Jeśli wtyczka ok to impulsator do wymiany. Nie baw się w jakieś jego naprawy
Wtyczka 4p impulsator i ładowanie, wtyczka 5p wskaźnik biegów.
Wtyczka impulsatora ,prawdopodobnie,jest taka sama jak do czujnika KITAS tachografu, można to przypadkowo zamienić . Podaj błędy .
Witam mam problem w manie swieci mi błąd Check TCO byłem na sprawdzeniu powiedziano mi ze impulsator na skrzynia albo przewody teraz moje pytanie gdzie znajdują się przewody w kabinie gdzie jest wtyczka żeby sprawdzić przewody https://obrazki.elektroda.pl/8734188500_...
Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Fiata Brava 1.2 16v 2000 r.- wysiadł mi szybkościomierz - wskazówka stanęła na 20 km/h ale licznik działa. Przypuszczam, że to impulsator. Gdzie się znajduje wtyczka do niego, bo być może nie ma styku. Z góry dzięki za odpowiedź - a może jakaś inna diagnoza. Pozdrawiam.
Witam , rzuć okiem na wtyczkę impulsatora na skrzyni biegów albo masz tam luz albo musisz wyciągnąć impulsator i sprawdzić czy nie jest uszkodzony . http://obrazki.elektroda.pl/8691169100_1...
Auto stało, bo nie miałem czasu się nim zająć. No ale wreszcie jakoś wlasłem pod samochód. Wtyczka czysta, impulsator teś wymieniłem na nowy z Aliexpress. Ciągle to samo. Jak odepnie się wtyczkę również...
Podłączyłem przewód od pompy pin 14 do wtyczki impulsatora i jest tak : od 1do 2 biegu nic nie pokazuje wbijam 3 prędkościomierz idzie do końca i spada przycinając się i nie pokazuje nic dalej do wtyczki impulsatora idą 2 przewody jeden podłączyłem do abs drugi przewód ma zostać wolny?
licznik jest elektryczny, często pada wiązka przy wtyczce od impulsatora, czujnik obrotomierza zależy od wersji, czujnik z boku skrzyni przy kole zamachowym albo przy pompie wtryskowej mechaniczny czujnik generujący impulsy.
Tylko że jak wtyczka od impulsatora jest wpięta to szarpania żadnego nie ma a jak ją wypnę to szarpanie odrazu się pojawia. Nie tylko przy zmianie biegów ale także gdy np na 2 biegu puszczę gaz, przejeżdżając przez próg zwalniający, i za progiem dodam gazu to czuć jedno lub dwa mocne szarpnięcia. Nie ma tego po wpięciu impulsatora i nie wydaje mi się...
Bierzesz nożyk i zeskrobujesz z przewodu nalot.Potem lutujesz,da się to prawda.Teoretycznie im dalej w wiązkę od wtyczki to przewód lepszy.Ucinasz, lutujesz kawałek nowego kabla i to wszystko.A takich wtyczek to masz pełno na szrocie za grosze.Nowe też bez problemu.
Trzeba ustawić tłok w górnym martwym punkcie zaznaczyć na karterze punkt i tak ustawić zapłon aby w tym samym punkcie przy oświetlaniu lampą stroboskopową było oznaczenie F z koła magnesowego. Dodano po 31 Wtyczka I czerwono-czarny -zasilamie modulu biało-niebieski - drugi koniec impulsatora? sprawdź Wtyczka II biały -do regulatora napięcia (ładowanie)...
Wcale to nie wskazuje na impulsator a na przewody które idą do niego. Raz łączą a raz nie, w zależności od przechylenia silnika. Masz uszkodzone przewody idące ze skrzyni biegów na podłożnicę. One powinny być na skrzyni w korytku i zazwyczaj łamią się na wejściu do korytka. Zobacz jaki masz kolor przewodów we wtyczce impulsatora i takich szukaj na wejściu...
Wtyczka przy impulsatorze - sprawdź styki czy nie zaśniedziałe. Zasilanie impulsatora : kabelek czarny - masa, żółty - 12V przy włączonym zapłonie, biały (o ile dobrze pamiętam,może być szary) sygnałowy. Dalej przejście kabelek biały do wtyczki zespolonej 4w1 (jest w skrzynce przekaźników - czarna przy lewym nadkolu pod maską).Wtyczka zespolona 4w1...
Wymienię też cewkę impulsatora, bo wtyczka pokruszyła mi się w palcach i nie wiem ile wytrzyma. Dużo "zabawy" jest z jej wymianą?
Jeśli wymieniłeś czujnik i pojawił się błąd 18 to masz kilka możliwości: - uszkodzona: wiązka/wtyczka/czujnik/impulsator czyli "koło zębate" na piaście - źle włożony czujnik, poluzowany, za duży/mały odstęp od "impulsatora" Wiązkę możesz sprawdzić zwykłym omomierzem na zwarcie do masy i/lub przejście obejrzeć miejsce montażu czujnika, czy nie ma śladów...
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
impulsator, wiązka, licznik .... Ja jak miałem to cudo do zgniły mi przewody we wtyczce impulsatora.
Witam, powracam do tematu TACHO. Ostatnio przerabiam inny temat, który może być związany z wymianą licznika. Dołożyłem tempomat do mojego LT, ale nie mam wskazań prędkości w Grupie 006. Zastanawiam się czy może to być związane z tym, że sygnał z impulsatora wpiąłem do PIN11 wtyczka czarna zamiast PIN2 Wtyczka czarna. PIN2 - opisany jest jako czujnik...
Chodzi o to czy coś jeszcze jest po drodze od wtyczki impulsatora do wtyczek modułu, widziałem schematy niby nic. Co mogłem jeszcze spalić? By po naprawie /wymianie nie powturzylo tego zdarzenia Dodano po 1 Tak Andrzej postąpiłem jak zniecierpliwiony Ja... sz
Zobacz na impulsatorze na skrzyni czy wtyczka cała, czy jest sprężynka i czy nie trzba kostki przeczyścić
Nie jestem pewien ale zobacz czy w sterowniku silnika nie widać czasem prędkości w parametrach. Sygnał z impulsatora idzie do sterownika silnika i do licznika. Jeżeli w ECU widać prędkość a w liczniku nie to uszkodzona instalacja do licznika. Może źle włożyłeś nowy impulsator, może wtyczka uszkodzona lub połamane przewody przy niej. Do impulsatora dochodzą...
Ten prędkościomierz ,o ile mi wiadomo ,jest to licznik elektroniczny ,bez żadnych linek,uzyskuje informacje z impulsatora,umieszczonego przy skrzyni biegów. Sprawdz na początku podłączenie które są po obu stronach,kable wtyczka,ale na 90 % ,do wymiany jest ten impulsator. Cena to gdzieś średnio 100zł. Pozdrawiam
poprostu podlaczony zostal generator impulsow do wtyczki impulsatora .przy skrzyni biegow
A skąd ma tam wziąć aparat zapłonowy? zobacz na cewke, jak jest peknieta to ja wymień. To typowe w tych silnikach. A co do prędkości to sprawdź wtyczkę impulsatora na skrzyni, jak jest czysta, to wyjmij go i sprawdź stan zebatek.
Po prawej licznika w dolnym rogu osłony licznika masz zaślepkę jak ją podwadzisz płaskim wkrętakiem powinna wyjść ( może w niej być zamontowane podgrzewanie foteli) pod nią jest wkręt krzyżakowy. dokładnie po drugiej stronie czyli po lewej licznika masz włącznik świateł a dalej zaślepkę ( w niej często jest kontrolka od poduszek i ABS-u) podwadź ją...
Witam. Otóż mam problem z podłączeniem iskrownika. Posiadam motor Torq Blizzard 50, wymieniłem silnik na BTS bo nie chciałem się bawić z naprawą. Zamontowałem silnik i nagle zauważyłem, że wtyczka od regulatora napięcia się nie zgadza z tą od iskrownika. Od regulatora napięcia wychodzi wtyczka na 3 piny 3 żółte kable a od iskrownika wtyczka 4 pin kolory...
Patrząc od góry na moduł 1 2 __3 4 5 1 cewka wn 2 zasilanie 3 gaszenie 4 impulsator 5 masa
Sprawdź wtyczkę przy czujniku skrzyni biegów od impulsatora licznika .
to go wymień jeżeli chodzi o impulsator w skrzyni to jest nowy Po co ma wymieniać? Zasilanie i masę sprawdź czy dochodzi do wtyczki impulsatora.
wykręć impulsator i przyjrzyj się pinom a zobaczysz że będą pognite a wtyczka pewnie nieszczelna.
Witam Damnian autor tematu pisze o diesel-u Kubersonn z ciągnij wtyczkę impulsatora ze skrzyni biegów i sprawdź czy jest poprawa. Pzdr
Witam Sprawdz zachowanie diody sygnalizacyjnej od immo na desce rozdzielczej. Jesli po wlaczeniu zaplonu nie gasnie tylko mruga, uszkodzony kluczyk, sprobuj na drugim. Sprawdz impulsator na kole zamachowym,wtyczka czesto traci dobry kontakt. Powodzenia
Miernik pokazuje sztywne 14 V, niezależnie czy bez obciążenia, czy jak jest wszystko co możliwe włączone. W momencie włączania dużego obciążenia np. świateł lub ogrzewania tylnej szyby, silnik na moment się przymuli i w tym momencie następuje chwilowy spadek do 13,8 V. Ma on miejsce niezależnie od tego, czy wskazówka prędkościomierza akurat drgnie,...
Sprawdz bezpieczniki w kabinie i te w komorze akumulatora, wiązkę musisz sprawdzić od impulsatora do tacha z tyłu, na początku wyciągnij tacho i zobacz czy wtyczka nie jest wypięta. jeżeli dalej brak reakcji - wiązka do sprawdzenia - tacho - zegary - ffr.
Panowie, jeśli tam jest silnik z "iksem" na początku, to prędkość brana jest identycznie jak w "eFce" - z czujnika na skrzyni biegów. Jeśli natomiast z "Zetką", to jak piszecie, z impulsatora w kole. Jeszcze ważne chyba jest czy ma/nie ma ABS. A u mnie w X16SZR (już nieobecnej) był brany sygnał z piasty.Fakt ,ze miała ABS.Jedyna wtyczka na skrzyni...
Czujnik powinien być z tyłu - od strony ściany grodziowej. Jest na wyjściu prawej polosi że skrzyni. Da się do niego dojść od góry. Wtyczka 3 pinowa. Zanim go wymienisz to lepiej sprawdzić czy czasem przewody Joe są tam połamane. Można go sprawdzić za pomocą diody LED i rezystora. Tam we wtyczce powinna być masa, +12V i sygnał do licznika. Ten przewód...
Kolego spokojnie... :) Na schemacie jest własnie to co napisałeś :) tylko kolory mogą się różnic :) dlatego musisz albo rozebrać i dojść który kabel jest do jakiej cewki lub przemierzyć je miernikiem :) -2 wyjścia z cewek one musza być podłączone do regulatora :) (podejrzewam te 2 żółte) -1 kabelek to wyjście z cewki zapłonowej (to ta owinięta szmacianą...
Jak przestanie działać prędkościomierz to zdejmij wtyczkę z impulsatora i zobacz czy masz zasilanie na włączonym zapłonie.Niejednokrotnie spotykałem się z nalotem na bezpiecznikach i działy się różne dziwne rzeczy może być też nadpalony pin bezpiecznika.Dziury na drodze to nie jest test miarodajny i jeśli będą padały pytania bez realnych pomiarów będzie...
przyczyna to przerwany kabel w tej wiazce co leci od impulsatora w skrzyni sprawdź instalacje pod lewą lampom a akumulatorem wtyczka z pomarańczowymi kablami któryś będzie przerwany na bank
Podłącze się do tematu, nie będe zakładał nowego. W Mercedesie Sprinterze z roku 2004 jest zamontowany dodatkowy tachograf Kienzle szuflada (taki jak CD-ROM). Tachograf jest z CAN-em, 2 wtyczki. Wtyczka biała CAN-L, CAN-H, CAN-GND oraz zasilanie i masa. Wtyczka żółta 4 przewody od impulsatora. Czy można bez większych komplikacji odłączyć tachograf tak...
Witam.Problem polega na tym że wskazówka prędkościomierza wędruje do oporu.Tachograf VDO elektroniczny.Wtyczka A ma zasilania + oraz -. Pomiędzy wtyczką impulsatora oraz tachografem jest przejście.Tachograf ani komputer pokładowy nie wyświetla błędów na ekranach.Jaka wartość powinna być na wtyczce impulsatora?Na pinie nr 1 we wtyczce B jest lekko ponad...
To raczej wskazuje na uszkodzenie impulsatora. Znajduje się on przy skrzyni biegów (czasem wtyczka zaśniedzieje lub kabelek przegnije) EDIT: nie doczytałem skoro prędkościomierz idzie to nie będzie ten problem
Witam Nie działa mi prędkościomierz w megane 1,9 dti 1998r. Przekopałem całe forum, zastosowałem się do znalezionych porad a prędkościomierz dalej nie działa jak trzeba. Jak działa to raczej w cieplejsze dni, ostatnio nawet na postoju sporadycznie się podnosi tak do 30 km/h. Dotychczas zrobiłem: - wymieniłem impulsator (po wymianie działał 1 dzień i...
Szukam impulsatora do Kadetta typ AA nr 90148828 12v, 6 imp. Do silnika C16LZ - to taki czujnik w skrzyni biegow w okolicach kola zamachowego przez ktory przechodzi linka predkosciomierza, wychodza z niego 3 kabelki z wtyczka. Moze ktoś ma z demontażu?
Cóż, ilość obrotów chcę mierzyć, jakby to powiedzieć, bezpośrednio. To znaczy, że układ wentylatora wyposażony jest w tzw. impulsator. Wtyczka 3pin: - czerwony kabel (+12V) - żółty - signal (generuje impulsy co jeden obrót wentylatora) - czarny - GND I to właśnie ów żółty kabel chciałbym połączyć bezpośrednio do procesora. A instrukcja: - zliczanie...
Tak jak pisałem wcześniej, wszystko sprawdzone było wcześniej, łącznie z wymianą tacho i obu czujników.... Tak czy inaczej usterkę udało mi się usunąć... Wprawdzie mam zły nawyk szybkiego czytania i czasem się pomylę ale o wymianie tacho nie doczytałem. :( Jak udało Ci się usunąć usterkę? Wyczyściłeś piny wtyczki impulsatora? :)
Czujnik "położenia wału" masz w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym, a ta wtyczka ma być nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany
Poszukaj impulsatora na mechaniźmie różnicowym. Powinna być biała 3 pinowa wtyczka. Jeśli nie ma to sygnał idzie z ABSu i TAXI/GPS tak prosto nie podepniesz.
Tylko moja Actią działa Tachografy mają znormalizowane wtyczki i znormalizowane sygnały na wtyczkach. Czasami konieczna jest zmiana ustawień programatorem, ale nie jest to skomplikowana operacja. Tu masz przykład (dla tachografu Stoneridge) jak te ustawienia mają wyglądać dla Iveco Daily: https://www.bgsc.dk/Files/Files/Datablad...
Ja miałem podobny problem . licznik najpierw "pływał" a potem już zero reakcji - wskazówka na zero , dodatkowo choinka na zegarach. Sprawdź wtyczkę impulsatora - przy skrzyni (dostęp z kanału/podnośnika). Nie ma czegoś takiego jak VAG forda Vag - Volkswagen Audi Group. Podpinając VAGa pod forda można namieszać (wiem z autopsji) Upppsss . niezły odkop...
Witam! Wymienilem skrzynie w Lancia Y (1.2 60KM/1997) z automatu na manual. Zmienil sie impulsator - poprzednio byl 2 pin, a teraz standard 3 pin - i teraz nie mam wskazan predkosi i ilosci km przejechanych Problem jest taki, ze nie wiem jak go teraz podlaczyc do zegarow Lancia Y / ECU Prosilbym o pomoc w okresleniu numerow pinow do zagarow i ECU gdzie...
Chodzi Ci o wtyczkę z impulsatora?
CDI to standard 4+2, dwa dolne piny w wtyczce to masa, jeden z impulsatora sygnał czyli niebiesko-biały i jeden wyjście do cewki, na drugiej wtyczce jest gaszenie i 12V Dodano po 14 CDI to standard 4+2, dwa dolne piny we wtyczce to masa, jeden z impulsatora sygnał czyli niebiesko biały i jeden wyjście do cewki, na drugiej wtyczce jest gaszenie i 12v
to napisałem że na zapłon idzie 12v z cewek wychodzą 2 kable 1-impulsator 2- +12v , i pózniej wtyczka na akumlator i do regulatora Dodano po 3 ale czemu takie słabe napięcie jest wychodzące z modułu na cewke WN sprawdzałem nawet na innym module i to samo :/
Nie rozwinie bo nie ma czegoś takiego w tym modelu. Sprawdź czy na wtyczce impulsatora masz napięcie po włączeniu zapłonu. Podłącz tam żarówkę 5W. Poruszaj wiązką przewodów i zobacz czy żarówka nie zgaśnie. Do sprawdzenia przewód sygnałowy wychodzący z impulsatora i idący do skrzynki na podszybiu. Można też sprawdzić impulsator podpinając do niego diodę...
No rzeczywiście, na zdjęciu wyglądało jakby wiązka od alarmu była częściowo przecięta. Zdjęcie zrobione ze złej perspektywy. Przewody w instalacji elektrycznej mają typowe kolory, pinout jest typowy i opisany w internecie, jedynie przewód masowy impulsatora jest podłączony bezpośrednio do modułu (drugi pin masowy). Trzeba tylko pamiętać, że do Keewaya...
Jeżeli silnik masz od renaulta to sprawdź impulsator na kole zamachowym, lub połączenia typu wtyczki do tego impulsatora.
Jak podpiąłem się pod wtyczkę impulsatora i połączyłem dosztukowany kabel do gniazda 9 pinowego nad słupkiem pasażera wtyczką 26 pinową mida i 12 tida samochód ciężko palił bez dodania gazu i zgasł parę razy podczas jazdy. Jak podpiąłem od impulsatora tylko do 26 pinowej wtyczki mid już coś tam już pokazywał. Prędkość rosła co chwile o 1 aż na 9 skończyło....
Z nóżki B1 czujnika (szary przewód) przez złącze białe ( w komorze silnika, w skrzynce) - czarna szuflada pin 4 ( schodzą się dwa do kupy bo z tamtąd idzie info do sterownika silnika) do złącza licznika - czarna wtyczka pin 1 :D
skrzynia biegów --> odpinasz wtyczkę od impulsatora --> odwiedzasz znajomych --> i niech się inni wstydzą :) No to się wstydź, bo nie znajdziesz tej wtyczki
Sprawdziłem w końcu te przewody bazując na schemacie dostępnym [url=http://obrazki.elektroda.pl/5734143... oto do czego doszedlem: Na każdym przewodzie jest przejście, ponadto zmierzyłem jeszcze raz napięcia względem masy na wtyczce impulsatora tak dla upewnienia i co ciekawe na przewodzie syglałowym jest +10V. Pytanie czy tak ma...
najprawdopodobniej masz problem z impulsatorem, będziesz musiał podjechać do serwisu racji zeby i zrobili sparowanie, a jak to nie pomoże czeka cię wymiana impulsatora. Sprawdź jeszcze wtyczkę od impulsatora Nowy jesteś więc się nie czepiam, ale na przyszłość patrz na daty postów....
Przestańcie pisać pierdoły (nie dotyczy dj annus) to zwykła jednofazowa prądnica z odczepem do świateł. Z prądnicy wychodzą 3 kable: ładowanie, odczep do świateł i zasilanie modułu zapłonowego. Czasami jest we wtyczce jeszcze kabel od impulsatora. Autorze tematu, poszukaj oryginalnego schematu od dowolnego chińczyka i już. To tylko kilka kabelków, nie...
"Zastanawia mnie czy jest sposób aby zdiagnozować czy źródłem problemu jest ceka, moduł czy impulsator." Jest i to po kilka sposobów na każdy z tych w/w elementów! Z tym zdalnym diagnozowaniem usterek jest podobnie jak ze zdalnym leczeniem pacjentów! Po co tracić czas na wypisywanie postów, jak ktoś kto ma o tym pojęcie zrobi to i chyba cudów nie wiadomo...
Zapłon w Cagivach jest bardzo prosty, moduł wtyczka 4 przewody, dwa do cewki na statorze, dwa do cewki WN. Zapłon jest bez impulsatora, iskra 2× obrót bez stałego kąta wyprzedzenia. Alternator tzw. dwufazowy, do ładowania akumulatora. Ale całego statora z kołem magnesowym nie przełożysz z AM6 bo fizycznie nie będzie pasował na rozmiar stożka wału korbowego....
witam kolega miko34 ma racje, na podstawie usterek i objawow stara sie pomoc usunac prawdopodobna przyczyne nieprawidlowego dzialania tachografu, (ps magistrala danych J1939 nie jest plombowana) naprawy ukladow hamulcowych powinny byc wykonywane przez osoby przeszkolone, ale nikt nie zabroni wlascicielowi "zagrzebac" we wlasnej ciezarowce, jak tylko...
Sprawdź czy gdzieś na słupku po po prawej stronie nie znajdziesz starej naklejki legalizacyjnej od tacho. jak jest to masz tam wpisaną stałą "k" samochodu. Wtedy pomyślimy co dalej robić. Albo jedź do serwisu to zmierzyć. Jak masz wyprowadzoną żółtą wtyczkę od impulsatora to każdy serwis tacho to zmierzy.
Witam. Pisze z problemem ktorego nie moge rozwiazac. Otoż skladalem silnik 2.5 BAC po tulejowaniu w samochodzie kolegi , silnik przyjechał gotowy po złożeniu dołu, zamknieta miska i obudowa kół pośrednich , bez zamontowanej głowicy .Oczywiscie zalozone blokady na wal i walek nowa podkladka diamentowa i śruba wałka ,całość skręcona momentem wg ELSY ,lecz...
Witam! Niestety na siłę. Impulsatora nie uszkodzisz. Ale w jakim celu chcesz tą płytę zdejmować? W stanie czuwania (wieża wyłączona , wtyczka w gniazdku) wyszukaj miernikiem 5V i to będzie zasilanie procesora.
I po problemie.Ani impulsator ani licznik, doszłem po kabelkach że na wtyczce od impulsatora nie ma masy.Kabelek pękł w środku izolacji zaraz przy blaszce przykręconej do bloku, jak silnik był zimny izolacja skurczyła się i była masa,po rozgrzaniu silnika izolacja troszkę się naciągneła i brak masy.Polutowałem i wszystko OK.Pozdrawiam.
Mój problem dotyczy komputera pokładowego. Otóż jak zapodam funkcję średniej prędkości to ciągle mi pokazuje zero, a w średnim spalaniu pokazuje mi ciągle kreseczki ------. Mam Vectre A CDX C20NE 95r. z ABS i obrotomierzem. Jest także oryginalnie żółta wtyczka do BC i kostka pod przyciski. Zapewne jest też impulsator, ponieważ nieniesko-czerwony przewód...
Witam. Dobrze koledzy podpowiadają, sprawdź impulsator znajdujacy sie w tylnej czesci skrzyni biegow na wysokosci mechanizmu różnicowego. Koszt niewielki a zdaza sie, ze to siada. Wtyczka ma 3 piny czyli masa, + po stacyjce oraz impuls.
Mój problem dotyczy komputera pokładowego. Otóż jak zapodam funkcję średniej prędkości to ciągle mi pokazuje zero, a w średnim spalaniu pokazuje mi ciągle kreseczki ------. Mam Vectre A CDX C20NE 95r. z ABS i obrotomierzem. Jest także oryginalnie żółta wtyczka do BC i kostka pod przyciski. Zapewne jest też impulsator, ponieważ nieniesko-czerwony przewód...
Mój problem dotyczy komputera pokładowego. Otóż jak zapodam funkcję średniej prędkości to ciągle mi pokazuje zero, a w średnim spalaniu pokazuje mi ciągle kreseczki ------. Mam Vectre A CDX C20NE 95r. z ABS i obrotomierzem. Jest także oryginalnie żółta wtyczka do BC i kostka pod przyciski. Zapewne jest też impulsator, ponieważ nieniesko-czerwony przewód...
Komputer raczej umiera definitywnie, zresztą w tym modelu nie ma nic do iskry. Ja bym sprawdził dwie rzeczy: czy po zaniku iskry jest nadal 12V na czerwonym/ pomarańczowym kablu na cewce wn (ale żarówką, a nie miernikiem), a drugą rzeczą to czy cewka impulsatora nie dostaje przerwy jak się rozgrzeje (podwójna wtyczka, kable o ile pamiętam to żółty i...
Znalazłem ten impulsator,wyjąłem wtyczkę wykręciłem ustrojstwo podłączyłem wkrętarkę , działa zamontowałem na razie wszystko okej, może coś nie łączyło, dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Temat zamykam.
Zdemontuj licznik, w złączu niebieskim, pin 28/32 wypnij przewód. Zobacz czy po tym zabiegu dalej wskazówka będzie pokazywała prędkość jak auto będzie stało. Jeżeli nie to problem w przewodach. Czy jak odepniesz wtyczkę z impulsatora to też tak szaleje wskazówka?
Sprawdź czy na kablu idącym z iskrownika oznczonym na "schemacie" jako 1 jest napięcie AC gdy wtyczka jest odpięta od modułu i kręcisz np. kopką wałem silnika a świeca jest wykręcona.
sprawdzone, wtyczki jak nowe, sam impulsator kupiłem nowy... to nie to... :(
Z tym radyjkiem to nie ma problemu. Albo znajdujesz sygnał prędkości do licznika ( Najlepiej z impulsatora w skrzyni biegów) i podłączasz pod wejście GALA albo podpinasz się pod czujnik ABS w wejscia SENS w radiu (wtyczka obok iso). Potem tylko kalibracja i śmiga.
Witam Zwracam się z prośbą o udostępnienie schematu elektrycznego tgb Blade 550, pokrewnych modeli tgb, bądź samego pinoutu modułu zapłonowego jeśli takowy ktoś posiada. Moduł 2+4+6pin. Quad nie ma iskry, cewka sprawna( sprawdzona i podmieniona), impulsator sprawdzony sprawny ( w momencie zbliżenia magnesu słychać krótki dźwięk piszczki miernika), napięcie...
witam problem rozwiązany ,nowy kabel szary od impulsatora do czarnej wtyczki do licznika i licznik znowu ożył pozdrawiam
Witajcie. Mam problem po wymianie skrzyni biegów w Kangoo 1,9d przestał działać prędkościomierz i nie dolicza km. Co może być przyczyną tego? Wymieniłem też impulsator i nadal nie liczy. Czy przyczyną może być to, że nowa skrzynia ma inny symbol? Proszę o pomoc. Z góry dziękuję. A w poprzedniej skrzyni był ten impulsator czy dziura była zaślepiona...
Witam ! Czy masz przewody z wtyczkami do łączenia na płytce stykowej ? Czy posiadasz miernik uniwersalny ? Zacznij od rozpoznania płytki stykowej jakie ma wewnętrzne połączenia. Postaraj się o zasilacz np. 9V 0,5A ( nawet nie stabilizowany ). Poszukaj schemat impulsatora na NE555
Witam. Trafiłem na ten temat i widzę wypowiedzi które od razu autora tematu zniechęcają do odpuszczenia tematu. Kilka lat temu przyszedł do mnie sąsiad podczas żniw i zakomunikował, że padł silnik w jego kombajnie zabawce (class z lat 70 z benzynowym silnikiem vw) czy da się wstawić jakiegoś diesla. Podjąłem wyzwanie. Z tego co pamiętam ECU było od...
Witam. Sprawdziłem impulsator, jest zasilany prawidłowo - po zapłonie na skrajnych pinach (wtyczka 3 pinowa) jest napięcie, zarówno po włączeniu wstecznego, jak również na innych biegach czy na luzie. A prędkościomierz nie działa gdy auto jedzie do przodu. ale za to działa na wstecznym. Usterka powstała u mechanika. Autko niedawno kupione, poprzedni...
Demontujesz pokrywę - odkręcasz 2 wkręty z tyłu pod pokrywą. Odkręcasz wkręty mocujące panel i pojemnik Wysuwasz pojemnik na proszek Wykręcasz 2 wkręty od frontu- widoczne po wysunięciu szuflady wciszkasz elementy panelu widoczne w metalowej listwie z przodu. Wypinasaz wiązki kabli z plastikowych uchwytów metalowej listwy Odchylasz delikatnie górę panela...
Jeśli to nastawnik dawki to w logach nie bardzo wyjdzie a z opisu wychodzi że to jednak to. Możesz podjechać do pompiarza, podłączając się pod wtyczkę pompy zrobi analizę pracy nastawnika, jesli się zacina to wyjdzie jak na dłoni. Mniej wiarygidna ale też niezła metoda to odłączenie wtyczki od impulsatora ze skrzyni biegów, jeśli wyraźnie poprawi sytuację...
Witam. Posiadam Corse B 1.2 C12NZ z 1994 roku z zamontowanym licznikiem na linkę (literka W). Podczas trybu testowego TID-a (wciskamy oba przyciski na kilka sekund) prędkość pokazuje na 0km/h choć jadę wtedy ~30km/h. I tu moje pytanie skąd TID oraz komputer pobierają dane o prędkości pojazdu (we wtyczce TID-a pin 12 niebiesko-czerwony kabelek opisany...
Witam Poszukuje noty katalogowej, opisu wyprowadzen, schematu, czy jakichkolwiek innych informacji odnosnie tachoimpulsatora ANALOG-DIGITAL CONVERTER E2/CPPC12. Nie jest to wbrew nazwie na obudowie przetwornik ADC, tylko maszynka polaczona z impulsatorem (w jednej obudowie). Problem w tym, ze wtyczka posiada 11 wyprowadzen. Z informacji od jednego goscia...
Witam Mam problem z Magnumką 460 DXI z skrzynią ZF. Na górnej skrzyni ciężko jest włożyć biegi 5 i 6. Po przełączeniu na górną skrzynię lewarek sam się ustawia w pozycji 7-8 . Po wyjęciu biegu 6 sprężynuje i ustawia się w pozycji 7-8. Brak jest ruchu poprzecznego. Zauważyłem, że nie ma problemu z wrzucaniem biegów przy prędkości 15km/h, powyżej pojawia...
Krisviola1977 napisał: Wlasnie przed chwila podlaczalem VAG-a i wyszlo. Memory of ABS contoler P1653 , powiesz mi ktory to czujnik? Z gory dziekuje W poście do którego podałem linka: Witam. Mam problem z czujnikiem ABS w Seacie Ibiza 6L. Najpierw podczas jazdy przy skręcie w lewo włączał się układ ABS, po kilku dniach układ włączał się już przy każdym...
Ok juz wiem jaką wersję masz 1. Odepnij + amulatora 2.Wyjmij tą mniejszą wtyczkę ze sterownika 3. przekręć stacyjkę na on 4, Zmierz i podaj oporność pomiędzy przewodem + z odpiętego aku i przewodem szarym małej wtyczki
Seat cordoba 1.9tdi 90km z 1998r. Silnik 1z Jakiś czas temu wymieniałem nastawnik HDK111 na "regenerowany" bo miałem niemiłosierne falowanie obrotów oraz wszystkie inne objawy związane z brudnym nastawnikiem. Po odpięciu wtyczki impulsatora silnik nie szarpał i było OK dlatego zdecydowałem się na wymianę nastawnika. Nowego nastawnika ustawiłem,że napięcie...
Witam serdecznie, Planuję dołożyć do Mercedesa W123 tempomat z Mercedesa W124. Poniżej wstawiłem zdjęcie kompletnego zestawu i mam kila pytań: - Wtyczka dwupinowa zaznaczona na żółto, składająca się z trzech kabli czerwono czarnych, gdzie powinna być podłączona? - Wtyczka dwupinowa zaznaczona czerwonym kolorem, składająca się z dwóch kabli czerwono...
Ustaw miernik na pomiar napięcia AC (zmiennego) na zakres 600V albo na maksymalny jaki jest powinien być 600V bo napięcie może sięgać nawet 300V i wepnij go między przewód od cewki zasilającej a masą. Następnie zakręć rozrusznikiem i zobacz czy pojawia się napięcie. Ustaw miernik na pomiar oporności rezystancji (zakres 2k ohm) aby sprawdzić impulsator...
Nie wiem jak u Twojego Szwagra, ale w mojej B3 napęd licznika jest elektryczny. Może szwankuje impulsator znajdujący sie koło lewej półoski, lub są zaśniedziałe połączenie styków impulsatora lub wtyczki.
(at)sosarek - dzięki, ciekawy kierunek, może coś znajdę. (at)Sinister - mogę ciąć co chcę. Kupiłem na znanym portalu aukcyjnym klawiaturę multimedialną jako dawcę kontrolera. Ma belgijski układ klawiszy, AZERTY, i na pewno mi się nie przyda (choć przynaję, że gdybym miał taką QWERTY to chyba zmieniłbym wreszcie wysłużonego logitecha) Tak, blaszki stykowe...
Nie . Możliwe że impulsator walnięty bo jak z niego ściągnę wtyczkę to idzie ale licznik nie pokazuje
napięcie impulsatora impulsatora tachografu wymiana impulsatora
upływność przewód bremen samsung generator alternator
wykrywacz metali schemat piekarnik samsung
Dodatkowy zwrot ulgi na dzieci w 2025 roku Scania S 450 EMS 8430 - Problemy z czujnikiem NOx i układem paliwowym