To żadna obudowa tylko pompa wody, do wymiany To tylko osłona, która służy właśnie do wymiany pompy. Niestety przy wymianie pompy trzeba jednocześnie wymienić olej w silniku. Po spuszczeniu płynu chłodzącego około 1 litra zostaje w rurze dolotowej i ten płyn spłynie przez misę olejową po wyjęciu pompy. Dodano po 1 Ni tam nie przepuszcza, jak zdejmiesz...
Jak działa to nie ma po co wymieniać termostatu. Dokręca się z wyczuciem, na to chyba nie ma podanego momentu.
Pytanie czy sam to wymienię? Jest dużo zabawy? Sam oceń https://www.youtube.com/watch?v=DDq2chxT... potrzebujesz: -króciec z oringiem -baniak płynu do chłodnic może się przydać: -oring czujnika -dwie nowe opaski zaciskowe ślimakowe na węże -Passat z temperaturą płynu 30°C-50°C
Słabo widać na filmie skąd. Skoro leci z góry i widać na filmie że jest mokro pod kołem pasowym pompy cieczy chłodzącej to raczej pompa do wymiany. Jeżeli jest wyciek to zazwyczaj będzie się co chwilę zapoeietdac więc z ogrzewaniem mogą być problemy. Zazwyczaj leci z okolic tego broku zaznaczonego na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/5638108800_...
Jeśli chcesz to wystarczy chyba 5 a nie 4 śruby.
To się nazywa odpowietrznik i kosztuje ok 5pln.
Wszystko jest na dole posta.
Wymień po prostu to co masz uszkodzone, zbiorniczek lub rurkę. To ma być szczelnie zamknięty układ i dopiero jak przekroczy te 1.5 bara to ma korkiem popuścić.
sprezarka??
Ten plastikowy był wymieniany niedawno To pewnie coś nie pstrykło i masz poprawkę roboty bo tam nie ma innego miejsca do wycieku
Do sprawdzenia 1. Termostat 2. Pompa wody
Jakiś czas po wyłączeniu silnika poszedłem myć auto i słyszalne było lekkie syczenie z okolic korka. A węże do chłodnicy sprawdzałeś czy są twarde, silnik się nie przegrzewa? Jak nie masz zagazowany silnik, to może reduktor gazować do układu lub przedmuch ze strony silnika. A swoją drogą zanim się zada pytanie, to warto poszukać na forum oraz poczytać,...
W króćcu jest tylko oringn nic więcej. Dokładnie są krople między aluminiowym korpusem a wychodzącym wężem To jest metalowa rura nie wąż.
Zostaw tę turbinę. Pewnie będzie ok, w razie czego wytaszczysz ponownie. Śruby już masz rozruszane :)
witam skoro chłodnica i przewody odpadają to zostaje tylko nagrzewnica, a jak spuszczałeś tą wodę? Może coś jest po prostu niedokręcone.
Pewno gdzieś tam jest chłodnica oleju, należy ją wymontować i wymienić uzczelnienia. Kompresor nie wrzuci oleju do wody. Gdyby była w oleju, wtedy mogła by to być tuleja, ale nie jest.
Witam, kiedyś w seicento miałem podobny problem. Mianowicie, postawiłem go na warsztat a pan mechanik, od razu mówi, że do chłodnica, zabrał się do wymiany. Po czym problem ustał na chwile. Znowu zaczęło sie dymić. Okazało się, że padł termostat. Koszt nowego to około 50zł. Bardzo łatwo samemu wymienić. Ewentualnie w punto, miałem sytuacje, że tzw....
Zalej płynem układ nagrzej silnik i co jakieś 5min odkręcaj zaworek ale nie do końca i kontroluj poziom w zbiorniczku.Sprawdż czy na innych wężach od chłodnicy nie ma podobnych zaworów.
Proponuje wymianę korka w zbiorniku wyrównawczym.
3 torx.
To jest kruciec i jest on uszczelniany oring-iem. Możesz to wymienić w całości, możesz wymienić sam oring. Dodatkowo, jeśli po zdemontowaniu go, będziesz widział wżery, to je z kolei uszczelnisz silikonem (kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym).
Zmień mechanika a nie uszczelkę pod glowicą
węże miekkie wetylator chodzi na ''krótko ''po zwarciu pinów zdjąłem korek i woda się zagotowała w zbiorniczku Te dwa wpisy są w sprzeczności. Jak są miękkie węże to nie ma ciśnienia, więc po odkręceniu korka nie powinno dojść do wyrzucenia płynu (zagotowania), bo nie ma nadciśnienia w układzie zapobiegającego zawrzeniu płynu (temperatura wrzenia podnosi...
Nagrzewnica jest pod kokpitem i bez zdjęcia go się nie da wymienić nagrzewnicy.Podaj więcej danych -model-rok-poj.silnika. http://obrazki.elektroda.net/26_12670398...
To się nazywa "brok", lub po prostu zaślepka.
W twoim przypadku wystarczy jak uzupełnisz płyn do właściwego poziomu i będziesz obserwował, co się tam dzieje. W razie zaobserwowania kolejnych wycieków - wymiana, trochę upierdliwa.
Na bank nieszczelny przewód, wracaj do mechanika, lub jeśli sam grzebałeś musisz pogrzebać raz jeszcze. Płyn do uszczelniania nie poradzi sobie z tym. Odnośnie dymu - nie czuć spalin? Każdy DYM ma swój zapach, spróbuj go określić. st.
nie odpowietrza się układu chłodzącego,na zdjęciu co pokazałeś jest to śruba do podtrzymanai chłodnicy,jęzeli płyn się wydostawał śrubą,chłodnica jest w tym miejscu dziurawa,poprzez ciśnienie tamtędy wydostawał się płyn chłodzący,najlepiej proponował bym wymontować chłodnicę i sprawdzić szczelność wtedy będziesz miał 100% pewność w jakim stanie jest...
jeżeli silnik jest mokry od głowicy w dól to na 99% masz uszczelke do wymiany
Gdyby to była droga, nietypowa, nieosiągalna chlodnica to co innego. Naprawa tej twojej nie da ci gwarancji że za miesiąc nie puści w kolejnym miejscu.
Dzwonił mechanik, że znalazł usterkę, więc zostawiam tutaj dla potomnych. Może komuś się ta informacja przyda. Pęknięta jest ponoć podstawa filtra oleju. Według mechanika zużycie ze starości. 🙂
Co to za płyn pod wycieraczką w kabinie? Wygląda jak z chłodnicy i skąd on tam się wziął, gdzie wyciek? https://obrazki.elektroda.pl/7346059900_... https://obrazki.elektroda.pl/6387904300_...
Nie jest to przypadkiem rynienka spływu ropy z wtryskiwaczy ? Ale u mnie cały czas już od 3 tygodni cieknie płyn chłodniczy...
Płyn ze zbiorniczka też ubywa, tylko dziwi mnie to, że to co spływa na asfalt to jest takie tłuste, a nie wodne... Muszę się zaopatrzyć w jakiś baniak 5l płynu G12, coś w dobrej ofercie, bo jak to tak spływa, to nic dobrego nie ma sensu wlewać, o ile w ogóle to ma sens. Zastanawiam się, czy gdzieś na kanał nie podjechać i to obejrzeć na rozgrzanym aucie,...
Witam mam problem z bmw e60 525d z 2004 roku mianowicie odkad kupilem autko mam wyciek plynu chlodniczego ale tylko podczas postoju przejechalem na raz ponad 1000km i wszystko bylo ok przy predkosci 140 do 180 km autko smigalo bez zadnego ale. Problem sie pojawil jak zaczelem jezdzic po miescie mianowicie okazalo sie ze silnik najprawdopodobniej sie...
Jak do wymiany to cala pompa nie simering. Co nie jest też oczywiste bo może i z góry zaciąga z czego innego. Ale trop dobry i ze zgadywanek też stawiam na pompę.
Mercedes Sprinter 2,2 cdi 2012r. Wyciek płynu chłodniczego z góry silnika, nie widać na postoju z czego cieknie. Dawane ciśnienie na układ 1,5 bara i dalej nic nie widać. Wywala płyn w czasie jazdy zawsze tyle samo, brak około 2 litrów.
Witam, mam podobny problem. Posiadam audi a3 1.6 w benzynie bez gazu rocznik: 1997. Samochód kupiłem 2 tyg temu, przyjechał z niemiec. Problem polega na tym, że gdzieś znika mi woda ze zbiorniczka od chłodnicy. Muszę dolewać non stop wodę bo co 10-20 km wyskakuje mi kontrolka mówiąca o chłodnicy. Nie ma wycieku, po prostu znika. Poziom oleju jest w...
Sensownie to nowy rozrząd z nową pompą. Tam pompa lata na pasku pk Dodano po 1 czy jest możliwość jakiejś sensownej naprawy Jeśli cieknie na łączeniu pompy z korpusem to uszczelnić miejsce wycieku
To jest glikol, rozpuszcza się w wodzie.
No jak cieknie to zmieniasz na nowe i sprawdzasz koncówke węża,dolewasz specjalny uszczelniasz do układu chłodniczego,a jeśli masz nadal przecieki zwiazane jest to z ciśnieniem !!Zreszta tu Panowie jasno napisali też czego nie robić !!
Rozumiem że wymieniłeś rurkę w którą wpinany jest czujnik temperatury? Czy płyn ucieka w miejscu czujnika temperatury? Może oring uszczelniający od czujnika temperatury jest uszkodzony i tam cieknie. Miałem niedawno taką sytuację w samochodzie innej marki, myślałem że problemem jest rurka ale okazało się, że trzeba wymienić sam oring na czujniku temperatury.
Po zdjęciu głowicy okazało się że poszła uszczelka. Dziwi mnie tylko dlaczego, ponieważ w ciągu ostatnich 3 lat ta sama awaria powtórzyła się 3 krotnie co około 30tys km. Dodam że przed każdym ponownym założeniem nowej uszczelki głowica była splanowana.Wiec dlaczego do chodzi do uszkodzeń owej uszczelki ??? Witam, mam dokładnie taki sam problem z ta...
Camry 2007 Hybryda wycieka z pod dekielka ze zdjęcia mocowanie 6 śrubek niby banalne ale czy mogę zdemontować dekielek bez obaw ze wysypią się jakieś klamoty https://obrazki.elektroda.pl/3456041100_...
Wymieniona zaślepka, wszystko poskładane do kupy, płyny pouzupełniane, jeżdżę już 2 tygodnie i wszystko jest ok
Najszybciej wyciek masz z króćca w głowicy od strony skrzyni, dobrze się przyjrzyj.
Witam Ostatnio zauważyłem że ubywa mi płynu chłodniczego (pod silnikiem robiła się na ziemi duża kałuża) . Kapie z prawej strony na skrzynię biegów. Czy miał ktoś może kiedyś taki problem i gdzie uciekał ten płyn? Pozdrawiam
Olej już spuszczony i poziom jest maksymalny ... więc problem jeszcze z wyciekiem , dzisiaj próbowałem zlokalizować ( węże od płynu chłodniczego w okolicach lewej głowicy i zbiorniczka płynu wspomagania ) lecz bez efektu , nic nie widać podejrzanego ...
Pompe sprawdz
Płyn chłodniczy doprowadza do silnika.Z tyłu silnika.
wyciek płynu chłodniczego renault wyciek płynu chłodniczego passat wyciek płynu chłodniczego przyczyny
transformator termistor przycisk polar fornir kolumny
toshiba 32l4333d bd139 zamiennik
JVC HR-S9500E – nie działa mechanizm pobierania kasety, usterka mode-switch, pasek, czujnik Kondensator przeciwzakłóceniowy X2/Y2 do wiertarki Elprom Łowecz 650W 220V – dobór i parametry