Dołączam schemat zwijacza co, jak po kolei powinno być poskładane. Wybijanie sworznia to nie w w tym modelu meteora, kiedyś musiałem popełnić błąd. pozdrawiam http://obrazki.elektroda.net/62_12891289...
Mam C-330 i szukam coś odrobinę mocniejszego myślałem nad C-360 ale to pali jak smok. Nie wiesz czy wiesz ale 3 cylindrowy zetor pali więcej jak C360, te ciągniki nie są ekonomiczne. Ten z ogłoszenia rzeczywiście ma przerobiony cały układ ale nie jest on szczęśliwy. Siłownik poprzecznie do osi powoduje urywanie sworznia zwrotnicy czy wybijanie osi....
Witam. Zaczęła mnie zastanawiać jedna rzecz. W C-330M mam zaczep do przyczepy "Ferugusonowski". Sworzeń obecnej produkcji o średnicy 30 mm przy każdym zaczepie, przednim, transportowym i wahliwym lata swobodnie jak w wiadomo czym... Otwór ma ponad 32 mm. Ten sam sworzeń w Italiańcu pasuje idealnie z niewielkim luzem. Otwór ok. 30.5 mm. W zaczepie typu...
Jeśli od koła to podnosisz auto do góry,odkręcasz nakrętkę od sworznia wahacza wybijasz sworzeń ( dla wygody dobrze jest odkręcić blok hamulcowy ).Opuszczasz wahacz w dół,ściągasz gumę(manszetę), szczypcami do pierścieni(Segera)rozginasz przy przegubie od wewnętrznej strony pierścieńi wyciągasz półoś z przegubu.
To Cie nie poratuje że wymienisz sprężyny i zatrzaski, bo to nie odpowiada za blokowanie wodzików. Za blokowanie wodzików odpowiada taki mechanizm, a dokładniej wałek. Musisz wyregulować takie cięgło z prawej strony ciągnika które jest połączone z tym wałkim. Jest ono przy pochwie. Wybijasz sworzeń, wykręcasz(wydłużasz) cięgło ze 3-4 obroty składasz...
Każdą końcówkę czy sworzeń stożkowy wybijasz w ten sam sposób. Najpierw napreżasz w wymaganą stronę a następnie uderzasz. Jak podczas dokręcania obraca Ci się sworzeń to robisz to samo tyle że próbujesz docisnać sworzeń do gniazda. Żadna filozofia
Robota łatwa prosta i przyjemna. Wyciągasz, wybijasz sworznie tulejujesz wstawiasz nowe sworznie i masz spokój na kilka lat.
Witam mam problem przy wybijaniu sworznia pękł korbowód czy można to zespawać czy trzeba nowy wał.
Dość prosto- w części drzwi są zawiasy ze sworzniami. Po zdjęciu jest strona z felcem czyli właściwa. Wybija się sworznie i drzwi wychodzą- można gmerać.
Musisz mieć 12-to kątny klucz trzpieniowy 8 Odkręcasz 6 śrub, następnie odkręcasz nakrętkę mocującą półoś do piasty kluczem 30, odkręcasz i wybijasz śrubę mocującą sworzeń zwrotnicy, wybijasz sworzeń, wyciągasz półoś mocujesz w imadle, ściągasz pierścień segera mocujący przegub, ściągasz go. Teraz postępuj w odwrotnej kolejności po założeniu nowego...
Chodzi ci o zawieszenie? Jeśli tak to musisz bo skrzynia nie wyjdzie, jak to w oplu. W tym aucie lepiej wyjąć silnik niż skrzynie. Musisz rozebrać zawieszenie żeby wyjąć półosie, następnie zdjąć sanki i przekładnie kierownicza aby skrzynia miała miejsce w dół. jeśli nie dysponujesz sprzętem i miejscem czyli np kanałem lub podnosnikiem, nie chcesz się...
Chwilunia, coś tu się mooocno nie trzyma kupy. Sworzeń wcale nie powinien być ciasno osadzony w korbowodzie. Tam jest na tyle duży luz że zapieczenie nie wchodzi w grę. A za to w tłok, sworzeń ZAWSZE musi ciasno wchodzić. Jeśli wpadłeś na genialny pomysł wybijania sworznia młotkiem z tłoka, to gratuluję, bo zapewne przekosiłeś tłok. Do wyciągnięcia...
Kurde wyciągnięcie tego jest nierealne, możecie podpowiedzieć jak to zrobiliście? Cześć. Czy poradziłeś sobie z tymi sworzniami? Jeśli nie, to właśnie je wybiłem! Chcesz zdjęcia, w jaki sposób? Dodano po 3 Wybijanie sworzni, które trzymają prowadnice. Sorry za jakość zdjęć i jakość młotka 😉, ale zdjęcia robiłem na szybko, a młotek akurat tylko taki...
Musisz zacząć od wybicia dwóch sworzni rurkowych w celu odłączenia bębna od ramy. Problemu ze sworzniami nie będzie, jeśli będziesz je wybijał prętem o średnicy nie odbiegającej od sworzni i z dosyć twardej stali. Jak nie masz z czego zrobić, spróbuj je wybić choćby końcówką złamanego wiertła lub gwintownika. Potem odkręć 12 śrub i wtedy wyjmiesz oś...
Zdejmujesz koło odkręcasz srube od pułosi te duża,puzniej odkręcasz sworzen wybijasz odciagasz cało tarcze tak aby frez przegubu wyszedł hamulcową.zdejmujesz opaski z gumy,zdejmujesz gume.Przegub jest chyba spiety segerem nie pamietam dokładnie ale raczej tak wytrzyj dokładnie ze starego smaru i zobacz jesli jest seger wyjmujesz seger zbijasz stary...
próbowałem wyczyścić jedną mi się udało a druga była tak zażarta że nie wiem jak to chodziło i podczas wybijania sworznia pękło żeliwo i musiałem wymienić mechanizm ale dziękuje za rade.
kolego nie o takie coś mi chodzi chcę dać nadwymiarowe pierścienie moje tłoki są ok i korby.Proszę tylko o prosty sposób na wyciągnięcie sworznia niektórzy szybko grzeją główke korby i wybijają sworzeń ale trzeba mieć czym szybko i precyzyjnie podgrzać.Albo na zimno próbować prasa jakiś ściągacz ? Co wy na to?
niestety w tych peugeotach ciężka sprawa (w porównaniu do innych marek) generalnie z podnosnikiem nie ma problemu :P ja podstawiam kobyłke pod końcówke i wybijam sworzeń wahacza bo wahacz jest tak zbudowany ze bez użycia bardzo długiej rury albo tak jak ja kobyłki pod końcówkę w celu ściśnięcia spręzyny nie da rady wysunąć sworznia ale najwygodniej...
Dzięki Za pomoc. Zabiorę się za wyjęcie walka dzisiaj Wczoraj wybijałem sworznie od zwrotnic i zauważyłem podłożone zestawy podładek pod śruby. Chyba mają na celu ustawiać kąt pochylni koła względem ziemi. Dokładnie je sprawdziłem bo z każdej strony inną ich ilość była. Chciałem wyprasować sworznie Ale bałem się że zerwę gwint od kalamitki. Pozostał...
Dzięki za podpowiedzi, smar przechodzi na wszystkich kalamitkach, zacząłem od wybijania sworzni mocujących ramę, po stronie która ciężej opada wyszedł bez specjalnych problemów jednak tuleja jest wytarta nie osiowo a sworzeń mocno zużyty- nowe już się robią wymienię po obu stronach i zobaczymy. Mozliwość krzywych siłowników mocno mnie zmartwiła :cry:...
No ale jeśli ściągnę tylko głowicę to jak wybiję swożeń. Dlaczego chcesz ogóle wybijać sworzeń tłoka. Do wymiany pierścieni nie jest to konieczne a w ogóle można to zrobić dopiero po wyjęciu tłoka. Opisujesz swój problem w kilku rożnych tematach na forum, czy nie wystarczy w jednym.
Gwint sworznia jest w tej części od strony gniazda klucza? Czyli u mnie mogę wybijać ten uszkodzony sworzeń czy jeszcze go gwint trzyma?
kolego w aparatach zapłonowych opli z tych lat występują czujniki indukcyjne (cewki) lub czujniki halla wydaje mi się ze chodzi ci o ten pierwszy czujnik jeżeli tak to po stronie aparatu którą wchodzi w głowice jest sworzeń który należy wybić po czym wyjmujemy wałeczek aparatu i odkręcamy chyba dwie śrubki na 7 i już prawie jest w naszych rękach reszty...
Ostatnio naprawiałem praktycznie identyczny z wyglądu silnik filmy Welling ale o oznaczeniu HXGP2I.11 16001981200 pochodzący z pralki AVTL83. I po przeczytaniu tematu powyżej byłem nastawiony na ciężkie wyzwanie. W moim przypadku okazało się ze koło pasowe jest na wcisk(na klin) i bez problemu schodzi zwykłym ściągaczem, nawet grzać nie trzeba. Łożyska...
Rozwierć tą śrubę, sworzeń wybijasz od strony silnika w kierunku przodu.
Ja mysle ze to auto jednak jest na gazniku bo na wtrysku byly w samej koncowce. Jesli jest tak jak ja mowie to warto zwrocic uwage na ten gaznik bo w razie awarii nie kazdy go naprawi. W zawieszeniu lubia sie wybijac sworznie, rzadziej tuleje i przede wszystkim obejrzyj auto pod wzgledem stanu nadwozia i podwozia zeby sie nie okazalo ze auto 4 slady...
Owszem tak, wybijała się na sworzniach i podcierała jak współdziała ze szczęką. Tak się działo jak nie były założona sprężynki.
Może i nie brakuje niczego, tylko niewiele widać na tym filmiku, nawet ja sam nie jestem w stanie powiedzieć z całą pewnością czy widać sworzeń dekompressora? Prawda jest taka że mechanizm dekompressora zwyczajnie żużywa się z czasem. Obniża sie jego wysokość, wybija się także sworzeń mocujący, pòłksiężyc, luzy w całym mechanizmie się sumują i skok...
Witam jak w temacie chce wymienić komplet zwrotnicy bo kierownica ciężko chodzi. Jak się do tego zabrać? wyjecie sworzni bez prasy jest możliwe w dafie? wybijany jest do dołu czy do góry? czy jak wyjme stary to nowy lekko wejdzie czy tez nie? Pozdrawiam
Coś za coś albo ciągłe dolewanie oleju, upaprany silnik, albo na odwrót O czym mowa nie rozumiem ,zobaczę czy są luzy na tych tulejach na osi jak są to wbiję nowe. :D mosiężne tulejki które się wybijają wraz ze sworzniem- To i tak czy siak będę te tuleje ruszał to dam nowe. :D
Tam jest łożysko igiełkowe i niczego sie nie wybija!Jak wycisniesz sworzeń (w mojej wycisnąłem palcem) to łożysko musi wyjść bez oporów.I rzecz najwazniejsza: sprawdz stan i srednice bieżni w korbowodzie.Bo jak bedzie licha to wymiana łożyska nic nie da.I sprawdz luz na dolnym łożysku korbowodu.
bęben rozpołowiłem Nie bęben tylko zbiornik mam problem z wybiciem sforznia z tych łożysk Nie sworzeń tylko oś bębna. bierzesz miękki metal Lub twarde drewno. Mam nadzieję, że oparłeś tą połówkę zbiornika z bębnem na czymś; tak, żeby bęben mógł swobodnie się wysuwać podczas wybijania (bo, jeśli bęben leży na podłodze, to nie wybijesz).
A jaki jest sposób na zdjęcie końcówki drążka bez ściągacza? Jeżeli brak własnej wyobraźni i totalny brak wiedzy mechanicznej, to należy tą pracę powierzyć warsztatowi. Tam są ludzie co taką "tajemną wiedzę" posiadają i potrafią posługiwać się narzędziami, a na koniec nawet dadzą gwarancję na wykonaną usługę. Połączenie sworznia kulistego do "wąsa"...
Zawsze sworznie w moim przypadku kiedy mocno siedzą wybijam uderzając przecinakiem w miejsce trochę wcześniej ale najpierw wybijam go a potem odkręcam wszystkie śruby ,bo mam możliwość wsadzenia breszki i naciskania ;)
Trzeba kielich wbijać, obracać i próbować wybijać w innym położeniu. Jak się wyciągnie z drugiej strony półoś to będzie widać za sworzniem satelitów koniec tego kielicha i możliwe ze też druciane zabezpieczenie.
Delikatne przednie zawieszenie (dwa wahacze na stronę z czego jeden aluminiowy w którym wybijają się sworznie(nie demontowalne). Poza tym nietrwałe silniki TwinSpark, JTD są naprawdę OK. Pierwszy ComonRail na świecie a niekiedy odnoszę wrażenie że do dziś najbardziej udany (nie jest tak delikatny jak delphi w w fordzie czy renault. A co do testów zderzeniowych...
Tutaj co najwyżej możemy wróżyć, na czym polega uszkodzenie tejże kolumny kierowniczej. Poza tym kolumna kierownicza to jest określenie tylko niewielkiej części układu kierowniczego, który składa się z koła kierowniczego (tzw. kierownicy), kolumny kierowniczej, to jest taka długa oś z dodatkowymi przegubami, następnie maglownicy, wychodzących z maglownicy...
Wybite końcówki drążków kierowniczych objawiają się delikatnymi stukami, które słychać podczas jazdy na pozornie, zdawałoby się, równej drodze. Innym objawem jest głośniejsza praca zawieszenia i głuche odgłosy przy najechaniu na dziurę. Po podniesieniu samochodu, szarpiąc za koła w różnych kierunkach możemy zaobserwować luzy na przegubach. Natomiast...
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Winnym braku iskry był czujnik Halla. Oto moje spostrzeżenia, może komuś się przydadzą. Cewkę zapłonowa najlepiej i najpewniej sprawdzić podłączając do innego auta (ja podłączyłem do silnika VW - ABD - 1,4 i odpalił od razu, więc cewka z modułem sprawna) Drugim podejrzanym byl czujnik Halla. Nowy firmy Bosch kosztuje...
1. Dlatego, że nawet całkowite zeszlifowanie łbów nie zmienia tego, że te nity są spęczone i w środku. Siedzą bardzo ciasno w wahaczu i sworzniu. Czasem trzeba się sporo "natłuc" mając zamocowany wahacz w imadle, zanim zaczną wychodzić. 2. Przy zamontowanym wahaczu w aucie nie będziesz miał sztywnego podparcia do wybijania tych nitów. Pytałeś, odpowiedziałem....
https://obrazki.elektroda.pl/2204105100_... Sworznie łańcuchów bocznych C-330 (C-360), tzn. stabilizatorów TUZ. Producent chyba sam nie wie co produkuje, bo oznacza dwoma numerami katalogowymi. Numer w nawiasie byłby właściwy... https://archive.org/stream/UrsusC330C330...
Witam mam podobny problem co kolega powyżej. Brama podczas programowania powinna wykonać nast czynności: zamkniecie 2giego skrzydla nastepnie pierwszego potem druga czynnosc czyli otwarcie bramy oraz ponowne zamkniecie wtedy nastapi zapisanie tzw pozycji krańcowych. U mnie dzieje sie rzecz nastepujaca: Zamyka sie 2gie skrzydło potem 1sze i brama już...
Temat dość popularny, polecam zregenerować przód, nowe tulejki, końcówki, wymienić sworzeń i łożysko w przegubie serwa (tam też często się wybija i jest luz ) a na koniec zostanie tylko zużyta ślimacznica w przekładni, raczej z tego co wiem nikt ich nie regeneruje, założenie nowych kulek może poprawić jej stan na jakiś czas. Z doświadczenia jeżeli luz...
Witam Jak rozumie chcesz wymienić tą tulejkę kulistą pod sworzeń w końcówce siłownika . Tylko nie wiem jaką nakrętkę odkręciłeś . A więc po wyjęciu sworznia mocującego siłownik , wyjmujesz zabezpieczenie [pierścień osadczy] i z drugiej strony wybijasz tulejkę z przegubem kulistym [ w kierunku pierścienia ] . Chyba że źle odczytałeś rysunek i chodzi...
Miałeś podniesione tylko jedno koło więc się nie dziw :D Drążek się odkręca, wybija się końcówkę drążka ze zwrotnicy. Dodano po 1 sworznia dolnego A widziałeś tam kiedyś górny sworzeń, i po h....j ten olej?
Tutaj jakiś majster zaspawał ale w normalnym przypadku jak to się rozdziela? Zdjęcia przedstawia siłownik łyżki. W tym przypadku jest zaspawane tak jak widać. Jeśli nie jest zaspawane to musi być odkręcane. Innej opcji nie ma. Gęsto często jednak aby odkręcić ucho siłownika trzeba rozebrać cały siłownik gdyż nie ma gdzie złapać kluczem za tłoczysko...
Witam. Tak jak w temacie posiadam silnik Salut E. Tłok stał i przy wybijaniu zrobiła się dziura. Teraz pytanie. Jakim innym tłokiem go zastąpić? Wymiary tłoka: średnica 38mm wysokość 43mm sworzeń 10mm. Szukając w google nie znalazłem jasnej odpowiedzi. Piszą że wstawiają od motorynki, komara etc. Problem w tym że nie znalazłem o podobnych wymiarach,...
A czy dałbyś radę mi podać link do jakiegoś uszczelniacza nowego typu, który pasuje, lub pompy, która ma te uszczelniacze? Nie dałby rady, bo pojęcia nie ma co ta pompa ma w środku. Pisze od czapy, tak, żeby zabłysnąć. Dlaczego kolega chce nową, jak stara jest dość łatwo regenerowalna? Jasne. Znajdź kpl. zestaw naprawczy z wirnikiem - na ebayu regenerowane...
samochod sie normalnie eksploatuje, zostawia na biegu (nie na recznym hamulcu-szczegolnie w zimie) i juz!!! tak jak wiekszosc poprzednikow wspomniała - pozostawienie na dluzszy czas samochodu z dwumasa na biegu ma znaaaaczaco mniejszy wplyw destrukcyjny niz jazda lub hamowanie silnikiem !!!! normalnie eksploatowana dwumasa wytrzymuje przecietnie 2 sprzegła,...
Powiem tak. Mamy Ceedy w firmie. Przesiadka z VW Polo i Fabii. Trzy Ceddy mają na liczniku już ponad 350000km. Czwarty przejechał ponad 400. Standardowa eksploatacja w Aso czyli oleje, płyny, klocki, tarcze, rozrząd. Amortyzatory i komplet zawieszenia wymieniany tylko raz i to całkiem niedawno. Koszt porównywalny z np. Vectrą B. Samochody używane przez...
sworznia wahacza sworznia wahacza wybijanie wtyczki wybijanie otworów
dotyk overmax lexia sterowniki interfejsu regulacja dławików
wentylatory rx6600 szpiegowanie telefonu
Renault Espace IV 2010 2.0 benzyna – numery pinów ECU Sagem S3000 i EMS 3134 Błąd L 129 w maszynach JCB i falownikach Growatt