W czujniku zderzeniowym masz trzy piny. Jeden to masa która jest połączona z drugim pinem i zasila masą pompę paliwa. Jeśli wyłacznik zadziała wtedy rozłacza masę z piny drugiego i łaczy się z pinem trzecim i podaje masę na układ w liczniku który wyświetla napis FPS ON ale wtedy nie można odpalić samochodu.Jeśli masz ten napis a samochód odpala to coś...
Jeżeli montujesz alarm po stronie kierowcy, to przetnij przewód (o ile dobrze pamiętam) zielono/pomarańczowy - jest to wyłącznik inercyjny za osłoną plastikowego boczku na lewo od nóg kierowcy.
W Fokusie 1 nie ma modułu pompy. Jest przekaźnik w komorze silnika, z niego idzie zasilanie na wyłącznik inercyjny przy słupku i stamtąd do pompy. Jeszcze po drodze przed przekaźnikiem jest bezpiecznik 15A. Napięcie będzie tylko kilka sekund po włączeniu zapłonu i podczas kręcenia rozrusznikiem. Potem, jeśli silnik nie zapali, sterownik silnika wyłącza...
Odcięcie pompy paliwa z centralki AirBag było w późniejszych modelach, jak jest tradycyjny wyłącznik inercyjny to raczej nie ma odcięcia z SRS. Ta funkcja pojawiła się gdzieś między 2005 a 2006 rokiem, przynajmniej w mniejszych FIATach.
Membrana jest dostępna ale kosztuje ok 70zł (http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?ka... Raczej niczym jej nie zastąpisz. Tam nie ma uszczelki, całość jest uszczelniana samą membraną. Co do pompy paliwa to wtyczka jest pod kanapą, ale na wysokości słupka B (w podłodze) masz wyłącznik inercyjny pompy, tam też możesz ją rozłączyć.
Raczej FPS czyli system przeciw pozarowy , auto było uderzone i wyskoczył wyłacznik inercyjny pompy paliwa , trzeba go wcisnąc
Popatrz na wyłącznik inercyjny przy lewym kielichu , z czerwonym łepkiem, lubia śniedzieć styki. Pompa paliwa wisi na przekaźniku w raz z cewką WN , sterowany masą z pinu 68 ECU , następnie przez wyłącznik inercyjny prosto do pompy.
W A4 wyłącznik inercyjny? Pod maską? Odłączający "iskrę"?
Na tunelu środkowym, blisko ściany grodziowej, pod deską rozdzielczą jest wyłącznik inercyjny. Należy wcisnąć go od góry. (Na wierzchu jest gumowa nakładka.)
Albo wyłącznik inercyjny (przed słupkiem B, po stronie kierowcy), albo przekaźnik podwójny (pod maską na ścianie grodziowej).
Misy zagadać na LPG. Jak nie to rozrząd, kompresja. Dokładnie. Jeśli nie ma sterowania wtryskami sprawdź wyłącznik inercyjny/zderzeniowy - on rozłącza też pompę w zbiorniku.
Poszukuje schematu elektrycznego silnika i kabiny. Czy jest wyłącznik inercyjny w tym modelu i gdzie?
norbert.s. co to jest wyłącznik inercyjny??
Ok jutro będziemy działać z tą diagnostyką, sprawdzę jeszcze dziś ten wyłącznik inercyjny i dam znać o rezultatach
Nie wiem co tam masz, ale oryginalnie wyłącznik inercyjny tylko przerywa obwód, nie robi żadnego zwarcia ani nie pali żadnego bezpiecznika. Nie ma też żadnego elektrozaworu na filtrze paliwa. Filtr paliwa jest pod podwodziem, przed prawym tylnym kołem. Wyłącznik rozłącza obwód MASOWY pompy paliwa: http://obrazki.elektroda.net/93_12712583...
wyłącznik inercyjny znajduje sie w sterowniku air-bag tak jak pisze Jurek
wyłacznik inercyjny ,bezwładnosciowy ,bezpieczenstwa , wypadkowy , różne nazwy sa stosowane ale służy on do wyłaczania pompy paliwa podczas uderzenia
No to jak je podpiąłeś to już je masz... centralka CODE sama się wkoduje do "czystego" ECU w momencie jej podłączenia. Wyłącznik inercyjny jest w okolicy słupka B, przy fotelu kierowcy.
Wyłącznik inercyjny odcina zasilanie na pompę paliwa, a kolega wyraźnie napisał, ze paliwo na wtryskach się pojawia.
, moja autodata dla silnika 1.6 nie ma żadnych informacji. To nie problem. Wyłącznik inercyjny sprawdzony? Jak zachowuje się kontrolka immo?
DOpiero potem snuć domysły o wyższości spawania nad zgrzewaniem. Swieta racja. Podpowiem ze auto wyposazone jest w wyłącznik inercyjny zamontowany pod deska rozdzielczą nad tunelem srodkowym
Tam gdzie masz wyłącznik inercyjny - ten z kulką :-) Zabezpiecza Twój pojazd w przypadku kolizji przed wyciekaniem paliwa. Po "dzwonku" trzeba wcisnąć przycisk na samej górze tego wyłącznika bo inaczej auto nie pojedzie - stąd warto wiedzieć gdzie jest :-) Jest przykręcony na dole pod plastikową osłoną po lewej stronie nóg kierowcy... Chyba, że masz...
Ściągnij tylną kanapę , odkręć dekiel i sprawdź pompę na krótko. Jeśli nie działa to wiadomo. Jak działa to sprawdź czego brakuje , zasilania czy masy. Jeśli zasilania to do sprawdzenia bezpiecznik , przekaźnik itd. , jeśli brakuje masy to do sprawdzenia wyłącznik inercyjny (u ciebie chyba pod siedzeniem).
Sprawdź czy jest zasilanie podstawowych modułów pojazdu :masy,(+12V) 30 nierozłaczalne , 15 po stacyjce. Wyłącznik inercyjny - zderzeniowy? Bezpieczniki wszystkie sprawne -w obu skrzynkach bezpiecznikowych.
A wyłącznik bezwładnościowy / inercyjny / sprawdziłeś? Alarm masz ?
Witam Auto jak w opisie, nie odpala po wypadku, silnik 1.3 Multi Jet, dostał w lewy przód, wymieniona wiązka kabli wraz z nową kasetą bezpieczników. Brak połączenia z ECU, ABS i elek. wspomaganiem, dodatkowo brak kontrolki "check silnika" i "świecy". Sterownik poduszek zrobiony. Błędy w body computerze: - U0426 Minicrypt - B1054 Wyłącznik inercyjny...
Robiliśmy na drugim wariancie - wtyczka od pompy zdjęta, na pompę 12V podane ze świateł, masa z karoserii. Rozumiem, że podwójny przekaźnik to ten biały przy podszybiu (który wymieniliśmy na drugi) a wyłącznik inercyjny to przełącznik pod fotelem kierowcy? Czy po tych 5 sekundach na pompę podawane jest jakieś zasilanie?
Bo po co tłoczyć paliwo jak silnik nie kręci się. Chodzi raczej o zabezpieczenie przeciwpożarowe kiedy następuje zderzenie nie na tyle mocne aby zadziałał wyłącznik inercyjny pompy. Faktem jest jak napisał kacper7001 że po ok 1.5 sekundy po przekręceniu kluczyka na MAR i kiedy silnika nie odpalimy pompa przestaje być zasilana po plusie To silnik 8V?
Jeżeli skleroza mnie nie zawodzi , to na pompę jest wyłącznik kolizyjny - inercyjny. Wyskakuje nawet po nagłym najechaniu na krawężnik.
Jeśli chodzi o wyłącznik inercyjny (odcinający pompę paliwa) to został sprawdzony - jest sprawny - patrząc od przodu auta po lewej stronie od alternatora. Drobna korekta - został sprawdzony czujnik położenia wału (na razie tylko pod kątem rezystancji - 220 Ohm, nie sprawdzałem jeszcze, czy wytwarza impulsy), nie wałka rozrządu. Żeby było ciekawie, to...
Sęk w tym,że ja nie mam ani jednego mastera,dlatego chcę go założyć. A o resztę pytam z ciekawości,żeby poznać jak to działa.Głównie chodzi mi o to coś co jest z lewej strony cewek przekaźników.Jakbym wiedział co to jest i jak działa,to praktycznie zrozumiałbym całą zasadę działania tego ustrojstwa.No i jeszcze ten Central Lock Switch mnie męczy. Jedno...
Wyłącznik przeciążeniowy czy raczej inercyjny ( ten który rozwiera obwód przekaźnika pompy paliwa )??? Jeżeli to ten... to on podaje masę tak jak na schemacie :( Pozdr.
A może auto jest wyposażone w inercyjny wyłącznik a on po prostu wyskoczył albo kostka nie styka.
Pytanie czy fachowcy 'z komputerami' nie potrafili tego od razu zdiagnozować A byłeś u fachowców ? Mechanik który stwierdza że uszkodziła się pompa której nie ma to chyba nie jest fachowcem. Serwis - szukanie dziury w całym jest ciężkie. Znajomy - 20 lat za "mużynami", już dawno wyłączniki inercyjne wyszły z mody. Nie wszystko jest monitorowane, a...
Zaczęło się od demontażu skrzynki bezpiecznikowej która jaka jest każdy wie. (Samochód sąsiada). Kolega przyniósł mi tę skrzynkę wyprutą elegancko z auta więc wziąłem na stół i przelutowałem całość dokładnie wewnątrz i na zewnątrz. Po zamontowaniu do auta silnik nie zapala. Montaż innej ze szrotu niczego nie zmienił.Przyczyną dobierania się do skrzynki...
Sterownik poduszek jest na tunelu środkowym, przed ręcznym, a boczne nie pamiętam, chyba na podłużnicach w okolicy słupka B. Wyłącznika inercyjnego - „wstrząsówki” 307 nie posiadała.
Czy aby nie ma w niej wyłącznika inercyjnego? czy załatwia to sterownik poduszek?
Pod maską poszukać wyłącznika inercyjnego( w okolicach akumulatora) Skoro uderzona w lewe koło to może masz uszkodzone końcówki drążków albo i całą maglownicę.
Starsze Fordy to jeszcze po drodze lubiały mieć wyłacznik inercyjny, może styki zaśniedziały po latach. Generalnie żarówka w dłoń i sprawdzamy po kolei.
Raczej Inertia Fuel Shut-off czyli inercyjny (bezwładnościowy) odcinacz paliwa
sprawdzałeś wylacznik inercyjny . po uderzeniu odcina prąd na pompie paliwowej
Nie mam jednak danych do connekta. Dla dużego transita model'04 odcięcie to zielono-żółty po stacyjce, albo przewód czerwono-biały przy wyłączniku inercyjnym.
a sprawdzales wylacznik inercyjny pewnie wyskoczyl przy wypadku i auta nie odpalisz poszukaj dokladnie w komorze silnika
Według Autodaty powinien być na pasie przednim, na środku. Masz jakieś błędy w sterowniku silnika i SRS? wyłącznika inercyjnego tak zwanej "wstrząsówki" to auto nie posiada. Jest tam jakaś procedura, chyba trzeba trzy razy włączyć zapłon na 30 sekund każdy raz i za każdym razem po wyłączeniu zapłonu wyjąć kluczyk ze stacyjki. Coś takiego: https://www.scegliauto.com/en/domanderis...
Wiam jak ominąc w Ducato ,pewnie jest tak samo. ale powiedz jak kolega zablokował immobiliser, moze tylko wyprogramował klucze albo rozłaczył zasilanie wyłacznik inercyjny/bezwładnosciowy za akumulatorem, wtedy tez zapali lampke immo i silnika sie nie uruchomi
Nie wiem czy Ulysse 2005 tak ma, ale nowsze Fiaty mają blokadę paliwa w przypadku wypadku. Ale wtedy wywala komunikat na desce. A zarządza tym właśnie moduł AirBag. Tzn moduł Airbag wysyła info do Body Computera by załączyć blokadę paliwa. Wtedy pompa nie działa. I w BCM powinien być zapisany błąd odnośnie załączenia blokady. Ale nie każdy tester diagnostyczny...
Przy lewym phersonie
powinien byc wyłacznik inercyjny pompy tunel srodkowy od strony pedału gazu, kompa nie trzeba programowac z zewnątrz jak odpali to sam sie zaadoptuje
Spróbuj poszukać wyłącznika inercyjnego.(odcięcie zasilania pompy paliwa) Poszukaj go w okolicach zbiornika płynu hamulcowego. Zwykły przycisk.
Szanowny pan podająć dodatkowa mase na pompe wyeliminował sobie wyłacznik inercyjny (zderzeniowe odcięsie dopływu paliwa)i to on może być właśnie problemem w twoim układzie. Znajduje się na grodzi od silnika nad tunelem.
Odcinanie cewki może generować błędy w centrali wtryskowej. Odetnij pompę jednym przekaźnikiem i drugim główny zawór gazu. Przewód od pompy (masowy) masz przecież przy wyłączniku inercyjnym na lewym słupku lub pod siedzeniem kierowcy (zależy od rocznika).
1. Czy na poddaszu też montować czujniki inercyjne oprócz kontaktronów? Wątpliwości mam z uwagi na wiatr etc, wiadomo, polać dachu bardziej drga i jest podatna na warunki pogodowe. Montowałem czujki inercyjne na oknach dachowych. Czujka reaguje raczej na "impulsywne " drgania jakie może wywołać gradobicie. Zjawisko to nie występuje zbyt często ale...
Z tego co piszesz to nie dostają wtryski paliwa na przelewach wtryskiwaczy powinno pojawiać się paliwo więc jeśli do wtryskiwaczy przewodami dochodzi to najprawdopodobniej staneły ci wtryski.Kolego Hans nie wprowadzaj w błąd jaką pompę ma słyszeć po kluczyku i w fordzie Focusie TDCI NIE MA WYŁĄCZNIKA INERCYJNEGO BO NIE MA POPY ELEKTRYCZNEJ.
A to w tym staruszku rzeczywiście może nie być wyłącznika inercyjnego. Szukaj po kolei czego brakuje na przekaźniku. pin 1 idzie do pompy 3 ma być plus po kluczyku 10 masa ze sterownika do załączenia przekaźnika 11 stały plus
Posiadam takiego forda mondeo z 99' benzyna i chcę założyć odcięcie takie, że po przekręceniu stacyjki na zapłon należy wcisnąć mikrostyk na chwilkę i załączy się przekaźnik i zamknie obwód odcięcia(samopodtrzymujący przekaźnik). Na elektrodzie znalazłem opis, że należy przeciąć kabel od wyłącznika inercyjnego (wypadkowego), czy może ktoś potwierdzić...
Moge, jest to bardzo proste, wiec robisz taK: 1. Nic nie robisz, bo jest to po prostu niemozliwie. 2. do sieci jednofazowej stosujesz silniki jednofazowe. 3. Zapominasz o stosonwaniu silnikow trzy fazowych w sieciach jednofazowach 4. Naciskasz klawisz "Pomogl" Eta wsio, Kazik Dodano po 5 W pierwszej chwili pomyslalem, ze chcesz miec zachowane mozliwosci...
czujnik inercyjny-wypadkówka,bardzo dobre ewentualne odcięcie kolor zielono-pomarańczowy,wyłacznik jest w boczku kierowcy.
Nie mam potrzeby instalowania czujników inercyjnych ani barier na podczerwień. Zdaje sobie sprawę, żę takie urządzenia istnieją, ale nie są mi potrzebne w projekcie. Twoja sprawa. Ok nie potrafisz sparametryzować linii , ale potrafisz ocenić ryzyko.... rafal30. napisał: Zamieniłem PIR`y na kontaktrony z dwóch powodów: -w domu, podczas nieobecności,...
Jak już to WYŁĄCZNIK RÓŻNICOWO-PRĄDOWY działa na prąd różnicowy np 30mA a nie na napięcie nie wprowadzaj w błąd kolegi !!! Roznicowka ma oznaczenie delta I i w obwodzie 3-f ma 4 zaciski L1, L2, L3 i N wiec ten poszukiwany element to raczej nie ona. Bardziej bym się skłanial nad jakimś ukłądem proporcjonalno-inercyjnym
skoro jest hamulec elektromagnetyczny odblokowywany tym samym napięciem, co zasila silnik, to dlaczego przy spalonym silniku i wciśniętym wyłączniku roleta nie opada? Mogłeś tego nie zauważyć. Przekładnia planetarna jak i inne elementy rolety (przepusty, prowadnice, łożyska) są dodatkowym oporem dla płaszcza rolety. Niewielka roleta okienna podniesiona...
Witam. Dostałem roletę zewnętrzną garażową i niestety wszystkie kable były rozłączone. Nie mam schematu podłączenia chociaż długo szukałem. Silnik podłączyłem wyłącznik ciśnieniowy ale nie mogę podłączyć hamulca inercyjnego. Mógłby mi ktoś napisać jak to wszystko podłączyć? Nie wiem co to jest za sterownik na pilocie jest tylko firma ANSONIC. http://obrazki.elektroda.pl/8286067800_1...
czujnik inercyjny inercyjny rzędu napęd inercyjny
makro kolor komórki opinie mastech router talktalk
przeplywomierz powietrza latitude e6500
Alpina AT4 84 A – zespół tnący nie opuszcza się, diagnostyka cięgna i mechanizmu podnoszenia Zamienniki BD313, BD437, BD439, BD441, 7814, L7814CV, LM7814CT – dobór tranzystora i stabilizatora