Tak. Możesz kręcić. Jest to na oringu. Wyleje się tylko paliwo.
Cześć. Jeśli dokręciłeś tylko tę część, którą zaznaczyłeś, to raczej nie zlikwidowałeś problemu. Jest to tylko mocowanie samej głowicy do zaworu termostatycznego i nie ma ono bezpośredniej styczności z wodą w układzie. Być może zawór jest poluzowany w gnieździe i dokręcając głowicę dokręciłeś również jego. Dlatego dobrze by było, żebyś zdemontował głowicę....
Nie da się dokręcić. W Twoim przypadku nawaliło uszczelnienie iglicy zaworu termostatycznego - polecam wymienić zawór na nowy.
Na pewno nie jest to wyciek pomiędzy głowicą a cylindrem, bo tam nie ma oleju. Jak tam jest nieszczelność to ucieka kompresja, nawet widać spaliny. Wynika z tego, że wyciek masz z kolektora wydechowego. Odkręć kolektor i zobaczysz czy nie ma mokrego od oleju kolektora i kanału wydechowego w głowicy. Albo ciapie przez prowadnicę zaworowa albo pierścionki...
Wątpię, że to uszczelka. Stawiam na górny oring tuleji. Pytanie tylko czy nie ma wżerów w bloku. Przeważnie oringi i uszczelki załatwiają sprawę. Robię to ostatnio często. W Scanii 4 taka robota wypada przeważnie ok 1,7-2 mln km a im młodsze auto tym szybciej. W R-kach 12L taka robota zdarza się już w granicach 700 tys km. Takie są moje obserwacje....
Po samym odkręceniu głowicy i wymianie uszczelki rozrządu nie trzeba ustawiać.
To wina uszczelki jak gazujesz to wzrasta ciśnienie oleju i dla tego cieknie na razie to nie grozne tylko w przyszłości może ci ja wydmuchać unikaj szarży i przy sposobności wymień .
wina uszczelki Trochę niepoprawne określenie. Wątpię, żeby uszczelka była czemuś winna. Jak mechanik ją założył tak siedziała i tego są skutki, więc jak już to wina mechanika.
Jeśli chodzi o wyciek, to uszczelki głowicy pompy do wymiany. Komplet. Reszta wyjdzie w praniu.
Witam.Jeśli olej wycieka również od strony wydechu to turbina do regeneracji.Co stało się że wymieniałeś głowicę?
Uszczelka lub sama głowica. Bez zdjęcia głowicy trudno stwierdzić. Choć bardziej prawdopodobne jest, że to uszczelka
Jedną trasę oblecisz więc raczej nie ma obawy. Ale pasowałoby to naprawić. Jak półtora roku temu było robione to trochę krótko wytrzymało. Może tym razem warto byłoby wyjąć silnik i splanować płaszczyznę bloku. Zwróć też uwagę na tuleje cylindrowe bo potrafiły się oberwać i obsunąć w dół. I wtedy dopiero może narobić się niezłego bałaganu.
Dolej oleju i jedź dalej. Jeżeli nie ma wycieków z silnika, to czeka Cię remont w formie pierścieni i regeneracji głowicy.
W króćcu jest tylko oringn nic więcej. Dokładnie są krople między aluminiowym korpusem a wychodzącym wężem To jest metalowa rura nie wąż.
Blok prosty i bez wżerów? Sprawdzałeś przed założeniem głowicy?
Rozwieje dylemat czy naprawiać czy myć silnik przed każdym przeglądem. Typowy problem tych silników- wyciek z pod głowicy.
Silnik i skrzynia ponoć bez zarzutów Ponoć... ;) Już na gwarancji miał pięć zgłoszeń na uporczywe wycieki oleju z silnika (dwa na wyciek spod głowicy, jedno - wyciek z uszczelniacza wałka rozrządu, jedno - wyciek spod miski olejowej i jedno na wyciek spod pokrywy rozrządu). Do tego jedno zgłoszenie na wyciek z uszczelki miski skrzyni biegów. Pewnie...
witam, zjeździłem całe miasto i nie mają nigdzie takich zaślepek fi 8mm. nagwintowałem troszkę otwór i wkręciłem śrubę na kleju, jak zastygło to odciąłem łeb śruby i teraz jest ok. pozdrawim
Odprowadzenie paliwa, skroplin z głowicy silnika. Wyciek z rampy, przewodów, wtryskiwaczy, przelewów. Jak się tam dokopiesz :D gniazda wtryskiwaczy do sprawdzenia.
Nie ma uszczelki pod głowica.
Uszczelka pod głowicą.
Sprawdz kluczem dynamometrycznym czy dobrze są dokręcone śruby na głowicy. Jeśli to nie pomoże to musisz wymienić pierścienie i uszczelkę pod głowicą. Sprawdz tez prowadnice zaworów czy nie są wyrobione.
Muszę poprawić wypowiedź , element na środku możesz spokojnie odkręcać nic nie wypadnie , ale wskazałeś również na wyciek pomiędzy obudową a głowicą , a do tego trzeba zdjąć głowicę . Robiłem to i nie teoretyzuje ale 16 godzin na nogach robi swoje .
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Uszczelniacze zaworów prawidłowo zamontowane?
Minęły czasy wkręcanych w głowicę czujników temperatury. Współczesne silniki mają czujniki montowane w plastikowych króćcach kilka centymetrów od głowicy. Wyciek płynu powoduje na początku obniżenie wskazań a dopiero jak zacznie się topić plastik wskazania idą w górę. Montowanie czujnika do plastikowego króćca bez kontrolki poziomu płynu nie wiele pomoże...
Jakiś powód ubytku musi być albo wyciek albo głowica, ustaliłeś przyczynę. Kanały w głowicy są duże nic ci nie zatka.
To niech zamieni głowice , i zobaczysz czy wyciek pójdzie z głowicą czy pozostanie na bloku.
Witam, Ostatnio wykonywałem remont swojego Karchera K7.400 - wymiana prowadnicy tłoków, uszczelnień, tłoczek regulacji itp. Mam pytanie odnośnie momentu dokręcania śrub (pozycja 21 na rysunku) - jaki wartość tego momentu ? Z tego co wiem śruba jest w klasie 8.8 gwint M6. https://obrazki.elektroda.pl/1042099200_... I kolejne pytanie...
Witam W moim Seacie mam wyciek oleju spod głowicy. Jest to więcej niż pocenie. Podobno te silniki tak mają i można jeździć ale nie jestem pewien. Co robić? Na razie jeździć czy robić jak najszybciej? Seat Leon 1.9 TDI 2006 105 KM.
Zacznij jeździć na dłuższych dystansach z rozgrzanym silnikiem to przestanie kapać z wydechu, masło pod korkiem też zniknie. Co do wycieku oleju- dokładnie umyć i zlokalizować po jeździe testowej. Zbiorniczek brudny-wymienić płyn na nowy po uprzednim dokładnym wypłukaniu układu. Jak tak bardzo chcesz to możesz sobie zrobić test ba obecność co2 w układzie
Praktycznie w każdej drukarce atramentowej jest mniejsza lub większa gąbka - nawet, gdy tusz nie jest pompowany, to coś tam zawsze wycieka z głowicy. A jeśli chodzi o usługę konserwacji drukarki, to nie mam pojęcia, ile to może kosztować.
Jak na moje oko to masz walniętą uszczelkę na głowicy zaparzacza.
A co jeśli płyn przedostaje się na razie w małych ilościach do komory spalania, to też może być wina oringów na tulejach lub uszczelki pod głowicą? Czy to problem raczej z tuleją?
Witam, Udało się Tobie dojść skąd ten wyciek? Mam podobny problem i zastanawiam się co to może być?
Głowica do wymiany
Przed wymianą wtryskiwaczy była też zdjęta głowica, wymiana uszczelki. Mechanik stwierdził, że wszystko jest ok (jak z fabryki). Zawory też regulował. Nie daje mi spokoju wyciek spod głowicy na 6. cylindrze. Jak zaczęło cieknąć, to też zaczęły się te dziwne stuki. Mechanik stwierdził, że ten typ silnika tak ma, że uszczelka na 6. cylindrze jest cienka...
ja wiem ze mam wyciek pod glowica nei prosze o jakies domysly gdize jeszcze moze plyn uciekac.Pytam tylko czy taki wyciek ma jakies odczuwalne skutki.np czy jest jakis ubytek mocy.Lub czy glowica moze sie zniszczyc
Uszczelka pod głowicą na bank.
Wymiana końcówki płaczącej w wężu ogrodowym - kupno nowej w serwisie, stara pękła przez mróz
Myślę, że to z rozlatujacego się kolanka odmy.
Niestety, także planowanie głowicy.
Witam kolegów mam takie pytanko czy jest możliwość uszczelnienia wycieku oleju z pod głowicy jakimś innym sposobem niż demotaż
Wycieku nie sprawdza się po ilości kropel na glebie, tylko oglądając dokładnie silnik. Mogą być solidne wycieki, a na ziemi nie będzie nic. Wymiana uszczelki pod głowicą to od 500zł w górę, razem z częściami.
Rasior jak sobie wyobrażasz to przekręcenie przeciwwag ze starego wału ??? Do Perkinsa 4 cyl. założyłem wał chyba indyjski, dużo lżejszy niż był fabryczny i 5 lat chodzi dzień w dzień w wózku widłowym. Problem z nim był przed montażem, trzeba było usunąć lakier ochronny i nic tego lakieru nie ruszało.
Witam. Ze zdjęć które dołączyłeś widać że wyciek jest nie z uszczelki pod głowicą, a być może z przewodu gumowego nad wyciekiem. Zauważ że nad miejscem które zaznaczyłeś jest lekka plama na samej głowicy, którą zaznaczyłem na czerwono, tak jakby coś kapało z powyżej, i wyciek ten rozlewa się na blok silnika który zaznaczyłem na zielono a ty zaznaczyłeś...
Mam problem z wyciekiem paliwa. Wygląda to tak jakby paliwo wyciekało zpod uszczelki głowicy. Dokładnie tego nie widać, bo jest kolektor ssący, pod nim jakaś listwa przykręcona do bloku, i tam się pojawia paliwo. Mam pytanie czy z tej listwy może wyciekać paliwo? Ale jeśli wycieka z tej listwy, to z gdzieś tyłu. Dlatego podejrzewam wyciek z głowicy....
A jeśli jest minimalny wyciek spod głowicy od strony pompy wtryskowej to o czym to świadczy ostatnia głowica od strony zbiornika paliwa leci mi strumieniem olej czarny nie jakoś mocno ale po trochu zaczyna sie sączyć czego to objaw? i to w sumie tylko na tej głowicy jednej uszczelka wymienic na lepszą czy co?
Sprawdź dokładnie czy wycieka z pod głowicy czy może spod dekla klawiatury i tam ścieka?
Szukaj wycieków, bez sensu zrywanie głowicy. Drobny wyciek nie pozostawia plam pod autem, zdąży wyparować.
Zamienniki nie występują, tylko oryginalna część, jeśli problem jest tylko z wyłączaniem myjki po puszczeniu pistoletu, a ciśnienie jest i wycieków nie ma, to niesprawność raczej nie dotyczy samej głowicy, często upala się wyłącznik elektryczny i to on jest przyczyną. Głowica kosztuje ok 200zł nr kat 9.001-104.0 karcher
Wygląda na pompę wody ale może to być także uszczelka pod głowicą/pęknięta głowica. Ściągnąć osłonę rozrządu szukać gdzie cieknie, warto sprawdzić obecność spalin w płynie chłodniczym. Używanie auta z taką usterką to proszenie się o kłopoty, przegrzejesz uszczelkę głowicy o ile jest sprawna.
Kontrolowane zwiększenie ciśnienia w układzie chłodzenia być może przyspieszy lokalizację wycieku. Marka, model, oznaczenie silnika, więcej zdjęć. Czy to cień, czy pęknięcie głowicy?
Pokrywa wałków sucha - wyciek był spod głowicy. Dziś ją ściągnąłem ponownie i założyłem nowe śruby i lepszą uszczelkę - identyczna jak oryginał.
Zanim rozbierzesz głowicę sprawdź "organoleptycznie" szczelność układu chłodzenia. U mnie identyczne objawy dawał malutki wyciek z trójnika. Po zaklejeniu silikonem wysokotemperaturowym problem znikł. passat
Dokładnie jak ftp.kowal pisze , z pod głowicy często z nich ciekło na kanale olejowym .
Witam, Posiadam Forda Fiestę z 1993 roku, 1,3 benzyna. Mój problem polega na wycieku oleju spod głowicy. Objawy: wyciek płynu spod uszczelki głowicy, nie trzyma obrotów na zimnym silniku (trzeba dodać trochę gazu), spaliny czyste - nie kopci na biało, miernik oleju ok - jest w normie, temperatura silnika jest w normie, olej też specjalnie szybko nie...
Olej czy płyn zostawia ślady przy wycieku. Szczególnie płyn na gorącej głowicy.
Najszybciej wyciek masz z króćca w głowicy od strony skrzyni, dobrze się przyjrzyj.
Widoczny na bloku silnika wyciek może być z pod pokrywy zaworów, na ile widzę na zdjęciach - nie z uszczelki pod głowicą (wyciek jest powyżej).
ostatnio robiłem 1.9 ajm na pd ,ni nie było widać zewnątrz ,ani kropelki wycieku po zwaleniu głowicy wszystko się wyjaśniło i to nie pierwszy przypadek
Nic Ci to nie da.
Nie sprawdzisz tego w ten sposób. Widać że to wyciek kawy z wodą. Jeżeli wykluczysz duży oring i inny wyciek z głowicy (górnego tłoka), to pozostaje tylko pękniecie komory. Wyciek z oringu ląduje przeważnie w zbiorniku na fusy. Pozaglądaj w zakamarki zaparzacza może dojrzysz miejsce wycieku.
Moja sugestia: -za rzadki tusz i wycieka z głowicy =wymienić tusze -brudna stacja serwisowa =wyczyścić stację i spód głowicy zwilżonym wodą ręcznikiem papierowym
Demontując głowice, musisz ustawić ją na najwyższą wartość (5 lub 6). Następnie (nawet kluczem, żabą czy morsem- oczywiście delikatnie) odkręć metalowy pierścień. Głowica powinna bez problemu zejść. Dziwi mnie to, że mówisz o jakimś wycieku spod głowicy. Między głowicą a wkładką zaworową nie powinno być żadnego wycieku. Może, gdy odkręcałeś głowice,...
Gdzieś jest nieszczelność a prędzej to zaworki w głowicy do sprawdzenia
też własnie o tym pomyślałem... gen_ex powiem Ci że naprawdę pojawia się płyn pod zbiorniczkiem wyrównaczym w okolicach zbiorniczka do spryskiwaczy więc najprawdopodobniej jaki to może być problem??? Mogą to być przewody albo reduktor od gazu ??? Jeśli to by była nieszczelna uszczelka albo głowica to mogłyby być takie objawy czy raczej skoro są wycieki...
Trzeba zdemontować dżwiczki, lewe i prawe. Następnie pokrywę górną. Potem moduł z wyświetlaczem. I będziesz miał dostęp do głowicy dozującej. Czyta się prosto ale roboty w dzydz i można coś połamać. Ale powodzenia.
Wygląda to tak , jak by kolektor wodny nie był od tej głowicy lub odwrotnie !? :|
Co myślicie o tym? https://obrazki.elektroda.pl/7838941300_... Widzę ją na Olku. Zapytaj, czy była zamrożona, czy po podpięciu wody (i zatkaniu wylotu) jest jakiś wyciek, czy głowica nie jest pęknięta, jakie słychać dźwięki po włączeniu. Zwróć uwagę, że ten sprzedający ma też do sprzedania inną myjkę, więc może się na tym zna i wie,...
Wyciek z króćca głowicy usunięty nowy płyn chłodniczy rozwiązało kłopot
tak, ściągnij i zobacz jak wygląda uszczelka pod głowicą i czy nie ma w głowicy pęknięć
jeżeli silnik jest mokry od głowicy w dól to na 99% masz uszczelke do wymiany
Z tego opisu wynika że pije olej nas tych garach. W uszczelkę pod głowicą wątpię. Zbyt równa kompresja . W wycieki z wtrysków też. Jak był to rzeczywiście olej to odrazu poczujesz stając za wydechem. MOżesz sobie wziąć endoskop jak masz. Nie wiem ,może coś wypatrzysz w garze. Może.
I co na to Twój mechanik :D ?
Nie należy zostawiać pustego kartridża, bardzo szybko resztki zasychają. 1. Umieszczamy kartridż na papierowej bibule (umożliwiającej ewentualny wyciek atramentu z głowicy). 2. Zdejmujemy etykietę z oznaczeniami kartridża. 3. Nabieramy do strzykawki 6 ml atramentu (jeden kolor) - czynność oczywiście powtarzamy dla kolejnych komór. 4. Bardzo powoli aplikujemy...
Zanim rozkręcisz połowę silnika zrób test (próbę spalinową) od razu wyeliminujesz lub nie uszczelkę głowicy .
Volvo fh440 euro4 2007r zauważyłem spore wycieki oleju z głowicy od strony chłodnicy z takiej jakby kostki idą tamtędy chyba kable do pompowtryskiwaczy, lecz nie jestem pewien, proszę o pomoc i czy zrobie to sam czy raczej serwis ?
To są uszczelki pomiędzy vacu pompę a głowicę
Pewnie uszczelka pod głowicą poszła
Ja mam 1.9tdi AFN i jak sprawdzałem kolory swoich wtrysków (czy nie leją) to u mnie miedziana uszczelka miała luz dokręciłem i :) Wiec myślę ze ten luz nie ma tu nic do tego wycieku problem raczej leży nie po stronie miedzianej uszczelki tylko po dwóch stronach gdzie uszczelka przylega do wtryskiwacza i głowicy (wyczyść dokładnie wtrysk, głowice i wtedy...
Albo masz wyciek albo głowica pętknięta. Sprawdź co jest pod korkiem oleju i w zbiorniku płynu chłodzącego oraz czy dymi i na jaki kolor.
Z opisu może być uszczelka pod głowicą,a co do kosztów to zależy od przebiegu, ale jeśli chcesz to zrobić konkretnie to 2000,00 zł może nie starczyć.
Dobra naprawa wymaga ściągnięcia miski i głowicy. Wyciek uszczelniony LIQUI MOLY PRO-LINE Kuhler Dichter K.
już po sprawie wymieniłem głowicę i jest wszystko w porządku dziękuje za rady i pomoc
Ktoś tu coś krętaczy. Wyciek paliwa spod głowicy jest co najmniej nieprawdopodobny.
Wyciek oleju spod uszczelki głowicy czy uszczelki pokrywy zaworów?.
Nie ma magicznych, jedynie szukanie kożuchów, takiej jakby pianki która się tworzy w miejscu bardzo małego wycieku, lub stosowanie pompki podłączanej zamiast korka i pompowanie w układ powietrza tak aby płyn sam nam powiedział gdzie wychodzi. Zaraz będą mówić o głowicy, ale poczekaj sprawdź wszystko inne, uszczelkę zawsze zdążysz wymienić.
Mam problem z wyciekaniem czarnego tuszu; dokładniej jest tak , że głowica drukująca zawsze po drukowaniu zatrzymuje się w takiej jakby rynience od której odchodzi wężyk odprowadzający nadmiar tuszu. Kiedyś gdy wszystko chodziło dobrze w wężyku było niewiele tuszu w tej chwili jest znacznie więcej .W tej chwili tusz starcza na wydrukowanie ok. 10 kartek...
Uszkodzenie uszczelki pod głowicą nie zawsze oznacza przeciek płynu chłodniczego do komory olejowej lub na zewnątrz głowicy bądź do cylindrów. Są tam kanały olejowe, które odprowadzają olej spod wałków rozrządu, wzdłuż głowicy przez uszczelkę do bloku silnika, prawdopodobnie winna jest uszczelka pod głowicą w miejscach gdzie jest kanał olejowy - będzie...
No to albo za mało odessałeś, albo masz uszkodzoną głowice w pojemniku.
Że tak zapytam: Ty sam chcesz to robić?
A może między obudową wałka a głowicą?
Zmierz ciśnienie sprężania , będziesz wiedział w jakim stanie są pierścienie oraz uszczelka głowicy.
To nie uszczelka pod głowicą. Ile ubywa płynu? Od kiedy? Ubytki duże, czy małe? Który rocznik? Jaki typ silnika?
3 tys. to chyba nie tak dawno od remontu silnika. Jeśli robota była wykonana prze mechanika, to obowiązuje chyba jakaś gwarancja. Pojedź, zapytaj, niech sprawdzi co i jak. A skoro opd autem nie ma plamy (chyba że jest), to płyn albo jest wyrzucany w czasie jazdy, ale wtedy zostałby choć niewielki ślad na ziemi po zatrzymaniu. gdyby płyn lał ci się do...
Mogę wiedzieć jaki tusz stosujesz? Co do najtańszych zamienników poniżej 10zł - mogą pozapychać głowicę, jakość wydruku jest słaba - blady wydruk, rozlewający się, linie poprzesuwane jakby lub brakujące oraz możliwy wyciek z głowicy.
kolego sprawdzi czy nie przybywa ci oleju ,sprawdzi czy nie masz wycieków płynu ,ale z tego co piszesz to będzie uszczelka pod głowicą
Wymiana pękniętej głowicy
Z pod głowicy nie widać wycieków ani z pod pokrywy zaworów, wydmuchuje przez otwór wylotu spalin z głowicy. Wygląda że to olej chociaż myślałem że może paliwo ale wtryski były ustawiane i nie leją. Moc silnika wygląda na normalną.
wyciek zaślepka głowicy schemat głowicy głowicy buderus wyciek
wykorzystać wyświetlacz radia airbag kasowanie kasowa usterka
lutownica arduino lutownica arduino
Sherwood AL1110: Dźwięk w słuchawkach, brak w kolumnach Różnice między SVI 3102B a SVI 3102 w sprzęcie Technics