Tak jak pisze przedmówca pomiar oscyloskopem na samym czujniku odpietym od wiązki. Zmierz też multimetrem piny sygnałowe na zwarcie do masy i między przewodami - wtyczka strona auta i ecu.
Tak, do wymiany czujnika położenia wału trzeba zdjąć pasek napędu osprzętu i odkręcić koło pasowe, ale zobacz czy wtyczka nie spadła i czy wiązka jest cała. Co do licznika to umyj płytę z topnika (np izopropanolem) i zobacz gdzie idzie ścieżka od tego luźnego pina, napraw połączenie zdrapując soldermaskę i lutując kawałek cienkiego drucika
Witam. Mam taki problem, że nie działa mi obrotomierz. Elektrycznie z nim w porządku bo silniczek wskazówkę rusza(gdy przesunę ją do góry i podepnę licznik wraca na swoje miejsce). W skrzyni znalazłem tylko miejsce na czujnik ale go nie ma. Znalazłem kostkę do podpięcia, ale raczej jest ona do czujnika uderzenia..(chyba dlatego tez mi kontrolka poduszki...
Wyczyść, sprawdź styki, lub wymień czujnik położenia wału korbowego. Dostęp do czujnika jest po zdjęciu prawego przedniego koła. https://obrazki.elektroda.pl/6781246600_... Dokładnie taki sam przypadek miałem w moim Peugeocie, najpierw szarpnięcia, później gaśnięcie silnika i pojawiający się błąd ESP (nie ABS). Przyczyną była poluzowana...
Skoro wtyczka nie łączy to nie ma sygnału z czujnika i nie zapali w ogóle bo nie widzę pozycji. Tutaj bez komputera będzie ciężko. Przydało by się sprawdzić w sterowniku silnika czy czasem immo nie jest aktywne. Masz tutaj raczej włożony emulator a mógł się on zepsuć bądź rozłączyć. Na komputerze było by widać czy jest sygnał z czujnika wału i czy immo...
Wykręć czujnik temperatury paliwa, jest w bloku silnika za pokrywą filtra paliwowego. Tam dopasuj jakiś manometr i mierz, ma być nie mniej jak 4,5 bara na wolnych obrotach. Wtyczka MR jest w sterowniku, za filtrem paliwa i pod pompami. :)
Prosty temat, miernik ci nie potrzebny, wystarczy zwykła kontrolka (probówka samochodowa 12v) zacznij od czujnika wału bo w tych autach bardzo często padały najlepiej z kanału się dostać znajdziesz go nad misą z przodu silnika lub z tyłu obok półośki będzie wtyczka do niego z 3 kablami, na dwóch kablach ma być po załączeniu zapłonu plus i masa a na...
Opis pokazuje tak: pin 1 zasilanie 5volt żółto czerwony pin 2 sygnał biało czerw pin 3 masa brązowo czerwony Jak masz miernik to sprawdzisz bez problemu co gdzie.
Otworzyłem sterownik, płytka zalana czymś sprężystym (silikon, akryl, nie wiem). Poszperałem tu i tam, znalazłem zdjęcia, odsłoniłem tranzystory sterujące sekcjami cewki. Są dwa - jeden dla cylindra 1 i 4, drugi dla 2 i 3. Pomierzyłem i okazało się, że ten pierwszy ma zwarcie, więc jest do wymiany. Wymieniłem go na nowy, ale nic to nie dało. Iskry dalej...
poprawienie wiązki czujnika wałka lub wymiana samego czujnika Hm, jeżeli na pracującym silniku ściągnę wtyczkę z czujnika wałka nie ma żadnej reakcji, dzieje się to oczywiście na wolnych obrotach. W takim razie również ten czujnik raczej wykluczałem, gdyż wynikało że on nie jest w stanie zgasić silnik, chyba ze się mylę i ten czujnik również w którymś...
Witam ma mały problem z lagunką mianowicie z wtyczką od czujnika położenia wału korbowego (na skrzyni biegów). Rozleciała się wtyczka i nie wiem jak był podłączony. Mam dwa kable czerwony i biały a na czujniku dwa oznaczenia A i B i nie wiem jak go podłączyć?
ok a wtyczka patrzy do przodu auta czy jakoś po skosie do góry/ na dół?
Witam ponownie problem rozwiazany żle podpiąłem wtyczki ,pamietajcie czarna wtyczka do szarego czujnika położenia wału,szara wtyczka do czujnika poziomu oleju ,czemu kolory są na odwrót nie mam pojęcia.problem pomógł rozwiazać kolega ladus ,pozdrawiam go serdecznie
Problemem okazała się wtyczka od cewki zaśniedziała spray na Styki rozwiązał temat no jednak nie calą zime bylo ok teraz gdy temperatury dodatnie znowu gasnie podejrzewam ecu komputer
Może być ze wtyczka od czujnika położenia wału była mokra?
Witam, zmagam się z problemem w swojej skodzinie, tzn. podczas jazdy czuć, choć nie zawsze bardzo delikatne szarpanie budą, coś jakby przyduszanie silnika, auto czasem jest strasznie niemrawe, takie mułowate wręcz. Na I-III biegu ciągnie całkiem ładnie, natomiast od 50 km/h ma problem z przyspieszeniem i wkręceniem się na wyższe obroty. Z rzeczy, które...
Koło impulsowe jest na wale korbowym zaraz przy kole napędu przekładni zębatej od strony skrzyni, tam szukaj czujnika na dole. Szara wtyczka bodajże na 3 piny.
Cześć Klient podstawił auto problem z czujnikiem wału G28 niezrozumiały sygnał-sporadyczny Na desce świece + check a po skasowaniu błedu jest ok odpala od rzutu a za nastym razem długo kreci i wywala błąd. synchronizacja -0.6-0.0 Kable fizycznie obrane od czujników G28 i G40 do ECU wszystkie ok.G28 do ekranu tylko Zmierzona rezystancja kabli do ecu...
Przestawiony rozrząd. Oszukuje któryś z czujników - wału lub wałka Zamienione przewody we wtyczce czujnika wału. Odłącz czujnik wała - jak będzie palił tak samo to patrz czy rozrząd nie jest przestawiony.
Witam - w mojej astrze stopiła się wtyczka wraz z czujnikiem położeni wału. Zakupiłem nowy zamiennik wtyczkę dostałem dopiero na szrocie, i to od benzyniaka. Po podłączeniu i odpaleniu na wolnych obrotach OK, ale ok. 2,5tyś. obrotów traktor i czek silnika, autko nie gaśnie ale to nie jazda. Czy wymienić jeszcze raz czujnik i na jaki ? - Pozdrawiam
wtyczka czujnika wału pokrywa się zielenizną, cały problem w tych kosiarkach
Ciężko go tom zobaczyć bo zasłania chłodniczka oleju. Gdzieś na środku silnika zaraz pod głowicą od strony chłodnicy masz uchwyt gdzie włożona jest szara wtyczka czujnika wału. Po przewodzie dotrzesz do czujnika. O ile pamiętam to trzyma go śrubka M6 na imbusa.
Jakie kable mogą być tam zamienione, powiedz, bo ciekaw jestem? Najbliższa tym okolicom gdzie też jest dwupinowa wtyczka to wtyczka czujnika wału korbowego, ale kabli nie starczy, braknie jakieś 20 centymetrów....
Usterka znaleziona przyczyną był nie czujnik poziomu wału tylko jak idzie kabelek i potem jest wtyczka taka przełączka jakby to tam kabelek pęknął uprzedzam innych jeżeli ktoś próbował kręcić silnikiem bez czujnika poziomu wałów to delikatnie niech on sobie sam odpali bo pyrka niech zgaśnie i potem jeszcze raz i delikatnie z gazem bo w cylindrach jest...
Witam. Mam pytanie dotyczące napięcia w wtyczce do czujnika położenia wału korbowego? Wtyczka jest 3 pinowa. Jakie powinno być napięcie na pinach ? bo u mnie jest 2.4v na pierwszym i drugim pinie, trzeci pin to masa. Na czujniku wałku rozrządu napięcie jest na pinie pierwszym 12v, na drugim 5v, a na trzecim jest masa. Ktoś spotkał się z takim problemem...
Przyczyną takiego błędu może być: - uszkodzony czujnik wałka lub wału - tandetny zamiennik czujnika - źle ustawiony rozrząd - możliwy problem w instalacji aua, np uszkodzona izolacja przewodów. Najprościej to podpiąć oscyloskop i sprawdzić jak wygląda sygnał z czujnika wału a jak z czujnika wałka. Najlepsza opcja to porównać je na oscyloskopie 2 kanałowym...
Miałem podobną przygodę z 307 1,6hdi potrafił w czasie jazdy po prostu zgasnąć. Po podłączeniu do lexii nic ciekawego nie pokazywał, z kluczyka kręcił ale nie odpalał, potrafił zapalić i jeździć a potem znów mogiła. Po szukaniu trochę jak igły w stogu siana okazało się że wtyczka czujnika położenia wału nie stykała i jak było połączenia to działał jak...
powodem przygasania byla wtyczka od czujnika walu,wyczyscilem rozgiolem troche piny i jest oki. serdecznie dziekuje kolegom za rady i zamykam temat
Problemem była wtyczka ECU. Piny nie były "zielone" ale straciły już "sprężystość" i nie było kontaktu na linii czujnika wału.
I po wymianie. Cala przyczyna to czujnik położenia walu korbowego. Jak się nagrzeje to przestaje działać. A komputer odczytuje to jak niepracujący silnik. Dlatego nie ma prądu na module zapłonowym i pompie paliwa. Sprawdzałem, jak zgasł mi silnik to poruszałem wtyczka od czujnika i czujnikiem i zapalał na gorąco. Po kilku min znowu gasł silnik. Na diagnostyce...
Znaczy auto się zalewa.Za czasy wtrysku odpowiedzialny jest czujnik temp płynu,sygnał z przepływomierza i potencjometru przepustnicy. Jeżeli chodzi o przepływomierz albo potencjometr położenia przepustnicy to musiałoby być gdzieś zwarcie żeby podawały paliwo na maxa.Przy braku sygnału z czujnika temp płynu sterownik przyjmuje temp zastępczą 80*C pod...
Czujnik "położenia wału" masz w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym, a ta wtyczka ma być nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany
Dobrze, dziś wezmę się za wtryskiwacze. Jednak mam jeszcze pytanko, a mianowicie W tym nowym silniku wtyczka czujnika położenia wału nie zgadzała się z tą w wiązce, dlatego sama wtyczka została przełożona, czy to może mieć wpływ?
Za rozrusznikiem, wystaje przewód z wtyczką.
Juz zrobione.Nie mogłem spac przez ten samochód. Dziś rano poszedłem do niego i zacząłem oglądac go. Patrzyłem, patrzyłem i wypatrzyłem. Wina była po stronie elektryki a dokładnie to wysunęła się troszke wtyczka o czujnika położenia wału i skubany tak wariował. Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam wszystkich.
A sądzisz że na czujnik wału wywali? Wtyczka czujnika gnije, zaraz koło rury ssącej.
Tak potwierdzam staruje z rozrusznikiem. Problemem okazała się zamieniona wtyczka czujnika położenia wału z czujnikiem położenia wałka rozrządu. Auto pali choć błąd czujnika położenia wału(31) jest i świeci check.
Masz niewłaściwe opisy błędów. 19 - nieprawidłowy sygnał z czujnika położenia wału 34 - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym (MAP) - niskie napięcie Wtyczka MAP-a w ogóle podpięta?
Temat opanowany. Wtyczka od czujnika położenia wału korbowego była zalana wodą.
Dzień dobry , auto nie odpala gdy jest wpięta wtyczka do czujnika w skrzyni, jak jest zdjęta pokręci chwilę i odpala . Z wpięta wtyczka brak iskry z wypięta jest.Diagnostyka błąd P0335 Obwód czujnika A położenia wału korbowego. Po odpaleniu dodaje jeszcze jeden błąd P0136 Obwód sondy lambda (rząd 1 czujnik 2 ) Rozgrzany silnik odpala prawidłowo zimny...
Nie do uwierzenia ale u mnie winna była wtyczka od czujnika położenia wału korbowego, nie była dobrze wpięta i ztąd problem był przy ruszaniu do przodu , a do tył nie bo dociskało wtyczke. mały włos skończyło by się remontem pompy a problem by pozostał.
Witam Serdecznie, mam od dawna problem z autem ( AUDI a4 b5 96r. silnik ADR 1.8 + 2 letni gaz sekwencja stag 4-eco ) Problem polega na tym ze auto po nocy to jest jak stoi te 8h rano odpala normalnie zakręci i silnik ładnie pracuje na ssaniu, lecz inaczej to wyglada gdy silnik sie nagrzeje i zgasimy go na kilkanascie minut po czym gdy odpalamy auto...
Rozwiązanie problemu przepraszam że tak późno , ale auto jeździło z tym do tamtego tyg. otóż powodem była uwalona kaseta sterująca oraz wtyczka od czujnika położenia wału Pozdrawiam
Witam Problemem jest wtyczka czujnika położenia wałka rozrządu - wieloletni wyciek oleju spowodował daleko posuniętą korozję. Chciałbym użyć wyimaka, wyjąć piny, ocenić stan i ewentualnie zaprasować nowe. Posiadam wyimak do JPT Te Connectivity 1-1579007-6 B, jednak nie idzie, sądzę, że to nie ten wyimak. Demontaż czarnej wtyczki czujnika wału korbowego...
Mam taki problem z tym autem .Auto po dzwonie losowe odpalanie zaniżone napięcia 5v , po wymianie stera auto odpala ale problem z czujnikiem wału ,zaniża 5v .Wiązka spr zrobiona nawet nowa .Sprawdzane nawet na stole na obu sterach to samo .Czujnik jaki był w aucie to 261210324 ,kupiony drugi i to samo .Więc kupiony po vinie W0LJD7E86EB723068 taki 55571977...
ten kabel od elektrozaworka to była pierwotna przyczyna z którą kupiłem mojego busa za 600zł+ dorzuciłem Astrę bez gazu, mi zapalał z urwanym tym kabelkiem ale nie wkręcał się powyżej 1500 obrotów i tak przyjechałem 20km do domu ;) kabelek znalazłem potem, izolacja była ok ale żyła się utryndoliła przy oczku elektrozaworka pompy, też świecił STOP i...
Czyli wtyczka czujnika do przeglądu czy jest zasilanie ,najlepiej z podpiętym czujnikiem badać. Druga sprawa to działanie samego czujnika. Test jest prosty. Trzeba znaleźć który z 3 pinów to sygnał. Podłączamy czujnik wymontowany. Miernikiem badamy sygnał względem masy. Po przyłożeniu do czoła czujnika stalowego śrubokręta sygnał ma się zmieniać wraz...
witam spotkałem się z trochę podobnym przypadkiem tylko że c3 jak auto było zimne było ok ale jak się zaczynał rozgrzewać to zaczynał skakać obrotami i pod czas jazdy lekko szarpał przyczyną była wysuwająca się wtyczka czujnika położenia wału pod wpływem temperatury komputer tego nie widział
Pewnie żeś pomylił, zdejm gumianą osłonkę i zobacz czy przewody idą w ekranie, jak tak to wtyczka czujnika wału, jak nie, i jeden będzie brązowy to potencjometr.
Zorientuj się, jak masz zrealizowane mocowanie małego koła rozrządu do wału głównego(korbowego). nie Znam oznaczenia silnika, ale w tej rodzinie były problemy ze zrywającymi się klinami na zębatce małego koła rozrządu.. Czy to nie oznaczało by, że silnik jest już trupem. Rozrząd byłby zdaje się przestawiony, a on czasem jednak odpali. Mechanik sugeruje...
Naprawiona wtyczka od czujnika położenia wału - Audi odpaliło; pracuje jeszcze na razie nieco nierówno i odpala po dłuższym kręceniu rozrusznikiem, ale może to kwestia "samouczenia" sterownika - przepustnica zaadoptowana; ciśnienie paliwa w normie - 4 bar. Parę konektorów jeszcze na wtyczkach naderwanych ale to już szczegóły...dziękuje za podpowiedzi,...
Czyli wymiana czujnika ? Położenia wału czy walka rozrządu? Być może uszkodzony czujnik wałka rozrządu, wtyczka lub kable. Tu masz dodatkowy opis: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Co to znaczy za dużo paliwa w mieszance Znaczy sonda lambda pokazuje, że silnik nie przepala paliwa. Potencjalne powody podałem w poprzednim linku....
Z czego to błędy bo raczej nie z silnika. Ten drugi błąd mówi właśnie o tym by sprawdzić błędy w silniku. Czujnik wału jest z przodu silnika pod filtrem oleju. Jego wtyczka będzie pod głowica z przodu silnika. Gdyby to była wina czujnika wału to by nie ruszała się wskazówka od obrotomierza. Masz VAGa to go wykorzystaj. Zobacz czy w silniku w blokach...
Rok auta 2002, nie pamiętam oznaczeń na wtyczce, ale przejścia czujnika wałka (3pin) znalazłem na górnej wtyczce, tzn jak zakręcony jest komputer to wtyczka która zamontowana jest pierwsza od góry (czarny kolor wtyczki) niżej była wtyczka brązowa i na samym dole niebieska. Później sprawdzałem przejścia na czujniku wału i na żadnej z tych trzech wtyczek...
Wał jest taki sam, jeszcze spróbuje może wymniknic coś z zapłonem. Pójdę do elektryka czy da sie podłączyć czujnik położenia wału do instalacji Denso bo wtyczka jest, tylko gorzej bo aparaty Denso mają cewkę razem z aparatem i jest wtyczka 6 pinowa a nie trzy jak w Bosch
Rozrząd jest sprawdzony i ok wtyczka od czujnika położenia wału była przyśniedziała ale nadal jest błąd może podstawie drugi czujnik ale nie mam skąd go złapać czy może być od innego silnika patrzyłem na oscyloskpoie to co jakiś okres wyskakiwał (zanikał) ? może się przywiesza Posprawdzam wszystkie kable od czujników do sterownika i się odezwę z wynikami
Na pewno nie jest to wina Immobilisera-gdyby nie czytał karty nie włączyłby zapłonu i nie kręcił rozrusznikiem. Jeśli faktycznie nie zapala się kontrolka wtrysku to jest to raczej wina zasilania(przekażnik wtrysku) -sprawdź czy po włożeniu karty załącza się pompa paliwa jeśli nie to na bank usterka przekaźnika. Jeśli zaś włącza się a mimo to nie zapala...
Dzięki kolego za odpowiedz. Problem w tym że nie mam dobrego miernika i dostęp do czujnika wału jest kiepski (od spodu samochodu) Wtyczka czujnika wałka rozrządu dostaje napięcie 5V i jest ok. Nie wiem tylko gdzie jest czujnik temperatury bo podobno on też może uniemożliwić rozruch??
co gdzie jest umiejscowione? Sterownik w komorze silnika, na ścianie grodziowej. czujnik wału zaraz koło koła pasowego, wtyczka czujnika nieopodal rozrusznika. Jak był silnik wyciągany i kałdziony na podłożu, to często się urywał lub odginał wspornik czujnika.
Widac go doskonale, wtyczka do niego jest zaraz koło siłownika klap zawirowania.
witam. mam pytanie dotyczące czujnika położenia wału. jak go wyciągnąć, bo kabel idzie za pompą wspomagania i wtyczka się tam chyba nie mieści. czy jest jakiś sposób, czy trzeba zdemontować pompę ?
Zastanawiałem się jak to możliwe by zajechać wał korbowy tak ,że mało co nie "wypadł " . Po naprawie silnika, za symulowałem brak ciśnienia oleju(zwarcie do masy) Zapłon, kontrolka ok./ zapala kontrolka gaśnie jadę 15min. i dopiero wykrywa brak ciśnienia STOP itd. tak jak powinno być od razu ze zmasowanym kabelkiem. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu...
Właśnie wymieniłem czujnik położenia wału na innej firmy. Silnik pali na dotyk. Powodem całej afery było mechaniczne uszkodzenie czujnika. Nie mam niestety zdjęcia bo czujnik wysłano do producenta do reklamacji. Opiszę tylko co widziałem: Czujnik ma wyłamaną metalową część walcową trzymającą się na "włosku", środek zupełnie wypalony. Denko metalowej...
Witam.Problem to Freelander 2.0turbo diesel na pasku.nie chce zapalić z kluczyka a wystarczy pchnąć i zapala chociaż wcześniej palił na dotyk to zdarzyło się ostatnio że kilka razy nie chciał zapalić a następnego dnia odpalił i raz zgasnął podczas jazdy na 5 biegu.pompa daje ciśnienie,elektrozawór działa,podpięty do komputera wykazał błąd czujnika na...
Zalana wtyczka mogła mieć wpływ. Ma tam być prostokąt, jeżeli przebieg go nie przypomina to wymieniaj ten czujnik.
Witam. Mam podobny problem. Voyager 96r 2.5TD VM. Wymieniałem sprzęgło ,trochę to trwało bo ok 3 tygodni ,po pracy po 1-2 godz.Kiedy złożyłem skrzynie i większość poskręcałem do kupy, postanowiłem odpalić auto i sprawdzić sprzęgło. Auto zapaliło i zaraz zgasło, w taki sposób jak nie odblokowane immo.Przed uruchomieniem sprawdzałem prąd na elektrozaworze...
Witam. Pomagam koledze w naprawie samochodu VW polo 99r 1.4 benzyna + gas (1.5 roku jeszcze na gwarancji ). Więc tak: Autko zdechło, nie chce zapalić. Przez kilka wcześniejszych dni odpalało z trudem. Paliwo dochodzi. Brak iskry od cewki zapłonowej. Cewka wymieniona na nowa 87zł - bez rezultatu. Sprawdziłem czujnik halla jak w temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Zgadza się wtyczka ma 3 piny. A wiecie może, jakie powinny być opory na tych pinach? Bo albo siadł ten czujnik albo padło coś w liczniku.
auto było w warsztacie w Mikołowie ? Tak i od wizyty w tym warsztacie nie zapala. Wcześniej zapalał normalnie, zimny rozwijał normalną moc, jednak po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczynał szarpać. Sterownik śmietnik, standard. Podmieniony na dwa inne egzemplarze zrobione na Virgin. Na żadnym nie zapala. pojawiał się błąd czujnika położenia wału...
musi być Simtecu 56.5 obojętnie z jakiego modelu ale koniecznie w komplecie z immo o ile sam chcesz to ogarnąć a nie programować kluczyki czy podczas krecenia kontrolka check engine ci mruga? jesli tak to immo blokuje iskre czujnik polozenia wałka olej, w przypadku jego braku a przy sprawnym czujniku wału auto odpala ale w trybie awaryjnym (check engine...
No dzieki. Rzeczywiscie mi też te NTK za 80 zł smierdzi podroba ...ale moze to tylko moje złudzenie. Kupiłem Golden Lodge, 151zl ale trudno odżaluje, oby tylko pomogło . Czekam właśnie na paczke. Takie sondy są montowane na pierwszy montaż ? Aha rezystancja czujnika wału korbowego 520 ohmów, to jest OK ? Odstep pomiedzy kołem pasowym wału korbowego...
Witam i proszę o pomoc. Mam pewien problem z podłączeniem czujnika położenia wału w Citroenie ZX-sie. Czujnik znajduje się przy kole zamachowym i wychodzi od niego przewód, który nigdzie nie jest podłączony i nie wiem gdzie ma być wpięty. Na końcu przewodu jest wtyczka z trzema konektorkami. Auto nie chce odpalać i mam przeczucie, że jest to wina tego...
powidz Powinieneś zmienić zawartość pamięci (licznik przełączy się na czytanie v z cz-ka analogowego), zmostkować na wtyczkach tacho zasilanie z A5 do B2 i A3 do B1, dalej sygnał v z B3 na A8 (linia can-l). teraz we wtyce licznika wypinasz can od TCO (pin 8,9) ale z pinu 8 wpinasz w pin 12 (nasz v). Tyle:) Jeśli by ktoś chciał zamontować TCO w Sprinterze:...
Witajcie! Od paru dni zmagam się z problem niepracującego silnika w mojej Asterce (Astra G, liftback, 1.2 benzyna + LPG, 2002). Rozrusznik kręci ale nie dochodzi do zapłonu. Kroki, które wykonałem to: zdiagnozowanie niepracującej pompy (tutaj pomyślałem, że to musi być wadliwa pompa), wyjęcie pompy, podłączenie pompy pod zewnętrzny akumulator ("ooo...
Mówiąc w połączeniu, miałem na myśli w instalacji. Chodzi o zły styk np w kostce a dokładnie na wtyczce od przepustnicy lub/i na regulatorze biegu jałowego. Pisałem o tym w tym temacie - post nr 12 i 14 i w innych postach. Konektorki były przegrzane i utlenione a także straciły swoją sprężystość i to wprowadzało błedy. Co do regulatora to ważny jest...
Sej odpala na ciepłym po 2-10 próbach. Jeśliby kręcić bez przerywania to można "wykręcić" cały akumulator. Na zimnym problem zdarza się bardzo sporadycznie. Instalacji gazowej brak. Kontrolka wtrysku nie świeci się (sama lampka działa - zapala się na chwilę po przekręceniu kluczyka). Iskra ginie gdy samochód nie odpala. Również wtryskiwacz nie pracuje....
z tego czujnika wału idzie przewód do deski. U mnie od czujnika idzie ok 0,5 m trójżyłowego przewodu zakończonego wtyczka z 3 bolcami i tyle. Podejrzewam że to czujnik Halla i gdzies będzie +12, masa i sygnał. Jak znajdę co i jak to spróbuję podać sygnał na obrotomierz i zobaczę co z tego wyjdzie.
Trochę to trwało ale wreszcie się udało :) Byłem u pięciu mechaników i nikt nie potrafił tego zrobić, poczynając od fachowców z komputerem, którzy podłaczali i jak nic nie wychodziło to konczyli prace, a kończąc na takich co metodą domysłu i sprawdzania różnych elementów jakimiś miernikami poczynając od sprawdzania ciśnienia sprężania a kończąc na sprawdzaniu...
Witam wszystkich,a zwłaszcza wybitnych fachowców w tej dziedzinie:motronic i emeryt2.Jestem elektrykiem samochodowym,ale nie mam schematu i aż takiego doświadczenia.Wiem że ten temat już był ale nie został zakończony i zablokowany z wiadomych względów.Tak się składa że ja mam identyczny problem i mam nadzieję że jak podam istotne informacje to nie zostanę"zgaszony"....
Witam, jak w temacie mam problem z kangurem, auto nie odpala, komputer odczytuje brak błędów- w blokach mierzonych brak obrotów podczas kręcenia rozrusznikiem, wymieniłem czujnik wału gdyż wiem że często padają i sam niejednokrotnie wymieniałem takie czujniki . Nowy czujnik bosch , i dalej nie odpala , oporność czujnika ok 225 omów, sprawdzone przewody...
Podaj kod silnika bo ja w domu inaczej nie pomogę a także jakim sprzętem dysponujesz jakiś miernik .Jeśli dobrze kojarzę to masz podwójna cewkę zapłonową z wyjściem na 4 cylindry sterowanie ze sterownika wtyczka 3 przewody kolorów nie pamiętam ale jak odepniesz wtyczkę i przekręcisz zapłon to na jednym przewodzie będzie 12v a na pozostałych małe napięcie.Po...
W takich quadach były różne systemy ładowania.. jedne miały dwie cewki, jedna od świateł i ładowania ,a drugą od zapłonu, były tez takie gdzie miały kilka cewek :) Tu masz schemat Chińskiego skuterka...to jest wszystko na podobnej zasadzie :) http://arecki113.republika.pl/schematy/s... Regulator napięcia to taka aluminiowa...
Muszę przyznać że jest trochę niezrozumiałych rzeczy, komputer 99' samochód 96' to dlaczego czujniki indukcyjne? szczerze nie mam pojecia co sie z samochodem działo miedzy 96 a 2008 mam go od dwóch lat i do dzisiaj nie było z nim wiekszych problemow jezeli to cos wyjasni widac ze wtyczka od czujnika wałka rozrządu była zmieniana ( jest ta z zaokrąglonym...
Witam, kable są całe tylko wtyczka lekko rozklekotana i samochód gaśnie jak się jej nie dociśnie. Staram się o nowy wtyk ale sklep twierdzi że to tylko ASO :/. Poza tym jak by coś było nie tak z kablami (a od czujnika idą tylko 2 druty) to by w ogóle nie palił. Pozdrawiam.
Nie mam takiego koloru. Jak opisałem w zapytaniu mam tylko: BIAŁY, BRĄZOWY, NIEBIESKI, CZARNY z tym że wg. dokumentacji powinna być wtyczka a nie przewody. Jak się domyślam jeden pin na wtyczce to wejście a drugi to wyjście sygnału. Nie wiem dlaczego są 4 żyły. Mam pomysł by podłączyć to pod oscyloskop i wygenerować jakiś przebieg ale w tej chwili nie...
Witam serdecznie. Postaram się jak najdokładniej opisać problem i prosiłbym o jakieś porady, bo już brakuje mi pomysłów. Megane II, silnik 2.0 dci 150KM, 2006 r. Zaraz w momencie odpalania zapala się błąd DF119 - czyli błąd wałka rozrządu. Na przemian po wykasowaniu błędu zapala się 1DEF lub 2DEF. W momencie gdy silnik pracuje błąd jest wyświetlany...
Piny w kościach komputera masz sprawdzone na 1000% ? Tam często siedzi zielone i nie widać, póki pinu nie obejrzysz po wyjęciu. Dodatkowo zasilania i bezpieczniki! Lubią sobie rozkwitać pięknym zielonym kolorem. "Tam" nie zaglądałem jeszcze, ale usterka nastąpiła nagle i komputer widzi tylko usterkę crankshaftu, poza tym gniazdo i wtyczka komputera...
Witam Piszę na tym forum bo już mi sie pomysły skończyły co może być przyczyną ciągłego wyświetlania błędu nr 19 (Sygnał obrotomierza lub jego obwód (przerwany sygnał)) Zaczęło się od tego, że chciałem sobie zaizolować kabelek który leci od czujnika położenia wału korbowego do wtyczki koło rampy wtryskowej, bo izolacja obleciała. Zaizolowałem, owinąłem...
Witam odpowiadam kolejno :) - 1,25 MPa na każdym z cylindrów - Rozrząd był przesunięty o dwa w prawo zęby względem cechu na kole napędzanym - pompa po zapłonie pompuje przez jakieś 2-3 sekundy a co do wtrysków to jeszcze ich nie ruszałem bo najpierw chce wykluczyć inne usterki - co do czujnika wału ( to zgoda jest w aparacie ) a z opisu miejsca zamontowania...
Witam mam usterkę w ibizie między innymi 18047.Dlatego między innymi, bo był nieco umyty od wewnętrznej stronu komory silnika i jest jeszcze pare błędów, ale chciałbym na razie skupić się na tym konkretnym. Jeśli chodzi o bład 18047 czytałem o tej usterce tu: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.... Czy ktoś wie gdzie jest, jeśli w ogóle...
Witam Mam problem najprawdopodobniej z chłodzeniem silnika Scenic 1,9 DCI 2000r (auto mojego ojca). Postaram się opisać w miarę szczegółowo problem: w bardzo cieple dni samochód po przejechaniu dłuższej trasy po zgaszeniu nie chce palić przez pewna chwile (różnie bywa 5-20 min). Dodatkowe po kilku takich problemach okazało się że szybciej można go ponownie...
t ak jestem bardzo zainteresowany i bede bardzo wdzieczny poniewarz bardzo wzrosło spalanie i wydaje mi sie ze to lambda poniewarz jest cala bardzo obkopcona ale niemam pewnosci dlatego chcialem zczytac kody , a z tym silniczkem to bylo tak ze poszedlem na szroyt pokazalem mój stary silniczek a koles powiedzial ze takie sa w bmw , w astrze 2.0 na pełnum...
Napięcie na pomarańczowym kablu dochodzącym do cewki nie zanika ale nie wiem czy ma odpowiednią wartość. Zauważyłem że jak kręcę rozrusznikiem to iskra jest na kablu wychodzący z cewki ale jest tak słaba ze prawie jej nie widać. Można by pomyśleć że to wina modułu lub czujnika wału jest powodem tej słabej iskry ale wtedy nie palił by na zaciąg. Czy...
Na górze silnika po prawej stojąc przodem. Jedna wtyczka.
witam po malej przerwie co udalo mi sie zrobic to :: rozebralem selektor wyczyscilem na cacy zalozylem i nic bez zmian / jednak zauwazylem jeden problem ktory mysle sobie moze miec zwiazek z moimi problemami. wyglada to tak jakby czujnik polozenia wału odmawiał posłuszeństwa tzn w80% przypadków działa ale dzisiaj odpalam autko załapał od razu ale jakos...
Mam galaxy 96 rok, padł mi silnik 2.0. Kupiłem silnik 2.3 z galaxy 98 rok razem z wiązką kabli na silniku i wiązką, która idzie do kompa + komp, immo, kolektory dolotowy i wydechowy razem z rurą,stacyjka i kluczyk. Jeśli chodzi o mechanike to wszystko ładnie pasuje, ale jeśli chodzi o elektryke to już nie do końca. Wtyczka od immo też jest inna i trzeba...
Po pierwsze - czy są błędy i Sprawdzenie bezpieczników. Następnie. Za brak iskry i zasilania na pompie może odpowiadać: - immo - sprawdź czy nie ma błędu "immobiliser-błędny kod immobilisera" i czy kość jest w kluczyku - czujnik wału korbowego - na techu podczas kręcenia rozrusznikiem należy zobaczyć wartość jaką pokazuje (wyświetlanie danych - prędkość...
sprawdz piny wtyczki czujnika wału tam dostaje się woda i trzymają się na samej izolacji
Czasami lubi sama wtyczka zaśniedzieć na czujniku wału odepnij zobacz jak wygląda
Mam pytanie innego rodzaju - jakie powinno być napięcie od wtyczki czujnika wału korbowego przy włączonym zapłonie? U mnie jest (2,32 V / 2,37 V) - czy aby nie powinno być 5 V? Sprawdzałem wtyczkę czujnika wałka rozrządu i tam mam zakres (11,59 V - 12,01 V). Szczerze to mi nie pasuje ten zakres napięcia na wtyczce czujnika wału, jak Panowie myślicie?...
wtyczka czujnika położenia wału wtyczka czujnika położenia wału astra błąd czujnika wału
generator szumu szerokopasmowego testy akumulatorów czujnik tlenku węgla czadu
sterownik pompy ciepła zgrzewarki kondensatorowe
Samsung LTN156AT01 – matryca CCFL, nie LED. Kompatybilność, zamienniki, konwersja USB Selective Suspend wyłączone – bezpieczeństwo dla modemów LTE, portów USB, Windows 11, ASUS, MSI