Nigdy nie miałem c328 a jedynie c330 lecz to prawie to samo. W c330 olej do podnośnika jest pobierany właśnie z skrzyni więc nie bardzo ciebie rozumiem. Mimo to warto sprawdzić uszczelniacze na pompie gdyż zdarza się, że puści uszczelniacz ;-)
Problem polega na tym, że w filtrze paliwa i baku paliwa pojawił się ole Duże zużycie, elementów pompy zasilającej. Jak do tego dołożyć uszkodzony uszczelniacz wału napędowego pompy wtryskowej to tak. Te pół litra oleju z pompy byś nie zauważył w baku.
Jak pompa sie kręci i zasysa olej to ucieka on uszczelniaczami.
tak jak kolega powiedział wyżej nie da się zauważyć czy oleju przybywa w silniku. A jeżeli to ten uszczelniacz to jak go wymienić?
to w pompie olejowej jest uszczelniacz bo patrzę na schemat pompy i ja go tam nie widzę
witam seweryn mam pytanie jaka może być przyczyna opadającego podnosnika podczas jazdy jest takie uczucie jakby spadało cisninieni a pompa go dobijała cały czas , dodam pompa jest nowa ,uszczelniacze na tłoku też uszczelniacze na rozdzielaczu piec lat temu jak myslisz rozdzielacz nie trzyma cisnienia
A więc uszczelniacze na tłoku albo rozdzielacz
po wymianie oleju, zaworów, pompy na normalną nie wzmacnianą , regeneracji rozdzielacza, wymianie uszczelniaczy na tłoku i wymianie paru innych podzespołów np napędu pompy podnośnik śmiga aż miło :D
A co ma uszczelniacz walka wom do podnosnika? Niestety kolego rotacyjna jest do tego ciągnika za ciężka, więc najprawdopodobniej uszkodził się uszczelniacz tak jak pisze kolega lary110, lub rozdzielacz.
U mnie wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/4478715000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3703816200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1020445100_1... Sprężarka jest od Iveco pojemność 600cm3 musiałem tylko zamontować uszczelniacz. Sprężarka pracuje przy ok 900obr/min. Pompa smarowania od Fiesty dorobiłem...
Prawdopodobnie jest to wina oringów kolanka ssawnego pompy lub nieszczelności pokrywy filtra hydrauliki. Ponieważ układ zapowietrza się i słabo podnosi, opuszcza bardzo szybko na gęstym oleju. Pompa jest raczej dobra, bo wymieniałem jej uszczelniacze. Tłoczysko też jest dobre, bo próbowałem je sprężarką.
Spadek ciśnienia oleju jest sygnalizowany świeceniem kontrolki. Powodem jest rozrzedzenie oleju przy nagrzanym silniku i rozszczelnienie, zużycie panewek na wale korbowym. Zleć mechanikowi pomiar ciśnienia smarowania. Możliwe że czeka cię szlif wału i wymiana panewek. Pompa podnośnika też do wymiany i uszczelniacze wraz z pierścieniem na tłoku pompy...
1-Tak 2-Tak 3- Ubytku oleju nie będzie jak coś to jego nadmiar. Ale jeśli gdzieś niby wyparuje to a nie znajdziesz miejsca to uszczelniacz na wałku pompy. 4 Tak beż ściągania chłodnicy. Odkręcasz przewody wysokiego ciśnienia. Przewody paliwowe dochodzące do pompki i powrót z pompy. Później pokrywę koła rozrządu pompy. w tym momencie ustawiasz znak na...
musisz wyjac pompe wtryskowa i wymiwnic uszczelniacz z przodu pomy sprawdz jeszcze czy w pompie jest olej czy ropa bo jezeli ropa too pompka zasilajaca puszcza lub sekcje
Przyczyną zapowietrzania może być zużyta pompa lub na oście uszczelniacz do tego dochodzi gęsty olej więc ciężko zaciągnąć go . Filtr chyba jest na powrocie więc od niego to nie zależy choćby był nieszczelny . Może być również uszkodzony oring na rurce pompy zasysania oleju łączącej pompę z skrzynią .
Przecież filtr oleju jest, po prawej stronie skrzyni. Pytanie skąd się tam wzięła ta igiełka, czy coś takiego jest w stanie przejść przez pompę. Jeżeli to jest rzeczywiście igiełka łożyska pompy to może ona jest uszkodzona, choć pracuje prawidłowo. No chyba, że to jest z pierwszej oryginalnej, w niej wyparło uszczelniacz. Teraz mam drugą mocniejszą....
To w tym momencie masz uszkodzone uszczelniacze na siłowniku lub wypracowany rozdzielacz. Po wciśnięciu sprzęgła pompa nie pompuje oleju, ale mimo to podnośnik powinien trzymać ramiona w górze.
o ile się orientuję 912 ma 6 cylindrów , jeśli chodzi o podnośnik to już działa, o ile dobrze pamiętam to rozleciało się jakieś cięgiełko w środku od razu wymieniłem tłok i uszczelniacze ale pompa też została wymieniona wiec u mnie na pewno pompa była już słaba.
Zegary i koła przednien to 4011, skrzynia i most pewnie teZ to raczej 60-ka albo 55 jeśli to oryginał z tamtych lat tak samo tylne obciążniki to okres 55. Ale silnik to mi na zetora wygląda. A na pewno filtr oleju. W tych ursusach nie było odśrodkowego filtre oleju. Uszczelniacze pewnie będą do wymiany ale puki co masz na to kupe czasu. Przy samym silniku...
No to że miarki nie ma to ciekawe. To ile oleju to mało wazne ciekawe czy uszczelniacz jest na wałku. Z tyłu powinien być przelew więc nawet jak nalejesz za dużo to wyleci a do pompy 60-ki wchodzi 1 litr.
. Dawać blok do osiowania? Panewki główne były na swoim miejscu wyraźnie zużyte więc ciężko oceniać. Osiowanie jak osiowanie ale należy sprawdzić czy siedliska panewek nie są rozbite a w tych silnikach to dość częste zjawisko. 3. Tuleje mają minimalny próg wyczuwalny pod palcem. Nowe jakiego producenta? Ja zakładam Mahle, bez zarzutu. 2. Korbowód -...
Oleju jest wystarczająco. Górna granica na podziałce. A koledzy mogłaby być taka sytuacja, że dzieje się tak ze względu na wyjechane uszczelniacze na tłoczysku od podnośnika? Pompa pompuje olej i tam gdzieś to cieknie? Tylko dlaczego jest tak, że daję na podnoszenie i podnosnik trochę podniesie i jest chwila zastoju. Pełen gaz i delikatnie podnosi i...
Najpierw pozbywasz się maski, spuszczasz płyn z układu i odpinasz przewody chłodnicze, powietrzne i elektryczne. Podpierasz ciągnik i odjeżdżasz przednim wspornikiem. Spuszczasz olej z miski jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś i możesz odkręcać miskę od bloku i obudowy sprzęgła. Wygodniej dla ponownego montażu miski wraz z uszczelnieniami jest gdy silnik...
Oleju napewno nie mam za malo. HIPOL, ten Orlenowski, nie pamiętam jakie on tam ma parametry. Dodano po 4 Tak ci się tylko wydaje . Po prostu powietrze jest sprężyste a olej nie . Trzeba trochę odczekać aby urosło ciśnienie w przewodach i wtedy widać efekt podnoszenia . Przy opuszczaniu natomiast , powietrze próbuje się rozprężać i wywala olej do skrzyni...
Jak w pompie nie było oleju to na 100% coś trzeba wymienić. Na pierwszy strzał pójdzie wałek i łożyska, potem popychacze no i oczywiście uszczelniacz bo przez niego zniknął olej. Żeby fajnie chodziło to luzy w regulatorze należałoby skasować.
Witam Nie mogę usnąć i czasami czytam forum. Wypowiem się w ww kwestii z racji tego że zawodowo naprawiam silniki ZI/ZS z '67(at)09 lat oczywiście. A mianowicie S 321 ma az jeden simering!!!!!!!!!!!!!!, brak uszczelniaczy zaworowych i prosty układ olejenia cisnieniowo-rozbryzgowy.Sam naprawiłem ojcu 2 lata temu taki silnik(500 mth temu), pasowania na...
- jadę z podniesioną maszyną - drążek sterowniczy odskakuje i podnośnik opuszcza mi sprzęt temu winny jest hamulec który znajduję się na dźwigni podnoszenia, trzeba sprawdzić czy tam coś się nie uszkodziło, lub wystarczy dokręcić trochę nakrętkę. - wyłączony ciągnik nie trzyma w górze na podnośniku maszyny tylko ją opuszcza Najprawdopodobniej są do...
Przepraszam, ale ciągle błądzimy po omacku. Też mam takie wrażenie momentami, ale to pewnie przez to, że to moja pierwsza w życiu styczność z tego typu maszyną. Jest to w pewnym sensie korzystne dla k162 bo co chwile coś nowego naprawisz. Tylko szkoda, że się aż tyle tego nazbierało, gdzie bym nie dłubnął to natykam się na jakieś kombinacje. Pompa...
Witam, remontuję już od miesiąca mojego niedawno nabytego C-4011 i jak to zawsze bywa, im dalej się w pracach posuwam, tym więcej jest do roboty rzeczy które nie miały być w planach :) Oczywiście jak zaczynałem to miał być tylko do poprawek. Krótko o stanie technicznym: - traktor ma wspomaganie na orbitrolu, - odpala bez problemów na zimnym silniku...
uszczelniacz pompy oleju uszczelniacz pompa oleju ursus uszczelniacz pompy
lutowanie kabli audio pompa oczko wodny zasilacz domofonowy urmet
renault master predkosc lodówka mińsk
NAC 500 Series – regulacja naprężenia paska napędu, linka, napinacz, ugięcie 10-15 mm TEAC radio internetowe – jak przywrócić usługę po wyłączeniu vTuner? Proxy, DNS, alternatywy