Nie ma to większego znaczenia, możesz jeździć
Rozwiązanie na obrazku poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/6157990400_...
Kodu szukaj na bloku obok podstawy filtra oleju.
Witam, chciałbym się dowiedzieć, jaki jest gwint na śrubie mocującej podstawę filtra oleju Opel Corsa C 1.7 DTI (Isuzu). Byłbym wdzięczny za pomoc.
Musisz zostawić podstawę filtra oleju z T5 i podejdzie.I zwróć uwagę gdzie jest montowany czujnik położenia wału.
Trzeba wykręcić zawór i zastosować zaślepkę od obudowy rozrządu mb om611/646. Kręcona na imbus. Jest Zawór Jeszcze w podstawie filtra oleju...
I zrób ten zawór zwrotny oleju bo ci usadzi w końcu silnik, do wymiany podstawa filtra oleju. Odpalasz silnik tak jakbyś za każdym razem robił wymianę oleju, filtr pusty.
Sprawdź bezpiecznik F41. Jeśli uszkodzony sprawdź zawór chłodzenia tłoka i drugi obok niego na podstawie filtra oleju. Częsty przypadek uszkodzenia zaworu zwarcie do masy. Bezpiecznik ten chroni grupę zaworów w której masz błędy.
Silnik jest z 30-ki i do filtra bączka można chyba jedynie sitko kupić. Jeśli się tylko nie obraca to magistrala jest zasilana w olej jest on jedynie niefiltrowany. Można bąka zamienić na Pełnego przepływu sa dostępne przystawki z tym że nie ma w niej dodatkowych wyjść na chłodnice oleju. Jeśli mnie pamięć nie myli w podstawie bąka powinien być wkręcony...
Możliwe że zawor zwrotny w podstawie filtra oleju też mam taki dzwiek i w poniedziałek zabieram się za to
Jak ja ci moge poradzic kup sobie oznaczenie ATD z małą podstawą filtra oleju ,mała przeróbka na czujnik położenia wału ijezdzisz bezawaryjnie.A te wszystkie BLS BXE BSU mają swoją wade i tyle .Założysz taki pojezdzisz i sytuacja z korbą sie moze powtórzyc taki ich urok.
A więc uszkodzona była chłodnica oleju zlokalizowana w podstawie filtra oleju, z przodu silnika po prawej stronie.
Ja się poddalem w Crafterze z tym problemem i wymieniłem silnik, nie miałem już siły na to. Wymieniłem turbo na całkiem nowe, smarownice tłokowe, panewki, pompe oleju, podstawę filtra oleju, i w sumie nie pamiętam co jeszcze
Chłodnica oleju jeśli jest to jest przy podstawie filtra oleju, będą do niej węże w płynem chlodniczym dochodzić.
Dzwonił mechanik, że znalazł usterkę, więc zostawiam tutaj dla potomnych. Może komuś się ta informacja przyda. Pęknięta jest ponoć podstawa filtra oleju. Według mechanika zużycie ze starości. 🙂
Problem udało mi się rozwiązać. Może komuś kiedyś się przyda. U mnie winny był dwufunkcyjny czujnik temperatury i ciśnienia oleju który znajduje się w podstawie filtra oleju. Ściągnąłem tez miskę, bo dowiedziałem się ze może być nieszczelność między smokiem a pompą, ale tu wszystko ok. Został zalany świeży olej, i założony nowy filtr i czujnik. Czujnik...
Witaj, tak. Wymieniłem całą podstawę filtra oleju i problem ustał. Prawdopodobnie zawór bezpieczeństwa się blokował który jest w podstawie.
Budżet przestrzelony ale nówka. Zakładam że o olej hydrauliczny chodzi. https://truck-tychy.pl/p14909-podstawa-f...
Miałem podobny przypadek ale wina była w podstawie filtra oleju. Zacinały się zawory w podstawie filtra oleju.
Masz silnik 111978 00 002001. Do silnika 7223 (ostatnie 4 cyfry) połączonego z manualną skrzynią był czujnik ciśnienia (zwierny), potem zaślepka. Czyli wychodzi, że powinieneś mieć czujnik. Siedzi on w okolicy podstawy filtra oleju, wkręcony w blok silnika. http://obrazki.elektroda.pl/9124128300_1... Czujnik ma numer A0045452614
Rurka jest przykręcona obok podstawy filtra oleju . Bez demontaży katalizatora chyba się nie da.
To trzeba ściągać wszystko razem z podstawą filtra oleju, czy wystarczy tylko tą żebrowaną aluminiową kostkę wymienić (4 śruby)?
Okazało się iż winna była uszczelka pod podstawą filtra oleju. Po jej odkręceniu uszczelka się wykruszyła :)
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
AVB ma inną podstawę filtra oleju.
Hej! Od przodu silnika na dole głowicy pod bagnetem zaworek wykręcany ze sprężynką i kulką, jak to wygląda, kiedyś też miałem, że po zdjęciu podstawy filtra oleju wypłynął kawałek czegoś odłamanego z zaworu zwrotnego podstawy. Może za mało oleju dochodzi na górę. Rozumiem, że rozrząd po wymianie został wczytany.
Witam, Panowie, mam problem: 1.6 TDI CAYC, 105 km, około 200 tys. km przebiegu, 2011 rok. Po remoncie uszczelki pod głowicą, auto, kiedy się rozgrzeje, wyświetla brak ciśnienia oleju na moment i po chwili gaśnie, i tak co jakiś czas. Przy remoncie głowicy zmieniona podstawa filtra oleju (FEBI) razem z chłodnicą oleju, olej (10W40) i filtry. Podczas...
Oczywiście ze jest. Prawie jazdy samochód ma takie coś. Najczęściej jest w podstawie filtra oleju.
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w BMW G30 B48B20B? 2017r. Pękła podstawa filtra oleju, i po wymianie niby temperatura w normie, grzanie w kabinie jest, ale zimna chłodnica i włącza się wentylator.
Cześć Panowie, widzę, że temat dalej żywy. Również kupiłem Ibizę 1.4 TDI BMS. Zmieniam na AMF, dobrze rozumiem, że wystarczy zrobić dziurę w bloku na czujnik i przerzucić cały osprzęt z BMS? Podstawa filtra oleju również do zmiany? Jak patrzyłem, to się różni. I co z mocowaniem chłodniczki EGR?
Witam mam golfa 2 1.9 tdi i planuje zmienić mu podstawę filtra oleju z golfa 4 1.9 ahl i teraz pytanie czy będzie pasowa ta podstawa do 1.9 tdi 1z?
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Może problem. Jest podstawowie filtra oleju?
Witam, Przy wymianie filtra oleju urwała mi się plastikowa końcówka z oringiem i wpadła w kanał olejowy podstawy filtra oleju. Czy da się to jakoś wyciągnąć bez rozbierania połowy silnika? Gdzie mogła się zatrzymać ?Zdjęta miska- nie ma w niej tego elementu. Auto to volvo v40 1.6 D2 2015 rok.
Kolego, najlepiej zakupić blokady, ja płaciłem jakieś 200 zł za wszystkie i masz do każdego dci-ka. Co do ustawienia to: blokadę wału możesz sobie sam zrobić, bo to zwykły bolec (wkręcasz śrubę z bloku w okolicach podstawy filtra oleju i wsuwasz w blok blokując w ten sposób koło zamachowe. Walki rozrządu mają nacięcia (od strony rozrządu zaraz za kołem...
Cześć, czujnik w adapterze pod podstawą filtra oleju. Wskaźnik pokazuje cały czas około 110c oleju, gdzie szukać przyczyny? Wentylatory wadliwe? Termostat?
Być może podstawa filtra oleju jest zasyfiona. Podmień jak masz.
Zdarza się uszkodzenie wiązki koło podstawy filtra oleju
W podstawie filtra oleju, obok czujnika masz druga zaślepkę. Tam wkręcasz manometr.
Ja w Kia cee'd z tym silnikiem miałem wyciek podstawą filtra oleju a w zasadzie odkręciła się obudowa przy wymianie oleju, nie wiem jak u ciebie...
Za problem odpowiadały prawdopodobnie uszczelki podstawy filtra oleju, po wymianie, dokręceniu problem znikł. Może łapał tam jakieś lewe powietrze?
Witam, Panowie, mam problem: 1.6 TDI CAYC, 105 km, około 200 tys. km przebiegu, 2011 rok. Po remoncie uszczelki pod głowicą, auto, kiedy się rozgrzeje, wyświetla brak ciśnienia oleju na moment i po chwili gaśnie, i tak co jakiś czas. Przy remoncie głowicy zmieniona podstawa filtra oleju (FEBI) razem z chłodnicą oleju, olej (10W40) i filtry. Podczas...
Witam wszystkich. U mnie problem z komunikatem ustał po wymianie podstawy filtra oleju.
To jak nie z filtra to może z podstawy filtra oleju, pokrywy zaworów?
Witam serdecznie, proszę o pomoc w przedmiocie podstawy filtra oleju w Fiacie Croma 2,4. Miałem wyciek z plastikowej pokrywy od termostatu chłodnicy oleju, po zdemontowaniu wyskoczył mi termostat z sprężyną. Nie wiem jak powinno być to złożone do montażu. Jeśli ktoś to przerabiał bardzo proszę o pomoc https://obrazki.elektroda.pl/7424466400_...
Czujnik temperatury oleju może być w podstawie filtra oleju. Zajrzyj tam.
Koło wałka rozrządu blokowane było śruba 10 w otwór koła zębatego przez otwór w głowicy... A wał blokowany przez otwór przy podstawie filtra oleju śruba 6
Witam. Przełożyłem. Slupek identyczny. Różnica to kolektor wydechowy i podstawa filtra oleju. Dzięki za pomoc
Kiedyś znajomy robił coś podobnego i problem był jakiś zawór w podstawie filtra oleju
Przy tych 100 °C z termostatem, nagrzewnica grzeje gorącym powietrzem? Jeśli nie, to zapewne problem jest w tym, że pompa cieczy chłodzącej nie pracuje. Poza tym, pomiędzy obudową termostatu a pompą cieczy jest wąż gumowy małego obiegu. Przepływ jest potrzebny aby element woskowy termostatu był obmywany cieczą o aktualnej temperaturze, termostat działał...
na rysunku pozycja nr 4 dotyczy twojego auta, nie chodzi o czujnik tylko regulator ciśnienia w podstawie filtra oleju
Ktoś na tym forum miał identyczny problem i jeśli dobrze pamiętam to uszkodzony czujnik w podstawie filtra oleju. Silnik ten sam auto to chyba skoda była.
Witaj Sprawdz czy pod filtrem oleju niema.wycieku, z podstawy filtra oleju, jezeli jest wyciek to auto nie odpali, trzeba wymienic oring prosta i tania robota. 1,6 mpi tak ma ze.jak nie zrobi minimalnego cisnienia oleju to niee odpali. Czesto przez stary olej na mrrozie podwieszaną się zawory , tez sie zdarza,albo wybija ten oring bo olej niemoze dalej...
Dziękuję za odpowiedź! U mnie w obu C3 (ten sam silnik dla przypomnienia), jest ta sama podstawa filtra oleju - w jednym zawór jest w drugim nie. Oczywiście do obu stosuje filtry bez zaworu (krótsze). Zamówiłem podstawę filtra na internecie na podstawie numeru części no i zawór w nim jest. Wychodzi na to, że u mnie ten zawór wyszedł komuś razem z filtrem....
Samochód bez turbo, nie posiada chłodnicy oleju, chociaż posiada dodatkowy wymiennik ciepła zamontowany w podstawie filtra oleju....
Witam. Scania R500 z 2011 roku. Idzie olej do płynu. Chłodniczka, oringi z serwisu, uszczelka pod pompą wody, uszczelka pod podstawą filtra oleju zostały wymienione. Zostało tylko zwałić skrzynię i zdjąć obudowę rozrządu z tyłu silnika. Czy jeszcze istnieje jakaś opcja, że olej może iść do wody? Proszę o pomoc, bo już szlag mnie trafia z tym olejem...
Ja podłączam w podstawę filtra oleju. Wykręcam rurkę łączącą podstawę filtra z turbiną w to miejsce wstawiam przewód najlepiej wysokociśnieniowy , elastyczny z trójnikiem . W wolne miejsce w trójniku wkręcam manometr i odpalam silnik. Najpewniej masz uszkodzony czujnik lub jego okablowanie.
Ale co na numer przy podstawie filtra oleju ?
Nie. To nie odma. To jest albo zatarcie i nadal gdzieś gubi, albo problem z podstawą filtra oleju - w e46 coś się tam rozszczelniało i efekt byl właśnie taki. Zmierz również czy faktycznie tak bardzo spada czy może kontrolka świeci od czapy. Zdjęcie kiepskiej jakości i nie dam 100 ale jak dla mnie te panewki wyglądają źle.
Obok podstawy filtra oleju.
Witam czy juz ktoś rozwiązał ten problem?słyszałem że winne sa glowice w tych motorach wycieraja się gniazda popychaczy i możecie robic co chcecie a cisnienie będzie uciekało górą, a dol za pewne ma ze 4 bary ;)trza wykręcić podstawę filtra oleju znaleźć który kanal zasilajacy jest zbudować adapter do tego i zmierzyc cisnienie jak tam dobre to glowice...
Dokładnie - przybywa oleju, dlatego pytam gdzie w tym silniku jest opcja przedostawania się wody do oleju oprócz upg oraz chłodnicy oleju (która jest w podstawie filtra oleju)
Możliwe, że podstawy filtra oleju. Ale ja bym zobaczył najpierw na czujniku zegarowym czy po prostu czujnik ciśnienia się nie zawiesza.
W glowicy siedzi - 028 919 081 D 0,25 BAR, M10X1 , 1 polig, blau (niebieski) A w podstawie filtra oleju - 068 919 081 A 0,9 BAR, M10X1 , 1 polig, grau (szary)
Czujniki temperatury z reguły są w głowicy, na pewno tam jest czujnik ciśnienia oleju i temperatury cieczy. aleś dał popis tymi czujnikami w głowicy - akurat żaden z nich nie jest w głowicy, czujnik temp. cieczy (silnika) - znajduje się w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy od którego biegnie górny wąż do chłodnicy, czujnik ciśnienia oleju znajduje...
Dziękuje za odpowiedź. To resztki oleju gdyż wcześniej miałem wyciek z podstawy filtra oleju. Patrząc na ceny uszczelek EGR, postanowiłem, że wymienię ją profilaktycznie. A jak działa taki EGR bez elektronicznego zaworu? Spełnia jakąś rolę? Jest cały czas otwarty?
Poluzuj zawór w pompie zobacz czy olej pocieknie. Jeżeli tak to dobry znak. Jeżeli nie to wstrzyknij tam olej i szybkoo wszystko zakreć zawsze coś zostanie do uszczelnienia gładzi pompy i jej pomoże. Podstawa filtra coś złapie ale i tak bedzie wszystko ściekało do miski. Zalej ją do pełna i szybko zakreć plastikową podstawke oring zatka kanał spustowy...
ale w audiku sa dwa czujniki. w glowicy i przy podstawie filtra oleju.
Czujnik ciśnienia jest w podstawie filtra oleju , tam też można wpiąć manometr.
Nie chcial bym cię wprowadzić w błąd. Po prostu jeden w głowicy, drugi w okolicy pompy oleju, a jeśli jest jeden to w podstawie filtra oleju
Wyciek oleju i płynu chłodniczego- przyczyny i zapobieganie Witam, mierzę się z pewnym problemem w samochodzie Opel Astra G 2006r. 1.4 16v 90 KM Otóż niedawno patrzyłem do zbiorniczka wyrównawczego i tam w ogóle nie było płynu chłodniczego. Myślę, że albo jest jakiś wyciek albo dostaje się do układu spalania. Chociaż drugą opcję wykluczam, bo wymieniałem...
Silnik to ACL 2.4 TD czujnik pokazuje na podstawie filtra oleju oraz z tyłu głowicy.
Witam, mam problem z czujnikiem położenia wału korbowego silnika w Audi A4 B5 polift 1.8 benzyna, kod silnika AVV. Zdemontowałem stary czujnik, Audi stało parę dni, zanim zabrałem się za wymianę i mam taki problem: czujnik jest koło podstawy filtra oleju i tam są dwie dziury, i teraz nie wiem, w którą go zamontować. Teoretycznie nie pasuje w obie, tzn....
Witam, Przychodzę po długiej przerwie z problemem za wysokiego ciśnienia oleju na zimnym silniku w TGX 2010r, D26 480km, Przebieg 1 116 000km. A więc tak, na zimnym silniku wywala błąd EDC 03087-00. Zacząłem od wymiany czujnika oleju - no bo najszybciej i najprościej, i bez zmian niestety. Zmierzyliśmy ciśnienie oleju i przy temp oleju 10st ciśnienie...
Nie tak prosto. W audi jest silnik zamontowany wzdłużnie, inna miska olejowa i pompa (smok), inne łapy silnika, przykręcone do bloku w innych miejscach, co za tym idzie inna podstawa filtra oleju. Kolektor ssący i zawór egr także się różnią
To ja napiszę tak: W marcu 2010 roku rozbiłem polo 2001r 1,4 tdi , silnik zostawiłem ( z myślą że kupie następnego VAG-a i włoże) W tym roku (stał równe dwa lata od ,dzwona'' w garażu) włożyłem ten silnik do golfa mk3 po ok 8000 km zaczął walić olejem przez uszczelki ( m.in. podstawy filtra oleju, oraz chłodnicy oleju) także , jeśli odpalisz ten silnik...
Czujnik cisnienia oleju jest w podstawie filtra oleju, w okolicy koła pasowego wału korbowego, najlepiej wjechać autem na kanal albo zrobić z podnośnika
Olej leci z podstawy filtra oleju, może jest tam jakiś zaworek i on się blokuje? Pierwsze odpalenie oczywiście kręcenie samym rozrusznikiem aż pojawi się ciśnienie oleju?
To tyko uszczelka między chłodnicą oleju a podstawą puściła, standard w VAG na mrozach.
a ktory czujnik odłączałeś? czy ten w podstawie filtra oleju? bo po odłączeniu tego czujnika kontrolka sie nie zaświeci.
No wiem właśnie z tą chlodniczką tu jest racja, ale z drugiej strony jazda z prędkością którą opisałem to przecież nie pałowanie a temperatura oleju jednak trochę wysokatak mi się wydaje. Temperatura oleju w VR6 mierzona jest w podstawie filtra oleju.
Pompa jest z przodu wału razem z podstawą filtra oleju. Sam i tak nie wymienisz więc po co pytasz, trzeba zwalić rozrząd i pół silnika.
nie zgadza mi się w żaden sposób ilość przewodów do podłączenia pod sam rozrusznik I alternator. do rozrusznika: 1 automat, 2 szczotki, 3 (6mmq)może być przejściowy, do rozrusznika: mogą być 2 czerwone 6mmq. Jakie to auto? czujnik ciśnienia oleju i temperatury cieczy, zaponiałem: czujnik ciśnienia oleju w głowicy, czujnik dynamiczny w podstawie filtra...
problem rozwiązany wymieniłem jeden czujnik a w drugim przerwał się przewód, bo w V8 są dwa czujniki ciśnienia oleju w podstawie filtra
Napisałem chyba gdyż nie wiem czy 1,8 czy 1,9. W którym miejscu robiony pomiar? W głowicy czy koło podstawy filtra oleju?
Ale chciałem zapytać czy ktoś może orientuje się bardziej w temacie. Nawet wymiary pasują https://www.autoczesciexpert.pl/oryginal... ps.pierwszy samochód?
W 1.9 masz rację, dopiero 2005 była inna podstawa filtra oleju. Zajrzę w ciągu dnia do etki i dam ci znać czy się różnią.
Witam nie wiem jaki masz tam motor a mysle ze 1.9 TDI najprawdopodobniej jest to wina czujnika tego ktory znajduje sie w podstawie filtra oleju taki z jednym pinem mialem taki sam przypadek w golfie 4 1.9 TDI ale w zaleznosci od typu silnika moze to byc czujnik w misce olejowej. Pozdrawiam
Skrzyni nie trzeba wyjmować, wystarczy podstawę filtra oleju. czy samemu da się go wymienić Takie pytania zadają zazwyczaj osoby mające dwie "lewe" ręce, więc odpowiedź brzmi nie.
Jest ok. Kanał olejowy w podstawie filtra oleju byl przytkany... wyczysciłem i śmiga prawidłowo. Podsumowując... ten zatkany kanał i zapchany katalizator dawał efekt przytartego silnika. Pozdrawiam wszystkich i dzięki za sugestie :)
Pompa nowa, a smok wymieniony? Pompa nowa, smok wyczyszczony, przeglądany pod kątem peknięcia, nowa uszczelka smoka. Wymieniliśmy panewki korbowodowe, ściągnięta nasada głowicy, przeglądnięty napinacz łańcucha. Zdemontowana i wyczyszczona podstawa filtra oleju, ale bez rezultatów. Stawiamy na peknięcie bloku.
Wielkie dzięki za sugestie - właśnie tak zrobiłem, że miałem umyty silnik i zrobiłem nim trasę, jednak nie pomogło mi to w lokalizacji. Teraz mam wyciągnięte chłodnice i wentylator, więc dokładniej wszystko wymyję. Wyjąłem też pompę wysokiego ciśnienia więc wymienię oring uszczelniający na niej, podstawę filtra oleju złożę na nową uszczelkę - myślę,...
Od podstawy filtra oleju idzie rurka zasilająca magistralę olejową silnika przykręcona do bloku śrubą drążoną. Tam się wepnij wiercąc otwór w jej łbie, gwintując i wkręcając mniejszą śrubę drążoną. Spływ najlepiej zrobić w jednej z pokrywek popychaczy.
Witam. Panowie mój ursus c360 ma podwójny filtr oleju z takim zestawem sitek które trzeba myć przy każdej zmianie oleju.Czy da radę założyć bez większych przeróbek podstawę filtra oleju do wymiennego filtra jak to chyba jest w nowszych ursusach? Z góry dziękuję za porady.
Witam, samochód Citroen Jumper 2.2 hdi 2007r. euro 4. Pojawia się błąd stycznika ciśnienia oleju. Tylko ten bład wskazuje komputer. Diagnozowane diagboxem. Coś w silniku stuka. Wtryski sprawdzone. Próba przelewowa, małe korekcje do -+0,2 , Uczenie pompy i dopisanie wtrysków ukończone. Czujnik ciśnienia oleju jest na podstawie filtra oleju i komputer...
O matko, nie kombinujmy... żadne zegary, robiłem takie usterki, łącznie ze zrzucaniem michy, naprawa trwała szybko. Co robiłem: -demontaż michy, -czyszczenie smoka, -rozbiórka pompy, w celu ustalenia wytarcia zębatek i gładzi dekielka i obudowy -sprawdzenie działania zaworu upustowego sprężarką kilkukrotnie -dalej wymiana filtra oleju na markowy -pomiar...
Miałem taki zamiar,ale gdy na obecnych czujnikach (znalazłem dwa jeden w głowicy,drugi w podstawie filtra oleju) zrobiłem zwarcie owszem kontrola zaczęła migać ale brzęczyk się nie włączył.Myślę więc, że to inna przyczyna.
Czujnik wysokiego ciśnienia w podstawie filtra oleju ( rozwiera się po odpaleniu ).Alarm, jak dobrze pamiętam ma się włączyć jeżeli obroty silnika przekroczą 2,5 tys a czujnik wysokiego ciśnienia się nie zewrze.
Witam może ktoś mi powiedzieć co tutaj powinno się znajdować? https://obrazki.elektroda.pl/8644588000_... https://obrazki.elektroda.pl/3197252300_... Chodzi o miejsce złote okrągłe z gwintem. Przy podstawie filtra oleju.
Witam, pytam bo może ktoś coś więcej będzie wiedział. Mam sporadyczny problem przy odpalaniu, jest 2-3 sekundowy warkot, tak jakby zawory klepały. Naciągnąłem wczoraj sprężynkę od zaworu w podstawie filtra oleju i zobaczymy efekty. Ciekawi mnie tylko, czemu za każdym razem kiedy zaklekocze to wyskakują błędy Czujnika wałka rozrządu ssącego i katalizatora....
wyciek oleju podstawa filtra oleju podstawa filtra podstawa filtra paliwa
windows wybudzeniu renowacja gramofon dioda choinka
jabra słuchawka lodówka samsung buczy
Magnetowid nie czyta prędkości LP - przyczyny i rozwiązania Pliki EEPROM do radia 84399213 - jak znaleźć?