To tyko uszczelka między chłodnicą oleju a podstawą puściła, standard w VAG na mrozach.
A więc uszkodzona była chłodnica oleju zlokalizowana w podstawie filtra oleju, z przodu silnika po prawej stronie.
Dziękuje za odpowiedź. To resztki oleju gdyż wcześniej miałem wyciek z podstawy filtra oleju. Patrząc na ceny uszczelek EGR, postanowiłem, że wymienię ją profilaktycznie. A jak działa taki EGR bez elektronicznego zaworu? Spełnia jakąś rolę? Jest cały czas otwarty?
To jak nie z filtra to może z podstawy filtra oleju, pokrywy zaworów?
Okazało się iż winna była uszczelka pod podstawą filtra oleju. Po jej odkręceniu uszczelka się wykruszyła :)
Ja w Kia cee'd z tym silnikiem miałem wyciek podstawą filtra oleju a w zasadzie odkręciła się obudowa przy wymianie oleju, nie wiem jak u ciebie...
Tak. Do wymiany oring między chłodniczką oleju a podstawą filtra.
Witaj Sprawdz czy pod filtrem oleju niema.wycieku, z podstawy filtra oleju, jezeli jest wyciek to auto nie odpali, trzeba wymienic oring prosta i tania robota. 1,6 mpi tak ma ze.jak nie zrobi minimalnego cisnienia oleju to niee odpali. Czesto przez stary olej na mrrozie podwieszaną się zawory , tez sie zdarza,albo wybija ten oring bo olej niemoze dalej...
Najlepiej zacząć od demontażu filtra oleju - olej spłynie do miski. Nie odpalać przed pracą 2-3h. Dodano po 55 I kup pierburga ma komplet uszczelek włącznie z tymi od podstawy/bloku.
Standardowo tam cieknie z o-ringu chłodnicy oleju/ podstawy filtra. Żadna zmiana oleju, silnik ma być szczelny .....
He He He.. Mija rok i ten sam problem... Było wszystko OK do puki nie przyszły mrozy. Problem się powtórzył i jestem niemal pewien wady pompy oleju- doszedł wyciek spod podstawy filtra oleju- zbyt wysokie ciśnienie i uszczelniacze zrobiły wypad. Do wymiany pompa, zrobię też prowadzenie i napinanie łańcucha, tak dla zasady, one też są regulowane ciśnieniem...
Witam serdecznie, proszę o pomoc w przedmiocie podstawy filtra oleju w Fiacie Croma 2,4. Miałem wyciek z plastikowej pokrywy od termostatu chłodnicy oleju, po zdemontowaniu wyskoczył mi termostat z sprężyną. Nie wiem jak powinno być to złożone do montażu. Jeśli ktoś to przerabiał bardzo proszę o pomoc https://obrazki.elektroda.pl/7424466400_...
Dzwonił mechanik, że znalazł usterkę, więc zostawiam tutaj dla potomnych. Może komuś się ta informacja przyda. Pęknięta jest ponoć podstawa filtra oleju. Według mechanika zużycie ze starości. 🙂
Do wymiany oring miedzy chlodnica a podstawa mocowania filtra oleju.Czasami tez nie dokrecona nakretka trzymajaca to.
Wyciek oleju i płynu chłodniczego- przyczyny i zapobieganie Witam, mierzę się z pewnym problemem w samochodzie Opel Astra G 2006r. 1.4 16v 90 KM Otóż niedawno patrzyłem do zbiorniczka wyrównawczego i tam w ogóle nie było płynu chłodniczego. Myślę, że albo jest jakiś wyciek albo dostaje się do układu spalania. Chociaż drugą opcję wykluczam, bo wymieniałem...
Częsciowo zdemontowaliśmy trzy chłodnice z przodu , wykręciliśmy cztery śruby wpustowe mocujące moduł chłodniczki oleju i .....okazało się co było przyczyną wycieku . Uszczelki były w części w stanie agonalnym , obudowa plastikowa filtra oleju i podstawy popękana i krzywa. Rok vw T5 2012. Wymiana samych uszczelek to byłby zły pomyśl ,cztery śruby również...
Skrzynia to norma z poceniem i nie groźne. Przeważnie uszczelnienie podstawy filtra, lub sam filtr przerdzewiały- ale i bywa, że trzeba skrzynię wymontować, bo poci się spod dekla pompy oleju nic trudnego do naprawy. Ret- to pojęcie względne, trzeba odczytać kody błyskowe, często powodem są czujniki temp na magistrali chłodzącej retarder, ale to żadna...
W ursusie c4011 robiliśmy też taką przeróbke, trzeba było dodatkowo zamontować zawór przelewowy przy pompie oleju który był w zestawie ( w c4011 oryginalnie są dwa filtry i zawór jest w podstawie filtrów ) może w zetorze jest podobnie. Jakie miałeś ciśnienie przed zmianą?
Dziś może się uda zobaczyć na kanale, albo jutro. Też mnie to dziwi że cały dzień spokoju a dziś przy odpaleniu znów leci. Obawiam się że uderzy mnie po kieszeni jak będę musiał wymienić podstawę filtra. Spróbuję jeszcze wymienić uszczelke pomiędzy blokiem a podstawą. Dokładnie obejrzę podstawę, jak uszczelka nie pomoże to zostanie już tylko wymiana...
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju w corsie D 1.2 silnik Z12XEP. Corsa końcem września miała wyciek z czujnika ciśnienia oleju. Wymieniłem na nowy, problemu brak. W październiku wymiana oleju i filtrów na zimę, olej ten sam co zawsze i na świeżym oleju odezwał się rozrząd, głośniejsza praca. Autko 181tysięcy przejechane więc miał prawo - i tak długo...
My wymienialiśmy cały most na używane. Pod tą podstawa filtra powinien być oring, spróbuj założyć na masę uszczelniającą Dirko lub Reinz. Sprawdź czy na 100 % przed odpowietrznik przechodzi powietrze jak dmuchniesz ustami.
Wymień całą podstawę.
Reasumując to co mi wiadomo otóż sprężarke kupiłem tego roku w sierpniu wymieniłem w niej olej na Shell Corena 46 filtry oleju i powietrza oraz separator z racji że gdzie nie gdzie były drobne wycieki oleju rozebralem dolot wymieniłem oringi i poskladalem tak samo zrobiłem z podstawą separatora i zaworem z cewka. Natomiast co do tego oleju w dolocie...
Dajcie na luz już z dbaniem o myjke nie ma wiele zachodu, oczywiście filtr i nie przemrożenie to podstawa. O domowo myjkę czy to karchera czy innej firmy poza czasem pracy, dobrą przedłużka elektryczną użytkownik nie ma jak zadbać. Nie zmieni oleju nie nasmaruje zaworu regulacyjnego bo wymaga to rozebrania urządzenia. Profesjonalne co innego ""DBANIE""...
Trójnik, a nawet dwa, wstawili gazownicy. Doprowadza ogrzewany płyn do reduktora. Inaczej reduktor by zamarzł. Wycieku nie powinno być - dociągnij cybanty. Sam płyn chłodniczy nie miesza się z olejem. To gdzie fabrycznie dochodzi to ogrzewacz oleju zamontowany na podstawie filtra. Problemy z ogrzewaniem, to zbyt niski stan płynu, zapowietrzenie lub...
Sprawdź podstawę filtra oleju.Zobacz również czy olej nie spływa z góry z pod pokrywy zaworów.
Wielkie dzięki za sugestie - właśnie tak zrobiłem, że miałem umyty silnik i zrobiłem nim trasę, jednak nie pomogło mi to w lokalizacji. Teraz mam wyciągnięte chłodnice i wentylator, więc dokładniej wszystko wymyję. Wyjąłem też pompę wysokiego ciśnienia więc wymienię oring uszczelniający na niej, podstawę filtra oleju złożę na nową uszczelkę - myślę,...
Witam, dobry wieczór. Jestem szczęśliwym, choć ostatnio mniej, posiadaczem wózka widłowego z Suchedniowa, Raka, z silnikiem C-330. Czy to jest 7A czy 7B - nie mam zielonego pojęcia, gdyż nie mam żadnej wiedzy na temat tego, czym owe się różnią. W każdym razie nie chciałem się nim pochwalić, a zjawiłem się z prośbą o pomoc. Problem jaki występuje to...
Tylko oryginalna uszczelka opla pomoże. Ala oring tylko, że powyginana. Trzeba też dokładnie wyczyścić powierzchnię i sprawdzić czy stopa podstawy nie jest krzywa, albo nie ma wżerów.
Panowie,problem natury nastepujacej: Auto swiezo kupione. Po sprawdzeniu oleju dziwna biala maź w duzej ilosci. Pod korkiem czysto. Plyn w normie. Wymiana oleju z filtrem nie pomogla. Z racji tego,ze od gory silnik mocno ulany olejem wymieniona uszczelka podstawy filtra. Mechanik zadecydowal o wyczyszczeniu odmy i ponownej wymianie oleju. Olej na bagnecie...
Witam, kupiłem wczoraj Opel vivaro 2,5cdti odbyła sie jazda próbna wszystko grało autko ciągło jednynie wyciek z pod podstawy filtra ale to zaakceptowalismy . Po przyjeździe do domu (130kilometrow) wszystko było ok lecz rano odpalam wyjeżdżam z domu a tu cos nie gra auto strasznie dymi i cyka cos przyokolo 3 tys obrotu (czek się nie świeci) po zgaszeniu...
Witam Panowie okazała się przykra sytuacja otóż mam moje auto już 6lat,wymieniłem w nim kupę rzeczy na dobrej jakości ostatnio w ciągu 2 mc wahacze przód+tuleje nowe meyle hd 1000zł Tarcze przód jurid+klocki textar 400zł Uszczelka miski olejowej,olej+filtr,czujnik oleju hella nowy,robocizna łącznie 1000zł wyszło Sprawa jest taka,ze po wymianie uszczelki...
gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju w Peugeot 407 1.6hdi ? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o lokalizację czujnika ciśnienia oleju w samochodzie Peugeot 407 z silnikiem 1.6 HDi . Nie podano dodatkowych informacji, takich jak rok produkcji czy oznaczenie silnika, ale zakładając typowy silnik DV6TED4 , możemy udzielić precyzyjnej...
To bardzo dziwne ale jeżeli sprawa wygląda dziwnie, to znaczy, że nie znamy wszystkich faktów - w technice cudów nie ma; musiała być przyczyna. Widziałem osobiście podstawy filtra osuszacza z których wręcz kapał olej bo tak bardzo zużyty był kompresor i aż tyle oleju przepompowywał i podstawa działała. A pierwszym zaworem na drodze jest podstawa. Wdziałem...
mechanik odłączył jakis przewód u góry nad silnikiem i tam przeciągnął palcem i widać było olej. to normalny objaw, że jest tam olej bo jest to wyprowadzenie odmy z silnika do dolotu czyli rury powietrza idącej od filtra powietrza do turbiny, tym przewodem wraz z gazami ze skrzyni korbowej dostają się również drobinki oleju pozostawiając na ściankach...
Trochę mnie tu nie było bo zaślepiłem EGR i pękła mi rura dolotowa do turbo. Musiałem trochę poczekać na drugą. Przy okazji znalazlem jeszcze uszkodzoną odmę ktora puszczala w atmosferę- pęknięta była membrana. Zamówiłem więc całą podstawę filtra oleju i przełożyłem membranę na sprawną bo nowej juz kupić się nie da. Zaślepienie EGR nic nie dało. Sprawdziłem...
Ok., moim zdaniem zapowietrza się nadal, cofa się paliwo do zbiornika. Wystarczy dosłownie minimalna ilość i już trzeba ostro kręcić. Dwie główne przyczyny to; - wypracowane zaworki mechanicznej pompki podającej, podczas pracy pompka jeszcze podaje paliwo, ale w warunkach statycznych paliwo przesącza się przez nie do zbiornika. Te zaworki mają pełnić...
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
witam, daf xf 95 e3 430km wtryski po regeneracji (wcześniej), aktualnie zregenerowane pompki UPEC, nowa pompa paliwowa. Po odpaleniu nie wyrzuca błędu ale nie pali na trzecim cylindrze, po popuszczeniu przewodu przy pompce upec nie tryska mgła jak na innych ale toczy pianę z paliwem bez dużego ciśnienia. Pompki podmieniane dalej to samo w tym cylindrze....
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
CD20T czyli 2,0 TD 2001r. Kiedy zaczęły się mrozy, 2 minuty pod odpaleniu silnika wskaźnik temperatury cieczy na zegarach poszybował na max. Po chwili sam spadł do normalnego poziomu. Taka sytuacja miała miejsce z 4 razy. Pompy wody nie wymieniałem, płyn chłodniczy w normie (ilościowo i jakościowo). Dzisiaj zdarzyło mi się coś niepokojącego. Podczas...
Dokładnie. Też radzę go wymienić. Tymczasem pozwolę sobie zamieścić opis demontażu turbosprężarki w 1.9TDI. Jakoś nie było na to czasu i zamieściłem go tutaj już w formacie PDF, ale zamierzałem go umieścić żywcem na forum. Demontaż turbosprężarki Audi A3 1.9TDI 110KM Fotoporada poniżej opisana przedstawia jak bezpiecznie zdemontować turbosprężarkę w...
Już kilka lat temu wykonałem obrotomierz elektroniczny analogowy (ze wskazówką) i działa on bezproblemowo w moim motocyklu enduro jakim jest Yamaha XT600, typ 3TB, rocznik 1995. Myślę, że skoro konstrukcja sprawdziła się "w boju" to warto będzie ją tutaj zaprezentować. Dlaczego dokonałem takiej modyfikacji? Głównie ze względu na to, że stary mechaniczny...
https://obrazki.elektroda.pl/4490241200_... Witam Chciałem się podzielić naprawą z dziedziny mechaniki. Jeśli to nie odpowiedni dział proszę o przeniesienie administratora. Objawy : wycieki objawiają się zbieraniem oleju w deklu wybieraka oraz wnętrzu mieszka, mieszek posiada otwór i tym otworem wydostaje się olej. Wycieki z wybieraka...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
podstawa filtra oleju wyciek filtra oleju wyciek oleju filtra
regulator nagrzewnicy czasowy wyłącznik schodowy wyznaczanie kąta
peugeot check engine peugeot check engine
Sharp LC-40FI5442E Firmware Download, Update Methods, and Recovery for TP.MS6486 Chassis Drgania w skuterze 4T 80cm³ – Kymco, Sym, chińskie – przyczyny wibracji na postoju i w trakcie jazdy