Wszystko wskazuje na brak zasilania . Sterownik APM nie jest zasilany i powstają wycieki powietrza stąd też komunikat odnośnie powietrza.
Uszczelki często korodują na kanałach wodnych i stąd bierze się ciśnienie w układzie chłodzenia albo wycieki na zewnątrz silnika. Głowica do sprawdzenia, czy nie pękła.
Obsady tulejek pompowtryskiwaczy do wymiany
kolego to jest odma .
Może za dużo lejesz płynu. Całkowicie wycieka czy tylko do pewnego poziomu?
Wydaje mi się że układ jest szczelny bo żadnego wycieku nie zauważyłem ani nawed pocenia bo chyba coś takiego było by widoczne przy nieszczelnym układzie. Niewiem gdzie szukać?
Witam. Jakieś ok 2tyg temu zauważyłem duży skok zużycia paliwa. Ładunki rożne, raz na ciężko , raz na lekko, średnie spalanie 29-32 l/100km. Teraz wychodzi ok 37-38 l/100. Wymieniłem filtry paliwa, separator, filtr powietrza, nowy czujnik doładowania. Moc nie spadła. Auto ma przejechane 693 tys km. Aktywne błędy na wyświetlaczu to defekt ABS ( uszkodzony...
Witam, mam taki problem od paru miesięcy auto zaczęło za dużo palić...po kraju z ładunkiem 10t 32/33 na pełno 38. Zawory sprawdzone wtryski też. Paliwo leje na jednej stacji i drugie auto spala nie więcej niż 32. Może ktoś miał taki problem i wie w czym przyczyna... Jestem z okolic Bydgoszczy wiec może ktoś poleci znawce od renówek z okolicy
Dzień dobry. Renault Premium trzy osiowa 26 dmc silnik 7 l 270 koni automatyczna skrzynia biegów, jeździ pod szambiarką 16 m3. Auto pali około 50 litrów na sto kilometrów. Zostały zregenerowane wtryski oraz wymieniona pompa paliwa. Pompa paliwa nowa. Niestety nic to nie pomogło spalanie nadal 50l na 100km. Jeżeli ktoś się spotkał z podobną przypadłością...
Witam.Mam problem z renault premium 440 dxi z 2005 roku BEZ RETARDERA.Auto zakupione 2 miesiace temu i od samego poczatku mam z nim problem.Auto po plaskim nawet z obciazeniem nie wzbudza zastrzezen,ma moc i male spalanie.Problemy dopiero zaczynaja sie gdy jest jakas wieksza gorka,auto zaladowane,lub mocne przyspieszanie.temperatura idzie do gory,ogrzewanie...
Witam. Zastanawiam się nad zakupem Premium 450 DXI E5 2007r. Postanowiłem założyć ten temat ponieważ nie znalazłem nigdzie konkretnych informacji o tym samochodzie, które pomogłyby ocenić autko i przede wszystkim autentyczność przebiegu. Jedynie wpisy jakie znalazłem to "tylko VOLVO" albo "bez gwiazdy nie ma jazdy" albo "mój tata...". Konkretnie, oglądałem...
Premiumka pod pełnym ładunkiem pali 41l na 100km. Turbin bije poprawnie. Może ma ktoś jakieś propozycje?
Witam kolegów ostatnio w premium 410 dxi pojawił się komunikat water low wymieniłem czujnik w zbiorniczku i dalej komunikat świeci. Najlepsze jest to że jak nowy czujnik bedzie podpiety i go wyjmę z zbiornika komunikat znika? Czemu tak sie dzieje i jak działa ten czujnik bo jest w rurce a nie w płynie z tego co widziałem. Dziękuje
Witam, mam problem z premiumką 450 dxi automat 2009r. zdusiła się na biegu przy dojeżdżaniu do ronda i nie chce się wyrzucić na luz. Teraz już powietrze zeszlo. Co się mogło stać czy jest jakiś sposób by dojechać do bazy? Nabić układ powietrzem ? Proszę o pomoc. Pilne jestem w Tarnowie.
Najczęściej problem polega z dużym wyciekiem powietrza i APM to rejestruje i pojawia się błąd lub nie wyzerowany filtr osuszacza (APM). Najlepiej jakbyś odczytał błędy ZAWANSOWANE/DIAGNOSTYKA/OBECNE USTERKI/APM i tu powinno być MID185 SID..... Przejdź na język ANGELSKI i wtedy EXPERTS/DIAGNOSTIC/PRESENTS DEFECT/APM
Weź atomizer, nalej wody z detergentem i psikaj. Tam gdzie bomble, tam wyciek. Powodzenia w szukaniu.
Witam. Modulator osi 2, prawa strona. Prawdopodobnie masz problem pneumatyczny (wyciek powietrza, zamarznięcie, zbyt duża różnica ciśnień między prawą a lewą stroną itp.). Dobrze by było zrobić diagnostykę odpowiednim sprzętem.
Wymieniłem wszystkie filtry połączenia przewodów też sprawdzałem niby nie widać wycieków ani przetarć.
Zrób mu ciśnienie w układzie chłodzenia za pomocą ręcznej pompki , a zobaczysz gdzie cieknie
1 bar wystarczy, bo rozwalisz zbiorniczek- to wymyśliłem na poczekaniu, więc nie wiem, czy ten wyciek zobaczysz na 100% w krótkim czasie i jeszcze olej kapie na "czerep".. Co by nie było, w przypadku tulei i tak misę musisz zwalić. Wydaje się to rozsądne posunięcie. Powycieraj dobrze okolice dolnych tulei i patrz.
Turbo pod obciążeniem pakuje w kolektor i jest wyciek. Może dziura, może coś. Czasami jest śmiesznie.
Był wyciek z wysprzęglika wymieniłem i pompke i wysprzęglik
Wydaje mi się że coś Poskładałeś źle, lub coś poszło nie tak. Opisz dokładnie co Naprawiałeś, co było wymieniane, regenerowane jakiej firmy itd. Dymi z odmy to znaczy nie ma pierścieni, kapie z odmy znaczy nie ma uszczelnień na tulejach, pali dużo oleju ??? może turbo,pierścienie, uszczelniacze na zaworach??? Kurcze przydała by się szklana kula , moja...
zuzycie wzrosło z trasy na trasę, paliwo leję pod korek i ztego najlepiej wiem ile spalił. Właśnie pojawił się następny problem ktory wyjaśnia dlaczego zuzywa tyle adblu, z pod wtrysku pojawiły się wycieki. Ale czy uszkodzony wtrys adblu jest przyczyną wzrostu spalania paliwa? Tak czy siak serwis mnie czeka.
Witam. Mam taki problem, otóż po awarii i wymianie pompy wody samochód trzyma wysoką temperaturę, czy pusty, czy załadowany. Odpowietrzony układ chłodzenia. Z nawiewów dmucha ciepłym powietrzem mimo iż włączona jest klimatyzacja i ustawione na chłodzenie. Awaria i wyciek płynu zauważone gdzieś po przejechaniu ok. 100 km. Proszę wszystkich o jakiekolwiek...
Jeśli nie skasujesz komputerem, to układ musi wykryć że nie ma już wycieków tym samym włączyć cykle regeneracji... aby to było poprawne musi auto być odpalone na postoju i ten cykł kiedy dane się zresetują trwa od kilku minut do nawet 2 godin
MID 128 PID 190 Prędkość obrotowa silnika Kod usterki FMI 0 Nadmierne obroty silnika Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt wysokie obroty silnika. Możliwa przyczyna: Nieodpowiedni bieg przy hamowaniu silnikiem. Silnik pracuje na oleju silnikowym. Reakcja jednostki sterującej silnika: Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia czerwonej lampki....
Witam mam problem ciągnik siodłowy Renault Premium 460dxi szarpie przerywa pod górę od czasu do czasu. Ma moc, zapala prawidłowo po weekendzie i rano zimny / ciepły. Wyczyszczone smoki filtr z separatorem. Parę razy w trakcie przerywania przez chwilę był błąd pedału przyspieszenia (potencjometr) więc też został wymieniony na nowy. Raz przez chwilę podczas...
MID 128 PPID 273 FMI 7 Ciśnienie AdBlue. Możliwa przyczyna: Pusty zbiornik AdBlue, zablokowana wentylacja. Zatkany filtr AdBlue lub przewody. Wyciek AdBlue w zespole pompy,filtrze, filtrze wstępnym lub przewodach. Pompa w zespole pompy. MID PPID 275 FMI 1. Czujnik temperatury, pompa. Możliwa przyczyna: Zbyt niska temperatura AdBlue. Usterka elektrycznego...
Witam forumowiczów. Posiadam Renault Premium 300 z 2001r. z tylną osią wleczoną, skrętna. Problem polega na tym że ta oś przestała poprawnie działać, byłem na serwisie w styczniu, układ został odpowietrzony jednak po pół roku jest to samo, prawdopodobnie jest niewielki wyciek przy "szybkozłączach" czy też gniazdach do odpowietrzenia. Mój problem polega...
No to teraz nie ma odwrotu i trzeba ją wyjąć, ale nie ma możliwości, aby olej dostał się przez tuleję do wody, odwrotnie tak. Komprersja-tak, to by tłumaczyło wyrzucanie wody. http://www.emoto.com.pl/renault_premium_... jednak słabo szukaliście, jest w niej chłodnica oleju. Jak w zasadzie w każdej współczesnej...
Wyzerowanie ilości powietrza obliczanej przez APM (reset) to się robi komputerem a jeżeli na drodzę był wyciek powietrza, naprawiono usterkę, wymieniono wkład filtra to należy uruchomić cykle regeneracji przez układ APM w celu skasowania aktywnych błędów oraz komunikatu na wyświetlaczu./ APM uruchomi automatycznie cykle regeneracji, aby ilość obliczanego...
Witam, proszę o pomoc w następującej sprawie: Renault Premium 420 DCi nie chce odpalić, po ręcznym pompowaniu paliwa (jeden z nas pompuje, drugi w tym samym czasie kręci rozrusznikiem) odpala bez problemu i chodzi dalej bez żadnych kłopotów, żadnego kopcenia. Po zgaszeniu i ponownej próbie normalnego odpalenia (bez ręcznego pompowania), dalej nie odpala...
Cześć! Dziś miałem awarię przewodu chłodniczego. Pojawił się wyciek płynu chłodzącego. Z chłodnicy wychodzi gumowy wąż, który łączy się z metalowym. Dzwoniłem do znanej sieci z częściami, niestety nie mogą owego metalowego przewodu znaleźć. Czy może ktoś mi wskazać nr części albo ewentualnie linka gdzie to ustrojstwo można nabyć ? Na zdjęciu widać I...
A więc tak komputer nic nie pokazuje niby wszystko jest ok wtryski były sprawdzane u gościa co robi wtryski i wyszło że są ok pompa była regenerowana w Świebodzinie w Boschu koszt 5000zł prędzej przed regeneracją były jakieś tam błędy i inne ciśnienie niż te zadane przez sterownik Dodano po 5 Dzisiaj sam się wziąłem za auto a więc tak po mechanikach...
Jak dla mnie zakup tego BMW to bezsens. Szukaj 320i najlepiej R6 Po 1) nie jedzie, Golf czy A3 z 1,6 lepiej się odpychają po 2) ilość wyświetleń spora, pewnie auta w średnim stanie po 3) to jest premium i BMW kupujesz muła a koszty napraw spore. Ode mnie Honda Accord VI 1,8 vtec 136 KM albo coś od Mercedesa z kompressorem. Jak mają być tańsze koszty...
Sprawdź czy samo visco nie jest mokre bo jeżeli powstał wyciek oleju silikonowego to mogła się zabrudzić w środku taśma bimetaliczna i wtedy trzeba całość wymienić Elektryczne nie posiada bimetalu tylko elektrozawór sterowany impilsowo. Do PWM można by było porównać ale impulsy są rzędu kilku sekund. Napięcie podane na zawór zamyka odpływ ze zbiorniczka...
Witam. Mam problem z autem a mianowicie gdy zatankuje do pełna i zostawię auto na noc jest wszystko dobrze tak tez jest gdy przejadę 200, 300 a maksymalnie 600km. Gdy przekroczę 600km a w zbiorniku paliwa jest mniej jak polowa to po kilku godzinach stania w w odstojniku (przy ręcznej pompce) pojawia się powietrze i trzeba pod pompować aby odpalić. Przejrzałem...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Jest to inaczej zawór bezpieczeństwa w sytuacji zbyt dużego wzrostu ciśnienia na listwie paliwowej otwiera się i dochodzi do spadku tegoż właśnie ciśnienia. Zamontowany jest na końcu listwy od strony skrzyni do nie go jest przykręcona rurka przelewu. Trzeba sprawdzić czy na zapalonym silniku nie wycieka z niego paliwo jeśli paliwo płynie zawór do wyrzucenia...
wycieki renault wycieki renault pompa renault premium
symbian kontakty citroen xsara świeca linux multimedia server
Renault Clio III – alarm sam się uruchamia, fałszywe wyzwalanie, czujnik maski, UCH Brak dzwonka w telefonie stacjonarnym Panasonic – przyczyny, testy linii, filtr ADSL, napięcie ring