Po pierwsze jaki masz alarm. Po drugie jak alarm odcina np pracę rozrusznika, to to odcięcie musisz usunąć - zrobić tak jakby tego zabezpieczenia nie było. Jak teraz bez alarmu odpala, to prawdopodobnie masz jeden przewód z alarmu do odcięcia. Podając nazwę alarmu ułatwisz innym odpowiedź co, gdzie i jak może być podłączone i jak to usunąć.
Czyli dopiero odcięcie napięcia doprowadzanego do transformatora może na dobrą sprawę wyłączyć prostownik? Nie, napięcie ma częstotliwość 50Hz, tyrystor wyłącza się podczas przechodzenia napięcia przez 0 (okolice 0V) Prąd reguluje się poprzez zmianę kąta zapłonu tyrystora.
Masz jakiś alarm z antynapadem. On jest przyczyną problemów. Musisz wywalić odcięcie zapłonu realizowane przez ten alarm.
Automatyczne zabezpieczenie samochodu. Opisywany układ jest zabezpieczeniem typu „dodatkowy wyłącznik”, i uniemożliwia uruchomienie silnika samochodu przez odcięcie zasilania pompy paliwa i wielu innych, ważnych urządzeń w samochodzie. Zabezpieczenie włącza się automatycznie po każdym zatrzymaniu silnika, lub po każdym wyłączeniu zapłonu,...
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc. Coś nie tak z moim alarmem. Wszystko było OK, dzisiaj próbuję uruchomić i nic, rozrusznik kręci, iskra na świecach jest, paliwo podaje, a samochód jak nie chciał zapalić tak nie pali. Wydaje mi się że to wina alarmu i została włączona blokada zapłonu. Jak to cholerstwo wyłączyć. Odłączałem akumulator, ale alarm ma swoje...
Niestety w Octavii i chyba we wszystkich VW, aby włączyć rozrusznik, trzeba najpierw wyłączyć zapłon. W stacyjce jest blokada mechaniczna. Ponowne włączenie rozrusznika jest możliwe tylko po wyłączeniu zapłonu.
Witam, mam problem ze skodą fabia 2001 hatchback mianowicie nie mogę jej odpalić. Problem polega na tym, że wszystko(elektroniczne) działa oprócz świateł awaryjnych oraz zapłonu. Po przekręceniu kluczyka pojawiają się ikony po czym zostaje tylko EPC i podczas próby odpalenia nic się nie dzieje. Dodam, że alarm sam się aktywuje.(jest fabryczny). Podejrzewam...
no i co jeszcze zapala się dioda ? czuwa ?wyje i miga tak jakby był uzbrojony ? sprawdź czy na właczonym zapłonie da się załączyć i wyłączyć alarm jesli tak to znaczyże jest żle podpięty różowy przewód albo go nie ma
Witam, buduje dodatkowy bajer do auta który ma służyć do ustawienia odcięcia zapłonu przy wybranej prędkości obrotowej. Mikrokontroler mierzy prędkość obrotową, po przekroczeniu zadanej wartości odłącza zapłon. Spadek obrotów poniżej pętli histerezy przywraca sterowanie zapłonem. No i problem jest w sposobie odłączenia zapłonu. Odłączanie zasilania...
Dzień dobry, Szukam schematu bądź wskazówek jak można wykonać/zaprojektować zabezpieczenie auta w taki sposób, że odłączamy/podłączamy zapłon za pomocą przełącznika. Dodatkowo chciałbym, aby ten przełącznik działał tylko w odpowiednich warunkach, np. włączone sterowanie lewego lusterka lub zaciągnięty hamulec ręczny itp. Jeśli ten warunek (lub warunki)...
panowie a jak zamotować odcięcie zapłonu które jest w zestawie tego alarmu (kumpel mi zalozy wszystko oprocz tego odciecia - czy co to jest :P ) pozdro
akurat działem w innej branży i na innym forum , gdzie więcej pomocy udzieliłem niż Ty tu a i realnie na brak klientów nie narzekam. Chyba logiczne , iż gdybym był zorientowany z tym temacie to bym nie zadawał tu pytań. Nie będę tracił czasu na słowne utarczki. Jak pisałem, co forum opla jest odpowiedź jak szybciutko wyłączyć taki alarm w astrze . I...
Sprawdź lub najlepiej od razu wymień baterie w pilocie, być może problem zniknie, czasami niby dioda świeci a jednak komunikacji brak. Jeśli to nie pomoże to pozostaje Ci zlokalizować centralkę alarmu i wypiąć bezpiecznik zazwyczaj znajdujący się na czerwonym przewodzie, lub jeśli nie masz blokady zapłonu z alarmu to po prostu odcięcie syrenki, chyba...
witam mam taki problem: otóż zepsuł się alarm, tzn nie reaguje ani centralny ani odcięcie zapłonu; pilot działa tak mi się wydaje dioda mryga - bateria ok. nie wiem jak ten alarm rozłączyć, alarm nie posiada żadnej nazwy , żadnego schematy - lipa centralny działa ale z kluczyka nie z pilota, a odcięcie zapłonu skutecznie blokuje auto próbowałem zmasować...
Witam. Posiadam alarm Skorpion 2000a z2. Wczoraj przy próbie uruchomienia auta [Mondeo mk2] nastąpiło chyba jakieś zwarcie bo silnik zgasł i nie dał się uruchomić. To znaczy: światła były, radio grało, tylko zegary nie świeciły i rozrusznik nie chciał kręcić. Po sprawdzeniu wszystkiego wpadłem na pomysł, żeby wyłączyć alarm tzn. przewód awaryjny połączyłem...
Pomysł z 2 ECU nie jest najgorszy, ale jedna sonda wystarczy - można ją przełączać. Nic się jej nie stanie. Druga opcja to włożyć nowsze ECU z Punto 55 ze zdjętym immobiliserem. Tam nie będzie problemów z emulacją na masę. Jaki błąd zwraca Twoje ECU przy próbie emulacji sondy na masę/open-loop? Jest też taka niezbyt elegancka opcja - wyłączyć w tym...
Alarm godny polecenia A co w nim jest unikalnego? .kto zareaguje na "wyjącą" syrenkę ? To fakt ale dla "nieprofesjonalnych" amatorów cudzego mienia czy podchmielonej młodzieży jakiś efekt odstraszający jest ;) "Ingerencja" w magistralę CAN pozwala wyłączyć alarm. Czy chodzi o to, że przez gniazdo OBD można go wyłączyć?, nie chcę dodatkowych pilotów,...
to już wiem, ale chodzi mi o te przewody do przycisku autoryzacji z którego miejsca one wychodzą, wiem że jak połącze te dwa przewody to to zlikwiduje odcięcie zapłonu ale chciałbym uratować ten alarm P.s. Oto zdięcie tego alarmu i może teraz ktoś mi pomoże do których styków powinien być podłączony ten przycisk do autoryzacji? sorki że w ten sposób...
Posiadam centralny zamek w oplu i chcę założyć sobie pilot i mam alarm od skutera ale nie wiem jak to zrobić jest tam parę przewodów dwa żółte są od kierunków Przewód zdalnego odpalania (niebieski do przekaźnika rozrusznika motocykla , pojawia sie +12V przy zapalaniu z pilota) 4. przewód do stacyjki ( pomarańczowy , 12V przy włączonej stacyjce) 5. odcięcie...
Odświeżę trochę temat .. byłem w piątek u elektryka, bo błąd znów się pokazał. komputer wykrył przerwę na magistrali CAN pomiędzy modułem ABS a sterownikiem silnika i pomiędzy modułem ABS a deską rozdzielczą. Tak powiedział elektryk - nie było mnie przy tym, nie widziałem. co ciekawe, zauważył również, że w momencie gdy świeci się błąd komputer nie...
sekwencja startowa - daj 20 włączników na desce rozdzielczej i tylko własciwa kombinacja pozwala odplić :P a tak powaznie dobrym pomysłem jest odcięcie pompy paliwa - samochod odpala na resztkach z ukladu palowowego pprzejezdza kilka metrów a potem staje. (sam się na to złapałem we własnym samochodzie - zapomniałem wyłączyć i omało co akumulatora nie...
Witam, w golfie IV 2002r było oryg radyjko Delta VI. Zmieniłem na Pioneer avic F920BT, problem polega na tym że nowe radyjko da się jedynie wyłączyć odłączając napięcie (w oryginale następowało to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, sterowanie szyną CAN) natomiast problem jest taki że nowego radia nie da się wyłączyć po prostu przyciskiem, tylko musi być...
Witam, posiadam od ponad roku Sienę na pokładzie której drzemał do dziś autoalarm Superdog 10IR. Nie mam pilota do alarmu, nie dostałem go od sprzedającego, poza tym nie miałem nawet potrzeby z takowego korzystać ponieważ alarm nigdy wcześniej się nie udzielał.. Aż do dziś.. Padł mi akumulator, po podłączeniu prostownika włączył się alarm którego niesposób...
Będziesz miał tak jakbyś wyłączył samochód kluczykiem.Dobrze myślisz.
Laserline posiada możliwość wyłączenia wszystkich funkcji za pośrednictwem kluczyka (Compact) stacyjka znajduje się na obudowie alarmu .Wystarczy go wyłączyć i sprawdzić czy zjawisko nadal występuje jeśli tak to przyczyny należy szukać poza alarmem.
Witam, no ale tak duze uszkodzenie walu, ze az 'otworzyla' sie stopa korbowodu i wylecialy z niej rolki lozyska - slychac wrecz 'na kilometr', bo to jest taki 'lomot w silniku' - jakby ktos wsypal do cylindra 'garsc nakretek'...? Wtedy nie da sie po prostu jechac dalej 'beztrosko' motocyklem, bo silnik wydaje takie dzwieki - jakby mial 'wybuchnac' za...
Odcięcie stacyjki Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. może po odcięciu ECU zapisane błędy nie mają wpływu na sprawność, działanie, ponowne uruchomienie samochodu? Nawet gdyby miały wpływ, to lepiej mieć auto...
wszelkich dyskusji Przyjęte jest na tym subforum, że ten przepis dotyczy usuwania zabezpieczeń fabrycznych , typu immoOFF. Wątków na temat pomocy przy uruchomieniu samochodu w którym uszkodził się dołożony alarm jest tutaj 50%. Natomiast gwarantuję Ci, że żadna "konkretna" porada nie zostanie udostępniona na otwartym forum. Proszę abyś zgłosił ten...
Jak odcinasz plus po zapłonie to tak jakbyś wyłączył samochód kluczykiem więc żadnych błędów nie będzie.Tnij spokojnie.A wiesz który to kabel?
Specjalnym kluczykiem to wyłączyłeś tylko syrenkę, istnieje duże prawdopodobieństwo ,że faktycznie wina leży po stronie centralki alarmu(jeżeli posiada funkcję odcięcia zapłonu). Lub uszkodzona może być kostka elektryczna stacyjki(daje podobny objaw).
A czy ten motocykl ma obrotomierz elektroniczny(cyfrowy, analogowy)? Jeśli tak to można wykorzystać sygnał z obrotomierza i gdy obroty osiągną określoną wartość zbudowany układ musi wysterować przekaźnik i zapłon wyłączony.
Silnik ciągnie powietrze ale jak turbina nie pompuje to tego powietrza ciągnie mniej niż z turbiną więc przez to tak niskie wartości na przepływomierzu. Tryb awaryjny objawia się też błędem oraz odcięciem mocy - wtedy nie ma sensu robić logów gdy jest tryb awaryjny, trzeba wyłączyć zapłon i znów będzie dobrze do pojawienia się trybu awaryjnego.
OT: Nie na temat, ale gdzieś czytałem, że montowanie dodatkowych układów mogących wyłączyć silnik podczas jazdy jest zabronione. Dodatkowy przekaźnik w układzie pompy paliwa, czy zapłonu, to średni pomysł.
Wszędzie, ja mam na przykład w schowku pod podłokietnikiem. Poprzedni właściciel chyba zapomniał mnie o tym poinformować a jak bym przypadkowo wyłączył to byłoby wesoło.
Tylko że jak wyłączysz zapłon to sonda wykryje zbyt bogatą mieszankę i zuboży momentalnie. Może by to zrobić tak żeby oszukać sygnał z lambdy, na moment podawać 0,1 V żeby sterownik wzbogacił?
Sprawdź co odcina ci ten alarm, bo może się okazać, że masz uszkodzoną kostkę elektryczną stacyjki lub jakiś luźny wtyk. Jeśli nie chcesz rozbierać auta to zamknij drzwi a następnie zasymuluj włamanie i podczas alarmowania przekręć kluczykiem stacyjkę jeśli zaświecą się kontrolki na desce to pewnie odcina paliwo albo rozrusznik i wtedy alarm raczej...
Co sądzicie o odcięciu zapłonu przy czujniku, który odpowiada za wyłączenie silnika przy zderzeniu (czujnik wstrząsu), wydaje mi się to najprostrzym rozwiązaniem (wystarczy przerwać obwód i gotowe) ?
Moduł pilota pobiera 6mA, cała reszta jest wyłączona. Przekaźnik można podłączyć pod syrenę, w momencie włączenia alarmu odetnie zapłon.
Stacyjka nie zrobi zwarcia przy wyłączonym zapłonie i wyjętym kluczu. Najbardziej prawdopodobna przyczyna to zwarcie na instalacji albo uszkodzenie skrzynki przekaźników, tzw. BSM. Usterka złośliwa, do głębszego kopania. BTW: czy w samochodzie jest zamontowane jakieś odcięcie rozrusznika albo podobny wynalazek?
Lepiej odetnij paliwo. Jeżeli wyłączysz zapłon, nie odcinając paliwa, napompujesz sobie odparowanym paliwem cały wydech. Nie bardzo tylko wiem jak dokładnie odciąć paliwo, bo odcięcie zasilania paliwem, przed gaźnikiem, nie spowoduje, natychmiastowego wyłączenia podawania paliwa do cylindrów.
Wyłączyć zapłon, alarm powinien być rozbrojony. Jeśli nie pali to znajdź centralkę i odłącz ją.
Centralny zamek/alarm z funkcją odcięcia zapłonu. Po rozbrojeniu załącza przekaźnik przez który puszczasz zasilanie radia (oczywiście zasilanie po kluczyku, nie podtrzymanie pamięci podłączone bezpośrednio do akumulatora) zamiast odcięcia zapłonu/rozrusznika
Na instalacji. W miejscu gdzie wpięto się z obwodem odcięcia zapłonu. Usuń odcięcie, połącz wszystko tak, jak było fabrycznie i sprawdź czy działa.
Błędy bez zmian, ciśnienie bez zmian, czy zwarte, czy nie. Zauważyłem zmianę ciśnienia, gdy podczas przeglądania wartości bieżących na oknie z ciśnieniem wyłączę zapłon, wówczas wskazuje niższe ciśnienie (zaznaczam, że przewody od czujnika odcięte przy kostce sterownika). Włączę zapłon i wartość wróci do wyższej. Na włączonym zapłonie https://obrazki.elektroda.pl/4684676800_...
Jak chcesz sprawdzić co robi komputer to podłącz równolegle z cewką żarówkę. Próbowałeś ominąć podejrzany przekaźnik drutem - żeby sprawdzić kable przed i za przekaźnikiem? Bo nie bardzo rozumiem jak masz wpięty "dodatkowy przełącznik". Nie wiem jak peugot, ale wiele samochodów po włączeniu kluczyka uruchomiało pompę na jakiś czas i potem ponownie jak...
Dzień dobry, poszukuję zabezpieczenia do motocykla jak w temacie. Chciałbym żeby urządzenie pracowało na zasadzie Seo CanBlu lub Igla, nie chodzi mi o odcięcie zapłonu lecz o wyłączenie alarmu po zbliżeniu się do jednośladu. Transmisja bo Bluetooth mile widziana. Pozdrawiam.
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej do Auris 2008 1,4 Diesel. Potrzebuję podłączyć lokalizator GPS. Przy okazji chcę założyć własny immobilizer z odcięciem zapłonu. Proszę o informację który kabelek odpowiada za wyłączenie pompy lub wyłączenie zapłonu.
To nie są bajki, Chińskie radia potrafią w stanie czuwania pobierać znacznie więcej niż powinny, dlatego należy je podłączyć tak jak przewidział to producent, czyli czerwony przewód ma być po zapłonie. Jeśli w aucie nie ma odcięcia zasilania do radia, owy przewód można dorobić, bądź zamontować zwykły przełącznik. Polecam zaopatrzyć się w amperomierz...
Koledzy, zwykły przerzutnik na CD4017 załatwi sprawę. Pierwsze kliknięcie załączenia radia, drugie, załączenie zapłonu. Trzeba by jedynie po załączeniu za[łonu odciąć zasilanie do 4017 żeby sobie nie wyłączyć zapłonu wciśnięciem przycisku.
Witam, jestem tu nowym forumowiczem, witam wszystkich piszących,i czytających. Mam problem z alarmem, wczoraj wieczorem zamknąłem samochód z pilota alarmem, a następnego dnia już nie mogłem otworzyć drzwi z pilota i odpalić, musiałem odłączyć centralkę alarmową. coś się stało i nie mogłem wyłączyć alarmu miałem odcięty zapłon. Czy to wina centralki?...
Dziś zajrzał do auta mechanik i się okazało że nie ma iskry więc może to być moduł Chyba że też coś z alarmem i odcięcie zapłonu się nie wyłączyło????
odcięcie zapłonu odcięcie zapłonu peugeot odcięcie zapłonu renault
accord bezpieczniki whirlpool bęben zablokowany zwrotnice basową
podzielniki ciepła techem systemy grzewcze serwis
Błąd Kod 10 w konwerterze AVT DMX512 - Rozwiązania Wysokie obroty po odpaleniu Chevrolet Lacetti 1.8