Sprawdź zasilania na wtyce sterownika G4 +12v, C3+12v, H4 GND
Po wypięciu sterownika skrzyni jaka rezystancja szyny CAN ? Po wypięciu sterownika jakie napięcia na wtyce ? Masa sterownika sprawdzona w wtyce ?
Napięcie było podawane na wtykę sterownika gdy ten był odpięty, nie dźgałem kabli igłą. Tak że było to bezpieczne dla stera.
Immo na off to i komunikacji brak, sterownik jak zmienisz immo trzeba będzie zrobić, ja bym gumiaka naprawił, pewnie trzeba przelutować przy sterowaniu, może podmienić kluczujące.Popatrz dokładnie na wtykę sterownika, zielono tam jest a nie bywa... Wiązka, do sprawdzenia żarówą minimum 55W a najlepiej 2*55W i sprawdzasz przewody do sterowania na cewkę.
Witam Mój temat trochę stary ale odgrzeje go trochę Sterownik Opel Vectra B 96 1.8 2x airbag napinacze elektryczne zółta wtyka sterownika nr sterownika GM 90 464 705 czy to napewno jest Airbag S
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
Pod płytą bezpieczników zamontowany pionowo wtyką do góry Czarna oprawa zielona wtyka Będa tam dwa bądź trzy sterowniki obok siebie w zależnośći od wyposażenia https://obrazki.elektroda.pl/7003483900_... poz 6 to Twój sterownik
Ten drugi błąd z przekaznikiem , to też efekt działania wilgoci / wody/. Główna wtyka od sterownika do przeglądnięcia i nie tylko ona , po powodzi jest tak ,że spotka Cię jeszcze wiele niespodzianek z elektroniką.
Sterownik masz za akumulatorem, sonda na pinie 27B(niebieska wtyka).
Wyciągasz wężyk, przesuwasz taką dużą plastikową klamrę odsuwając ją od wtyczki - i wtyka wychodzi sama.
Sprawdz piny we wtyce sterownika,po zalaniu wodą mogły teraz przysniedziec pozdrawiam
Mierzyłem już kilka razy. We wtyce przy sterowniku pokazuje ok 1100 Om na obydwu czujnikach
Ten od wskaźnika jest czarny i ma owalną wtykę a od sterownika chyba niebieski i prostokątna wtyka.
No to sprawdz błędy a najpierw bezpieczniki,i zasilania i masy na wtyce sterownika.
https://obrazki.elektroda.pl/1436719200_... Takie mam oznaczenie na centrali. Tylko tak da się zrobić zdjęcie bo wtyka zasilająca przeszkadza.
Jeżeli jest brak reakcji na pedał gazu, to jest uszkodzony czujnik w pompie. Nie wiem czy chodzi Ci o sterownik osadzony centralnie na silniku, żadko sie psują, częściej jest zalana wtyka na sterowniku osadzonym na dole silnika (dostać sie można z kanału, podnośnika) patrz na sterownik między silnikiem a ścianą grodziową. O jakim samochodzie i silniku...
Jezeli po ruszeniu i osiagnieciu ok 10km/h drzwi sie nie zatrzaskuja to sprobuj tak jak sugeruje przedmowca,byc moze wygnil pin we wtyce sterownika abs...
Tak sterowanie jest za pomocą kabla wielożyłowego... dla tego jest na końcu wtyka rs. Sterownik jest odpowiedzialny za programy, blackout, audio, speed itd.... Bez niego urządzenie nie będzie chodziło... co do zabezpieczenia to gdzieś jest zwarcie badz podpinasz przewody od balastu i trafo bo nie pamietam czy ten model ma wbudowane czy zewnętrzne trafo...
Niestety ale na wtyce i sterowniku brak numeracji, ustaliłem 4 pary przewodów na trzech, jest rezystancja ok1,5 ohm, na jednym cisza, niestety niewiem od którego koła.
Witam Sterownik UPC albo wtyka do naprawy.
Sterownik silnika daje sygnał do włączenia pompy. Z zacisku 85 przekaznika pompki idzie przewód do sterownika na pin 24. Sprawdz wtykę od sterownika może tam coś nie gra albo sam sterownik uszkodzony.
Jesli czujnik temperatury jest dobry i nie ma innych bledów to sprawdz jeszcze czy masz odłączoną wtykę od sterownika pompy płynu( puszka nad pedałami).Jeśli dalej wentylatory będą się włączać to masz żle zrobiony program
Wyciąg wtykę od sterownika przyrząd do reki zobacz czy jest przejście
komputer pokazuje czujnik halla g40 bład sporadyczny elektronik stwierdzil Czujnik pracuje lecz ze po dodaniu gazu wchodzi bląd silnik ZLE PRACUJE , Brak MOCY Skasuję bład na wolnych obrotach błędu nie ma DODAJE GAZU BŁĄD WCHODZI SPOWROTEM Halla Czujnik Nowy ,,, Czy jest mozliwe ze wtyka od sterownika jest zasniedziala błąd czujnik halla o kodzie 515...
Witam.Wymieniałem wtykę sterownika pompy abs (stara się spaliła), po wymianie cały czas są błędy 00285- czujnik prędkości koła ,przedni prawy (G45) 00290- czujnik prędkości koła, tylny lewy (G46) 00778-czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) Jest drugi sterownik bo w tamtym wypaliło całe gniazdo,czujniki 2 nowe,przewody przemierzone. Błędy dalej te same.Podstawiłem...
Najprościej odepnij sterownik , rozbierz wtykę , złącz przewody CAN wejdź w getewaya . Opisz co się dzieje.
Pomierz przedni, prawy modulator ABS (cewki). Przewód na 2-gim pinie sprawdź na przebicie do masy (ale wypnij wtykę ze sterownika). Zacisk 30A i 30B to 2 zasilania ABS-u. Jeśli widzi awarię którejś, to sterownik może być do naprawy (dopytaj czy nie był palony z kabli, albo prostownika). Na razie skup się na zaworze. I jeszcze jedno: kto to naprawia...
Napęd CD/DVD masz jeszcze sprawny (mój już dawno zdechł)? Jeśli tak, to odtwórz system z płytek Recovery, które zapewne zrobiłeś zaraz po pierwszym uruchomieniu. Odpadnie ci żmudne instalowanie sterowników - DELL wtykał do tego modelu co popadło i trafienie na właściwy sterownik to czysta loteria.
Dodam ze producent źle umieścił sterownik zbyt nisko nawet mała stłuczka uszkadza sterownik ,również mycie silnika, wtyka niby jest szczelna [badziew] piny ja wlos sterowiki te praktycznie nie nienaprawialne czasem się komuś sporadycznie uda te inne rzeczy odzwierciedla cenę 307 -ek na rynku
Witam Odepnij wtykę od sterownika silnika tą do której są podłączone cewki ,,pompek" i czujników z silnika.Weź jakiś środek do odtłuszczania i przemyj piny po czym oczyść wszystko sprężonym powietrzem,podłącz sprawdz.
Nie zniechęcaj się. Plusa po stacyjce masz w skrzynce bezpieczników pod maską, biała wtyka, czarny kabel.
Ja bym jeszcze spryskał kontaktem same styki-piny we wtyce i w gnieździe sterownika. Miałem podobnie w OMVL.
Mając dobry skaner i oscyloskop kilkukanałowy to temat na jedno popołudnie. Bez czujnika wałka odpala czytając z mapy. Jak ma czujnik to mu nie pasuje coś. Czy sprawdzaleś czujnik, wtykę ze sterownika? Drugi ster na podmianę i zrobić mu virgin. Bez sprzętu tylko gdybanie będzie.
Nie stawiał bym tu na sterownik. Ale kto wie? Zdaje się że Texa ogarnia to w diagnostyce. Czarna wtyka 2-gi pin to wyjście diagnostyczne.
Witam taką wtyczką za dużo nie pomieszasz, ale taka ryżowa wtyka może coś upalić.Mi się wydaje że masz problem z immo to ,że kontrolka gaśnie to o niczym nie świadczy puszka immo straciła komunikację z sterownikiem silnika.Spróbuj jeszcze ściągnąć klemę na godzinę
Znalazłem,opis dany przez "Stefanek1" Do D3W Z. "Jak nie mozesz sie połączyc z piecykiem, za pomocą programu VAG, a chcesz zresetować sterownik, to trzeba wypiąć na chwilę tą 10-cio pinową wtykę w srodku, co idzie do EPROMU - sterownika. Trzeba do tego zdjąć tylną obudowę, tak jak do wymiany świecy. Pozdr. " PS.U mnie zadziałał.
Są tam przewody idące bezposrednio do sterownika kolumny/przełaczników. Nie wtykał bym tam nic bo i tak nie ma tam w ogóle miejsca na takie manewry.
Moze ostatni DIN jest do sterowania na DMX i PRW Lub ... "+"(czerwony) z "-"(bialym) na przewodach jest zamienioty bo sterownik i Par mogą mieć inne ułożenie przewodów we wtyce ... (są 2 rodzaje połączeń DMX) Jak pierwsza porada nie pomoże to tylko na przewodznie ktory wkładasz do sterownika zamien we wtyce miejscami czerwony z bialym
Zadałeś sobie trud przeczytania załączonego linku?? Jeśli tak, to zadaj sobie pytanie, czy wypełniłeś polecenia tam zawarte. Abstrahując: Twój zasilacz powinien posiadać złącze PCIe 6pin, drugą wtykę obsadzasz za pomocą wspomnianej przejściówki Molex>PCIe.
A masz wtykę i przewód poprowadzony do sterownika do tego drugiego czujnika?
Sprawdź Bezpiecznik e189 - przewód 1186 - do pinu sterownika a9 Bezpiecznik e190 - przewód 1187 - do pinu sterownika a8
I Jeszcze jedno pytanie, przy czytaniu po złączu program chce zeby wyłączać i włączać zapłon. Przy czytaniu na stole tez trzeba to robic? Do tego jest ten mały przełącznik przy tej jednej wtyce?
Jeśli ta moja wtyka co robi zwarcie to "C" to potrzebuję dolną część tego schematu
To elegancko ze da się wyciągnąć tylko że nie mam jeszcze schematu tego sterownika jakbyście mogli cos podesłać, a jesli chodzi o podłączenie do kompa to nie bardzo bo wtyka jest cały czas w tej chwili wypieta ze sterownika I jeszcze jedno jjeden pin (najprawdopodobniej jedno zasilanie) jest całkiem wypalony
Mniej więcej, przy czym pulseaudio jest kijową nakładką na alsę. Z gnome, napisz o co chodzi, pomyślimy. Unity to wtyka do compiza- można ją wyłączyc...
Blisko ale troszkę inna wtyka, ja mam denso GM 55575315 MB276800 9553
Dotarłem do informacji ze stron serwisowych Citroena ,wynika z tych informacji że chodzi tu o powietrze rozrzedzające spaliny by osiągnąć wartości Euro4 lub 5 w spalinach w moim autku jest zainstalowana turbinka która dodmuchuje powietrze do kolektora wylotowego .Najśmieszniejsze jest to że ten błąd sam się kasuje i pojawia co jakiś czas.Zaczynam podejrzewać...
witam, potrzebuję schemat interfejsu plus soft, jesli ktos ma to proszę o info niekoniecznie na Witam A o jaki typie pieca mówimy. Prosty sposób na rozblokowanie zablokowanego sterownika po kilku nieudanycvh próbach odplenia to - załączyć piec i podczas pracy rozłączyć napiecie i ponownie załączyć ( główna wtyka zasilająca piec). Metoda sprawdzona...
Witam ! Do tych zacisków raczej nic się nie wtyka a raczej wyprowadza sygnał impulsowy ,a konkretnie 1000imp/1 Kwh i może służyć do analizy zużycia prądu,czy rejestracji na rejestratorach,czy służyć jako źródło sygnału do dalszej obróbki np.do sterowników PLC.
Skoro temat nie zamknięty to się podepnę ,może coś i mnie oświecicie. Astra 2 1999 .silnik 1,6. Wersja sportowa 2 drzwiowa. Padł prędkościomierz. Właścicielka podjechała z usterką do elektryka, który nic nie zrobił ale jeszcze uszkodził więcej. Wiele nie tłumacząc. Okazało się, że tym razem dodatkowo nie wychylały się wskazania paliwa i temperatury...
Na module wspomagania masz wtykę z dwoma grubymi kablami, jest na nich 12v i masa?
Kabelki, wtyka sprawdzona, czy tylko wtyka podpięta i diagnoza brak komunikacji, z innymi sterownikami da się gadać, może brak komunikacji z powodu zakłócenia na lini diagnostycznej. Jak nie działa prędkościomierz to albo czujnik w lewym kole leży, albo wiącha lub sterownik ABS leży.
Pokaż zdjęcie tej instalacji. Dalej się upieram że to nie "fabryka" tylko montowane na zlecenie dilera. W wielu przypadkach nie ma wtyka bo nie ma włożonego odcinka kabla z wtyczką do gniazda w sterowniku LPG. Takie zabezpieczenie gaziarza.
Witam może w sterowniku masz jakieś przepięcie sprawdź druk i sama wtykę
5-zasilanie +30 wyjście świec jest z wtyki mniejszej piny 1,2,4,6. chodzi mi o piny;1,2,3,4 wtyka jak na załączniku.
ale wchodzę w parametry w kompie i w czasie jazdy czujnik pokazuje prędkość.... Ale obserwowanie prędkości kół w blokach pomiarowych nie jest wiarygodne.Chodzi tutaj o to że komunikacja między sterownikiem -testerem a kompem przebiega zbyt wolno żeby zaobserwować szybko zmieniające się sygnały.Najlepszy jest wykres lub oscyloskop .Sprawdź ten sygnał...
Aa, nie chce mi się pisac ale napiszę: masy 16,19 plusy po zapłonie 15 , stałe 17,18 czujnik fl 14,25 czujnik fr12,13 czujnik rl 22,23 czujnik rr 9,10 , a i na 24 po wciśnięciu pedału +12v ,wszystko ładnie na wtyce do sterownika posprawdzać, nie jakieś odpinanie czujnika przy kole i mierzenie,tyle se możesz sam reszta na kompa.
witam,antenka jest podpięta do bodkomputera,a z niego sygnał idzie do ecu.Taki morał z tego ze musisz mieć ,kluczyk,bodkomputer,ECU w komplecie z jednego auta.Bodkomp jest doklejony do tyłu skrzynki bezpiecznikowej ma 4 spinki,do niego jest wpięta niebieska wtyka od tyłu Dodano po 22 tak wygląda bodkomputer:
Znalazlem, z tylu pod sterowaniem klima na tyl, wtyka do tylu skierowana. Ma ktos schemat polaczenia z abs i ecu? Pozdrawiam!
dobra to może głupie pytanie, ale w jakiej kolejności liczy się te piny na sterowniku? bo niby na wtyce są podpisane numery ale nie zgadza się to z tymi numerami co podajesz Ty albo co są na innych tematach.
Nic dziwnego że nie możesz się wtedy połączyć ,,z silnikiem,,. Błąd 1314 oznacza usterkę sterownika silnika. Zakładam że auto nie jest pod dzwonie ;) Sprawdź wtykę wiązki elektrycznej do sterownika. W zależności od umiejscowienia jego (Seaty z reguły je mają pod podszybiem) lubią one bardzo często podmakać !!! Pozdrawiam.
W podszybiu masz sterownik silnika zamontowany. Zobacz tam może wtyka zakwitła, może kabelki przetarte i wilgoć powoduje zakłócenia sygnału.
Spoko znalazłem, wpiąłem pętle ale dalej lipa pobór w stanie spoczynku 0,08 A czy powinienem jeszcze wypiąć ze sterownika telefonu drugą wtykę?
Odkąd walczyłem z tymi zaciskami, to ustawiłem sobie właśnie taki awatarek :D (zasada działania zacisku el.). Tam, bez poboru prądu nie zdążysz pomierzyć nic. Odepniesz wtykę od zacisku, zapniesz żarówkę 21W i tylko raz się zaświeci i sterownik odetnie zasilanie, bo zbyt niski pobór... Tak się dzieje, kiedy zacisk się przycina. Ja podaję napięcie bezpośrednio...
Wirnik kręci się lekko z paskiem czy bez ale tylko wtedy gdy jest z silnika wypięta wtyka. Żeby wykluczyć zwarcie silnika odpiąłem kostkę i włączyłem wtyk do prądu. Bum znowu wywaliło bezpiecznik i ewidentnie słychać zwarcie w okolicy sterownika głównego pralki. Na pierwszy rzut oka nic podejrzanego nie widać DC92-02663A https://obrazki.elektroda.pl/7731855900_...
wtyka na 4 piny? tak czy siak wystarczy sprawdzić czy jest sygnał ze sterownika na moduł i będzie wiadomo czy to wina modułu
Odgrzeje. Wspomaganie umarło całkowicie. Błąd P0606-błąd wewnętrzny kalkulatora. Wtyczki nie noszą śladu korozji, napięcie po zapłonie się pojawia. W parametrach pracy widzę prąd silnika 0A i napięcie zasilania 0v. Jak zdejmę dużą wtykę brak kontaktu ze sterownikiem. Rozebrałem sterownik, tranzystory mocy 160n04 całe te co bardziej na wierzchu nie mają...
http://obrazki.elektroda.pl/1157465000_1... Witam, mam problem z podłączeniem pompy od wanny z hydromasażem, stara pompa została wymontowana dawno temu nie wiem przez kogo. Wszystko jest oryginalnie podłączone, nawet pompa jest ten sam model. Jak podłączyć kable od pompy 230V pod ten sterownik? Na schemacie ze zdjęcia widnieją oznaczenia...
Dzisiaj sprawdzę czego mu brakuje. Ale dodam że jak zgaśnie to nie mam diagnozy ze sterownikiem. I co ciekawe jak wypnę wtykę z niego i ponownie wepnę to zapala kontrolke na zegarze i diagnoza jest.
Witam wiem że dużo czasu upłynęło ale dostałem po dziadku Astrę bez kluczyków i stoi bez możliwości odpalenia mam xprog ale nie wiem jak zmodyfikować wsad aby odpalic sterownik Delco czerwona i biała wtyka z Motorola hc11f1 E87j wszelkie info proszę na zborowski78(at)gmail.com z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Wpinasz wtykę testera w gniazdo diagn. Wybierasz sterownik,następnie wchodzisz w blok danych. pozdrawiam.
U mnie było widać gołym okiem. Komputer nie wyglądał na zalany tylko elektrolity się wylaly. Ruszanie wtyka od kompa nie powoduje zalaczenia przekaźnika?
Witam, Ostatnio wyskoczył mi błąd: - 0A - Wyzwalacz poduszki środkowego pasażera 2gi stopień, Wartość za wysoka, Obecny, 127 Nie mam pomysłu, gdzie tego szukać. Zmieniłem wtykę przy schowku pasażera na hermetyczną, pod fotelami ogarnięte, sterownik zapuściłem kontaktem sprayem i dalej wyskakuje. Ma ktoś pomysł, co można by było zrobić jeszcze, aby...
Temat załatwiony, ale jeśli kogoś interesuje... Brak zasilania do sterownika hamulca, przegnity przewód czerwony zasilający.odłączyłem wtykę i pociągnąłem każdy przewód z osobna.Czerwony rozciągnął się jak gumka, w środku był przegnity,izolacja nie naruszona, jak oni te kable produkują.Polutowałem,wszystko pięknie hula.
A, jeszcze jedno- różni "naprawiacze" wtykają we wtyczkę sterownika grube końcówki pomiarowe zamiast posłużyć się igłową, skutecznie przy tym rozginając konektory. Może tylko to?
wopor ta diagnoza techem to bzdet.Raz pokaże że w prawym kole a za moment że w lewym i to jest bez sensu. Poruszasz wtyczkami i okazuje się,że następuje cudowne uzdrowienie absa w oplu. Takie czary mary i nie można pominąć wtyczki leżącej na tylnym moście (tam się schodzą). Słyszałem też że sterowniki absa padają,pompy absa świrują,wtyka do sterownika...
witam,mam problem bo potrzebuje skasowac poduszke w audi A6 97r i w zaden sposub nie moge sie skomunikowac ze sterownikiem,łacze sie przez biala wtyczke pod maską i ta wtyczką komunikuje mi sie tylko z silnikiem i z klimą.czy do srsu jest gdzies inna wtyka?pozdr.
należy usunąć jeden z pinów we wtyce wiązki silnika 900 montując sterownik punto Multimetr w dłoń i odłączaj po kolei zobaczysz kiedy spadnie pobór prądu Ale której wtyczce ? Gdzie jej szukać ?
Witam Pewnie tematy podobne już były ale mi chodzi o to aby później wrzucić tu zrzuty ustawień i żebyście je ocenili. Ale od początku. Braciak młodszy kupił Punciaka 1,2l 8v z gazem ze sterownikiem AKME. Chcielibyśmy się pod niego podłączyć i zmienić najpierw czas przełączania na gaz bo ktoś bardzo niemądrze zrobił tak że samochód prawie od razu jeździ...
Dmuchawa w kabinie nie ma związku z tym sterownikiem, mimo, że są '23' rodzaje to różnią się ilością pinów we wtryczce sterującej (8,10,12,14). Jeśli wtyka pasuje to jest ok. Skup się na dmuchawie, brak jej działania będzie przyczyną braku pracy wentylatorów chłodnicy i klimy.
Odepnij (wyjmij jesli wtykany) odbiornik i wtedy sprawdź
To pewnie niewłaściwego kabla używasz, LR np ma taką samą wtykę a odwrotnie wyprowadzone linie K i L.
Sama pompa pod ktsem niema zadnych bledow,po podpieciu pod wtyke auta bzeczy i wywala awrie sterownika,podpiecie drugiego sterownika silnika odpada roznica na wtykach.Podzwonilem po pompiarzach i mowia ze niebedzie chodzic roznica w oprogramowaniu pompy i mechaniczna wewnatrz samej pompy.Sama reanimacja starej pompy raczej nie pomoze za wiele bez gruntownego...
Wg mnie, tylko na zasadzie sprawdzenia co gdzie jest w starym sterowniki i porównanie z dokumentacja nowego sterownika. A później zmiany okablowania w którymś wtyku - zapewne od stony hulajnogi zostaną bez zmian.
Mam auto po stłuczce i jakiś "mądry" wywalił mi sterownik wentylatorów i klimy i obciął wtykę przewodów od wiązki od chłodnic. Mam wtykę ale nie z tyloma przewodami co powinno być. Więc mogę ją wykorzystać do podłączenia Oryginalnej wiązki. W związku z tym mam prośbę. Jak ktoś by potrafił opisać wyjścia ze sterownika na wiązkę która idzie do chłodnic,...
Witam. Mam taki problem z sterownikiem v-tec, znany również jako versus. Auto to citroen c3 1.4 8V. Mogę się normalnie połączyć z tym sterownikiem, widzę parametry. I gdy chce go przełączyć na gaz słychać tylko cykniecie zaworów i od razu gaz się wyłącza. Nie tracę połączenia ani nic. Prametry spoko. Obroty widzi, ciśnienie jest, napięcie też. Tylko...
"Zastępnik" pamięci PROM jest już gotowy i działa bardzo dobrze. Bez znaczących przeróbek panelu umożliwia uzyskanie 20 (pokazując to na wyświetlaczu) kanałów. Co ciekawe Radmor z wyświetlaczem 2 cyfrowym może pokazać maks wartość 79 kanałów. Ale proste drutowanie podstawki PROM w panelu pozwala tylko na pokazanie maks wartości 19 i z tego korzystam....
Witam mam problem z kontrolą trakcji TCS / ASR w Seacie Ibiza 1.9 TDI 110KM 2000r. Kontrolka od trakcji świeci cały czas i oczywiście trakcja nie działa. ABS sprawny. Po podłączeniu Vag-Com moduł ABS zgłasza błąd 1314 Pompa wraz ze sterownikiem była kiedyś zmieniana o czym świadczy przecięty i na nowo połączony kabel przy wtyczce do sterownika ABS (prawdopodobnie...
Standard IDE , Enhanced mode i sterowniki z płyty CD Asusa i po kłopocie. Oczywiście niebieska wtyka do płyty, a szara do dysku ustawionego na master, ewentualnie czarna do napędu ustawionego na Slave Aha i jeszcze kilka uwag. Te dwa pozostałe gniazda IDE pracują wyłącznie po zainstalowaniu sterowników z dyskietki zrobionej przy pomocy CD Asusa. Na...
15A poboru to sama taśma led, więc gruby kabel i gruba wtyka pomiędzy zasilaczem a taśmą.Natomiast sam sterownik ma nikły pobór ,tu starczą cienkie przewody 0,5 mm2.Masz tam tą trzecią żyłę, jako magistralę danych ,tu możesz dać przełącznik mały i przełączać nim czy sterowanie idzie z jednego , czy z drugiego sterownika. Tak samo zasilanie obu sterowników...
Wiem że tematów pełno ale takiego nie znalazłem. Więc mam taki problem: Popsuł mi się centralny zamek tzn. otwierają mi się i zamykaja tylko drzwi od kierowcy i tylko z kluczyka reszta nic. Jak próbuje pilotem otworzyć to tylko mrugną kierunki i słychać takie tyknięcie w sterowniku i przekaźniku pod kierownicą. Jakpróbuje zamknąć pilotem to we wszystkich...
Płytkę po lewej wtyka się w gniazdo szpilkowe J2 na centrali Geniusa. Sądząc po napisach - jest ona systemu radiowego Faac/Genius RC, pasujące piloty to Genius Echo (jeśli nie - napisz albo fotnij jakie są). Ten pomarańczowy odbiornik NW1 musi być zgodny z twoimi pilotami. I pewnie pasowałoby go podłączyć do napędu garażowego ale nie napisałeś o nim...
Witam Jeśli nie masz Service Pack1 do Xp to go zainstaluj. Procedura jest taka: najpierw instalujesz sterowniki a potem wtykasz urządzenie USB. Odinstaluj sterowniki wyjmij Irdę przeładuj system, zainstaluj stery i wsadź Irdę. Działa? Nie? :? Masz dobre sterowniki? (pod XP?) Zaktualizuj sterownik, wybierz opcję z dysku i wskaż katalog ze sterownikami....
A może to nie sterownik doszedłem do takiego wniosku po innych forach ale nie znalazłem odp. czy spotkał się ktoś z takim przypadkiem mam zwarcie na wtyce od elektro zaworu na pompie załączam zdjęcia błędów bo są tylko 2 Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/7605714200_... https://obrazki.elektroda.pl/9079928200_...
Witam. Posiadam dogrzewacz eberspacher D3WZ w oplu omedze 2.2 dti. Jest w nim padnięty sterownik. Do kupienia mam drugi sterownik tylko z saaba(piece takie same tylko różnią się wtyczką i ilością przewodów. W oplu mam wtykę 10pinową(7 zajętych) a w sterowniku z saaba jest 8 pinowa (6zajętych). Wstawiam foto do podglądu: Opel: http://zapodaj.net/07e0dd0ad2a4.jpg.html...
Na pewno masz 1.8 nie 1.6? W prawdzie słyszałem legendy że i 1.8 się zdarzały 2EE ale na żywo nigdy nie widziałem. Gdzie tego prądu nie masz? Akurat miałem tak nie dawno że sterownik wogle zasilania nie miał to się okazało że wtyka w jego pobliżu na podszybiu zgniła. A do wyszukiwarki to wpisz tylko "2EE" i będziesz miał multum wyników.
Niestety to są uroki nieoryginalnych kabli ! Miałem to samo z moją Nokią 6610, aż kupiłem oryginał kabel i poszło. Ewentualnie ten od kogo kupiłeś może ma sterowniki pod ten kabel ?? Kable pod wtykę COM nie potrzebują żadnych sterów i pójdą bez kłopotów
Dzięki za odpowiedź. Ze wspomnianych rzeczy pozostało albo zwarcie albo sterownik. Resztę sprawdziłem w moim moedlu nie występuje czujnik prędkości sprężaki (chociaż wtyka "dynda") Najciekawsze jest to że klima działała i padła nagle więc raczej wychodzi na jakieś zwarcie.... dłuuuuugie grzebanie. Jeszcze raz dzięki :D
Witam,może ktoś mi coś podpowie ,czujnik temperatury oleju w moim oplu pokazuje -50 st,sprawdziłem czujnik jest dobry,ale kable nie mają przejścia do sterownika. Może ktoś podpowie na których pinach szukać na wtyce do kompa,chyba że ich tam nie może być. Astra g 2001r 2,0 d 82km dzięki
Witam! Czy istnieje możliwość wykonana jakiegoś prostego interfejsu do kasowania błędu poduszki powietrznej w Oplu Corsie? (Może jakiś reset sterownika?) Płaciłem za to słono 2 razy i dałem sobie spokuj :cry: - potem okazało się że wtyka nie jest do końca wciśnięta....
wtyka przyczepki wtyka zapalniczki wtyka internet
fujitsu siemens reset baterii wykorzystanie zasilacza drukarki turbinka junkers
hydraulika siłowa kyocera km1635
Czujnik położenia wału korbowego – wymiana, ustawienie szczeliny, błędy P0335–P0339 Bosch, Denso, VDO Mercedes W211 sedan – światła przeciwmgielne świecą zamiast stopu po naciśnięciu hamulca