Witam. Na początek zaznaczę, że auto odpala normalnie. Od pewnego czasu próbuję rozwiązać problem migającego napisu FPS ON i z tego powodu mam pytania: 1. Czy odpięcie na zawsze tego czujnika spowoduje ze auta przestanie odpalać (auto jest zabawką do amatorskich rajdów)? 2. Jak przywrócić na liczniku przebieg? Wiem, źe temat samego fps był wałkowany...
Pytanie czy fachowcy 'z komputerami' nie potrafili tego od razu zdiagnozować A byłeś u fachowców ? Mechanik który stwierdza że uszkodziła się pompa której nie ma to chyba nie jest fachowcem. Serwis - szukanie dziury w całym jest ciężkie. Znajomy - 20 lat za "mużynami", już dawno wyłączniki inercyjne wyszły z mody. Nie wszystko jest monitorowane, a...
Według Autodaty powinien być na pasie przednim, na środku. Masz jakieś błędy w sterowniku silnika i SRS? wyłącznika inercyjnego tak zwanej "wstrząsówki" to auto nie posiada. Jest tam jakaś procedura, chyba trzeba trzy razy włączyć zapłon na 30 sekund każdy raz i za każdym razem po wyłączeniu zapłonu wyjąć kluczyk ze stacyjki. Coś takiego:
witam, wyłącznik jest na połączeniu tunelu srodkowego ze ścianą grodziową poniżej nagrzewnicy w takim czarnym plastyku osłaniającym ale jest dostęp od góry by wcisnąć guziołka :D, najlepiej dostać sie do niego od strony pasazera, powodzenia
Na tunelu środkowym, blisko ściany grodziowej, pod deską rozdzielczą jest wyłącznik inercyjny. Należy wcisnąć go od góry. (Na wierzchu jest gumowa nakładka.)
Nie mam jednak danych do connekta. Dla dużego transita model'04 odcięcie to zielono-żółty po stacyjce, albo przewód czerwono-biały przy wyłączniku inercyjnym.
Jeżeli skleroza mnie nie zawodzi , to na pompę jest wyłącznik kolizyjny - inercyjny. Wyskakuje nawet po nagłym najechaniu na krawężnik.
Popatrz na wyłącznik inercyjny przy lewym kielichu , z czerwonym łepkiem, lubia śniedzieć styki. Pompa paliwa wisi na przekaźniku w raz z cewką WN , sterowany masą z pinu 68 ECU , następnie przez wyłącznik inercyjny prosto do pompy.
Tam gdzie masz wyłącznik inercyjny - ten z kulką :-) Zabezpiecza Twój pojazd w przypadku kolizji przed wyciekaniem paliwa. Po "dzwonku" trzeba wcisnąć przycisk na samej górze tego wyłącznika bo inaczej auto nie pojedzie - stąd warto wiedzieć gdzie jest :-) Jest przykręcony na dole pod plastikową osłoną po lewej stronie nóg kierowcy... Chyba, że masz...
Sęk w tym,że ja nie mam ani jednego mastera,dlatego chcę go założyć. A o resztę pytam z ciekawości,żeby poznać jak to działa.Głównie chodzi mi o to coś co jest z lewej strony cewek przekaźników.Jakbym wiedział co to jest i jak działa,to praktycznie zrozumiałbym całą zasadę działania tego ustrojstwa.No i jeszcze ten Central Lock Switch mnie męczy. Jedno...
Witam Auto jak w opisie, nie odpala po wypadku, silnik 1.3 Multi Jet, dostał w lewy przód, wymieniona wiązka kabli wraz z nową kasetą bezpieczników. Brak połączenia z ECU, ABS i elek. wspomaganiem, dodatkowo brak kontrolki "check silnika" i "świecy". Sterownik poduszek zrobiony. Błędy w body computerze: - U0426 Minicrypt - B1054 Wyłącznik inercyjny...
odetnij wyłącznik inercyjny-wypadkówkę kolor przewodu zielono-pomarańczowy w boczku kierowcy,samochód na pewno nie odpali i nic nie ryzykujesz.
Posiadam takiego forda mondeo z 99' benzyna i chcę założyć odcięcie takie, że po przekręceniu stacyjki na zapłon należy wcisnąć mikrostyk na chwilkę i załączy się przekaźnik i zamknie obwód odcięcia(samopodtrzymujący przekaźnik). Na elektrodzie znalazłem opis, że należy przeciąć kabel od wyłącznika inercyjnego (wypadkowego), czy może ktoś potwierdzić...
Odcinanie cewki może generować błędy w centrali wtryskowej. Odetnij pompę jednym przekaźnikiem i drugim główny zawór gazu. Przewód od pompy (masowy) masz przecież przy wyłączniku inercyjnym na lewym słupku lub pod siedzeniem kierowcy (zależy od rocznika).
wyłącznik inercyjny znajduje sie w sterowniku air-bag tak jak pisze Jurek Może nazwać to troszkę inaczej sensor airbag pełni funkcję wyłącznika inercyjnego. W czasie zderzenia wysyła odpowiednie informacje blokując odpowiednie układy.
Z tego co piszesz to nie dostają wtryski paliwa na przelewach wtryskiwaczy powinno pojawiać się paliwo więc jeśli do wtryskiwaczy przewodami dochodzi to najprawdopodobniej staneły ci wtryski.Kolego Hans nie wprowadzaj w błąd jaką pompę ma słyszeć po kluczyku i w fordzie Focusie TDCI NIE MA WYŁĄCZNIKA INERCYJNEGO BO NIE MA POPY ELEKTRYCZNEJ.
Poszukuje schematu elektrycznego silnika i kabiny. Czy jest wyłącznik inercyjny w tym modelu i gdzie?
W A4 wyłącznik inercyjny? Pod maską? Odłączający "iskrę"?
Zaczęło się od demontażu skrzynki bezpiecznikowej która jaka jest każdy wie. (Samochód sąsiada). Kolega przyniósł mi tę skrzynkę wyprutą elegancko z auta więc wziąłem na stół i przelutowałem całość dokładnie wewnątrz i na zewnątrz. Po zamontowaniu do auta silnik nie zapala. Montaż innej ze szrotu niczego nie zmienił.Przyczyną dobierania się do skrzynki...
A wyłącznik bezwładnościowy / inercyjny / sprawdziłeś? Alarm masz ?
Nie pomyliło Ci się coś z tym Air Bag? Z tego co zauważyłem przy przekładaniu całej instalacji poduchy raczej nie mają nic wspólnego ze sterowaniem silnika, poza tym ten w którym teraz silnik siedzi jest jak na razie bezwypadkowy. Wyłącznik inercyjny oczywiście jest załączony. Chodziło mi o to czy jak immo blokuje to np odpali na sekundę tak jak VW...
Duplikat karty FIAT CODE można kupić w ASO... świeci tylko CODE czy awaria silnika też? Zobacz czy czasem nie wyskoczył wyłącznik inercyjny (pod deską z prawej strony na słupku). Co do immo i jego obejścia to masz pompę wtryskową Epic LUCAS - więc sobie sam poczytaj.
Jeśli chodzi o wyłącznik inercyjny (odcinający pompę paliwa) to został sprawdzony - jest sprawny - patrząc od przodu auta po lewej stronie od alternatora. Drobna korekta - został sprawdzony czujnik położenia wału (na razie tylko pod kątem rezystancji - 220 Ohm, nie sprawdzałem jeszcze, czy wytwarza impulsy), nie wałka rozrządu. Żeby było ciekawie, to...
Sprawdź czy jest zasilanie podstawowych modułów pojazdu :masy,(+12V) 30 nierozłaczalne , 15 po stacyjce. Wyłącznik inercyjny - zderzeniowy? Bezpieczniki wszystkie sprawne -w obu skrzynkach bezpiecznikowych.
Jeżeli montujesz alarm po stronie kierowcy, to przetnij przewód (o ile dobrze pamiętam) zielono/pomarańczowy - jest to wyłącznik inercyjny za osłoną plastikowego boczku na lewo od nóg kierowcy.
Wyłącznik inercyjny odcina zasilanie na pompę paliwa, a kolega wyraźnie napisał, ze paliwo na wtryskach się pojawia.
Albo wyłącznik inercyjny (przed słupkiem B, po stronie kierowcy), albo przekaźnik podwójny (pod maską na ścianie grodziowej).
No to jak je podpiąłeś to już je masz... centralka CODE sama się wkoduje do "czystego" ECU w momencie jej podłączenia. Wyłącznik inercyjny jest w okolicy słupka B, przy fotelu kierowcy.
Jak pompę podpinasz na krótko , to z wpiętą wtyczką w instalacje? Jeżeli tak robisz i samochód pali to nie masz sterowania (zapina masę) z pinu7 ECU na podwójny przekaźnik lub nawalony jeden z przekaźników. Jeżeli jest inaczej (odpięta wtyczka pompy z instalacji) , to sprawdź przejście przewodu pomiędzy pinem 13 podwójnego przekaźnika a wyłącznikiem...
Nie wiem co tam masz, ale oryginalnie wyłącznik inercyjny tylko przerywa obwód, nie robi żadnego zwarcia ani nie pali żadnego bezpiecznika. Nie ma też żadnego elektrozaworu na filtrze paliwa. Filtr paliwa jest pod podwodziem, przed prawym tylnym kołem. Wyłącznik rozłącza obwód MASOWY pompy paliwa: 25 - pompa paliwa 26 - wyłącznik inercyjny Zwarcie 12V...
Czy aby nie ma w niej wyłącznika inercyjnego? czy załatwia to sterownik poduszek?
A to w tym staruszku rzeczywiście może nie być wyłącznika inercyjnego. Szukaj po kolei czego brakuje na przekaźniku. pin 1 idzie do pompy 3 ma być plus po kluczyku 10 masa ze sterownika do załączenia przekaźnika 11 stały plus
Bo po co tłoczyć paliwo jak silnik nie kręci się. Chodzi raczej o zabezpieczenie przeciwpożarowe kiedy następuje zderzenie nie na tyle mocne aby zadziałał wyłącznik inercyjny pompy. Faktem jest jak napisał kacper7001 że po ok 1.5 sekundy po przekręceniu kluczyka na MAR i kiedy silnika nie odpalimy pompa przestaje być zasilana po plusie To silnik 8V?
Spróbuj poszukać wyłącznika inercyjnego.(odcięcie zasilania pompy paliwa) Poszukaj go w okolicach zbiornika płynu hamulcowego. Zwykły przycisk.
, moja autodata dla silnika 1.6 nie ma żadnych informacji. To nie problem. Wyłącznik inercyjny sprawdzony? Jak zachowuje się kontrolka immo?
Membrana jest dostępna ale kosztuje ok 70zł (). Raczej niczym jej nie zastąpisz. Tam nie ma uszczelki, całość jest uszczelniana samą membraną. Co do pompy paliwa to wtyczka jest pod kanapą, ale na wysokości słupka B (w podłodze) masz wyłącznik inercyjny pompy, tam też możesz ją rozłączyć.
Ściągnij tylną kanapę , odkręć dekiel i sprawdź pompę na krótko. Jeśli nie działa to wiadomo. Jak działa to sprawdź czego brakuje , zasilania czy masy. Jeśli zasilania to do sprawdzenia bezpiecznik , przekaźnik itd. , jeśli brakuje masy to do sprawdzenia wyłącznik inercyjny (u ciebie chyba pod siedzeniem).
DOpiero potem snuć domysły o wyższości spawania nad zgrzewaniem. Swieta racja. Podpowiem ze auto wyposazone jest w wyłącznik inercyjny zamontowany pod deska rozdzielczą nad tunelem srodkowym
Pod maską poszukać wyłącznika inercyjnego( w okolicach akumulatora) Skoro uderzona w lewe koło to może masz uszkodzone końcówki drążków albo i całą maglownicę.
sprawdź wyłącznik inercyjny/zderzeniowy - on rozłącza też pompę w zbiorniku. + Pisałem w poprzednim poście, że wyłącznik w ogóle nie wybił. ale mógł się spier***ić pozatym: W tym samochodzie wyłącznik uderzeniowy działa tylko na pompę paliwa, a kolega załącza ją ręcznie (nie wiem czemu). No właśnie... dlaczego, bo pompa nie dostawała napięcia, a wył,...
W Fokusie 1 nie ma modułu pompy. Jest przekaźnik w komorze silnika, z niego idzie zasilanie na wyłącznik inercyjny przy słupku i stamtąd do pompy. Jeszcze po drodze przed przekaźnikiem jest bezpiecznik 15A. Napięcie będzie tylko kilka sekund po włączeniu zapłonu i podczas kręcenia rozrusznikiem. Potem, jeśli silnik nie zapali, sterownik silnika wyłącza...
Sterownik poduszek jest na tunelu środkowym, przed ręcznym, a boczne nie pamiętam, chyba na podłużnicach w okolicy słupka B. Wyłącznika inercyjnego - „wstrząsówki” 307 nie posiadała.
Nie wiem czy Ulysse 2005 tak ma, ale nowsze Fiaty mają blokadę paliwa w przypadku wypadku. Ale wtedy wywala komunikat na desce. A zarządza tym właśnie moduł AirBag. Tzn moduł Airbag wysyła info do Body Computera by załączyć blokadę paliwa. Wtedy pompa nie działa. I w BCM powinien być zapisany błąd odnośnie załączenia blokady. Ale nie każdy tester diagnostyczny...
Nie mam potrzeby instalowania czujników inercyjnych ani barier na podczerwień. Zdaje sobie sprawę, żę takie urządzenia istnieją, ale nie są mi potrzebne w projekcie. Twoja sprawa. Ok nie potrafisz sparametryzować linii , ale potrafisz ocenić ryzyko.... rafal30. napisał: Zamieniłem PIR`y na kontaktrony z dwóch powodów: -w domu, podczas nieobecności,...
1. Czy na poddaszu też montować czujniki inercyjne oprócz kontaktronów? Wątpliwości mam z uwagi na wiatr etc, wiadomo, polać dachu bardziej drga i jest podatna na warunki pogodowe. Montowałem czujki inercyjne na oknach dachowych. Czujka reaguje raczej na "impulsywne " drgania jakie może wywołać gradobicie. Zjawisko to nie występuje zbyt często ale...
skoro jest hamulec elektromagnetyczny odblokowywany tym samym napięciem, co zasila silnik, to dlaczego przy spalonym silniku i wciśniętym wyłączniku roleta nie opada? Mogłeś tego nie zauważyć. Przekładnia planetarna jak i inne elementy rolety (przepusty, prowadnice, łożyska) są dodatkowym oporem dla płaszcza rolety. Niewielka roleta okienna podniesiona...
Jak już to WYŁĄCZNIK RÓŻNICOWO-PRĄDOWY działa na prąd różnicowy np 30mA a nie na napięcie nie wprowadzaj w błąd kolegi !!! Roznicowka ma oznaczenie delta I i w obwodzie 3-f ma 4 zaciski L1, L2, L3 i N wiec ten poszukiwany element to raczej nie ona. Bardziej bym się skłanial nad jakimś ukłądem proporcjonalno-inercyjnym
Wyłącznik przeciążeniowy czy raczej inercyjny ( ten który rozwiera obwód przekaźnika pompy paliwa )??? Jeżeli to ten... to on podaje masę tak jak na schemacie :( Pozdr.
Witam. Dostałem roletę zewnętrzną garażową i niestety wszystkie kable były rozłączone. Nie mam schematu podłączenia chociaż długo szukałem. Silnik podłączyłem wyłącznik ciśnieniowy ale nie mogę podłączyć hamulca inercyjnego. Mógłby mi ktoś napisać jak to wszystko podłączyć? Nie wiem co to jest za sterownik na pilocie jest tylko firma ANSONIC. Dodano...
A może auto jest wyposażone w inercyjny wyłącznik a on po prostu wyskoczył albo kostka nie styka.