Podłączyć kable do czego ? Do silnika wycieraczek ? Jeżeli tak to na masę czarny a zasilanie + 12 V żółty.
Witam. Nie tak ,podaj raz na jeden raz na drugi przewód masę lub (+)przez żarówkę,i będziesz wiedział czy silnik ruszy. Najlepiej zrób zdjęcie silnika.Silnik zapewne stosowany był również w Jelczu i Starze z instalacją 24V.Jeżeli można podłączyć do niego kostkę na cztery konektory ,to jest to o czym myślę.Sprawdź czy ze silnika wychodzi jeden ,czy dwa...
Czy jest różnica czy B do silniczka a A w stronę włącznka czy odwrotnie też może być. Różnica jest kolosalna. Przy odwrotnym podłączeniu układ nie będzie pracował (nie dostanie zasilania) same wycieraczki też nie zadziałają z tego samego powodu.
Masz chyba oryginalne gniazdo na "pulpicie" obok obrotomierza. Nr 10 na schemacie. http://obrazki.elektroda.pl/7274507000_1...
Proszę o pomoc . Jak podłączyć silnik wycieraczek w oplu zafira c , dodam że z silnika wychodzą cztery przewody oznaczenia 1234 który kabel będzie plus masa? Bardzo proszę o pomoc Myślę że szkoda twojego czasu na ten silnik, jeśli się mylę niech mnie poprawi
Przekaźnik wycieraczki, podłącz go tak: 15- +12V, 31-masa, 53- podłącz żarówkę, na L podaj impuls (nie wiem czy +, czy masę) i obserwuj świecenie żarówki
Podłącz zasilanie bezpośrednio do szczotek silnika z pominięciem układu podtrzymania zasilania do zaparkowania ramion (zespół styków na talerzu koła zębatego przekładni. Te silniki mają dodatkową szczotkę do wolniejszych obrotów
Nie wiem dlaczego wybrałeś akurat ten układ ale proszę bardzo.
Do rocznika 2004, myślę, że w 2008 nie było zmian: http://obrazki.elektroda.pl/7031971000_1... http://obrazki.elektroda.pl/4970563400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5680813500_1... http://obrazki.elektroda.pl/2085625300_1... http://obrazki.elektroda.pl/9853305600_1...
Miałem kiedyś identyczny problem w swojej Skodzie. ASO stwierdziło, że uszkodzony jest silnik wycieraczek, a że auto miało ledwo ponad dwa lata nie wyraziłem zgody na wymianę i zapłaciłem jedynie za "ekspertyzę"... Gdy go zdemontowałem i podłączyłem bezpośrednio do akumulatora okazało się, że jest sprawny. Okazało się, że nie było styku we wtyczce modułu...
To nie jest przekaźnik świec tylko czasówka wycieraczek.
Zazwyczaj bezpiecznik dla silnika wycieraczek i pompki spryskiwacza jest ten sam. Jeżeli działa silnik wycieraczek to podłącz żarówkę zamiast pompki spryskiwacza i zobacz czy zadziała. W większości takich przypadków uszkodzona jest pompka spryskiwacza.
Nie dasz rady wykonać takiego podłączenia bez odseparowania masy silniczka. Sam przełącznik potem to pestka. Obroty lewo i prawo uzyskujesz zmianą polaryzacji na zasilaniu silnika. Z racji odciążenia styków przełącznika, konieczne będą dwa przekaźniki.
Silnik wycieraczek jest podłączony do do modułu SCA lub SSAM w zależności od wykonania w aucie. Wtyk X24 pod pokrywą plastikową na ścianie kabiny, pod atrapą. Najlepiej podłączyć kompa i podejrzeć czy jest wysterowanie z dźwigni i czy da się zasterować silnik z modułu A7.
http://obrazki.elektroda.net/62_12873011... http://obrazki.elektroda.net/62_12873011...
Wedlug serwisowki jest tak. BL-niebieski R-czerwony V-zielony J-żółty N-czarny G-szary O-pomarancz BLC-jasno niebieski B-biały
Witam ściągnij tą obudowę na której masz styki (opisane 1234)odlutuj przewody do silnika i zasilaj te przewody. Cała reszta to "układ" do podtrzymania ruchu wycieraczek - śmiało możesz sobie go darować - sam używam 2 takich zmodyfikowanych silników Podobny problem jest opisany w temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/top... Powodzenia...
Czy ogarnia ktoś podłączenie przedniej wycieraczki w zetorze 6011 ?
Zazwyczaj silniczki maja 3 kable Podłączysz masę gdzieś do kabiny + po kluczyku do silniczka bezpośrednio [stacyjka zacisk 45 lub 15] i do jednego z pinów np przez przełącznik lampki nocnej Tak że po wyłączeniu klawiszem silniczek będzie się zawsze zatrzymywał w bocznym położeniu Zasilanie należy puścić przez bezpiecznik ze względów bezpieczeństwa
A nie lepiej kupić oryginalną wiązkę do wycieraczek?Podłączyć i ok?
Regulator pracy wycieraczek
Witam. Laguna III przestały działać wycieraczki. Podłączyłem launch i wyszły błędy: 802812 front right-hand chest-level side airbag circ. , short-circuit to +12V 908049 computer Czy to chodzi o poduszkę w kierownicy? Proszę o nakierowanie od czego zacząć szukać.
Witam! Buduję regulator pracy wycieraczek. Zrobiłem wszystko według schematu i nie działa. Odkryłem, że na cewkę przekaźnika idą dwa "+", a nie "+" i "-". Czy ten układ jest dobrze zrobiony? Czy dobrze ma podłączony potencjometr? Jak prąd idący z 7 nogi Ne 555 mam w potencjometrze pod nr1? Układ http://angler22.webpark.pl/reg.htm#
oczywiście...
Uproszczony. Zasada ta sama jak u (at)Radzio M. http://obrazki.elektroda.pl/1503728900_1... Przekaźniki? Dopisz "2 styki" i Ci znajdzie EDIT: Układ z zabezpieczeniem http://obrazki.elektroda.pl/8751033900_1...
Szukaj schematów do rolet lub schematów do sterowania mieszaczem w inst. CO - znajdziesz w tym inspirację i natchnienie. Do zrobienia na przekaźnikach, uC lub PLC.
Witam. Tu znajdziesz wszystko o VU meter: [url=https://www.youtube.com/watch?v=rnw... wysterowania audio +4 dBu, -10 dBV - VU meter
Witam . S to sterowanie,uruchomienie silnika. Połącz na próbę S -(-) czy zadziała,lub S -do(+).Jak ruszy ,to sprawdź czy wycieraczka zatrzymuje się w położeniu krańcowym.Jeżeli nie (pozostaje pośrodku),to oznacza że chcąc ją zatrzymać ,należy połączyć S z (+ lub -) przeciwniwe jak jest uruchamiana.Czyli jak uruchamiana podaniem na S + ,to zatrzymywanie...
Mierzyłem DC miernikiem M890C+. Ewidentnie silnik ma przebicie na masę, bo na innych urządzeniach wszystko jest ok.
Wycieraczki naprawione. Problem tkwił w komputerze sterującym od wycieraczek. Silnika od wycieraczek nie da się podłączyć na krótko nawet w celu sprawdzenia . Temat zamykam.
D+ czyli chyba wyjście na kontrolkę ładowania. Czy nie lepiej pociągnąć te zasilanie DRL z jakiegoś innego mniej ważnego obwodu np wtyczka od silniczka wycieraczek?
Te cewki są przeciwzakłóceniowe, spełniają rolę filtra żeby radia nie zakłócać. Natomiast te blaszki odpowiadają za rozłączenie silnika po jednym cyklu pracy wycieraczek. Możesz te elementy pominąć i podłączyć bezpośrednio silnik. Pozdrawiam
Czyli rozumiem,że na jednym pinie mamy stały (+) na drugim stały (-) i sterowanie z manetki odbywa się (-) tak? na kole napędu wycieraczek jest "zgrubienie" które w pewnym momencie przełącza blaszkę z jednego styku do (-) tylko właśnie w tym problem, że jeżeli na styku blaszki będzie stały + to jezeli zestyk przełączy się na - to automatycznie uszkadza...
Zasada łączenia jest zawsze ta sama - robisz mostek H z wyłaczników. Wg numeracji z twojego opisu, dodam tylko a - dla sekcji z lewej strony rysunku i b- dla tej z prawej (+)silnika 2a,4a (-)silnika 2b,4b (+)zailania 1a,1b (-) zasilania 3a,3b Możesz spotkać dwie niespodzianki, pierwsza - jeśli wyłaczniki są typu make-before-brake będzie zwarcie przy...
Wtych z 4 pinami może być identyczna elektronika ale inny wsad w CPU. W poprzednim poscie opisałem jak poprawnie ustawić silnik po rozebraniu. Wystarczy bez przykręconego ramienia mechanizmu wycieraczek podłączyć silniczek. Powinien się automatycznie skalibrować. Następnie przykręcasz ramie z zachowaniem przerwy 3-4 mm. Z korpusem miałem podobnie wystarczyło...
Witam. Szukam pomocy jak prawidłowo podłączyć silnik do wycieraczki przód ze Skody 105, 120 . Mam sam silnik i chcialbym go wykorzystas do innego pojazdu. Silnik ma dwa biegi. Szukam fachowej pomocy. Zdjęcie z Internetu zaporzyczone gdyż mam taki sam i takie same kolory przewodów. https://obrazki.elektroda.pl/1355635000_...
Szczotki można dostosować, choćby skrócone od mlynka do kawy. Natomiast wstawienie magnesu zamiast cewki jest jaknajbardziej możliwe, ale wymaga to pocięcia stojana silnika.
Nie działa tylna wycieraczka. Podłączyłem na krótko to silniczek pracuję Mierzyłem napięcie na kostce do silniczka: 1pin około 7V, 2pin masa jest, 3 pin 12V Co może być przyczyną? Może przekaźnik?
styk raczej nie upalony jeżeli impuls na spryskiwacz z manetki uruchomia wycieraczki To tak nie działa. Manetka, silnik wycieraczek, pompa spryskiwacza, wszystko jest podłączone do komputera. Osobne 2 styki obsługują pompę, osobne wycieraczki, a osobne manetkę. Jedyne co łączy te 3 rzeczy to oprogramowanie. Tobie mógł upalić się jeden ze styków zasilających...
Schemat podłączenia tylnej wycieraczki z przkaźnikiem czasowym:[/img]
O ile mi wiadomo w Pandzie nawet w tej najprostszej wersji pracą wycieraczek jak i inną elektroniką pokładową zawiaduje BCM i według mnie trudno będzie zaadaptować tam elektronikę z innego samochodu . Wycieraczkami steruje jak napisałem BCM . To on uruchamia je kiedy użyjesz spryskiwacza i określoną ilość wycierakami machnie by po 10-15 sekundach jeszcze...
Silnik od wycieraczek ma stojan zrobiony na magnesach stałych a zmienić można zasilanie wirnika na przeciwne czyli zmienić obroty. Jedyną wadą jest szybsze zużywanie się szczotek- ten silnik jest przewidziany do pracy w jedną stronę co w przypadku bramy nie ma znaczenia.
Dzięki za odzew. Podłączyłem żarówkę 12V do wtyczki przy silniku wycieraczki (do przewodu fioletowego i czarnego) po włączeniu tylnej wycieraczki żarówka świeci około 5-7sek i gaśnie. Wnioskuję se zasilanie jest ok. Nie wiem od czego jest trzeci przewód ( cieńszy) brązowy. Do pinów w gnieździe silniczka wycieraczki podłączyłem z osobnego akumulatora...
Czarny masa, ciemny niebieski plus, pozostałe 2 do układu czasowego wycieraczek (styki w przekładni)
Regulacja czasu pracy wycieraczek.
Witam. Smar nie ma nic do zatrzymywania się wycieraczki. Podłącz napięcie zasilania pod sam silnik i sprawdź czy pracuje normalnie bez zatrzymań, silnik ma wyprowadzenia zielony i brązowy przewód.
Nie czysto mechaniczne rozwiązanie. Ten trzeci przewód.
A działają szybsze biegi od tylnej wycieraczki?, podłącz na tzw. sztywno odpowiednio pinowo tak dla sprawdzenia sprawności mechanizmu wycieraczek.
Jak podłączyć wycieraczki na krótko w Honda Civic 6 ?
W nowszysz modelach byl stosowany metelowy programator z jednym czasem pracy zamontowany przy wycieraczkach na 3-trzy pinową wtyczkę + dodatkowo jeden konektor w osłonie.Dało się go zastąpić programatorem jaki posiadasz po zmianie wtyczki na 4-ro pinową.Prawidłowo podłączony silnik (kostka silnika bez zmian w podłaczeniu),to pierwsza pozycja dźwigni...
... a zestyk przełączny nie dość że odłącza zasilanie silnika to jeszcze zwiera wirnik, żeby silnik szybciej się zatrzymał...
tak jak ma być tylko za każdym razem zatrzymuje się w innym miejscu To nie jest wina wadliwego przekaźnika tylko silnika wycieraczek.
Tu masz schemat przekaznika: https://www.google.co.uk/search?client=m... Co do przewodów to albo sprawdzic probówką/miernikiem albo lecieć po...
Nigdy nie ma znaków. Ustawia się recznie
Ja mam podłączone styk 1- masa , 4- 12V
silnik od wycieraczek pobiera z pewnością dużo większą moc niż silniczek w samochodziku. Dlatego bezpośrednie podłączenie może spowodować uszkodzenie sterownika sterującego silnikiem.
Witam wszystkich, Mam problem z wycieraczką tylną - steruje ją moduł komfortu. Sytuacja wygląda następująco: Na manetce są 2 programy - czasowy i stały. Po przekręceniu na czasowy wycieraczka po 2 cyklach zimna. Po przekręceniu za jakiś czas na stały wykona losową ilość cykli i zimna. Mierzyłem połączenia między manetką a modułem, między modułem a wtyczką...
Coś się porobiło z wycieraczkami i ciągle pracują, nie można ich wyłączyć, jedynie wyłączając zapłon.Myślałem że nawalił silnik wycieraczek. Podłączyłem drugi silnik i sytuacja jest taka sama.Może mi Ktoś pomoże zlokalizować usterkę.
przy silniczku wycieraczek nie ma żadnego zasilania ani przy przełącznikach do wycieraczek powiedziano mi ze może to przełączniki ale wymieniłem z dobrego samochodu i tez nic to nie dało .
Silnik wycieraczek jest podłączony do grundmodułu. Wtyczka X14 piny dodatnie 3 i 6 oraz ujemny 12 i załączany do masy przez silnik 5.
Jak podłączyć wycieraczki w Corsie do silniczka od malucha?, mam obecnie tak podłączone ze chodza na szybkim biegu ale nie wracaja do zerowego położenia...pozdr, dzięki za odpowiedź!
POMOCY. Kupiłem corse b. Nie chodziły wycieraczki. Zajrzałem co się dzieję a tam były odłączone kable od silniczka(tylne wycieraczki)Po podłączeniu wycieraczki non stop chodzą. Nawet gdy nie są włączone. Co może być tego powodem? Z góry dzięki
Silnik powinien pobierać prąd wynikający z jego mocy. Nawet jak podłączysz ten silniczek pod akumulator samochodowy, który jest w stanie dać chwilowy prąd rzędu kilkuset amper to silnik pobierze np. 5A, które będzie wynikało między innymi przekroju i rezystancji jego uzwojeń. Prąd ten może się wahać w przypadku gdy silnik zostanie obciążony mechanicznie,...
Ma ktoś jakiś pomysł? Lub schemat podłączenia wycieraczek i spryskiwaczy?
Wycieraczki podłączyłem bez przekaźnika. Czasowy włącza tylko na tam i staje drugie klikniecie powrót. 2gi i 3ci bieg chodzi normalnie. Spryskiwacz też wraz z dwoma cyklami. Co do oryginalnego przekaźnika OMRON Symbol G5LE-1 typowy 5pin był fabrycznie zaprojektowany dla producenta. Okablowanie wtopione w obudowie bez oznaczeń.
Witam. Poszukuje schematu połączenia czujników temperatur układu chłodzącego z wskaznikiem temp. na desce ,za nic nie chce drgnąć Lublin 3.A także schematu instalacji elektrycznej podłączenia wycieraczek w tym samochodzie - działają jak pada jak nie pada nie ruszą.
No wlasnie probowalem sie wpiac zaraz za przekaznikiem kierunkow podajac na przewod pradowy przez przekaznikiem 12 v - zaczela mrygrac jedna strona kierunkow i zaczely pracowac wycieraczki ? :)
Witam, Potrzebuję schemat podłączenia wycieraczek i spryskiwaczy w Reanault Master '07. Pozdrawiam
teraz po podłączeniu wycieraczki chodzą od połowy i zapewne po wyłączeniu zapłonu .
Już się spotkałem z tym że się wysypał bordnetz (brak świateł w środku , kierunków, wycieraczek, klaksonu itp) Wystarczyło odłączyć i podłączyć akumulator.
Tak się stało bo jest coś źle złożone, mam na myśli samo ramie wycieraczki, niema innej opcji :)
Podłożyłem drugi używany silniczek i jest podobnie, 1 bieg chodzi a na 2 zachowuje się jak na pierwszym (chodzi mi o prędkość) z tym że staje w połowie obrotu. O co chodzi ? Dodano po 3 Jałowo na nie podłączonych wycieraczkach mam I bieg z manetki ale nie mam II biegu, natomiast II bieg mam jak uruchomie testerem silniczek. Na podłączonych wycieraczkach...
Podepnij sobie pod plus napędu wycieraczek
Śniegu pozbędziesz się ogrzewając antenę. Albo fabryczne albo samodzielnie łatwe to do zrobienia. Takie rzeczy w ubiegłym wieku się robiło...:) Najprostszy "patent" to kilkadziesiąt rezystorów 2W przyklejonych czerwonym silikonem od tyłu anteny. Żadnych mechanicznych elementów. W razie potrzeby wystarczy podłączyć napięcie..;))
Witam Rozrysuj schemat z płytki drukowanej to najprostszy sposób na podłączenie Pozdrawiam
Też to znalazłem, z tym że moja centralka to niby inny producent (T-21711), chociaż tak naprawdę opis różni się tylko podłączeniem brązowego kabla. Z tego co wiem, to w aucie nie ma przewodu z informacją o zatrzymaniu wycieraczek, a próba podłączenia brązowego do 12V (co prawda nie po aku) kończyła się przepaleniem bezpiecznika w momencie włączenia...
Witam Silnik ten napędza mechanizm tak jak Kolego napisałeś. Było wszystko sprawdzane. Nie stawia nic większego oporu.
Do oczka podłącz minus. A potem kolejno do przewodów plus. Na jednym silnik będzie chodził wolniej, to pierwszy bieg, na drugim szybciej, to drugi bieg, a trzeci powinien doprowadzać do tego, że silnik powinien zatrzymać się w określonym położeniu, to jest parkowanie ramienia. Choć podłączony na stałe może dawać efekt ciągłej pracy silnika jedynie z...
przecież do wycieraczki idzie ACC
Zauważyłem ze to nie ten schemat. Tam jest kostka 6. Powiedz czemu nic nie będzie z tego? Jaki silnik można zastosować? Może od wycieraczek samochodu?
W CC i w SC zdarzalo sie ze zacieraly sie ulozyskowania osi na ktorych umocowane sa ramiona wycieraczek.
Teoretycznie świecenie kontroliki oleju nie powinno mieć związku z grzebaniem przy wycieraczce ale jednak jest podłączona również do moduł UCH ( inf. o pracującym silniku ) W tym modelu jest trochę zawiłe zasilanie . Z bezpiecznika opisanego na klapce jako Światło cofania ( lampka z R w srodku) jest zasilana funkcja tylnej wycieraczki , spryskiwacza...
hi dzięki "kaczor2502 ", a czy morze się orientujesz czy idę dobrym tropem , nie działające przednie wycieraczki - manetka pod kierownicą sprawdziłem wygląda dobrze,przejścia ,styki -bezpieczniki ,kabina i pod maską sprawdzone - kabelki od tego modułu do silnika wycieraczek sprawdzone - wycieraczki podłączone na krótko pracują - komputer nie pokazuje...
Dziękuję za odpowiedź! Schemat regulatora jest w linku który podałem, jest tam do pobrania pdf . Silniczek wycieraczek ma mozliwosc podpięcia oryginalnego regulatora 5-cio stopniowego którego nie moge podłączyc (jest on na schemacie wyzej w formie tabelki "wisch wascher" -na lewo od silnika wycieraczek. pytalem na forum trabantowym ale są z tym problemy...
Silnik pracuje bardzo dobrze. Poprawiłem schemat. Możę się jeszcze przyda komu. :wink: :wink: :wink:
Z jakiego samochodu masz ten silniczek. Ale najpewniej i tak nie zastosujesz go do ciągnika. Z tego względu że po jego założeniu wycieraczka będzie kręciła się w koło.
Przecież przy odrobinie wprawy nie używa się ich w ogóle? Z silniczka z malucha możesz sobie co najwyżej wycieraczki w ciągniku zrobić - podłączenie go do instalacji do najmniejszy problem. Jak wyobrażasz sobie szybkie przerzucenie dwu ciężkich wajch przy pomocy 10 watowego silniczka?
Tutaj jest BCM czyli centralna elektryka. Przełącznik wycieraczek to przyciski podłączone do wejść BCM. Dają tylko sygnały niskoprądowe które interpretuje BCM (prędkość jest wykrywana na zasadzie jaką rezystancja jest podłączona do wejścia BCM). BCM wysyła sygnał na linie cyfrową do której to podłączony jest także czujnik deszczu. Jak wyżej moduły komunikują...
Witam Wszystkich!!! Mam pytanie czy może wiecie jaka jest różnica w podłączeniu sterowania (chodzi mi o wtyczkę) mechanizmu wycieraczek firmy Bosch a Valeo w Astrze G. Posiadam u siebie Boscha który jest uszkodzony a mogę kupić Valeo(dobra cena ) i nie wiem czy wtyczki mi będą pasowały . pozdrawiam
Podłączenie innego radia raczej nie powinno wpłynąć na pracę wycieraczek. Jeśli nie masz gdzie podłączyć opisywanych przewodów to ...nie łącz ich - zaizoluj je po prostu. Pozdrawiam ! Marek
W tej wersji samochodu zarowno przeciwmgielne jak i wycieraczki nie są podłączone elektrycznie do wyłączników. Obstawiam problem na module, do którego są podłączone wycieraczki i przeciwmgielne. Skoro problem występuje przy nagrzanym silniku zwróciłbym uwagę na przewody odchodzące od dodatniego zacisku na akumulatorze.
Witam . Prawdopodobnie silnik od wycieraczek dwubiegowy. (+) na zielony ,lub czerwony w zależności jaki bieg (-) na obudowę silnika.
Witam W moim golfie I tylna wycieraczka jest podłączona bezpośrednio z wyłącznika i wygląda to na fabryczną instalację, ale dokładnego schematu nie mam :( pzdr
robie takie urządzenie jak mam silnik od wycieraczek potrzebuje podłączyć to pod przekażniki a potem to do przełącznika od szyb ale wiem tylko ze przełącznik ma tylko wyprowadzenie do 4 kabi , dwa idą do niego + i - a jak podłącze pod następne drugie kable , silnik to naciskam w góre to obroty mam lewe a jak nacisne w dół to mam prawe i to potrzebuje...
Ten regulator wycieraczek mam zamiar wstawić. Jak dopasować (przerobić) by działało? P.S. W oryginalnym programatorze przekaźnik po przekręceniu kluczyka włącza się i zwiera styki przez cały czas (gdy jest włączony zapłon).
Witam forumowiczów Przeszukałem forum i nie znalazłem rozwiązania problemu który występuje w moim samochodzie VW Sharan 2008r. Problem dotyczy wycieraczki przedniej, która zatrzymuje się bez wyraźnej przyczyny. Ubiegnę wszystkich którzy za taki stan rzeczy będą obarczać zacierający się mechanizm wycieraczek - też byłem pewien że to jest jego wina i...
Tak i zrobiłem, wywaliłem elektronikę ze środka i podłączyłem bezpośrednio.
Witam, nie chciałem zakładać nowego wątku więc się podpinam. sprawdzałem czy przy silniczku na wtyczce jest zasilanie i sygnał. jest stała masa i jeden stały plus 12.5V, na drugim + pokazuje mi napięcie 10.5V ale stale!? 1)Czy ten sygnał nie powinien się zmieniać w zależności od położenia włącznika wycieraczek przy kierownicy? 2) Jak sprawdzić czujnik...
http://obrazki.elektroda.net/49_12564677... Można np. tak na czasówce.P
następnego dnia zastałem rozładowany akumulator i wycieraczki w pozycji pionowej (nie ma opcji, żebym zostawił je włączone, Nic, kolego, na razie nie wymieniaj. Widzę, że auto nie było podłączone do kompa. Też miałem przypadek z losowym zatrzymywaniem wycieraczek w pozycji pionowej i to cykanie, rzadkie, ale było. To wygląda na błąd komunikacji z COM...
podłączyć wycieraczka silnik wycieraczka podłączyć podłączyć silniczek wycieraczka
amplituner pioneer kolumna simlock alcatel kodem wymiana ogniw bateria laptop
schemat fotela peugeot schemat fotela peugeot
Ciśnienie sprężania Audi A4 B6 1.8T AVJ - utrata mocy i kopcenie Jak sprawdzić strojenie bass-refleksu w kolumnie basowej?