Czyli to nie leci z odpowietrzenia, tylko z pompki, i całość jest w oleju napędowym, tak?
Masz gdzieś wyciek oleju i tyle. Zamiast do tłoka wali bokiem z powrotem do skrzyni. Sprawdz na dzwigni od hydrauliki zewnętrznej czy daje ciśnienie, Powinno lekko zmulić silnik. Jeśli jest to wina plecaka coś od rozdzielacza do tłoka a jeśli nie ma to od pompy do rozdzielacza.
Skoro cieknie w tym miejscu to masz pompę pełną mieszanki oleju i oleju napędowego i od tego zacznij.
wyremontowałem właśnie c 330 idealnie, pomalowana cała ale na sam koniec zauważyłem lekki wyciek właśnie między pompką wstępną a pompą wtryskową, kupiłem uszczelkę odkręcam pompkę wstępną a tam wylewa się olej z paliwem a raczej w 80 % paliwo. Jednak założyłem uszczelkę bo nie byłem pewien choć na zdrowy rozum to tam faktycznie ma być olej. Postanowiłem...
Dzięki za odpowiedzi nalałem gorącej wody i spuściłem za drugim razem już leci czysta woda z bloku silnika i w silniku jest za dużo oleju 2cm. ponad stan na miarce ,czy możliwe że pompa wspomagania tłoczy olej do silnika są wycieki obok przy sprężarce i wycieki przy krzyżaku pompy głównej
Miałem C 360 3P i powiem tak że zetor 6211 (bo teraz mam takiego ale dobrze znam i wersję 5211) jest dużo wygodniejszy, cichszy i nie wróciłbym do 3Peka. C360-3P to po prostu c360 z trzy cylindrowym silnikiem perkinsa. Silnik ten ma kilka swoich przypadłości ale ogólnie jak o niego zadbasz to będzie Ci służył niezawodnie. Należy pamiętać że potrzebuje...
Tak ci się tylko wydaje . Po prostu powietrze jest sprężyste a olej nie . Trzeba trochę odczekać aby urosło ciśnienie w przewodach i wtedy widać efekt podnoszenia . Przy opuszczaniu natomiast , powietrze próbuje się rozprężać i wywala olej do skrzyni , to będzie nawet słychać . TUR na tej mieszance lub tylny podnośnik będzie elastyczny po podniesieniu...
Nieszczelność w układzie powoduje opadanie. Rozdzielacz stara się utrzymać zadaną wysokość i dlatego podnośnik się unosi-skacze do góry. Tak samo jest w C-360 gdy jest nieszczelność i podnośnik opada automatycznie rozdzielacz stara się utrzymać zadaną pozycję dopuszczając oleju do siłownika. Gdy jest duży wyciek zaczyna się skakanie, lub nawet ciągła...
W tym samym dziale w którym jest ten temat. Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki ;)
Głowica do remontu, skrakciała tuleja osadcza wtryskiwacza. Albo i sama głowiczka pękła... A co ciśnienia oleju, to wypadało by go wymienić, razem z filtrami, jeśli sie nie poprawi, to najtańszą opcją jeszcze jest wymiana pompy. Jeśli nie pomoże, silnik do kompleksowego remontu.
Nigdy nie miałem c328 a jedynie c330 lecz to prawie to samo. W c330 olej do podnośnika jest pobierany właśnie z skrzyni więc nie bardzo ciebie rozumiem. Mimo to warto sprawdzić uszczelniacze na pompie gdyż zdarza się, że puści uszczelniacz ;-)
U góry na łapach zakładałem uszczelki od filtra oleju - pasują idealnie. Odnośnie dołu to zrób zdjęcie i wrzuć tutaj (podejrzewam, że leci z pompy). Ciężkie odpalanie to wina pompy, jednak próbowałeś podpompować pompką ręczna i odpalać? Filtry czyste?
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
Czyli jednak przyczyną był zatkany filtr.
Dla ścisłości miedzy pompą a króćcem czy między przewodem a króćcem?, wykręć pistolety i sprawdź rozpylanie na pompie, możliwe ze nie jest jednakowa dawka paliwa. Jeszce tak z innej beczki ciśnienie oleju w silniku jest prawidłowe?
Jeśli jest to silnik perkins to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzenie przeponowej pompki paliwa, lub wycieki z pompy wtryskowej po osi napędowej. W pompce paliwa warto sprawdzić szczelność membrany(brak dziur i mocowanie na osi) Dodano po 45 Jeśli jest to silnik perkins to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzenie przeponowej...
Mogą. Inne wycieki na tłoku podnośnika, zaworach przelewowych, pęknięta rurka idąca od pompy, padnięta pompa, rozdzielacz, mało oleju. Sprawdz ciśnienie na wyjściu zewnętrznym. Parę możliwości wykluczysz.
Jeśli podnośnik opada i nagle pompa podnosi go do ustawionej pozycji to znaczy ze jest spory wyciek pomiędzy rozdzielaczem a siłownikiem z siłownikiem włącznie. Sprawdź na wyłączonej pompie jak szybko opada.
Wkręć odpowiedni manometr w magistralę np zamiast czujnika i stanie się jasność, nie kosztuje on zbyt wiele a sam się przekonasz co się faktycznie dzieje. Trudno powiedzieć czy uszkodzona jest pompa a może wycieki gdzieś przy pompie a może zużyty sam silnik.
Co masz na mysli poprawnego docierania ? Napisze jszcze raz co bylo robione (wymiana tuleje tloki pierscienie nowe glowice 3 po regeneracji jedna nowa i pompa regenerowana ) po takim remoncie ile i jak należy docierać silnik?
A no właśnie, ja cały czas myślałem że to chodzi o olej z pompy. Kolor oleju nie wiedziałem jaki jest, wydawało mi się że czysty, bo to nigdy nie lało się tak żeby nakapało pod ciągnik tylko zawsze robił się mokry/świecący blok. Jednak jak popuściłem lekko śruby od mocowania pompy to wylało się więcej oleju i faktycznie jest ciemny, czyli jednak z silnika....
. Dawać blok do osiowania? Panewki główne były na swoim miejscu wyraźnie zużyte więc ciężko oceniać. Osiowanie jak osiowanie ale należy sprawdzić czy siedliska panewek nie są rozbite a w tych silnikach to dość częste zjawisko. 3. Tuleje mają minimalny próg wyczuwalny pod palcem. Nowe jakiego producenta? Ja zakładam Mahle, bez zarzutu. 2. Korbowód -...
W ursusie c4011 robiliśmy też taką przeróbke, trzeba było dodatkowo zamontować zawór przelewowy przy pompie oleju który był w zestawie ( w c4011 oryginalnie są dwa filtry i zawór jest w podstawie filtrów ) może w zetorze jest podobnie. Jakie miałeś ciśnienie przed zmianą?
To że opada na wolnych a podnosi tylko na wysokich to znaczy że masz gdzieś wyciek. Sprawdz to samo ale na wyjściach zewnętrznych. A że musisz długo czekać to przeważnie wina którejś z rolki która nie porusza się po półksiężycu tylko obok. Na bank czeka cię rozbieranie. Gęstość oleju ma nie wiele do rzeczy. Sprawdż wyjścia zewnętrzne. Może coś się zle...
Z takiego to powodu, że masz zbyt duże luzy w pasowaniach wał/łożyska - olej ucieka bokami, miast tworzyć film. Jakimś objawem zużytych panewek jest wyciek oleju, na łączeniu silnik/skrzynia - chlapie spod odrzutnika, na skutek zbyt dużego luzu panewki. Gęsty zimny olej - jest lepki, stąd duża różnica. Jeżeli zaworek przelewowy szybciej puszcza to też...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... był już taki temat na elektrodzie nie wiem czy coś Ci to pomoże, ale jeżeli zdarza się taka sytuacja, może być to wina rozdzielacza. Układ hydrauliczny jest bardzo prosty, pompa + rozdzielacz + siłownik. Gdy nawala pompa to zmniejsza się jej wydajność w zależności od temp. oleju. Gdy nawala siłownik,...
Przeszukałem całe forum, ale nie znalazłem konkretnego rozwiązania mego problemu, dlatego chciałbym go pokrótce przybliżyć. Chodzi mi o 4 szpilki gwintowane na których mocowana jest pompa wtryskowa. Spod jednej z nich zauważyłem wyciek oleju. Pierwszą reakcją była próba jej dokręcenia. Okazało się, że razem z nakrętką dociskającą obraca się także owa...
Najpierw pozbywasz się maski, spuszczasz płyn z układu i odpinasz przewody chłodnicze, powietrzne i elektryczne. Podpierasz ciągnik i odjeżdżasz przednim wspornikiem. Spuszczasz olej z miski jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś i możesz odkręcać miskę od bloku i obudowy sprzęgła. Wygodniej dla ponownego montażu miski wraz z uszczelnieniami jest gdy silnik...
Witam! co do szczelania to trzeba oglądać niestety wszystko po kolei, zabierz się na początek za kosz satelit, sprawdź czy śruby się nie poluzowły, sprawdź sobie łożyska na przekładni głównej a także luz przekładni na owych łożyskach, jeśli będzie to go skasuj nakrętkami przy łożyskach ale trzeba to robić w odpowiedni sposób abyś miał troszke luzu na...
Powyżej kolega podał linka w którym są rozmiary oringów do wymiany na pokrętle filtra, ale link ten może też błędnie sugerować że jest to pokrętło dociążania jak w C-330, a jest to faktycznie pokrętło do czyszczenia filtra hydraulicznego tam wbudowanego, gdyż C-335 ma dwa filtry hydrauliczne. Ten z boku przy nodze zgrubny i pod siedzeniem dokładny....
Witam, mam problem z swoim Ursusem C 360, leje on olejem przez kolektor, do tego kopci na biało gęstym dymem. Silnik pół roku temu był remontowany - nowy wał, wałek rozrządu, szklanki, laski popychaczy, pompa, współosiowość silnika głowice i tuleje wraz z tłokami zostawił bo były w bardzo dobrym stanie. Lecz po remoncie olej pokazywał się przez kolektor,...
nie wiem jaką masz pompę Pompa jest zdaje się ta nowszego typu - nie posiada tzw. wzbogacacza dawki koło korka oleju. Wybaczcie koledzy, że się tak dopytuję, ale w sumie pierwszy raz mam taką sytuację, więc nie miałem pojęcia co się mogło stać i co uległo awarii. A i czytając instrukcję obsługi do ciągnika wyczytałem, ze wtryskiwacze posiadają jakiś...
Witam! Problem dotyczy c330 po kapitalnym remoncie. W ciapku zrobione: -szlif walu / panewki -pompa po regeneracji -wtryski po regeneracji -głowica splanowana -zawory wszystkie nowe -tuleje, tłoki. Po złożeniu ciągnika i uruchomieniu ( za strzałem) okazało się ze spod uszczelki głowicy sączy się woda. Zjechałem głowica na stół. Woda poszła do oleju...
Przepraszam, ale ciągle błądzimy po omacku. Też mam takie wrażenie momentami, ale to pewnie przez to, że to moja pierwsza w życiu styczność z tego typu maszyną. Jest to w pewnym sensie korzystne dla k162 bo co chwile coś nowego naprawisz. Tylko szkoda, że się aż tyle tego nazbierało, gdzie bym nie dłubnął to natykam się na jakieś kombinacje. Pompa...
Witam, remontuję już od miesiąca mojego niedawno nabytego C-4011 i jak to zawsze bywa, im dalej się w pracach posuwam, tym więcej jest do roboty rzeczy które nie miały być w planach :) Oczywiście jak zaczynałem to miał być tylko do poprawek. Krótko o stanie technicznym: - traktor ma wspomaganie na orbitrolu, - odpala bez problemów na zimnym silniku...
O ile mi wiadomo, również z praktycznego punktu widzenia, nie ma żadnej miarki oleju w pompie wtryskowej w 30, nadmiar jaki wlejesz wycieknie rurką na zewnątrz, tak więc nie ma obawy ,że oleju będzie za dużo.
Tą zaślepką nie powinno nic wyciekać ,wszystkie zaślepki powinny być szczelne. Nie powinno się ich odkręcać,a do regulacji ciśnienia służy zawór przy pompie oleju.
Widzę u kolegi to samo co u Mnie. U Mnie też wypchneło jeden koło termostatu brok, z tyłu drugi przy baku, ale tylko jeden i dwa na górze głowicy. Odpalałem traktor i chodzi w porządku i woda także na szczęście do oleju mi nie poszła. Pozakładam nowe broki i będzie okej. Mam nadzieje, że chłodnica i pompa wody żyje, bo nawet nie chce myśleć, że głowica...
Na dodatek prawdopodobnie kompresor ładuje za duże ciśnienie, albo wycieka tłokami. Ciągnik jest w fazie rozbierania to zobaczymy co będzie. Dodam ze biały dym leci też z tą gdzie sie wlewa olej silnikowy, tuż zaraz przy pompie wtryskowej. Biały dym też wylatuje z wężyka która odprowadza nadmiar oleju z pokrywki zaworowej. Regulamin pkt 10,9 i 11 wraz...
wyciek oleju pompy wyciek oleju pompa ursus uszczelniacz pompy oleju ursus
scania listwa paliwowy internet plugin testy akumulatorów
biblioteki eagle kicad biblioteki eagle kicad
Docieplenie zasobnika CWU karimatą – efektywność, bezpieczeństwo, alternatywy Silnik BLDC do wkrętarki Parkside PBSPA 12 B2 – oryginał, zamienniki, parametry