod pompą, a SCV czyli inaczej Spill Valve to ten z szarą wtyczką u góry pompy, sterujący dawką paliwa? EDIT Błędy powodował czujnik położenia wału. Sprawdzony oscyloskopem nie dawał żadnego sygnału. Po wymianie na drugi błędy nie powracały, samochód pracował...
31 jakoś się nie przejmuje a ja bym się właśnie temu przyjrzał na początek bo to czujnik położenia wału i podejrzewam że to przez to wtryski nie działają i obrotomierz wariuje a na gazie pali bo iskrę ma z tego drugiego czujnika w aparacie O ile dobrze myślę to ten czujnik położenia wału to jest inaczej nazywany halla (nie pamiętam dokładnie pisowni...
Panowie, czytam ten wątek i nie tędy droga ... Wg mnie silnik głupieje bo wtryski od LPG nie równo leją ... Łapie jakieś dziwne korekty. Wrzuć podgląd pracy silnika na PB i LPG ze staga 300 i wtedy jak zaczyna falować. 16 bar na ciepłym to za dużo trochę - bierze Ci olej górą, albo pierścienie olejowe podjechane, 14 to tak normalnie powinno być przy...
Witam, mam problem z porannym odpalaniem silnika, tj. zimnego, trwa to na rozruszniku 2 do 3 sekund, co wkurza, potem pracuje ok, po godzinie dwóch odpala dobrze, co rano mam taki problem lub ok 8 godzinach stania. Towarzyszą mi też problemy z nierówno pracą silnika, minimalne wachania obrótów, czasem falowanie pomiędzy 550-1000 obrotów, tak spokojnie...
Witam Ja mam właśnie takie problem z samochodem klienta. Wymienione świece, kable WN, krokowy, czujnik położenia przepustnicy, położenia wału, sonda lambda, silnik nie łapie już żadnych błędów, ale po zdjeciu klemy silnik ma ok 900-1000obr, ale po paru kilometrach znowu ok. 1500 i tak cały czas na ciepłym. Po 2 dniach walki z nim doszedłem że prawdopodobnie...
Witam, mam problem ze swoim autem, jak w temacie. Na wstępie napiszę że przeczytałem naprawdę sporo w tym temacie w sieci i niestety nie znalazłem rozwiązania. Dolegliwości pojawiły się nagle, samochód pracował na wolnych obrotach przez ok 10 min (odgrzybiałem klimatyzację). Później podczas jazdy zaczął się dziwnie zachowywać. Szarpać, gasnąć, a obroty...
Po nocy auto normalnie odpaliło, zrobiłem 14km z synem do szkoły i zpowrotem bezpiecznik w porządku, kontrolka ładowania też się nie zapaliła. Za to wskazówka obrotomierza podskakuje, działo sie to już wcześniej lecz nie z taką częstotliwością jak teraz. Kiedyś podskakiwała co jakieś 2-3min do ok 2000, teraz co jakieś 30sek, i podskakuje raz do 2000...
sebap dzięki za szybką odpowiedź! Zaintrygował mnie ten syczący w czasie ostatniego testu EGR - przepustnica zatkana od góry, w waż od podciśnienia od lpg (jednocześnie odcięte podciśnienie od lpg) podpięty pistolet od kompresora i podane impulsowo ok 3 bar. Zawór ten jest przerdzewiały na wierzchniej strony flanszy, powietrze wylatuje koło metalowego...
Witam Otóż mam taki problem z Astrą III CDTI 1.7 2005r. polegający na diagnostyce i tak po włączeniu zapłonu i wpierw włożeniu wtyczki OBD II ( samej wtyczki bez skanera ) dzieje się tak że, rozłącza wszystko czyli kontrolki na tablicy gasną i w dodatku światła się zapalają przednie krótkie i nic się nie dzieje a po wyciągnięciu wtyku wraca wszystko...
Ludzie pomocy! Mam Opla Astrę G r.prod. 2003. Silnik Z18XE. Problem jest chyba nietypowy i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Sam męczyłem go odczytami na komputerze przeszło miesiąc, potem samochód był w trzech polecanych warsztatach i nigdzie nie poradzili sobie z problemem. Jedyny błąd który zapisał się w pamięci sterownika po uprzednim jego wyczyszczeniu...
A jakim cudem w 8V Opla tłoki mają walić w głowicę?? Planujesz przecież głowicę, a nie blok...(nie zmieniasz wystawania tłoków w GMP). Wzrost stopnia sprężania zwiększa termodynamiczną sprawność silnika, ale pod warunkiem zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu. Z tego co pamiętam w C16NZ jest przełącznik LO91/LO95. Multec jest dość "głupim" układem sterowania...
jak kolega napisał wysuszyć poodpinaj wszystkie kable od czujników kup konektor i popsikaj wtyczki moze kturas przysniedziala i kaplica moze jeszcze byc walniety czujnik polozenia walu korbowego lub cos z cewkami wiec sprawdz czy idzie napiecie na swiece
Świece nowe, tak jak i przewody( nie najtańsze tylko z górnej półki), wszystkie taki sam kolor brązowy? Tak bym określił ten kolor. Wczoraj wyciągnąłem czujnik spr przewód od niego i wtyczkę złożyłem to i zobaczymy jak będzie. Przy montażu zwróciłem uwagę na to by mocno go dokręcić. Koło impulsowe wszędzie wygląda tak samo na całym obwodzie. Teraz pozostało...
koledzy podlacze sie do tematu bo spedzilem juz ladnych kilkanascie godzin na forach i w aucie - opel combo 2003 1.7 isuzu. jestem mechanikiem w Irlandii i mam go do naprawy. blad tylko jeden p0370 - sterownik na pompie wyglada na zupelnie nowy - jeszcze blyszczacy wiec miem sadzic ze ktos go wymienil i nie pomoglo, ja wymienilem czujnik walu a takze...
Witam Mam przedziwny problem z moim nowym nabytkiem tj. Oplem Astra F 1.6 16v (ecotek) 1996r Zacznę od początku. W chwili zakupu wszystko było OK, jeździła jak wściekła. Po przyjeździe do domu zabrałem się za przegląd i poprawki jak to zwykle bywa. wymieniłem telepiące się na boki koło pasowe na wale (guma sparciała) na koło całe metalowe z Astry 8V,...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
wtyczka czujnika położenia wału wtyczka czujnika wału passat czujnika położenia wału
elektroniczny statecznik schemat novotronic miele instrukcja mazda adaptacja
renault trafic szyba pilot emtec instrukcja
Mercedes E-Klasa Coupe C238 – lokalizacja i rodzaje akumulatora pomocniczego, superkondensator Sagem DS86 stuck at BOOT: Power supply, NAND flash, or hardware fault?