Pytanie czy sam to wymienię? Jest dużo zabawy? Sam oceń https://www.youtube.com/watch?v=DDq2chxT... potrzebujesz: -króciec z oringiem -baniak płynu do chłodnic może się przydać: -oring czujnika -dwie nowe opaski zaciskowe ślimakowe na węże -Passat z temperaturą płynu 30°C-50°C
Pomoc wymaga inwencji własnej. Trzeba podnieść maske i za pomocą latarki i oczu zlokalizować wyciek . Masz tam bardzo dużo miejsca na ogledziny.
Płyn chłodniczy doprowadza do silnika.Z tyłu silnika.
Wiecie Termostat był sprawdzony bo puszcza normalnie obieg tak jak powinien, to że to jest temp 105 to jest nowością, nigdy tak nie podchodziło, a jak zakręce korek wlewu to wytwarza sie ciśnienie, zapowietrza sie i wtedy wywala mi calutki płyn, a tak to tylko gdzieś sobie gdzieś wykapuje (tak podejrzewam - albo paruje) i co jakiś czas tylko musze dolewać....
Wszystko byłoby fajnie z tym podawaniem powietrza, gdyby nie to, że passat b5 ma zamki elektryczne... :)
ale wyciek by było widać parkuje na białym kartonie i zero palm , chodniki tez suche z środku.
Tak, tylko to jest taki wyciek że 8 tys. temu i jeszcze jest stan w zbiorniku. Bardziej bym to nazwał poceniem. Dodano po 5 W sensie że 8 tys. km temu była wymiana płynu chłodniczego i kiedy było wtedy na max to teraz jest delikatnie pod max, jakiś milimetr;p
Witam, Problem z autem wymienionym w temacie polega na tym, że mniej wiecej co 4, 5 dni zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego opróżnia się praktycznie do zera, zacząłem więc sprawdzać wszystko co mogło być powodem, na początku pomyślałem o uszczelce pod głowicą lecz na korku od oleju nie ma żadnego maślanego nalotu, stan oleju na bagnecie nie zwiekszył...
Witam Problem występował bardzo różnie, czasami przez cały tydzień nie ubyło ani kropli a czasami jednego dnia potrafił wyciec cały zbiornik. Tep. zawsze była optymalna, szybko się nagrzewał i powyżej 90 stopni wskazówka nie rosła. Okazało się, że winowajcą był króciec z tyłu silnika. O dziwo również zamontowany gaz po wymianie wadliwego rozdzielacza...
napewno jest gdzieś niewielki wyciek na rozgrzanym pewnie nie zobaczysz bo zdąży wyparować więc kiedy jest zimny odkręć korek i zakręć go spowrotem (chodzi o to żeby po nagrzaniu wzrosło ciśnienie w układzie - warunek to sprawny korek) . Potem zapal silnik i podgrzej go do 60-70st. jeśli gdzieś na wężach puszcza po kilku minutach powinno się zrobić...
czy trzeba po tym płukać układ i wymieniać płyn... Zgodnie ze stanowiskiem dystrybutora, który wyjaśnił tę kwestię u producenta, nie trzeba płukać układu, nie trzeba także wymieniać płynu chłodniczego. Środek zawiera jedynie kontrast do lokalizacji wycieku. Dodatek jest neutralny i całkowicie mieszalny z płynem chłodniczym. Dodanie tego środka praktycznie...
Przecież koledzy Ci piszą, nie szukaj spalin tylko oparów płynu chłodniczego, masz gdzieś wyciek, albo jakiś "moto orzeł" założył Ci filtr kabinowy zalany tym ustrojstwem. Co jeszcze w tym temacie?
Co kilka tysięcy km. muszę dolać około 0,5 l. płynu do chłodnicy, jak odkręcam korek to duże ciśnienie wychodzi z układu, wycieków nie zauważyłem. Kupię test na sprawdzenie spalin. Czy jeśli nie wykaże spalin to i tak może być głowica? Co może powodować znikanie płynu skoro wycieku nie widać?
Ile cm płynu lub mm może się podnieść płyn po nagrzaniu silnika? 🤔
Witam. Co tydzień muszę dolewać płyn chłodniczy, bo ubywa z zbiorniczka. W wstępnym analizie szukania wycieków, robienia testu nie zmienił koloru, zbiorniczek czysty, nie widać żadnych wycieków. Co może być przyczyną?
Porównywałeś poziom oleju przy odpalonym silniku i przy zgaszonym? Patrzyłeś czy np. nie przedostaje się do płynu chłodniczego?
Witam, Mam kłopot z utratą płynu chłodniczego w B8 2.0 TDI (150 KM). Na odcinku 20 km potrafi mi wylecieć blisko 1 l płynu, jeśli mocniej "pocisnę", przy delikatniejszej jeździe nie wycieka nic. Jeden serwis już się poddał, stwierdził, że nie wie, co jest przyczyną. Co udało mi się ustalić, to na 99% płyn wylatuje przez korek w zbiorniczku wyrównawczym...
Jak nie widać wycieków to zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia.To kosztuje około 50 zł
Szukaj wycieku lub zobacz czy nie ma oleju w płynie chłodniczym.
Witaj, Z góry przepraszam za brak pl liter ale ich nie posiadam angielski windows. Tak naprawdę, to nie ma w tym nic trudnego: Odkręcasz elementy, które będą utrudniały dostęp do króćca, czyli przewód filtra powietrza, pisze to z głowy ostatnio wymieniałem taki króciec w 2.0, następnie podstawiasz pod spod auta coś, do czego złapiesz płyn chłodniczy,...
Dokładnie tak miałem. Sprawdź najpierw czy ją masz czy ktoś już jej wcześniej nie usunął.
Passat b6 2.0fsi nie widać wycieków z chłodnicy rozrząd wymieniony komp. Dodano po 3 przy zamkniętym płyn jest ok dopiero gdy otworzę zaczyna buzować. Auto trzyma temp.nagrzewa się normalnie też daje ciepło jak powinno .
VW PASSAT 1.9 TDI, 131 PS, 2004 r. Pół roku temu samochód miał regenerowaną turbinę z powodu przecieku z lewej strony przed interkulerem. Obecnie pojawiły się większe plamy, więc pojechałem na reklamację i dowiedziałem się, że silnik daje olej odmą. Podłączony do odmy został wąż z plastikową butelką, aby sprawdzić czy występują wycieki. Auto stało 2...
Ja miałem ten sam problem w moim passacie. Co dwa tygodnie musiałem dolewać ok.1/2 litra płynu chłodzącego. Wreszcie dopatrzyłem się pęknięcia plastykowego króćca wody zamocowanego do głowicy. Znajdziesz go umiejscowinego zaraz za pompą wtryskową. Trudno wypatrzyć ten wyciek, bo jak silnik chodzi na biegu jałowym to prawie nic nie widać. Dopiero po...
Można wymienić również uszczelki bez wyciągania pompy poszukaj są instrukcje na YT osobiście sam wymieniałem w TDI 1,9 AFN,1Z potrzebny jest VAG aby ustawić dawkę oraz klucze nasadki (można przerobić ze zwykłych kluczy). Zwróć uwagę na wąż idący z pompy wodnej, kapiące paliwo powoduje puchnięcie go a w konsekwencji pęknięcie i wyciek płynu chłodniczego....
Witam Problem jest ogrzewanie w Passacie B6 2005 r. 2.0 TDI 103 kW BMP. Otóż problem polega na tym, że czasami jest w aucie ogrzewanie, a czasami nie... Kupiłem auto i okazało się, że spaliny są w układzie chłodzącym, więc uszczelkę zrobiłem wraz z nową głowicą. Wymieniłem wszystkie potencjometry silniczków, bo komputer pokazywał błąd dwóch, ale jak...
Witam. Auto odebrane od mechanika, uszczelka pod głowicą wymieniona jak i również wszystkie uszczelniacze. Autko teraz chodzi bardzo dobrze ( od czasu kiedy go mam nie chodził tak równo i stabilnie :)). Wniosek- wszystkie problemy z nierówną pracą i skakaniem obrotów spowodowane było uszczelką. Jeżeli chodzi o problemy z pompą abs to jak na dzień dzisiejszy...
Witam. Wczoraj wymiemiałem rozrząd w moim passacie. Zauważyłem lekki wyciek płynu chłodniczego w okolicach pompy wody. Okazało się że 1 gwint jest zerwany. Moje pytanie brzmi jakim momentem powinna być dokręcona pompa do kadłuba silnika - nie chcę uszkodzić pozostałych gwintów. Drugie pytanie jak naprawić zerwany gwint ? Którą metodę polecacie : Zaklejenie...
Z okolicy chłodnic może być tylko kilka możliwości powstawania tłustych nalotów ; wyciek płynu chłodniczego , czynnika klimatyzacji, nieszczelny przewód lub chłodnica intercoolera ( jeśli w taki jest wyposażony) . płyn ze spryskiwaczy reflektorów raczej bym wykluczył bo nie zostawia tłustych śladów z racji tego ,że jest na bazie alkoholu .
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
Witam wszystkich. Przedstawię wam koledzy temat jaki trafił mi się w tamtym tygodniu , może coś pomoże dla kolegi w tym temacie. Auto to Passat b3 1.8b+lpg monowtrysk 90km (Auto znajomego) . Auto robi dziennie 12 kilometrów po mieście, do pracy i z powrotem.Tygodniowo ubywa mu 1.5 litra płynu chłodniczego, do tego pufa sobie białymi oparami z rury wydechowej...
To że silnik pożera olej nie oznacza że zaraz będzie kopcił jak zasłona dymna. Ile go bierze? W aucie jest LPG? Zazwyczaj przy zasilaniu silnika LPG nie widać dymienia tak jak przy PB. Przy LPG warto sprawdzić czy nie ma wycieku na wężach od parownika - tam często leci na łączniach. Nie wierze w wycieki oleju i brak śladu po nich - olej nie wyparuje...
Warto sprawdzić/wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego. Czujnik czterokońcówkowy ma w sobie w rzeczywistości dwa czujniki, jeden steruje komputerem silnika, a drugi wskazówką w liczniku. Podobny przypadek miałem w Octavii z silnikiem 2.0 AQY. Ciężko było uruchomić zimny silnik bo czujnik od silnika miał zbyt małą rezystancję. Komputer silnika...
Wygląda mi to na walniętą uszczelkę pod głowicą, skoro niema wycieków, ale zobaczymy co myślą inni użytkownicy forum. Sprawdź czy z tłumika nie leci para wodna i czy na korku wlewu oleju niema brązowo-białego szlamu.
Cześć, mój problem zaczął się od banalnego wycieku płynu chłodniczego. Mechanik stwierdził, że szczeliła mi uszczelka pod głowicą- więc kazałem im to zrobić trwało to ponad 2 tygodnie, za nim zabrali się za robotę oddali głowice do warsztatu gdzie sprawdzili jej szczelność przed planowaniem, odebrałem auto ucieszony. Pojeździłem jeden dzień a właściwie...
Witam Mam następujący problem, samochód bardzo szybko łapie temperaturę, puchnie wąż, po długiej trasie ubywa płynu choć nie widać dosłownie nigdzie wycieków, został już wymieniony korek pojemnika płynu chłodniczego, wymieniona uszczelka głowicy, i przyszła teraz kolej na nową chłodnice. I tu mam problem ponieważ jest kilka rodzai chłodnic do tego modelu....
Witam. Żona jadąc rano wczoraj do pracy sutkiem zadzwoniła, że zapalił się komunikat z ikoną oleju, jakby czerwony i napis BETRIESBS ANLEITUNG, zajechała do pracy, sprawdziliśmy olej silnikowy, było oki, ale wracając znowu się zapalił ten komunikat i obrotomierz zaczął wariować, poduszka się zapaliła i pali się cały czas, po odpaleniu silnika od razu...
Ostatnio borykałem się z takimi właśnie problemami w passacie b3 1.6 benzyna, przymierzałem się do wymiany uszczelki pod głowicą (Ze względu na znikający płyn, wyciek oleju - ubytku nie było widać na bagnecie, oraz pianę w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego) i rozrządu, po ściągnięciu głowicy i wyjęciu uszczelki, masakra. 3 otwory zardzewiałe/zatkane...
Sam mam diesla i zauważyłem dziwną prawidłowość. Długo walczyłem z ubywającym płynem co prawda w 1.9 TDI PD (ATD). Poszedł pełen remont głowicy oddana sprawdzona wymienione prowadnice i zawory ,uszczelniacze zaworowe spolerowane gniazda pompowtrysków do tego nowe zestawy uszczelnień ,uszczelka pod głowicę ,wałek ,panewki wałka i szklanki. Puki docierałem...
Już wszystko zrobione. Magicy z Łomianek nie usunęli silikonu w dwóch miejscach i uszczelka z pokrywą nie dociskała jak należy. Tak Ci panowie wzięli za usługę 246 złotych... Wracając do tematu Jedna śruba z przodu po stronie prawej auta , jedna z tyłu ciężko dostępna i z boku 6 sztuk. Dla ułatwienia dostępu do boku z sześcioma śrubami warto odkręcić...
Witam od 3tygodni jestem posiadaczem VW passat B5 1.9tdi 74kw 2001 problem z bardzo szybko znikającym płynem chłodniczym ...zaczęło się od tego że auto nie miało mocy i poduszka silnika była uszkodzona po naprawie parę dni było ok jednak w dłużej trasie na autostradzie zapaliła się kontrolka od oleju i auto nagle zgasło akumulator się rozładował brak...
W Polo 9N w mojej rodzinie dzialo sie tak (tzn na zimnym plynie alarmy o poziomie plynu na cieplym brak) kiedy koncowki w zbiorniczku byly juz mocno zakamienione/skorodowane (niepotrzebne skreslic). Zbiorniczek z auta zdemontowalem, litr octu zagotowalem, cieplutkiego do zbiorniczka zaaplikowalem, poczekalem az wyzre co sie zlego nazbieralo I problem...
Z tego co widzę na zdjęciu to wycieka Ci płyn poprzez brok("korek" "zaślepka" otworu technologicznego w bloku silnika). Jeżeli uważasz że jesteś odpowiednio zdolny sam naprawić to możesz to zrobić sam. Po prostu wybijasz stary i wbijasz nowy koszt jest niewielki. Naprawa u mechanika może być dużo większa. Ewentualnie możesz dokładnie oczyścić w około...
Korek nieszczelny.
Witam, mam passata b4 silnik 1.8 90KM ABS i od jakiegoś czasu dość często włącza się wentylator chłodnicy. Temperatura trzyma się na 90 stopni i ani nie ruszy wyżej. Zawsze włącza się przy niskich obrotach, np gdy wracam do domu mam kilometr drogi żwirowej więc jadę sobie na drugim biegu lekko ponad 1000 rpm i gdy przyjadę do domu, niczym otworze garaż...
wyciek płynu chłodniczego wyciek płynu chłodniczego renault wyciek płynu chłodniczego przyczyny
lodówki bosch opinie otwieranie zmywarka whirlpool peugeot nierówno
edifier s360db zmywarka electrolux reset
Pomiary dwubiegunowe: zasada działania i zastosowania w elektronice Wartości rezystorów R22, R25, R27, R28 na karcie Bosch/Siemens 00651994