Witam opis do błędu 75 Wycieraczka szyby przedniej, niska prędkość. Identyfikacja błędu Przerwa lub zbyt niskie zużycie prądu w obwodzie. Przyczyna Przyczyną może być niesprawny silnik wycieraczek przedniej szyby lub przerwany przewód. Uwagi Nie jest dostępna niska prędkość wycieraczek przedniej szyby. Jednostka sterująca monitoruje obwód, gdy wyjście...
W mercu 190 2.5TD `88 wycieraczka dziwnie się zachowuje, działa tylko na pierszej prędkości i jak naciśnie się spryskiwacz. Jeśli ustawię na 2 lub 3 prędkość to nie działa, nawet jak wcisnę spryskiwacz. Co to może być uszkodzone ? Styki czy układ sterowania ? Gdzie go szukać ?
Kolego, podstawowa sprawa to diagnostyka. Podepnij się i posprawdzaj błędy, wysterowanie wycieraczek, prędkości kół ... to wiele wyjaśni. Teraz to działanie we mgle.
Witam. Zawsze mogłem polegać na pomocy forumowiczów i tak jest też tym razem :-) Auto to Skoda Octavia II 1.6 TDI 2011R. 105 KM Silnik CYAC Przebieg: 320 000 km Od dłuższego czasu jest problem z pojawianiem się usterki elektrycznej (sprężynki) czasami podczas jazdy, a czasami od razu po odpaleniu. Auto jedzie przez jakiś czas normalnie, dopiero po którymś...
Objaw wycieraczek prawidłowy,potwierdzony w mojej nienaprawianej Astrze.
Podłączyłem. Wyskakują dwa błędy od przekaźnika wycieraczek. Przekaźnik wycieraczki szyby - 1 prędkość, przekaźnik wycieraczki szyby - 2 prędkość. Z tego co wiem, przekaźniki są w module BSI.
proszę o pomoc w rozkodowaniu vin VF32E8HXF44277924 z góry dziękuję Charakterystyki pojazdu Model206 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)10157 83 1 0135 Data Początku Gwarancji12.10.2004 NRE(homologacja)e2*98/14*0250*04 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU206 TYP NADWOZIAKOMBI...
A czy nie prościej jest zmierzyć czas np. 10 wahnięć wycieraczek i policzyć zęby przekładni ? :roll:
Sterowanie to jest możliwe ale mało ekonomiczne z powodu mocy (energii cieplnej) traconej na potencjometrze: P=UR•I [W], gdzie UR jest to spadek napięcia na potencjometrze. Lepszy byłby jakiś układ elektroniczny obniżający napięcie zasilania - większa sprawność.
Nie może być VIC a to z prostej przyczyny, a mianowicie jeżeli jest tak jak piszesz że wycieraczki nie działają na wszystkich prędkościach, to przy najwyższej prędkości wycieraczek obwód wycieraczek odbywa się bez jakiejkolwiek ingerencji VIC-a.Jest to wówczas zwykły obwód elektryczny jak z jakiegoś duzego fiata. Sprawdź obydwa przekaźniki tzn. G236...
Szybka prędkość wycieraczek zrealizowana jest przez dodatkowe uzwojenie silnika. Poszukaj schematu do 106 lub 306 (są podobne) gdzieś widziałem na tym forum.
Jak chodzi twardo to znaczy że nie działa regulator kąta wtrysku.
Próba włączenia wycieraczki przedniej na prędkości małej lub szybkiej interfejsem launch bez powodzenia. Manetka od prędkości wycieraczki na interfejsie działa, przełącza wszystkie zakresy. Interfejs nie widzi przedniej wycieraczki - inaktive Tylna wycieraczka działa i z interfejsu i z manetki.
Popsikaj jakims penetrantem (WD40 np.) na osie ramion wycieraczek. Czesto tam sie mechanizm zaciera.
Warto by sprawdzić czy kąty ramion są właściwe.
Tam jest zwykły silnik elektryczny ze stałymi magnesami. To jest napęd. Napędza on przekładnię ślimakową, która redukuje obroty, a równocześnie siłę na osi. Na osi zamontowana jest krótka dźwignia, która wykonuje ruch obrotowy i łączy się z długą dźwignią, która to już wykonuje ruch posuwisto zwrotny. Zasada taka sama jak w korbowodzie w silniku spalinowym....
Winą był lut na przełączniku prędkości wycieraczek. Poprawiłem lut i zaczęło działać.
witam no właśnie jak automat to tak jak piszesz zależne jest o od opadów , ale jeśli nie jest włączony automat to powinienem tym pokrętłem regulować czestotliwość tak jak we wszystkich innych markach samochodów .Miałem audi a6c6 i tak działało to pokętło ,a tutaj chyba jest coś uszkodzone kupiłem przekaźnik zobaczę co będzie po wymianie .
Ale właśnie jak te uzwojenia sa podłączone Żadnych uzwojeń się nie przełącza, po prostu jesli szczotka będzie w innym miejscu komutatora to silnik będzie miał mniejszą moc i obroty względem idealnej pozycji czyli biegu szybkiego.
Włącznik wycieraczek ma kilka prędkości czy to możliwe żeby wszystkie prędkości nie działały.
Panowie, szukam taniego rozwiazania do podnoszenia blatu (zakres 500mm). Istnieja rozwiazania jak silowniki elektryczne, ale moze daloby rade wykorzystac silnik od wycieraczek?Predkosc nie musi byc duza ale wazny jest udzwig - 60kg Mozecie sie podzielic doswiadczeniami?
To musiał bym przerobić instalację czy wystarczy podmienić przekaźnik? U mnie dźwignia działa tak, ale opcji 1 brakuje do dołu 1 Przerywana praca wycieraczek 2 Praca wycieraczek z małą prędkością 3 Praca wycieraczek z dużą prędkością 4 do góry Chwilowe włączenie wycieraczek mam tylko opcje 2,3,4 brak na manetce opcji 1. Może kupić manetki od corolli...
Sprawdź czy jak ruszysz ręką to próbują pracować (zrób to na najszybszej prędkości) jak próbują to zatarte są tulejki ślizgowe pod ramionami wycieraczek. posłuchaj czy słychać przekaźnik o czasówek.
Witam. Mam kilka pytań do speców z naszego forum odnośnie mojego autka. 1 problem brak ABS - czujnik sprawdzany i działa a kontrolka ABS wciąż świeci. 2 problem tylna wycieraczka - sprawdzam przy pompce napięcie na tylna wycieraczkę jest normalnie 12v a przy silniczku od wycieraczek mam ok 3v działa tylko włączenie wycieraczek a nie działa spryskiwacz....
po podpięciu go pod kompa pokazuję błąd komunikacji czujnika deszczu... odpiąłem go całkiem to samo:( błędu nie można wykasować:( wycieraczki nadal machną 4razy i się zatrzymują pomimo iż ustawiam prędkość pracy na 2 więc powinny pracować... ktoś ma jakiś pomysł?? odłączenie czujnika deszczu(tj odpięcie kabli przy lusterku) po uruchomieniu silnika błąd...
przekaźnik zespolony (ten przy kierownicy od kierunkowskazów, spryskiwacza, świateł i zmiany biegów (0,1,2,3) prędkości wycieraczek) został wymieniony, i właśnie czy jest jakiś inny specjalny przekaźnik odpowiadający za zmianę prędkości pracy wycieraczek... z załączonego do instrukcji opisu elektrycznego tego modelu (A168 rok prod. 1999 170 CDI) wynika...
Nie będzie czasówki bo tym sterowała elektronika w czujniku. A żeby zadziała szybka prędkość to zewrzyj styki 8 i 9.
Na początku zaznaczam, że wyszukałem podobne tematy, ale nie pomogły mi z moim problemem. Wiec tak, manetka wycieraczek na 5 pierwszych pozycjach reguluje czułość czujnika deszczu. Na pozycji 6 i 7 włącza wycieraczki manualnie, ale praktycznie z najszybszą prędkością. Na pozycji 1-5 wycieraczki włączają się tylko raz po przekręceniu i dalej nic. czujnik...
Bo to niezależne od prędkości wycieraczek. To styk służący do zaparkowania ramion z każdej prędkości po wyłączeniu wycieraczek. Na 100% problem z nim.
Witam, sytuacja się poprawiła po zdemontowaniu wycieraczek i wyczyszczeniu mechanizmu obrotu wycieraczek. Wycieraczki obracają się znacznie szybciej. Niestety nadal brakuje jakby najszybszego poziomu obrotu. Tzn wycieraczki obracają się z prędkością około 80-90% nominalnej na każdym poziomie. Co mogę jeszcze zrobić by uzyskać nominalną prędkość? Czy...
Gałka wygląda na tempomat, choć to może być tez regulacja prędkości pracy wycieraczek.
Proszę o informację, czy wycieraczki nie działają w ogóle, czy tylko określona prędkość lub czasówki??
Kolego! Może lepiej przeczyścić i przesmarować mechanizm? Pójdzie "jak burza" - aż się zdziwisz ile taki "banalny" zabieg może przynieść korzyści. Można też zasilanie do styku szczotki wysuniętej ze sterfy neutralnej (czyli tej od większej szybkości) - styk " D ", kolor przewodu szary - zasilić bezpośrednio z akumulatora przez przekaźnik. Po tych kilku...
Przełącznik - to dźwignia od zmiany prędkości wycieraczek.
Jedna ze szczotek to masa - a trzy są dlatego że jest to silnik dwubiegowy. Dla większej prędkości szczotki znajdują się co 180 stopni obwodu komutatora.
Bardzo dziwna sprawa bo jak wytłumaczyć działanie wycieraczek na najwyższym biegu, jeżeli byłby silniczek zepsuty to na logikę przestały by w ogóle działać. Może jest tam jakiś przekaźnik, który steruje prędkością wycieraczek.
Ogólny schemat elektryczny wycieraczek z dwiema prędkościami. Pin od styku położenia wału, jest często połączony wspólnie z pinem od szczotki silnika. Wtedy kostka ma 5 pinów. Jeżeli wycieraczka ma 4 piny to nie ma drugiej prędkości. http://obrazki.elektroda.net/10_12032828...
Wygląda na brak powrotu wycieraczek. Niezbyt dokładnie opisałeś. Poi co można wnioskować trzy uszkodzenia. Styki na silniku wycieraczek, uszkodzenie wiązki, uszkodzenie przekaźnika wycieraczek. Do wyboru. Jeśli na pozycji drugiej, stała praca wycieraczek z wolniejszą prędkością, masz te same objawy, pod uwagę należy wziąć uszkodzenie przełącznika wycieraczek....
Wycieraczki działają z normalną prędkością, natomiast gdy przygasa tablica coś cyka i wówczas wycieraczki tak jakby się zawieszają, postaram się nagrać filmik przy okazji.
proponuje abyś przemyślał zastosowanie przekładni ślimakowej , odpadnie problem z trzymaniem silnikiem ustalonego położenia , myślę że napęd wycieraczek powinien dobrze spełnić to zadanie oczywiście przy takim rozwiązaniu zyskasz na sile , ale spadnie prędkość poruszania się
Do testera serw musiał byś mieć jeszcze serwo. Lub, czy można użyć do huśtania huśtawki mechanizm wycieraczek z regulatorem prędkości. Z góry thx za odpowiedzi. Można, ale trzeba to zrobić umiejętnie, jak pisałem powyżej
Na 1 stopniu są wycieraczki czasowe zobacz czy masz przekaźnik wycieraczek czasowych na 2 jest pierwsza prędkość a na 3 druga prędkość
Oprócz najszybszego biegu (czyli czasowe i wolne) wycieraczkami steruje VIC unit.Najszybsza prędkość jest bezpośrednio bez żadnego sterownika- czyli konwencjonalna elektryka.
Są awaryjne? Ponadto, czy wszystkie prędkości wycieraczek znikły, czy np. chodzą tylko na maxymalnej prędkości? Jeśli są awaryjne, a wycieraczek nie ma wcale, to masz problem z połączeniem pomiędzy kostką do wyłącznika wycieraczek a tablicą z bezpiecznikami, tzn z tyłu za tablicą.ewentualnie tablica bezpieczników ma wewnątrz otwarty obwód.
Może to być wina przełącznika zespolonego - należy przemierzyć miernikiem przejścia,może to być wina również sterownika pracy wycieraczek jak również wina silniczka.To,że działa on na 3 biegu nie znaczy,ze jest sprawny.Do biegu wolnego ma inne uzwojenie.Wówczas też może nie działać praca przerywana,ponieważ jest ona realizowana z biegu wolnego.
Może całkiem pokusić się o zrobienie czujnika deszczu i dostosowywanie prędkości wycieraczek do opadów...?
Szczotki są 3, jedna od 3 biegu, druga od 1 i 2. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... nie działa 1 wolny bieg i 2 szybszy bieg Nie prawda. 1 i 2 mają taką samą prędkość.
Możliwe ze tak bo co wiem juz raczej nic innego nie ma wpływu na prędkość wycieraczek z która pracują
Witam! Jeżeli strumień magnetyczny jest stały to nie ma różnicy, czy model uwzględnia zmianę strumienia czy też nie. Modele silników z możliwością zmiany strumienia buduje się po to, aby można było badać zachowanie silnika w II strefie regulacji prędkości obrotowej (regulacja prędkości obrotowej "w górę"). Pozdrowienia Jan
Ale wycieraczki wraz z róznymi prędkościami działa
prędkość wycieraczka prędkość silnik wycieraczka wycieraczka działać prędkość
kenwood kolumny nasycenie oscyloskop tranzystor developer konica
17ips62 schemat telewizor 32lb550b
Citroën C4 Grand Picasso 2015 – kod C1560, elektryczny hamulec postojowy, diagnoza usterki Toyota RAV4 D4D: Błędy P0400, C1201, C1280 i podwyższone obroty